| | |
06.12.2012 19:34 -
Problémy automatické převodovky / C5 III
|
2528816
|
|
uli81
|
Město: Pruina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
som majitel c5/2008 a par dni po kupe som zistil, ze auto potrhava na zimnom mode prevodovky, no na D aj na manual netrha... uz poznam nazor Citroen ZA (prevodovka), no iny mechanik mysli (ereg alebo mapovanie)
...nema niekto skusenost??? pls
som majitel c5/2008 a par dni po kupe som zistil, ze auto potrhava na zimnom mode prevodovky, no na D aj na manual netrha... uz poznam nazor Citroen ZA (prevodovka), no iny mechanik mysli (ereg alebo mapovanie)
...nema niekto skusenost??? pls
|
|
06.12.2012 19:42 -
Re: Problémy automatické převodovky / C5 III
|
2528819
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Najprv by som skúsil nový soft do prevodovky a motora.
Najprv by som skúsil nový soft do prevodovky a motora.
|
|
06.12.2012 19:44 -
Re: Problémy automatické převodovky / C5 III
|
2528820
|
|
uli81
|
Město: Pruina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
ten som dostal v Citroen Za, nahrali najnovsy soft co je nepomohlo
ten som dostal v Citroen Za, nahrali najnovsy soft co je :( nepomohlo
|
|
06.12.2012 19:46 -
Re: Problémy automatické převodovky / C5 III
|
2528821
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
km to má kožko, olej bol kedy menený, dáke závady to hlási?
km to má kožko, olej bol kedy menený, dáke závady to hlási?
|
|
06.12.2012 19:52 -
Re: Problémy automatické převodovky / C5 III
|
2528822
|
|
uli81
|
Město: Pruina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
km 147tis, olej v motore aj v prevodovke meneny vcera, zavady nepise ani v pamati nic
...zaujmave je, ze to potrhava len pri plynulej jazde v otackach nedzi 1200-1600, vo vysokych radi krasne
motor vraj mam v perfektnom stave ale vedia ty chlapci v Citroen skutocne co robia a hovoria???
km 147tis, olej v motore aj v prevodovke meneny vcera, zavady nepise ani v pamati nic
...zaujmave je, ze to potrhava len pri plynulej jazde v otackach nedzi 1200-1600, vo vysokych radi krasne
motor vraj mam v perfektnom stave ale vedia ty chlapci v Citroen skutocne co robia a hovoria???
|
|
06.12.2012 21:01 -
Re: Problémy automatické převodovky / C5 III
|
2528845
|
|
Hanz 397
|
|
|
A potrhává při řazení,nebo kolísají otáčky při plynulé jízdě?
A potrhává při řazení,nebo kolísají otáčky při plynulé jízdě?
|
|
06.12.2012 21:38 -
Re: Problémy automatické převodovky / C5 III
|
2528853
|
|
jumep
|
|
|
z toho co pise mi to pride ze to robi len na snezny rezim a za jazdy .... aspon tak som to vydedukoval ...
z toho co pise mi to pride ze to robi len na snezny rezim a za jazdy .... aspon tak som to vydedukoval ...
|
|
06.12.2012 21:47 -
Re: Problémy automatické převodovky / C5 III
|
2528855
|
|
Hanz 397
|
|
|
pokud by to bylo za jízdy,ne při řazení,tak by to mohl dělat měnič(určitě). Při sněném reimu pracuje měnič s jinou charakteristikou(delí a větí prokluz,jinej poměr sepnutí,atd),take je to víc cítit. Myslím si,e kdyby se na to zaměřil i na D,hlavně při studený převodovce,tak to tam najde taky. Teda pokud je to při plynulé jízdě,ne při řazení....
pokud by to bylo za jízdy,ne při řazení,tak by to mohl dělat měnič(určitě). Při sněném reimu pracuje měnič s jinou charakteristikou(delí a větí prokluz,jinej poměr sepnutí,atd),take je to víc cítit. Myslím si,e kdyby se na to zaměřil i na D,hlavně při studený převodovce,tak to tam najde taky. Teda pokud je to při plynulé jízdě,ne při řazení....
|
|
09.12.2012 09:14 -
Re: Problémy automatické převodovky / C5 III
|
2529297
|
|
uli81
|
Město: Pruina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
ahoj a dik za prispevky.... siel som s c5 do svedska a v polsku som ju pri -20tich stupnoch nechal postat a zacal som sledovat co bude za studena ako pise Hanz. Asi vie o com hovori lebo mal pravdu a pri studenej prevodovke a plynulej jazde som obcasne (slabe) potrhavanie zacitil aj na D
...je to teda potrhavanie len pri plynulej jazde (nizke otacky v podstate bez zataze), nie pri radeni, hlavne na sneznom rezime, no na D tiez, ale intenzita neporovnatelne slabsia, radenie bez trhancou, plynule...
MATE NIEKTO SKUSENOST S MENICOM??
ahoj a dik za prispevky.... siel som s c5 do svedska a v polsku som ju pri -20tich stupnoch nechal postat a zacal som sledovat co bude za studena ako pise Hanz. Asi vie o com hovori lebo mal pravdu a pri studenej prevodovke a plynulej jazde som obcasne (slabe) potrhavanie zacitil aj na D :-((((
...je to teda potrhavanie len pri plynulej jazde (nizke otacky v podstate bez zataze), nie pri radeni, hlavne na sneznom rezime, no na D tiez, ale intenzita neporovnatelne slabsia, radenie bez trhancou, plynule...
MATE NIEKTO SKUSENOST S MENICOM??
|
|
09.12.2012 21:27 -
Re: Problémy automatické převodovky / C5 III
|
2529828
|
|
jumep
|
|
|
menic je nieco ako spojka, vyberes prevodovku, vyberes menic, nasadis novy, namontujes ...
menic sa bud da nechat repasovat alebo kupit novy
2001 E5 - cena je okolo 700E
menic je nieco ako spojka, vyberes prevodovku, vyberes menic, nasadis novy, namontujes ...
menic sa bud da nechat repasovat alebo kupit novy
2001 E5 - cena je okolo 700E
|
|
10.12.2012 20:25 -
Re: Problémy automatické převodovky / C5 III
|
2530080
|
|
Hanz 397
|
|
|
Bohuel,výměna měniče je řeení jen na chvilku... .Je potřeba rozebrat a kompletně vyčistit převodovku(kdy u bude rozebraná,tak zkontrolovat opotřebení a opotřebované věci vyměnit. Ono je toti větinou prvotní příčina v přidřeném/opotřebovaném/patně funkčním,nebo zaneseném ovládacím ventilu toho měniče a to,e měnič odejde je u v podstatě jen následek.
Snad jednou se mi stalo,e stačilo vyměnit wandler a 2x olej a bylo to dobrý,ale to bylo spí tím,e se to chytilo hodně brzo...
Bohuel,výměna měniče je řeení jen na chvilku... :-( .Je potřeba rozebrat a kompletně vyčistit převodovku(kdy u bude rozebraná,tak zkontrolovat opotřebení a opotřebované věci vyměnit. Ono je toti větinou prvotní příčina v přidřeném/opotřebovaném/patně funkčním,nebo zaneseném ovládacím ventilu toho měniče a to,e měnič odejde je u v podstatě jen následek.
Snad jednou se mi stalo,e stačilo vyměnit wandler a 2x olej a bylo to dobrý,ale to bylo spí tím,e se to chytilo hodně brzo...
|
|
31.05.2016 15:12 -
Automatická převodovka cuknutí při podřazování z 5 na 4
|
2956993
|
|
petrptz
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Dobrý den,
mohl by jste mi někdo poradit, co by mohlo být to, e mi najednou začala při podřazování cukat C5. Bylo to sice asi na 20 km a pak bylo zase ve dobré, ale i tak se mi to nezdá. I po vychladnutí převodovky ve lo v pohodě. Byl jsem v Citroen servisu a tam mne objednali na diagnostiku a za týden, ale říkali, e by to mohla být spojka (oprava 30 tis.) nebo převodovka (oprava prý můe dosáhnout a 140 tis.). Mám C5 III ten první model v této modelové řadě.
