Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Zaměnitelnost man. převodovek
|< < 1 2 3 4 > >|
30.01.2015 16:06 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2780312
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Jo, ale to je staré HDi. Pětikvalt.
Ale i kdyby tam šla narvat převodovka z HDi, byla by to samozřejmě blbost. Mělo by to pro benzín úplně nesmyslné zpřevodování a ježdění s tím by bylo pravděpodobně úplný opruz.
Musela by to být převodovka poskládaná pro benzínový motor.

31.01.2015 12:12 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2780637
MiKas004
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 32
99 Poslat soukromou zprávu
Ani blbost ani opruz. Švagr to tak má na svém P406. Dvoulitr benzín (ten starší se 100kW).
Převody jsou delší a člověk si na to rychle zvykne. Na dálnici ve 140-ti má v autě klid. Ne jak já v C5.
Spotřebu má na dálnici o celý litr nižší, než já v P307 se stejným motorem a stejnou převodovkou jak v C5.
Netvrďte mi tu, že je něco blbost, když jste si k tomu v praxi ani nečichli.

31.01.2015 18:49 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2780773
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
MiKas004 napsal(a):
Netvrďte mi tu, že je něco blbost, když jste si k tomu v praxi ani nečichli.



Nějak se mi ztrácí pointa tvého dotazu, když víš všechno nejlíp, proč se ptᚠnás, kteří jsme si k tomu ani nečichli, vždy tomu vůbec nerozumíme, však jsi nám to dal hezky sežrat i servisákům, kteří tomu také vůbec nerozumí. Takhle bych to nikdy neformuloval, i kdybych měl pravdu.

31.01.2015 19:49 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2780802
vasa
Město: Osečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 78

99 Poslat soukromou zprávu
MiKas004 napsal(a):
Ani blbost ani opruz. Švagr to tak má na svém P406. Dvoulitr benzín (ten starší se 100kW).
Převody jsou delší a člověk si na to rychle zvykne. Na dálnici ve 140-ti má v autě klid. Ne jak já v C5.
Spotřebu má na dálnici o celý litr nižší, než já v P307 se stejným motorem a stejnou převodovkou jak v C5.

Tak s tím bych se rád projel, a testovací piloti automobilky určitě jakbysmet

Třeba to žere míň v těch menších točkách při 140km/h, ale nejspíš ne ve všech režimech rychlosti a zatížení. Spotřeba nezávisí jen na otáčkách, ale i na zatížení, žejo... Asi si na to zvyknul, ale určitě musí jinak (častěji) řadit a má to pocitově o dost línější. Na předjíždění nebo do kopce aby podřadil vždycky rovnou o 2 stupně, ne?

Kdyby to byl tak skvělej nápad, tak by to tak nejspíš dělali už soudruzi v továrně (víte kolik by ušetřili ). Zpřevodování je přece kompromis mezi otáčkama (=spotřebou, zatížením, hlukem, max rychlostí atd.) a rezervou výkonu na zrychlování

31.01.2015 20:56 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2780836
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zajímalo by mě, jak se to svižně rozjíždí. A plně naložený to musí být vůbec tlak do sedačky.

01.02.2015 15:41 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2781040
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Zajímalo by mě, jak se to svižně rozjíždí. A plně naložený to musí být vůbec tlak do sedačky.


Já jsem si jednou vyměnil převodovku na mercedesu 190D a nechal původní diferák - na jedničku to jelo 90Km/h rozjezd s prokluzem spojky,na pětku to jelo 180(víc se to neuvezlo) šestku jen z kopce - je pravda že to jezdilo dálky i pod čtyři litry

01.02.2015 17:38 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2781065
MiKas004
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 32
99 Poslat soukromou zprávu
Nikoho tu neurážím a neříkám, že se zde přítomní servisáci v autech nevyznají. Ale v tomto konkrétním případě nemáte pravdu. Kdybych to auto několikrát neřídil, nevěřil bych.
Jediná pravda, co tu padla, je, že když chci předjet, ano, musím podřadit o dva stupně. On ten 16-ti ventil v nižších ot. prostě nemá sílu. Na jedničku to na max. ot. jede 90 km/h a na pětku ve 140-ti něco přes 2.000 ot/min. Na dálnici je občas nutno podřadit na čtyřku jen když je plné auto lidí a plný kufr.
Kdybychom se švagrem věděli, co je to za převodovku, koupil bych už ji taky, ale bohužel to neumíme poznat.
Už se v tom hrabu docela dlouho, ale zatím si opravdu myslím, že se jedná o stejnou převodovku, jaká se montuje do C5 s dvoulitrovým HDíčkem.

