| | |
30.01.2015 16:06 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2780312
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Jo, ale to je staré HDi. Pětikvalt.
Ale i kdyby tam la narvat převodovka z HDi, byla by to samozřejmě blbost. Mělo by to pro benzín úplně nesmyslné zpřevodování a jedění s tím by bylo pravděpodobně úplný opruz.
Musela by to být převodovka poskládaná pro benzínový motor.
Jo, ale to je staré HDi. Pětikvalt.
Ale i kdyby tam la narvat převodovka z HDi, byla by to samozřejmě blbost. Mělo by to pro benzín úplně nesmyslné zpřevodování a jedění s tím by bylo pravděpodobně úplný opruz. :-d
Musela by to být převodovka poskládaná pro benzínový motor.
|
|
31.01.2015 12:12 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2780637
|
|
MiKas004
|
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Ani blbost ani opruz. vagr to tak má na svém P406. Dvoulitr benzín (ten starí se 100kW).
Převody jsou delí a člověk si na to rychle zvykne. Na dálnici ve 140-ti má v autě klid. Ne jak já v C5.
Spotřebu má na dálnici o celý litr nií, ne já v P307 se stejným motorem a stejnou převodovkou jak v C5.
Netvrďte mi tu, e je něco blbost, kdy jste si k tomu v praxi ani nečichli.
Ani blbost ani opruz. vagr to tak má na svém P406. Dvoulitr benzín (ten starí se 100kW).
Převody jsou delí a člověk si na to rychle zvykne. Na dálnici ve 140-ti má v autě klid. Ne jak já v C5.
Spotřebu má na dálnici o celý litr nií, ne já v P307 se stejným motorem a stejnou převodovkou jak v C5.
Netvrďte mi tu, e je něco blbost, kdy jste si k tomu v praxi ani nečichli.
|
|
31.01.2015 18:49 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2780773
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
MiKas004 napsal(a): Netvrďte mi tu, e je něco blbost, kdy jste si k tomu v praxi ani nečichli.
Nějak se mi ztrácí pointa tvého dotazu, kdy ví vechno nejlíp, proč se ptá nás, kteří jsme si k tomu ani nečichli, vdy tomu vůbec nerozumíme, vak jsi nám to dal hezky serat i servisákům, kteří tomu také vůbec nerozumí. Takhle bych to nikdy neformuloval, i kdybych měl pravdu.
Nějak se mi ztrácí pointa tvého dotazu, kdy ví vechno nejlíp, proč se ptá nás, kteří jsme si k tomu ani nečichli, vdy tomu vůbec nerozumíme, vak jsi nám to dal hezky serat i servisákům, kteří tomu také vůbec nerozumí. Takhle bych to nikdy neformuloval, i kdybych měl pravdu. :-o
|
|
31.01.2015 19:49 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2780802
|
|
vasa
|
Město: Osečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
MiKas004 napsal(a): Ani blbost ani opruz. vagr to tak má na svém P406. Dvoulitr benzín (ten starí se 100kW).
Převody jsou delí a člověk si na to rychle zvykne. Na dálnici ve 140-ti má v autě klid. Ne jak já v C5.
Spotřebu má na dálnici o celý litr nií, ne já v P307 se stejným motorem a stejnou převodovkou jak v C5.
Tak s tím bych se rád projel, a testovací piloti automobilky určitě jakbysmet
Třeba to ere míň v těch meních točkách při 140km/h, ale nejspí ne ve vech reimech rychlosti a zatíení. Spotřeba nezávisí jen na otáčkách, ale i na zatíení, ejo... Asi si na to zvyknul, ale určitě musí jinak (častěji) řadit a má to pocitově o dost línějí. Na předjídění nebo do kopce aby podřadil vdycky rovnou o 2 stupně, ne?
Kdyby to byl tak skvělej nápad, tak by to tak nejspí dělali u soudruzi v továrně (víte kolik by uetřili ). Zpřevodování je přece kompromis mezi otáčkama (=spotřebou, zatíením, hlukem, max rychlostí atd.) a rezervou výkonu na zrychlování
Tak s tím bych se rád projel, a testovací piloti automobilky určitě jakbysmet :-)
Třeba to ere míň v těch meních točkách při 140km/h, ale nejspí ne ve vech reimech rychlosti a zatíení. Spotřeba nezávisí jen na otáčkách, ale i na zatíení, ejo... Asi si na to zvyknul, ale určitě musí jinak (častěji) řadit a má to pocitově o dost línějí. Na předjídění nebo do kopce aby podřadil vdycky rovnou o 2 stupně, ne?
Kdyby to byl tak skvělej nápad, tak by to tak nejspí dělali u soudruzi v továrně (víte kolik by uetřili :-d). Zpřevodování je přece kompromis mezi otáčkama (=spotřebou, zatíením, hlukem, max rychlostí atd.) a rezervou výkonu na zrychlování ;-)
|
|
31.01.2015 20:56 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2780836
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Zajímalo by mě, jak se to svině rozjídí. A plně naloený to musí být vůbec tlak do sedačky.
Zajímalo by mě, jak se to svině rozjídí. A plně naloený to musí být vůbec tlak do sedačky. :-d
|
|
01.02.2015 17:38 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2781065
|
|
MiKas004
|
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Nikoho tu neuráím a neříkám, e se zde přítomní servisáci v autech nevyznají. Ale v tomto konkrétním případě nemáte pravdu. Kdybych to auto několikrát neřídil, nevěřil bych.
Jediná pravda, co tu padla, je, e kdy chci předjet, ano, musím podřadit o dva stupně. On ten 16-ti ventil v niích ot. prostě nemá sílu. Na jedničku to na max. ot. jede 90 km/h a na pětku ve 140-ti něco přes 2.000 ot/min. Na dálnici je občas nutno podřadit na čtyřku jen kdy je plné auto lidí a plný kufr.
Kdybychom se vagrem věděli, co je to za převodovku, koupil bych u ji taky, ale bohuel to neumíme poznat.
U se v tom hrabu docela dlouho, ale zatím si opravdu myslím, e se jedná o stejnou převodovku, jaká se montuje do C5 s dvoulitrovým HDíčkem.
Nikoho tu neuráím a neříkám, e se zde přítomní servisáci v autech nevyznají. Ale v tomto konkrétním případě nemáte pravdu. Kdybych to auto několikrát neřídil, nevěřil bych.
Jediná pravda, co tu padla, je, e kdy chci předjet, ano, musím podřadit o dva stupně. On ten 16-ti ventil v niích ot. prostě nemá sílu. Na jedničku to na max. ot. jede 90 km/h a na pětku ve 140-ti něco přes 2.000 ot/min. Na dálnici je občas nutno podřadit na čtyřku jen kdy je plné auto lidí a plný kufr.
Kdybychom se vagrem věděli, co je to za převodovku, koupil bych u ji taky, ale bohuel to neumíme poznat.
U se v tom hrabu docela dlouho, ale zatím si opravdu myslím, e se jedná o stejnou převodovku, jaká se montuje do C5 s dvoulitrovým HDíčkem.
|
|
01.02.2015 17:40 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2781066
|
|
MiKas004
|
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Jetě bych rád dodal, e pocitově to je dost divné a zpočátku jsem to zpřevodování kritizoval.
Dnes bych jej ale bral vemi deseti.
A co se rozjezdů týče, není s nimi ádný problém ali v prudkém kopci.
Jetě bych rád dodal, e pocitově to je dost divné a zpočátku jsem to zpřevodování kritizoval.
Dnes bych jej ale bral vemi deseti.
A co se rozjezdů týče, není s nimi ádný problém ali v prudkém kopci.
|
|
01.02.2015 18:23 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2781079
|
|
jumep
|
|
|
tvoja otazka bola zodpovedana, to co si vymenoval je na stare modeli kde je 5r prevodovka ...
mozes si spravit custom prevodovku ...
tvoja otazka bola zodpovedana, to co si vymenoval je na stare modeli kde je 5r prevodovka ...
mozes si spravit custom prevodovku ...
|
|
01.02.2015 18:27 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2781081
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
To je teda 5-ti kvalt z HDi?
Na pětku při 140 2tis otáček bych asi nechtěl
Mě by se líbil estikvalt.
Mě to ted točí na pětku 2tis. otáček při 75 km, co je dost málo, ale vůbec by mi to nevadilo, kdyby nad tím byla jetě jedna rychlost. Takto zase se občas přistihnu e jezdím 60-kou po městě na pětku
kadopádně PSA se na to vykváklo, i kdy u třeba renault v té době dával do benzínových dvoulitrů estikvalty. A to e by to motor neutáhl se vůbec nebojím. Podřazení při předjídění nebo jízdě do kopce je standartní způsob jízdy s benzínákem a kdo to nechápe, ten by asi neměl mít řidičák.
Ideální by byla nějaká rychlost kdy by při 100 km točil cca 2 tis. otáček.
To je teda 5-ti kvalt z HDi?
Na pětku při 140 2tis otáček bych asi nechtěl :-)
Mě by se líbil estikvalt.
Mě to ted točí na pětku 2tis. otáček při 75 km, co je dost málo, ale vůbec by mi to nevadilo, kdyby nad tím byla jetě jedna rychlost. Takto zase se občas přistihnu e jezdím 60-kou po městě na pětku :-d
kadopádně PSA se na to vykváklo, i kdy u třeba renault v té době dával do benzínových dvoulitrů estikvalty. A to e by to motor neutáhl se vůbec nebojím. Podřazení při předjídění nebo jízdě do kopce je standartní způsob jízdy s benzínákem a kdo to nechápe, ten by asi neměl mít řidičák.
Ideální by byla nějaká rychlost kdy by při 100 km točil cca 2 tis. otáček.
|
|
02.02.2015 12:52 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2781255
|
|
MiKas004
|
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Při 140-ti to točí přes dva tisíce, ne rovné dva. Moná dva a půl. Nechci kecat. ale rozhodně ne více.
Jetě se tedy zeptám. Motorů 2.0 HDi je více, e.
Které z nich jsou pětirychlostní ? Jaké mají označení ?
Při 140-ti to točí přes dva tisíce, ne rovné dva. Moná dva a půl. Nechci kecat. ale rozhodně ne více.
Jetě se tedy zeptám. Motorů 2.0 HDi je více, e.
Které z nich jsou pětirychlostní ? Jaké mají označení ?
|
|
02.02.2015 14:01 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2781275
|
|
jumep
|
|
|
RHY, RHZ, RHS sa davali do C5, v podstate rovnaka konstrukcia, akurat RHZ a RHS maju dvojhmotu a riadenu regulaciu turba a aj vacsi vykon
do faceliftov sa uz davali len RHR a to je 100kw a iny motor
RHY, RHZ, RHS sa davali do C5, v podstate rovnaka konstrukcia, akurat RHZ a RHS maju dvojhmotu a riadenu regulaciu turba a aj vacsi vykon
do faceliftov sa uz davali len RHR a to je 100kw a iny motor
|
|
02.02.2015 16:45 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2781300
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Já myslím e do faceliftu byly jen pětirychlostní (ve 2.2 mám teda pětikvalt)
Po faceliftu estirychlostní - kromě 1.6 HDi
Já myslím e do faceliftu byly jen pětirychlostní (ve 2.2 mám teda pětikvalt)
Po faceliftu estirychlostní - kromě 1.6 HDi
|
|
02.02.2015 20:07 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2781351
|
|
jumep
|
|
|
2.2 existovali aj zo 6 kvaltom, ale neviem od akeho datumu
2.2 existovali aj zo 6 kvaltom, ale neviem od akeho datumu
|
|
25.02.2015 20:44 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2791604
|
|
MiKas004
|
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Tak jsem se nakonec nějak dostal na .link. a v bádání kousek postoupil.
Zjistil jsem, e pro C5 II 2.0i 16V existují dva typy stejné převodovky, rozdíl je "jen" ve stálém převodu.
A to je přesně řeení mého "problému".
Převodovka pro kombi : STÁLÝ PŘEVOD 17 X 71 A MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 J
Převodovka pro sedan : MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 N A STÁLÝ PŘEVOD 17 X 81
vagrův P406 je taky sedan a toto je moná nakonec odpověď na moje bádání.
Jen prosím o informaci někoho ochotného, kdo má stejnou C5-ku jako já, jen v sedanu, jestli by byl tak hodný a nepodíval se na kód převodovky, který je vypálený laserem zepředu (na straně od chladiče) zhruba ve výce startéru.
Tak jsem se nakonec nějak dostal na http://service.citroen.com a v bádání kousek postoupil.
Zjistil jsem, e pro C5 II 2.0i 16V existují dva typy stejné převodovky, rozdíl je "jen" ve stálém převodu.
A to je přesně řeení mého "problému".
Převodovka pro kombi : STÁLÝ PŘEVOD 17 X 71 A MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 J
Převodovka pro sedan : MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 N A STÁLÝ PŘEVOD 17 X 81
vagrův P406 je taky sedan a toto je moná nakonec odpověď na moje bádání.
Jen prosím o informaci někoho ochotného, kdo má stejnou C5-ku jako já, jen v sedanu, jestli by byl tak hodný a nepodíval se na kód převodovky, který je vypálený laserem zepředu (na straně od chladiče) zhruba ve výce startéru.
|
|
27.02.2015 20:11 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2792554
|
|
MiKas004
|
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Byl jsem dnes v servisu a ádný kód jsme na převodovce nenali.
Tak nevím, jak ji vlastně identifikovat
Byl jsem dnes v servisu a ádný kód jsme na převodovce nenali.
Tak nevím, jak ji vlastně identifikovat :-(
|
|
05.03.2015 19:53 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2794855
|
|
Atin
|
Město: Osík, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Po vytaení filtrboxu jsem nael dva řádky, na nich toto: 20DM66, 7853041 B. Přez čísla je razítko (5 v krouku) černou barvou. Nic dalího jsem nenael.
Po vytaení filtrboxu jsem nael dva řádky, na nich toto: 20DM66, 7853041 B. Přez čísla je razítko (5 v krouku) černou barvou. Nic dalího jsem nenael. :nevim
|
|
05.03.2015 22:35 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2794923
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Na service.citroen.com by to mělo být specifikováno pro daný vůz.
Já tam mám uvedený stálý převod 17x71
Na service.citroen.com by to mělo být specifikováno pro daný vůz.
Já tam mám uvedený stálý převod 17x71
|
|
06.03.2015 12:51 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2795120
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Ano, na cervice.citroen ti to podle VIN vyhodí typ převodovky a stálý převodový poměr.
Ano, na cervice.citroen ti to podle VIN vyhodí typ převodovky a stálý převodový poměr.
|
|
| |
|
|