Dobrý den,
mohl by jste mi někdo poradit, co by mohlo být to, e mi najednou začala při podřazování cukat C5. Bylo to sice asi na 20 km a pak bylo zase ve dobré, ale i tak se mi to nezdá. I po vychladnutí převodovky ve lo v pohodě. Byl jsem v Citroen servisu a tam mne objednali na diagnostiku a za týden, ale říkali, e by to mohla být spojka (oprava 30 tis.) nebo převodovka (oprava prý můe dosáhnout a 140 tis.). Mám C5 III ten první model v této modelové řadě.
|
|
23.06.2016 12:39 -
Re: Problémy automatické převodovky / C5 III
|
2965376
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Kolik má najeto km? Měnil jsi někdy olej v převodovce? V Citroenu sice budou tvrdit, e je doivotní, ale bez výměny kadých 60 tisíc se při nějakých 200k vysype a bude zralá na repas
Kolik má najeto km? Měnil jsi někdy olej v převodovce? V Citroenu sice budou tvrdit, e je doivotní, ale bez výměny kadých 60 tisíc se při nějakých 200k vysype a bude zralá na repas
|
|
24.06.2016 14:46 -
Re: Problémy automatické převodovky / C5 III
|
2965632
|
|
certik
|
Město: , Auto: None | Počet příspěvků: 37 |
|
|
petrpz: dej pak vedet jaks dopadl, ve stredu jsem dal do servisu auto nejspis se stejnym problemem: kope pri podrazovani na 4 (z 5 i z 6), a pri zarazeni D. Nejdriv to parkrat udelalo jen tak nepatrne a casem se to pomalu zhorsovalo. Resil jsem to ve vedlejsim vlakne (AM6)
Po nekolika konzultacich to zatim vypada, ze bude problem bud hydroblok, nebo jedna ze spojek (ne menic ale fakt spojka), dokonce na to je i papir v citroenu (se stejnym popisem chovani), ze u aut do urcityho data (nekdy na prelomu 2012/2013) tam byla nejaka "konstrukcni vada", kvuli ktere tam pozdeji zacali davat jiny ty spojky. Podle papiru je problem se "segmentem spojky C1". Chce to ale kazdopadne nekoho, kdo tem prevodovkam rozumi. Z toho co jsem za posledni mesic resil bych nedoporucil KAPS V autorizovanym servisu jsem taky moc nepochodil, vzasade mi rekli ze mi nanejvys tu prevodovku za 15 tisic vymontuji a poslou jinam.
petrpz: dej pak vedet jaks dopadl, ve stredu jsem dal do servisu auto nejspis se stejnym problemem: kope pri podrazovani na 4 (z 5 i z 6), a pri zarazeni D. Nejdriv to parkrat udelalo jen tak nepatrne a casem se to pomalu zhorsovalo. Resil jsem to ve vedlejsim vlakne (AM6)
Po nekolika konzultacich to zatim vypada, ze bude problem bud hydroblok, nebo jedna ze spojek (ne menic ale fakt spojka), dokonce na to je i papir v citroenu (se stejnym popisem chovani), ze u aut do urcityho data (nekdy na prelomu 2012/2013) tam byla nejaka "konstrukcni vada", kvuli ktere tam pozdeji zacali davat jiny ty spojky. Podle papiru je problem se "segmentem spojky C1". Chce to ale kazdopadne nekoho, kdo tem prevodovkam rozumi. Z toho co jsem za posledni mesic resil bych nedoporucil KAPS :) V autorizovanym servisu jsem taky moc nepochodil, vzasade mi rekli ze mi nanejvys tu prevodovku za 15 tisic vymontuji a poslou jinam.
|
|
25.01.2017 08:01 -
Automatická převodovka / C5 III
|
3031820
|
|
martinpad
|
Město: Velim, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Zdar chlapi, nikde jsem nenael pododný dotaz, tak jsem zaloil nové téma. Doufám, e jsem dotaz nepřehlédl a nebyl ji někdy diskutován. Jedná se mi o chování automatu. Mám C5 2011 Facelift s automatem 120kw HDI a kdy jsou teď mrazy (a bydlím v údolí) tak se studená převodovka chová troku jinak co se otáček týče. V podstatě nastartuji, okrábu Auto od ledu a vyjedu, bohuel musím hned cca kilometr do kopce a tady je nastává ta změna. Nevím jak to popsat, ale přijde mi to, jako by převodovka "řadila půlky" protoe mám poměrně nízkou rychlost třeba 40na začátku kopce - 60 na vrcholu. Ale převodovka (dle ukazatele) u třeba v 50-60 ¨zařadí 6tku, která přitom točí u 2tis otáček, co je divné. Take buď má převodovka na zimu "jakoby jinak poskládané převody" - laicky řečeno, vím, e to asi nejde, ale působí to tak....a nebo kecá ukazatel zařazeného převodu. Protoe do kopce ma zařazeno 6 a otáčky 2000 a jakmile skončí kopec a je rovina tak stále zůstává 6tka, ale otáčky klesnou na 1500. V podstatě celé řazení, kdy jedu se zmrzlým autem do kopce je divné, protoe při přeřazení téměř neklesnou otáčky, pokles je jen velmi malý. Přitom na rovině otáčky ihned po přeazení klesnou standartně třeba o 500otáček. Přijde mi to, jakoby Automat přeřadil v kopci na vyí kvalt, ale nechal dlouho prokluzovat spojku nebo něco takového. Omlouvám se za popis, ale nevím jak to vysvětlit jinak A dělá to jen teď v mrazech a pouze v kopci. Pokud v mrazu jedu opačným směrem přes město tak se Automat i zmrzlý chová stejně jako zahřátý.
Zdar chlapi, nikde jsem nenael pododný dotaz, tak jsem zaloil nové téma. Doufám, e jsem dotaz nepřehlédl a nebyl ji někdy diskutován. Jedná se mi o chování automatu. Mám C5 2011 Facelift s automatem 120kw HDI a kdy jsou teď mrazy (a bydlím v údolí) tak se studená převodovka chová troku jinak co se otáček týče. V podstatě nastartuji, okrábu Auto od ledu a vyjedu, bohuel musím hned cca kilometr do kopce a tady je nastává ta změna. Nevím jak to popsat, ale přijde mi to, jako by převodovka "řadila půlky" protoe mám poměrně nízkou rychlost třeba 40na začátku kopce - 60 na vrcholu. Ale převodovka (dle ukazatele) u třeba v 50-60 ¨zařadí 6tku, která přitom točí u 2tis otáček, co je divné. Take buď má převodovka na zimu "jakoby jinak poskládané převody" - laicky řečeno, vím, e to asi nejde, ale působí to tak....a nebo kecá ukazatel zařazeného převodu. Protoe do kopce ma zařazeno 6 a otáčky 2000 a jakmile skončí kopec a je rovina tak stále zůstává 6tka, ale otáčky klesnou na 1500. V podstatě celé řazení, kdy jedu se zmrzlým autem do kopce je divné, protoe při přeřazení téměř neklesnou otáčky, pokles je jen velmi malý. Přitom na rovině otáčky ihned po přeazení klesnou standartně třeba o 500otáček. Přijde mi to, jakoby Automat přeřadil v kopci na vyí kvalt, ale nechal dlouho prokluzovat spojku nebo něco takového. Omlouvám se za popis, ale nevím jak to vysvětlit jinak :) A dělá to jen teď v mrazech a pouze v kopci. Pokud v mrazu jedu opačným směrem přes město tak se Automat i zmrzlý chová stejně jako zahřátý.
|
|
25.01.2017 08:56 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3031825
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Ja bych rekl ze jak to popisujes tak je to normalni. Aisin pro euro5 se snazi chovat tak ze velmi rad radi vyssi stupen a radsi necha proklouznout hydromenic. Vse je taky dane ze olej neni zahraty na provozni teplotu. S tim asi nepujde udelat nic ale chybu bych v tom nevidel.
Ja bych rekl ze jak to popisujes tak je to normalni. Aisin pro euro5 se snazi chovat tak ze velmi rad radi vyssi stupen a radsi necha proklouznout hydromenic. Vse je taky dane ze olej neni zahraty na provozni teplotu. S tim asi nepujde udelat nic ale chybu bych v tom nevidel.
|
|
25.01.2017 11:26 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3031891
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Ale to same delal aji starsi ZF 4HP20 v C5 I, proste necha otevreny menic, podle me aby zahral rychleji olej. To co popisujes je normalni, mam to taky hned z baraku do kopce prevyseni 80m a v podstate jedu na 5tku 2000 otacek treba 50tkou a nahore zavre vetsinou uz menic a spadne to treba na 1300otacek. Je mi to taky nekdy proti srsti, protoze se s tim trilitrem sinu jak s hnojem, ale nechcu to vytacet nejak moc hned do kopce, kdyz je motor promrzly. Vetsinou to uz delam tak, ze si par minut predem zajdu nastartovat auto, aspon se zahreje sedacka
Ale to same delal aji starsi ZF 4HP20 v C5 I, proste necha otevreny menic, podle me aby zahral rychleji olej. To co popisujes je normalni, mam to taky hned z baraku do kopce prevyseni 80m a v podstate jedu na 5tku 2000 otacek treba 50tkou a nahore zavre vetsinou uz menic a spadne to treba na 1300otacek. Je mi to taky nekdy proti srsti, protoze se s tim trilitrem sinu jak s hnojem, ale nechcu to vytacet nejak moc hned do kopce, kdyz je motor promrzly. Vetsinou to uz delam tak, ze si par minut predem zajdu nastartovat auto, aspon se zahreje sedacka :)
|
|
25.01.2017 13:00 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3031914
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Já mám to samý auto a mě tedy převodovka do kopce podřadí na nií stupeň a na kopci zařadí pak vyí co má docela logiku. Nezdá se mi e by převodovka nějak prokluzovala ale mám nahraný nejnovějí program v řídící jednotce tak nevím jestli to můe mít vliv. Kdy zmáčknu vločku na sníh rozjídím se na trojku ale ve jinak funguje normálně. J.C.
Já mám to samý auto a mě tedy převodovka do kopce podřadí na nií stupeň a na kopci zařadí pak vyí co má docela logiku. Nezdá se mi e by převodovka nějak prokluzovala ale mám nahraný nejnovějí program v řídící jednotce tak nevím jestli to můe mít vliv. Kdy zmáčknu vločku na sníh rozjídím se na trojku ale ve jinak funguje normálně. J.C.
|
|
25.01.2017 13:50 -
Re: Automatická převodovka / C5 III
|
3031918
|
|
jruze
|
|
|
4HP20 měli tu vlastnost e studené řadili později = ve vyích otáčkách,Aisin by se měl chovat podobně - to co mám v biturbu řadí studená stejně jako teplá - moná je malej rozdíl v otáčkách ale není to moc znatelné(moná nepatrně vyí a jakoby pomalejí přeřazení)- na to se ale musíte soustředit a havně s autem vyjídím větinou tak 5.-10. minut po nastartování.
4HP20 měli tu vlastnost e studené řadili později = ve vyích otáčkách,Aisin by se měl chovat podobně - to co mám v biturbu řadí studená stejně jako teplá - moná je malej rozdíl v otáčkách ale není to moc znatelné(moná nepatrně vyí a jakoby pomalejí přeřazení)- na to se ale musíte soustředit a havně s autem vyjídím větinou tak 5.-10. minut po nastartování.:nevim
|
|
| |
|
|