| | |
17.04.2015 08:20 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2810869
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Fap off v sw byl provedený korektně, alespoň podle člověka co dělal diag a co se tím přímo iví a má natom postavenou firmu, tudí si troufám říct e tomu i rozumí
Nevyznám se nějak extra v motorech, ale přijde mi trochu divné e by měl jeden patný vstřik po týdnu dvou jedění s ním zohýbat ojnice...Viděl sem tyhle motory načipované na 150kw a v pohodě to lapalo, tak e by mi kapající vstřik ohnul ojnici mi přijde trochu nepravděpodobné. Jao nevynám se v tom take nevím, jen můj názor.
Přibylo cca 1cm oleje, čili pokuď je to nafta tak se tam dostalo cca litr nafty Po kolika km to přesně asi neřeknu, viml sem si toho po vytáhnutí fapu e to na mě bliká, ale nevím jeslti u to blikalo předtím
Olej byl předtím odsán s tím, e výměna se provede hned jak se vyřeí ty vstřiky. Teď olej tedy přibyl znovu ale minimálně. V servsie je domluveno e odzkouí, vyčistí a opraví vstřiky, udělá se rozbor oleje kolik nafty v něm je, a zkontrolují motor jeslti se tam mohl dostat i jinudy ne díky vsřiku , zřejmě asi pístní krouky, nevim jak se to kontroluje...V případě e zjistí opravdu vadný vstřik a ádná jiná závada na motoru nebude tak se vstřik opraví, olej vymění a snad to bude ok, kdyby řekli e vstřiky byly ok a je problém jinde tak se spíe budu dívat po jiném motoru pač to bude asi lepí ne h ocelý překopávat
Fap off v sw byl provedený korektně, alespoň podle člověka co dělal diag a co se tím přímo iví a má natom postavenou firmu, tudí si troufám říct e tomu i rozumí :)
Nevyznám se nějak extra v motorech, ale přijde mi trochu divné e by měl jeden patný vstřik po týdnu dvou jedění s ním zohýbat ojnice...Viděl sem tyhle motory načipované na 150kw a v pohodě to lapalo, tak e by mi kapající vstřik ohnul ojnici mi přijde trochu nepravděpodobné. Jao nevynám se v tom take nevím, jen můj názor.
Přibylo cca 1cm oleje, čili pokuď je to nafta tak se tam dostalo cca litr nafty :-o Po kolika km to přesně asi neřeknu, viml sem si toho po vytáhnutí fapu e to na mě bliká, ale nevím jeslti u to blikalo předtím :nevim
Olej byl předtím odsán s tím, e výměna se provede hned jak se vyřeí ty vstřiky. Teď olej tedy přibyl znovu ale minimálně. V servsie je domluveno e odzkouí, vyčistí a opraví vstřiky, udělá se rozbor oleje kolik nafty v něm je, a zkontrolují motor jeslti se tam mohl dostat i jinudy ne díky vsřiku , zřejmě asi pístní krouky, nevim jak se to kontroluje...V případě e zjistí opravdu vadný vstřik a ádná jiná závada na motoru nebude tak se vstřik opraví, olej vymění a snad to bude ok, kdyby řekli e vstřiky byly ok a je problém jinde tak se spíe budu dívat po jiném motoru pač to bude asi lepí ne h ocelý překopávat
|
|
17.04.2015 09:32 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2810901
|
|
jruze
|
|
|
Sharpers napsal(a): Fap off v sw byl provedený korektně, alespoň podle člověka co dělal diag a co se tím přímo iví a má natom postavenou firmu, tudí si troufám říct e tomu i rozumí
Nevyznám se nějak extra v motorech, ale přijde mi trochu divné e by měl jeden patný vstřik po týdnu dvou jedění s ním zohýbat ojnice...Viděl sem tyhle motory načipované na 150kw a v pohodě to lapalo, tak e by mi kapající vstřik ohnul ojnici mi přijde trochu nepravděpodobné. Jao nevynám se v tom take nevím, jen můj názor.
