Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
1 2 > >|
25.03.2011 02:29 - Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2380286
macman
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 104
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím vespolek...

Měl bych dotaz na mé problémy s 2.2HDI a chtěl bych radu, čím mám vlastně začít..

1/ motor má vibrace na volnoběh, které se přenášejí do kastle až drnčí palubka
2/ motoru kolísá tlak v railu (i otáčky) a na volnoběh padá do nouzového režimu s hláškou soulad mezi snímačem a regulátorem tlaku nafty
3/ turbo do 2200rpm jakoby neexistuje..
4/ podávací čerpadlo v nádrži hučí

Ohledně bodu 2, tak vyměněn palivový filtr a vyčištěn DRV ventil...

Teď řeším, jestli může být příčinou vadný vstřik (vibrace atd.) a ovlivnit tlak v railu..

Nebo špatný DRV (kolísání) a způsobovat změny tlaku - vibrace...

Nebo špatné podávací čerpadlo - málo nafty...

Narovinu měnit všechno - na to nemám prostředky, takže bych rád začal nejpravděpodobnější variantou..


Lexiu mám k dispozici - mohu dodat jakékoliv hodnoty, které by pomohly najít závadu..

Díky moc za rady

macman

25.03.2011 05:57 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2380287
Mamlas
Město: Chomutov, Praha, Brandys n/L, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 728

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nejake investici se bez tak nevyhnes. Na diagnostice by mela byt videt korekce vstrikovacu na volnobeh. Vibrace i kolisani tlaku muzou zpusobavat spatne vstriky. Pokud vstriky propousti do prepadu naftu tak kolisa tlak a cerpadlo se to snazi doregulovat. Kolik nafty jde prepady se da orientacne zmerit. Rozpojis prepady, na kazdy das hadicku a ucpes vedeni co jde do zpet. Svedes to do ctyr nadobek abys videl kolik nafty jde prepadem kazdeho vstriku. Akorat nevim kolik nafty za jaky cas ma jit prepadem. Pry to ma jen odkapavat, ale co si pod tim predstavit? Jestli si to dobre pamatuju u me to bylo nejakych 20ml/3minuty a to je spatne.
Pak uz jedine vstrikovace vyndat a nechat zkontrolovat na stolici. Rozumne by bylo zacit vstrikovacema at se mas aspon od neceho odrazit i kdyz pokud budou spatne tak je to zas nejdrazsi na opravu. Pokud budou dobre tak se muzes zamerit na cerpadlo a regulator.

25.03.2011 08:41 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2380348
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1278

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
Najdi si prosim jiz existujici temata na nektere ze tvych otazek a vloz svuj dotaz tam. Pripadne, pokud to bude nezbytne a nenaleznes pribuzne tema, zaloz pro kazdy problem samostatnou diskuzi.
Ruzne problemy prosim neslucovat do jedne diskuze (viz pravidla). Dekuji.

add1: .link.
add2: .link. .link.
add3: .link. .link.
add4: .link.

EDIT: po dohode odemceno

15.03.2015 19:44 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2798546
JenZ
Město: Slatina, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Omlouvám se, že zakládám nové téma - koupil jsem před měsícem C5 I 2,2HDi, 2004. A dost jsem při nákupu uletěl.. Auto se při studených startech třese, má nízký výkon prvních cca 1-2minuty jízdy. Nešlo po plynu - je líné. Udělala se výmena olejů, filtrů, rozvody, nové žhavičky. Repas vstřiků u Bosche, srovnání hlavy. Problém se studenými starty pořád stejný - třese se, při výjezdu ze dvora do mírného kopce na zpátečku zdechne i 3x. Kdykoliv při jízdě při 2500 otáčkách motor cuká. Spotřeba za posl. 400 km podle palubního počítace 9,2 l/100Km. A to teď nejezdím nijak rychle. U Peugeotu 406 2,0 Hdi při rychlejším stylu jízdy než teď u C5 jsem měl 6,4 l.
Netušíte někdo na co se zaměřit? Díky

15.03.2015 20:45 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2798594
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Mozme hadat od rana do vecera..kym nepojdes na diagnostiku..a nezuzis okruh zavad..bohuzial.

Cisto teoreticky..na vahu vzduchu sa niekto mrkol? Na C5 2.2 HDi manual som mal spotrebu tiež okolo 6-6,3 nech som jazdil ako som jazdil..

15.03.2015 21:39 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2798624
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Řekl bych že to může být klidně na vačkách- mohlo to být potkané a jsou rozhozené vačky - shodit nástavbu a podívat se (porovnat) kde jsou hupy,nebo je tam blbé vačkové kolo(unašeč vačkového kola)- u jednoho motoru jsem tenhle šprým řešil - rozvody postavené o dva zuby vedle - postavil jsem je jak by měly být a nenatočil jsem to - dal jsem o zub a jelo to.Já bych typnul hnuté vačky - ty tohle dovedou.(někomu se to potkalo postavil to zjistil že to nejede jak má tak to prodal. Kolísání otáček=regulátor tlaku paliva,váha nekolísají otáčky ,ale výkon by ovlivnila.

16.03.2015 07:20 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2798701
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Stále mne překvapuje, že je někdo schopen vyměnit půl auta aniž by zajel na diagnostiku. Budiš to varováním pro ostatní.
Na vectra klubu jsem zažil, že borec vyměnil opravdu vše včetně pístů a měl u benzínu vadnou jednu zapalovací svíčku.

