| | |
09.04.2013 00:43 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.2 HDi
|
2564927
|
|
radimf11
|
Město: Kroměří, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Tak jak píe (v achtě)ale drel to kámo já jen točil tak nevím kolik.Ale poctata je e hlava musí dolu a pak se bude vědet víc.
Tak jak píe (v achtě)ale drel to kámo já jen točil tak nevím kolik.Ale poctata je e hlava musí dolu a pak se bude vědet víc.
|
|
09.04.2013 09:23 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.2 HDi
|
2564996
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Jestli je to krajní válec, a to asi je. Píe válec 4 . Tak by to klidně mohlo fučet přes těsnění do oleje, na krajích jsou kanály pro olej.
Jestli je to krajní válec, a to asi je. Píe válec 4 . Tak by to klidně mohlo fučet přes těsnění do oleje, na krajích jsou kanály pro olej.
|
|
09.04.2013 10:46 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.2 HDi
|
2565028
|
|
radimf11
|
Město: Kroměří, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Ano, je to krajní válec č.1(dle citroenu 1 od převodovky.Já měl za to e se to počítá od rozvodu jako vdy),válec je bez tlaku a fouká to do oleje(dosti), ale válec by měl mít tlak i při patném těsnění na to aby běel,nebo ne?
Ano, je to krajní válec č.1(dle citroenu 1 od převodovky.Já měl za to e se to počítá od rozvodu jako vdy),válec je bez tlaku a fouká to do oleje(dosti), ale válec by měl mít tlak i při patném těsnění na to aby běel,nebo ne?
|
|
09.04.2013 12:46 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.2 HDi
|
2565052
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Nás kdysi učili, e při poklesu tlaku ve válci o 15% a více u vznětového motoru nedojde ke vznícení.
Nás kdysi učili, e při poklesu tlaku ve válci o 15% a více u vznětového motoru nedojde ke vznícení.
|
|
09.04.2013 19:02 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.2 HDi
|
2565180
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Ono to na volnoběh fouká z nalévacího otvoru i u zdravého motoru, ale stačí přidat a foukání zmizí.
Ono to na volnoběh fouká z nalévacího otvoru i u zdravého motoru, ale stačí přidat a foukání zmizí.
|
|
09.04.2013 19:46 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.2 HDi
|
2565192
|
|
Hanz 397
|
|
|
No,kadopádně,ne bych začal rozebírat,tak bych el po věcech,který jsou jednoduí. Take bych změřil komprese tak,jak se měřit mají(vím,e havky na 2,2 nejsou nejlíp umístěný,ale kdyby bylo potřeba sundat hlavu,tak stejně skoro ve,co kvůli havkám,musí i kvůli ní...),zjistil bych,proč jde na injektor jen 4V(jestli si dobře pamatuju,tak by tam měla být pička asi 37V a změřil bych to osciloskopem,jestli má monost) a po vyčerpání vech moností bych teprve začal povolovat hlavový rouby...
No,kadopádně,ne bych začal rozebírat,tak bych el po věcech,který jsou jednoduí. Take bych změřil komprese tak,jak se měřit mají(vím,e havky na 2,2 nejsou nejlíp umístěný,ale kdyby bylo potřeba sundat hlavu,tak stejně skoro ve,co kvůli havkám,musí i kvůli ní...),zjistil bych,proč jde na injektor jen 4V(jestli si dobře pamatuju,tak by tam měla být pička asi 37V a změřil bych to osciloskopem,jestli má monost) a po vyčerpání vech moností bych teprve začal povolovat hlavový rouby...
|
|
09.04.2013 19:49 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.2 HDi
|
2565200
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
80 voltov. A tie sa mi to celé dáko nevidí.
80 voltov. A tie sa mi to celé dáko nevidí.
|
|
17.07.2014 14:07 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.2 HDi
|
2715972
|
|
kokoumes
|
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Ahoj,
nevíte někdo jaký má být správný tlak na válci? Já tedy nemam 2,2 ale 2.0HDi Malinko mi to zlobí a ve dvou mam 24,5 baru a pak 16,4 a 7,6... Tak je jasný e ty 2 hodnoty jsou patny, ale ty vysoký jsou správně nebo taky pod hodnotou?
Předem díky za odpověď.
Ahoj,
nevíte někdo jaký má být správný tlak na válci? Já tedy nemam 2,2 ale 2.0HDi Malinko mi to zlobí a ve dvou mam 24,5 baru a pak 16,4 a 7,6... Tak je jasný e ty 2 hodnoty jsou patny, ale ty vysoký jsou správně nebo taky pod hodnotou?
Předem díky za odpověď.
|
|
17.07.2014 14:25 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.2 HDi
|
2715974
|
|
jruze
|
|
|
kokoumes napsal(a): Ahoj,
nevíte někdo jaký má být správný tlak na válci? Já tedy nemam 2,2 ale 2.0HDi Malinko mi to zlobí a ve dvou mam 24,5 baru a pak 16,4 a 7,6... Tak je jasný e ty 2 hodnoty jsou patny, ale ty vysoký jsou správně nebo taky pod hodnotou?
Předem díky za odpověď.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
16. je patně a 7. je v pr..li(krouky,píst,vetily)???
