Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|< < 1 2 3 4 5 > >|
17.07.2015 23:29 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842192
Geff
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
Tak bych Všem tady zůčastněným chtěl mockrát poděkovat za rady a reakce k mému problému.
Bohužel musím zdělit tu nejhorší variantu opravy. Výměna motoru. Údajně výrobní chyba a nikdo se s tím ještě nesetkal. Vylomil se kus pístu a vše vzal sebou. U hlavy jen ohnutý ventil lehce na jednom válci. Zbytek netknutý.
Blok na poškozeném válci vydřený.

18.07.2015 02:31 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842209
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Geff napsal(a):
Tak bych Všem tady zůčastněným chtěl mockrát poděkovat za rady a reakce k mému problému.
Bohužel musím zdělit tu nejhorší variantu opravy. Výměna motoru. Údajně výrobní chyba a nikdo se s tím ještě nesetkal. Vylomil se kus pístu a vše vzal sebou. U hlavy jen ohnutý ventil lehce na jednom válci. Zbytek netknutý.
Blok na poškozeném válci vydřený.


Výrobní chyba je ai blábol - výrobní chyba a nikdo se sní nesetkal?? - vada materiálu bych bral,ale výr.chyba by asi měla být třeba na sérii nebo tak.Ten motor jde za nimi nebo za tebou?

18.07.2015 09:33 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842230
Geff
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Výrobní chyba je ai blábol - výrobní chyba a nikdo se sní nesetkal?? - vada materiálu bych bral,ale výr.chyba by asi měla být třeba na sérii nebo tak.Ten motor jde za nimi nebo za tebou?

Hodím sem pak foto, jj špatně jsem se vyjádřil. Vada materiálu. Je to stejně paradox, každých 10tis prav výměna oleje a filtrů a pokaždé aditiva vif do nafty. Mám pocit, že čím více se člověk o auto stará tím víc je to v pr... Prostě dnes auto jako spotřebák.

18.07.2015 10:26 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842232
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Geff napsal(a):
Hodím sem pak foto, jj špatně jsem se vyjádřil. Vada materiálu. Je to stejně paradox, každých 10tis prav výměna oleje a filtrů a pokaždé aditiva vif do nafty. Mám pocit, že čím více se člověk o auto stará tím víc je to v pr... Prostě dnes auto jako spotřebák.


A to je jeden z důvodů proč mám starší auta za pár korun - když se něco podobného stane tak to hodím ,,do kopřiv" a mám spoustu náhradních (dobrejch) dílů - X7 bych asi musel opravit(a dávat do ní starej motor?? i když jsem přesvědčenej že jsou nezničitelné). No stejně jsem přesvědčený že by to mělo jít za výrobcem když né jinak tak z větší části.

18.07.2015 11:24 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842236
Geff
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
A to je jeden z důvodů proč mám starší auta za pár korun - když se něco podobného stane tak to hodím ,,do kopřiv" a mám spoustu náhradních (dobrejch) dílů - X7 bych asi musel opravit(a dávat do ní starej motor?? i když jsem přesvědčenej že jsou nezničitelné). No stejně jsem přesvědčený že by to mělo jít za výrobcem když né jinak tak z větší části.

Nj jenže po konzultaci citroenu blok motoru 85 tis
a celý repasovaný motor 105tis
To fakt nemám.
Ps: Večer hodím foto- pořád se z toho nemohu vzpamatovat.

18.07.2015 12:12 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842307
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Geff napsal(a):
Nj jenže po konzultaci citroenu blok motoru 85 tis
a celý repasovaný motor 105tis
To fakt nemám.
Ps: Večer hodím foto- pořád se z toho nemohu vzpamatovat.


Zavolej Lukimu co vím tak tam něco má

Nebo že bych to koupil manželce na hraní??

18.07.2015 17:41 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842374
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
Tady taky někdo prodává motor:
.link.

