| | |
02.02.2015 20:49 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781363
|
|
martinST
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Jumep: Kdyby to byla ta klapka - můe se to chovat, jak popisuji výe? Tedy e je chování závislé na teplotě motoru? Kdy auto bylo na diagnostice, tak kdy motor po mením zchladnutí naskočil, ale běel nepravidelně, motor téměř nereagoval na plyn a dignostika ukazovala neměnný úhel notočení klapky, to ano. Ale po dalím startu, kdy u motor beel pravidelně, tak klapka natáčela v plném rozsahu - nějak nechápu tu souvislost s teplotou motoru... Ale jsem amatér, tak se spí ptám ze zvědavosti. Jinak zítrá zkusím ze srandy vyměnit teplotní čidlo - třeba dává ŘJ patné údaje..
Jumep: Kdyby to byla ta klapka - můe se to chovat, jak popisuji výe? Tedy e je chování závislé na teplotě motoru? Kdy auto bylo na diagnostice, tak kdy motor po mením zchladnutí naskočil, ale běel nepravidelně, motor téměř nereagoval na plyn a dignostika ukazovala neměnný úhel notočení klapky, to ano. Ale po dalím startu, kdy u motor beel pravidelně, tak klapka natáčela v plném rozsahu - nějak nechápu tu souvislost s teplotou motoru... Ale jsem amatér, tak se spí ptám ze zvědavosti. Jinak zítrá zkusím ze srandy vyměnit teplotní čidlo - třeba dává ŘJ patné údaje..
|
|
02.02.2015 20:49 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781364
|
|
Hanz 397
|
|
|
jumep napsal(a): ta klapka bude nacata a cistenie jej nepomoze
ked by si ju aj otvoril, nic v tom nenajdes, je to nacate vynutie motora osobne si myslim
To je dalí monost,kadopádně polohy nenačte i pokud je pinavá...
Je levnějí jí nejdřív vyčistit a pokud se problém opakuje,tak jí třeba vyměnit,pokud ne,tak ok,ne jí rovnou vyměnit a pak zjistit(ano,u to nikdo nezjistí),e byla ok.
U jsem tu měl takhle pár aut a měnil jsem ji snad jen jednou...
4martin:teplotním čidlem to určitě nebude-i kdyby bylo ko,tak klapka musí na pedál reagovat...
To je dalí monost,kadopádně polohy nenačte i pokud je pinavá...
Je levnějí jí nejdřív vyčistit a pokud se problém opakuje,tak jí třeba vyměnit,pokud ne,tak ok,ne jí rovnou vyměnit a pak zjistit(ano,u to nikdo nezjistí),e byla ok.
U jsem tu měl takhle pár aut a měnil jsem ji snad jen jednou...;-)
4martin:teplotním čidlem to určitě nebude-i kdyby bylo ko,tak klapka musí na pedál reagovat...
|
|
02.02.2015 20:54 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781368
|
|
martinST
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Hanz 397 - ale jak jsem psal, ta klapka je čitěná na konci léta 2014 , navíc od té doby pravidelně přidávám aditivum VIF... Snad by se nezanesla za půl roku Ale fakt je, e poslední 2 nádre jsem bral u Eurobitu ale za 27,40
Hanz 397 - ale jak jsem psal, ta klapka je čitěná na konci léta 2014 , navíc od té doby pravidelně přidávám aditivum VIF... Snad by se nezanesla za půl roku:nevim Ale fakt je, e poslední 2 nádre jsem bral u Eurobitu ale za 27,40 :palec
|
|
02.02.2015 21:14 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781397
|
|
jumep
|
|
|
zistit je to to najjednoduchsie, povolim sponu a pozrem do nej
zanasa sa hlavne ked je zly filter a stary olej (ze ma moc vyparov)
zistit je to to najjednoduchsie, povolim sponu a pozrem do nej
zanasa sa hlavne ked je zly filter a stary olej (ze ma moc vyparov)
|
|
02.02.2015 21:27 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781408
|
|
jumep
|
|
|
problem ale je ze ked bola zanesena klapka, bude aj sacie potrubie a to je treba tiez pocistit
ked som to naposledy robil na jednom aute tak jak som bol nad tym zohnuty a drzal si otacky a striekal to tam (cely spray) tak v garazi nastala taka hmla ze ked som sa dvihol tak som nic nevidel a vetral to asi 3 hodiny
na to by ale mali uz aj cistice pomoct mierne
problem ale je ze ked bola zanesena klapka, bude aj sacie potrubie a to je treba tiez pocistit
ked som to naposledy robil na jednom aute tak jak som bol nad tym zohnuty a drzal si otacky a striekal to tam (cely spray) tak v garazi nastala taka hmla ze ked som sa dvihol tak som nic nevidel a vetral to asi 3 hodiny
na to by ale mali uz aj cistice pomoct mierne
|
|
02.02.2015 22:47 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781420
|
|
Dawid
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Stejny problem - pocitova dira v plynu a nejprve duseni. Obzvlaste pri studenem motoru. Uzije se s tim spoustu srandy na krizovatkach
Vyreseno vymenou skrtici klapky (original na eshopech za 3000,-). Klapka byla pred tim dvakrat cistena a serizovana a vzdy to pomohlo na mesic.
Stejny problem - pocitova dira v plynu a nejprve duseni. Obzvlaste pri studenem motoru. Uzije se s tim spoustu srandy na krizovatkach :-)
Vyreseno vymenou skrtici klapky (original na eshopech za 3000,-). Klapka byla pred tim dvakrat cistena a serizovana a vzdy to pomohlo na mesic.
|
|
01.03.2015 18:42 -
motor 2.0i zhasíná
|
2793446
|
|
pivovarnik
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 17 |
|
|
Po nastartování běí normálně na volnoběh. po přidání plynu chcípne. Dělá to jak na benzin tak na lpg.Nejde s tím takhle vůbec jet. Nevíte někdo čím by to mohlo být?
Po nastartování běí normálně na volnoběh. po přidání plynu chcípne. Dělá to jak na benzin tak na lpg.Nejde s tím takhle vůbec jet. Nevíte někdo čím by to mohlo být?
|
|
01.03.2015 21:40 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2793610
|
|
pivovarnik
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 17 |
|
|
jruze napsal(a): Řekl bych krtící klapka ,adaptace . tlaky ve válcích , svíčky ..... asi by to chtělo diag atd...
Začalo to najednou chcípnutím na křiovatce. Pak po několika startech to jelo dál. Kdy jsem dojel domu a asi po hodině kdy chtěl znova jet tak u to nejelo.
Řekl bych krtící klapka ,adaptace . tlaky ve válcích , svíčky ..... asi by to chtělo diag atd...
Začalo to najednou chcípnutím na křiovatce. Pak po několika startech to jelo dál. Kdy jsem dojel domu a asi po hodině kdy chtěl znova jet tak u to nejelo.
|
|
02.03.2015 20:00 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2793968
|
|
pivovarnik
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 17 |
|
|
jruze napsal(a): Přidřený vstřiky,seklej ventil plynu(nebo ventily plynu) - u jsem se setkal e tam el jak plyn tak benzín a bylo to tak bohaté e se to uchlastalo.Podpálené ventily - nejde to od PC.
Dnes vyčitěna klapka - dle diagnostiky je v pořádku, namontovány nové svíčky, tlaky u vech válců 11atm. Na volnoběh motor běí normálně, po selápnutí plynu zdechne. Kdy jsem dnes ráno startoval tak to nejdříve chytlo a asi po 5-vteřinách zdechlo jako kdy dochází benzín. Takhle se to opakovalo několikrát, ne jsem ručně nastavil tlačítkem provoz jen na benzin, pak to drelo volnoběh ale po selápnutí plynu to chcípá. Dle diagnostiky chyba zapalování u 1. válce.
Dnes vyčitěna klapka - dle diagnostiky je v pořádku, namontovány nové svíčky, tlaky u vech válců 11atm. Na volnoběh motor běí normálně, po selápnutí plynu zdechne. Kdy jsem dnes ráno startoval tak to nejdříve chytlo a asi po 5-vteřinách zdechlo jako kdy dochází benzín. Takhle se to opakovalo několikrát, ne jsem ručně nastavil tlačítkem provoz jen na benzin, pak to drelo volnoběh ale po selápnutí plynu to chcípá. Dle diagnostiky chyba zapalování u 1. válce.
|
|
02.03.2015 20:11 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2793981
|
|
pivovarnik
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 17 |
|
|
pivovarnik napsal(a): Dnes vyčitěna klapka - dle diagnostiky je v pořádku, namontovány nové svíčky, tlaky u vech válců 11atm. Na volnoběh motor běí normálně, po selápnutí plynu zdechne. Kdy jsem dnes ráno startoval tak to nejdříve chytlo a asi po 5-vteřinách zdechlo jako kdy dochází benzín. Takhle se to opakovalo několikrát, ne jsem ručně nastavil tlačítkem provoz jen na benzin, pak to drelo volnoběh ale po selápnutí plynu to chcípá. Dle diagnostiky chyba zapalování u 1. válce.
Nemohla by to dělat zapalovací lita?
Nemohla by to dělat zapalovací lita?
|
|
03.03.2015 12:35 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2794272
|
|
jumep
|
|
|
podla mna je niekde unik podtlaku
podla mna je niekde unik podtlaku
|
|
05.03.2015 04:48 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2794706
|
|
jruze
|
|
|
Kdo dělal rozvody - pokud je někdo dělal? - moná má o zub sací vačku
Kdo dělal rozvody - pokud je někdo dělal? - moná má o zub sací vačku :nevim
|
|
05.03.2015 14:16 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2794759
|
|
pivovarnik
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 17 |
|
|
Problém vyřeen, udělalo se nové nastavení klapky a motor lape jak má.
Problém vyřeen, udělalo se nové nastavení klapky a motor lape jak má.:palec
|
|
| |
|
|