| | |
31.01.2015 16:00 -
Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2780714
|
|
Milan.S
|
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Dobry den. Koupil jsem si C5 benzin C2. Sam jsem si ho dovezl z nemecka je v perfektnim stavu ma najeto orig. 101000 km overenych v nemecku. Take tomu stav odpovida ale jednu podle mne zavadu ma potreboval bych poradit. Kdyz zaradim 1 rych. stupen a chci se rozjet tak se mi zda ze se motor zezacatku dusi az potom se rozjede a potom padaju otacky motoru pomalu dolu pri dalsich rychlostech uz je to dobry. Neumym to posoudit jestli to tak ma byt naposledy jsem mel 6 valec tak mi prosim poradte dik.
Dobry den. Koupil jsem si C5 benzin C2. Sam jsem si ho dovezl z nemecka je v perfektnim stavu ma najeto orig. 101000 km overenych v nemecku. Take tomu stav odpovida ale jednu podle mne zavadu ma potreboval bych poradit. Kdyz zaradim 1 rych. stupen a chci se rozjet tak se mi zda ze se motor zezacatku dusi az potom se rozjede a potom padaju otacky motoru pomalu dolu pri dalsich rychlostech uz je to dobry. Neumym to posoudit jestli to tak ma byt naposledy jsem mel 6 valec tak mi prosim poradte dik.
|
|
31.01.2015 16:35 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2780725
|
|
Devilian
|
|
|
Mam podobny problem po nastartovani. Potom zacitim v pedali akoby sa nieco odpojilo, a ide to normalne. Neriesil som to.
Mam podobny problem po nastartovani. Potom zacitim v pedali akoby sa nieco odpojilo, a ide to normalne. Neriesil som to.
|
|
01.02.2015 00:40 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2780876
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
a dělá to jen studený motor?
a dělá to jen studený motor?
|
|
01.02.2015 10:49 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2780937
|
|
Milan.S
|
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Dela to pořad i kdyz je motor studeny nebo zahřatej.
Dela to pořad i kdyz je motor studeny nebo zahřatej.
|
|
01.02.2015 10:54 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2780938
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Do Český Kamenice k Hanzovi 397 to má přes kopec, je hrozně ikovný a určitě by se na to mrknul.
Do Český Kamenice k Hanzovi 397 to má přes kopec, je hrozně ikovný a určitě by se na to mrknul. ;-)
|
|
01.02.2015 11:07 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2780939
|
|
Milan.S
|
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Ted jsem si spomenul ze se nemuzu ani rozjet na spatecku na volnobech trha to s autem
Ted jsem si spomenul ze se nemuzu ani rozjet na spatecku na volnobech trha to s autem
|
|
01.02.2015 13:44 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781020
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Vyměn svíčky, filtry (jestli jsi to u neudělal), natankuj na OMV ten lepí benzín a jed to na dálnici pořádně projet (minimálně 4 tis otáček).
Pokud to nepomůe tak to ře.
Jo a na zpátečku se na vonoběh teda nerozjíím
Vyměn svíčky, filtry (jestli jsi to u neudělal), natankuj na OMV ten lepí benzín a jed to na dálnici pořádně projet (minimálně 4 tis otáček).
Pokud to nepomůe tak to ře.
Jo a na zpátečku se na vonoběh teda nerozjíím :-)
|
|
01.02.2015 14:05 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781024
|
|
Milan.S
|
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 33 |
|
|
nevim kolik maji ty svicky najeto tak je preventyvne vymenim filtr je tam jak novej napadlo mne jestli by nepomohlo vycistit vahu vzduchu jo a ten rozjezd na spatecku jsem jen skousel
nevim kolik maji ty svicky najeto tak je preventyvne vymenim filtr je tam jak novej napadlo mne jestli by nepomohlo vycistit vahu vzduchu jo a ten rozjezd na spatecku jsem jen skousel
|
|
01.02.2015 17:19 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781059
|
|
womo
|
|
|
Já jen k tomu benzínu. Měl jsem podobné problémy a pomohla a Verva 100. OMV nic moc...
Já jen k tomu benzínu. Měl jsem podobné problémy a pomohla a Verva 100. OMV nic moc...
|
|
01.02.2015 18:15 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781076
|
|
jumep
|
|
|
cistice do benzinu by tiez mohli pomoct rovnako ako drahy benzin a mozno este lepsie
cistice do benzinu by tiez mohli pomoct rovnako ako drahy benzin a mozno este lepsie
|
|
01.02.2015 18:30 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781082
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Jasně, zkusil bych oboje, ale hlavně to chce opravdu to auto trochu projet.
Jasně, zkusil bych oboje, ale hlavně to chce opravdu to auto trochu projet.
|
|
01.02.2015 20:13 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781097
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jak to jinak drí volnoběh? Za studena i za tepla?
Jinak váhu vzduchu nemá-jen snímač tlaku v sání...
