| | |
05.04.2015 14:17 -
Nízký výkon motoru na pedál plynu / C5 I 2.0 HDi
|
2806134
|
|
milantir
|
Město: Tvrzice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravím, zde je můj problém. Po koupi tohoto vozu jsem se po počátečním rozkoukání a rozjedění zaráel nad tím, e nedisponuje příli vysokým výkonem. Avak jeliko je faktem, e pohotovostní hmotnost C5 je dle TP přes 1,5 tuny a ani 79kilowatt není na tu váhu nijak oslnivá hodnota, jsem se rozhodl prozatím tento pocit nijak neřeit. Jaké bylo mé překvapení, kdy jsem jednou v táhlém stoupání zavadil o páčku tempomatu. Ač běně tento kopec plhala maximálně na čvtrtý rychlostní stupeň s plným plynem, tak nyní, sotva v 80-ti kolometrové rychlosti, vyjela kopec na pětku a kdy jsem na páčce tempotmatu mačkal tlačítko pro zvýení rychlosti, dokázala jetě i zrychlovat! A asi týden poté se ta potvora rozhodla, dodat mi dalí naději, nebo jsem nemusel za jízdy prakticky přidávat plyn, stačilo se nepatrně dotýkat pedálu a letěla, jako utrená ze řetězu i bez tempomatu. Avak, od té doby je opět zase zcela letargická . Tak by mě zajímalo, zda-li má někdo podobnou zkuenost a je-li moné odhadnout, jaká součást můe toto způsobovat, ne se vydám do servisu. I kdy na tempomat stále vyplhá kadé stoupání, na zatáčkovité okresce to není příli bezpečné a praktické. Díky. Milan
Zdravím, zde je můj problém. Po koupi tohoto vozu jsem se po počátečním rozkoukání a rozjedění zaráel nad tím, e nedisponuje příli vysokým výkonem. Avak jeliko je faktem, e pohotovostní hmotnost C5 je dle TP přes 1,5 tuny a ani 79kilowatt není na tu váhu nijak oslnivá hodnota, jsem se rozhodl prozatím tento pocit nijak neřeit. Jaké bylo mé překvapení, kdy jsem jednou v táhlém stoupání zavadil o páčku tempomatu. Ač běně tento kopec plhala maximálně na čvtrtý rychlostní stupeň s plným plynem, tak nyní, sotva v 80-ti kolometrové rychlosti, vyjela kopec na pětku a kdy jsem na páčce tempotmatu mačkal tlačítko pro zvýení rychlosti, dokázala jetě i zrychlovat! A asi týden poté se ta potvora rozhodla, dodat mi dalí naději, nebo jsem nemusel za jízdy prakticky přidávat plyn, stačilo se nepatrně dotýkat pedálu a letěla, jako utrená ze řetězu i bez tempomatu. Avak, od té doby je opět zase zcela letargická :nevim. Tak by mě zajímalo, zda-li má někdo podobnou zkuenost a je-li moné odhadnout, jaká součást můe toto způsobovat, ne se vydám do servisu. I kdy na tempomat stále vyplhá kadé stoupání, na zatáčkovité okresce to není příli bezpečné a praktické. Díky. Milan
|
|
05.04.2015 14:22 -
Re: Nízký výkon motoru na pedál plynu / C5 I 2.0 HDi
|
2806135
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Ahoj. Já bych si tipnul lanko plynu, potenciometr.. ale určitě to tu u někde je..
např.
.link.
Ahoj. Já bych si tipnul lanko plynu, potenciometr.. ale určitě to tu u někde je.. ;)
např.
http://www.c5club.cz/diskuze/ostatni-technicka-diskuze/168644-volny-plynovy-pedal/2/#.VSEpYuGcXm4
;)
|
|
05.04.2015 15:16 -
Re: Nízký výkon motoru na pedál plynu / C5 I 2.0 HDi
|
2806148
|
|
milantir
|
Město: Tvrzice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
I mě by monost chybně fungujícího pedálu plynu přila, jako logická volba. Jen kdyby nejela právě ten jeden den tak, jak bych si já představoval, e by měla jezdit. Velmi subjektivně vzato bych běnou jízdu s mou C5 zhodnotil tak, jakoby jela v nějakém nouzovém, či úsporném reimu a na jeden den se nějak přepnula do sportovního . Kadopádně se pokusím omrknout, jak je to s tím pedálem.
I mě by monost chybně fungujícího pedálu plynu přila, jako logická volba. Jen kdyby nejela právě ten jeden den tak, jak bych si já představoval, e by měla jezdit. Velmi subjektivně vzato bych běnou jízdu s mou C5 zhodnotil tak, jakoby jela v nějakém nouzovém, či úsporném reimu a na jeden den se nějak přepnula do sportovního :nevim . Kadopádně se pokusím omrknout, jak je to s tím pedálem.
|
|
05.04.2015 23:19 -
Re: Nízký výkon motoru na pedál plynu / C5 I 2.0 HDi
|
2806305
|
|
jruze
|
|
|
milantir napsal(a): I mě by monost chybně fungujícího pedálu plynu přila, jako logická volba. Jen kdyby nejela právě ten jeden den tak, jak bych si já představoval, e by měla jezdit. Velmi subjektivně vzato bych běnou jízdu s mou C5 zhodnotil tak, jakoby jela v nějakém nouzovém, či úsporném reimu a na jeden den se nějak přepnula do sportovního . Kadopádně se pokusím omrknout, jak je to s tím pedálem.
