Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|< < 1 2 3 4 5 > >|
14.06.2015 22:03 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2831150
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu


15.06.2015 21:53 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2831511
mrJekill
Město: Polička, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 23
99 Poslat soukromou zprávu
Přátelé,moc díky za nabídky,bohužel jsem do středy v Rakousku,tak se neozývám.
Hned,jak přijedu,ozvu se a budeme to řešit.
Můj mechanik prohlásil,že je pouhým mechanikem a ne záhadologem s intuicí Muldera ....

15.06.2015 21:59 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2831519
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak ho vymen, tu neni nic extra zahadne na tom ... len par veci poznat si myslim

17.06.2015 17:23 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2832321
Robert
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 52
99 Poslat soukromou zprávu
Smrt těchhle aut nastává díky tomu, že se do toho pustí každý. Je hezké mít diagnostiku, ale mechanik taky musí vědět, co která hláška znamená a jak je relevantní k danému problému. Je to tak, jako jednu zákaznici přesvědčovali ve "všeobecném servisu" k výměně turba, když se objevovala hláška o nekoherenci atmosférického tlaku a tlaku turba. Také by zákazníci měli pochopit, že ne vše se dá řešit na počkání, že některý druh závad potřebuje víc času a nejdražší není oprava, ale právě to zjištění.

17.06.2015 20:44 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2832429
mrJekill
Město: Polička, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 23
99 Poslat soukromou zprávu
Dnes jsem byl u Martina alias Autodiag a snad na to přišel.Pravděpodobně se jedná o mnou už jednou zmiňovaný ,,pravý bazmek´´na trubce common railu.Podobný názor měl už chlapík,co mi dělal diagnostiku u nás.Je to taky super borec,ale nespecializuje se jen na francouze,tak nemá tolik zkušeností s jedním modelem.
to Jumep-druhého osobního mechanika vyměnit nemůžu,protože má podvál a je ochoten kdykoli a kamkoli pro mě přijet,což poslední dobou,coby hrdý majitel C5 potřebuji tak dvakrát do týdne
Jinak Martina v Lužici u Šternberka maximálně doporučuju.Ochotnej kluk se zkušenostma,co je schopen se na auto mrknout bez nutnosti týdenního odstavení auta v servisu a je vidět,že už to asi párkrát dělal
Samozřejmě za cenu ve výši všimného oproti ,,značkovým´´servisům,kde stejně umí prd a jen vyměňují,dokud se to nepovede

02.07.2015 13:13 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2836830
Geff
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, mám na Vás všechny prosbu o rady. Mám C5 2,2 Tourer 125KW. Jedu domu zařadím 4 ,pustím spojku, zachrastilo to a motor chcíp. Zkouším točit a nic. Diagnostika lexia 0 závad. Kontrola vstřiků- kalibrace jednoho jinak ok. Dáno zpět a auto nechytne. Čerpadlo prej tlačí a má správný tlak. Nestalo se někomu něco podobného? Nutné prosí o rady.

02.07.2015 17:59 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2836853
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
rozvody?
synchronizacia kluka - vacka ok?

02.07.2015 19:47 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2836886
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Mno napadlo me ukroucena vacka na cerpadlo jak to byva u RHR ale pokud ma tlak tak to neni ono. Jak rika Petr. Synchronizace v merenych parametrech ti rika co ?

02.07.2015 21:51 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2836900
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zkus odpojit vacku(snimac),melo by to chytnout
kdyz ne koukni na EGR nebo klapku
bez auta se spatne radi

mimochodem pokud by vycka zlobila tak na diag se nabonzuje

02.07.2015 22:47 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2836908
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
zkus odpojit vacku(snimac),melo by to chytnout
kdyz ne koukni na EGR nebo klapku
bez auta se spatne radi

mimochodem pokud by vycka zlobila tak na diag se nabonzuje


Nejsem si jistý jestli by chytlo bez vačkového čidla to podle mne potřebuje ke startu,ale je divné že bez chyb. to zavání ztrátou napájení ppočítače motoru - mně ta záhadná krabička dělala něco podobného - i když x7 je ..... - zkus jiné BSM(tam je to trochu problém kolem výbavy ale nemuselo by to vadit na zkoušku) nebo čidlo kliky(to by se mělo také ukázat v chybě), čidlo tlaku paliva (to zarachtání by tomu mohlo nasvědčovat- vysokej tlak pal.),zkontroluj konektory na vstřikách(biturbo tě odstaví kvůli KO vstřiku-ale napíše to) - jak píše diag bez diag se nepohneš a hlavně za někým kdo ví co hledat a kde - biturbo je parchant když se mu něco nelíbí odstaví vše - to co jiné auto se spokojí s nouzákem tak toto se projistotu vypne celé.Stačí aby odešel přetlakovej ventil zpátečky a zamotá ti to hlavu a hlavně ti nic neřekne

03.07.2015 00:09 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2836911
mrJekill
Město: Polička, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 23
99 Poslat soukromou zprávu
Tak to strašně moc rád o biturbu slyším

03.07.2015 13:29 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2836951
Geff
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Kdybys potřeboval přetlak zpátečky a nebo magnetickej kroužek na kliku (novej)

Ahoj, prosím tě hodil by magnetickej kroužek diagnostice chybu?
Auto mi nestartuje a orig diagnostika 0 závad. Vstřiky ok čerpadlo ok. Už si s tím nevím rady. Děkuji Petr 2,2HDI 125KW

03.07.2015 13:32 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2836952
Geff
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
rozvody?
synchronizacia kluka - vacka ok?

Rozvody dělány před 2 roky najet cca 20000

03.07.2015 13:34 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2836953
Geff
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
zkus odpojit vacku(snimac),melo by to chytnout
kdyz ne koukni na EGR nebo klapku
bez auta se spatne radi

mimochodem pokud by vycka zlobila tak na diag se nabonzuje

Klapka kontrolována jako první

03.07.2015 13:45 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2836954
Geff
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Nejsem si jistý jestli by chytlo bez vačkového čidla to podle mne potřebuje ke startu,ale je divné že bez chyb. to zavání ztrátou napájení ppočítače motoru - mně ta záhadná krabička dělala něco podobného - i když x7 je ..... - zkus jiné BSM(tam je to trochu problém kolem výbavy ale nemuselo by to vadit na zkoušku) nebo čidlo kliky(to by se mělo také ukázat v chybě), čidlo tlaku paliva (to zarachtání by tomu mohlo nasvědčovat- vysokej tlak pal.),zkontroluj konektory na vstřikách(biturbo tě odstaví kvůli KO vstřiku-ale napíše to) - jak píše diag bez diag se nepohneš a hlavně za někým kdo ví co hledat a kde - biturbo je parchant když se mu něco nelíbí odstaví vše - to co jiné auto se spokojí s nouzákem tak toto se projistotu vypne celé.Stačí aby odešel přetlakovej ventil zpátečky a zamotá ti to hlavu a hlavně ti nic neřekne

Ahoj, děkuji Vám všem za super reakce. Budu tyto informace čerpat a říkat technikovi. Turbo jsem dělal minulý rok. Jinak slušná žumpa za biturbo. Pak přední tlumiče a pořád něco teda až na můj výmysl NG4 výbava max co šlo do auta dát -exclusiv. Manuál

03.07.2015 15:53 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2836967
Geff
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
mrJekill napsal(a):
Tak to strašně moc rád o biturbu slyším

Neboj, mě taky ujišovali, že to je nejspolehlivější verze motoru
a už jsem v tom kolem stovky.

03.07.2015 20:07 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2836981
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Geff napsal(a):
Neboj, mě taky ujišovali, že to je nejspolehlivější verze motoru
a už jsem v tom kolem stovky.


Pokud je zde řeč o biturbu tak je to podle mne jeden z nejlepších motorů co se týče výkonu a výdrže - a také spotřeby výkon- spotřeba. Já osobně bych neměnil (nebo asi ano ale jen za 3.0HDI)

03.07.2015 20:27 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2836984
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
z 90% je to o schopnostiach servisaka, ostatne je smolny kus alebo zanedbane auto

03.07.2015 21:01 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2837020
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
z 90% je to o schopnostiach servisaka, ostatne je smolny kus alebo zanedbane auto


Uhonit biturbo je asi problém(u 3.0 to samé) u 2.7 to trpí na zdní hlavu,mazání a je žravější - tam je to opravdu o údržbě a ty V. jsou dražšší na dílech(údržbě) ale zase mají vyrovnanější chod,hezkej zvuk,bývají v lepčí výbavě atd.. ale složítější na duplicitních součástkách a tím pádem na chodu motoru- nedá se kolikrát jednoznačně určit co je špatně nebo pro sladění dát obě strany.

07.07.2015 10:59 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi 2838225
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Teda taky si nedokážu představit uhoněné biturbo - když tomu pravidelně měníš olej. Dostat olej nad běžnou provozní teplotu znamená letět po německé dálnici jak blázen - alespoň 180 km/h a ne jen chviličku, atd...

Je to dobrej motor tak potřebuje taky dobrej servis - když nebudeš servisovat šestiválcový bávo tak se vysypeš taky.

|< < 1 2 3 4 5 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator