| | |
23.07.2014 11:26 -
Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2717736
|
|
minimaxi
|
Město: Buchlovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Ahoj , ji rok řeím stále ten samý problém,snad mi někdo poradí. Na C5 hdi 103kw.2009 mi zhasíná motor a to jak za jízdy tak na volnoběh. V případě kdy se to stane za jízdy je to téměř vdy při velmi klidné jízdě s velmi málo selápnutým plynovým pedálem, uvedu příklad: ve městě v koloně při téměř volnoběných otáčkách přijídím do křiovatky (lechtám plyn) motor bez upozornění zhasne a je jedno na jaký rychlostní stupeň ale stejně tak to dokáe zhasnou i při rychlosti osmdesát; je to vdy stejná situace v okamiku kdy motor zhasne mám jen velmi málo selápnutý plyn. pedál. Jetě popíi situaci kdy motor zhasne na volnoběh: při volnoběhu to jednou lape úplně normálně z toho stačí zastavit třeba na semaforu déle ne 30cet sekund a motor zhasne ale zde ji dá větinou s předstihem najevo e se něco děje a to tím e poklesnou volnoběné otáčky a začne "pobrblávat" a bác motor stojí....na semaforu se mezi tím rosvítí zelená barva a ostatní řidiči mají radost e se nějaký "vůl" s C5tkou neumí rozjet... A kdy to zdechne, tak jediné co pomůe, abych mohl pokračovat dát v jízdě, je zastavit auto, chvíli počkat a pak nastartovat a jet dát. Někdy to udělá znovu třeba 5x po sobě, jindy a dalí den. S vozem jezdím do Autorizovaného servisu kde mi po diagnostice vdy zjistí nějakou závadu a tu "odstraní" ale je to pořád bez výsledku. Tak co mi ji vechno vyměnili: Poprvé nali spoustu sporadických závad tyto vymazali a zjistili e údajně problém bude ve sběrné jednotce u motoru (relátková krabička u baterie) tuto vyměnili ale motor zhasínal dál. Pak e bude patný jegr ventil , také vyměněn zase bez úspěchu , závada neustala, poté znovu servis zase diagnostika z výsledkem e je údajně patné čidlo otáček motoru , toto vyměněno a závada stále přetrvává.......Teď mi v servisu sdělili e u to můe být snad jen problém v elektro instalaci a e ji budou muset (rozplést) a projít krok po kroku ale e úspěch nezaručují. Já jim tvrdím e mám podezření na přívod nafty_ jeliko začínám mít pocit jako by se mi do systému dostávalo malé mnoství vzduchu ale nevím... Jetě musím vzpomenout e po zhasnutí motoru tento vdy ochotně znovu natočím. Záhada je na tom ta e se mi sice zobrazí na palubovce záznam o závadě, ale po nastartování ve zmizí jakoby nic a takté na diagnostice nic nevyčtou, pouze doprovodné chyby a ty vdy jen vymaou z paměti jednotky. Jsem z toho ji bezradný jeden den to lape normálně, druhý den zhasne motor i 10x za den. Díky za kadou seriózní radu. . Moná jetě dalí doplnění, diagnostiku mě dělají s autem za jízdy, a i jim se to u stalo, e jim auto zdechlo, počítač nenapsal nic moc
Ahoj , ji rok řeím stále ten samý problém,snad mi někdo poradí. Na C5 hdi 103kw.2009 mi zhasíná motor a to jak za jízdy tak na volnoběh. V případě kdy se to stane za jízdy je to téměř vdy při velmi klidné jízdě s velmi málo selápnutým plynovým pedálem, uvedu příklad: ve městě v koloně při téměř volnoběných otáčkách přijídím do křiovatky (lechtám plyn) motor bez upozornění zhasne a je jedno na jaký rychlostní stupeň ale stejně tak to dokáe zhasnou i při rychlosti osmdesát; je to vdy stejná situace v okamiku kdy motor zhasne mám jen velmi málo selápnutý plyn. pedál. Jetě popíi situaci kdy motor zhasne na volnoběh: při volnoběhu to jednou lape úplně normálně z toho stačí zastavit třeba na semaforu déle ne 30cet sekund a motor zhasne ale zde ji dá větinou s předstihem najevo e se něco děje a to tím e poklesnou volnoběné otáčky a začne "pobrblávat" a bác motor stojí....na semaforu se mezi tím rosvítí zelená barva a ostatní řidiči mají radost e se nějaký "vůl" s C5tkou neumí rozjet... A kdy to zdechne, tak jediné co pomůe, abych mohl pokračovat dát v jízdě, je zastavit auto, chvíli počkat a pak nastartovat a jet dát. Někdy to udělá znovu třeba 5x po sobě, jindy a dalí den. S vozem jezdím do Autorizovaného servisu kde mi po diagnostice vdy zjistí nějakou závadu a tu "odstraní" ale je to pořád bez výsledku. Tak co mi ji vechno vyměnili: Poprvé nali spoustu sporadických závad tyto vymazali a zjistili e údajně problém bude ve sběrné jednotce u motoru (relátková krabička u baterie) tuto vyměnili ale motor zhasínal dál. Pak e bude patný jegr ventil , také vyměněn zase bez úspěchu , závada neustala, poté znovu servis zase diagnostika z výsledkem e je údajně patné čidlo otáček motoru , toto vyměněno a závada stále přetrvává.......Teď mi v servisu sdělili e u to můe být snad jen problém v elektro instalaci a e ji budou muset (rozplést) a projít krok po kroku ale e úspěch nezaručují. Já jim tvrdím e mám podezření na přívod nafty_ jeliko začínám mít pocit jako by se mi do systému dostávalo malé mnoství vzduchu ale nevím... Jetě musím vzpomenout e po zhasnutí motoru tento vdy ochotně znovu natočím. Záhada je na tom ta e se mi sice zobrazí na palubovce záznam o závadě, ale po nastartování ve zmizí jakoby nic a takté na diagnostice nic nevyčtou, pouze doprovodné chyby a ty vdy jen vymaou z paměti jednotky. Jsem z toho ji bezradný jeden den to lape normálně, druhý den zhasne motor i 10x za den. Díky za kadou seriózní radu. :nevim:-(. Moná jetě dalí doplnění, diagnostiku mě dělají s autem za jízdy, a i jim se to u stalo, e jim auto zdechlo, počítač nenapsal nic moc :-(
|
|
23.07.2014 18:52 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2717846
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
tak si zajeď do Banky má to co by kamenem hodil
tak si zajeď do Banky má to co by kamenem hodil ;-)
|
|
23.07.2014 21:08 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2717864
|
|
minimaxi
|
Město: Buchlovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Jasně, tak to je přesně to co jsem potřeboval vědět... zalez...
Jasně, tak to je přesně to co jsem potřeboval vědět... zalez...;-)
|
|
23.07.2014 21:28 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2717865
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
jse tady 10 minut a u jsi hustý, dal jsem ti pouze dobrou radu, ale kdy rád vyhazuje love v Citroen servisu, tak se ti hluboce omlouvám a můe utrácet dál,kdybybych nestávkoval, tak tě smáznu raz dva
jse tady 10 minut a u jsi hustý, dal jsem ti pouze dobrou radu, ale kdy rád vyhazuje love v Citroen servisu, tak se ti hluboce omlouvám a můe utrácet dál,kdybybych nestávkoval, tak tě smáznu raz dva :-((((
|
|
23.07.2014 21:41 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2717867
|
|
Devilian
|
|
|
Odporucam posluchnut radu, a ist do Banky. Blizsie info ti urcite povie jumep, ked mu napises a poprosis ho. Toto moze byt vela veci,a na diagnostiku treba vediet pozerat. Nizky tlak paliva by ti to urcite ukazalo. Podla mna to moze byt bud plynovy pedal alebo pocitac. Na mojej starej xsare to robili rozvody.
Odporucam posluchnut radu, a ist do Banky. Blizsie info ti urcite povie jumep, ked mu napises a poprosis ho. Toto moze byt vela veci,a na diagnostiku treba vediet pozerat. Nizky tlak paliva by ti to urcite ukazalo. Podla mna to moze byt bud plynovy pedal alebo pocitac. Na mojej starej xsare to robili rozvody.
|
|
23.07.2014 22:02 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2717879
|
|
jumep
|
|
|
z toho co tu vidim popisane mi to pride na riadiacu jednotku ....
keby tam slo male mnozstvo vzduchu tak to dymy jak prasa a nejde
malo paliva by zhaslo a zahlasilo chybu
kedze je to 2.0 je mozne ze je to klasicky zly delphi regulator, vsetko sa da odsledovat, ale nie na fore
dalsia vec je ze vsetky chyby sa ukladaju do logu ktory sa da prejst a tam vidiet tie chyby aj ked ich motorova jednotka odmazala sama
a mazanim chyb v jednotke sa tieto neodstrania
to ze su napisane ako docasne neznamena ze tam neboli, keby boli trvale tak ten motor nejde vobec, docasna znamena ze tam bola istu dobu kym ten motor nesiel, potom tam zasa nebola
z toho co tu vidim popisane mi to pride na riadiacu jednotku ....
keby tam slo male mnozstvo vzduchu tak to dymy jak prasa a nejde
malo paliva by zhaslo a zahlasilo chybu
kedze je to 2.0 je mozne ze je to klasicky zly delphi regulator, vsetko sa da odsledovat, ale nie na fore
dalsia vec je ze vsetky chyby sa ukladaju do logu ktory sa da prejst a tam vidiet tie chyby aj ked ich motorova jednotka odmazala sama
a mazanim chyb v jednotke sa tieto neodstrania
to ze su napisane ako docasne neznamena ze tam neboli, keby boli trvale tak ten motor nejde vobec, docasna znamena ze tam bola istu dobu kym ten motor nesiel, potom tam zasa nebola
|
|
24.07.2014 04:41 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2717920
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
najk napsal(a): jse tady 10 minut a u jsi hustý, dal jsem ti pouze dobrou radu, ale kdy rád vyhazuje love v Citroen servisu, tak se ti hluboce omlouvám a můe utrácet dál,kdybybych nestávkoval, tak tě smáznu raz dva
kdy neví co a kdo je v Banke, tak se nediv, e je "hustý". Kdybys mu rovnou napsal, at kontaktuje Jumepa, nemusel se ti zvedat tep. Je tu nový a ne se zorientuje, chvíli to trvá. Zkus se vít do jeho situace.
kdy neví co a kdo je v Banke, tak se nediv, e je "hustý". Kdybys mu rovnou napsal, at kontaktuje Jumepa, nemusel se ti zvedat tep. Je tu nový a ne se zorientuje, chvíli to trvá. Zkus se vít do jeho situace.
|
|
24.07.2014 19:14 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2718079
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Pablik1: nechápu, proč jsi mně citoval. To, cos napsal nemá nemá s mým příspěvkem nic společného.
Pablik1: nechápu, proč jsi mně citoval. To, cos napsal nemá nemá s mým příspěvkem nic společného.
|
|
25.07.2014 09:20 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2718159
|
|
minimaxi
|
Město: Buchlovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Díky za Vae názory,
Jo pro NAJKA, nejsem hustej ale zoufalej a očekával jsem příspěvky k mému problému...
Jen dotaz na Jumepa k čemu slouí delphi regulator? A jak jse dá zjisti e je patný, zjistí se to napíchnutím na diagnostiku?
Jetě k plynovému pedálu, myslím e tím to nebude jeliko to zhasíná i na volnoběh. Ke kouření motoru: motor nikdy nezakouřil ani kdy zhasne...
Zatím moc díky M
Díky za Vae názory,
Jo pro NAJKA, nejsem hustej ale zoufalej a očekával jsem příspěvky k mému problému...
Jen dotaz na Jumepa k čemu slouí delphi regulator? A jak jse dá zjisti e je patný, zjistí se to napíchnutím na diagnostiku?
Jetě k plynovému pedálu, myslím e tím to nebude jeliko to zhasíná i na volnoběh. Ke kouření motoru: motor nikdy nezakouřil ani kdy zhasne...
Zatím moc díky M:palec:palec:palec
|
|
25.07.2014 09:38 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2718161
|
|
jumep
|
|
|
je to regulator tlaku paliva a menil som ich uz dost
je to regulator tlaku paliva a menil som ich uz dost
|
|
25.07.2014 20:42 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2718248
|
|
minimaxi
|
Město: Buchlovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Díky Jumepe za odpověď, je moné se za tebou někdy zastavit a proklepnout tu mou C5tku...
M.
Díky Jumepe za odpověď, je moné se za tebou někdy zastavit a proklepnout tu mou C5tku...
M.;-) :palec
|
|
26.07.2014 11:24 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2718277
|
|
jruze
|
|
|
Já jsem tohle v poslední době řeil také několikrát a v jednom případě se chyby týkali BSM a snímače otáček(a i mi to udělalo při připojené diag - normálně se odhlásila řídící jednotka motoru - vyřeeno výměna BSM a snímač na klice,v ostatních případech snímač na klice)celkem asi pět případů - za celou mou karieru jsem čidlo na klice měnil jen ustřelené od řemenu a teď v poslední době jako by bylo něco ve vzduchu začly odcházet čidla na klice. No jde o to co na to diag ? ono se to jednoznačně říct nedá,ale diag by měla napovědět - ve dvou případech jsem nael nečistoty na magnetickém krouku a příznaky byly pokubávání v určitých otáčkách a někdy i zhasnutí motoru(bez hláek a náhodné zhasnutí - v diag koherence signálu otáček motoru a nebo chybné údaje otáčkoměru) ono stačí kdy se dostane k magnetickému krouku nějaký magnet a začne se to celé chovat divně a je potřeba potom měnit i krouek.
Já jsem tohle v poslední době řeil také několikrát a v jednom případě se chyby týkali BSM a snímače otáček(a i mi to udělalo při připojené diag - normálně se odhlásila řídící jednotka motoru - vyřeeno výměna BSM a snímač na klice,v ostatních případech snímač na klice)celkem asi pět případů - za celou mou karieru jsem čidlo na klice měnil jen ustřelené od řemenu a teď v poslední době jako by bylo něco ve vzduchu začly odcházet čidla na klice:nevim. No jde o to co na to diag ? ono se to jednoznačně říct nedá,ale diag by měla napovědět - ve dvou případech jsem nael nečistoty na magnetickém krouku a příznaky byly pokubávání v určitých otáčkách a někdy i zhasnutí motoru(bez hláek a náhodné zhasnutí - v diag koherence signálu otáček motoru a nebo chybné údaje otáčkoměru):-o ono stačí kdy se dostane k magnetickému krouku nějaký magnet a začne se to celé chovat divně a je potřeba potom měnit i krouek.
|
|
26.07.2014 15:32 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2718343
|
|
minimaxi
|
Město: Buchlovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Jak nad tím teď přemýlím tak mi auto mezi otáčkami 1900 a 2100 ot/min při převáně zařazeném vyím rych. stupni a v tahu zakubává - tzn.3 stupeń a vý. Jetě otázka: je moné e se nečistoty můou dostat na čidlo otáček motoru ze spojky zejména z toho úasného odprueného setrvačníku, tento jak je mi známo se rád pokodí a můou z něj vypadávat ocelové"pony" které by mohly způsobit tento um a případné neočekávané zhasínání motoru? díky za odpovědi
Jak nad tím teď přemýlím tak mi auto mezi otáčkami 1900 a 2100 ot/min při převáně zařazeném vyím rych. stupni a v tahu zakubává -:nevim tzn.3 stupeń a vý. Jetě otázka: je moné e se nečistoty můou dostat na čidlo otáček motoru ze spojky zejména z toho úasného odprueného setrvačníku, tento jak je mi známo se rád pokodí a můou z něj vypadávat ocelové"pony" které by mohly způsobit tento um a případné neočekávané zhasínání motoru? díky za odpovědi :nevim
|
|
26.07.2014 18:36 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2718375
|
|
kleki
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Myslím , e nie , ja mám C5 II ale motory a na pár detailov by mali by stejné . Čidlo kžuky je na opačnej strane ako zotrvačník.
Myslím , e nie , ja mám C5 II ale motory a na pár detailov by mali by stejné . Čidlo kžuky je na opačnej strane ako zotrvačník.
|
|
26.07.2014 19:49 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2718390
|
|
minimaxi
|
Město: Buchlovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Díky, já jsem naposled dělal motor BMW a tam bylo umístněno u setrvačníku spojky. Tak otázku beru spět...
Jetě omluva pro NAJKA , zatu "Banku" A teď jsem zjistil e to není penění ústav ale Město....
Tak moc sory!!!!!
Díky, já jsem naposled dělal motor BMW a tam bylo umístněno u setrvačníku spojky. Tak otázku beru spět...;-)
Jetě omluva pro NAJKA , zatu "Banku" :-);-) A teď jsem zjistil e to není penění ústav ale Město....
Tak moc sory!!!!!
|
|
07.01.2016 15:24 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2905677
|
|
hery
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 33 |
|
|
to minimaxi: Jak jsi dopadl? u ti to nechcípá? Já mám obdobný problém..v servise vyměněno BSM a snímač otáček na klice a dělá to furt,..tedy chcípá to předevím na volnoběh.. tak se chci zeptat zda u to má v pořádku a co byla skutečná závada. enská u ílí a odmítá s tím jezdit. Předem díky za odpověď.
to minimaxi: Jak jsi dopadl? u ti to nechcípá? Já mám obdobný problém..v servise vyměněno BSM a snímač otáček na klice a dělá to furt,..tedy chcípá to předevím na volnoběh.. tak se chci zeptat zda u to má v pořádku a co byla skutečná závada. enská u ílí a odmítá s tím jezdit. :nevim Předem díky za odpověď.
|
|
12.01.2016 23:09 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2908220
|
|
hery
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 33 |
|
|
hery napsal(a): to minimaxi: Jak jsi dopadl? u ti to nechcípá? Já mám obdobný problém..v servise vyměněno BSM a snímač otáček na klice a dělá to furt,..tedy chcípá to předevím na volnoběh.. tak se chci zeptat zda u to má v pořádku a co byla skutečná závada. enská u ílí a odmítá s tím jezdit. Předem díky za odpověď.
Prosím, mohli by jste mi s tím někdo poradit? Je to C5 rok 2011 2.0. HDi, u fakt nevím co s tím..jsem bezradný vdy ne nastartuji tak mi na budíku zůstanou svítit oranové čerpadýlko a červená baterka, po té co to nastatuji zhasne nejprve baterka a po asi 5 vteřinách to oranový čerpadýlko(co je hned vedle ikonky baterky)..Teď u mi to nově chcípá i za studena po nastartování.(má to takový divný zvuk-jakoby lehce rozklepaný kdy nastartuji) Jak jsem psal měněno bylo ve značkovém servise BSM a snímač otaček kliky. Najde se dobrá due, která by mi řekla s tím?..Na diagnostice nic údajně nenali PS: jo, kdy přidám plyn na pedále tak se otáčky drí a nedělá to pravidelně to chcípání) Ach jo, kdybych tomu aspoň troku rozuměl...
Prosím, mohli by jste mi s tím někdo poradit? Je to C5 rok 2011 2.0. HDi, u fakt nevím co s tím..jsem bezradný vdy ne nastartuji tak mi na budíku zůstanou svítit oranové čerpadýlko a červená baterka, po té co to nastatuji zhasne nejprve baterka a po asi 5 vteřinách to oranový čerpadýlko(co je hned vedle ikonky baterky)..Teď u mi to nově chcípá i za studena po nastartování.(má to takový divný zvuk-jakoby lehce rozklepaný kdy nastartuji) Jak jsem psal měněno bylo ve značkovém servise BSM a snímač otaček kliky. Najde se dobrá due, která by mi řekla s tím?..Na diagnostice nic údajně nenali:-( PS: jo, kdy přidám plyn na pedále tak se otáčky drí a nedělá to pravidelně to chcípání) Ach jo, kdybych tomu aspoň troku rozuměl...:-(
|
|
12.01.2016 23:25 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2908227
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
hery napsal(a): Prosím, mohli by jste mi s tím někdo poradit? Je to rok 2011 2.0. HDi, u fakt nevím co s tím..jsem bezradný vdy ne nastartuji tak mi na budíku zůstanou svítit oranové čerpadýlko a červená baterka, po té co to nastatuji zhasne nejprve baterka a po asi 5 vteřinách to oranový čerpadýlko(co je hned vedle ikonky baterky)..Teď u mi to nově chcípá i za studena po nastartování.(má to takový divný zvuk-jakoby lehce rozklepaný kdy nastartuji) Jak jsem psal měněno bylo ve značkovém servise BSM a snímač otaček kliky. Najde se dobrá due, která by mi řekla s tím?..Na diagnostice nic údajně nenali PS: jo, kdy přidám plyn na pedále tak se otáčky drí a nedělá to pravidelně to chcípání) Ach jo, kdybych tomu aspoň troku rozuměl...
No já kdybych byl v tvojí kůi, vykalu se na značkový servis a domluvím se s jruze, nemá to tak daleko a určitě ti s tím pomůe.
No já kdybych byl v tvojí kůi, vykalu se na značkový servis a domluvím se s jruze, nemá to tak daleko a určitě ti s tím pomůe. ;-)
|
|
13.01.2016 09:52 -
Re: Zhasínání motoru / C5 III 2.0 HDi
|
2908258
|
|
hery
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 33 |
|
|
63zdenda napsal(a): No já kdybych byl v tvojí kůi, vykalu se na značkový servis a domluvím se s jruze, nemá to tak daleko a určitě ti s tím pomůe.
Díky za reakci Zdendo, aspoň ňákou já u jsem psal Jumepovi a on mi i odepsal, e by to mohlo být regulaterem tlaku paliva. Bohuel je ale momentálně v Korei a do 23. Dneska ena přijela z noční a ve bylo pro změnu v pořádku, ádné chcípání, nic...Auto má najeto 70.000km, pravidelně servisováno. Jednalo se referenční vůz. Nemůe být třeba jen zanesenej palivový filtr. Naftu jsem nabíral snad dobrou..ale jeden nikdy neví. A ten EGR ventil se dá vyčistit kdyby to bylo tím? V pátek mám jet na diagnostiku do citroen servisu, ale nevím jestli se jim tam ta závada ukáe, u jsem to napíchlé měl
Díky za reakci Zdendo, aspoň ňákou:-) já u jsem psal Jumepovi a on mi i odepsal, e by to mohlo být regulaterem tlaku paliva. Bohuel je ale momentálně v Korei a do 23. Dneska ena přijela z noční a ve bylo pro změnu v pořádku, ádné chcípání, nic...Auto má najeto 70.000km, pravidelně servisováno. Jednalo se referenční vůz. Nemůe být třeba jen zanesenej palivový filtr. Naftu jsem nabíral snad dobrou..ale jeden nikdy neví. A ten EGR ventil se dá vyčistit kdyby to bylo tím? V pátek mám jet na diagnostiku do citroen servisu, ale nevím jestli se jim tam ta závada ukáe, u jsem to napíchlé měl:nevim
|
|
| |
|
|