Jak ti radili ostatní-lepí benzín,nebo čistič do paliva,svíčky,kdy neví kolik mají,pořádně protáhnout a jetě bych kouknul,jak vypadá krtící klapka,popř. jí vyčistil.
Jak to jinak drí volnoběh? Za studena i za tepla?
Jinak váhu vzduchu nemá-jen snímač tlaku v sání...
Jak ti radili ostatní-lepí benzín,nebo čistič do paliva,svíčky,kdy neví kolik mají,pořádně protáhnout a jetě bych kouknul,jak vypadá krtící klapka,popř. jí vyčistil.
|
|
02.02.2015 18:09 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781310
|
|
Milan.S
|
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Volnobech drzi jak za studena tak za tepla vymenim svicky a koupim nejaky cistic do benzinu diky za radu.
Volnobech drzi jak za studena tak za tepla vymenim svicky a koupim nejaky cistic do benzinu diky za radu.
|
|
02.02.2015 18:23 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781311
|
|
martinST
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Potvrzuji, pomohlo mi natankovat asi 4 nádre vervy 100, ovem a do dneka, kdy se mi projevil problém v mnohem drastičtějí podobě. Včera jsem přijel k domovu a motor mi při zastavení zacukal a objevila se mi hlaska engine management faulty. Motor jsem vypnul a neřeil. Ráno motor normálně nastartoval a jel, ikdy hláka zůstala. Normálně jsem jezdil, zaparkoval u obchodu, el nakoupit a u nenastartoval (auto točilo, ale ani kyt). Zavolal jsem na pomoc diagnostiku (Lexia), která načetla následující chyby: Trvalá závada - Ovládání řízeného termostatu - přeruený obvod, přechodné závady - 1) kontrola polohy krticí klapky koherence, 2) regulátor rychlosti vozidla 3) Načtení krajních poloh krtící klapky nesprávná funkce. Jen dodám, e termostat poutí vodu jak má.. Po asi 90min státní auto nastartovalo, ale motor cukal, kolísaly otáčky atd. Po chcipnutí a opětovném nastartování motor běěl ok. Ujel jsem asi 2 kilometry, motor začal kubat a chcípnul a opakovalo se to samé, co jsem popsal výe. Nějaký tip nebo zkuenost co s tím? Nechce se mi měnit krtící klapku, abych zjistil, e to je v něčem úplně jiném
Potvrzuji, pomohlo mi natankovat asi 4 nádre vervy 100, ovem a do dneka, kdy se mi projevil problém v mnohem drastičtějí podobě. Včera jsem přijel k domovu a motor mi při zastavení zacukal a objevila se mi hlaska engine management faulty. Motor jsem vypnul a neřeil. Ráno motor normálně nastartoval a jel, ikdy hláka zůstala. Normálně jsem jezdil, zaparkoval u obchodu, el nakoupit a u nenastartoval (auto točilo, ale ani kyt). Zavolal jsem na pomoc diagnostiku (Lexia), která načetla následující chyby: Trvalá závada - Ovládání řízeného termostatu - přeruený obvod, přechodné závady - 1) kontrola polohy krticí klapky koherence, 2) regulátor rychlosti vozidla 3) Načtení krajních poloh krtící klapky nesprávná funkce. Jen dodám, e termostat poutí vodu jak má.. Po asi 90min státní auto nastartovalo, ale motor cukal, kolísaly otáčky atd. Po chcipnutí a opětovném nastartování motor běěl ok. Ujel jsem asi 2 kilometry, motor začal kubat a chcípnul a opakovalo se to samé, co jsem popsal výe. Nějaký tip nebo zkuenost co s tím? Nechce se mi měnit krtící klapku, abych zjistil, e to je v něčem úplně jiném:-(
|
|
02.02.2015 18:35 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781312
|
|
Milan.S
|
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 33 |
|
|
No to čumim co se muze vsechno pokazit jen doufam ze mi bude stacit koupit čistič do benzinu
No to čumim co se muze vsechno pokazit jen doufam ze mi bude stacit koupit čistič do benzinu
|
|
02.02.2015 19:39 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781337
|
|
moriss
|
Město: PRAHA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Zdarec.
odpovidam na prvni otazku tohoto vlakna....udelat servis svicky filtry,vycistit vse kde vede vzduch az po diru do sani vcetne cidel teploty vahy ci map senzoru.Hodnoty cidel se daji zjistit orientacne v katalozich autodilu a pak omerit stav na vozu.Mit jistotu dodavky paliva.
Po startu bud hned vyjet nebo naopak cekat vic nez minutu bez plynu.
Ze zkusenosti zadne cistice nic neopravi,je to vetsinou jen psycho efekt.vyjma natankovani nekvalitnich paliv.
K martinST udelat poctive diagnostiku a vymenit co pise...treba na vrakaci vetsinou vemou dil zpet a daj jinej..jasne kapku neekonomicke ale kazdej ma neco za co se to da vymenit a hodi se to.
