| | |
05.03.2014 09:37 -
Re: Automatická převodovka - nejde zařadit rychlost / C5 III
|
2674732
|
|
jumep
|
|
|
to mas pravdu, videl som tabulky kde bez problemov napisali aw-1 aj 3309, takze mi bolo jasne ze to je zle
rovnako je to aj s 71141 - ten ma tiez svoju farbu ale videl som ho aj v cervenej
a kazdopadne 3309 - ked ho otvoris, prelejez z flasky do flasky a otvoris po pol roku bude hodne tmavsi ako cerstvo otvoreny
to mas pravdu, videl som tabulky kde bez problemov napisali aw-1 aj 3309, takze mi bolo jasne ze to je zle
rovnako je to aj s 71141 - ten ma tiez svoju farbu ale videl som ho aj v cervenej
a kazdopadne 3309 - ked ho otvoris, prelejez z flasky do flasky a otvoris po pol roku bude hodne tmavsi ako cerstvo otvoreny
|
|
06.03.2014 20:41 -
Re: Automatická převodovka - nejde zařadit rychlost / C5 III
|
2675180
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Zdravím. Tak jsem dnes u kamaráda dal auto na zvedák hned po jízdě a nechal běet motor. Povolili jsme roubek s hvězdičkou a vyteklo asi dvě deci oleje. Zdálo se mi to dosti nepodstatné ale po projetí musím konstatovat e vechna neduhy jako prokluz při přeřazení zmizeli. Netuil jsem e tak málo je tak znát. J.C.
Zdravím. Tak jsem dnes u kamaráda dal auto na zvedák hned po jízdě a nechal běet motor. Povolili jsme roubek s hvězdičkou a vyteklo asi dvě deci oleje. Zdálo se mi to dosti nepodstatné ale po projetí musím konstatovat e vechna neduhy jako prokluz při přeřazení zmizeli. Netuil jsem e tak málo je tak znát. J.C.
|
|
06.03.2014 21:42 -
Re: Automatická převodovka - nejde zařadit rychlost / C5 III
|
2675203
|
|
jumep
|
|
|
moc oleja = prehrievanie
malo oleja = prilisne opotrebene
oboje silno skodi
moc oleja = prehrievanie
malo oleja = prilisne opotrebene
oboje silno skodi
|
|
06.03.2014 22:27 -
Re: Automatická převodovka - nejde zařadit rychlost / C5 III
|
2675213
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Auto bylo po jízdě zahřáté a teplotu převodovky nebylo čím změřit a tak jen odhadem mezi 60 a 70 C. Před tím mi v převodovce údajně chybělo 0,5 L a převodovka řadila perfektně. A po výměně trochu zlobila ale uvidím a něco najedu. určitě dám zprávu J.C.
Auto bylo po jízdě zahřáté a teplotu převodovky nebylo čím změřit a tak jen odhadem mezi 60 a 70 C. Před tím mi v převodovce údajně chybělo 0,5 L a převodovka řadila perfektně. A po výměně trochu zlobila ale uvidím a něco najedu. určitě dám zprávu :palec J.C.
|
|
07.03.2014 19:14 -
Re: Automatická převodovka - nejde zařadit rychlost / C5 III
|
2675514
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Odhadnout teplotu mezi 60 a 70 stupni rukou je skoro nemoný. Na 50 stupních u neudrí ruku bez zkřivenýho obličeje, tak jak odhadnout 60 nebo 70 stupňů, kdy musí rukou ucuknout skoro okanitě?
Odhadnout teplotu mezi 60 a 70 stupni rukou je skoro nemoný. Na 50 stupních u neudrí ruku bez zkřivenýho obličeje, tak jak odhadnout 60 nebo 70 stupňů, kdy musí rukou ucuknout skoro okanitě?
|
|
07.03.2014 19:52 -
Re: Automatická převodovka - nejde zařadit rychlost / C5 III
|
2675525
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Tak jsem to bral odhadem ale ohřáta to tedy byla e u to pálilo. No nevím jaká je normální provozní teplota ale myslím e při normální jízdě se nad 80 stupňů nedostane. Zatím maká dobře. J.C.
