| | |
05.06.2015 20:25 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
|
2828638
|
|
TeiBen
|
Město: Poděbrady, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 6 |
|
|
robo napsal(a): ak si to mal od nova, obdivujem tvoju trpezlivost kazdych 40-50 tisic menit rozvody s da sa povedat s vymenou oleja. to by som asi nerozchodil a zbavil sa toho . zaroven z tvojich prispevkom vidim ze tento motor je fakt pruser az sa mi to nechce verit. neni divu ze vypadol z ponuky. specialne cistenie motora?
u mna by to dopadlo ako s fiatom - prvy a zaroven posledny a nikdy viac. ak to bolo nove a do 100t uz 2x a pri 130 opat, asi by som sa poradil s pravnikom
Díky za obdiv Jak říkám Citroeny jsou (nebo moná byly) trochu srdeční záleitostí. Od BX, pře C5 I a po C5 III. Nikdy jsem neměl vánějí problémy. Poprvé mě závada trochu nahlodala, ujitění, e o této chybě u se ví a výměna za modifikovaný díl to vyřeí, mě ukolébalo. Podruhé u jsem si řekl, takhle ne a auto bude z domu. Nakonec jsem se k tomu nějak nedostal a jezdilo super Já vím moje chyba, co se stává maximálně 3x za 10 let. Teď u se vybírám něco jiného.....
Díky za obdiv :) Jak říkám Citroeny jsou (nebo moná byly) trochu srdeční záleitostí. Od BX, pře C5 I a po C5 III. Nikdy jsem neměl vánějí problémy. Poprvé mě závada trochu nahlodala, ujitění, e o této chybě u se ví a výměna za modifikovaný díl to vyřeí, mě ukolébalo. Podruhé u jsem si řekl, takhle ne a auto bude z domu. Nakonec jsem se k tomu nějak nedostal a jezdilo super :) Já vím moje chyba, co se stává maximálně 3x za 10 let. Teď u se vybírám něco jiného.....
|
|
07.06.2015 15:41 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
|
2829010
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..jeste jedna vec me napadla,videl jsem to sice jen jednou u 5008 ale olejove cerpadlo nedavalo potrebny tlak,mazat jeste mazalo ovsem vse ostatni co potrebuje tlak oleje uz moc nefungovalo
..jeste jedna vec me napadla,videl jsem to sice jen jednou u 5008 ale olejove cerpadlo nedavalo potrebny tlak,mazat jeste mazalo ovsem vse ostatni co potrebuje tlak oleje uz moc nefungovalo
|
|
07.06.2015 19:15 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
|
2829034
|
|
Hanz 397
|
|
|
autodiag napsal(a): ..jeste jedna vec me napadla,videl jsem to sice jen jednou u 5008 ale olejove cerpadlo nedavalo potrebny tlak,mazat jeste mazalo ovsem vse ostatni co potrebuje tlak oleje uz moc nefungovalo
Podobný problém jsi mi připomněl-ucpaný olejový filtr...
Kadopádně jsem se setkal i s tím (jak psal,e mu dělali proplach motoru),e právě po tom proplachu se zanesly vedení oleje k časovači vaček a i samotný ty stelleinheity a pak nefungovaly správně. Ale tam myslím bývala uloená chyba příli pomalé regulace...
A jetě jsem si vzpomněl na jednu věc: zepředu na hlavě (jakoby vedle výfuku od 4.válce na jeho spodní úrovni,jestli si to dobře pamatuju),je zpětný ventil,který drí tlak oleje v hlavě-zjednodueně-a bývá tam sítko,které bývá zasraný,nebo můe být zadělanej i ten ventil... Ale to zase mimo jiných věcí způsobuje chybu pomalý regulace časování vačky...
Podobný problém jsi mi připomněl-ucpaný olejový filtr...
Kadopádně jsem se setkal i s tím (jak psal,e mu dělali proplach motoru),e právě po tom proplachu se zanesly vedení oleje k časovači vaček a i samotný ty stelleinheity a pak nefungovaly správně. Ale tam myslím bývala uloená chyba příli pomalé regulace...
A jetě jsem si vzpomněl na jednu věc: zepředu na hlavě (jakoby vedle výfuku od 4.válce na jeho spodní úrovni,jestli si to dobře pamatuju),je zpětný ventil,který drí tlak oleje v hlavě-zjednodueně-a bývá tam sítko,které bývá zasraný,nebo můe být zadělanej i ten ventil... Ale to zase mimo jiných věcí způsobuje chybu pomalý regulace časování vačky...
|
|
07.06.2015 19:56 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
|
2829041
|
|
TeiBen
|
Město: Poděbrady, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Jetě jednou díky, vy mi ale dáváte variant Stejně začnu těma rozvodama
Jetě jednou díky, vy mi ale dáváte variant :) Stejně začnu těma rozvodama :)
|
|
11.06.2015 16:59 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
|
2830247
|
|
fri
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k | Počet příspěvků: 8 |
|
|
robo napsal(a): . zaroven z tvojich prispevkom vidim ze tento motor je fakt pruser az sa mi to nechce verit. neni divu ze vypadol z ponuky...
Tím to není - v rámci koncernu se prodává pořád v relativně dost modelech..
Ona střední třída je obecně hlavně o dieselech a navíc ke konci ivotnosti modelu se nabídky motorizací omezují vdy.
Tím to není - v rámci koncernu se prodává pořád v relativně dost modelech..
Ona střední třída je obecně hlavně o dieselech a navíc ke konci ivotnosti modelu se nabídky motorizací omezují vdy.
|
|
11.06.2015 17:55 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
|
2830249
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
robo napsal(a): vidim ze tento motor je fakt pruser az sa mi to nechce verit. neni divu ze vypadol z ponuky
Ani bych se toho motoru chtěl zastávat (pokud zrovna netrucuje, jsem spokojen - v opačném případě si to určitě domyslíte), tak z nabídky určitě nevypadl, kdy je moné si ho nakonfigurovat třeba do DS5. Nevím samozřejmě nakolik si výrobce s jeho "mouchami" poradil.
Ani bych se toho motoru chtěl zastávat (pokud zrovna netrucuje, jsem spokojen - v opačném případě si to určitě domyslíte), tak z nabídky určitě nevypadl, kdy je moné si ho nakonfigurovat třeba do DS5. Nevím samozřejmě nakolik si výrobce s jeho "mouchami" poradil.
|
|
11.06.2015 18:43 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
|
2830263
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
nedavno som sa hrabal na citroen stranke a THP bol tam . a hla teraz ked pozeram tak vypadol aj z konfiguratora, uz je tam blueHDi 150 a 180k, pozeram na poslednu stranu sem, ze 1997cm a 180k, to uz reku pojdem vymenit tych svojich 140k za nejaky doplatok , ale kedze sedan ma 180k z 2litra a tourer 180k z 2179cm tak cosi nehra . ale stupol krutak na 370nm pri 150k
vie niekto co su to za motory .link.
to je iba ciptuning? uz som to pozrel, to chce nalievat mocovinu, ktovie kolko to stoji
na DS5 cenniku je tiez 1997cm a 180k [400nm] , tak to teda tleskam. .link.
asi je fakt tento motor co v sedane c5? 180k z 2litra, no ale s mocovkou....
a THP tam neni a konfigurator DS5 je padnuty
nedavno som sa hrabal na citroen stranke a THP bol tam . a hla teraz ked pozeram tak vypadol aj z konfiguratora, uz je tam blueHDi 150 a 180k, pozeram na poslednu stranu sem, ze 1997cm a 180k, to uz reku pojdem vymenit tych svojich 140k za nejaky doplatok , ale kedze sedan ma 180k z 2litra a tourer 180k z 2179cm tak cosi nehra . ale stupol krutak na 370nm pri 150k
vie niekto co su to za motory http://data.citroen.fr/Resources/Content/SK/Cenniky/cennik_c5_sedan_nmr.pdf
to je iba ciptuning? uz som to pozrel, to chce nalievat mocovinu, ktovie kolko to stoji
na DS5 cenniku je tiez 1997cm a 180k [400nm] , tak to teda tleskam. http://data.citroen.fr/Resources/Content/SK/Cenniky/cennik_ds5.pdf?page_skin%20=ds
asi je fakt tento motor co v sedane c5? 180k z 2litra, no ale s mocovkou....
a THP tam neni a konfigurator DS5 je padnuty
|
|
11.06.2015 23:13 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
|
2830421
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Zkus tohle .link. .
Zkus tohle http://www.citroen.cz/vozy/ds/ds-5/cena-vybava-a-specifikace.html#sticky .
|
|
11.06.2015 23:40 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
|
2830432
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Honzaho napsal(a):
vidim ze CZ a SK su rozdielne trhy
.link.
vidim ze CZ a SK su rozdielne trhy :-p
http://konfigurator.citroen.sk/NOVA-DS5/BERLINE-5-PORTES#?step=1&Grades=AC000208&Engines=M0000109&Transmission=K&Version=1CB8A5JKBK04A021&Color=0M#1#0MM00N9V&Features=0P#0#0P3H0RFZ&MulticityConnect=0
|
|
12.06.2015 18:38 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
|
2830577
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Veru naozaj.
Veru naozaj.:-))))
|
|
13.06.2015 22:09 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
|
2830747
|
|
ivas
|
Město: Hradec Králové, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Zhruba před měsícem jsem se tady vyplakal o svých problémech s padáním do nouzáku. Dostal jsem doporučení kam s autem zajet a ......hurá,problém je pryč. Tedy moc jsem od té doby nenajezdil,ale zatím je ve O.K.
Nejvíc mě dostalo,e vekeré návtěvy několika servisů včetně značkových byly vyhozený prachy,protoe jsem se dozvěděl,e motoru nic není,protoe je diagnostika čistá. Nemám slov...bylo by mi milejí,kdyby řekli,e tomu nerozumí a e mi jen doplní kapaliny....no nic.
Dojel jsem tedy kam mi "Hanz 397" doporučil (mimochodem díky za tip) ,kde to chlapi hodili na počítač a hned mi řekli,e se mnou ve značkovým citroenu vydrbali a zhruba popsali co tomu motoru zřejmě je.
Ted´u to zní banálně-prostě rozvody.
Já jako laik jsem si z toho veho přebral,e chtěli francouzi z 1,6 vymáčknout maximum a motor tím můe trpět,protoe najetých kilometrů nebylo kdoví kolik,,ale hlavně mě dostal přístup v citroenu...k posr....
Take tak.
Ted´si jen říkám,za kolik kiláků se mi to zopakuje.......
Zhruba před měsícem jsem se tady vyplakal o svých problémech s padáním do nouzáku. Dostal jsem doporučení kam s autem zajet a ......hurá,problém je pryč. Tedy moc jsem od té doby nenajezdil,ale zatím je ve O.K.
Nejvíc mě dostalo,e vekeré návtěvy několika servisů včetně značkových byly vyhozený prachy,protoe jsem se dozvěděl,e motoru nic není,protoe je diagnostika čistá. Nemám slov...bylo by mi milejí,kdyby řekli,e tomu nerozumí a e mi jen doplní kapaliny....no nic.
Dojel jsem tedy kam mi "Hanz 397" doporučil (mimochodem díky za tip) ,kde to chlapi hodili na počítač a hned mi řekli,e se mnou ve značkovým citroenu vydrbali a zhruba popsali co tomu motoru zřejmě je.
Ted´u to zní banálně-prostě rozvody.
Já jako laik jsem si z toho veho přebral,e chtěli francouzi z 1,6 vymáčknout maximum a motor tím můe trpět,protoe najetých kilometrů nebylo kdoví kolik,,ale hlavně mě dostal přístup v citroenu...k posr....
Take tak.
Ted´si jen říkám,za kolik kiláků se mi to zopakuje.......
|
|
14.06.2015 07:01 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
|
2830760
|
|
jruze
|
|
|
ivas napsal(a): Zhruba před měsícem jsem se tady vyplakal o svých problémech s padáním do nouzáku. Dostal jsem doporučení kam s autem zajet a ......hurá,problém je pryč. Tedy moc jsem od té doby nenajezdil,ale zatím je ve O.K.
Nejvíc mě dostalo,e vekeré návtěvy několika servisů včetně značkových byly vyhozený prachy,protoe jsem se dozvěděl,e motoru nic není,protoe je diagnostika čistá. Nemám slov...bylo by mi milejí,kdyby řekli,e tomu nerozumí a e mi jen doplní kapaliny....no nic.
Dojel jsem tedy kam mi "Hanz 397" doporučil (mimochodem díky za tip) ,kde to chlapi hodili na počítač a hned mi řekli,e se mnou ve značkovým citroenu vydrbali a zhruba popsali co tomu motoru zřejmě je.
Ted´u to zní banálně-prostě rozvody.
Já jako laik jsem si z toho veho přebral,e chtěli francouzi z 1,6 vymáčknout maximum a motor tím můe trpět,protoe najetých kilometrů nebylo kdoví kolik,,ale hlavně mě dostal přístup v citroenu...k posr....
Take tak.
Ted´si jen říkám,za kolik kiláků se mi to zopakuje.......
Tak to sice nedovedu říct,ale je tam řetěz-náhrada(původní byl auus),nové rouby na vyí utahovací moment - u těchto dílů zjistili patnou kvalitu ve origo díly tak by to snad mělo vydret. -víc se s tím udělat nemohlo.
Tak to sice nedovedu říct,ale je tam řetěz-náhrada(původní byl auus),nové rouby na vyí utahovací moment - u těchto dílů zjistili patnou kvalitu;-) ve origo díly tak by to snad mělo vydret.;-) -víc se s tím udělat nemohlo.
|
|
06.01.2016 11:35 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
|
2905405
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Chtěl bych trochu navázat na úpěnlivé příspěvky uivatele TeiBen které jsou z data 4.6. a 7.6.2015, kdy pak přestal komunikovat (nyní je deaktivován), ani bychom se dozvěděli , jak to se závadou dopadlo. Protoe jsem od podzimu začal mít podobné potíe, které ale vykazovaly teplotní závislost: nejprve při teplotách motoru odhadem kolem 60 - 70 st (X7 nemá teplotní stunici, jen digitální políčka) - auto doslova chcíplo, následný start obtíný, po ohřátí OK. Postupně se potíe přesouvaly spíe na studený motor (kuckal, netáhl), hodil chybu emisí k jejímu smazání stačilo znova nastarovat a mírné ohřát a opět jel. Diagnostika ukázala stejnou chybu, kterou popisuje TeiBen: P0087 Rozdělovač paliva, tlak v systému příli nízký. Píe dokonce, e čerpadlo paliva bylo vyměněno bez výsledku. Z příspěvku ale není jasné jestli se výměna se týkala podávacího čerpadla nebo vysokotlakého čerpadla. Nějak jsem nemohl strávit, e se v mém případě vysokotlaké čerpadlo "spraví" novým nastartováním, popřípadě ohřátím motoru. Vyměnil jsem tedy teplotní čidlo chl. kapaliny a dolo sice k výrazné změně, ale ne moc k lepímu - přestalo to jít i na LPG, který předtím po ohřátí celkem chodil. Kdy konečně problémy začaly být trvalejí, dolo na výměnu vysokotlakého čerpadla a motor zase jede jako z praku. Řekl bych, e se sely 2 chyby, které způsobily těko pochopitelné chování, přičem asi stav čerpadla se od nějakých krátkodobých výpadků postupně zhoroval.
Chtěl bych trochu navázat na úpěnlivé příspěvky uivatele TeiBen které jsou z data 4.6. a 7.6.2015, kdy pak přestal komunikovat (nyní je deaktivován), ani bychom se dozvěděli , jak to se závadou dopadlo. Protoe jsem od podzimu začal mít podobné potíe, které ale vykazovaly teplotní závislost: nejprve při teplotách motoru odhadem kolem 60 - 70 st (X7 nemá teplotní stunici, jen digitální políčka) - auto doslova chcíplo, následný start obtíný, po ohřátí OK. Postupně se potíe přesouvaly spíe na studený motor (kuckal, netáhl), hodil chybu emisí k jejímu smazání stačilo znova nastarovat a mírné ohřát a opět jel. Diagnostika ukázala stejnou chybu, kterou popisuje TeiBen: P0087 Rozdělovač paliva, tlak v systému příli nízký. Píe dokonce, e čerpadlo paliva bylo vyměněno bez výsledku. Z příspěvku ale není jasné jestli se výměna se týkala podávacího čerpadla nebo vysokotlakého čerpadla. Nějak jsem nemohl strávit, e se v mém případě vysokotlaké čerpadlo "spraví" novým nastartováním, popřípadě ohřátím motoru. Vyměnil jsem tedy teplotní čidlo chl. kapaliny a dolo sice k výrazné změně, ale ne moc k lepímu - přestalo to jít i na LPG, který předtím po ohřátí celkem chodil. Kdy konečně problémy začaly být trvalejí, dolo na výměnu vysokotlakého čerpadla a motor zase jede jako z praku. Řekl bych, e se sely 2 chyby, které způsobily těko pochopitelné chování, přičem asi stav čerpadla se od nějakých krátkodobých výpadků postupně zhoroval.
|
|
16.12.2020 12:59 -
ztráta výkonu
|
3294362
|
|
beránek
|
Město: Lukavice, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k | Počet příspěvků: 5 |
|
|
dobrý den, mám c5 thp a začalo mi auto při brdění hlásit nízký tlak oleje a pak auto jede na nií výkon. Po nějakém čase se to spraví a tak dokola.... Čím to můe být?
dobrý den, mám c5 thp a začalo mi auto při brdění hlásit nízký tlak oleje a pak auto jede na nií výkon. Po nějakém čase se to spraví a tak dokola.... Čím to můe být?
|
|
16.12.2020 17:49 -
Re: ztráta výkonu
|
3294379
|
|
miskod
|
|
|
Blba otazka...Mas tam toho oleja dost?
Blba otazka...Mas tam toho oleja dost?
|
|
16.12.2020 20:37 -
Re: ztráta výkonu
|
3294381
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
krom kontroly hladiny oleje,coz beru jako automatickou kontrolu bych prosel vlastni tlak oleje,stav olejoveho cerpadla a saciho kose..muze byt i vadne cidlo...u tehle pomsty od BMW muze byt problem kdekoli ...
bezi ti stale ventilator ?
krom kontroly hladiny oleje,coz beru jako automatickou kontrolu bych prosel vlastni tlak oleje,stav olejoveho cerpadla a saciho kose..muze byt i vadne cidlo...u tehle pomsty od BMW muze byt problem kdekoli ...
bezi ti stale ventilator ?
|
|
| |
|
|