| | |
08.08.2013 12:58 -
Engine Oil Pressure too low
|
2605984
|
|
cortez
|
Město: Litvínov, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Zdravím,
Nutně potřebuji poradit, co mám dělat s tímto problémem, který se mi stal na autě.
Nastartuji a pod pohrůkou STOP mi to píe Engine Oil Pressure too low.
Oleje tam je. Originál
Doufám, e není něco s motorem.
Zdravím,
Nutně potřebuji poradit, co mám dělat s tímto problémem, který se mi stal na autě.
Nastartuji a pod pohrůkou STOP mi to píe Engine Oil Pressure too low.
Oleje tam je. Originál
Doufám, e není něco s motorem.
|
|
08.08.2013 13:02 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2605989
|
|
jumep
|
|
|
moze byt snimac tlaku oleja v tom lepsom pripade, v horsom olejove cerpadlo alebo diera niekde v rozvode oleja
jo a original znamena ze je este od vyrobi?
moze byt snimac tlaku oleja v tom lepsom pripade, v horsom olejove cerpadlo alebo diera niekde v rozvode oleja
jo a original znamena ze je este od vyrobi?
|
|
08.08.2013 13:26 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2605993
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
To sa zobrazí okamite po tarte? zmizne to? alebo pri zahriati motora?
To sa zobrazí okamite po tarte? zmizne to? alebo pri zahriati motora?
|
|
08.08.2013 14:07 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2606010
|
|
cortez
|
Město: Litvínov, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 43 |
|
|
TycoonX: Poprve to po chvilce zmizelo. Ted uz to ukazuje trvale. Po nastartovani chvilku nic. Po 10s nabehne tehle problem.
jumep: Od výroby byl pravidelně v servisu. Ja ho kupoval po 100.000.. Servisni knizka ma pravidelne prohlidky.
TycoonX: Poprve to po chvilce zmizelo. Ted uz to ukazuje trvale. Po nastartovani chvilku nic. Po 10s nabehne tehle problem.
jumep: Od výroby byl pravidelně v servisu. Ja ho kupoval po 100.000.. Servisni knizka ma pravidelne prohlidky.
|
|
08.08.2013 16:23 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2606035
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Olejový filter sa kedy menil?
Olejový filter sa kedy menil?
|
|
08.08.2013 17:25 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2606060
|
|
cortez
|
Město: Litvínov, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 43 |
|
|
novinky - v servisu nasli urazene olejove cidlo pod motorem. Trochu kape olej. Nabidly mi vymenu cidla. Ale prestane kapat ten olej potom?
novinky - v servisu nasli urazene olejove cidlo pod motorem. Trochu kape olej. Nabidly mi vymenu cidla. Ale prestane kapat ten olej potom?
|
|
09.08.2013 09:28 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2606213
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
cortez napsal(a): novinky - v servisu nasli urazene olejove cidlo pod motorem. Trochu kape olej. Nabidly mi vymenu cidla. Ale prestane kapat ten olej potom?
Pokud to kape v místě, kde je to čidlo a důvod kapání je uraené čidlo, tak ano, přestane to kapat. (a pravděpodobně bude vyřeen i problém s nízkým tlakem)
Sna se své příspěvky trochu rozepisovat, protoe sem dává jen jakési indicie a zbytek, aby si člověk domyslel. Na takto stroze poloenou otázku nemůe čekat uspokojivou odpověď, kdy u se někdo odhodlá na to odpovídat).
A jak u se tě někteří ptali, kdy jsi vlastně měnil naposledy olej a filtr? Z toho, co jsi napsal, jsem se dozvěděl pouze to, e byl pravidelně měněnej do té doby ne jsi auto koupil a pak u nic? (nemá vyplněnej profil, take ani nemůeme vědět, jestli to auto má měsíc nebo 5let)
Pokud to kape v místě, kde je to čidlo a důvod kapání je uraené čidlo, tak ano, přestane to kapat. :-)))) (a pravděpodobně bude vyřeen i problém s nízkým tlakem)
Sna se své příspěvky trochu rozepisovat, protoe sem dává jen jakési indicie a zbytek, aby si člověk domyslel. Na takto stroze poloenou otázku nemůe čekat uspokojivou odpověď, kdy u se někdo odhodlá na to odpovídat).
A jak u se tě někteří ptali, kdy jsi vlastně měnil naposledy olej a filtr? Z toho, co jsi napsal, jsem se dozvěděl pouze to, e byl pravidelně měněnej do té doby ne jsi auto koupil a pak u nic? :nevim (nemá vyplněnej profil, take ani nemůeme vědět, jestli to auto má měsíc nebo 5let)
|
|
21.11.2013 21:30 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2640030
|
|
cortez
|
Město: Litvínov, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 43 |
|
|
problém vyřeen, uraenej snímač oleje byl vyměněnej a auto jede dál
problém vyřeen, uraenej snímač oleje byl vyměněnej a auto jede dál
|
|
17.07.2014 19:19 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2716063
|
|
jp_jurgen
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravím,
mám taky problém s tímhle. Při nastartování a jízdě není absolutně ádný problém, ale pak najednou mi naskočí tato hláka Engine Oil Pressure too low a samozřejmě mi to hodí stopku, krom toho mi hned vyskočí Depollution System Faulty. Vypnu motor, chvíli počkám a zase nastartuju a můu jet v pohodě dál. Problém se mi třeba zase pár dní neukáe, ale někdy mi to udělá třeba 2x během dne. Při opětovném nastartování po těch hlákách mi na neutrál li otáčky motoru samy nahoru, ale po vypnutí a nastartování byl zase klid. Byl jsem na diagnostice, tak mi bylo řečeno, e se jim vechny chyby podařilo vymazat a na jednu a to plynový pedál. Ten mi včera vyměnili a dneska mi to udělalo znova.
Zdravím,
mám taky problém s tímhle. Při nastartování a jízdě není absolutně ádný problém, ale pak najednou mi naskočí tato hláka Engine Oil Pressure too low a samozřejmě mi to hodí stopku, krom toho mi hned vyskočí Depollution System Faulty. Vypnu motor, chvíli počkám a zase nastartuju a můu jet v pohodě dál. Problém se mi třeba zase pár dní neukáe, ale někdy mi to udělá třeba 2x během dne. Při opětovném nastartování po těch hlákách mi na neutrál li otáčky motoru samy nahoru, ale po vypnutí a nastartování byl zase klid. Byl jsem na diagnostice, tak mi bylo řečeno, e se jim vechny chyby podařilo vymazat a na jednu a to plynový pedál. Ten mi včera vyměnili a dneska mi to udělalo znova. :nevim
|
|
17.07.2014 22:10 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2716123
|
|
jumep
|
|
|
Aky olejovy filter je pouzity?
Aky olejovy filter je pouzity?
|
|
18.07.2014 14:19 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2716246
|
|
jp_jurgen
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Olejový filtr je HU711/51X, měněný s olejem v březnu. Ten samý filtr jsem tam měl i předtím a nebyl problém. Auto táhne v pohodě. I přes výměnu pedálu mi stále nejde omezovač(v servise mi bylo řečeno, e po výměně pedálu by měl fungovat), tempomat je a byl v pohodě. Jestli tato informace k něčemu pomůe.
Olejový filtr je HU711/51X, měněný s olejem v březnu. Ten samý filtr jsem tam měl i předtím a nebyl problém. Auto táhne v pohodě. I přes výměnu pedálu mi stále nejde omezovač(v servise mi bylo řečeno, e po výměně pedálu by měl fungovat), tempomat je a byl v pohodě. Jestli tato informace k něčemu pomůe.
|
|
21.07.2014 17:56 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2716935
|
|
jumep
|
|
|
skus ten filter porzret ci nema zlomeny ten kriz v strede
co sa tyka obmedzovaca, to napis do prislusneho vlakna
skus ten filter porzret ci nema zlomeny ten kriz v strede
co sa tyka obmedzovaca, to napis do prislusneho vlakna
|
|
17.08.2014 22:34 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2725578
|
|
jp_jurgen
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Tak jsem auto nechal dát do servisu, na nic zásadního nepřili. Něco tam poupravovali, projeli asi 100 km a nebyl problém. U mě taky ne, a zase po třech dnech mi to udělalo 3x. Pokadé v jiné situaci. Pak jako vdy, pár dní klid a dneska znova. Tak u opravdu nevím co s tím.
Tak jsem auto nechal dát do servisu, na nic zásadního nepřili. Něco tam poupravovali, projeli asi 100 km a nebyl problém. U mě taky ne, a zase po třech dnech mi to udělalo 3x. Pokadé v jiné situaci. Pak jako vdy, pár dní klid a dneska znova. Tak u opravdu nevím co s tím. :-((((:-((((
|
|
19.09.2015 16:42 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2864555
|
|
shagy
|
Město: Hlohovec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravím Vás
som tu nový a rad by som sa niečo spýtal.
Od jari začalo autíčko občas trha a vypisovalo esp/asr systém faulty. No a teraz k hlavnému problému, manelke po ceste domov zhasol motor a vypísalo Engine Oil pressure too low. bol som auto vyskúa a mne auto na 15 km zhaslo 5x a vypisovalo raz jednu chybu esp/asr a potom druhú Engine Oil pressure too low. Mohlo sa niečim pohnú v servise alebo je to skôr odídené nejaké čidlo alebo niečo ete horie ? dočítal som sa, e by to mohlo by zlý snímač otáčok kžukového hriadeža.nemáte niekto skúsenosti? dik
Zdravím Vás
som tu nový a rad by som sa niečo spýtal.
Od jari začalo autíčko občas trha a vypisovalo esp/asr systém faulty. No a teraz k hlavnému problému, manelke po ceste domov zhasol motor a vypísalo Engine Oil pressure too low. bol som auto vyskúa a mne auto na 15 km zhaslo 5x a vypisovalo raz jednu chybu esp/asr a potom druhú Engine Oil pressure too low. Mohlo sa niečim pohnú v servise alebo je to skôr odídené nejaké čidlo alebo niečo ete horie:-( ? dočítal som sa, e by to mohlo by zlý snímač otáčok kžukového hriadeža.nemáte niekto skúsenosti? dik
|
|
19.09.2015 18:10 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2864564
|
|
jumep
|
|
|
tato hlaska je len nasledok zhasnuteho motora (nebeziaci motor nemoze mazat a tym hodi chybu tlaku oleja)
ostatna chyba - treba ist na diagnostiku
tato hlaska je len nasledok zhasnuteho motora (nebeziaci motor nemoze mazat a tym hodi chybu tlaku oleja)
ostatna chyba - treba ist na diagnostiku
|
|
20.09.2015 09:25 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2864793
|
|
jruze
|
|
|
shagy napsal(a): Zdravím Vás
som tu nový a rad by som sa niečo spýtal.
Od jari začalo autíčko občas trha a vypisovalo esp/asr systém faulty. No a teraz k hlavnému problému, manelke po ceste domov zhasol motor a vypísalo Engine Oil pressure too low. bol som auto vyskúa a mne auto na 15 km zhaslo 5x a vypisovalo raz jednu chybu esp/asr a potom druhú Engine Oil pressure too low. Mohlo sa niečim pohnú v servise alebo je to skôr odídené nejaké čidlo alebo niečo ete horie ? dočítal som sa, e by to mohlo by zlý snímač otáčok kžukového hriadeža.nemáte niekto skúsenosti? dik
Podle mne čidlo tlaku paliva (to zřejmě zhasne motor) čidlo na klice by to dělat mohlo(ve vysokých otáčkách větinou stihne ,,přeskočit" chybný sektor a jen kubne)- je otázka reimu ve kterém to zhasne,ale bez diag je toto jen teorie.Kolik tám má nafty? nakrm to pořádně vifem(předávkuj to) - nech to běhat nějakou dobu na volnoběh s občasným prolápnutím plynu(třeba 10min) a jdi to projet.Napi výsledek zkouky.
Podle mne čidlo tlaku paliva (to zřejmě zhasne motor) čidlo na klice by to dělat mohlo(ve vysokých otáčkách větinou stihne ,,přeskočit" chybný sektor a jen kubne)- je otázka reimu ve kterém to zhasne,ale bez diag je toto jen teorie.Kolik tám má nafty? nakrm to pořádně vifem(předávkuj to) - nech to běhat nějakou dobu na volnoběh s občasným prolápnutím plynu(třeba 10min) a jdi to projet.Napi výsledek zkouky.;-)
|
|
20.09.2015 09:34 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2864796
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
U laguny jsem měl podobné problémy, dělal to snímač otáček klikové hřídele, diagnostika to ukázala, jak píe předseda a Jarda, chce to napíchnout a závada by se měla ukázat, bez ní to je hádání z koule.
U laguny jsem měl podobné problémy, dělal to snímač otáček klikové hřídele, diagnostika to ukázala, jak píe předseda a Jarda, chce to napíchnout a závada by se měla ukázat, bez ní to je hádání z koule.
|
|
23.09.2015 21:58 -
Re: Engine Oil Pressure too low
|
2865940
|
|
shagy
|
Město: Hlohovec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
tak nakoniec manelka nala starieho pána v PK na odporučanie, kede sme nevedeli kožko a kam auto prejde. Bolo tam niekožko chybných zápisov (vela. esp/asr hovoril, ze vyhadzovalo pravdepodobne lebo nebol volant v polohe 0, nebol resetovaný pri výmene stabilizačných tyciek a to, e to vypínalo motor-lebo som netuil, e ak to raz hodilo do núdzového reimu tak pri 2500 otáčok motor vypne. Hovoril, e bol zaznamenaný pokles napätia a ten spôsoboval moné chyby. take vymeni baterku. o mesiac mám prís znova či sa nenačítali nové chyby. Inak neviete niekto čo by mohli by systémové chyby F 085 a F 8EB ?
tak nakoniec manelka nala starieho pána v PK na odporučanie, kede sme nevedeli kožko a kam auto prejde. Bolo tam niekožko chybných zápisov (vela:). esp/asr hovoril, ze vyhadzovalo pravdepodobne lebo nebol volant v polohe 0, nebol resetovaný pri výmene stabilizačných tyciek a to, e to vypínalo motor-lebo som netuil, e ak to raz hodilo do núdzového reimu tak pri 2500 otáčok motor vypne. Hovoril, e bol zaznamenaný pokles napätia a ten spôsoboval moné chyby. take vymeni baterku. o mesiac mám prís znova či sa nenačítali nové chyby. Inak neviete niekto čo by mohli by systémové chyby F 085 a F 8EB ?
|
|
| |
|
|