Tak jsem to bral odhadem ale ohřáta to tedy byla e u to pálilo. No nevím jaká je normální provozní teplota ale myslím e při normální jízdě se nad 80 stupňů nedostane. Zatím maká dobře. :-d J.C.
|
|
07.03.2014 20:16 -
Re: Automatická převodovka - nejde zařadit rychlost / C5 III
|
2675566
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
No chlapi ti to tady píou několikrát, e je to choulostivá záleitost. Ta AP je docela drahá sranda a pokazit si na ní něco jen tak z lajdáckosti by bylo docela koda. Převodovka má topení, výměník, chladič. Její provozní teplota se docela úzkostlivě sleduje a reguluje. Rozhodně neudělá chybu, kdy pro jistotu zajede překontrolovat to mnoství oleje k odborníkovi s diagnostikou. Např. do Prahy to má kousek a výlet s hodinovou přestávkou se ti můe jedině vyplatit, i kdy to bude stát pár korunek. Tím, e nám i sobě vysvětlí, e to má asi OK, nic nemusí uetřit. Jen nikdy nebude mít jistotu, es něco nezanedbal a kdyby se nedej boe s převodovkou něco stalo, bude se chytat za hlavu docela pozdě a půjde o naprosto jiný peníze. Teda myslím částku, ne měnu.
No chlapi ti to tady píou několikrát, e je to choulostivá záleitost. Ta AP je docela drahá sranda a pokazit si na ní něco jen tak z lajdáckosti by bylo docela koda. Převodovka má topení, výměník, chladič. Její provozní teplota se docela úzkostlivě sleduje a reguluje. Rozhodně neudělá chybu, kdy pro jistotu zajede překontrolovat to mnoství oleje k odborníkovi s diagnostikou. Např. do Prahy to má kousek a výlet s hodinovou přestávkou se ti můe jedině vyplatit, i kdy to bude stát pár korunek. Tím, e nám i sobě vysvětlí, e to má asi OK, nic nemusí uetřit. Jen nikdy nebude mít jistotu, es něco nezanedbal a kdyby se nedej boe s převodovkou něco stalo, bude se chytat za hlavu docela pozdě a půjde o naprosto jiný peníze. Teda myslím částku, ne měnu. :-d
|
|
07.03.2014 20:32 -
Re: Automatická převodovka - nejde zařadit rychlost / C5 III
|
2675567
|
|
jruze
|
|
|
Mikra napsal(a): No chlapi ti to tady píou několikrát, e je to choulostivá záleitost. Ta AP je docela drahá sranda a pokazit si na ní něco jen tak z lajdáckosti by bylo docela koda. Převodovka má topení, výměník, chladič. Její provozní teplota se docela úzkostlivě sleduje a reguluje. Rozhodně neudělá chybu, kdy pro jistotu zajede překontrolovat to mnoství oleje k odborníkovi s diagnostikou. Např. do Prahy to má kousek a výlet s hodinovou přestávkou se ti můe jedině vyplatit, i kdy to bude stát pár korunek. Tím, e nám i sobě vysvětlí, e to má asi OK, nic nemusí uetřit. Jen nikdy nebude mít jistotu, es něco nezanedbal a kdyby se nedej boe s převodovkou něco stalo, bude se chytat za hlavu docela pozdě a půjde o naprosto jiný peníze. Teda myslím částku, ne měnu.
No jenom e teď má problém - nikdo nedokáe změřit hladinu jinak ne e doleje olej a nastaví hladinu na správnou tak e ohřeje na správnou teplotu a nechá odtéct přebytečný olej no kdy bude málo nastává opět problém jaký olej?? ten co mají ve zn.servisu? (2l za 3800,- - chodí jen ve dvoulitrovém balení) nebo risk?? A pokud odpustil třeba při 80 stupních (co je +- provozní teplota - je shodná s teplotou motoru) tak vzhledem e ten olej teplotou nabývá tak ho tam při teplotě 60 stupňů bude málo- nebude přetýkat a nedokáu zjistit kolik chybí.
No jenom e teď má problém - nikdo nedokáe změřit hladinu jinak ne e doleje olej a nastaví hladinu na správnou tak e ohřeje na správnou teplotu a nechá odtéct přebytečný olej no kdy bude málo nastává opět problém jaký olej?? ten co mají ve zn.servisu? (2l za 3800,- - chodí jen ve dvoulitrovém balení) nebo risk??:nevim A pokud odpustil třeba při 80 stupních (co je +- provozní teplota - je shodná s teplotou motoru) tak vzhledem e ten olej teplotou nabývá tak ho tam při teplotě 60 stupňů bude málo- nebude přetýkat a nedokáu zjistit kolik chybí.
|
|
07.03.2014 20:50 -
Re: Automatická převodovka - nejde zařadit rychlost / C5 III
|
2675574
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pokud se dá zjistit, co tam je teď za olej, třeba od výrobce nebo servisu podle VIN, tak bych koupil a dolil a přeměřil. Stejně bude jednou muset koupit na pozdějí výměnu, tak toho u bude trochu doma. Pořád jsou to mení peníze ne za opravu převodovky.
