 | |  |
20.07.2015 08:27 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2842792
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|

|
Už i na mě padla vstřikovací smrtka. Teď už teda vše opraveno, ale než k tomu došlo, tak posledních 14dnů jsem začal pozorovat velmi blbé starty mého HDi. Ale vždy to chytlo a pak jelo. Jenže v jednu velmi horkou neděli mi to už chcíplo na dálnici a umoudřilo se to až po hodině. Dokulhal jsem v doprovodu Klokánka k mému dvornímu mechanikovi a ten po týdnu chirurgických zákroků uvedl můj motor zpět do kondice. Umřel mi regulátor tlaku paliva (což způsobovalo to chcípání) a po osmi hodinách slušného domlouvání vypreparoval všechny vstřiky a poslal je na repas. Jeden vstřik total KO druhej skoro taky a zbylé dva stačilo jen seřídit a vyčistit. Vstřiky způsobovali ty špatné starty. Suma sumárum mě to stálo 19 000kč. ale auto tedka lítá jak splašenej vlak na masarykově nádraží, chytá na drcnutí, je tišší, spotřebu zatím nezjištuji neb klima jede na plný kotel v těhle hicech.
Už i na mě padla vstřikovací smrtka. :-) Teď už teda vše opraveno, ale než k tomu došlo, tak posledních 14dnů jsem začal pozorovat velmi blbé starty mého HDi. Ale vždy to chytlo a pak jelo. Jenže v jednu velmi horkou neděli mi to už chcíplo na dálnici a umoudřilo se to až po hodině. Dokulhal jsem v doprovodu Klokánka k mému dvornímu mechanikovi a ten po týdnu chirurgických zákroků uvedl můj motor zpět do kondice. Umřel mi regulátor tlaku paliva (což způsobovalo to chcípání) a po osmi hodinách slušného domlouvání vypreparoval všechny vstřiky a poslal je na repas. Jeden vstřik total KO druhej skoro taky a zbylé dva stačilo jen seřídit a vyčistit. Vstřiky způsobovali ty špatné starty. Suma sumárum mě to stálo 19 000kč. ale auto tedka lítá jak splašenej vlak na masarykově nádraží, chytá na drcnutí, je tišší, spotřebu zatím nezjištuji neb klima jede na plný kotel v těhle hicech. :-)
|
|
20.07.2015 09:49 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2842842
|
|
jumep
|
|

|
to si mal stastie s tymi strikmi
poslednych par pripadov
- hlava dole (strik roztrhnuty) a vyfrezovat ho
- 20t lis a dostatok uderov kladivom (dlhsi o 4mm)
skontroluj si nasadenie odvodnovacich kanalov
to si mal stastie s tymi strikmi
poslednych par pripadov
- hlava dole (strik roztrhnuty) a vyfrezovat ho
- 20t lis a dostatok uderov kladivom (dlhsi o 4mm)
skontroluj si nasadenie odvodnovacich kanalov
|
|
24.07.2015 11:31 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2843860
|
|
mrJekill
|
Město: Polička, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Poslední poznatky:auto nelze nastartovat pouze v horku na přímém slunci,jakmile večer slunko zapadne a ochladí se,nebo ráno,nastartuju v pohodě.Displej vypisuje závadu ,,porucha immobilizeru´´.Vyměněna dle doporučení celá lišta common railu s čidlami tlaku paliva.
Podle mě to snad vypadá,jako by se přehřála jednotka PC motoru a odmítlo to startovat.
Jelikož už comp neví co by mi nalhal,vypíše poruchu immo.
Škoda,že je immo spojené s tolika blbinama a nejde lehce mechanicky překlemovat.
Poslední poznatky:auto nelze nastartovat pouze v horku na přímém slunci,jakmile večer slunko zapadne a ochladí se,nebo ráno,nastartuju v pohodě.Displej vypisuje závadu ,,porucha immobilizeru´´.Vyměněna dle doporučení celá lišta common railu s čidlami tlaku paliva.
Podle mě to snad vypadá,jako by se přehřála jednotka PC motoru a odmítlo to startovat.
Jelikož už comp neví co by mi nalhal,vypíše poruchu immo.
Škoda,že je immo spojené s tolika blbinama a nejde lehce mechanicky překlemovat.
|
|
24.07.2015 13:07 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2843931
|
|
jumep
|
|

|
ico hovori diagnostika?
ico hovori diagnostika?
|
|
24.07.2015 13:24 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2843939
|
|
mrJekill
|
Město: Polička, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Diagnostika mi zatím moc nepomohla.Každý radí vyměnit něco jiného a já měním a měním,seru do toho peníze a jak zasvítí sluníčko zase nestartuju
Diagnostika mi zatím moc nepomohla.Každý radí vyměnit něco jiného a já měním a měním,seru do toho peníze a jak zasvítí sluníčko zase nestartuju :-((((
|
|
24.07.2015 20:18 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2844013
|
|
jumep
|
|

|
mno, kludne to moze robit com, ked hodi imo fault
mno, kludne to moze robit com, ked hodi imo fault
|
|
24.07.2015 23:23 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2844049
|
|
mrJekill
|
Město: Polička, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Já už se bojím v myčce povolit anténu,abych ji pak třeba nedejbože neutáhnul špatným momentem a auto zase nepokračovalo v cestě na podválu
Já už se bojím v myčce povolit anténu,abych ji pak třeba nedejbože neutáhnul špatným momentem a auto zase nepokračovalo v cestě na podválu ;-)
|
|
24.07.2015 23:38 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2844050
|
|
jumep
|
|

|
navstiv niekoho kto aspon tusi co a ako a ten pocit prestanes mat
navstiv niekoho kto aspon tusi co a ako a ten pocit prestanes mat
|
|
18.04.2022 19:28 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
3338248
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
Zdravím bando.
Měnil jsem biturbo po složení drahoušek nechce chytit ani neslíbí rampa byla odpojena po zapojení a napumpování balonkem-ze zpátečky nafta teče ,ale ani skyt.Je nějaký fígl jak to provást a neutočit strartér? Diagnostika piše požadovaný tlak,ale měřený je stále 0.Taky tam naskákalo hafo chyb které nejdou vymazat a jsou celkem nesmyslné jako třeba vysoký tlak turba ,ale motor neběžel.l Dík za typ.
Zdravím bando.
Měnil jsem biturbo po složení drahoušek nechce chytit ani neslíbí rampa byla odpojena po zapojení a napumpování balonkem-ze zpátečky nafta teče ,ale ani skyt.Je nějaký fígl jak to provást a neutočit strartér? Diagnostika piše požadovaný tlak,ale měřený je stále 0.Taky tam naskákalo hafo chyb které nejdou vymazat a jsou celkem nesmyslné jako třeba vysoký tlak turba ,ale motor neběžel.l Dík za typ.
|
|
18.04.2022 20:23 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
3338256
|
|
jruze
|
|

|
Co přesně jsi dělal a měnil a proč ? Vše zapojené a správně? - to že teče nafta ze zpátečky nic neznamená - čerpadlo dává , do rampy jde nafta ? Biturbácký vstřiky fungují az když jsou tlaky v přepadech - zkus na sprej 😉
Co přesně jsi dělal a měnil a proč ? Vše zapojené a správně? - to že teče nafta ze zpátečky nic neznamená - čerpadlo dává , do rampy jde nafta ? Biturbácký vstřiky fungují az když jsou tlaky v přepadech - zkus na sprej 😉
|
|
18.04.2022 21:29 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
3338258
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
jen biturbo-kuklo(nouzák) a egr preventivně 300 na hrbu a když musel ven tak radši.zapojený to je správně.Zpětný ventil tak ten je snad ok do poslední chvíle byl .Nabíjím a zítra start sprej .Dík za info.
jen biturbo-kuklo(nouzák) a egr preventivně 300 na hrbu a když musel ven tak radši.zapojený to je správně.Zpětný ventil tak ten je snad ok do poslední chvíle byl .Nabíjím a zítra start sprej .Dík za info.
|
|
19.04.2022 20:08 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
3338312
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
jruze napsal(a): Povol trubku k rampě - jestli dává cerpadlo - jestli ano utáhni a potom sprej 😉
když ropa cáká na start sprej čapne ,ale dál ani prd závady co nejdou smazat P0245 : ovládání elektromagnetického ventilu regulace tlaku turbodmychadla 1
Charakteristika : zkrat na kostru nebo příliš vysoký tlak
P0249 : Ovládání elektromagnetického ventilu turbíny 2
Charakteristika : maximální přeplňování turbodmychadlem 2. ventil turbíny 2 otevřen
P0034 , P0003 : ovládání regulátoru dodávky paliva,P0091 : ovládání regulátoru tlaku paliva,P0031 : signál lambda sondy,P0113 : Signál teploty nasávaného vzduchu (průtokoměr),P0076 : ovládání elektromagnetického ventilu recirkulace
Smažu a jsou tam zas bez nastartování.Asi nějaká z nich bude blokovat vstřikovače.Autem se přijelo v nouzáku pak se provedla výměna a je mrtvé
Při testu akčních členů napíše u ventilů zkrat na kostru při odpojení přerušený obvod připojím nový a píše to samé.
když ropa cáká na start sprej čapne ,ale dál ani prd závady co nejdou smazat P0245 : ovládání elektromagnetického ventilu regulace tlaku turbodmychadla 1
Charakteristika : zkrat na kostru nebo příliš vysoký tlak
P0249 : Ovládání elektromagnetického ventilu turbíny 2
Charakteristika : maximální přeplňování turbodmychadlem 2. ventil turbíny 2 otevřen
P0034 , P0003 : ovládání regulátoru dodávky paliva,P0091 : ovládání regulátoru tlaku paliva,P0031 : signál lambda sondy,P0113 : Signál teploty nasávaného vzduchu (průtokoměr),P0076 : ovládání elektromagnetického ventilu recirkulace
Smažu a jsou tam zas bez nastartování.Asi nějaká z nich bude blokovat vstřikovače.Autem se přijelo v nouzáku pak se provedla výměna a je mrtvé
Při testu akčních členů napíše u ventilů zkrat na kostru při odpojení přerušený obvod připojím nový a píše to samé.
|
|
| |
|
|