| | |
30.01.2015 15:05 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
2780284
|
|
Sattanito
|
Město: Loučeň, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Nael jsem za krásnou cenu 2405 Kč Kdyby někdo hledal .link.
Nael jsem za krásnou cenu 2405 Kč :palec Kdyby někdo hledal :-p http://www.automatejcek.cz/nahradni-dily/dily-vstrikovaciho-cerpadla-del9109-927/
|
|
01.02.2015 18:01 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
2781068
|
|
jumep
|
|
|
aj ja som nasiel za 100E, ale ked doslo co k comu tak nevedeli dodat
aj ja som nasiel za 100E, ale ked doslo co k comu tak nevedeli dodat
|
|
08.11.2017 12:28 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3107667
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Já do toho vznesu trochu chaos. Měl jsem předloni problém - plyn na podlahu do svahu obvykle na 4-6 kvalt. Najednou zadrhávání a pomohlo podřazení a plný plyn. Značkový servis vyměnil snad i blikače bez nějakého výsledku a asi po 2 měsících mi to předal, e to snad funguje. Od té doby dva izolované výskyty a přestal jsem se tím prudit.
Ale jednou jsem to schválně vyprovokoval do hláek chyb motoru. A hlavní hláka zněla, e ECU z neznámých důvodů spíná ruční brzdu (elektrickou). A pak mi to zapálilo. Zkuste si jet na 5-6 plný kvalt i do kopce na sundejte nohu z plynu i třeba na 5 vteřin. NIC nepoznáte. To auto má ohromnou setrvačnost a ani přes brzdící efekt motoru si fakt nevimnete, e auto netáhne.
Efekt jako kdy auto trochu drhne je jednoznačně způsoben brdění, nejspíe elektrickou ruční brzdou. Zkouel jsem ručku i za jízda zatáhnout a je to naprosto ono.
Take v souhlasu s hlákou počítačů v rychloměru jde o sputění ruční brzdy bez vůle řidíče v momentě, kdy motor táhne na vyí stupně s pedálem plynu na podlaze. Stačí přepnout na tempomat nastavený třeba na 180 a ádný problém není a auto akceleruje jako z praku.
Já do toho vznesu trochu chaos. Měl jsem předloni problém - plyn na podlahu do svahu obvykle na 4-6 kvalt. Najednou zadrhávání a pomohlo podřazení a plný plyn. Značkový servis vyměnil snad i blikače bez nějakého výsledku a asi po 2 měsících mi to předal, e to snad funguje. Od té doby dva izolované výskyty a přestal jsem se tím prudit.
Ale jednou jsem to schválně vyprovokoval do hláek chyb motoru. A hlavní hláka zněla, e ECU z neznámých důvodů spíná ruční brzdu (elektrickou). A pak mi to zapálilo. Zkuste si jet na 5-6 plný kvalt i do kopce na sundejte nohu z plynu i třeba na 5 vteřin. NIC nepoznáte. To auto má ohromnou setrvačnost a ani přes brzdící efekt motoru si fakt nevimnete, e auto netáhne.
Efekt jako kdy auto trochu drhne je jednoznačně způsoben brdění, nejspíe elektrickou ruční brzdou. Zkouel jsem ručku i za jízda zatáhnout a je to naprosto ono.
Take v souhlasu s hlákou počítačů v rychloměru jde o sputění ruční brzdy bez vůle řidíče v momentě, kdy motor táhne na vyí stupně s pedálem plynu na podlaze. Stačí přepnout na tempomat nastavený třeba na 180 a ádný problém není a auto akceleruje jako z praku.
|
|
08.11.2017 13:12 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3107688
|
|
jruze
|
|
|
vilous napsal(a): Já do toho vznesu trochu chaos. Měl jsem předloni problém - plyn na podlahu do svahu obvykle na 4-6 kvalt. Najednou zadrhávání a pomohlo podřazení a plný plyn. Značkový servis vyměnil snad i blikače bez nějakého výsledku a asi po 2 měsících mi to předal, e to snad funguje. Od té doby dva izolované výskyty a přestal jsem se tím prudit.
Ale jednou jsem to schválně vyprovokoval do hláek chyb motoru. A hlavní hláka zněla, e ECU z neznámých důvodů spíná ruční brzdu (elektrickou). A pak mi to zapálilo. Zkuste si jet na 5-6 plný kvalt i do kopce na sundejte nohu z plynu i třeba na 5 vteřin. NIC nepoznáte. To auto má ohromnou setrvačnost a ani přes brzdící efekt motoru si fakt nevimnete, e auto netáhne.
Efekt jako kdy auto trochu drhne je jednoznačně způsoben brdění, nejspíe elektrickou ruční brzdou. Zkouel jsem ručku i za jízda zatáhnout a je to naprosto ono.
Take v souhlasu s hlákou počítačů v rychloměru jde o sputění ruční brzdy bez vůle řidíče v momentě, kdy motor táhne na vyí stupně s pedálem plynu na podlaze. Stačí přepnout na tempomat nastavený třeba na 180 a ádný problém není a auto akceleruje jako z praku.
Pokud by se ti zatáhla elektronická ručka za jízdy tak a) ti to by mělo signalizovat , b) během chvilky se ti bude kouřit z brzd, c) ta má takovou sílu e ti ty kola zablokuje. Pokud tedy to udělá elektronika ručky , nebo jen přibrďuje a to budou havé kotouče = buď chyba na brzdičích,nebo patně zkalibrované po výměně destiček.
Pokud by se ti zatáhla elektronická ručka za jízdy tak a) ti to by mělo signalizovat , b) během chvilky se ti bude kouřit z brzd, c) ta má takovou sílu e ti ty kola zablokuje. Pokud tedy to udělá elektronika ručky , nebo jen přibrďuje a to budou havé kotouče = buď chyba na brzdičích,nebo patně zkalibrované po výměně destiček.:nevim
|
|
08.11.2017 13:40 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3107693
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Nechci tady prudit asi dost divnou závadu. Ty počítače umějí leccos. V principu asi souhlas s Jardou.
Auto do kopce na plný knedlík na 6 nebrzdí, jen to jako zadrhává. Ale kdy podřadím na 5 a nechám vyhoukat vechny poplachy, tak je to ručka a ECU. Nastartuji znovu s v klidu dojedu.
Zadní desky sjeté rychleji ne přední u opakovaně. Spotřeba v hluboké pohodě.
Nechci tady prudit asi dost divnou závadu. Ty počítače umějí leccos. V principu asi souhlas s Jardou.
Auto do kopce na plný knedlík na 6 nebrzdí, jen to jako zadrhává. Ale kdy podřadím na 5 a nechám vyhoukat vechny poplachy, tak je to ručka a ECU. Nastartuji znovu s v klidu dojedu.
Zadní desky sjeté rychleji ne přední u opakovaně. Spotřeba v hluboké pohodě.
|
|
08.11.2017 20:05 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3107789
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no s tim sjetim by to mělo byt naopak nekdy i dvoje predni nez se sjedou zadni...
otázkou je,tim se nechci nikoho dotknout,jestli se postupovalo spravne při vymene,protoze pokud se desky vzadu enormne sjizdi je v drtive větine spatna montaz/postup vymeny zadnich desek
no s tim sjetim by to mělo byt naopak nekdy i dvoje predni nez se sjedou zadni...
otázkou je,tim se nechci nikoho dotknout,jestli se postupovalo spravne při vymene,protoze pokud se desky vzadu enormne sjizdi je v drtive větine spatna montaz/postup vymeny zadnich desek
|
|
08.01.2018 21:26 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3123327
|
|
Rastike
|
Město: Stupava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravím chlapi,mám mení problém ,som vlastníkom C5 2,0hdi Tourer normálne natartujem cca.20 sekúnd vožnobehu v pohode potom 1-2 sekundy akoby chcel motor skapat aj svetlá na tu 1-2 sekundy zníia svietivos,to sa opakuje ete raz asi po cca.20 sekundach a potom ide pekne vožnobeh u sa to neopakuje.
Zdravím chlapi,mám mení problém ,som vlastníkom C5 2,0hdi Tourer normálne natartujem cca.20 sekúnd vožnobehu v pohode potom 1-2 sekundy akoby chcel motor skapat aj svetlá na tu 1-2 sekundy zníia svietivos,to sa opakuje ete raz asi po cca.20 sekundach a potom ide pekne vožnobeh u sa to neopakuje.
|
|
21.05.2018 14:38 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3158858
|
|
shalafi
|
|
|
tak sa pridavam do klubu .. studeny motor 1700-2000 otacok na velmi jemny plyn (napriklad udrziavanie 50 na rovinke) - auto poskakuje ako u zaciatocnika v autoskole. ked pridam alebo uberiem, vsetko ok. Po kratkom zahriati tiez ok.
No a v piatok na dialnici infarktovy stav - siel som pomaly (~110) a dobiehal kamion, tak som zvolnil a cakal na medzeru v lavom pruhu, pri cca 80 som sa chcel zaradit medzi 2 auta, podradil som do 3, plny plyn .. cca po dvoch sekundach vedla kamiona zrazu strata vykonu, vdaka comu ma zacalo dobiehat auto za mnou, tak som drzal plyn, na chvilu motor ozil a potom znova stratil vykon a nudzovy rezim .. tak som dal 4 smerovky, kamionak si to vsimol, zacal rovnako blikat a pustil ma popred seba do odstavneho pruhu. Tam som vypol zapalovanie, po chvili nastartoval a vsetko ciste, ziadny problem ani chyba. Druhy den som sa to snazil urobit umyselne, ale uz sa mi to nepodarilo zopakovat. :f
tak sa pridavam do klubu .. studeny motor 1700-2000 otacok na velmi jemny plyn (napriklad udrziavanie 50 na rovinke) - auto poskakuje ako u zaciatocnika v autoskole. ked pridam alebo uberiem, vsetko ok. Po kratkom zahriati tiez ok.
No a v piatok na dialnici infarktovy stav - siel som pomaly (~110) a dobiehal kamion, tak som zvolnil a cakal na medzeru v lavom pruhu, pri cca 80 som sa chcel zaradit medzi 2 auta, podradil som do 3, plny plyn .. cca po dvoch sekundach vedla kamiona zrazu strata vykonu, vdaka comu ma zacalo dobiehat auto za mnou, tak som drzal plyn, na chvilu motor ozil a potom znova stratil vykon a nudzovy rezim .. tak som dal 4 smerovky, kamionak si to vsimol, zacal rovnako blikat a pustil ma popred seba do odstavneho pruhu. Tam som vypol zapalovanie, po chvili nastartoval a vsetko ciste, ziadny problem ani chyba. Druhy den som sa to snazil urobit umyselne, ale uz sa mi to nepodarilo zopakovat. :f
|
|
21.05.2018 15:35 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3158870
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
kolik mas najeto ?
kolik mas najeto ?
|
|
21.05.2018 20:03 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3158958
|
|
jumep
|
|
|
to znie ako EGR problem, kazdopadne treba diagnostiku, ked si mal nudzak bude to tam zaznamenane co ta poslalo dole
to znie ako EGR problem, kazdopadne treba diagnostiku, ked si mal nudzak bude to tam zaznamenane co ta poslalo dole
|
|
24.05.2018 08:32 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3159275
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
Takový propad výkonu s následným přechodem do nouzového reimu se mi párkrát na 2.0 HDi taky stal. Po výměně regulátoru tlaku paliva u nikdy. Kolísání otáček jsem ale nepozoroval.
Takový propad výkonu s následným přechodem do nouzového reimu se mi párkrát na 2.0 HDi taky stal. Po výměně regulátoru tlaku paliva u nikdy. Kolísání otáček jsem ale nepozoroval.
|
|
25.05.2018 00:30 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3159432
|
|
svmn
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 28 |
|
|
kurna, tieto poskakovania ako v autoskole sa obcas deju aj mne.. 130k najazdene. ostavam sledovat vlakno. daj vediet shalafi, ci a jak si to vyriesil.
kurna, tieto poskakovania ako v autoskole sa obcas deju aj mne.. 130k najazdene. ostavam sledovat vlakno. daj vediet shalafi, ci a jak si to vyriesil.
|
|
25.05.2018 10:19 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3159443
|
|
jumep
|
|
|
mno, u shalafiho je to softwarova chyba
dana najskor opotrebenim a chipom
mno, u shalafiho je to softwarova chyba
dana najskor opotrebenim a chipom
|
|
25.05.2018 13:26 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3159453
|
|
svmn
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 28 |
|
|
hm.. zrovna idem na sw update v pondelok. dam vediet, ci to nahodou nezmizne..
hm.. zrovna idem na sw update v pondelok. dam vediet, ci to nahodou nezmizne..
|
|
25.05.2018 16:58 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3159498
|
|
jruze
|
|
|
Nechci rozpoutávat zas njakou válku ale co se na softu opotřebuje a na čipu - pokud by byl patně udělanej tak bude problém hned , a ubgrade si myslím také chybu nevyřeí .
Nechci rozpoutávat zas njakou válku ale co se na softu opotřebuje a na čipu - pokud by byl patně udělanej tak bude problém hned , a ubgrade si myslím také chybu nevyřeí .:nevim
|
|
25.05.2018 17:49 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3159503
|
|
jumep
|
|
|
konkretne tam bola chyba zle vypocitaneho krutiaceho momentu
ono sa trocha opotrebuje strik napriklad a uz tie hodnoty ako boli na chipe mozu hadzat chybu - lebo nejaka koreckia a tym vysia davka paliva atd.
konkretne tam bola chyba zle vypocitaneho krutiaceho momentu
ono sa trocha opotrebuje strik napriklad a uz tie hodnoty ako boli na chipe mozu hadzat chybu - lebo nejaka koreckia a tym vysia davka paliva atd.
|
|
25.05.2018 19:40 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3159511
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Napíu delí příspěvek, protoe se mi to zdá jako váný problém.
U dva roky jsem řeil u 2,0 \HDI 143 k problém. Při selápnutí plynu na zem na kvalty 5 nebo 6 obvykle v dálničním stoupání auto začalo poskakovat. Autorizovaný servis řeil turbo, EGR, Tlak paliva...Trvalo mi a do loňského léta, ne mi to dolo.
A pak mi to dolo - zkuste si klidně i ve stoupání při 120 km/h sundat nohu z plynu. Auto plave setrvačností a klidně 10 .vteřin nepoznáte, e auto nemá motor. Take poskakování na 5 nebo 6 kvalt není moné.
Proč tedy při vysokém výkonu auto poskakuje - odpověď je překvapivě jednoduchá - je brděno
Divný stav - nikdy se to nedělo při tempomatu. Servis nebyl schopný říci, proč se mechanické díly motoru chovají jinak na tempomat.
Po poskakování auta jsem nael chyby v ECU a elektrické ruční brzdě.
Mám proto dojem, e za celým poskakováním je elektronika vztahující k elektrické ručce. Z ECU dostává informace, e motor neběí a musí zasáhnout, a pak odbrzdí, kdy auto jede a tak dokola.
Chtěl jsem toto říci v autorizáku, ale syna nabořil borec na přechodu, auto odepsáno a nové to natěstí nemá.
Napíu delí příspěvek, protoe se mi to zdá jako váný problém.
U dva roky jsem řeil u 2,0 \HDI 143 k problém. Při selápnutí plynu na zem na kvalty 5 nebo 6 obvykle v dálničním stoupání auto začalo poskakovat. Autorizovaný servis řeil turbo, EGR, Tlak paliva...Trvalo mi a do loňského léta, ne mi to dolo.
A pak mi to dolo - zkuste si klidně i ve stoupání při 120 km/h sundat nohu z plynu. Auto plave setrvačností a klidně 10 .vteřin nepoznáte, e auto nemá motor. Take poskakování na 5 nebo 6 kvalt není moné.
Proč tedy při vysokém výkonu auto poskakuje - odpověď je překvapivě jednoduchá - je brděno
Divný stav - nikdy se to nedělo při tempomatu. Servis nebyl schopný říci, proč se mechanické díly motoru chovají jinak na tempomat.
Po poskakování auta jsem nael chyby v ECU a elektrické ruční brzdě.
Mám proto dojem, e za celým poskakováním je elektronika vztahující k elektrické ručce. Z ECU dostává informace, e motor neběí a musí zasáhnout, a pak odbrzdí, kdy auto jede a tak dokola.
Chtěl jsem toto říci v autorizáku, ale syna nabořil borec na přechodu, auto odepsáno a nové to natěstí nemá.
|
|
25.05.2018 20:50 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
3159531
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
informace o rychlosti generuje ABS do motoroveho CAN a pres BSi nasledne do ostatnich siti,moc se mi nezda ze brzda s touto informaci pracovala jinak nej je nutne....v podstate je pro nej mimo jine smerodatna rychlost 0 a vypnuti klice,vse informace v CAN..tezko rict ..mohhl by do toho ciste teoreticky promluvit vnitrni snimac polohy ale nevim...
informace o rychlosti generuje ABS do motoroveho CAN a pres BSi nasledne do ostatnich siti,moc se mi nezda ze brzda s touto informaci pracovala jinak nej je nutne....v podstate je pro nej mimo jine smerodatna rychlost 0 a vypnuti klice,vse informace v CAN..tezko rict :nevim..mohhl by do toho ciste teoreticky promluvit vnitrni snimac polohy ale nevim...
|
|
| |
|
|