| | |
02.02.2015 20:49 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781363
|
|
martinST
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Jumep: Kdyby to byla ta klapka - můe se to chovat, jak popisuji výe? Tedy e je chování závislé na teplotě motoru? Kdy auto bylo na diagnostice, tak kdy motor po mením zchladnutí naskočil, ale běel nepravidelně, motor téměř nereagoval na plyn a dignostika ukazovala neměnný úhel notočení klapky, to ano. Ale po dalím startu, kdy u motor beel pravidelně, tak klapka natáčela v plném rozsahu - nějak nechápu tu souvislost s teplotou motoru... Ale jsem amatér, tak se spí ptám ze zvědavosti. Jinak zítrá zkusím ze srandy vyměnit teplotní čidlo - třeba dává ŘJ patné údaje..
Jumep: Kdyby to byla ta klapka - můe se to chovat, jak popisuji výe? Tedy e je chování závislé na teplotě motoru? Kdy auto bylo na diagnostice, tak kdy motor po mením zchladnutí naskočil, ale běel nepravidelně, motor téměř nereagoval na plyn a dignostika ukazovala neměnný úhel notočení klapky, to ano. Ale po dalím startu, kdy u motor beel pravidelně, tak klapka natáčela v plném rozsahu - nějak nechápu tu souvislost s teplotou motoru... Ale jsem amatér, tak se spí ptám ze zvědavosti. Jinak zítrá zkusím ze srandy vyměnit teplotní čidlo - třeba dává ŘJ patné údaje..
|
|
02.02.2015 20:49 -
|
2781364
|
|
Hanz 397
|
|
|
jumep napsal(a): ta klapka bude nacata a cistenie jej nepomoze
ked by si ju aj otvoril, nic v tom nenajdes, je to nacate vynutie motora osobne si myslim
To je dalí monost,kadopádně polohy nenačte i pokud je pinavá...
Je levnějí jí nejdřív vyčistit a pokud se problém opakuje,tak jí třeba vyměnit,pokud ne,tak ok,ne jí rovnou vyměnit a pak zjistit(ano,u to nikdo nezjistí),e byla ok.
U jsem tu měl takhle pár aut a měnil jsem ji snad jen jednou...
4martin:teplotním čidlem to určitě nebude-i kdyby bylo ko,tak klapka musí na pedál reagovat...
To je dalí monost,kadopádně polohy nenačte i pokud je pinavá...