| | |
23.06.2014 22:11 -
Netěsnost filtru paliva
|
2708951
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Zdravím pánové a dámy,
Jsem tu nový a pokud jsem něco udělal patně nebo zaloil blbé téma tak se předem omlouvám, ale snail sem se najít podobné a nic nenael.
K problému: V zimě při mrazech sem měl problém u při -5 nastartovat,motor mám RHR a při diagnostice ádná závada. Pro jistotu jsem vyměnil havící svíčky,ale problém pořád stejný,protoe staré svíčky byli funkční. Pak mi kamarád zjistil podle diagnostiky patné čidlo teploty nasávaného vzduchu,bylo mimo asi +8C°. Dal jsem nové čidlo,ale zlepení jen nepatrné. Poté mi jetě kamarád přiel při startování na to e mi jdou bublinky s filtru paliva v průhledné hadičce a to nejen při startování, ale i při prudkém přidání plynu. Netěsnost musí být nekde od podávacího balonku k vývodu s filtru,protoe před balonkem je průhledná hadička a tam bublinky nejdou. Nesetkal jste se s tím někdo? Vyměni jsem pal. filtr, novej krouek a pořád to dělá, tak nevím zda ty rychlospojky na hadičkách k filtru dobře těsní a nebo jestli v nich jde nějak vyměnit těsnění.
Díky předem za kadý nápad či postřeh.
Zdravím pánové a dámy,
Jsem tu nový a pokud jsem něco udělal patně nebo zaloil blbé téma tak se předem omlouvám, ale snail sem se najít podobné a nic nenael.
K problému: V zimě při mrazech sem měl problém u při -5 nastartovat,motor mám RHR a při diagnostice ádná závada. Pro jistotu jsem vyměnil havící svíčky,ale problém pořád stejný,protoe staré svíčky byli funkční. Pak mi kamarád zjistil podle diagnostiky patné čidlo teploty nasávaného vzduchu,bylo mimo asi +8C°. Dal jsem nové čidlo,ale zlepení jen nepatrné. Poté mi jetě kamarád přiel při startování na to e mi jdou bublinky s filtru paliva v průhledné hadičce a to nejen při startování, ale i při prudkém přidání plynu. Netěsnost musí být nekde od podávacího balonku k vývodu s filtru,protoe před balonkem je průhledná hadička a tam bublinky nejdou. Nesetkal jste se s tím někdo? Vyměni jsem pal. filtr, novej krouek a pořád to dělá, tak nevím zda ty rychlospojky na hadičkách k filtru dobře těsní a nebo jestli v nich jde nějak vyměnit těsnění.
Díky předem za kadý nápad či postřeh.
|
|
24.06.2014 00:09 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2708984
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ty rychlospojky pořádně vyčisti, obě strany, nejlíp je to prostříkat třeba čističem na brzdy, ale a si nenastříká do hadice k čerpadlu. Nech to potom raději pořádně vyschnout nebo to vyfoukej. Znova nasadit a mělo by to těsnit. Stačí nepatrný zrnko prachu a u to netěsní.
Ale e by to problém se startováním vyřeilo, to není jistý.
Ty rychlospojky pořádně vyčisti, obě strany, nejlíp je to prostříkat třeba čističem na brzdy, ale a si nenastříká do hadice k čerpadlu. Nech to potom raději pořádně vyschnout nebo to vyfoukej. Znova nasadit a mělo by to těsnit. Stačí nepatrný zrnko prachu a u to netěsní.
Ale e by to problém se startováním vyřeilo, to není jistý.
|
|
24.06.2014 07:11 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2709000
|
|
jruze
|
|
|
Vymysleli podávací čeradlo do vysokotlaku a to čerpadlo se musí napřed roztočit aby vysokotlakéfungovalo a ty kdy přijede tak má nafta +-60stupňů a zchladne - potřebuje 1.-2. otočky,přepady také pustí zpět naftu.Biturbo to nedělá - má na přepadech tlakovej ventil.A mimo to řeíte auta s nájezdem 200000Km - je to vechno volnějí (méně těsné) - 1.-3. otáčky jsou normální.Těsnění do rychlospojek tuím není - jen komplet hadice.
Vymysleli podávací čeradlo do vysokotlaku a to čerpadlo se musí napřed roztočit aby vysokotlakéfungovalo a ty kdy přijede tak má nafta +-60stupňů a zchladne - potřebuje 1.-2. otočky,přepady také pustí zpět naftu.Biturbo to nedělá - má na přepadech tlakovej ventil.A mimo to řeíte auta s nájezdem 200000Km - je to vechno volnějí (méně těsné) - 1.-3. otáčky jsou normální.Těsnění do rychlospojek tuím není - jen komplet hadice.;-)
|
|
24.06.2014 15:43 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2709173
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Také tam mám bublinky,přisává mi to patnym těsněnim na odvzduňováku ale jak píe Jarda,stačí 2-3.otočky a jde,kdy jsem se zajímal o těsnění do odvzduňováku,tak v Citroenu pouze celá nádobka,nebo u nich v servisu přetěsnit,těsnění do hadic samostatně ne,pouze komplet hadice.
Také tam mám bublinky,přisává mi to patnym těsněnim na odvzduňováku ale jak píe Jarda,stačí 2-3.otočky a jde,kdy jsem se zajímal o těsnění do odvzduňováku,tak v Citroenu pouze celá nádobka,nebo u nich v servisu přetěsnit,těsnění do hadic samostatně ne,pouze komplet hadice.;-)
|
|
24.06.2014 21:53 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2709274
|
|
matonnn
|
Město: Rugby, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 40 |
|
|
ak potrebujete tesnenia na taketo veci skuste v obchode kde predavaju kuchynske baterie, zoberte si stare tesnenie zo sebov aby obchodnik vedel asi co potrebujete. ja som tak kupil tesnenie na prepadovu trubku na turbo
ps : funguje
ak potrebujete tesnenia na taketo veci skuste v obchode kde predavaju kuchynske baterie, zoberte si stare tesnenie zo sebov aby obchodnik vedel asi co potrebujete. ja som tak kupil tesnenie na prepadovu trubku na turbo :palec
ps : funguje :-p
|
|
24.06.2014 22:02 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2709277
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To nepomůe,musí bít odolný proti ropným látkám a vůči teplotě,vodovodní nafta nebo benzín rozeere.
To nepomůe,musí bít odolný proti ropným látkám a vůči teplotě,vodovodní nafta nebo benzín rozeere.;-)
|
|
25.06.2014 10:02 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2709356
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
No tak starty prověřím nejvíc v zimě a uvidí se. Teď to startuje celkem v pohodě,akorád mě ten vzduch v těch trubkách tve tak bych to chtěl vyřeit,dokud je počasí na hrabání v autě. V zimě v tom mrazu se mi u chtít nebude.
Naučen s xantie jsem těsnění kuchnul a jel do prodejny kde mi vdy pomohli,spel prodejna na těsnění. Holt ale nepomohli, bo na tu měkost koukali jak blázni, prej nic tak měkčené nemají, vypadá to jako silikonovej krouek, ale dle jejich katalogu nesmí přijít silikon do styku s naftou,take to pry bude nějaká hodně měkčená guma a takovou měkost mi neudělají. no zkusím to jetě pročistit a uvidím,ale u tomu moc nevěřím.
A mimo to bych váně chtěl poznat toho inenýra, co vymyslel dorovnávání hydrauliky před startem auta. V zimě ne jsem vlezl do auta tak na mě cvakl centrál, blikli blinkry, zamávali zrcátka, dotrovnala hydraulika, sedl do auta a dorovnala znovu a teprve jsem mohl havit a startovat a to u tam moc ávy nezůstalo. Plno serepetiček před startem co vymlátí baterku a to třeba v -20°C je super!
No tak starty prověřím nejvíc v zimě a uvidí se. Teď to startuje celkem v pohodě,akorád mě ten vzduch v těch trubkách tve tak bych to chtěl vyřeit,dokud je počasí na hrabání v autě. V zimě v tom mrazu se mi u chtít nebude.
Naučen s xantie jsem těsnění kuchnul a jel do prodejny kde mi vdy pomohli,spel prodejna na těsnění. Holt ale nepomohli, bo na tu měkost koukali jak blázni, prej nic tak měkčené nemají, vypadá to jako silikonovej krouek, ale dle jejich katalogu nesmí přijít silikon do styku s naftou,take to pry bude nějaká hodně měkčená guma a takovou měkost mi neudělají.:-( no zkusím to jetě pročistit a uvidím,ale u tomu moc nevěřím.