01.02.2015 17:40 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2781066
MiKas004
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 32
99 Poslat soukromou zprávu
Ještě bych rád dodal, že pocitově to je dost divné a zpočátku jsem to zpřevodování kritizoval.
Dnes bych jej ale bral všemi deseti.
A co se rozjezdů týče, není s nimi žádný problém ali v prudkém kopci.

01.02.2015 18:23 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2781079
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tvoja otazka bola zodpovedana, to co si vymenoval je na stare modeli kde je 5r prevodovka ...
mozes si spravit custom prevodovku ...

01.02.2015 18:27 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2781081
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
To je teda 5-ti kvalt z HDi?
Na pětku při 140 2tis otáček bych asi nechtěl
Mě by se líbil šestikvalt.
Mě to ted točí na pětku 2tis. otáček při 75 km, což je dost málo, ale vůbec by mi to nevadilo, kdyby nad tím byla ještě jedna rychlost. Takto zase se občas přistihnu že jezdím 60-kou po městě na pětku
každopádně PSA se na to vykváklo, i když už třeba renault v té době dával do benzínových dvoulitrů šestikvalty. A to že by to motor neutáhl se vůbec nebojím. Podřazení při předjíždění nebo jízdě do kopce je standartní způsob jízdy s benzínákem a kdo to nechápe, ten by asi neměl mít řidičák.
Ideální by byla nějaká rychlost kdy by při 100 km točil cca 2 tis. otáček.

02.02.2015 12:52 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2781255
MiKas004
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 32
99 Poslat soukromou zprávu
Při 140-ti to točí přes dva tisíce, ne rovné dva. Možná dva a půl. Nechci kecat. ale rozhodně ne více.

Ještě se tedy zeptám. Motorů 2.0 HDi je více, že.
Které z nich jsou pětirychlostní ? Jaké mají označení ?

02.02.2015 14:01 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2781275
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
RHY, RHZ, RHS sa davali do C5, v podstate rovnaka konstrukcia, akurat RHZ a RHS maju dvojhmotu a riadenu regulaciu turba a aj vacsi vykon

do faceliftov sa uz davali len RHR a to je 100kw a iny motor

02.02.2015 16:45 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2781300
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Já myslím že do faceliftu byly jen pětirychlostní (ve 2.2 mám teda pětikvalt)
Po faceliftu šestirychlostní - kromě 1.6 HDi

02.02.2015 20:07 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2781351
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
2.2 existovali aj zo 6 kvaltom, ale neviem od akeho datumu

02.02.2015 20:33 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2781362
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
2.2 existovali aj zo 6 kvaltom, ale neviem od akeho datumu


Myslím od poloviny 2004 a do C5 II dávali 2.0 RHR (100Kw) a 2.0 RHL (98Kw) - možná je u obou psáno 100Kw ale není to tak.

25.02.2015 20:44 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2791604
MiKas004
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 32
99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem se nakonec nějak dostal na .link. a v bádání kousek postoupil.
Zjistil jsem, že pro C5 II 2.0i 16V existují dva typy stejné převodovky, rozdíl je "jen" ve stálém převodu.
A to je přesně řešení mého "problému".

Převodovka pro kombi : STÁLÝ PŘEVOD 17 X 71 A MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 J
Převodovka pro sedan : MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 N A STÁLÝ PŘEVOD 17 X 81

Švagrův P406 je taky sedan a toto je možná nakonec odpověď na moje bádání.

Jen prosím o informaci někoho ochotného, kdo má stejnou C5-ku jako já, jen v sedanu, jestli by byl tak hodný a nepodíval se na kód převodovky, který je vypálený laserem zepředu (na straně od chladiče) zhruba ve výšce startéru.

27.02.2015 20:11 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2792554
MiKas004
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 32
99 Poslat soukromou zprávu
Byl jsem dnes v servisu a žádný kód jsme na převodovce nenašli.
Tak nevím, jak ji vlastně identifikovat

05.03.2015 19:53 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2794855
Atin
Město: Osík, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 44
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Po vytažení filtrboxu jsem našel dva řádky, na nich toto: 20DM66, 7853041 B. Přez čísla je razítko (5 v kroužku) černou barvou. Nic dalšího jsem nenašel.

05.03.2015 22:35 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2794923
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Na service.citroen.com by to mělo být specifikováno pro daný vůz.
Já tam mám uvedený stálý převod 17x71

06.03.2015 12:51 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek 2795120
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1302

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ano, na cervice.citroen ti to podle VIN vyhodí typ převodovky a stálý převodový poměr.

|< < 1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator