| | |
06.12.2012 08:37 -
patné emise na C5 I 2.0Hpi
|
2528623
|
|
JDK
|
Město: Bravantice, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravím vechny.Po koupi vozu jsem jel na stk a emise.Emise jsem bohuel neudělal jeliko mi to podle emisí jede na chudou směs.Tak jsem to dal do servisu.Řídící jednotka nehlásí ádnou závadu a auto normálně jede (bohuel nevím jestli má malý výkon, protoe to nemůu srovnat). Mechanik vyčistil a odzkouel EGR ventil a krtící klapku - auto opět patné Emise. Druhý pokus Lambda před Katem. Mechanik sehnal někde starí údajně dobrou a emise opět patné.Člověk na emisích byl tak hodný, e mi to píchl na diagnostiku a řekl mi, e napětí na lambdě před kat. je 1,08v, ale vůbec neosciluje a labda za katem mu hlásí ŘJ, e je rozpojená (nefunkční) a je tam 0,96v. Tak se obracím na vás, jestli jste to někdo neřeil, jeliko ač ten mechanik dělal nějakou dobu u Citroenu a má i jejich diagnostiku, tak podle mě je ztracený a neví jak dál
Zdravím vechny.Po koupi vozu jsem jel na stk a emise.Emise jsem bohuel neudělal jeliko mi to podle emisí jede na chudou směs.Tak jsem to dal do servisu.Řídící jednotka nehlásí ádnou závadu a auto normálně jede (bohuel nevím jestli má malý výkon, protoe to nemůu srovnat). Mechanik vyčistil a odzkouel EGR ventil a krtící klapku - auto opět patné Emise. Druhý pokus Lambda před Katem. Mechanik sehnal někde starí údajně dobrou a emise opět patné.Člověk na emisích byl tak hodný, e mi to píchl na diagnostiku a řekl mi, e napětí na lambdě před kat. je 1,08v, ale vůbec neosciluje a labda za katem mu hlásí ŘJ, e je rozpojená (nefunkční) a je tam 0,96v. Tak se obracím na vás, jestli jste to někdo neřeil, jeliko ač ten mechanik dělal nějakou dobu u Citroenu a má i jejich diagnostiku, tak podle mě je ztracený a neví jak dál:-(
|
|
06.12.2012 13:37 -
Re: patné emise na C5 I 2.0Hpi
|
2528688
|
|
jumep
|
|
|
zmen mechanika ...
ale tiez je divne ze neosciluje a nehlasi to chybu ...
kazdopadne to chce diagnostika / diagnostiku od niekoho kto vie co a ako ...
zmen mechanika ...
ale tiez je divne ze neosciluje a nehlasi to chybu ...
kazdopadne to chce diagnostika / diagnostiku od niekoho kto vie co a ako ...
|
|
06.12.2012 15:10 -
Re: patné emise na C5 I 2.0Hpi
|
2528701
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
skús len tak pre skúku odpoji na pár min baterku. Dos často toto pomohlo na iných citrónoch ked sa tvarili lambdy takto a neprelo to emisnou.
skús len tak pre skúku odpoji na pár min baterku. Dos často toto pomohlo na iných citrónoch ked sa tvarili lambdy takto a neprelo to emisnou.
|
|
06.12.2012 21:11 -
Re: patné emise na C5 I 2.0Hpi
|
2528846
|
|
Hanz 397
|
|
|
A nepracuje tenhle motor na volno s chudou směsí? Taky nám vyhodili z ME zákazníka s přímovstřikovým benzínem,páč to nevěděli(já vím,jiná značka,ale i jiní pracují s chudou,nebo třeba vrstvenou směsí,která je v popdstatě taky chudá).
Jiná věc jsou ty lambdy,kadopádně by se měly pohybovat,i kdyby snímaly chudou...
A nepracuje tenhle motor na volno s chudou směsí? Taky nám vyhodili z ME zákazníka s přímovstřikovým benzínem,páč to nevěděli(já vím,jiná značka,ale i jiní pracují s chudou,nebo třeba vrstvenou směsí,která je v popdstatě taky chudá).
Jiná věc jsou ty lambdy,kadopádně by se měly pohybovat,i kdyby snímaly chudou...
|
|
06.12.2012 21:37 -
Re: patné emise na C5 I 2.0Hpi
|
2528850
|
|
jumep
|
|
|
jj, hpi ide s chudobou, ale to by ma nenapadlo zeby to na emisiach kvoli tomu vyhadzovali ...
a tiez je otazka cim pozeral tie lambdy
povedal by som ze to chce diagnostika co sa na to vie pozret ci to skutocne ide a potom upozornit daneho pana na vysokotlak
jj, hpi ide s chudobou, ale to by ma nenapadlo zeby to na emisiach kvoli tomu vyhadzovali ...
a tiez je otazka cim pozeral tie lambdy
povedal by som ze to chce diagnostika co sa na to vie pozret ci to skutocne ide a potom upozornit daneho pana na vysokotlak
|
|
06.12.2012 21:41 -
Re: patné emise na C5 I 2.0Hpi
|
2528854
|
|
Hanz 397
|
|
|
Prostě vude se najdou experti na svých místech... My jsme museli tenkrát tomu zákazníkovi dát výtisk z technických dat a prohláení s milionem razítek a i tak měl ten emisák blbý kecy...
Prostě vude se najdou experti na svých místech... My jsme museli tenkrát tomu zákazníkovi dát výtisk z technických dat a prohláení s milionem razítek a i tak měl ten emisák blbý kecy...
|
|
06.12.2012 21:50 -
Re: patné emise na C5 I 2.0Hpi
|
2528856
|
|
jumep
|
|
|
odporucam zajst v takom pripade za inym ktory ma prehlad ...
odporucam zajst v takom pripade za inym ktory ma prehlad ...
|
|
07.12.2012 19:41 -
Re: patné emise na C5 I 2.0Hpi
|
2529044
|
|
JDK
|
Město: Bravantice, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Tu baterku skusím odpojit.Za to nic nedám. Mechanik mi řek, e zatím neví. Mám jezdit, kdy to nic nedělá anehlásí ádnou chybu a za měsíc se mám stavit a skusíme to znova napíchnout na diagnostiku. Říkal, e jak mi vracel do auta tu mojí starou lambdu, tak to znovu píchl na diagnostiku a začli se mu hlásit obě sondy i dobré napětí na nich. Ale u jsem na emise nejel. Počkám měsíc a uvidíme jestli v paměti závad něco bude a prý bude mít i osciloskop take bude moct ty lambdy přeměřit.
-jinak emise se dělají při určitých otáčkách to má naměřit dané hodnoty, take by tam ta směs neměla být chudá.
Tu baterku skusím odpojit.Za to nic nedám. Mechanik mi řek, e zatím neví. Mám jezdit, kdy to nic nedělá anehlásí ádnou chybu a za měsíc se mám stavit a skusíme to znova napíchnout na diagnostiku. Říkal, e jak mi vracel do auta tu mojí starou lambdu, tak to znovu píchl na diagnostiku a začli se mu hlásit obě sondy i dobré napětí na nich. Ale u jsem na emise nejel. Počkám měsíc a uvidíme jestli v paměti závad něco bude a prý bude mít i osciloskop take bude moct ty lambdy přeměřit.
-jinak emise se dělají při určitých otáčkách to má naměřit dané hodnoty, take by tam ta směs neměla být chudá.
|
|
07.12.2012 20:42 -
Re: patné emise na C5 I 2.0Hpi
|
2529053
|
|
Darja
|
|
|
přijde mi, e problém v diagnostikování je v diagnostikovi. Tak a opíe závady, co to hází a ty je napi sem. protoe diagnostika, pokud se umí správně číst, prozradí dost...
Taky jde o to, kolik m to deset let starý auto nalítáno... (tipuju, e tacháč je okolo 130ti )
přijde mi, e problém v diagnostikování je v diagnostikovi. Tak a opíe závady, co to hází a ty je napi sem. protoe diagnostika, pokud se umí správně číst, prozradí dost...
Taky jde o to, kolik m to deset let starý auto nalítáno... (tipuju, e tacháč je okolo 130ti:-)) )
|
|
08.12.2012 11:05 -
Re: patné emise na C5 I 2.0Hpi
|
2529090
|
|
JDK
|
Město: Bravantice, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Diagnostika právě nepíe ádné závady ( akorát jednou sporadická závada - vysoké napětí na lambdě - pravděpodobně jak přehazoval mojí sondu na zkouku za jinou - pak u se závada neoběvila ), ani to na palubaku nehodí servis nebo nějaký problém. Ale jak najede na lambdy tak buď se nehlasí, nebo neoscilují popřípadě ja na nich velké napěti, ale řídící jednotce to nevadíProstě auto se chová jako by bylo ve v pořádku a nic mu nechybí, akorát neudělá emise Bohuel nemůu porovnat jestli jede hůř protoe nemám srovnání. Jinak vysokotlaké čerpadlo je měněno při cca 92tis (continental), teď má auto necelých 114tis. Vypadájí ty kilometry sice neskutečně, ale bylo třetí v rodině a ten borec mi dal spoustu dokumentu (STK,Servis Citroen, papíry od dovozu). Prakticky zmapovaný stav tacho od 2006 do teď (německo, majitel ročník 1935 najeto necelých 60tis.km) .
Jinak by mě zajímalo, kdy kadý na tento motor nadává, kolik je jeho ivotnost Případně kolik tak vydrí km to vysokotlaké čerpadlo , popřípadě jiné často se kazící drahé díly.
Diagnostika právě nepíe ádné závady ( akorát jednou sporadická závada - vysoké napětí na lambdě - pravděpodobně jak přehazoval mojí sondu na zkouku za jinou - pak u se závada neoběvila ), ani to na palubaku nehodí servis nebo nějaký problém. Ale jak najede na lambdy tak buď se nehlasí, nebo neoscilují popřípadě ja na nich velké napěti, ale řídící jednotce to nevadí:-oProstě auto se chová jako by bylo ve v pořádku a nic mu nechybí, akorát neudělá emise:-( Bohuel nemůu porovnat jestli jede hůř protoe nemám srovnání. Jinak vysokotlaké čerpadlo je měněno při cca 92tis (continental), teď má auto necelých 114tis. Vypadájí ty kilometry sice neskutečně, ale bylo třetí v rodině a ten borec mi dal spoustu dokumentu (STK,Servis Citroen, papíry od dovozu). Prakticky zmapovaný stav tacho od 2006 do teď (německo, majitel ročník 1935 najeto necelých 60tis.km) .
Jinak by mě zajímalo, kdy kadý na tento motor nadává, kolik je jeho ivotnost Případně kolik tak vydrí km to vysokotlaké čerpadlo , popřípadě jiné často se kazící drahé díly.
|
|
08.12.2012 12:28 -
Re: patné emise na C5 I 2.0Hpi
|
2529104
|
|
Hanz 397
|
|
|
JDK napsal(a): Tu baterku skusím odpojit.Za to nic nedám. Mechanik mi řek, e zatím neví. Mám jezdit, kdy to nic nedělá anehlásí ádnou chybu a za měsíc se mám stavit a skusíme to znova napíchnout na diagnostiku. Říkal, e jak mi vracel do auta tu mojí starou lambdu, tak to znovu píchl na diagnostiku a začli se mu hlásit obě sondy i dobré napětí na nich. Ale u jsem na emise nejel. Počkám měsíc a uvidíme jestli v paměti závad něco bude a prý bude mít i osciloskop take bude moct ty lambdy přeměřit.
-jinak emise se dělají při určitých otáčkách to má naměřit dané hodnoty, take by tam ta směs neměla být chudá.
Obecně: pokud motor pracuje s chudou směsí,tak s ní v různém poměru pracuje bez zatíení v celém rozsahu otáček.Je divné,e to,e lambády nechodí,jak mají,řídící jednotce nevadí-je to věc ovlivňující přímo emise,tudí pokud se vyskytne i sebesporadičtějí(to slovo jsem teď vymyslel ) závada,tak by to mělo rozsvítit diagnostickou kontrolku motoru.
Pro srovnání na klubu určo někoho ,kdo tě nechá svézt najde...
Obecně: pokud motor pracuje s chudou směsí,tak s ní v různém poměru pracuje bez zatíení v celém rozsahu otáček.Je divné,e to,e lambády nechodí,jak mají,řídící jednotce nevadí-je to věc ovlivňující přímo emise,tudí pokud se vyskytne i sebesporadičtějí(to slovo jsem teď vymyslel :-d ) závada,tak by to mělo rozsvítit diagnostickou kontrolku motoru.
Pro srovnání na klubu určo někoho ,kdo tě nechá svézt najde...;-)
|
|
08.12.2012 12:56 -
Re: patné emise na C5 I 2.0Hpi
|
2529107
|
|
Henry
|
|
|
Nereaguje lambda sonda pouze na bohatou směs???
Pokud ten motor jede stále na chudou směs, tak lambda nemůe reagovat. Zareaguje pouze na bohatou směs a dá povel řídící jednotce => ochudit směs je bohatá => protoe bohatá směs je neekologická. Kvůli tomu tam ta lambda je, jinak je na ),(.
Nereaguje lambda sonda pouze na bohatou směs???
Pokud ten motor jede stále na chudou směs, tak lambda nemůe reagovat. Zareaguje pouze na bohatou směs a dá povel řídící jednotce => ochudit směs je bohatá => protoe bohatá směs je neekologická. Kvůli tomu tam ta lambda je, jinak je na ),(.
|
|
08.12.2012 13:12 -
Re: patné emise na C5 I 2.0Hpi
|
2529109
|
|
Hanz 397
|
|
|
Henry napsal(a): Nereaguje lambda sonda pouze na bohatou směs???
Pokud ten motor jede stále na chudou směs, tak lambda nemůe reagovat. Zareaguje pouze na bohatou směs a dá povel řídící jednotce => ochudit směs je bohatá => protoe bohatá směs je neekologická. Kvůli tomu tam ta lambda je, jinak je na ),(.
Lambda nereaguje na nic,pouze porovnává mnoství nespáleného kyslíku ve výfukových plynech s okolím...Viděl jsem i auto s lambdou 0,64 a lambády to pobírali,akorát jednotce se to nedařilo srovnat,protoe byl zaseknutej,otevřenej vstřik.Samozřejmě těm lambdám,katíku ani motoru se to nelíbilo,ale to u patří jinam...
Jinak chudá je taky neekologická,je v ní vysokej podíl oxidů dusíku,ale to taky patří jinam.
Take: lambdasondy pomáhají jednotce svojí činností doregulovat přesně definované sloení směsi a je úplně jedno,jestli ta směs má být chudá,nebo bohatá...
Lambda nereaguje na nic,pouze porovnává mnoství nespáleného kyslíku ve výfukových plynech s okolím...Viděl jsem i auto s lambdou 0,64 a lambády to pobírali,akorát jednotce se to nedařilo srovnat,protoe byl zaseknutej,otevřenej vstřik.Samozřejmě těm lambdám,katíku ani motoru se to nelíbilo,ale to u patří jinam...
Jinak chudá je taky neekologická,je v ní vysokej podíl oxidů dusíku,ale to taky patří jinam.
Take: lambdasondy pomáhají jednotce svojí činností doregulovat přesně definované sloení směsi a je úplně jedno,jestli ta směs má být chudá,nebo bohatá...
|
|
08.12.2012 13:25 -
Re: patné emise na C5 I 2.0Hpi
|
2529110
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
informace z lambda sond je pouívána řídící jednotkou k doladění bohatosti směsi paliva a vzduchu, přičem 1 lamda, je poměr cca 14,7kg vzduchu na 1 kilo benzínu a k tomu se jednotka snaí dostat.
informace z lambda sond je pouívána řídící jednotkou k doladění bohatosti směsi paliva a vzduchu, přičem 1 lamda, je poměr cca 14,7kg vzduchu na 1 kilo benzínu a k tomu se jednotka snaí dostat.
|
|
08.12.2012 17:37 -
Re: patné emise na C5 I 2.0Hpi
|
2529197
|
|
JDK
|
Město: Bravantice, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Co na to řícthlavně e to jedeZa měsíc to skusíme napojit znovu, třeba se to jeděním zpraví. Myslíte e na to má vliv, kdy jezdím na natural 95?
Co na to říct:-ohlavně e to jede;-)Za měsíc to skusíme napojit znovu, třeba se to jeděním zpraví. Myslíte e na to má vliv, kdy jezdím na natural 95?
|
|
| |
|
|