A mimo to bych váně chtěl poznat toho inenýra, co vymyslel dorovnávání hydrauliky před startem auta. V zimě ne jsem vlezl do auta tak na mě cvakl centrál, blikli blinkry, zamávali zrcátka, dotrovnala hydraulika, sedl do auta a dorovnala znovu a teprve jsem mohl havit a startovat a to u tam moc ávy nezůstalo. Plno serepetiček před startem co vymlátí baterku a to třeba v -20°C je super!
|
|
25.06.2014 10:35 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2709366
|
|
jruze
|
|
|
Je to mimo téma,ale ten kdo to vymyslel doporučil i kapacitu aku a ta je dostačující - pokud má aku ve sluném stavu nemůe mít kvůli tomu problém se startem. Nicméně má do jisté míry pravdu - v takovém případě si dalí auto vyber na pruinách , holt komfort má své -.
Je to mimo téma,ale ten kdo to vymyslel doporučil i kapacitu aku a ta je dostačující - pokud má aku ve sluném stavu nemůe mít kvůli tomu problém se startem. Nicméně má do jisté míry pravdu - v takovém případě si dalí auto vyber na pruinách , holt komfort má své -.:-)
|
|
25.06.2014 11:12 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2709385
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Amen.
Baterku mám původní - 7 let. Nikdy jsem neměl potíe se startem. Nikdy mi ji mávání uima a klanění se před nastoupením nevymlátilo.
Dalí z lidí, kteří si přes varování "odborníků" koupili francouzskou jebku, která se věčně sere, má to debilní francouzskou elektroniku značky Valeo a Siemens, odflákli to ve fabrice v pátek odpoledne a nesahá ho německý kvalitě ani po kotníky...
Tohle já tak rád poslouchám a čtu.
Amen.
Baterku mám původní - 7 let. Nikdy jsem neměl potíe se startem. Nikdy mi ji mávání uima a klanění se před nastoupením nevymlátilo.
Dalí z lidí, kteří si přes varování "odborníků" koupili francouzskou jebku, která se věčně sere, má to debilní francouzskou elektroniku značky Valeo a Siemens, odflákli to ve fabrice v pátek odpoledne a nesahá ho německý kvalitě ani po kotníky...
Tohle já tak rád poslouchám a čtu. :-))))
|
|
25.06.2014 11:26 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2709397
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
matonnn napsal(a): ked si kupujes tesnenie do kuchynskej baterije kupujes na studenu alebo teplu vodu ?
vsetko je robene podla stareho cinskeho receptu " made in china "
kaucuk ako kaucuk
ina farba? pridali tam zelenu a stoji to viac
co stoji take tesnenie do kuch. baterie? E 0.50 ? ( odhad )
original si kupis len komplet tesnenie spolu z nadobkou na filter aj keby som to mal menit kazdy mesiac stale ma to vijde lacnejsie ako ta nadobka
samozrejme nebudem nikomu branit kupovat origo casti do auta - je to jeho vec, ja len pisem co s myslim
Myslet si můe co chce, ale pravdou je, e O-krouky se dělají běně z různých materiálů a jetě i různá tvrdost. Na ropné produkty je naprosto nevhodné těsnění na vodu, které je běně vyrobeno z EPDM, oleje, nafta to za chvíli úplně rozleptá, změkčí, nafoukne se to , ztratí pevnost... Na ropu je předevím NBR a jeho modifikace a FPM. Takté silikonové těsnění ropa nafoukne a ztratí to pevnost... někdo moná prodává těsnění na vodu z materiálu NBR ( guma jako guma, e) tak takovej ti samozřejmě na autě poslouí dobře.
více např zde: .link. nebo zde: .link.
Myslet si můe co chce, ale pravdou je, e O-krouky se dělají běně z různých materiálů a jetě i různá tvrdost. Na ropné produkty je naprosto nevhodné těsnění na vodu, které je běně vyrobeno z EPDM, oleje, nafta to za chvíli úplně rozleptá, změkčí, nafoukne se to , ztratí pevnost... Na ropu je předevím NBR a jeho modifikace a FPM. Takté silikonové těsnění ropa nafoukne a ztratí to pevnost... někdo moná prodává těsnění na vodu z materiálu NBR ( guma jako guma, e) tak takovej ti samozřejmě na autě poslouí dobře.
více např zde: http://www.abeltechnik.cz/rubena/tesnici_prvky.pdf nebo zde: http://www.markotech.cz/wp-content/uploads/2012/06/okrouzky/2.Vyber%20vhodneho%20materialu.pdf
|
|
25.06.2014 14:40 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2709421
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Hoi, Já začínal na hydraulice a zatím se jí nepustil,ale holt nevím proč to dorovnání po nasednutí do vozidla neudělali a po startu,asi by se u nic nestalo. Jinak já jsem zastánce houpání a proto mám tyhle francouzké jebky v oblibě. Můj vozový park zatím zahrnoval 3x Xantia a 1x C5
Tak moná u ta baterka nebyla v pohodě. Kolik tam je vůbec předepsaná kapacita baterie?
Měnil jste někdo to těsnění v přípojce hadice od filtru paliva?? Nejde to rozebrat, tak jen asi nějak vyrépnout háčkem ale nevím jestli to půjde a jak by lo zpět.
Díky a Houpání zdar.
Hoi, Já začínal na hydraulice a zatím se jí nepustil,ale holt nevím proč to dorovnání po nasednutí do vozidla neudělali a po startu,asi by se u nic nestalo.:nevim Jinak já jsem zastánce houpání a proto mám tyhle francouzké jebky v oblibě. Můj vozový park zatím zahrnoval 3x Xantia a 1x C5
Tak moná u ta baterka nebyla v pohodě. Kolik tam je vůbec předepsaná kapacita baterie?
Měnil jste někdo to těsnění v přípojce hadice od filtru paliva?? Nejde to rozebrat, tak jen asi nějak vyrépnout háčkem ale nevím jestli to půjde a jak by lo zpět.
Díky a Houpání zdar.;-)
|
|
25.06.2014 18:04 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2709489
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Uvauj logicky. Prospělo by baterce, kdyby mladej natěenec skočil do auta, nastartoval a vyrazil, i kdyby auto mělo leet na břie?
Ví jak dlouho to trvá, ne se to dokáe zdvihnout. A mladý na nic nečekaj. Jako na starý kodovce. Nastoupí a jedou. Kdo by čekal a řeil situaci, jestli u můe startovat, nebo teprve mávat uima a zvedat podvozek. Navíc rádio na plný pecky, klima taky, to si baterka mákne, jestli to bude probíhat současně.
Frantíci mlaďase znaj a tak se zamysleli a předvídavě udělali pár kroků jetě dřív, ne nadrenej mlaďas doáhne na klíček. Auto je hned po nasednutí schopný startovat a vyrazit se správnou výkou podvozku.
A koukni na ty jiný "lepí" auta. Ty třeba svítěj u po otočení klíčku. To zase nebere hlava mě. Točit startérem a svítit si k tomu na cestu mi přijde dost uhozený.
Uvauj logicky. Prospělo by baterce, kdyby mladej natěenec skočil do auta, nastartoval a vyrazil, i kdyby auto mělo leet na břie?
Ví jak dlouho to trvá, ne se to dokáe zdvihnout. A mladý na nic nečekaj. Jako na starý kodovce. Nastoupí a jedou. Kdo by čekal a řeil situaci, jestli u můe startovat, nebo teprve mávat uima a zvedat podvozek. Navíc rádio na plný pecky, klima taky, to si baterka mákne, jestli to bude probíhat současně.
Frantíci mlaďase znaj a tak se zamysleli a předvídavě udělali pár kroků jetě dřív, ne nadrenej mlaďas doáhne na klíček. Auto je hned po nasednutí schopný startovat a vyrazit se správnou výkou podvozku.
A koukni na ty jiný "lepí" auta. Ty třeba svítěj u po otočení klíčku. To zase nebere hlava mě. Točit startérem a svítit si k tomu na cestu mi přijde dost uhozený. :-))))
|
|
25.06.2014 18:37 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2709495
|
|
matonnn
|
Město: Rugby, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 40 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Myslet si můe co chce, ale pravdou je, e O-krouky se dělají běně z různých materiálů a jetě i různá tvrdost. Na ropné produkty je naprosto nevhodné těsnění na vodu, které je běně vyrobeno z EPDM, oleje, nafta to za chvíli úplně rozleptá, změkčí, nafoukne se to , ztratí pevnost... Na ropu je předevím NBR a jeho modifikace a FPM. Takté silikonové těsnění ropa nafoukne a ztratí to pevnost... někdo moná prodává těsnění na vodu z materiálu NBR ( guma jako guma, e) tak takovej ti samozřejmě na autě poslouí dobře.
více např zde: .link. nebo zde: .link.
takze ak ti "odijde" tesnenie na naftovom odkalovaci ( filter ) tak si kupis cely kus ? cca £49.58
nebudes zhanat len tesnenie ?
ja som len napisal rychlu pomoc - ak nemas a potrebujes hladaj v kuchynskych potrebach
viem ze nieje tesnenie ako tesnenie a kazde je urcene na nieco ine.... ja by som urcite nebol bez auta nevedomo ako dlho aby som tam kupil origo tesnenie. hned "prve co tam vojde" a potom by som riesil
origo alebo aspon kopiu originalu. A zasa moj nazor Hadat sa nebudem nemam to k zapotřebí
takze ak ti "odijde" tesnenie na naftovom odkalovaci ( filter ) tak si kupis cely kus ? cca £49.58
nebudes zhanat len tesnenie ?
ja som len napisal rychlu pomoc - ak nemas a potrebujes hladaj v kuchynskych potrebach :-d
viem ze nieje tesnenie ako tesnenie a kazde je urcene na nieco ine.... ja by som urcite nebol bez auta nevedomo ako dlho aby som tam kupil origo tesnenie. hned "prve co tam vojde" a potom by som riesil
origo alebo aspon kopiu originalu. A zasa moj nazor ;-) Hadat sa nebudem nemam to k zapotřebí :-d :-d :palec
|
|
25.06.2014 19:20 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2709509
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Souhlasim s tím e je to drahá záleitost ale jsou prostě věci které se nedají nahradit ničím jiným ne k čemu jsou určený.Osobně nedoporučuji nahradit těsnění na ropné látky těsněním na vodu,nedovedu si představit kdy ho to rozlepta co ve pobrindá vytékající nafta,pod filtrem je altík,kompresor klimy,klíňák atd,nehledě na to,e marfiho zákony fungují dokonale,jak daleko od domova bych se mohl dostat do problému a jetě nejlépe tak v sobotu odpoledne,za sebe nikomu nedoporučuji to vůbec zkouet,v jiném vlakně jsem něco podobné řeil s jumepem,měl ten samej názor,nedá se nahradit ničim jiným ne opět na ropné látky,teda kdo nechce mít nějaký problém,PataMat dal hezký návod z kterého to jasně vyplívá.
Souhlasim s tím e je to drahá záleitost ale jsou prostě věci které se nedají nahradit ničím jiným ne k čemu jsou určený.Osobně nedoporučuji nahradit těsnění na ropné látky těsněním na vodu,nedovedu si představit kdy ho to rozlepta co ve pobrindá vytékající nafta,pod filtrem je altík,kompresor klimy,klíňák atd,nehledě na to,e marfiho zákony fungují dokonale,jak daleko od domova bych se mohl dostat do problému a jetě nejlépe tak v sobotu odpoledne,za sebe nikomu nedoporučuji to vůbec zkouet,v jiném vlakně jsem něco podobné řeil s jumepem,měl ten samej názor,nedá se nahradit ničim jiným ne opět na ropné látky,teda kdo nechce mít nějaký problém,PataMat dal hezký návod z kterého to jasně vyplívá.:palec
|
|
27.06.2014 10:05 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2709974
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Mikra napsal(a): Uvauj logicky. Prospělo by baterce, kdyby mladej natěenec skočil do auta, nastartoval a vyrazil, i kdyby auto mělo leet na břie?
Ví jak dlouho to trvá, ne se to dokáe zdvihnout. A mladý na nic nečekaj. Jako na starý kodovce. Nastoupí a jedou. Kdo by čekal a řeil situaci, jestli u můe startovat, nebo teprve mávat uima a zvedat podvozek. Navíc rádio na plný pecky, klima taky, to si baterka mákne, jestli to bude probíhat současně.
Frantíci mlaďase znaj a tak se zamysleli a předvídavě udělali pár kroků jetě dřív, ne nadrenej mlaďas doáhne na klíček. Auto je hned po nasednutí schopný startovat a vyrazit se správnou výkou podvozku.
A koukni na ty jiný "lepí" auta. Ty třeba svítěj u po otočení klíčku. To zase nebere hlava mě. Točit startérem a svítit si k tomu na cestu mi přijde dost uhozený.
Kdy u OT tak já taky, pak mě smázněte Mikra: Zajímavý jak si konstruktéry z PSA prokouknul Ale spí si myslim e to dorovnání výky je kvůli odtaení, kdy by ti neel nahodit motor auto bys táhnul po břie.
Kdy u OT tak já taky, pak mě smázněte :-d Mikra: Zajímavý jak si konstruktéry z PSA prokouknul :-)))) Ale spí si myslim e to dorovnání výky je kvůli odtaení, kdy by ti neel nahodit motor auto bys táhnul po břie.
|
|
27.06.2014 11:30 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2709979
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Auto můe jezdit i v nejnií poloze, v tom problém není. Jen to nebude moc komfortní a asi ani bezpečný, ale to u odtahu neřeí.
Prostě C5 je o komfortu a má být pro uivatele bez starostí. Tak se nestarám a uívám ji tak, jak ji vyrobili. e se mi auto klaní na pozdrav mě těí.
Auto můe jezdit i v nejnií poloze, v tom problém není. Jen to nebude moc komfortní a asi ani bezpečný, ale to u odtahu neřeí.
Prostě C5 je o komfortu a má být pro uivatele bez starostí. Tak se nestarám a uívám ji tak, jak ji vyrobili. e se mi auto klaní na pozdrav mě těí. :-d
|
|
27.06.2014 13:40 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2710060
|
|
jruze
|
|
|
Tak jsem četl zběně několik přízpěvků zpět - no pokud má OK hydrauliku tak i po hodně dní stání není auto na břie a dorovnání trvá jen chvilku(dost malá ztráta kapacity AKU - větí ztráta je havení tak to by asi bylo lepí odpojit(zakázat probuzení vech počítačů atd..) a v zimě polévat horkou vodou před startem ) a pokud máte hydrauliku ve stavu e vám leí po odstavení auta na břie tak by asi stálo za to řeit to padání ne kolik to seere z kapacity AKU Já osobně stojím s autem dva metry od dveří a odemknu ze dveří - dřív ne áhnu na kliku u BHI stojí(běí tak 3.-5. vteřin a to i kdy stojí několik dnů) pokud vám to běí dlouho tak jen proto e jsou tam nějaké netěsnosti atd.. - stím ale výrobce-konstruktér nepočítá vychází z toho e máte auto v pořádku.
Tak jsem četl zběně několik přízpěvků zpět - no pokud má OK hydrauliku tak i po hodně dní stání není auto na břie a dorovnání trvá jen chvilku(dost malá ztráta kapacity AKU - větí ztráta je havení tak to by asi bylo lepí odpojit(zakázat probuzení vech počítačů atd..) a v zimě polévat horkou vodou před startem:-)))) ) a pokud máte hydrauliku ve stavu e vám leí po odstavení auta na břie tak by asi stálo za to řeit to padání ne kolik to seere z kapacity AKU:-o Já osobně stojím s autem dva metry od dveří a odemknu ze dveří - dřív ne áhnu na kliku u BHI stojí(běí tak 3.-5. vteřin a to i kdy stojí několik dnů) pokud vám to běí dlouho tak jen proto e jsou tam nějaké netěsnosti atd.. - stím ale výrobce-konstruktér nepočítá vychází z toho e máte auto v pořádku.
|
|
27.06.2014 19:12 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2710114
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Pročetl jsem vechny příspěvky a stejně mi uniká souvislost mezi "Netěsností filtru paliva" a padáním auta,
Pročetl jsem vechny příspěvky a stejně mi uniká souvislost mezi "Netěsností filtru paliva" a padáním auta,
|
|
| |
|
|