Pokud se dá zjistit, co tam je teď za olej, třeba od výrobce nebo servisu podle VIN, tak bych koupil a dolil a přeměřil. Stejně bude jednou muset koupit na pozdějí výměnu, tak toho u bude trochu doma. Pořád jsou to mení peníze ne za opravu převodovky.
|
|
07.03.2014 21:01 -
Re: Automatická převodovka - nejde zařadit rychlost / C5 III
|
2675577
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Bohuzel neda, v original servisu jsme hledali a o specifikaci natoz o vyrobci vubec nic. Pouze AW1. Takze jak jiz Jumep rikal, hleda se pak podle prevodovky a naslo se pouze ta specifikace JWS3324 - Aisin Warner ab 2008. Dneska jsem 4l toho ravenolu odvezl do servisu. Kdyz auto odvezes do AP servisu, tak ti tam stejne nalijou to co jinde - mivaji proste sudy s olejem, kde tenhle je do modernich, tenhle do starych prevodovek atp. Nedelam si iluze. Takhle aspon splnuju specifikaci podle vyrobce prevodovky. Muj nazor teda a i zkusenosti s AP servisem, kde mi ten servis doporucovali, ze je odbornik. Do 4HP20 po oprave a vymene hydromenice - jeden sud dextron 3, do modernich 6kvaltu druhy sud, nejaky dextron 6 nebo co ja vim. Stara C5, kterou jsem prodaval 2 roky po tomhle stale jezdi... Neschvaluju to zcela, ale bude to "mozna" neco podobneho jako s oleji do motoru.
Bohuzel neda, v original servisu jsme hledali a o specifikaci natoz o vyrobci vubec nic. Pouze AW1. Takze jak jiz Jumep rikal, hleda se pak podle prevodovky a naslo se pouze ta specifikace JWS3324 - Aisin Warner ab 2008. Dneska jsem 4l toho ravenolu odvezl do servisu. Kdyz auto odvezes do AP servisu, tak ti tam stejne nalijou to co jinde - mivaji proste sudy s olejem, kde tenhle je do modernich, tenhle do starych prevodovek atp. Nedelam si iluze. Takhle aspon splnuju specifikaci podle vyrobce prevodovky. Muj nazor teda a i zkusenosti s AP servisem, kde mi ten servis doporucovali, ze je odbornik. Do 4HP20 po oprave a vymene hydromenice - jeden sud dextron 3, do modernich 6kvaltu druhy sud, nejaky dextron 6 nebo co ja vim. Stara C5, kterou jsem prodaval 2 roky po tomhle stale jezdi... Neschvaluju to zcela, ale bude to "mozna" neco podobneho jako s oleji do motoru.
|
|
07.03.2014 22:02 -
Re: Automatická převodovka - nejde zařadit rychlost / C5 III
|
2675601
|
|
jruze
|
|
|
RimmerCZ napsal(a): Bohuzel neda, v original servisu jsme hledali a o specifikaci natoz o vyrobci vubec nic. Pouze AW1. Takze jak jiz Jumep rikal, hleda se pak podle prevodovky a naslo se pouze ta specifikace JWS3324 - Aisin Warner ab 2008. Dneska jsem 4l toho ravenolu odvezl do servisu. Kdyz auto odvezes do AP servisu, tak ti tam stejne nalijou to co jinde - mivaji proste sudy s olejem, kde tenhle je do modernich, tenhle do starych prevodovek atp. Nedelam si iluze. Takhle aspon splnuju specifikaci podle vyrobce prevodovky. Muj nazor teda a i zkusenosti s AP servisem, kde mi ten servis doporucovali, ze je odbornik. Do 4HP20 po oprave a vymene hydromenice - jeden sud dextron 3, do modernich 6kvaltu druhy sud, nejaky dextron 6 nebo co ja vim. Stara C5, kterou jsem prodaval 2 roky po tomhle stale jezdi... Neschvaluju to zcela, ale bude to "mozna" neco podobneho jako s oleji do auta.
No právě e servis AP tento olej jetě nemají a snaí se ho sehnat - zatím jetě nedělali převodovku na X7 (zatím nemněli potřebu mít olej skladem a shánějí ho-info přímo ze servisu AP) a info e pokud by se jim teď dostala do ruky oni mohou do úplně prázdné dát klidně i ten do starích (AP jsou totoné) ale doplnit nelze jiný(také info od nich a ze Zn.servisu). A ano bude to něco jako u oleje do motoru - nalej do motoru(a u dolej nebo vyměň) ve kterém byl obyč olej 5w40 a nebo 0wxx a co se stane a nebo hydra Dolej do LHM LDS nebo opačně mně to zatím stálo ,,jen servo,těsnění pístnic a regulátor-protoe těm dobrákům co to prodávali to také bylo jedno.A jetě k tomu ravenolu - co mi řekli v servisu AP tak oni ho neberou páč ravenol klidně napsal specifikaci xxx a ten olej jí nesplňoval a díky tomu se jim to vrátilo na reklamaci a odnesli to oni e odela skříň kterou dělali oni a nikoho nezajímalo e dali ravenol s uvedenou ,,správnou" specifikací (jednalo se tedy o nějaké WW- koncern) - podle soudu měli dát origo a né náhradu.
No právě e servis AP tento olej jetě nemají a snaí se ho sehnat - zatím jetě nedělali převodovku na X7 (zatím nemněli potřebu mít olej skladem a shánějí ho-info přímo ze servisu AP) a info e pokud by se jim teď dostala do ruky oni mohou do úplně prázdné dát klidně i ten do starích (AP jsou totoné) ale doplnit nelze jiný(také info od nich a ze Zn.servisu). A ano bude to něco jako u oleje do motoru - nalej do motoru(a u dolej nebo vyměň) ve kterém byl obyč olej 5w40 a nebo 0wxx a co se stane a nebo hydra Dolej do LHM LDS nebo opačně mně to zatím stálo ,,jen servo,těsnění pístnic a regulátor-protoe těm dobrákům co to prodávali to také bylo jedno.A jetě k tomu ravenolu - co mi řekli v servisu AP tak oni ho neberou páč ravenol klidně napsal specifikaci xxx a ten olej jí nesplňoval a díky tomu se jim to vrátilo na reklamaci a odnesli to oni e odela skříň kterou dělali oni a nikoho nezajímalo e dali ravenol s uvedenou ,,správnou" specifikací (jednalo se tedy o nějaké WW- koncern) - podle soudu měli dát origo a né náhradu.
|
|
07.03.2014 23:25 -
Re: Automatická převodovka - nejde zařadit rychlost / C5 III
|
2675647
|
|
jumep
|
|
|
ako som to uz pisal
AW-1 = JWS3324 = xy inych (je to v tom linku) = DEXRON VI
ale JWS3309 nie je dexron 6 - ak niekto tieto dva pomiesa nespravi dobre
ako som to uz pisal
AW-1 = JWS3324 = xy inych (je to v tom linku) = DEXRON VI
ale JWS3309 nie je dexron 6 - ak niekto tieto dva pomiesa nespravi dobre
|
|
08.03.2014 00:21 -
Re: Automatická převodovka - nejde zařadit rychlost / C5 III
|
2675661
|
|
jumep
|
|
|
zle pozeras, netvrdia to ... resp. su to 2 rozdielne oleje 3309 a 3324
zle pozeras, netvrdia to ... resp. su to 2 rozdielne oleje 3309 a 3324
|
|
08.03.2014 22:39 -
Re: Automatická převodovka - nejde zařadit rychlost / C5 III
|
2675863
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Dnes jsem najel asi dvě stě kilometrů a převodovka maká jak čert. Tak snad budu mít pokoj. J.C.
Dnes jsem najel asi dvě stě kilometrů a převodovka maká jak čert. Tak snad budu mít pokoj. J.C.
|
|
27.06.2014 08:48 -
Re: Automatická převodovka - nejde zařadit rychlost / C5 III
|
2709927
|
|
hudman
|
Město: Kromeriz, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Caute fseci
hele procital jsem to a nasel jsem i polovicni odpoved na moji otazku, ale celou stale nemam
nejde mi u C5 III 2009 zaradit u automatu. je to otazka stesti a nervu, kdo vydrzi vic. bud ja a nebo automatickej fofrklacek. proste spinac na brzdovem pedalu cvaka, ale u radicky automatu to ne a ne pustit k zarazeni. nekdy mam stesti a nekdy ne vycetl jsem, ze to je ten elektromagnet, ale kde to splacit eventuelne na koho se obrtit abych nevyplazl v Citroooooonu megaranec
Caute fseci :-)
hele procital jsem to a nasel jsem i polovicni odpoved na moji otazku, ale celou stale nemam :-(
nejde mi u C5 III 2009 zaradit u automatu. je to otazka stesti a nervu, kdo vydrzi vic. bud ja a nebo automatickej fofrklacek. proste spinac na brzdovem pedalu cvaka, ale u radicky automatu to ne a ne pustit k zarazeni. nekdy mam stesti a nekdy ne :-( vycetl jsem, ze to je ten elektromagnet, ale kde to splacit eventuelne na koho se obrtit abych nevyplazl v Citroooooonu megaranec :nevim:nevim
|
|
| |
|
|