12.11.2015 19:49 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2886212
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, delší dobu mne trápilo lítání otáček za studena na volnoběh, zahřátý to bylo OK. Po výměně palivovýho filtru to okamžitě přestalo a fungovalo bez kolísání cca 4000km (cca 2 měsíce). Dneska přijedu z práce do kauflandu, nakoupím, přijdu k autu, nastartuju a otáčky lítaj jak splašený a ani po chvilce jízdy to nepřestalo.. Teplota vody byla v ideálu (vodorovná), olej viz video, který je natočený až doma, po jízdě od toho kauflandu.. Tankuju PAP OIL a dávám zimní VIF..
V čem může být zakopanej pes?

Budíky:
.link.

Motor:
.link.



12.11.2015 20:31 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2886237
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
na 90% regulator tlaku v horsom pripade striky

ked pojdes na diagnostiku uvidis poletovat tlak paliva

12.11.2015 20:53 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2886244
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Na ten jsem měl podezření už prve, ale že by se "opravil" na takovou dobu jen výměnou paliváku? A zase se "rozbil" z ničeho nic - přijedu, chcípnu, všechno ok, odejdu, přijdu, nastartuju a otáčky lítaj takhle brutálně?
Vstřiky jsou repasovaný, najeto s nima 20 000 km..

12.11.2015 20:57 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2886246
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
este mozno podavacie cerpadlo, ale to by skor chcipalo uz
on moze byt vybehany a potom mu hrabe

12.11.2015 21:04 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2886248
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Ještě možná vodítko - docela se mi zvedla spotřeba oproti dřívějšku, ale těžko konkretizovat, jezdím dost po Praze a tam to prostě něco zobe, ale celkově mi přijde, že si zobe víc než by mělo.. Podle dosavadní zkušenosti bych měl teď jezdit za cca 7/100 a poslední tankování bylo 7,4/100, má to pomalu stoupající tendenci..
Dá se nějak podávačka a regulátor otestovat a "prohlídnout", než to někam šoupnu?

12.11.2015 21:10 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2886254
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ten regulator len vymenit a cerpadlo vytiahnut hadicu a kolko da po zapnuti kluca

12.11.2015 21:26 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2886258
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
OK, čerpadlo zkusim a uvidíme. Ještě mi, prosím, řekni, jak moc na to mám spěchat nebo jestli to takhle nějakou dobu vydrží/nepoškodí něco dalšího? Koukam na regulátory a v kelly maj 3 - za 3900, 4200, 5800.. Všechny Bosch a "prvovýroba" by měl být ten nejlevnější, každopádně ceny docela rozdílný..

12.11.2015 21:33 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2886261
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2444

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DeFuckTo napsal(a):
Ahoj, delší dobu mne trápilo lítání otáček za studena na volnoběh, zahřátý to bylo OK. Po výměně palivovýho filtru to okamžitě přestalo a fungovalo bez kolísání cca 4000km (cca 2 měsíce). Dneska přijedu z práce do kauflandu, nakoupím, přijdu k autu, nastartuju a otáčky lítaj jak splašený a ani po chvilce jízdy to nepřestalo.. Teplota vody byla v ideálu (vodorovná), olej viz video, který je natočený až doma, po jízdě od toho kauflandu.. Tankuju PAP OIL a dávám zimní VIF..
V čem může být zakopanej pes?

Budíky:
.link.

Motor:
.link.


Mě přesně tohle dělala po natankování sračky u vesnický pumpy,světe div se,v Itálii. Taky jsem myslel,že mi umřel regulátor tlaku na railu,jala mě hrůza,když jsem si představil tui nálož v italskym servisu a pak to po dalším natankování a pár ujetých km,jako kouzlem přestalo a už se to neozvalo...
Samozřejmě,ty takový štěstí mít nemusíš (viz Jumepovi odpovědi ),ale přál bych ti ho...

12.11.2015 21:41 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2886263
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Hanz - Dík (a jumepovi velký dík.. ), ale bohužel se to asi dá vyloučit.. :/ Tankuju vždy u "svojí" jedný pumpy - u týhle konkrétní jsem tankoval 6x, cca 4500km a v pohodě. Od posledního tankování najeto cca 300km a jak jsem psal, zničehonic to začlo takhle strašně lítat.. Jsem z toho jelen..

12.11.2015 21:45 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2886264
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
on bude nacaty, ale mozes skusit este natankovat cistej nafty, moze sa stat ze na pumpu doviezli bordel, ale nespoliehal by som sa na to, skor bude proste KO, ma na to najskor narok a km

daj tam taky co ma na fotke sitko, nepamatam si presne to bosch cislo

12.11.2015 22:14 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2886277
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Tak teď jsem přímo dvanácterák.. Nedalo mi to a při venčení pejska jsem to byl zkusit nastartovat - a světe div se, po startu to chvilku blblo, ale během pár vteřin se to srovnalo do normálu.. Na videu druhej start..
Ty regulátory na fotce mi přijdou stejný.. ? Ten za 3900,- je bez sítka, takže se výběr zúžil na tamty dva..
Náhodou bys neměl nějaký postup, jak ho vyměnit? Jistota je kulomet..

Druhý start:
.link.
(Ikdyž vlastně třetí, ten předtím jsem zapomněl vyřadit jedničku.... )

Díky za svatou trpělivost..

Přílohy:
reg.jpg ( 138899b ) - Vlevo 4200,-, vpravo 5800,-

12.11.2015 22:32 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2886286
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tohle ti pomůže?
.link.

12.11.2015 22:35 - Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel 2886288
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Dík, ale ani ne.. Přesně díky těm číslům tam jsem je v kelly našel, pod tím druhým kódem to najde ty dva, co jsem dával na fotce v minulym příspěvku.. Přijdou mi stejný, výrobce je stejnej, ale rozdíl 1600 Kč, tak tam bude asi něco jinak, ne?

1 2 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator