| | |
22.10.2014 15:42 -
vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744225
|
|
dkrcmar
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Dnes som nepreiel cez EK, namerali mi vysokú dymivos (2,33 a má by 2,21). Technik to skúal 2x, ale hodnoty neklesali, motor nebol studený (merali teplotu oleja - mala 80 stupňov). Tak som volal do Citroen servisu a tam mi povedali, e s tým sa nedá vôbec nič robi
Jedine, e mám skúsi pojazdi po diažnici 130 na 4ke. Inak mám nabehané asi 280t a medzi výmenami oleja (kadé 2 roky) nemusím dolia ani deci. Neviete niekto poradi čo by sa dalo robi? Lebo "zahodi" auto, len preto, e dymí....
Dnes som nepreiel cez EK, namerali mi vysokú dymivos (2,33 a má by 2,21). Technik to skúal 2x, ale hodnoty neklesali, motor nebol studený (merali teplotu oleja - mala 80 stupňov). Tak som volal do Citroen servisu a tam mi povedali, e s tým sa nedá vôbec nič robi :-((((
Jedine, e mám skúsi pojazdi po diažnici 130 na 4ke. Inak mám nabehané asi 280t a medzi výmenami oleja (kadé 2 roky) nemusím dolia ani deci. Neviete niekto poradi čo by sa dalo robi? Lebo "zahodi" auto, len preto, e dymí.... :-o
|
|
22.10.2014 16:11 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744236
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Ja jsem osobne uplny laik, ale moje prvni cesta misto na srotak by byla na jine emise a nebo sehnat nekoho kdo ma nekde nejake zname
Ja jsem osobne uplny laik, ale moje prvni cesta misto na srotak by byla na jine emise a nebo sehnat nekoho kdo ma nekde nejake zname :-d
|
|
22.10.2014 17:07 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744248
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Správný řeení je oprava. Nejdřív diagnostika a potom moná repas vstřiků, nebo odstranění jiný závady. Záleí na tom, v jakým stavu je zbytek auta a jak dlouho ho jetě chce pouívat. Oprava se můe pohybovat od 0 do 1.000,-
Má to k jumepovi kousek, tak se s ním domluv na návtěvě.
Správný řeení je oprava. Nejdřív diagnostika a potom moná repas vstřiků, nebo odstranění jiný závady. Záleí na tom, v jakým stavu je zbytek auta a jak dlouho ho jetě chce pouívat. Oprava se můe pohybovat od 0 do 1.000,-
Má to k jumepovi kousek, tak se s ním domluv na návtěvě.
|
|
22.10.2014 17:20 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744255
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
A aj bolo vidno, e to dymí? Odporúča sa pred emisnou ís niekde na dialnicu alebo do kopca a pár minút riadne povytáča motor aby sa usadené sadze dostali von z výfuku. Ak nepomôe tak potom kontrola vstrekov, EGR, výfuku, sania atď.
A aj bolo vidno, e to dymí? Odporúča sa pred emisnou ís niekde na dialnicu alebo do kopca a pár minút riadne povytáča motor aby sa usadené sadze dostali von z výfuku. Ak nepomôe tak potom kontrola vstrekov, EGR, výfuku, sania atď.
|
|
22.10.2014 18:47 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744275
|
|
Renegade01
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 135 |
|
|
Inak mám nabehané asi 280t a medzi výmenami oleja (kadé 2 roky) nemusím dolia ani deci.
Otázka trochu mimo tému,ale ked to uz majitež spomenul... : Meni olej pri tom veku a KM raz za 2 roky???
Inak mám nabehané asi 280t a medzi výmenami oleja (kadé 2 roky) nemusím dolia ani deci.
Otázka trochu mimo tému,ale ked to uz majitež spomenul... : Meni olej pri tom veku a KM raz za 2 roky???:nevim
|
|
22.10.2014 19:01 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744278
|
|
jumep
|
|
|
to je uplne klasika, odhadom to budu striky alebo nedostatok tlaku z turba / sania
volat do citroenu a chcet od nich opravit takto stare auto je utopia, pre nich je to auto nijako nezaujimave (aj ked dany motor sa montoval strasne dlho este do inych aut)
to je uplne klasika, odhadom to budu striky alebo nedostatok tlaku z turba / sania
volat do citroenu a chcet od nich opravit takto stare auto je utopia, pre nich je to auto nijako nezaujimave (aj ked dany motor sa montoval strasne dlho este do inych aut)
|
|
22.10.2014 19:37 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744297
|
|
jruze
|
|
|
upravit mapu ECU
upravit mapu ECU:-))))
|
|
22.10.2014 20:02 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744311
|
|
dkrcmar
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
ďakujem za vetky vae odpovede, niekto mi radil aj niečo takéto:
.link.
myslíte, e to môe pomôc alebo je to nezmysel ...
ďakujem za vetky vae odpovede, niekto mi radil aj niečo takéto:
http://www.interstore.sk/produkt/STP-Fuel-Injector-Cleaner-cistic-palivoveho-sys.-200ml-p4894302.html
myslíte, e to môe pomôc alebo je to nezmysel ...
|
|
22.10.2014 20:04 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744313
|
|
jumep
|
|
|
to tam radsej nedavat, mal som tu 3 auta ktorym to uplne zanieslo system, uvolnilo bordel a ten zalepil cerpadlo a striky ....
to tam radsej nedavat, mal som tu 3 auta ktorym to uplne zanieslo system, uvolnilo bordel a ten zalepil cerpadlo a striky ....
|
|
22.10.2014 20:04 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744314
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Spí s tím vstřiky usmrtí. Něco to uvolní a vstřik odejde. Neriskoval bych.
EDIT: Asi se zapíu do kurzu rychlopsaní.
Spí s tím vstřiky usmrtí. Něco to uvolní a vstřik odejde. Neriskoval bych.
EDIT: Asi se zapíu do kurzu rychlopsaní. :-))))
|
|
22.10.2014 20:07 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744318
|
|
dkrcmar
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
fúha, dik za radu, ete e som sa opýtal (inak to radil nejaký člen Xsara klubu)
fúha, dik za radu, ete e som sa opýtal (inak to radil nejaký člen Xsara klubu)
|
|
22.10.2014 20:11 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744320
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
A zjistí, e jsou ty vstřiky patný a bude tě čekat ivestice za moc peněz, tak bys to mohl zkusit. Kdy odejdou, u tolik neprodělá. Jen práci s čitěním palivový soustavy a mohlo by to pokodit i čerpadlo. Ale bez předchozí diagnostiky s tím nedělej nic, a se ti to neprodraí.
A zjistí, e jsou ty vstřiky patný a bude tě čekat ivestice za moc peněz, tak bys to mohl zkusit. Kdy odejdou, u tolik neprodělá. Jen práci s čitěním palivový soustavy a mohlo by to pokodit i čerpadlo. Ale bez předchozí diagnostiky s tím nedělej nic, a se ti to neprodraí.
|
|
22.10.2014 20:32 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744332
|
|
jumep
|
|
|
moze este cerpadlo odpast ....
moze este cerpadlo odpast ....
|
|
22.10.2014 20:55 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744339
|
|
dkrcmar
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
PS.
Ospravedlnujem sa za nespravnu informaciu ohladom Fuel Injector Cleaner a Xsara klubu - bol som upozorneny na chybu, takze:
neslo o Xsara klub ale o Xsara.cz a neslo o pripravok od STP ale od GoldEagle a pise sa o tom tu:
.link.
Este raz sa ospravedlnujem za nespravne info, som len laik, takze som poskytnutu informaciu nepresne reprodukoval.
PS.
Ospravedlnujem sa za nespravnu informaciu ohladom Fuel Injector Cleaner a Xsara klubu - bol som upozorneny na chybu, takze:
neslo o Xsara klub ale o Xsara.cz a neslo o pripravok od STP ale od GoldEagle a pise sa o tom tu:
http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?p=101913
Este raz sa ospravedlnujem za nespravne info, som len laik, takze som poskytnutu informaciu nepresne reprodukoval.
|
|
22.10.2014 21:02 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744355
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Je absolutně jedno, o jaký přípravek jde a co na něm a o něm píou. Prostě je to nebezpečný tím, e pokud to něco rozpustí, tak to můe něco ucpat a nebo zadřít. Následky jsou straně drahý.
Je absolutně jedno, o jaký přípravek jde a co na něm a o něm píou. Prostě je to nebezpečný tím, e pokud to něco rozpustí, tak to můe něco ucpat a nebo zadřít. Následky jsou straně drahý.
|
|
22.10.2014 21:29 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744373
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Ahoj, pokial má RHZ, tak by som sa mrkol na EGR potrubie a jeho zasvinenos. Aj keď je nefunkčný tak iadne varovanie hlákou nedostane.
Test či niečo ide je jednoduchý, odpojí z neho ovládaciu hadičku za behu motora..musí zmeni zvuk, chod motora na menej dunivý. Ak nezaznamená zmenu..tak čisti
Úlohou EGR je zniova dymivos a emisie NOx. Jeho negatívom je zase zvyovanie podielu pevných častíc..ale to je jedno pri tvojej euro norme
Emisie na 2.0 HDi som mal v norme aj po 466 000km a s pôvodnými vstrekmi, ktoré u trocha poklepávali pri akcelerácií a tolerancie mali do 2,0mm/zdvih
Ahoj, pokial má RHZ, tak by som sa mrkol na EGR potrubie a jeho zasvinenos. Aj keď je nefunkčný tak iadne varovanie hlákou nedostane.
Test či niečo ide je jednoduchý, odpojí z neho ovládaciu hadičku za behu motora..musí zmeni zvuk, chod motora na menej dunivý. Ak nezaznamená zmenu..tak čisti :)
Úlohou EGR je zniova dymivos a emisie NOx. Jeho negatívom je zase zvyovanie podielu pevných častíc..ale to je jedno pri tvojej euro norme
Emisie na 2.0 HDi som mal v norme aj po 466 000km a s pôvodnými vstrekmi, ktoré u trocha poklepávali pri akcelerácií a tolerancie mali do 2,0mm/zdvih
|
|
23.10.2014 01:49 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744406
|
|
jruze
|
|
|
Delict napsal(a): Ahoj, pokial má RHZ, tak by som sa mrkol na EGR potrubie a jeho zasvinenos. Aj keď je nefunkčný tak iadne varovanie hlákou nedostane.
Test či niečo ide je jednoduchý, odpojí z neho ovládaciu hadičku za behu motora..musí zmeni zvuk, chod motora na menej dunivý. Ak nezaznamená zmenu..tak čisti
Úlohou EGR je zniova dymivos a emisie NOx. Jeho negatívom je zase zvyovanie podielu pevných častíc..ale to je jedno pri tvojej euro norme
Emisie na 2.0 HDi som mal v norme aj po 466 000km a s pôvodnými vstrekmi, ktoré u trocha poklepávali pri akcelerácií a tolerancie mali do 2,0mm/zdvih
Důvod kouření by mohlo být problém turbo a jeho vedení(prasklá - netěsná hadice) dá se objevit v diag - nízký tlak turba,nefukční EGR nebo patná funkce - zjistitelné v diag, problém klapka na sání - fizická kontrola popř. zkusit odpojit podtlak a zaslepit hadičku,problém vstřiky - částečně odhalitelné v diag,Váha vzduchu - zjistitelné v diag.
Důvod kouření by mohlo být problém turbo a jeho vedení(prasklá - netěsná hadice) dá se objevit v diag - nízký tlak turba,nefukční EGR nebo patná funkce - zjistitelné v diag, problém klapka na sání - fizická kontrola popř. zkusit odpojit podtlak a zaslepit hadičku,problém vstřiky - částečně odhalitelné v diag,Váha vzduchu - zjistitelné v diag.
|
|
23.10.2014 10:50 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744439
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Kdyz uz tu byl nejaky ten pripravek na cisteni palivoveho systemu, tak ja mam vyzkouseny normalni VIF diesel aditiv ktery davam do nafty uz roky do vsech moznych aut, tak ten teda fakt kourivost snizi brutalne, teda myslim na oko, nevim jak pro mereni emisi...na vlastni oci jsem videl fiestu ktera kourila tak ze za ni pomalu neslo videt a po naliti VIFu a natankovani temer nic nebylo videt..
Kdyz uz tu byl nejaky ten pripravek na cisteni palivoveho systemu, tak ja mam vyzkouseny normalni VIF diesel aditiv ktery davam do nafty uz roky do vsech moznych aut, tak ten teda fakt kourivost snizi brutalne, teda myslim na oko, nevim jak pro mereni emisi...na vlastni oci jsem videl fiestu ktera kourila tak ze za ni pomalu neslo videt a po naliti VIFu a natankovani temer nic nebylo videt..
|
|
23.10.2014 11:22 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744447
|
|
dkrcmar
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
ja občas dávam Castrol TDA, mono by to chcelo da pred EK, prípadne natankova Shell Power Diesel?
ja občas dávam Castrol TDA, mono by to chcelo da pred EK, prípadne natankova Shell Power Diesel?
|
|
| |
|
|