Zdarec.
odpovidam na prvni otazku tohoto vlakna....udelat servis svicky filtry,vycistit vse kde vede vzduch az po diru do sani vcetne cidel teploty vahy ci map senzoru.Hodnoty cidel se daji zjistit orientacne v katalozich autodilu a pak omerit stav na vozu.Mit jistotu dodavky paliva.
Po startu bud hned vyjet nebo naopak cekat vic nez minutu bez plynu.
Ze zkusenosti zadne cistice nic neopravi,je to vetsinou jen psycho efekt.vyjma natankovani nekvalitnich paliv.
K martinST udelat poctive diagnostiku a vymenit co pise...treba na vrakaci vetsinou vemou dil zpet a daj jinej..jasne kapku neekonomicke ale kazdej ma neco za co se to da vymenit a hodi se to.
|
|
02.02.2015 19:48 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781347
|
|
Milan.S
|
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Dik moc za radu urcite to dam vsechno skontrolovat.
Dik moc za radu urcite to dam vsechno skontrolovat.
|
|
02.02.2015 19:52 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781348
|
|
Hanz 397
|
|
|
martinST napsal(a): Potvrzuji, pomohlo mi natankovat asi 4 nádre vervy 100, ovem a do dneka, kdy se mi projevil problém v mnohem drastičtějí podobě. Včera jsem přijel k domovu a motor mi při zastavení zacukal a objevila se mi hlaska engine management faulty. Motor jsem vypnul a neřeil. Ráno motor normálně nastartoval a jel, ikdy hláka zůstala. Normálně jsem jezdil, zaparkoval u obchodu, el nakoupit a u nenastartoval (auto točilo, ale ani kyt). Zavolal jsem na pomoc diagnostiku (Lexia), která načetla následující chyby: Trvalá závada - Ovládání řízeného termostatu - přeruený obvod, přechodné závady - 1) kontrola polohy krticí klapky koherence, 2) regulátor rychlosti vozidla 3) Načtení krajních poloh krtící klapky nesprávná funkce. Jen dodám, e termostat poutí vodu jak má.. Po asi 90min státní auto nastartovalo, ale motor cukal, kolísaly otáčky atd. Po chcipnutí a opětovném nastartování motor běěl ok. Ujel jsem asi 2 kilometry, motor začal kubat a chcípnul a opakovalo se to samé, co jsem popsal výe. Nějaký tip nebo zkuenost co s tím? Nechce se mi měnit krtící klapku, abych zjistil, e to je v něčem úplně jiném
Je to měsíc,přesně tu samou závadu jsem tu měl na Peugeotu,tuím 1,6i...
Přivezli ho na podvalu,klapka se vyčistila,udělaly se adaptace a od té doby v pohodě a prý i klesla spotřeba
A ten termostat neře-výhřev je funkce pro bezmozky,kteří nenechají morot ohřát a hned mu dávají kotel
Je to měsíc,přesně tu samou závadu jsem tu měl na Peugeotu,tuím 1,6i...
Přivezli ho na podvalu,klapka se vyčistila,udělaly se adaptace a od té doby v pohodě a prý i klesla spotřeba :-)
A ten termostat neře-výhřev je funkce pro bezmozky,kteří nenechají morot ohřát a hned mu dávají kotel ;-)
|
|
02.02.2015 20:07 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781350
|
|
martinST
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Hanz 397: JJ, termostat neřeím, ale ten problém mě tve. Kdybych měl jistotu, e je to v klapce, tak ji vyměním za novou, ale kdybych měl tu jistotu no... Klapku (a adaptaci) jsem toti nechal čistic na konci léta 2014.. Jinak dalí poznatek, ted jsem byl pro auto na parkingu, kde mi "zdechlo" a po 3 hodinách stání chytlo a beelo normálně - tzn nějak to musí souviset s teplotou..
Hanz 397: JJ, termostat neřeím, ale ten problém mě tve. Kdybych měl jistotu, e je to v klapce, tak ji vyměním za novou, ale kdybych měl tu jistotu no... Klapku (a adaptaci) jsem toti nechal čistic na konci léta 2014.. Jinak dalí poznatek, ted jsem byl pro auto na parkingu, kde mi "zdechlo" a po 3 hodinách stání chytlo a beelo normálně - tzn nějak to musí souviset s teplotou..
|
|
02.02.2015 20:10 -
Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|
2781353
|
|
jumep
|
|
|
ta klapka bude nacata a cistenie jej nepomoze
ked by si ju aj otvoril, nic v tom nenajdes, je to nacate vynutie motora osobne si myslim
ta klapka bude nacata a cistenie jej nepomoze
ked by si ju aj otvoril, nic v tom nenajdes, je to nacate vynutie motora osobne si myslim
|
|
| |
|
|