Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|< < 1 2 3 > >|
30.01.2015 15:05 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 2780284
Sattanito
Město: Loučeň, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 16
99 Poslat soukromou zprávu
Našel jsem za krásnou cenu 2405 Kč Kdyby někdo hledal .link.

01.02.2015 18:01 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 2781068
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
aj ja som nasiel za 100E, ale ked doslo co k comu tak nevedeli dodat

08.11.2017 12:28 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3107667
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Já do toho vznesu trochu chaos. Měl jsem předloni problém - plyn na podlahu do svahu obvykle na 4-6 kvalt. Najednou zadrhávání a pomohlo podřazení a plný plyn. Značkový servis vyměnil snad i blikače bez nějakého výsledku a asi po 2 měsících mi to předal, že to snad funguje. Od té doby dva izolované výskyty a přestal jsem se tím prudit.
Ale jednou jsem to schválně vyprovokoval do hlášek chyb motoru. A hlavní hláška zněla, že ECU z neznámých důvodů spíná ruční brzdu (elektrickou). A pak mi to zapálilo. Zkuste si jet na 5-6 plný kvalt i do kopce na sundejte nohu z plynu i třeba na 5 vteřin. NIC nepoznáte. To auto má ohromnou setrvačnost a ani přes brzdící efekt motoru si fakt nevšimnete, že auto netáhne.
Efekt jako když auto trochu drhne je jednoznačně způsoben brždění, nejspíše elektrickou ruční brzdou. Zkoušel jsem ručku i za jízda zatáhnout a je to naprosto ono.
Takže v souhlasu s hláškou počítačů v rychloměru jde o spuštění ruční brzdy bez vůle řidíče v momentě, kdy motor táhne na vyšší stupně s pedálem plynu na podlaze. Stačí přepnout na tempomat nastavený třeba na 180 a žádný problém není a auto akceleruje jako z praku.

08.11.2017 13:12 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3107688
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Já do toho vznesu trochu chaos. Měl jsem předloni problém - plyn na podlahu do svahu obvykle na 4-6 kvalt. Najednou zadrhávání a pomohlo podřazení a plný plyn. Značkový servis vyměnil snad i blikače bez nějakého výsledku a asi po 2 měsících mi to předal, že to snad funguje. Od té doby dva izolované výskyty a přestal jsem se tím prudit.
Ale jednou jsem to schválně vyprovokoval do hlášek chyb motoru. A hlavní hláška zněla, že ECU z neznámých důvodů spíná ruční brzdu (elektrickou). A pak mi to zapálilo. Zkuste si jet na 5-6 plný kvalt i do kopce na sundejte nohu z plynu i třeba na 5 vteřin. NIC nepoznáte. To auto má ohromnou setrvačnost a ani přes brzdící efekt motoru si fakt nevšimnete, že auto netáhne.
Efekt jako když auto trochu drhne je jednoznačně způsoben brždění, nejspíše elektrickou ruční brzdou. Zkoušel jsem ručku i za jízda zatáhnout a je to naprosto ono.
Takže v souhlasu s hláškou počítačů v rychloměru jde o spuštění ruční brzdy bez vůle řidíče v momentě, kdy motor táhne na vyšší stupně s pedálem plynu na podlaze. Stačí přepnout na tempomat nastavený třeba na 180 a žádný problém není a auto akceleruje jako z praku.


Pokud by se ti zatáhla elektronická ručka za jízdy tak a) ti to by mělo signalizovat , b) během chvilky se ti bude kouřit z brzd, c) ta má takovou sílu že ti ty kola zablokuje. Pokud tedy to udělá elektronika ručky , nebo jen přibržďuje a to budou žhavé kotouče = buď chyba na brzdičích,nebo špatně zkalibrované po výměně destiček.

08.11.2017 13:40 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3107693
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Nechci tady prudit asi dost divnou závadu. Ty počítače umějí leccos. V principu asi souhlas s Jardou.
Auto do kopce na plný knedlík na 6 nebrzdí, jen to jako zadrhává. Ale když podřadím na 5 a nechám vyhoukat všechny poplachy, tak je to ručka a ECU. Nastartuji znovu s v klidu dojedu.
Zadní desky sjeté rychleji než přední už opakovaně. Spotřeba v hluboké pohodě.

08.11.2017 20:05 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3107789
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no s tim sjetim by to mělo byt naopak nekdy i dvoje predni nez se sjedou zadni...
otázkou je,tim se nechci nikoho dotknout,jestli se postupovalo spravne při vymene,protoze pokud se desky vzadu enormne sjizdi je v drtive většine spatna montaz/postup vymeny zadnich desek

08.01.2018 21:26 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3123327
Rastike
Město: Stupava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi ExlusivePočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím chlapi,mám menší problém ,som vlastníkom C5 2,0hdi Tourer normálne naštartujem cca.20 sekúnd vožnobehu v pohode potom 1-2 sekundy akoby chcel motor skapat aj svetlá na tu 1-2 sekundy znížia svietivos,to sa opakuje ešte raz asi po cca.20 sekundach a potom ide pekne vožnobeh už sa to neopakuje.

09.01.2018 16:41 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3123431
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Rastike napsal(a):
Zdravím chlapi,mám menší problém ,som vlastníkom C5 2,0hdi Tourer normálne naštartujem cca.20 sekúnd vožnobehu v pohode potom 1-2 sekundy akoby chcel motor skapat aj svetlá na tu 1-2 sekundy znížia svietivos,to sa opakuje ešte raz asi po cca.20 sekundach a potom ide pekne vožnobeh už sa to neopakuje.


Uprav si profil = mᚠC5 III (X7) (r.v.2009 ???) a podle mne ti sepne BHI - to je ten pokles napětí (i když by to nemělo být tak markantní - takže pokud je aku OK tak bych se asi podíval na kostry ale nevím od PC to nejde)

21.05.2018 14:38 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3158858
shalafi
Město: Bratislava, Auto: KIA Stinger GTPočet příspěvků: 113

99 Poslat soukromou zprávu
tak sa pridavam do klubu .. studeny motor 1700-2000 otacok na velmi jemny plyn (napriklad udrziavanie 50 na rovinke) - auto poskakuje ako u zaciatocnika v autoskole. ked pridam alebo uberiem, vsetko ok. Po kratkom zahriati tiez ok.

No a v piatok na dialnici infarktovy stav - siel som pomaly (~110) a dobiehal kamion, tak som zvolnil a cakal na medzeru v lavom pruhu, pri cca 80 som sa chcel zaradit medzi 2 auta, podradil som do 3, plny plyn .. cca po dvoch sekundach vedla kamiona zrazu strata vykonu, vdaka comu ma zacalo dobiehat auto za mnou, tak som drzal plyn, na chvilu motor ozil a potom znova stratil vykon a nudzovy rezim .. tak som dal 4 smerovky, kamionak si to vsimol, zacal rovnako blikat a pustil ma popred seba do odstavneho pruhu. Tam som vypol zapalovanie, po chvili nastartoval a vsetko ciste, ziadny problem ani chyba. Druhy den som sa to snazil urobit umyselne, ale uz sa mi to nepodarilo zopakovat. :f

21.05.2018 15:35 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3158870
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
kolik mas najeto ?

21.05.2018 20:03 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3158958
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to znie ako EGR problem, kazdopadne treba diagnostiku, ked si mal nudzak bude to tam zaznamenane co ta poslalo dole

22.05.2018 10:43 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3158999
shalafi
Město: Bratislava, Auto: KIA Stinger GTPočet příspěvků: 113

99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
kolik mas najeto ?

cca 107 000

24.05.2018 08:32 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3159275
operatorXM
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDiPočet příspěvků: 138

99 Poslat soukromou zprávu
Takový propad výkonu s následným přechodem do nouzového režimu se mi párkrát na 2.0 HDi taky stal. Po výměně regulátoru tlaku paliva už nikdy. Kolísání otáček jsem ale nepozoroval.

25.05.2018 00:30 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3159432
svmn
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 28
99 Poslat soukromou zprávu
kurna, tieto poskakovania ako v autoskole sa obcas deju aj mne.. 130k najazdene. ostavam sledovat vlakno. daj vediet shalafi, ci a jak si to vyriesil.

25.05.2018 10:19 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3159443
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mno, u shalafiho je to softwarova chyba
dana najskor opotrebenim a chipom

25.05.2018 13:26 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3159453
svmn
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 28
99 Poslat soukromou zprávu
hm.. zrovna idem na sw update v pondelok. dam vediet, ci to nahodou nezmizne..

25.05.2018 16:58 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3159498
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nechci rozpoutávat zas nšjakou válku ale co se na softu opotřebuje a na čipu - pokud by byl špatně udělanej tak bude problém hned , a ubgrade si myslím také chybu nevyřeší .

25.05.2018 17:49 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3159503
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
konkretne tam bola chyba zle vypocitaneho krutiaceho momentu
ono sa trocha opotrebuje strik napriklad a uz tie hodnoty ako boli na chipe mozu hadzat chybu - lebo nejaka koreckia a tym vysia davka paliva atd.

25.05.2018 19:40 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3159511
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Napíšu delší příspěvek, protože se mi to zdá jako vážný problém.

Už dva roky jsem řešil u 2,0 \HDI 143 k problém. Při sešlápnutí plynu na zem na kvalty 5 nebo 6 obvykle v dálničním stoupání auto začalo poskakovat. Autorizovaný servis řešil turbo, EGR, Tlak paliva...Trvalo mi až do loňského léta, než mi to došlo.
A pak mi to došlo - zkuste si klidně i ve stoupání při 120 km/h sundat nohu z plynu. Auto plave setrvačností a klidně 10 .vteřin nepoznáte, že auto nemá motor. Takže poskakování na 5 nebo 6 kvalt není možné.
Proč tedy při vysokém výkonu auto poskakuje - odpověď je překvapivě jednoduchá - je bržděno

Divný stav - nikdy se to nedělo při tempomatu. Servis nebyl schopný říci, proč se mechanické díly motoru chovají jinak na tempomat.

Po poskakování auta jsem našel chyby v ECU a elektrické ruční brzdě.
Mám proto dojem, že za celým poskakováním je elektronika vztahující k elektrické ručce. Z ECU dostává informace, že motor neběží a musí zasáhnout, a pak odbrzdí, když auto jede a tak dokola.

Chtěl jsem toto říci v autorizáku, ale syna nabořil borec na přechodu, auto odepsáno a nové to naštěstí nemá.

25.05.2018 20:50 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW 3159531
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
informace o rychlosti generuje ABS do motoroveho CAN a pres BSi nasledne do ostatnich siti,moc se mi nezda ze brzda s touto informaci pracovala jinak nej je nutne....v podstate je pro nej mimo jine smerodatna rychlost 0 a vypnuti klice,vse informace v CAN..tezko rict ..mohhl by do toho ciste teoreticky promluvit vnitrni snimac polohy ale nevim...

|< < 1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator