| | |
17.07.2015 23:29 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2842192
|
|
Geff
|
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Tak bych Vem tady zůčastněným chtěl mockrát poděkovat za rady a reakce k mému problému.
Bohuel musím zdělit tu nejhorí variantu opravy. Výměna motoru. Údajně výrobní chyba a nikdo se s tím jetě nesetkal. Vylomil se kus pístu a ve vzal sebou. U hlavy jen ohnutý ventil lehce na jednom válci. Zbytek netknutý.
Blok na pokozeném válci vydřený.
Tak bych Vem tady zůčastněným chtěl mockrát poděkovat za rady a reakce k mému problému.
Bohuel musím zdělit tu nejhorí variantu opravy. Výměna motoru. Údajně výrobní chyba a nikdo se s tím jetě nesetkal. Vylomil se kus pístu a ve vzal sebou. U hlavy jen ohnutý ventil lehce na jednom válci. Zbytek netknutý.
Blok na pokozeném válci vydřený.:-((((:-((((:-((((
|
|
18.07.2015 17:41 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2842374
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Tady taky někdo prodává motor:
.link.
Tady taky někdo prodává motor:
http://auto.bazos.cz/inzerat/49937283/Citroen-C5-Kombi-22-HDI-BI-TURBO-4HT-125KW.php :palec
|
|
18.07.2015 19:52 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2842391
|
|
Geff
|
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Tak tady chlapy něco na kouknutí.
Tak tady chlapy něco na kouknutí.
Přílohy: 20150717_153425.jpg ( 4288901b ) - 20150717_153434.jpg ( 3745457b ) - 20150717_153415.jpg ( 4789209b ) - |
|
18.07.2015 19:52 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2842395
|
|
Geff
|
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Geff napsal(a): Tak tady chlapy něco na kouknutí.
Co se asi tak mohlo stát?
Co se asi tak mohlo stát?
|
|
18.07.2015 20:14 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2842410
|
|
jumep
|
|
|
toto je dane strikom
bohuzial sa stava ze slzia spicky na tychto bosch a prepalilo to piest, cize ak tieto das do druheho motora tak ho rovnako odpases (na stolici by malo byt vidiet ako ked je zavrety a natlakovany sa spravi na spicke kvapka nafty)
toto je dane strikom
bohuzial sa stava ze slzia spicky na tychto bosch a prepalilo to piest, cize ak tieto das do druheho motora tak ho rovnako odpases (na stolici by malo byt vidiet ako ked je zavrety a natlakovany sa spravi na spicke kvapka nafty)
|
|
19.07.2015 08:05 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2842463
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To chce říct, e na testu nejde změřit tlak na zpátečce, neviděl jsem test na vlastní oči, proto můj dotaz.
To chce říct, e na testu nejde změřit tlak na zpátečce, neviděl jsem test na vlastní oči, proto můj dotaz. :nevim
|
|
19.07.2015 09:12 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2842472
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jestli to dobře chápu, jedná se podle BOSCH pouze o biturbové, u mého dvoulitra to jde normálně, ptám se, protoe o tom testu vstřiků přemýlím. Díky za vysvětlení.
Jestli to dobře chápu, jedná se podle BOSCH pouze o biturbové, u mého dvoulitra to jde normálně, ptám se, protoe o tom testu vstřiků přemýlím. Díky za vysvětlení. ;-)
|
|
19.07.2015 09:49 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2842478
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Přesně o tomto řeení přemýlim delí dobu, za test dám +- 2 litry a ve větině případů dalí investice za repas, člověk se snaí rozumně uetřit, kdy to samozřejmě jde, na kolik vlastně výde +- ten repas, myslím ho sehnat, abych pomalu začal etřit, mám auto 10 let starý, nalítáno kolem 230 tis. km, mslím vstřiky původní, korekce jsou orientační, ale ádná sláva, asi tak.
Přesně o tomto řeení přemýlim delí dobu, za test dám +- 2 litry a ve větině případů dalí investice za repas, člověk se snaí rozumně uetřit, kdy to samozřejmě jde, na kolik vlastně výde +- ten repas, myslím ho sehnat, abych pomalu začal etřit, mám auto 10 let starý, nalítáno kolem 230 tis. km, mslím vstřiky původní, korekce jsou orientační, ale ádná sláva, asi tak. ;-)
|
|
19.07.2015 10:39 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2842490
|
|
Geff
|
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Taky si myslím, e to je následek vstřiku. Po údajné kontrole vstřiku byl tento vstřik prej pouze kalibrován a přiděleno nové číslo jednotce. Ostatní byly pouze čitěné ultrazvukem.
Taky si myslím, e to je následek vstřiku. Po údajné kontrole vstřiku byl tento vstřik prej pouze kalibrován a přiděleno nové číslo jednotce. Ostatní byly pouze čitěné ultrazvukem.
|
|
19.07.2015 11:22 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2842498
|
|
jumep
|
|
|
ten kto ma stroj na to dokaze ten strik normalne otestovat, bez problemov
dokonca moj clovek hovori ze bez toho ventilu dokazes strik odpalit
v podstate som videl zly strik co robi, bola prevadzana tlakova skuska tesnosti pri max tlaku a na spicke sa objavili kvapky, co nesmie, stary strik na 90% zacal tiect do prepadu, tuto to tieklo cez spicku, co sa deje v takom pripade s motorom asi moc rozvadzat netreba, okrem toho ze to tece do oleja, vyfuku atd to prilis prehrieva valce a piesty (tiez na fotkach vidiet aj na opacnej strane motora ze mas ten piest chyteny
zdenda, mas siemens striky, co je mierne nieco ine, problem je vraj s ich repasom a continental (momentalny vlastnik) dodava diely len par autorizovanym dielnam
samotny citroen to riesi fabrickym repasom, tj. zoberu a vratia vyrobnej fabrike a za repasovany strik chcu 240EUR
gef: ultrazvukove cistenie sa robi len aby sa nezaniesol stroj na ktorom sa to testuje, nema to v podstate ziaden vplyv na samotny strik a dokonca specificky bez nasledneho strojoveho testovania je to zakazane robit
na jeho samotne cistenie sa pouziva nejaka chemikalia kde kazdy strik ide minimalne na 20min preplachovat pod tlakom, vie to pomoct ak je zakarbonovane vnutro, ale nie na extra dlho
ten kto ma stroj na to dokaze ten strik normalne otestovat, bez problemov
dokonca moj clovek hovori ze bez toho ventilu dokazes strik odpalit
v podstate som videl zly strik co robi, bola prevadzana tlakova skuska tesnosti pri max tlaku a na spicke sa objavili kvapky, co nesmie, stary strik na 90% zacal tiect do prepadu, tuto to tieklo cez spicku, co sa deje v takom pripade s motorom asi moc rozvadzat netreba, okrem toho ze to tece do oleja, vyfuku atd to prilis prehrieva valce a piesty (tiez na fotkach vidiet aj na opacnej strane motora ze mas ten piest chyteny
zdenda, mas siemens striky, co je mierne nieco ine, problem je vraj s ich repasom a continental (momentalny vlastnik) dodava diely len par autorizovanym dielnam
samotny citroen to riesi fabrickym repasom, tj. zoberu a vratia vyrobnej fabrike a za repasovany strik chcu 240EUR
gef: ultrazvukove cistenie sa robi len aby sa nezaniesol stroj na ktorom sa to testuje, nema to v podstate ziaden vplyv na samotny strik a dokonca specificky bez nasledneho strojoveho testovania je to zakazane robit
na jeho samotne cistenie sa pouziva nejaka chemikalia kde kazdy strik ide minimalne na 20min preplachovat pod tlakom, vie to pomoct ak je zakarbonovane vnutro, ale nie na extra dlho
|
|
19.07.2015 12:33 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2842514
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): ten kto ma stroj na to dokaze ten strik normalne otestovat, bez problemov
dokonca moj clovek hovori ze bez toho ventilu dokazes strik odpalit
v podstate som videl zly strik co robi, bola prevadzana tlakova skuska tesnosti pri max tlaku a na spicke sa objavili kvapky, co nesmie, stary strik na 90% zacal tiect do prepadu, tuto to tieklo cez spicku, co sa deje v takom pripade s motorom asi moc rozvadzat netreba, okrem toho ze to tece do oleja, vyfuku atd to prilis prehrieva valce a piesty (tiez na fotkach vidiet aj na opacnej strane motora ze mas ten piest chyteny
zdenda, mas siemens striky, co je mierne nieco ine, problem je vraj s ich repasom a continental (momentalny vlastnik) dodava diely len par autorizovanym dielnam
samotny citroen to riesi fabrickym repasom, tj. zoberu a vratia vyrobnej fabrike a za repasovany strik chcu 240EUR
gef: ultrazvukove cistenie sa robi len aby sa nezaniesol stroj na ktorom sa to testuje, nema to v podstate ziaden vplyv na samotny strik a dokonca specificky bez nasledneho strojoveho testovania je to zakazane robit
na jeho samotne cistenie sa pouziva nejaka chemikalia kde kazdy strik ide minimalne na 20min preplachovat pod tlakom, vie to pomoct ak je zakarbonovane vnutro, ale nie na extra dlho
Hmm značkovej servis Bosch (Iveco v H. Počernicích) - né zrovna malej servis to neumí a ani se mi nepovedlo i v ostatních sehnat mainu(nebo kdo by to dokázal). Mé info e směrodatný test jen výrobce a ten to rovnou osadí novejma střevama . jinak mně vyli skoro za cenu rádoby testu(oni ho otestují,ale nedokáou udret stabilní tlak na přepadech) - no asi ti jich dám 12. budou v tom 4. nové a jsem zvědavej na ty odborníky na test biturbovejch vstřiků
Hmm značkovej servis Bosch (Iveco v H. Počernicích) - né zrovna malej servis to neumí a ani se mi nepovedlo i v ostatních sehnat mainu(nebo kdo by to dokázal). Mé info e směrodatný test jen výrobce a ten to rovnou osadí novejma střevama . jinak mně vyli skoro za cenu rádoby testu(oni ho otestují,ale nedokáou udret stabilní tlak na přepadech) - no asi ti jich dám 12. budou v tom 4. nové a jsem zvědavej na ty odborníky na test biturbovejch vstřiků:-p
|
|
19.07.2015 13:10 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
2842516
|
|
jumep
|
|
|
no on mi povedal, ze spravit ich nevie, ze na to nema veci, kazdopadne otestovat ano
no on mi povedal, ze spravit ich nevie, ze na to nema veci, kazdopadne otestovat ano
|
|
| |
|
|