18.07.2015 19:52 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842391
Geff
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
Tak tady chlapy něco na kouknutí.

Přílohy:
20150717_153425.jpg ( 4288901b ) -
20150717_153434.jpg ( 3745457b ) -
20150717_153415.jpg ( 4789209b ) -

18.07.2015 19:52 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842395
Geff
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
Geff napsal(a):
Tak tady chlapy něco na kouknutí.

Co se asi tak mohlo stát?

18.07.2015 20:14 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842410
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
toto je dane strikom

bohuzial sa stava ze slzia spicky na tychto bosch a prepalilo to piest, cize ak tieto das do druheho motora tak ho rovnako odpases (na stolici by malo byt vidiet ako ked je zavrety a natlakovany sa spravi na spicke kvapka nafty)

19.07.2015 03:08 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842455
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
toto je dane strikom

bohuzial sa stava ze slzia spicky na tychto bosch a prepalilo to piest, cize ak tieto das do druheho motora tak ho rovnako odpases (na stolici by malo byt vidiet ako ked je zavrety a natlakovany sa spravi na spicke kvapka nafty)


Řekl bych také že následek vstřiku KO - no problém je že tyto nikdo nedokáže nikdo bezpečně změřit páč k jejich odskoušení funkčnosti potřebuje tlak na zpátečce a to nedovedou - a pokud tvrdí že ano tak lžou.Ono si musíš dát pozor i při montáži aby nešel moc dlouho bez natlakovaného přepadu(správně by jsi měl naplnit přepad)A dotáhnout je jen s citem - jak je zarveš(jako klasické ) tak ho prohneš a můžeš ho vyhodit.

19.07.2015 08:05 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842463
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To chceš říct, že na testu nejde změřit tlak na zpátečce, neviděl jsem test na vlastní oči, proto můj dotaz.

19.07.2015 09:00 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842468
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
To chceš říct, že na testu nejde změřit tlak na zpátečce, neviděl jsem test na vlastní oči, proto můj dotaz.


Na to aby biturbovej vstřik správně pracoval a dal se odskoušet musí mít na přepadu 10at a to žádná stolice neumí (nebo alespoň né ty co tu mají).
Nejde tudíš ani zjistit jak na tom je jako se to dělá u ostatních - když pouští do přepadů je KO. U biturbovejch mi odmítli i vyměnit špičky - že se zavzdušní a bude KO.(co je na tom pravdy nevím - tak mi to podali v BOSCH servisu) ale vím že je nikdo nedělá - jen výrobce.

19.07.2015 09:12 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842472
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jestli to dobře chápu, jedná se podle BOSCH pouze o biturbové, u mého dvoulitra to jde normálně, ptám se, protože o tom testu vstřiků přemýšlím. Díky za vysvětlení.

19.07.2015 09:40 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842477
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Jestli to dobře chápu, jedná se podle BOSCH pouze o biturbové, u mého dvoulitra to jde normálně, ptám se, protože o tom testu vstřiků přemýšlím. Díky za vysvětlení.


Ano a mám za to že po víc jak 100000Km bude každý podle testu buď špatný,nebo na hraně (alespoň podle nich - já jich tam dal 12. a prošel jeden - no kdybych koupil rovnou repas tak by mne to vyšlo levněji

19.07.2015 09:49 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842478
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Přesně o tomto řešení přemýšlim delší dobu, za test dám +- 2 litry a ve většině případů další investice za repas, člověk se snaží rozumně ušetřit, když to samozřejmě jde, na kolik vlastně výde +- ten repas, myslím ho sehnat, abych pomalu začal šetřit, mám auto 10 let starý, nalítáno kolem 230 tis. km, mslím vstřiky původní, korekce jsou orientační, ale žádná sláva, asi tak.

19.07.2015 10:39 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842490
Geff
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
Taky si myslím, že to je následek vstřiku. Po údajné kontrole vstřiku byl tento vstřik prej pouze kalibrován a přiděleno nové číslo jednotce. Ostatní byly pouze čištěné ultrazvukem.

