| | |
25.05.2018 21:03 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3159535
|
|
jruze
|
|
|
A co snímač na klice - hodněkrát jsem řeil právě to kubání a dělal to on a někdy i BSM - ono je rozdíl mezi ubráním plynu a ztrátou signálu (vypnutí motoru po ztrátě signálu) a při tomto té nereaguje plyn a dovede to zahlásit pěkné kraviny . Ale to u jsem řekl víc ne jsem měl.
A co snímač na klice - hodněkrát jsem řeil právě to kubání a dělal to on a někdy i BSM - ono je rozdíl mezi ubráním plynu a ztrátou signálu (vypnutí motoru po ztrátě signálu) a při tomto té nereaguje plyn a dovede to zahlásit pěkné kraviny . ;-) Ale to u jsem řekl víc ne jsem měl.
|
|
26.05.2018 00:52 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3159573
|
|
svmn
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 28 |
|
|
len na upresnenie, to moje trhanie sa deje niekde okolo 1,7k otacok s jemnym plynom, s ktorym udrzujem rychlost. ci na 2 alebo 4 stupni. vacsinou ale iba v prvych minutach jazdy.. pri akceleracii, alebo bez plynu sa sprava auto korektne..
len na upresnenie, to moje trhanie sa deje niekde okolo 1,7k otacok s jemnym plynom, s ktorym udrzujem rychlost. ci na 2 alebo 4 stupni. vacsinou ale iba v prvych minutach jazdy.. pri akceleracii, alebo bez plynu sa sprava auto korektne..
|
|
26.05.2018 07:28 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3159577
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vstrikovace,vacka,nektery ze snimacu tlak sani/voda/vzduch,EGR,rozvod,snimace klika/vacka,casovani vacky,turbina /regulace..atd atd.....bez infomaci NELZE = DIAGNOSTIKA a nekdy ani ta,auto je potreba videt realne a ne vesteckou kouli nebo s pomoci kartarky
vstrikovace,vacka,nektery ze snimacu tlak sani/voda/vzduch,EGR,rozvod,snimace klika/vacka,casovani vacky,turbina /regulace..atd atd.....bez infomaci NELZE = DIAGNOSTIKA a nekdy ani ta,auto je potreba videt realne a ne vesteckou kouli nebo s pomoci kartarky :palec
|
|
26.05.2018 09:11 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3159584
|
|
Rampa
|
Město: Rio, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Případ, který popisuje svmn ( trhanie sa deje niekde okolo 1,7k otacok s jemnym plynom), je moná vlastnost. Mám motor HDi 103 kW a při udrování motoru na konstantních otáčkách někde okolo 1800 otáček občas začne být motor lehce neklidný - lehké zvýení trhání. Při zvednuté kapotě je vidět, jak se cuká na silentblocích. Nedělá to při akceleraci a dělá to od nového vozu. V záruce jsem s tím byl v autorizáku a tam natočili jinou funglovku a chovalo se to úplně stejně (prý důsledek tuím EURO 5). Větinou se to objeví před regenerací FAP. Po regeneraci to zmizí. Tolik moje zkuenost, ale tve mě to také
Případ, který popisuje svmn ( trhanie sa deje niekde okolo 1,7k otacok s jemnym plynom), je moná vlastnost. Mám motor HDi 103 kW a při udrování motoru na konstantních otáčkách někde okolo 1800 otáček občas začne být motor lehce neklidný - lehké zvýení trhání. Při zvednuté kapotě je vidět, jak se cuká na silentblocích. Nedělá to při akceleraci a dělá to od nového vozu. V záruce jsem s tím byl v autorizáku a tam natočili jinou funglovku a chovalo se to úplně stejně (prý důsledek tuím EURO 5). Větinou se to objeví před regenerací FAP. Po regeneraci to zmizí. Tolik moje zkuenost, ale tve mě to také :nevim
|
|
26.05.2018 10:05 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3159588
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Naprostý souhlas s Rampou, u jsem to tu tuím kdysi psal. Divné chování motoru kolem středních otáček jsem té povaoval spíe za vlastnost. Je to asi snaha výrobce o úsporné chování kolem nejpouívanějích otáček a tedy je to asi v mapě ECU. Ale je to jen můj názor, nyní mám automat a ten si otáčky reguluje sám bez mé vůle.
Naprostý souhlas s Rampou, u jsem to tu tuím kdysi psal. Divné chování motoru kolem středních otáček jsem té povaoval spíe za vlastnost. Je to asi snaha výrobce o úsporné chování kolem nejpouívanějích otáček a tedy je to asi v mapě ECU. Ale je to jen můj názor, nyní mám automat a ten si otáčky reguluje sám bez mé vůle.
|
|
26.05.2018 12:56 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3159594
|
|
svmn
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 28 |
|
|
autodiag napsal(a): vstrikovace,vacka,nektery ze snimacu tlak sani/voda/vzduch,EGR,rozvod,snimace klika/vacka,casovani vacky,turbina /regulace..atd atd.....bez infomaci NELZE = DIAGNOSTIKA a nekdy ani ta,auto je potreba videt realne a ne vesteckou kouli nebo s pomoci kartarky
diagnostika je praveze bez chyb uz som to parkrat mal na diag kvoli inym veciam a vzdy mi to vracali opravene bez ziadnych chyb. a ono to zas nie je taky problem realne, akurat ze na chvilu vyzeram jak na prvej jazde autoskoly.. ale bud stupim na plyn, alebo uberem a je to ok. skor ma vystrasilo, ci to nie je varovanie pred nejakym vacsim problemom. strata vykonu pri predbiehani na dialnici je este celkom v poho, ale ked chces predbehnut kamion na kratkej rovinke na donovaloch, to uz taka sranda nie je..
diagnostika je praveze bez chyb uz som to parkrat mal na diag kvoli inym veciam a vzdy mi to vracali opravene bez ziadnych chyb. a ono to zas nie je taky problem realne, akurat ze na chvilu vyzeram jak na prvej jazde autoskoly.. ale bud stupim na plyn, alebo uberem a je to ok. skor ma vystrasilo, ci to nie je varovanie pred nejakym vacsim problemom. strata vykonu pri predbiehani na dialnici je este celkom v poho, ale ked chces predbehnut kamion na kratkej rovinke na donovaloch, to uz taka sranda nie je..
|
|
26.05.2018 14:19 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3159609
|
|
jruze
|
|
|
Nemělo by to být a takové - to by nepustili do provozu . Neznamená e kdy není chyba e je ve OK = chyba je a kdy se to dostane přes maximální toleranci a zrovna delphy jednotka toho moc nechce říct (ochrana výrobce aby je zákazníci moc neotravovali) - kdy u tak by stálo za to za někým kdo s diag opravdu umí a ví co sledovat - zn. servis nemá moc zájmu zjiovat a hledat cokoli kdy se chyba neukazuje - to e je to vlastnos dejme tomu ale odsud podsud - to jak to popisuje hraničí s nebezpečnosti a to by si výrobce asi nelajcnul.
Nemělo by to být a takové - to by nepustili do provozu . Neznamená e kdy není chyba e je ve OK = chyba je a kdy se to dostane přes maximální toleranci a zrovna delphy jednotka toho moc nechce říct (ochrana výrobce aby je zákazníci moc neotravovali) - kdy u tak by stálo za to za někým kdo s diag opravdu umí a ví co sledovat - zn. servis nemá moc zájmu zjiovat a hledat cokoli kdy se chyba neukazuje - to e je to vlastnos dejme tomu ale odsud podsud - to jak to popisuje hraničí s nebezpečnosti a to by si výrobce asi nelajcnul.
|
|
26.05.2018 14:35 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3159613
|
|
svmn
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 28 |
|
|
jruze napsal(a): Nemělo by to být a takové - to by nepustili do provozu...
nechodim do zn. servisu a som spoko tam, kde som. ale pozeram, ze lepsie, ako prijst tam s vagnym popisom, je pozriet si toto forum a dat im aspon nejaky hint, ze co kto podobne uz riesil a cim to vyriesil. oni si to uz spracuju a overia. inak mam pocit, ze sa nam tu stretlo viacero ale roznych neduhov. okrem povodneho prispevku to iste popisoval este shalafi a ja. akurat shalafi to dotiahol najdalej k poruche, ktoru som ja len pripomenul..
inak super forum
nechodim do zn. servisu a som spoko tam, kde som. ale pozeram, ze lepsie, ako prijst tam s vagnym popisom, je pozriet si toto forum a dat im aspon nejaky hint, ze co kto podobne uz riesil a cim to vyriesil. oni si to uz spracuju a overia. inak mam pocit, ze sa nam tu stretlo viacero ale roznych neduhov. okrem povodneho prispevku to iste popisoval este shalafi a ja. akurat shalafi to dotiahol najdalej k poruche, ktoru som ja len pripomenul..
inak super forum
|
|
| |
|
|