| | |
26.12.2010 14:59 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2366921
|
|
Mamlas
|
|
|
Podle korekce na volnobeh - to byl muj predpoklad, ale jak je videt tak byl spatny.
Podle korekce na volnobeh - to byl muj predpoklad, ale jak je videt tak byl spatny. :nevim
|
|
26.12.2010 15:07 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2366922
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to je tak,kdy si soustruznik sezene zubarske nastroje a bude pro svou rodinu opravovat zuby
o par prispevku vyse .link.
predpokladam ze jsi dal i nove zarove a antivybracni podlozky na vstriky,pokud ano bylo to zbytecne(zavada je jinde)..pokud ne muzes smele ten vstrik vyndat a dat je nove (budou podfukovat)
to je tak,kdy si soustruznik sezene zubarske nastroje a bude pro svou rodinu opravovat zuby :nevim
o par prispevku vyse http://www.c5club.cz/diskuze/single/2350352-re-2-2-hdi-vibrace-na-volnobeh/
predpokladam ze jsi dal i nove zarove a antivybracni podlozky na vstriky,pokud ano bylo to zbytecne(zavada je jinde)..pokud ne muzes smele ten vstrik vyndat a dat je nove (budou podfukovat)
|
|
26.12.2010 15:40 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2366923
|
|
Mamlas
|
|
|
Ad. zuby - mas pravdu, ale jak jinak by mel clovek ziskat znalosti a zkusenosti? Skola te nic nenauci mozna nejaky vseobecny zaklady a ani to ne tak jedina moznost jsou prakticke zkusenosti.
Prave proto pisu sem, protoze jsou tu lidi jako ty, jumep a dalsi, kteri ty znalosti maji a je tu velka sance se neco dovedet a priucit se.
Ty medeny podlozky pod vstrikovace jsem samozrejme daval novy.
Jeste bych dodal zvysenou spotrebu tak zhruba o 0,6l dle PP.
Ad. zuby - mas pravdu, ale jak jinak by mel clovek ziskat znalosti a zkusenosti? Skola te nic nenauci mozna nejaky vseobecny zaklady a ani to ne tak jedina moznost jsou prakticke zkusenosti.
Prave proto pisu sem, protoze jsou tu lidi jako ty, jumep a dalsi, kteri ty znalosti maji a je tu velka sance se neco dovedet a priucit se.
Ty medeny podlozky pod vstrikovace jsem samozrejme daval novy.
Jeste bych dodal zvysenou spotrebu tak zhruba o 0,6l dle PP.
|
|
26.12.2010 15:59 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2366926
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
4 valec ti DOROVNAVA volnobeh o hodne vyssi davkou paliva,to znamena ze valec 4 me rozdile otacky oproti 1,2,3 cemu odpovidaji vybrace volnobehu...pricin muze byt nekolik a takhle se poznat nedaji
prvni cim zacni je vyndani vstriku a jejich nasledna kontrola
ja te chapu ale jak uz jsem nekolikrat psal,kazdy dela a umi neco jineho,protoze to dela denne,studuje,poucuje se z chyb atd....to se nestane ze dne na den,nestane se to za mesic ani za rok..v neposledni rade jsou tu i v mnoha pripadech nemale investice...ono je to v cesku tezke,ja vim
4 valec ti DOROVNAVA volnobeh o hodne vyssi davkou paliva,to znamena ze valec 4 me rozdile otacky oproti 1,2,3 cemu odpovidaji vybrace volnobehu...pricin muze byt nekolik a takhle se poznat nedaji
prvni cim zacni je vyndani vstriku a jejich nasledna kontrola
ja te chapu ale jak uz jsem nekolikrat psal,kazdy dela a umi neco jineho,protoze to dela denne,studuje,poucuje se z chyb atd....to se nestane ze dne na den,nestane se to za mesic ani za rok..v neposledni rade jsou tu i v mnoha pripadech nemale investice...ono je to v cesku tezke,ja vim ;)
|
|
11.01.2011 17:38 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2369249
|
|
Mamlas
|
|
|
Tak jsem mel dva vstrikovace (u kterych byla velka korekce) na kontrole v Boschi Rava a bylo zjisteno, ze jde moc nafty do prepadu. Kontrola a oprava dvou vstrikovacu 10700,-. Zbyle dva ktere maji korekci kolem 0 jsem neresil, ale mam takovy pocit, ze budou mit stejny problem. Na jejich kontrolu se budu muset dusevne pripravit.
btw. pred 1,5 rokem jsem mel vsechny vstrikovace v boschi u dojacka na kontrole a jeden byl opravovany - vymena trysky. Ten samy byl nyni opet spatny a zase byla vymenena tryska. Bohuzel jsem se neptal, jak je to se zarukou. Jeste to budu zitra zjistovat, alespon jake je zaruka na material.
Tak jsem mel dva vstrikovace (u kterych byla velka korekce) na kontrole v Boschi Rava a bylo zjisteno, ze jde moc nafty do prepadu. Kontrola a oprava dvou vstrikovacu 10700,-. Zbyle dva ktere maji korekci kolem 0 jsem neresil, ale mam takovy pocit, ze budou mit stejny problem. Na jejich kontrolu se budu muset dusevne pripravit.
btw. pred 1,5 rokem jsem mel vsechny vstrikovace v boschi u dojacka na kontrole a jeden byl opravovany - vymena trysky. Ten samy byl nyni opet spatny a zase byla vymenena tryska. Bohuzel jsem se neptal, jak je to se zarukou. Jeste to budu zitra zjistovat, alespon jake je zaruka na material.
|
|
11.01.2011 18:20 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2369259
|
|
jruze
|
|
|
Ze zákona dva roky,ale těko bude dokazovat e je to ten co dělali.
Ze zákona dva roky,ale těko bude dokazovat e je to ten co dělali.
|
|
11.01.2011 18:45 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2369273
|
|
Mamlas
|
|
|
Mam puvodni protokol mereni, kdyz byl ten vstrikovac opravovany a v nem je i seriove cislo vstrikovace. I ta spatna tryska s jehlou, kterou mi vratili, je jak nova. Z toho druheho vstrikovace je ta tryska i jehla cerna jak bota.
Mam puvodni protokol mereni, kdyz byl ten vstrikovac opravovany a v nem je i seriove cislo vstrikovace. I ta spatna tryska s jehlou, kterou mi vratili, je jak nova. Z toho druheho vstrikovace je ta tryska i jehla cerna jak bota.
|
|
11.01.2011 19:30 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2369276
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
S reklamací bych nepočítal. Chtěl jsem vstřiky po opravě taky reklamovat, po 3 měsících provozu. A odpověď: jo, to jste nabral patnou naftu, toho je plno. případně: a trubky byly vyčitěný ultrazvukem? nezanesly se do nich při montái nečistoty? tady máte protokol a vidíte, e po naí opravě byly vstřikovače ok, jinak bysme je nevydali... Tak jsem z toho vyrozumněl, e oprava je prakticky bez záruky...
Jo a na vzhledu trysek moc nesejde, ty moje byly taky jak nový a stejně dávaly patnou dávku
S reklamací bych nepočítal. Chtěl jsem vstřiky po opravě taky reklamovat, po 3 měsících provozu. A odpověď: jo, to jste nabral patnou naftu, toho je plno. případně: a trubky byly vyčitěný ultrazvukem? nezanesly se do nich při montái nečistoty? tady máte protokol a vidíte, e po naí opravě byly vstřikovače ok, jinak bysme je nevydali... Tak jsem z toho vyrozumněl, e oprava je prakticky bez záruky...
Jo a na vzhledu trysek moc nesejde, ty moje byly taky jak nový a stejně dávaly patnou dávku
|
|
11.01.2011 21:08 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2369289
|
|
jumep
|
|
|
ano, opravari v bosch maju radi cistenie ultrazvukom, skor by som sa obaval ze ci nebude vstrekovacie cerpadlo pomaly brusit a zanasat system, mozno by stalo zato dat aj to pozret a spravit
edit: sesternicin muz daval repasovat cerpadlo + 4 vstrekovace a stalo ho to komplet okolo 700E
ano, opravari v bosch maju radi cistenie ultrazvukom, skor by som sa obaval ze ci nebude vstrekovacie cerpadlo pomaly brusit a zanasat system, mozno by stalo zato dat aj to pozret a spravit
edit: sesternicin muz daval repasovat cerpadlo + 4 vstrekovace a stalo ho to komplet okolo 700E
|
|
11.01.2011 21:22 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2369293
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Čerpadlo by zlikvidovalo vechny 4 vstřiky, ne?
jumep napsal(a): edit: sesternicin muz daval repasovat cerpadlo + 4 vstrekovace a stalo ho to komplet okolo 700E
Super cena! Mohl bys prosím tě zjistit kde? Já u to doufám nebudu potřebovat, ale pro ostatní...
Čerpadlo by zlikvidovalo vechny 4 vstřiky, ne?
edit: sesternicin muz daval repasovat cerpadlo + 4 vstrekovace a stalo ho to komplet okolo 700E
Super cena! Mohl bys prosím tě zjistit kde? Já u to doufám nebudu potřebovat, ale pro ostatní...
|
|
11.01.2011 21:25 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2369295
|
|
jumep
|
|
|
ved on pise ze 2 v prdeli + 2 asi tiez
a napisat mozem, hodim to do ccca a potom sem link
ved on pise ze 2 v prdeli + 2 asi tiez
a napisat mozem, hodim to do ccca a potom sem link
|
|
11.01.2011 21:50 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2369303
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
ajo, jsem to blbě přečetl... Pak asi jak píe jumep - zkontrolovat čerpadlo nebo aspoň vechny 4 vstřiky jestli jsou fakt k.o., a se ví a nesype do toho peníze zbytečně
ajo, jsem to blbě přečetl... Pak asi jak píe jumep - zkontrolovat čerpadlo nebo aspoň vechny 4 vstřiky jestli jsou fakt k.o., a se ví a nesype do toho peníze zbytečně
|
|
12.01.2011 10:39 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2369361
|
|
jumep
|
|
|
tu je ten slubeny link .link.
tu je ten slubeny link http://www.ccca.cz/seznam/miroslav_janega
|
|
12.01.2011 19:15 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2369425
|
|
Mamlas
|
|
|
Jeste jedna vec, pri oprave u jednoho vstrikovace zmenily jeho tridu (nebo jak se to jmenuje) z puvodni 3 na 1. Pry by si s tim mela ridici jednotka poradit. Pokud ne, tak by vstrikovac jeste zdarma upravili. Moc se mi to nezda, protoze u ridici jednotky vstrikovani se urcuje pouze jeden typ pro vsechny vstrikovace najednou. Takze tento jeden vstrikovac by pak daval jinou davku nafty a zase by musel pres korekci davky dorovnavat otacky.
Jeste jedna vec, pri oprave u jednoho vstrikovace zmenily jeho tridu (nebo jak se to jmenuje) z puvodni 3 na 1. Pry by si s tim mela ridici jednotka poradit. Pokud ne, tak by vstrikovac jeste zdarma upravili. Moc se mi to nezda, protoze u ridici jednotky vstrikovani se urcuje pouze jeden typ pro vsechny vstrikovace najednou. Takze tento jeden vstrikovac by pak daval jinou davku nafty a zase by musel pres korekci davky dorovnavat otacky.
|
|
12.01.2011 20:27 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2369438
|
|
jumep
|
|
|
presne ako si napisal, preto by mali mat vsetky jednu triedu
presne ako si napisal, preto by mali mat vsetky jednu triedu
|
|
30.10.2013 18:16 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2631162
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
Zdravim, rieim jednu C5 2.2 HDi Exclusive r.2002 M5 /nie naa /a potrebujem poradi.
Symptómy:
-kolísanie otáčok na volnobeh
-motor sa pravidelne trasie a trasie/hýbe celým autom
-pri jazde (zábere) sa to zrovná
-stráca sa voda (0,5-1L na 500-600km), emulzia pod viečkom nieje, olej nepribúda
-pri doliatí destilovanej vody je to menej citelné (vibracie) ako pri doliatí nemrzky, kedy je to horie
-žavý vstrek počutelne viac klepe (mláti)
-auto v minulosti jazdilo na sajrajt naftu (pred výmenou vstrekov)
-auto má normálny výkon aj spotrebu (6,5L)
Predchodzí servismani pred 2 rokmi diagnostikovali nanič vstreky, vymenili pičky, podloky o rok neskôr zase pičkový servis vymenil pičky vstrekov a auto bolo na čas OK. (2x 700 uff..) Teraz to robí zase a majitelovi sa nechce soli za daliu sadu vstrekov, tankuje na regulernych benzinkach, ziadne tesco a je z toho netastný.
-Na diag som to ete nedal, asi a cez víkend, mrknem na spomínaný tlak railu a korekcie a celkové dávky.
-Mám neaké náhradné ND z 2.0 HDi RHZ..čidlo railu, rail, trubky, (na skúku ak to bude rovnake)
-Ja osobne a predbene typujem prasklinu v hlave/tesnení ..ale nemám to ako overi..to jedine ak mu v servise otlakujú hlavu..diagnostikuju uniky.. nikde som nijaký unik nenaiel take voda ide najskor asi do valcov a vstreky potom majú haluz to dorovna a časom sa zničia..
-ako si to podloím túto teoriu netuím
-pri skúobnej jazde (20km pri 140km/h) sa stratilo asi deci vody a motor je suchý, hadice tie bez náznakov..nádrka vody bola natlakovaná
-vae nápady?
Zdravim, rieim jednu C5 2.2 HDi Exclusive r.2002 M5 /nie naa :-) /a potrebujem poradi.
Symptómy:
-kolísanie otáčok na volnobeh
-motor sa pravidelne trasie a trasie/hýbe celým autom
-pri jazde (zábere) sa to zrovná
-stráca sa voda (0,5-1L na 500-600km), emulzia pod viečkom nieje, olej nepribúda
-pri doliatí destilovanej vody je to menej citelné (vibracie) ako pri doliatí nemrzky, kedy je to horie
-žavý vstrek počutelne viac klepe (mláti)
-auto v minulosti jazdilo na sajrajt naftu (pred výmenou vstrekov)
-auto má normálny výkon aj spotrebu (6,5L)
Predchodzí servismani pred 2 rokmi diagnostikovali nanič vstreky, vymenili pičky, podloky o rok neskôr zase pičkový servis vymenil pičky vstrekov a auto bolo na čas OK. (2x 700 uff..) Teraz to robí zase a majitelovi sa nechce soli za daliu sadu vstrekov, tankuje na regulernych benzinkach, ziadne tesco a je z toho netastný.
-Na diag som to ete nedal, asi a cez víkend, mrknem na spomínaný tlak railu a korekcie a celkové dávky.
-Mám neaké náhradné ND z 2.0 HDi RHZ..čidlo railu, rail, trubky, (na skúku ak to bude rovnake)
-Ja osobne a predbene typujem prasklinu v hlave/tesnení ..ale nemám to ako overi..to jedine ak mu v servise otlakujú hlavu..diagnostikuju uniky.. nikde som nijaký unik nenaiel take voda ide najskor asi do valcov a vstreky potom majú haluz to dorovna a časom sa zničia..
-ako si to podloím túto teoriu netuím :-d
-pri skúobnej jazde (20km pri 140km/h) sa stratilo asi deci vody a motor je suchý, hadice tie bez náznakov..nádrka vody bola natlakovaná
-vae nápady?
|
|
30.10.2013 18:33 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2631163
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Tak ked bola natlakovana a straca sa voda tak na 90% percent hlava alebo tesnenie.
Tak ked bola natlakovana a straca sa voda tak na 90% percent hlava alebo tesnenie.
|
|
30.10.2013 21:20 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2631205
|
|
jumep
|
|
|
zmerat tlaky
inak voda moze utekat aj cez vymenik egr alebo ohrievac vzduchu v sani
luki akurat teraz riesil auto kde boli korekcie 5, za studena to dymilo atd
vysledok vypadal takto: .link.
kolisanie otacok najskor robi tlak nafty - to ale preveris len diagnostikou, od regulatora cez cerpadlo a striky ...
a samozrejme ak je tesnenie pod hlavou alebo hlava tak mozes riesit donekonecna ...
zmerat tlaky
inak voda moze utekat aj cez vymenik egr alebo ohrievac vzduchu v sani
luki akurat teraz riesil auto kde boli korekcie 5, za studena to dymilo atd
vysledok vypadal takto: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1379435_10200408326085406_278621084_n.jpg
kolisanie otacok najskor robi tlak nafty - to ale preveris len diagnostikou, od regulatora cez cerpadlo a striky ...
a samozrejme ak je tesnenie pod hlavou alebo hlava tak mozes riesit donekonecna ...
|
|
17.11.2013 16:16 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2638979
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
No, prebehol som diag aj tu pokazenu C5 aj moju pre porovnanie udajov..
C5 s poruchou, so slabimi vibraciami:
zavady :
-sulad medzi rychlostou ventilatoru a motoru mimo predepsanou hodnotu
-vzduch okruh-namerana hodnota je vyssia ako skutocna
-signal teploty kat2, sulad teploty medzi kat1 a kat2 (nepozeral som este)
-aditivace-ovladani cerpadla z nadrze pro aditivaci nafty (pred pol rokom bol doliaty eolys a resetnuty fap bez cistenia a vymeny)
-signal snimace zatky palivove nadrze
z vyfuku ide smrad jak z passata tdi, pod plynom nedymí ale pri pustení alebo prudkom zoliapnutí vyletí
troka dymu bielo-edej farby
km na tacháči: 269 000, zaznam v bsi od poslednej opravy 316 000km hehe..
Tlak na raily : 329 bar
otáčky: 771ot.
prietok vzduchu: 576.5mmg/zdvih
odchylka : 10-29 bar
stanovena davka vstreku: 11 az 14mm3/zdvih
korekcie: 1.meranie, 2.meranie (po miernom zahriatí)
vstrek1: -4,35 , -3.80
vstrek2: 3,33 , 2.55
vstrek3: -4.90 , -3.96
vstrek4: 4.98 , 5.01
egr: 95% ,, 95% pod plynom
klapka vyfukovych plynov:95%
pre porovnanie, moja C5 (s dobrym volnobehom)
Tlak na raily : 353, neskor 322 bar
otáčky: 803ot.
prietok vzduchu: 288-317mmg/zdvih
odchylka : -6 a 10 bar
stanovena davka vstreku: 16 neskor 13mm3/zdvih
korekcie: 1.meranie, 2.meranie (po miernom zahriatí)
vstrek1: 0.20 , 0,12
vstrek2: 1.45 , 1.14
vstrek3: -1.37 , -0.82
vstrek4: -0.27 , 0.51
egr: 95% ,, 55% pod plynom
klapka vyfukovych plynov:95%
takze zajtra skusim nahodit rezervnu vahu vzduchu ci sa upravi hodnota nasavaneho, a mrknem ci nieje predraty kabel od teplot cidla na fape..a tiez mrknem na egr či nieje zaprajcnutý.. pak auto pojde do servisu na zmeranie hladiny spalín vo vode a test
neake ine navrhy?
No, prebehol som diag aj tu pokazenu C5 aj moju pre porovnanie udajov..
C5 s poruchou, so slabimi vibraciami:
zavady :
-sulad medzi rychlostou ventilatoru a motoru mimo predepsanou hodnotu
-vzduch okruh-namerana hodnota je vyssia ako skutocna
-signal teploty kat2, sulad teploty medzi kat1 a kat2 (nepozeral som este)
-aditivace-ovladani cerpadla z nadrze pro aditivaci nafty (pred pol rokom bol doliaty eolys a resetnuty fap bez cistenia a vymeny)
-signal snimace zatky palivove nadrze
z vyfuku ide smrad jak z passata tdi, pod plynom nedymí ale pri pustení alebo prudkom zoliapnutí vyletí
troka dymu bielo-edej farby
km na tacháči: 269 000, zaznam v bsi od poslednej opravy 316 000km hehe..
Tlak na raily : 329 bar
otáčky: 771ot.
prietok vzduchu: 576.5mmg/zdvih
odchylka : 10-29 bar
stanovena davka vstreku: 11 az 14mm3/zdvih
korekcie: 1.meranie, 2.meranie (po miernom zahriatí)
vstrek1: -4,35 , -3.80
vstrek2: 3,33 , 2.55
vstrek3: -4.90 , -3.96
vstrek4: 4.98 , 5.01
egr: 95% ,, 95% pod plynom
klapka vyfukovych plynov:95%
pre porovnanie, moja C5 (s dobrym volnobehom)
Tlak na raily : 353, neskor 322 bar
otáčky: 803ot.
prietok vzduchu: 288-317mmg/zdvih
odchylka : -6 a 10 bar
stanovena davka vstreku: 16 neskor 13mm3/zdvih
korekcie: 1.meranie, 2.meranie (po miernom zahriatí)
vstrek1: 0.20 , 0,12
vstrek2: 1.45 , 1.14
vstrek3: -1.37 , -0.82
vstrek4: -0.27 , 0.51
egr: 95% ,, 55% pod plynom
klapka vyfukovych plynov:95%
takze zajtra skusim nahodit rezervnu vahu vzduchu ci sa upravi hodnota nasavaneho, a mrknem ci nieje predraty kabel od teplot cidla na fape..a tiez mrknem na egr či nieje zaprajcnutý.. pak auto pojde do servisu na zmeranie hladiny spalín vo vode a test
neake ine navrhy?
|
|
17.11.2013 16:48 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2638986
|
|
Mamlas
|
|
|
Hodnoty korekce vstriku jsou dost velky. Vibrace na volnobeh muzou zpusobovat zrovna ty vstriky. Muze to byt i duvod proc tolik kolisa tlak nafty.
Hodnoty korekce vstriku jsou dost velky. Vibrace na volnobeh muzou zpusobovat zrovna ty vstriky. Muze to byt i duvod proc tolik kolisa tlak nafty.
|
|
| |
|
|