| | |
25.01.2017 15:34 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3031936
|
|
martinpad
|
Město: Velim, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Díky moc chlapi za odpovědi. Uz jsem se trosku bal, jestli muj Automat nezacina vykazovat nejake opotrebeni, ale snad ne, kdyz to dela vice ldiem. Taky me napadlo, ze to nechava ¨trosku prokluzovat proto, aby rychleji ohral olej v automatu. Na rovince vubec nepoznam rozdil mezi studenym a teplym automatem. Jedna se jen o to, kdyz jedu smerem na kolinskou, kde musim nejdrive prekonat kopec. Auto zahrivam jen po dobu kdy musism skrabat nebo ometat snih. Pokud neni namraza na okne a presto je -10 tak v podstate nastartuji, otevru rucne branu a hned jedu. Ale je pravda, ze olej v automatu se zahriva hodne rychle oproti motoru
Jinak kdy dám zimní reim tak se té rozjídím na trojku Mě lo jen o ty otáčky, zdali je to normální. Protoe mě to troku vrtahlo hlavou, zdali u není Automat na odpis a nebo jestli jsem neco nepokazil, kdy jsem nechal měnit olej v automatu. Protoe hned na to přili mrazy a toto podivné chování, tak jsem nevěděl, jestli něco nepokazil servis.
Díky moc chlapi za odpovědi. Uz jsem se trosku bal, jestli muj Automat nezacina vykazovat nejake opotrebeni, ale snad ne, kdyz to dela vice ldiem. Taky me napadlo, ze to nechava ¨trosku prokluzovat proto, aby rychleji ohral olej v automatu. Na rovince vubec nepoznam rozdil mezi studenym a teplym automatem. Jedna se jen o to, kdyz jedu smerem na kolinskou, kde musim nejdrive prekonat kopec. Auto zahrivam jen po dobu kdy musism skrabat nebo ometat snih. Pokud neni namraza na okne a presto je -10 tak v podstate nastartuji, otevru rucne branu a hned jedu. Ale je pravda, ze olej v automatu se zahriva hodne rychle oproti motoru :)
Jinak kdy dám zimní reim tak se té rozjídím na trojku :) Mě lo jen o ty otáčky, zdali je to normální. Protoe mě to troku vrtahlo hlavou, zdali u není Automat na odpis a nebo jestli jsem neco nepokazil, kdy jsem nechal měnit olej v automatu. Protoe hned na to přili mrazy a toto podivné chování, tak jsem nevěděl, jestli něco nepokazil servis.
|
|
25.01.2017 17:51 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3031957
|
|
jruze
|
|
|
Jestli to bylo na můj přízpěvek tak bych řekl e auto s KO termostatem se za 5.minut neohřeje(olej a vodu ani olej v AP - to neohřeje ani po 20.Km) - jinak několikrát jsem jel hned po nastartování a také řadí normálně.Ale je to C5 II - myslím e AP jsou totoné jen olej je jiný a souhlasím s tím neřeit pokud jinak řadí OK.
Jestli to bylo na můj přízpěvek tak bych řekl e auto s KO termostatem se za 5.minut neohřeje(olej a vodu ani olej v AP - to neohřeje ani po 20.Km) - jinak několikrát jsem jel hned po nastartování a také řadí normálně.Ale je to C5 II - myslím e AP jsou totoné jen olej je jiný a souhlasím s tím neřeit pokud jinak řadí OK.
|
|
25.01.2017 20:08 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3031979
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
J.Cimrman napsal(a): JÁ PÍU O TOM KDY VYJEDU S ZMRZLÝM AUTEM A JAK SE CHOVÁ. KDY JE TO HODNĚ STUDENÝ TAK MI PŘI SUNDÁNÍ NOHY Z PLYNU DO ČTYŘKY SPADNE NA VOLNOBĚH, 5 A 6 DRÍ ALE JAK SE TO OHŘÍVÁ TAK SE TO POSTUPNĚ MĚNÍ. J.C.
Jo, to odpovida, ale pokud pojedes do vetsiho kopce, tak to bude prokluzovat i na 5 a 6. Pravda, ze na rovince to nejak moc nevnimam, to je tim, ze motor neni tak v zaprahu. Ja kdyz jedu z domova rano do prace do kopce tak mam pri rychlosti treba 60-70 a otackach 2tis treba na petku okamzitou spotrebu 22-25litru, je to docela stoupak. Po rovince to fakt dela minimalne.
Kdybych chtel jet tak jak normalne, treba 90-100, tak bych musel tocit snad 2.5 tis a vic v tom prokluzu, ale to mi nestoji za to mordovat promrzly motor na tak vysoke otacky.
Jo, to odpovida, ale pokud pojedes do vetsiho kopce, tak to bude prokluzovat i na 5 a 6. Pravda, ze na rovince to nejak moc nevnimam, to je tim, ze motor neni tak v zaprahu. Ja kdyz jedu z domova rano do prace do kopce tak mam pri rychlosti treba 60-70 a otackach 2tis treba na petku okamzitou spotrebu 22-25litru, je to docela stoupak. Po rovince to fakt dela minimalne.
Kdybych chtel jet tak jak normalne, treba 90-100, tak bych musel tocit snad 2.5 tis a vic v tom prokluzu, ale to mi nestoji za to mordovat promrzly motor na tak vysoke otacky.
|
|
25.01.2017 20:25 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3031989
|
|
jruze
|
|
|
RimmerCZ napsal(a): Jo, to odpovida, ale pokud pojedes do vetsiho kopce, tak to bude prokluzovat i na 5 a 6. Pravda, ze na rovince to nejak moc nevnimam, to je tim, ze motor neni tak v zaprahu. Ja kdyz jedu z domova rano do prace do kopce tak mam pri rychlosti treba 60-70 a otackach 2tis treba na petku okamzitou spotrebu 22-25litru, je to docela stoupak. Po rovince to fakt dela minimalne.
Kdybych chtel jet tak jak normalne, treba 90-100, tak bych musel tocit snad 2.5 tis a vic v tom prokluzu, ale to mi nestoji za to mordovat promrzly motor na tak vysoke otacky.
Mně bezproblému i hrabe při rozjezdu - auto stojí venku i několik dní(naposled jsem jel s ním já hned teplota -14 ) - motor nějak moc netočím větinou do 2000ot(ono jen při rozjezdu - AP řadí dřive - kolem 2000ot jen při prudím rozjezdu( to jen 1.-2. a 3. - potom u ho drím tak na 1500ot)
Mně bezproblému i hrabe při rozjezdu - auto stojí venku i několik dní(naposled jsem jel s ním já hned teplota -14 ) - motor nějak moc netočím větinou do 2000ot(ono jen při rozjezdu - AP řadí dřive - kolem 2000ot jen při prudím rozjezdu( to jen 1.-2. a 3. - potom u ho drím tak na 1500ot)
|
|
26.01.2017 07:37 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3032205
|
|
martinpad
|
Město: Velim, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Tak dneska byla teplota -2 a prevodovka se chovala do kopce temer normalne. Bylo videt, ze trosku vahala s tim promrzlym/teplym olejem. Takze je to opravdu zavisle na teplote. Jakmile se blizi nule tak nema potrebu prokluzovat. I kdyz lehce mi to tez delala. Schvalen jsem zvedavy, jak se bude chovat jakmile bude 0stupnu nebo tesne nad nulou. Jinak za jak dlouho se vam ohreje Motor? Ja po 5km mam u motoru teprve 1carku, prevodovka ma v tu chvili zu 3 carky. A z uplnemu zahrati dochazi cca okolo 8.kilometru, prijde mi to strasne pozde. JEzdil jsem vetsinou Peugeoty 405 a xantie 1,9D a 1,9TD a ty se uhrivali neskutecne rychle. Topeni temer okamzite a Motor plne zahraty max do 2kilemtru. Zena ted ma jeste 206 1,9D a to je to same, topi to temer okamzite a plne zahraty je po 1,2 - 2 km.
Tak dneska byla teplota -2 a prevodovka se chovala do kopce temer normalne. Bylo videt, ze trosku vahala s tim promrzlym/teplym olejem. Takze je to opravdu zavisle na teplote. Jakmile se blizi nule tak nema potrebu prokluzovat. I kdyz lehce mi to tez delala. Schvalen jsem zvedavy, jak se bude chovat jakmile bude 0stupnu nebo tesne nad nulou. Jinak za jak dlouho se vam ohreje Motor? Ja po 5km mam u motoru teprve 1carku, prevodovka ma v tu chvili zu 3 carky. A z uplnemu zahrati dochazi cca okolo 8.kilometru, prijde mi to strasne pozde. JEzdil jsem vetsinou Peugeoty 405 a xantie 1,9D a 1,9TD a ty se uhrivali neskutecne rychle. Topeni temer okamzite a Motor plne zahraty max do 2kilemtru. Zena ted ma jeste 206 1,9D a to je to same, topi to temer okamzite a plne zahraty je po 1,2 - 2 km.
|
|
26.01.2017 09:21 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3032233
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Ja myslim, ze tam prevodovka teplotni ukazatel nema, mam za to, ze na jedne strane je voda, na druhe olej. Nebo ne? Jedna carka mi naskoci jak rikas asi po 5 kilakach, plne ohrate vsechno ukazuje az tak za 15kilometru, driv ne.
Ja myslim, ze tam prevodovka teplotni ukazatel nema, mam za to, ze na jedne strane je voda, na druhe olej. Nebo ne? Jedna carka mi naskoci jak rikas asi po 5 kilakach, plne ohrate vsechno ukazuje az tak za 15kilometru, driv ne.
|
|
26.01.2017 09:27 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3032234
|
|
jruze
|
|
|
martinpad napsal(a): Tak dneska byla teplota -2 a prevodovka se chovala do kopce temer normalne. Bylo videt, ze trosku vahala s tim promrzlym/teplym olejem. Takze je to opravdu zavisle na teplote. Jakmile se blizi nule tak nema potrebu prokluzovat. I kdyz lehce mi to tez delala. Schvalen jsem zvedavy, jak se bude chovat jakmile bude 0stupnu nebo tesne nad nulou. Jinak za jak dlouho se vam ohreje Motor? Ja po 5km mam u motoru teprve 1carku, prevodovka ma v tu chvili zu 3 carky. A z uplnemu zahrati dochazi cca okolo 8.kilometru, prijde mi to strasne pozde. JEzdil jsem vetsinou Peugeoty 405 a xantie 1,9D a 1,9TD a ty se uhrivali neskutecne rychle. Topeni temer okamzite a Motor plne zahraty max do 2kilemtru. Zena ted ma jeste 206 1,9D a to je to same, topi to temer okamzite a plne zahraty je po 1,2 - 2 km.
Auto by mělo topit v podstatě hned - v topení je el.těleso , s ohřátím motoru si myslím e je to narmální a s AP na tom bude nepatrně hůř = musí zahřívat i olej v AP.
A jetě jsem zapoměl - v nějakých -6 jsem to sledoval a jediná změna od teplé AP je e studená přeřazuje stejně ale po přeřazení na vteřinu(je to skoro nevnímatelné) jsou otáčky vyí +- 500ot (vypadá to opravdu jako by napřed zařadila půlenou rychlost = přeřadí třeba 2100ot - na otáčky 1600ot a po vteřině spadnou +- 1300ot a auto přitom normálně plynule zrychluje). Tuhle vlastnost jsem nějak neřeil a ani nevnímal jako nějaký problém proto jsem psal e řadí studená stejně jako teplá - je tam vteřinové ,,zakolísání " otáček a myslím e to takhle být má a jetě si myslím e je trochu omezen výkon motoru(ale to můe být relativní - studené auto nějak nehoním)
Auto by mělo topit v podstatě hned - v topení je el.těleso , s ohřátím motoru si myslím e je to narmální a s AP na tom bude nepatrně hůř = musí zahřívat i olej v AP.
A jetě jsem zapoměl - v nějakých -6 jsem to sledoval a jediná změna od teplé AP je e studená přeřazuje stejně ale po přeřazení na vteřinu(je to skoro nevnímatelné) jsou otáčky vyí +- 500ot (vypadá to opravdu jako by napřed zařadila půlenou rychlost = přeřadí třeba 2100ot - na otáčky 1600ot a po vteřině spadnou +- 1300ot a auto přitom normálně plynule zrychluje). Tuhle vlastnost jsem nějak neřeil a ani nevnímal jako nějaký problém proto jsem psal e řadí studená stejně jako teplá - je tam vteřinové ,,zakolísání " otáček a myslím e to takhle být má a jetě si myslím e je trochu omezen výkon motoru(ale to můe být relativní - studené auto nějak nehoním)
|
|
26.01.2017 10:36 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3032267
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Mám to stejně. Taky jsem si v mrazech vimnul houpání otáček, asi jako kdy blbne regulátor tlaku paliva..
Jinak já nastartuju a hned jedu - je znát, e něco to auto omezuje, ale jestli to je automat nebo motor, to netuim. Pokud by člověk potřeboval plnej výkon, tak prej stačí selápnout plyn nadoraz, aby se zmáčknul čudlik omezovače, ale to se studenym autem nedělám a čudlík mi stejnak nefunguje.
Topení fouká dost teple tak po 2km, ale tam kromě elektriky "pomáhá" benzín..
Teplota chladiče v ideálu - vodorovně, teplota oleje tak na 1/3. Za jak dlouho ale nevim, vdycky kdy si to chci zjistit, tak na to zapomenu..
Mám to stejně. Taky jsem si v mrazech vimnul houpání otáček, asi jako kdy blbne regulátor tlaku paliva.. :)
Jinak já nastartuju a hned jedu - je znát, e něco to auto omezuje, ale jestli to je automat nebo motor, to netuim. Pokud by člověk potřeboval plnej výkon, tak prej stačí selápnout plyn nadoraz, aby se zmáčknul čudlik omezovače, ale to se studenym autem nedělám a čudlík mi stejnak nefunguje. :-)
Topení fouká dost teple tak po 2km, ale tam kromě elektriky "pomáhá" benzín..
Teplota chladiče v ideálu - vodorovně, teplota oleje tak na 1/3. Za jak dlouho ale nevim, vdycky kdy si to chci zjistit, tak na to zapomenu.. :-d
|
|
26.01.2017 10:49 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3032268
|
|
martinpad
|
Město: Velim, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 21 |
|
|
RimmerCZ napsal(a): Ja myslim, ze tam prevodovka teplotni ukazatel nema, mam za to, ze na jedne strane je voda, na druhe olej. Nebo ne? Jedna carka mi naskoci jak rikas asi po 5 kilakach, plne ohrate vsechno ukazuje az tak za 15kilometru, driv ne.
Ja mam na pristrojovce uakzatele dva. Vlevo od rychlomeru je teplota vody a vpravo budik od rychlomeru je teplota oleje v prevodovce (ale treba tento ukazatel ma jen Automat). Kazdopadne podle ukazatele teploty se Automat ohreje mnohem drive nez Motor.
Ja mam na pristrojovce uakzatele dva. Vlevo od rychlomeru je teplota vody a vpravo budik od rychlomeru je teplota oleje v prevodovce (ale treba tento ukazatel ma jen Automat). Kazdopadne podle ukazatele teploty se Automat ohreje mnohem drive nez Motor.
|
|
26.01.2017 10:54 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3032269
|
|
martinpad
|
Město: Velim, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 21 |
|
|
jruze napsal(a): Auto by mělo topit v podstatě hned - v topení je el.těleso , s ohřátím motoru si myslím e je to narmální a s AP na tom bude nepatrně hůř = musí zahřívat i olej v AP.
A jetě jsem zapoměl - v nějakých -6 jsem to sledoval a jediná změna od teplé AP je e studená přeřazuje stejně ale po přeřazení na vteřinu(je to skoro nevnímatelné) jsou otáčky vyí +- 500ot (vypadá to opravdu jako by napřed zařadila půlenou rychlost = přeřadí třeba 2100ot - na otáčky 1600ot a po vteřině spadnou +- 1300ot a auto přitom normálně plynule zrychluje). Tuhle vlastnost jsem nějak neřeil a ani nevnímal jako nějaký problém proto jsem psal e řadí studená stejně jako teplá - je tam vteřinové ,,zakolísání " otáček a myslím e to takhle být má a jetě si myslím e je trochu omezen výkon motoru(ale to můe být relativní - studené auto nějak nehoním)
Na rovince se mi to chova stejne jako vam, tedy ze tam jakoby skoci na chvili pulena rychlost. Toto pozoruji kdyz vyrazim z domova opacnym smerem po rovine. Ale kdyz vyrazim na do kopce tak mi prave otacky nespadnou po prerazeni. V podsate mi prijde, ze se to chova trosku jak CVT, tedy Automat predari a otacky spadnou jen nepatrne v kopci. Na rovince to presne jak rikate, zustane na vterinku v takove "mezirychlosti zarazene". Jinak elektricke topeni nabehne temer okamzite, ale neni to zrovna moc teple, staci to tak na odmrazeni okna, ale pak mu dlouho trva nez je v aute opravdu teplo, tedy po zahrati motoru. Tusim prave, ze ty state PSA 1,9TD a D meli maly a velky okruh vody, protoze jinak si nedokazu vysvetlit, ze do 2 km topili takovym stylem, ze neslo skoro udrzet ruku na vydechu a Motor byl plne zahraty.
Na rovince se mi to chova stejne jako vam, tedy ze tam jakoby skoci na chvili pulena rychlost. Toto pozoruji kdyz vyrazim z domova opacnym smerem po rovine. Ale kdyz vyrazim na do kopce tak mi prave otacky nespadnou po prerazeni. V podsate mi prijde, ze se to chova trosku jak CVT, tedy Automat predari a otacky spadnou jen nepatrne v kopci. Na rovince to presne jak rikate, zustane na vterinku v takove "mezirychlosti zarazene". Jinak elektricke topeni nabehne temer okamzite, ale neni to zrovna moc teple, staci to tak na odmrazeni okna, ale pak mu dlouho trva nez je v aute opravdu teplo, tedy po zahrati motoru. Tusim prave, ze ty state PSA 1,9TD a D meli maly a velky okruh vody, protoze jinak si nedokazu vysvetlit, ze do 2 km topili takovym stylem, ze neslo skoro udrzet ruku na vydechu a Motor byl plne zahraty.
|
|
26.01.2017 11:00 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3032270
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Já myslím e je to teplota motorovýho oleje, ale moná se pletu. J.C.
Já myslím e je to teplota motorovýho oleje, ale moná se pletu. J.C.
|
|
26.01.2017 11:52 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3032277
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
X7 má vžavo teplomer chladiacej kvapaliny a vpravo teplomer motorového oleja, nie oleja prevodovky.
X7 má vžavo teplomer chladiacej kvapaliny a vpravo teplomer motorového oleja, nie oleja prevodovky.
|
|
26.01.2017 11:56 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3032278
|
|
jruze
|
|
|
martinpad napsal(a): Na rovince se mi to chova stejne jako vam, tedy ze tam jakoby skoci na chvili pulena rychlost. Toto pozoruji kdyz vyrazim z domova opacnym smerem po rovine. Ale kdyz vyrazim na do kopce tak mi prave otacky nespadnou po prerazeni. V podsate mi prijde, ze se to chova trosku jak CVT, tedy Automat predari a otacky spadnou jen nepatrne v kopci. Na rovince to presne jak rikate, zustane na vterinku v takove "mezirychlosti zarazene". Jinak elektricke topeni nabehne temer okamzite, ale neni to zrovna moc teple, staci to tak na odmrazeni okna, ale pak mu dlouho trva nez je v aute opravdu teplo, tedy po zahrati motoru. Tusim prave, ze ty state PSA 1,9TD a D meli maly a velky okruh vody, protoze jinak si nedokazu vysvetlit, ze do 2 km topili takovym stylem, ze neslo skoro udrzet ruku na vydechu a Motor byl plne zahraty.
Termostat je tam kvůli ,,malému okruhu" + má chlazení výfukovích plynů od EGR a diesl + el. těleso v tělese topení - ten motor má +- 300Kg no to se třeba z - 10 stupňů nemůe ohřat za minutu.
Termostat je tam kvůli ,,malému okruhu" + má chlazení výfukovích plynů od EGR a diesl + el. těleso v tělese topení - ten motor má +- 300Kg no to se třeba z - 10 stupňů nemůe ohřat za minutu.
|
|
27.04.2017 21:34 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3062972
|
|
vos.pe
|
|
|
Po ročním provozování mé c5 III jsem z vilnosti zkusil ruční volič rychlostí,poloha "M" a zjistil, e to vůbec nic nedělá!
Jinak ve funguje normálně,nic nesvítí,ádná hláka. Je ovem vyndaný zámek páky,nevím proč, a vyměnil jsem aretační kuličku voliče neb byla vyskočená. Prý běná závada. Kde hledat chybu?
Hezký den Petr Vos.
Po ročním provozování mé c5 III jsem z vilnosti zkusil ruční volič rychlostí,poloha "M" a zjistil, e to vůbec nic nedělá!
Jinak ve funguje normálně,nic nesvítí,ádná hláka. Je ovem vyndaný zámek páky,nevím proč, a vyměnil jsem aretační kuličku voliče neb byla vyskočená. Prý běná závada. Kde hledat chybu?
Hezký den Petr Vos.
|
|
28.08.2017 22:13 -
problém s automatickou 6st.prevodovkou
|
3092080
|
|
Di4nqa
|
Město: Koice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Dobrý deň, máme C5 2.0 120kW rok výroby 2013 a máme problém s automatickou prevodovkou. Jazdíme na ňom kadý deň. Dnes pri parkovaní po 30km jazde nereaguje na pridanie plynu, cuká. Po zadaní do P a následne do D, zaraďuje rovno D2 a keď dáme dole nohu z brzdy nepohne sa, a pridaním plynu po cuknutí sa rozbehne. Domov z nákupného centra asi 5 km sme doli normálne. Zatiaž to urobilo prvý krát. No pred pár týdňami nám zaseklo el.ručnú brzdu, stále dávalo povinnos da do P, nedalo sa s ním pohnú tak stálo celý deň. Po celom dni keď sme sa vrátili z práce zase vyskočila hláka s ESP a ABS, s ručnou brdzdou u problém nebol. Stretli ste sa u s niečím takým? Ďakujem za rady.
Dobrý deň, máme C5 2.0 120kW rok výroby 2013 a máme problém s automatickou prevodovkou. Jazdíme na ňom kadý deň. Dnes pri parkovaní po 30km jazde nereaguje na pridanie plynu, cuká. Po zadaní do P a následne do D, zaraďuje rovno D2 a keď dáme dole nohu z brzdy nepohne sa, a pridaním plynu po cuknutí sa rozbehne. Domov z nákupného centra asi 5 km sme doli normálne. Zatiaž to urobilo prvý krát. No pred pár týdňami nám zaseklo el.ručnú brzdu, stále dávalo povinnos da do P, nedalo sa s ním pohnú tak stálo celý deň. Po celom dni keď sme sa vrátili z práce zase vyskočila hláka s ESP a ABS, s ručnou brdzdou u problém nebol. Stretli ste sa u s niečím takým? Ďakujem za rady.
|
|
29.04.2018 15:11 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3153796
|
|
vos.pe
|
|
|
Tak jsem se po roce vrátil k voliči,opravil jsem tiák a nefunguje to dál. Ale dolo mi e se neodjiuje ani blokace voliče v "P",cívka necvaká,tak se ptám,nemá to vlastní pojistku?Zjevně tam nejde áva. Ten ták dostal ránu kdy se rozpadla aretace páky voliče. Díky Pe.
Tak jsem se po roce vrátil k voliči,opravil jsem tiák a nefunguje to dál. Ale dolo mi e se neodjiuje ani blokace voliče v "P",cívka necvaká,tak se ptám,nemá to vlastní pojistku?Zjevně tam nejde áva. Ten ták dostal ránu kdy se rozpadla aretace páky voliče. Díky Pe.:-)
|
|
29.04.2018 19:53 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3153869
|
|
jumep
|
|
|
je tam relatko, to pocujes cvakat?
brzdove svetla svietia ok?
je tam relatko, to pocujes cvakat?
brzdove svetla svietia ok?
|
|
| |
|
|