Přibylo cca 1cm oleje, čili pokuď je to nafta tak se tam dostalo cca litr nafty Po kolika km to přesně asi neřeknu, viml sem si toho po vytáhnutí fapu e to na mě bliká, ale nevím jeslti u to blikalo předtím
Olej byl předtím odsán s tím, e výměna se provede hned jak se vyřeí ty vstřiky. Teď olej tedy přibyl znovu ale minimálně. V servsie je domluveno e odzkouí, vyčistí a opraví vstřiky, udělá se rozbor oleje kolik nafty v něm je, a zkontrolují motor jeslti se tam mohl dostat i jinudy ne díky vsřiku , zřejmě asi pístní krouky, nevim jak se to kontroluje...V případě e zjistí opravdu vadný vstřik a ádná jiná závada na motoru nebude tak se vstřik opraví, olej vymění a snad to bude ok, kdyby řekli e vstřiky byly ok a je problém jinde tak se spíe budu dívat po jiném motoru pač to bude asi lepí ne h ocelý překopávat
Není jiná cesta ne přes vstřiky - ojnice asi OK - to by se musel vstřik seknout v otevřeném , ale i tak to můe mít u patné tlaky.FAP ?? 90% jen vypnou a zakáí chyb.hláky,s čipem je to podobné zase musí vědět co dělá a jak a hlavně to musí zkontrolovat co udělal.
Není jiná cesta ne přes vstřiky - ojnice asi OK - to by se musel vstřik seknout v otevřeném , ale i tak to můe mít u patné tlaky.FAP ?? 90% jen vypnou a zakáí chyb.hláky,s čipem je to podobné zase musí vědět co dělá a jak a hlavně to musí zkontrolovat co udělal.;-)
|
|
17.04.2015 09:50 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2810905
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
No teď musím chvíli počkat, a uvidime co mi řeknou a mi zavolají nebo a si půjdu pro auto. Mají tedy dělat vstřiky, olej a intercooler + kontrola těsnosti okruhu sání a turba.
No co se týče vypnutí fap, nezbývá mi ne tomu věřit. Poslední upravu, tj. odstranění patného chipování a kontrolu fapoff a egroff mi dělal Straki a alespoň vypadal na to, e ví co dělá
No teď musím chvíli počkat, a uvidime co mi řeknou a mi zavolají nebo a si půjdu pro auto. Mají tedy dělat vstřiky, olej a intercooler + kontrola těsnosti okruhu sání a turba.
No co se týče vypnutí fap, nezbývá mi ne tomu věřit. Poslední upravu, tj. odstranění patného chipování a kontrolu fapoff a egroff mi dělal Straki a alespoň vypadal na to, e ví co dělá :D :)
|
|
17.04.2015 09:58 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2810918
|
|
HonzaC3
|
Město: Bruperk, Auto: C4 Grand Picasso 1,6 hdi | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Hele a tu kontrolu EGR off ti delal jen v softu ze? Jsi si jinak jisty, ze mas ten EGR ventil zaslepeny - zaslepkou. Pokud totiz jinak udelas EGR off jen softwarem, ale samotny EGR je vadny - nedovira, tak ti tam bude porad prisavat spaliny.
Mam jeden takovy vadny ventil z 1,6hdi doma. On se tvari zcela funkcne, ale pruzina jiz jej nedokaze zavrit na 100%, takze je porad pootevreny. Dokonce i na diagnostice se tvari jako zavreny, ale proste se prez nej prisavaly spaliny - zvysena spotreba/ nedokonala regenerace/skubani auta pri regeneraci/auto nekdy nereagovalo na plyn hned, ale vystrelilo se zpozdenim.
Hele a tu kontrolu EGR off ti delal jen v softu ze? Jsi si jinak jisty, ze mas ten EGR ventil zaslepeny - zaslepkou. Pokud totiz jinak udelas EGR off jen softwarem, ale samotny EGR je vadny - nedovira, tak ti tam bude porad prisavat spaliny.
Mam jeden takovy vadny ventil z 1,6hdi doma. On se tvari zcela funkcne, ale pruzina jiz jej nedokaze zavrit na 100%, takze je porad pootevreny. Dokonce i na diagnostice se tvari jako zavreny, ale proste se prez nej prisavaly spaliny - zvysena spotreba/ nedokonala regenerace/skubani auta pri regeneraci/auto nekdy nereagovalo na plyn hned, ale vystrelilo se zpozdenim.
|
|
17.04.2015 11:29 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2810963
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Ano egr je vypnuty v softu + je tam zaslepka, ale jak sem na ni posledne koukal tak je kolem ni z predni strani trochu neceho cerneho, asi sazi. Taky uz sem si pomyslel jeslti je vlastne dovreny spravne, jakmile se mi auto vrati ze servsiu a bude dobre tak se na tohle urcite taky podivam.
Ano egr je vypnuty v softu + je tam zaslepka, ale jak sem na ni posledne koukal tak je kolem ni z predni strani trochu neceho cerneho, asi sazi. Taky uz sem si pomyslel jeslti je vlastne dovreny spravne, jakmile se mi auto vrati ze servsiu a bude dobre tak se na tohle urcite taky podivam.
|
|
| |
|
|