Nevěřím e to dělá plyn - neznám měřené hodnoty,nevím kdo v tom co dělal -jednou jsem se s něčím podobným setkal - někdo nahrál do jednotky patný program mohlo by to být tím,ten plyn nevylučuji ale nezdá se mi to - no asi by to chtělo diag , test a měřené hodnoty.
Nevěřím e to dělá plyn - neznám měřené hodnoty,nevím kdo v tom co dělal -jednou jsem se s něčím podobným setkal - někdo nahrál do jednotky patný program :nevim mohlo by to být tím,ten plyn nevylučuji ale nezdá se mi to - no asi by to chtělo diag , test a měřené hodnoty.:nevim
|
|
06.04.2015 10:38 -
Re: Nízký výkon motoru na pedál plynu / C5 I 2.0 HDi
|
2806386
|
|
Robert
|
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Zkontroluj nastavení lanka plynového pedálu, resp jestli to zatáhne při selápnutém plném plynu za snímač na doraz. Kdyby byl snímač patný, bude ti svítit oranová kontrolka motoru.
Zkontroluj nastavení lanka plynového pedálu, resp jestli to zatáhne při selápnutém plném plynu za snímač na doraz. Kdyby byl snímač patný, bude ti svítit oranová kontrolka motoru.
|
|
11.01.2016 01:47 -
Re: Nízký výkon motoru na pedál plynu / C5 I 2.0 HDi
|
2907620
|
|
milantir
|
Město: Tvrzice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravím, tak mám konečně chvilku volna a hned si budu opět stěovat. Nejprve k výe popsané závadě. Zdiagnostikován patný snímač plynového pedálu, jinak pravděpodobně ve v pořádku. Po jeho výměně se zdálo, e budu s C5-tkou velmi spokojený. Ve zkratce, několik týdnů od opravy jela jako namydlenej blesk. Kdykoliv a kdekoliv byl v tom dieselovém motoru dostatek výkonu. Navíc, kdy jsem si zobrazil dlouhodobou spotřebu od opravy, tak byl údaj 4,9l/100km naprosto kouzelná třenička na dortu. O to smutnějí je nyní jedění , kdy se dostávám na úroveň Felicie 1.3MPi a údaj dlouhodobé spotřeby znovu stoupá k 7litrům a výe i při naprosto ekonomickém stylu jízdy. Po přečtení některých diskuzí mám celkem jasno v tom, e se buď bude jednat o naprostou banalitu, anebo bude celá C5 na odpis.
Zdravím, tak mám konečně chvilku volna a hned si budu opět stěovat. Nejprve k výe popsané závadě. Zdiagnostikován patný snímač plynového pedálu, jinak pravděpodobně ve v pořádku. Po jeho výměně se zdálo, e budu s C5-tkou velmi spokojený:palec. Ve zkratce, několik týdnů od opravy jela jako namydlenej blesk. Kdykoliv a kdekoliv byl v tom dieselovém motoru dostatek výkonu. Navíc, kdy jsem si zobrazil dlouhodobou spotřebu od opravy, tak byl údaj 4,9l/100km naprosto kouzelná třenička na dortu. O to smutnějí je nyní jedění :-((((, kdy se dostávám na úroveň Felicie 1.3MPi a údaj dlouhodobé spotřeby znovu stoupá k 7litrům a výe i při naprosto ekonomickém stylu jízdy. Po přečtení některých diskuzí mám celkem jasno v tom, e se buď bude jednat o naprostou banalitu, anebo bude celá C5 na odpis.
|
|
11.01.2016 12:31 -
Re: Nízký výkon motoru na pedál plynu / C5 I 2.0 HDi
|
2907722
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Velká spotřeba a přitom malý výkon?
To vypadá jako by ŘJ motoru měla naprosto jinou představu o mnoství nasávaného vzduchu ne je realita.
Hledal byl někde v téhle cestě (váha vzduchu, hadice za turbem, mezichladič, EGR...).
Diagnostika neříká nic?
Velká spotřeba a přitom malý výkon?
To vypadá jako by ŘJ motoru měla naprosto jinou představu o mnoství nasávaného vzduchu ne je realita.
Hledal byl někde v téhle cestě (váha vzduchu, hadice za turbem, mezichladič, EGR...).
Diagnostika neříká nic?
|
|
11.01.2016 14:14 -
Re: Nízký výkon motoru na pedál plynu / C5 I 2.0 HDi
|
2907757
|
|
milantir
|
Město: Tvrzice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Na diagnostiku se teprve chystám, ale teprve zvauji, na koho se obrátím. Protoe do této chvíle jsem jezdil za mechanikem, je mi koupi C5 zprostředkoval. Ale začínám mít dojem, e skutečný stav auta dost podcenil a není při analýze úplně objektivní
Na diagnostiku se teprve chystám, ale teprve zvauji, na koho se obrátím. Protoe do této chvíle jsem jezdil za mechanikem, je mi koupi C5 zprostředkoval. Ale začínám mít dojem, e skutečný stav auta dost podcenil a není při analýze úplně objektivní :nevim
|
|
| |
|
|