19.07.2015 11:22 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842498
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ten kto ma stroj na to dokaze ten strik normalne otestovat, bez problemov
dokonca moj clovek hovori ze bez toho ventilu dokazes strik odpalit
v podstate som videl zly strik co robi, bola prevadzana tlakova skuska tesnosti pri max tlaku a na spicke sa objavili kvapky, co nesmie, stary strik na 90% zacal tiect do prepadu, tuto to tieklo cez spicku, co sa deje v takom pripade s motorom asi moc rozvadzat netreba, okrem toho ze to tece do oleja, vyfuku atd to prilis prehrieva valce a piesty (tiez na fotkach vidiet aj na opacnej strane motora ze mas ten piest chyteny

zdenda, mas siemens striky, co je mierne nieco ine, problem je vraj s ich repasom a continental (momentalny vlastnik) dodava diely len par autorizovanym dielnam
samotny citroen to riesi fabrickym repasom, tj. zoberu a vratia vyrobnej fabrike a za repasovany strik chcu 240EUR

gef: ultrazvukove cistenie sa robi len aby sa nezaniesol stroj na ktorom sa to testuje, nema to v podstate ziaden vplyv na samotny strik a dokonca specificky bez nasledneho strojoveho testovania je to zakazane robit
na jeho samotne cistenie sa pouziva nejaka chemikalia kde kazdy strik ide minimalne na 20min preplachovat pod tlakom, vie to pomoct ak je zakarbonovane vnutro, ale nie na extra dlho

19.07.2015 12:33 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842514
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ten kto ma stroj na to dokaze ten strik normalne otestovat, bez problemov
dokonca moj clovek hovori ze bez toho ventilu dokazes strik odpalit
v podstate som videl zly strik co robi, bola prevadzana tlakova skuska tesnosti pri max tlaku a na spicke sa objavili kvapky, co nesmie, stary strik na 90% zacal tiect do prepadu, tuto to tieklo cez spicku, co sa deje v takom pripade s motorom asi moc rozvadzat netreba, okrem toho ze to tece do oleja, vyfuku atd to prilis prehrieva valce a piesty (tiez na fotkach vidiet aj na opacnej strane motora ze mas ten piest chyteny

zdenda, mas siemens striky, co je mierne nieco ine, problem je vraj s ich repasom a continental (momentalny vlastnik) dodava diely len par autorizovanym dielnam
samotny citroen to riesi fabrickym repasom, tj. zoberu a vratia vyrobnej fabrike a za repasovany strik chcu 240EUR

gef: ultrazvukove cistenie sa robi len aby sa nezaniesol stroj na ktorom sa to testuje, nema to v podstate ziaden vplyv na samotny strik a dokonca specificky bez nasledneho strojoveho testovania je to zakazane robit
na jeho samotne cistenie sa pouziva nejaka chemikalia kde kazdy strik ide minimalne na 20min preplachovat pod tlakom, vie to pomoct ak je zakarbonovane vnutro, ale nie na extra dlho


Hmm značkovej servis Bosch (Iveco v H. Počernicích) - né zrovna malej servis to neumí a ani se mi nepovedlo i v ostatních sehnat mašinu(nebo kdo by to dokázal). Mé info že směrodatný test jen výrobce a ten to rovnou osadí novejma střevama . jinak mně vyšli skoro za cenu rádoby testu(oni ho otestují,ale nedokážou udržet stabilní tlak na přepadech) - no asi ti jich dám 12. budou v tom 4. nové a jsem zvědavej na ty odborníky na test biturbovejch vstřiků

19.07.2015 13:10 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2842516
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
no on mi povedal, ze spravit ich nevie, ze na to nema veci, kazdopadne otestovat ano

|< < 1 2 3 4 5 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator