26.06.2014 20:56 -
sekundární přívod vzduchu
|
2709804
|
|
zobak
|
Město: Humpolec, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravím,mám C5 1,8Break 16V (r.v.2002) a hlásí mi poruchu PQ410=porucha sekundárního přívodu vzduchu.Poradí někdo, prosím,jak postupovat při odstranění?Vzduchová pumpa po nastartování po 20 sec.běí-měla by být tedy OK, při přímém připojeníAGRventiluna 12V ventil otvírá, ale při zapojení na přívod řídící jednotky u ventil neotvírá. Na +konektoru je naměřeno 12,5V a na - 2,6? Má to tak být? Dík za radu.
Zdravím,mám C5 1,8Break 16V (r.v.2002) a hlásí mi poruchu PQ410=porucha sekundárního přívodu vzduchu.Poradí někdo, prosím,jak postupovat při odstranění?Vzduchová pumpa po nastartování po 20 sec.běí-měla by být tedy OK, při přímém připojeníAGRventiluna 12V ventil otvírá, ale při zapojení na přívod řídící jednotky u ventil neotvírá. Na +konektoru je naměřeno 12,5V a na - 2,6? Má to tak být? Dík za radu.
|
|
26.06.2014 21:28 -
Re: sekundární přívod vzduchu
|
2709821
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Ahoj, tuto poruchu mám na svém motoru také, jak jsem pochopil je toto zařízení dobré jen na regulaci emisí po nastartování studeného motoru. Po vech zjitěních a konzultacích jsem se rozhodl tuto závadu neřeit. Jen z tvého příspěvku mi není jasné jak jsi naměřil na záporném pólu tedy mínusu 2,6 V. Měří li napětí plus proti mínusu, a naopak tak musí být stejné.
Ahoj, tuto poruchu mám na svém motoru také, jak jsem pochopil je toto zařízení dobré jen na regulaci emisí po nastartování studeného motoru. Po vech zjitěních a konzultacích jsem se rozhodl tuto závadu neřeit. Jen z tvého příspěvku mi není jasné jak jsi naměřil na záporném pólu tedy mínusu 2,6 V. Měří li napětí plus proti mínusu, a naopak tak musí být stejné.
|
|
26.06.2014 22:22 -
Re: sekundární přívod vzduchu
|
2709827
|
|
spax5
|
Město: Kroměří, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Tak tuto závadu mě to hlásilo taky, po vech pokusech o opravu jako rozdělání ventilátoru a jeho vyčitění a pročitění těch hadic atd. vdy bez výsledku jsem to přestal řeit. Po cca půl roce se to opravilo samo a závada zmizela. Připisuju to tomu, e auto před tím po dovozu z Itálie docela dlouho stálo (cca 5 měsíců) tak se to potřebovalo rozchodit.
Tak tuto závadu mě to hlásilo taky, po vech pokusech o opravu jako rozdělání ventilátoru a jeho vyčitění a pročitění těch hadic atd. vdy bez výsledku jsem to přestal řeit. Po cca půl roce se to opravilo samo a závada zmizela. Připisuju to tomu, e auto před tím po dovozu z Itálie docela dlouho stálo (cca 5 měsíců) tak se to potřebovalo rozchodit.
|
|
| |