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
16. je patně a 7. je v pr..li;-)(krouky,píst,vetily)???
|
|
18.07.2014 08:25 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.2 HDi
|
2716163
|
|
kokoumes
|
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Díky za odpověď, ale nevěděl by někdo kolik má být správný tlak ve válci nebo toleranci podle výrobce? potřeboval bych to vědět kvůli reklamaci toho motoru.
Předem díky.
Díky za odpověď, ale nevěděl by někdo kolik má být správný tlak ve válci nebo toleranci podle výrobce? potřeboval bych to vědět kvůli reklamaci toho motoru.
Předem díky.
|
|
18.07.2014 13:42 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.2 HDi
|
2716241
|
|
jruze
|
|
|
kokoumes napsal(a): Díky za odpověď, ale nevěděl by někdo kolik má být správný tlak ve válci nebo toleranci podle výrobce? potřeboval bych to vědět kvůli reklamaci toho motoru.
Předem díky.
A jakou jsi dostal záruku? vrakovitě dává na vyzkouení - já pokud vím co je to za motor(pokud jsem to auto dříve servisoval a vím o stavu tak dle dohody protoe motor se dá zruit během chviky)- jeden motor tu mám u kterého jsem dělal před 40000Km rozvody a je to z bouračky,auto ke mně normálně přijelo - na takovej dám dám klidně záruku,ale pokud koupím motor na vrakáči tak vyzkouím- nejde vrátím - jde OK tak hledám co se mu stalo a podle toho potom u mám smolíka.Teď tu mám takovej RHR - motor běel OK jetě ne jsme ho vymontovali a po 5000Km je Ko - no v chybách KO vstřik(vstřiky z původního)-zákazníkovi jsem říkal e má dva vstřiky načaté - jeden vyměněn za ná slunej, z odkazem na to aby to řeil),jeden válec bez tlaků,v chybách deníku několikrát e motor nemazal,KO turbo(z původního motoru) - můj závěr je e se rozlétlo turbo serolo to olej a nevím co to udělalo se spodkem motoru a KO vstřik mohl propálit píst(nevím zatím jsme to nerozebrali).Nevím co chce vlastně reklamovat a po jaké době - osobně bych se na místě prodávajícího napřed podíval do deníku závad a potom diskutoval o záruce.
A jakou jsi dostal záruku? vrakovitě dává na vyzkouení - já pokud vím co je to za motor(pokud jsem to auto dříve servisoval a vím o stavu tak dle dohody protoe motor se dá zruit během chviky)- jeden motor tu mám u kterého jsem dělal před 40000Km rozvody a je to z bouračky,auto ke mně normálně přijelo - na takovej dám dám klidně záruku,ale pokud koupím motor na vrakáči tak vyzkouím- nejde vrátím - jde OK tak hledám co se mu stalo a podle toho potom u mám smolíka.Teď tu mám takovej RHR - motor běel OK jetě ne jsme ho vymontovali a po 5000Km je Ko - no v chybách KO vstřik(vstřiky z původního)-zákazníkovi jsem říkal e má dva vstřiky načaté - jeden vyměněn za ná slunej, z odkazem na to aby to řeil),jeden válec bez tlaků,v chybách deníku několikrát e motor nemazal,KO turbo(z původního motoru) - můj závěr je e se rozlétlo turbo serolo to olej a nevím co to udělalo se spodkem motoru a KO vstřik mohl propálit píst(nevím zatím jsme to nerozebrali).Nevím co chce vlastně reklamovat a po jaké době - osobně bych se na místě prodávajícího napřed podíval do deníku závad a potom diskutoval o záruce.;-)
|
|
18.07.2014 16:00 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.2 HDi
|
2716265
|
|
kokoumes
|
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Kdyz jsem ten motor kupoval na vrakaci dostal jsem rocni zaruku na funkcnost.. kdyz jsme ho privezli tak jsme zmerili tlaky a prave vysledek uz jsem popisoval... delam ted zpravu pro reklamaci a dost by si mi hodilo, kdybych vedel prave jaky tlak ma v tom valci byt. Jinak kdyby nekdo vedel o 2.0HDi RHZ co behal, tak mu od nej velice rad pomuzu.
Kdyz jsem ten motor kupoval na vrakaci dostal jsem rocni zaruku na funkcnost.. kdyz jsme ho privezli tak jsme zmerili tlaky a prave vysledek uz jsem popisoval... delam ted zpravu pro reklamaci a dost by si mi hodilo, kdybych vedel prave jaky tlak ma v tom valci byt. Jinak kdyby nekdo vedel o 2.0HDi RHZ co behal, tak mu od nej velice rad pomuzu.
|
|
18.07.2014 18:51 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.2 HDi
|
2716292
|
|
DOUFAK
|
|
|
RHZ - byli,jsou a budou Velká zlatíčka !!!
RHZ - byli,jsou a budou Velká zlatíčka !!! :palec
|
|
21.07.2014 17:54 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.2 HDi
|
2716934
|
|
jumep
|
|
|
25 - 30 ak si dobre pamatam (30 je uvadzane ako max myslim)
25 - 30 ak si dobre pamatam (30 je uvadzane ako max myslim)
|
|
| |
|
|