| | |
24.12.2014 14:32 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2768045
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
robo napsal(a): toto je pre x7
Záehový čtyřválec o zdvihovém objemu 1 997 ccm poskytuje největí výkon 103 kW (140 k) při 6 000 ot./min. Maximální točivý moment činí 200 Nm při 4 000 ot./min. Posazení nejvyího točivého momentu a u horních otáček je charakteristikou moderních estnáctiventilových čtyřválců
ten tocak je proste dobry na benzin, ale je opat polozeny vysoko, takze prevodovka to kopiruje,
podla mna pri teoretickej zamene za 6 kvalt to nebude ono, spotreba nepadne a dynamika utrpi
pre toto som predal predchadzajuce auto - na dialnici pri 130 otacky jak motorka
Ty údaje o tom v jakých otáčkách je maximální točivý moment u benzínu neznamenají vůbec nic. Benzín není diesel. průběh točivého momentu u těchto benzínových motorů je téměř naprosto plochý. V praxi to znamená e max krouták 200 Nm je sice u 4tis otáček, ale zároven u 2 tis, nebo 6 tis. je krouták třeba kolem 190 Nm.
Take údaj kdy je vrchol točivého momentu je důleitý hlavně u naftových motorů.
Nechápu jak by mohla dynamika motoru utrpět při 6 -ti rychlostní převodovce? Přece jde jen o to e tam chybí dálniční rychlost, která by sníila počet otáček při jízdě vyí rychlostí. Jediná věc která by mohla hrozit, je e by snad musel člověk občas do velkých kopců podřadit. Ale ani to se mi a tak nezdá. Samozřejmě pokud by tam někdo nerval tu 6-ku u při 100-110.
Ty údaje o tom v jakých otáčkách je maximální točivý moment u benzínu neznamenají vůbec nic. Benzín není diesel. průběh točivého momentu u těchto benzínových motorů je téměř naprosto plochý. V praxi to znamená e max krouták 200 Nm je sice u 4tis otáček, ale zároven u 2 tis, nebo 6 tis. je krouták třeba kolem 190 Nm.
Take údaj kdy je vrchol točivého momentu je důleitý hlavně u naftových motorů.
Nechápu jak by mohla dynamika motoru utrpět při 6 -ti rychlostní převodovce? Přece jde jen o to e tam chybí dálniční rychlost, která by sníila počet otáček při jízdě vyí rychlostí. Jediná věc která by mohla hrozit, je e by snad musel člověk občas do velkých kopců podřadit. Ale ani to se mi a tak nezdá. Samozřejmě pokud by tam někdo nerval tu 6-ku u při 100-110.
|
|
24.12.2014 16:13 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2768087
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
jruze napsal(a): To bych řekl e je nesmysl - to v překladu znamená e vlastně můe jezdit s benzínem klidně na volnoběh a vůbec ho nemusí točit? já sice benzíny nedělám,ale samo mi sem nějaké jezdí a co vím tak ádný benzín nejede pokud ho netočí alespoň přes 3000ot na rozdíl od dieslů které jdou odspodu . asi by se měl podívat na graf motorů a rozdíl mezi dieslem a benzínem
Nezlob se, ale mám pocit e nechápe o čem píu: Uvádím e benzín má plochý průběh TOČIVÉHO MOMENTU!!! A právě ty grafy o kterých píe a které znám to jasně dokazují. To co uvádí, e benzím jede a ve vyích otáčkách, ale není způsobeno točivým momentem, ale tím e je VÝKON MOTORU posazený do vysokých otáček.
Nezlob se, ale mám pocit e nechápe o čem píu: Uvádím e benzín má plochý průběh TOČIVÉHO MOMENTU!!! A právě ty grafy o kterých píe a které znám to jasně dokazují. To co uvádí, e benzím jede a ve vyích otáčkách, ale není způsobeno točivým momentem, ale tím e je VÝKON MOTORU posazený do vysokých otáček.
|
|
24.12.2014 16:47 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2768111
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
martinrx napsal(a): Nezlob se, ale mám pocit e nechápe o čem píu: Uvádím e benzín má plochý průběh TOČIVÉHO MOMENTU!!! A právě ty grafy o kterých píe a které znám to jasně dokazují. To co uvádí, e benzím jede a ve vyích otáčkách, ale není způsobeno točivým momentem, ale tím e je VÝKON MOTORU posazený do vysokých otáček.
No benzíňák u z logiky věci nemá plochý průběh kroutícího momentu, třeba PSA 1.8i v příloze...
Edit: Toto platí u atmosféry, u turbo benzínu se můeme bavit o plochém průběhu krouáku v nějakém rozsahu otáček, ale toto není ná případ
No benzíňák u z logiky věci nemá plochý průběh kroutícího momentu, třeba PSA 1.8i v příloze...
Edit: Toto platí u atmosféry, u turbo benzínu se můeme bavit o plochém průběhu krouáku v nějakém rozsahu otáček, ale toto není ná případ
Přílohy: motor 1.8i.jpg ( 111712b ) - |
|
24.12.2014 16:51 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2768117
|
|
jumep
|
|
|
no a tympadom tu postrada tato diskusia zmysel, lebo naco 6r prevodovka ked ho musim mat roztoceny na nejake otacky, ta 6r prevodovka chcela znizovat tie otacky co si myslim ze je proste na konstrukciu motora, naprav, spojky, vahu a velkost auta neuskutocnitelne aby to splnalo normy a podmienky normalnej jazdy
jo a v ramci spotreby a vyuzitia paliva pod zatazou je idealne ist v tej vrcholovej krivke
no a tympadom tu postrada tato diskusia zmysel, lebo naco 6r prevodovka ked ho musim mat roztoceny na nejake otacky, ta 6r prevodovka chcela znizovat tie otacky co si myslim ze je proste na konstrukciu motora, naprav, spojky, vahu a velkost auta neuskutocnitelne aby to splnalo normy a podmienky normalnej jazdy
jo a v ramci spotreby a vyuzitia paliva pod zatazou je idealne ist v tej vrcholovej krivke
|
|
24.12.2014 21:30 -
Re: Zaměnitelnost manuálních převodovek
|
2768206
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
.
.
|
|
25.12.2014 00:29 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2768228
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
BlueSeven napsal(a): No benzíňák u z logiky věci nemá plochý průběh kroutícího momentu, třeba PSA 1.8i v příloze...
Edit: Toto platí u atmosféry, u turbo benzínu se můeme bavit o plochém průběhu krouáku v nějakém rozsahu otáček, ale toto není ná případ
Mrknul jsem na ten graf který jsi zde nahodil a myslím, e i kdy to není ideální případ, je to celkem dobrý příklad toho e benzín má kroutící moment opravdu hodně vyrovnaný. Kdy se na něj podívám tak zjistím, e vrchol 170 Nm má ve 4tis otáčkách, ale ve 2 tis a v 5,3 tis otáčkách má krouták stále cca 150 Nm. Pokud to veznu čistě matematicky tak v rozmezí 3,3 tisíc otáček má výkyv (nárůst a pokles točivého momentu) zhruba 11 % !!!
To je podle mě docela plochý průběh. nehledě na to e motor 2.0 Vti je myslím zkonstuován tak aby tyto výkyvy jetě více vyrovnával.
A chlapi, nevím co se furt čílíte? Jarda tady vytahuje neco o volnoběhu - ale já přece netvrdím e má ten točivý moment stejně silný u od volnoběhu - nejsem přece magor. . Já nikomu neberu, e rozumí autům, já jim zase moc nerozumín, ale grafy fyzikálních veličin si prohlédnout umím.
Já vám ty vae diesely neberu, dyt taky jednoho mám.
Ale u toho benzínu prostě vadí e tam není dálniční rychlostní stupen. Při 130 u točí 3.5tis a já myslím e by to dalí rychlost jetě sneslo. O tom jestli by to auto zvládlo se můeme slovy klasika " dohadovat, nebo vést spory, ale to je tak vechno co pro to můeme udělat"
Mě ta estka vlastně chybí jen kdy jedu z Prahy do Brna, jeliko kdy chci jet v levém pruhu, abych nerozbil auto, musím 150 - 160. Jinak jsem radi klidný řidič a rád bych dodroval předpisy. Do Chorvatska jedu 130, jeliko mi to stačí a peníze etřím na útratu u moře, ne abych je uvalil za pokuty.
Jinak si myslím e to je i hlavní důvod proč tam nevyvinuli ten estikvalt. V podstatě jediná země (co stojí za zmínku) v evropě, kde se jezí neomezenou rychlostí je Německo a němci jsou ropáci. Ti si benzín na dlouhé trasy nekupují, a jinde se s tím rychlej jezdit stejně nesmí, proto ani nebyl zájem s tím něco dělat.
Jinak Vám přeju pěkné vánoce, at u jezdíte na benzín, naftu, plyn nebo třeba čočku
Mrknul jsem na ten graf který jsi zde nahodil a myslím, e i kdy to není ideální případ, je to celkem dobrý příklad toho e benzín má kroutící moment opravdu hodně vyrovnaný. Kdy se na něj podívám tak zjistím, e vrchol 170 Nm má ve 4tis otáčkách, ale ve 2 tis a v 5,3 tis otáčkách má krouták stále cca 150 Nm. Pokud to veznu čistě matematicky tak v rozmezí 3,3 tisíc otáček má výkyv (nárůst a pokles točivého momentu) zhruba 11 % !!!
To je podle mě docela plochý průběh. nehledě na to e motor 2.0 Vti je myslím zkonstuován tak aby tyto výkyvy jetě více vyrovnával.
A chlapi, nevím co se furt čílíte? Jarda tady vytahuje neco o volnoběhu - ale já přece netvrdím e má ten točivý moment stejně silný u od volnoběhu - nejsem přece magor. :-). Já nikomu neberu, e rozumí autům, já jim zase moc nerozumín, :-d ale grafy fyzikálních veličin si prohlédnout umím.
Já vám ty vae diesely neberu, dyt taky jednoho mám.:-)
Ale u toho benzínu prostě vadí e tam není dálniční rychlostní stupen. Při 130 u točí 3.5tis a já myslím e by to dalí rychlost jetě sneslo. O tom jestli by to auto zvládlo se můeme slovy klasika " dohadovat, nebo vést spory, ale to je tak vechno co pro to můeme udělat" :-)
Mě ta estka vlastně chybí jen kdy jedu z Prahy do Brna, jeliko kdy chci jet v levém pruhu, abych nerozbil auto, musím 150 - 160. Jinak jsem radi klidný řidič a rád bych dodroval předpisy. Do Chorvatska jedu 130, jeliko mi to stačí a peníze etřím na útratu u moře, ne abych je uvalil za pokuty. :-)
Jinak si myslím e to je i hlavní důvod proč tam nevyvinuli ten estikvalt. V podstatě jediná země (co stojí za zmínku) v evropě, kde se jezí neomezenou rychlostí je Německo a němci jsou ropáci. Ti si benzín na dlouhé trasy nekupují, a jinde se s tím rychlej jezdit stejně nesmí, proto ani nebyl zájem s tím něco dělat.
Jinak Vám přeju pěkné vánoce, at u jezdíte na benzín, naftu, plyn nebo třeba čočku :-d
|
|
25.12.2014 18:37 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2768326
|
|
jruze
|
|
|
Jednoduché - ví proč je biturbo zpřevodované oproti RHR o +-1000 otáček a RHR oproti benziňáku o dalích 1000ot dolů ? protoe má větí krouák - já jedu s biturbem na 2400ot 150Km/h s RHR na 3300ot a pokud pojedu s benzínem 2000ot do kopce tak musím podřadit abych ten kopec vyjel - s biturbem jsem vyjel i ,,votičák" bez přeřazení a to je v činnosti jen 1/2 turba druhá otvírá a 2800ot.A estikvalt vyvynuli ale a do x7 a důvod byl komfort a né v jednom kuse řadit ja na závodech .Omlouvám se ale to je poslední přízpěvek z mé strany.
Jednoduché - ví proč je biturbo zpřevodované oproti RHR o +-1000 otáček a RHR oproti benziňáku o dalích 1000ot dolů ? protoe má větí krouák - já jedu s biturbem na 2400ot 150Km/h s RHR na 3300ot a pokud pojedu s benzínem 2000ot do kopce tak musím podřadit abych ten kopec vyjel - s biturbem jsem vyjel i ,,votičák" bez přeřazení a to je v činnosti jen 1/2 turba druhá otvírá a 2800ot.A estikvalt vyvynuli ale a do x7 a důvod byl komfort a né v jednom kuse řadit ja na závodech .Omlouvám se ale to je poslední přízpěvek z mé strany.
|
|
25.12.2014 19:33 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2768335
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Měl jsem spoustu benzínových aut. Větinou dvoulitry ve velkých kombících. Taky jsem si občas říkal, e by to chtělo estku. Ale na dálnici, při obvyklém krouáku od 190 do 200 Nm, by ta estka fungovala jen na rovině. Stačilo by trochu stoupání a určitě by to auto začalo vadnout.
Xantia V6 by tu estku zvládla v pohodě, ale to u jaksi není dvoulitr. (Vzpomínám na ni se slzou v oku.)
Poslední dobou jezdím s motorem 1.8T (132 kW/235 Nm), tam by ta estka snad la, ale táhnout to auto začíná a tak kolem 1800 otáček a opravdu to jede a tak od 3000. Sice to pak vydrí a do omezovače, ale řeč je tu o rychlé jízdě na co nejnií otáčky. V práci jezdím v "Ochcávce" 1.8T 118 kW, jaký má krouák nevím, je tam u přímý vstřik benzínu a převodovka má 6 stupňů. Auto táhne u od 1500 otáček. Dole se to chová skoro jak diesel. S tou estkou se dá na dálnici jet v pohodě i do stoupání.
Ale to jsou oturbené benzíny. Atmosférický dvoulitr tu estku uspokojivým způsobem neutáhne.
Jumep i jruze mají pravdu.
Měl jsem spoustu benzínových aut. Větinou dvoulitry ve velkých kombících. Taky jsem si občas říkal, e by to chtělo estku. Ale na dálnici, při obvyklém krouáku od 190 do 200 Nm, by ta estka fungovala jen na rovině. Stačilo by trochu stoupání a určitě by to auto začalo vadnout.
Xantia V6 by tu estku zvládla v pohodě, ale to u jaksi není dvoulitr. (Vzpomínám na ni se slzou v oku.)
Poslední dobou jezdím s motorem 1.8T (132 kW/235 Nm), tam by ta estka snad la, ale táhnout to auto začíná a tak kolem 1800 otáček a opravdu to jede a tak od 3000. Sice to pak vydrí a do omezovače, ale řeč je tu o rychlé jízdě na co nejnií otáčky. V práci jezdím v "Ochcávce" 1.8T 118 kW, jaký má krouák nevím, je tam u přímý vstřik benzínu a převodovka má 6 stupňů. Auto táhne u od 1500 otáček. Dole se to chová skoro jak diesel. S tou estkou se dá na dálnici jet v pohodě i do stoupání.
Ale to jsou oturbené benzíny. Atmosférický dvoulitr tu estku uspokojivým způsobem neutáhne.
Jumep i jruze mají pravdu.
|
|
25.12.2014 21:25 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2768352
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
martinrx napsal(a): Mrknul jsem na ten graf který jsi zde nahodil a myslím, e i kdy to není ideální případ, je to celkem dobrý příklad toho e benzín má kroutící moment opravdu hodně vyrovnaný. Kdy se na něj podívám tak zjistím, e vrchol 170 Nm má ve 4tis otáčkách, ale ve 2 tis a v 5,3 tis otáčkách má krouták stále cca 150 Nm. Pokud to veznu čistě matematicky tak v rozmezí 3,3 tisíc otáček má výkyv (nárůst a pokles točivého momentu) zhruba 11 % !!!
To je podle mě docela plochý průběh. nehledě na to e motor 2.0 Vti je myslím zkonstuován tak aby tyto výkyvy jetě více vyrovnával.
no tak sa mrkni na ten graf este raz. pri 2000 otackach mas na 1.8i cca.30kW vykon, a na porovnanie Hdi140 ma 100koni. Takze urcite suhlasis aj bez nejakych vypoctov ze mat tam na 6tke 30kW by fakt neslo.
aj krutak ma Hdi 320nm a benzin polovicu.
pekne vianoce
no tak sa mrkni na ten graf este raz. pri 2000 otackach mas na 1.8i cca.30kW vykon, a na porovnanie Hdi140 ma 100koni. Takze urcite suhlasis aj bez nejakych vypoctov ze mat tam na 6tke 30kW by fakt neslo.
aj krutak ma Hdi 320nm a benzin polovicu.
pekne vianoce
|
|
26.12.2014 04:29 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2768393
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Můj kamarád má tyhle věci poměrně pěkné přísloví:
Některé věci nejdou, dokud se nenajde nějaký blbec, kterému to zapoměli říct e to nejde. (tentokrát asi někdo od mazdy.... )
.link.
Můj kamarád má tyhle věci poměrně pěkné přísloví:
Některé věci nejdou, dokud se nenajde nějaký blbec, kterému to zapoměli říct e to nejde. (tentokrát asi někdo od mazdy....:-)))) )
http://www.mazda.cz/modely/nova-mazda6-sedan/specifikace-a-ceny/
|
|
26.12.2014 15:16 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2768454
|
|
MiKas004
|
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Je někde nějaký přehled, jaké převodovky se do určitých motorizací C5 dávaly a jejich převodové poměry ?
Je někde nějaký přehled, jaké převodovky se do určitých motorizací C5 dávaly a jejich převodové poměry ?
|
|
26.12.2014 23:44 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2768562
|
|
mPuma
|
Město: Staňkov, Auto: Ford Puma 1.7 VCT | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Moná by stálo za to zaměřit se na převodový poměr čtvrtý rychlosti u 2.0 automatu. Při 110 točí asi jen 2500 otáček.
Moná by stálo za to zaměřit se na převodový poměr čtvrtý rychlosti u 2.0 automatu. Při 110 točí asi jen 2500 otáček.
|
|
29.12.2014 17:38 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2769254
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Mamlas napsal(a): Ani u ty mazdy to neni buhvi co. Konkretne o mazde v tomto clanku .link.
To je zajímavé..... U c5 ve 130 nemusím podřazovat na čtyřku na dálnici z ádném kopci v česku, ani při cestě k moři.
Jinak s dvoulitrovým dieselem jsem vzácně musel na dálnici taky podřazovat na pětku do kopce. U benzínu bych to povaoval za standartní záleitost.
To je zajímavé..... U c5 ve 130 nemusím podřazovat na čtyřku na dálnici z ádném kopci v česku, ani při cestě k moři.
Jinak s dvoulitrovým dieselem jsem vzácně musel na dálnici taky podřazovat na pětku do kopce. U benzínu bych to povaoval za standartní záleitost.
|
|
30.01.2015 11:54 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2780235
|
|
MiKas004
|
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Kdy má motor 2.0 HDi stejnou spojkovou sadu jako 2.0i, tak by zde měla být velká ance, e bude stejná i převodovka. Co myslíte ?
Kdy má motor 2.0 HDi stejnou spojkovou sadu jako 2.0i, tak by zde měla být velká ance, e bude stejná i převodovka. Co myslíte ?
|
|
30.01.2015 12:10 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2780244
|
|
jumep
|
|
|
odkedy ma 2.0i rovnaku spojku ako 2.0hdi?
odkedy ma 2.0i rovnaku spojku ako 2.0hdi?
|
|
30.01.2015 13:21 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2780258
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
Ahoj,
před C5 jsme měli jako rodinné auto Renault Grand Scénic, taky benzínový 2 litr 99 kW a ten estku měl.
Na dálnici v pohodě, prudí stoupání ovem podřadit chtělo.
Vyloeně dálniční rychlost to nebyla, při 130km/h to stejně mělo přes 3000 ot/min.
Jak tady někdo vý psal bylo, to nastaveno na +- max krouticí moment daného motoru.
Zato po městě se dalo jezdit na bez problémů na 4.
Subjektivně - 6 kvaltů to mělo, ale ve srovnání s C5 je na tom nejvyí rychlost v zásadě úplně stejně.
"Legrace" ovem byla, kdy jsem pak po 4 letech se Scénikem chtěl (ne jsem si zvykl) v C5 zařadit dle zvyku estku...
vlkr
Ahoj,
před C5 jsme měli jako rodinné auto Renault Grand Scénic, taky benzínový 2 litr 99 kW a ten estku měl.
Na dálnici v pohodě, prudí stoupání ovem podřadit chtělo.
Vyloeně dálniční rychlost to nebyla, při 130km/h to stejně mělo přes 3000 ot/min.
Jak tady někdo vý psal bylo, to nastaveno na +- max krouticí moment daného motoru.
Zato po městě se dalo jezdit na bez problémů na 4.
Subjektivně - 6 kvaltů to mělo, ale ve srovnání s C5 je na tom nejvyí rychlost v zásadě úplně stejně.
"Legrace" ovem byla, kdy jsem pak po 4 letech se Scénikem chtěl (ne jsem si zvykl) v C5 zařadit dle zvyku estku...
vlkr
|
|
30.01.2015 14:34 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
2780263
|
|
MiKas004
|
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
jumep napsal(a): odkedy ma 2.0i rovnaku spojku ako 2.0hdi?
Spojková sada LUK 623304300 pro motory Citroën 2.0 HDi, 2.0i 16V, 1.4i 16V, 1.8i 16V, 2.0i, 2.2i :
CITROËN BERLINGO (MF), 2.0 HDI 90 (MFRHY) [66kW, 1997ccm]
CITROËN BERLINGO karoserie (M_), 2.0 HDI 90 (MBRHY, MCRHY) [66kW, 1997ccm]
CITROËN BERLINGO karoserie (M_), 2.0 HDI 90 4WD (MBRHY, MCRHY) [66kW, 1997ccm]
CITROËN C3 (FC_), 1.4 16V HDi [66kW, 1398ccm]
CITROËN C4 (LC_), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN C4 (LC_), 2.0 16V [103kW, 1997ccm]
CITROËN C4 (LC_), 2.0 16V [130kW, 1997ccm]
CITROËN C4 Grand Picasso (UA_), 1.8 i 16V [92kW, 1749ccm]
CITROËN C4 kupé (LA_), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN C4 kupé (LA_), 2.0 16V [130kW, 1997ccm]
CITROËN C5 (DC_), 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE) [85kW, 1749ccm]
CITROËN C5 (DC_), 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF) [100kW, 1997ccm]
CITROËN C5 (DC_), 2.0 16V HPi (DCRLZB) [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 (DC_), 2.0 HDi (DCRHYB) [66kW, 1997ccm]
CITROËN C5 (RC_), 1.8 16V (RC6FZB) [85kW, 1749ccm]
CITROËN C5 (RC_), 1.8 16V [92kW, 1749ccm]
CITROËN C5 (RC_), 2.0 16V (RCRFJB, RCRFJC) [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 Break (DE_), 1.8 16V (DE6FZB, DE6FZE) [85kW, 1749ccm]
CITROËN C5 Break (DE_), 2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC) [100kW, 1997ccm]
CITROËN C5 Break (DE_), 2.0 16V HPi (DERLZB) [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 Break (DE_), 2.0 HDi (DERHYB) [66kW, 1997ccm]
CITROËN C5 Break (RE_), 1.8 16V (RE6FZB) [85kW, 1749ccm]
CITROËN C5 Break (RE_), 1.8 16V [92kW, 1749ccm]
CITROËN C5 Break (RE_), 2.0 16V (RERFJB, RERFJC) [103kW, 1997ccm]
CITROËN C8 (EA_, EB_), 2.0 16V [103kW, 1997ccm]
CITROËN C8 (EA_, EB_), 2.0 [100kW, 1997ccm]
CITROËN C8 (EA_, EB_), 2.2 [116kW, 2230ccm]
CITROËN EVASION (22, U6), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY, 2.0 i [103kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY (U6U), 2.0 i 16V [102kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY (U6U), 2.0 [100kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY karoserie, 2.0 i [103kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY karoserie (BS_, BT_, BY_, BZ_), 2.0 i 16V [102kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA (N1), 1.4 HDi [50kW, 1398ccm]
CITROËN XSARA (N1), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA (N1), 2.0 HDi 90 [66kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA Break (N2), 1.4 HDi [50kW, 1398ccm]
CITROËN XSARA Break (N2), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA Break (N2), 2.0 HDI 90 [66kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA kupé (N0), 1.4 HDi [kW, ccm]
CITROËN XSARA kupé (N0), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA kupé (N0), 2.0 HDI 90 [66kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA PICASSO (N68), 1.8 16V [85kW, 1749ccm]
CITROËN XSARA PICASSO (N68), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA PICASSO (N68), 2.0 HDi [66kW, 1997ccm]
Spojková sada LUK 623304300 pro motory Citroën 2.0 HDi, 2.0i 16V, 1.4i 16V, 1.8i 16V, 2.0i, 2.2i :
CITROËN BERLINGO (MF), 2.0 HDI 90 (MFRHY) [66kW, 1997ccm]
CITROËN BERLINGO karoserie (M_), 2.0 HDI 90 (MBRHY, MCRHY) [66kW, 1997ccm]
CITROËN BERLINGO karoserie (M_), 2.0 HDI 90 4WD (MBRHY, MCRHY) [66kW, 1997ccm]
CITROËN C3 (FC_), 1.4 16V HDi [66kW, 1398ccm]
CITROËN C4 (LC_), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN C4 (LC_), 2.0 16V [103kW, 1997ccm]
CITROËN C4 (LC_), 2.0 16V [130kW, 1997ccm]
CITROËN C4 Grand Picasso (UA_), 1.8 i 16V [92kW, 1749ccm]
CITROËN C4 kupé (LA_), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN C4 kupé (LA_), 2.0 16V [130kW, 1997ccm]
CITROËN C5 (DC_), 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE) [85kW, 1749ccm]
CITROËN C5 (DC_), 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF) [100kW, 1997ccm]
CITROËN C5 (DC_), 2.0 16V HPi (DCRLZB) [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 (DC_), 2.0 HDi (DCRHYB) [66kW, 1997ccm]
CITROËN C5 (RC_), 1.8 16V (RC6FZB) [85kW, 1749ccm]
CITROËN C5 (RC_), 1.8 16V [92kW, 1749ccm]
CITROËN C5 (RC_), 2.0 16V (RCRFJB, RCRFJC) [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 Break (DE_), 1.8 16V (DE6FZB, DE6FZE) [85kW, 1749ccm]
CITROËN C5 Break (DE_), 2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC) [100kW, 1997ccm]
CITROËN C5 Break (DE_), 2.0 16V HPi (DERLZB) [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 Break (DE_), 2.0 HDi (DERHYB) [66kW, 1997ccm]
CITROËN C5 Break (RE_), 1.8 16V (RE6FZB) [85kW, 1749ccm]
CITROËN C5 Break (RE_), 1.8 16V [92kW, 1749ccm]
CITROËN C5 Break (RE_), 2.0 16V (RERFJB, RERFJC) [103kW, 1997ccm]
CITROËN C8 (EA_, EB_), 2.0 16V [103kW, 1997ccm]
CITROËN C8 (EA_, EB_), 2.0 [100kW, 1997ccm]
CITROËN C8 (EA_, EB_), 2.2 [116kW, 2230ccm]
CITROËN EVASION (22, U6), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY, 2.0 i [103kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY (U6U), 2.0 i 16V [102kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY (U6U), 2.0 [100kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY karoserie, 2.0 i [103kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY karoserie (BS_, BT_, BY_, BZ_), 2.0 i 16V [102kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA (N1), 1.4 HDi [50kW, 1398ccm]
CITROËN XSARA (N1), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA (N1), 2.0 HDi 90 [66kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA Break (N2), 1.4 HDi [50kW, 1398ccm]
CITROËN XSARA Break (N2), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA Break (N2), 2.0 HDI 90 [66kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA kupé (N0), 1.4 HDi [kW, ccm]
CITROËN XSARA kupé (N0), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA kupé (N0), 2.0 HDI 90 [66kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA PICASSO (N68), 1.8 16V [85kW, 1749ccm]
CITROËN XSARA PICASSO (N68), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA PICASSO (N68), 2.0 HDi [66kW, 1997ccm]
|
|
| |
|
|