| | |
27.10.2017 16:46 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105078
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nejsem si jistej jestli ma pravdu Petre...popis co pises sedi na starsi cerpadla s odpojovanim 3 pistku,typicky stare 2.0 nebo 2.2 HDi
u 1.6 je to trochu jinak..nicmene posloupnost je jasna a stejna u vsech HDi:
otacky motoru presahnou 150ot/min = jednotka zacne ovladat regulator ceka na tlak,pokud je tlak cca 250 otviraji se vstrikovace=motor bezi
nejsem si jistej jestli ma pravdu Petre...popis co pises sedi na starsi cerpadla s odpojovanim 3 pistku,typicky stare 2.0 nebo 2.2 HDi
u 1.6 je to trochu jinak..nicmene posloupnost je jasna a stejna u vsech HDi:
otacky motoru presahnou 150ot/min = jednotka zacne ovladat regulator ceka na tlak,pokud je tlak cca 250 otviraji se vstrikovace=motor bezi
|
|
27.10.2017 17:08 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105084
|
|
PeterLa
|
Město: amorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 25 |
|
|
no hej, len ja mám zásadný problém, e nemám naftu v čerpadle. Čie musím nájs to, čo jej bráni ís do čerpadla. Preto som sa pýtal na to, či tam niekde nieje nejaký ventil alebo niečo čo mu bráni aby si nasalo. Určite 1,6 nemá čerpadlo v nádri ani nikde po ceste, vežké čerpadlo si ahá naftu samo a takisto z princípu nemá blokovanú spiatočku.
Vyskúame, uvidíme.
no hej, len ja mám zásadný problém, e nemám naftu v čerpadle. Čie musím nájs to, čo jej bráni ís do čerpadla. Preto som sa pýtal na to, či tam niekde nieje nejaký ventil alebo niečo čo mu bráni aby si nasalo. Určite 1,6 nemá čerpadlo v nádri ani nikde po ceste, vežké čerpadlo si ahá naftu samo a takisto z princípu nemá blokovanú spiatočku.
Vyskúame, uvidíme.
|
|
27.10.2017 17:28 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105098
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
a co pouzit hlavu a "balonek" na vstupu ???
co se zamyslet a zalit filtr aby melo cerpadlo co tahat,vzduch je stlaciteny ten ti kapalinu/naftu nenatahne
a co pouzit hlavu a "balonek" na vstupu ???
co se zamyslet a zalit filtr aby melo cerpadlo co tahat,vzduch je stlaciteny ten ti kapalinu/naftu nenatahne
|
|
28.10.2017 09:53 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105177
|
|
PeterLa
|
Město: amorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 25 |
|
|
To bolo asi prvé čo som robil. Take po včerajku u čerpadlo ahá. Viem to len podža toho, e keď odpojím spiatočku, tak pekne vytláča. Tak som to dal na Lexiu:
Permanentní porucha
Obvod relé havení Nenapájené relé a napájené Svícky
Permanentní porucha
Signál snímače teploty poívodního vzduchu (průtokoměr) Zkrat na plus nebo poerusení obvodu nebo poílis vysoká
hodnota
Permanentní porucha
Signál průtokoměru Poerusení obvodu, zkrat na plus nebo na kostru v napájení snímače nebo na signálu
Permanentní porucha
Obvod relé havení Ovládání ve zkratu na kostru nebo otevrenŚ obvod
Permanentní porucha
Obvod relé havení Napájené relé a nikdy nenapájené Svícky
Permanentní porucha
Regulace vysokého tlaku paliva tlak v rampě je nisí ne minimální
Permanentní porucha
Funkce chlazení integrována do rídicí jednotky (chladicí ventilátor s motorem) Obvod je poerusen nebo je teplota poílis
vysoká
Permanentní porucha
Signál teploty nafty Zkrat na plus nebo poerusení obvodu nebo poílis vysoká hodnota
Vzduchová váha je odpojená tak to preto.
Regulátor vysokého tlaku evidentne nepúa do railu. Pri teste pekne cvaká. Toto vypísala Lexia:
Permanentní porucha, Regulace
vysokého tlaku paliva tlak v rampě je
nisí ne minimální
:
Kód závady : P1113
Otáčky motoru : 2537 min-1
Tlak paliva : 0 barů
Omezeny tlak paliva : 376 barů
Průtok čerpadla : 30 mm3 / sek.
Napětí regulátoru průtoku paliva : 2509 mV
To bolo asi prvé čo som robil. Take po včerajku u čerpadlo ahá. Viem to len podža toho, e keď odpojím spiatočku, tak pekne vytláča. Tak som to dal na Lexiu:
Permanentní porucha
Obvod relé havení Nenapájené relé a napájené Svícky
Permanentní porucha
Signál snímače teploty poívodního vzduchu (průtokoměr) Zkrat na plus nebo poerusení obvodu nebo poílis vysoká
hodnota
Permanentní porucha
Signál průtokoměru Poerusení obvodu, zkrat na plus nebo na kostru v napájení snímače nebo na signálu
Permanentní porucha
Obvod relé havení Ovládání ve zkratu na kostru nebo otevrenŚ obvod
Permanentní porucha
Obvod relé havení Napájené relé a nikdy nenapájené Svícky
Permanentní porucha
Regulace vysokého tlaku paliva tlak v rampě je nisí ne minimální
Permanentní porucha
Funkce chlazení integrována do rídicí jednotky (chladicí ventilátor s motorem) Obvod je poerusen nebo je teplota poílis
vysoká
Permanentní porucha
Signál teploty nafty Zkrat na plus nebo poerusení obvodu nebo poílis vysoká hodnota
Vzduchová váha je odpojená tak to preto.
Regulátor vysokého tlaku evidentne nepúa do railu. Pri teste pekne cvaká. Toto vypísala Lexia:
Permanentní porucha, Regulace
vysokého tlaku paliva tlak v rampě je
nisí ne minimální
:
Kód závady : P1113
Otáčky motoru : 2537 min-1
Tlak paliva : 0 barů
Omezeny tlak paliva : 376 barů
Průtok čerpadla : 30 mm3 / sek.
Napětí regulátoru průtoku paliva : 2509 mV
|
|
28.10.2017 09:59 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105179
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to ze regulator cvaka neznamena ze funguje...
zavady smaz a az potom se objevi ty dulezite...a ty napis
nebo mas nekde neco spatne zapojene..mas konektory zasunute tak kde maji byt ?
jednotka ovlada regulator nebo ne ?
jake je RCO regulatoru?
jake je napeti snimacu ?
to ze regulator cvaka neznamena ze funguje...
zavady smaz a az potom se objevi ty dulezite...a ty napis
nebo mas nekde neco spatne zapojene..mas konektory zasunute tak kde maji byt ?
jednotka ovlada regulator nebo ne ?
jake je RCO regulatoru?
jake je napeti snimacu ?
|
|
28.10.2017 10:07 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105180
|
|
PeterLa
|
Město: amorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Ete je tu jedna novinka: je prasknutý ten malý zberač spiatočiek čo je pricviknutý vzadu na saní. Normálne z neho netečie, len keď zapchám spiatočku prstom, tak z neho strieka. Neviem, ako sa to odborne volá.
Ete je tu jedna novinka: je prasknutý ten malý zberač spiatočiek čo je pricviknutý vzadu na saní. Normálne z neho netečie, len keď zapchám spiatočku prstom, tak z neho strieka. Neviem, ako sa to odborne volá.
|
|
28.10.2017 10:12 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105181
|
|
PeterLa
|
Město: amorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 25 |
|
|
autodiag díky, idem na to. Vie kožko krát som tie konektory pozeral Prepáč mi prosím moje debilné otázky ale ako zistím či ho jednotka ovláda? Doteraz som si myslel e lexiou ovládam jednotku a jednotka robí tie testy idem to tam nahodi.
autodiag díky, idem na to. Vie kožko krát som tie konektory pozeral:) Prepáč mi prosím moje debilné otázky ale ako zistím či ho jednotka ovláda? Doteraz som si myslel e lexiou ovládam jednotku a jednotka robí tie testy:( idem to tam nahodi.
|
|
28.10.2017 10:25 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105186
|
|
jruze
|
|
|
Řeím podobnou věc - auto stálo od rána - kdy jsem k němu v poledne přiel tak chytlo na otočku(berla 1.6 HDI 66Kw) - auto najeto 60000Km(skutečných), vechny hodnoty OK (mladej tam dal novej filtr,zkouel i novej snímač,vyčistil regulátor) přes den chytá na otočku. Ráno kdy stojí od večera ho nenatočí - jen na sprej a to chytne hned a u běí bez problému a celej den chytá.Tlak paliva kdy jsem byl u toho já tak tlak paliva naběhne normálně(malá prodleva ale to je diag) a vechny hodnoty suprové (uloené chyby nizký tlak paliva , havky a EGR blokován v zavřené poloze - po vymazání u jen havky) - problém e kdy jsem byl u toho já tak nebyl problém( auto je na jihu a snad ho budu mít v průběhu týdne u sebe.
Řeím podobnou věc - auto stálo od rána - kdy jsem k němu v poledne přiel tak chytlo na otočku(berla 1.6 HDI 66Kw) - auto najeto 60000Km(skutečných), vechny hodnoty OK (mladej tam dal novej filtr,zkouel i novej snímač,vyčistil regulátor) přes den chytá na otočku. Ráno kdy stojí od večera ho nenatočí - jen na sprej a to chytne hned a u běí bez problému a celej den chytá.Tlak paliva kdy jsem byl u toho já tak tlak paliva naběhne normálně(malá prodleva ale to je diag) a vechny hodnoty suprové (uloené chyby nizký tlak paliva , havky a EGR blokován v zavřené poloze - po vymazání u jen havky) - problém e kdy jsem byl u toho já tak nebyl problém( auto je na jihu a snad ho budu mít v průběhu týdne u sebe.
|
|
28.10.2017 10:34 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105190
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
merene hodnoty
merene hodnoty
|
|
28.10.2017 11:38 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105201
|
|
PeterLa
|
Město: amorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 25 |
|
|
jruze napsal(a): Vechno tomu nasvědčuje ale ono to dovede chcípat i za jízdy - prý větinou kdy jede v koloně(nebo spí v koloně a při prudím rozjezdu pod plynem zdechne a jde hned natočit a zase jede - to by zase vypadalo na konektor na čidle - také na to trpí - mladej říkal e byl povolenej EGR a trochu foukal) - a to tu budu mít uvidím - ta nafta mne napadla také=stačí volná hadička na přepadu u těhle .... ale za jízdy??
niekto tu dávnejie písal, tie tuím berli 1,6hdi, e mu to pravidelne zhasínalo-nezhasínalo a po vetkých moných peripetiách to bol nakoniec bordel v nádri a sitku a trubkách. Po prefúknutí a vyčistení to lapalo.
niekto tu dávnejie písal, tie tuím berli 1,6hdi, e mu to pravidelne zhasínalo-nezhasínalo a po vetkých moných peripetiách to bol nakoniec bordel v nádri a sitku a trubkách. Po prefúknutí a vyčistení to lapalo.
|
|
29.10.2017 11:05 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105382
|
|
klematis
|
|
|
Mám něco podobného. Auto chtne na první nastartování,ale ujedu 25 km po dálnici a při popojídění u Prahy v koloně pípne, vyběhne hláka, rosvítí se motor a chcípne. Po cca 15ti vteřinách jde znova natočit a jede v nouzáku. Interval je třeba 500km od vymazání poruchy ale také jsem startoval 3x na 100 metrech. Snímač tlaku vyměněn, konektor také nový regulátor tlaku nový. Závada na diagnostice " nizký tlak paliva oproti naprogramovanému". Filtr paliva také vyměněn. Tak u mě napadá vstřik. Při měření 4 vstřik jde kolem 1000 otáček do +1,7. Ostatní jsou po celou dobu v - hodnotách. Tak jedině e poutí do přepadu a spadne tlak. Objednal jsem nový, tak se uvidí. Moná je to shoda náhod, ale tento problém nastal den po výměně startéru. Do té doby nebyl problém.
Mám něco podobného. Auto chtne na první nastartování,ale ujedu 25 km po dálnici a při popojídění u Prahy v koloně pípne, vyběhne hláka, rosvítí se motor a chcípne. Po cca 15ti vteřinách jde znova natočit a jede v nouzáku. Interval je třeba 500km od vymazání poruchy ale také jsem startoval 3x na 100 metrech. Snímač tlaku vyměněn, konektor také nový regulátor tlaku nový. Závada na diagnostice " nizký tlak paliva oproti naprogramovanému". Filtr paliva také vyměněn. Tak u mě napadá vstřik. Při měření 4 vstřik jde kolem 1000 otáček do +1,7. Ostatní jsou po celou dobu v - hodnotách. Tak jedině e poutí do přepadu a spadne tlak. Objednal jsem nový, tak se uvidí. Moná je to shoda náhod, ale tento problém nastal den po výměně startéru. Do té doby nebyl problém.
|
|
29.10.2017 11:36 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105390
|
|
jumep
|
|
|
toto ma bavi, objenal som strik na zaklade korekcie
nie je rozumnejsie vybrat ich a dat otestovat na stolici a vies v akom stave su?
skusal si rozrezat ten palivovy filter ze v akom stave je? (ak zaneseny, nemoze byt zanesena nadrz?)
nepodsava ti to niekde vzduch?
a ako pises, problem nastal po vymene starteru, nemohol sa pri tom niekde privret kabel pod srob / predrat, kedze vieme ako pekne je tam ten starter uchyteny a ze je na jeho sroboch uchyteny kablovy zvazok
toto ma bavi, objenal som strik na zaklade korekcie
nie je rozumnejsie vybrat ich a dat otestovat na stolici a vies v akom stave su?
skusal si rozrezat ten palivovy filter ze v akom stave je? (ak zaneseny, nemoze byt zanesena nadrz?)
nepodsava ti to niekde vzduch?
a ako pises, problem nastal po vymene starteru, nemohol sa pri tom niekde privret kabel pod srob / predrat, kedze vieme ako pekne je tam ten starter uchyteny a ze je na jeho sroboch uchyteny kablovy zvazok
|
|
29.10.2017 11:37 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105391
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vstrikovace se meni/repasuji vsechny ne jen jeden
vstrikovace se nejdriv otestuji alespon na aute nez se bezhlave meni
vstrikovace se meni/repasuji vsechny ne jen jeden:nevim
vstrikovace se nejdriv otestuji alespon na aute nez se bezhlave meni
|
|
29.10.2017 18:28 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105442
|
|
PeterLa
|
Město: amorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 25 |
|
|
No, take sme to s brakom dali zase na lexiu. Vetky závady sme vymazali. Spustili sme novú diagnostiku - iadne závady. Začali sme tartova, samozrejme motor nenatartoval. Ďažia diagnostika - iadne závady. Povolená trubka vstrekovača, stále nestrieka nafta. Regulátor tlaku pri teste cvaká. Pri tartovaní lexia ukazuje tlak paliva 0 bar. U som to tu písal - čerpadlo tlačí - pri odpojenej spiatočke tlačí naftu.
Take stále nemáme tlak v trubkách vstrekov. Nemôe to robi imobilizér?
No, take sme to s brakom dali zase na lexiu. Vetky závady sme vymazali. Spustili sme novú diagnostiku - iadne závady. Začali sme tartova, samozrejme motor nenatartoval. Ďažia diagnostika - iadne závady. Povolená trubka vstrekovača, stále nestrieka nafta. Regulátor tlaku pri teste cvaká. Pri tartovaní lexia ukazuje tlak paliva 0 bar. U som to tu písal - čerpadlo tlačí - pri odpojenej spiatočke tlačí naftu.
Take stále nemáme tlak v trubkách vstrekov. Nemôe to robi imobilizér?
|
|
29.10.2017 20:51 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105472
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to ze nemas tlak v railu se vi uz 3 stranky
porad jsem se nedozvedel RCO pro startu
porad jsem se nedozvedel otacky
NE nemuze to robit immobilizer
to ze nemas tlak v railu se vi uz 3 stranky
porad jsem se nedozvedel RCO pro startu
porad jsem se nedozvedel otacky
NE nemuze to robit immobilizer
|
|
31.10.2017 11:51 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105682
|
|
PeterLa
|
Město: amorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 25 |
|
|
...take zase lexia: vzduchová váha zapojená, ale bez filterbedne, take ahá mimo. Toto bolo bez točenia:
Otáčky motoru : 0 min-1
Synchronizace VackovŚch hrídelu -
Klikového hrídele
: Ne
Měřená hodnota tlaku paliva : 0 barů
Předpokládaný tlak paliva : 345 barů
Ovládání otevrení regulátoru prutoku
paliva
: 14 %
Měřená hodnota vstřikované dávky : 36.87 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 1 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 3 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 4 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 2 : 0.03 mg / zdvih
Poadovaná hodnota průtoku paliva
dodávany čerpadlem
: 12.943 mm3 / sek.
Stav poruchy ovládání vstoikovacích
ventilů
: Bez závad
Měřená dodávka vzduchu : 0 mg / zdvih
Předstih vstřiku : 1 °
Základní předstih vstřiku : 1 °
Teplota chladicí kapaliny : 4 °C
Teplota paliva : 5 °C
1
...take zase lexia: vzduchová váha zapojená, ale bez filterbedne, take ahá mimo. Toto bolo bez točenia:
Otáčky motoru : 0 min-1
Synchronizace VackovŚch hrídelu -
Klikového hrídele
: Ne
Měřená hodnota tlaku paliva : 0 barů
Předpokládaný tlak paliva : 345 barů
Ovládání otevrení regulátoru prutoku
paliva
: 14 %
Měřená hodnota vstřikované dávky : 36.87 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 1 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 3 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 4 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 2 : 0.03 mg / zdvih
Poadovaná hodnota průtoku paliva
dodávany čerpadlem
: 12.943 mm3 / sek.
Stav poruchy ovládání vstoikovacích
ventilů
: Bez závad
Měřená dodávka vzduchu : 0 mg / zdvih
Předstih vstřiku : 1 °
Základní předstih vstřiku : 1 °
Teplota chladicí kapaliny : 4 °C
Teplota paliva : 5 °C
1
|
|
31.10.2017 11:51 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105684
|
|
PeterLa
|
Město: amorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Toto bolo točením na tartér:
Otáčky motoru : 193 min-1
Synchronizace VackovŚch hrídelu -
Klikového hrídele
: ano
Měřená hodnota tlaku paliva : 0 barů
Předpokládaný tlak paliva : 345 barů
Ovládání otevrení regulátoru prutoku
paliva
: 29 %
Měřená hodnota vstřikované dávky : 36.87 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 1 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 3 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 4 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 2 : 0.03 mg / zdvih
Poadovaná hodnota průtoku paliva
dodávany čerpadlem
: 12.943 mm3 / sek.
Stav poruchy ovládání vstoikovacích
ventilů
: Bez závad
Měřená dodávka vzduchu : 0 mg / zdvih
Předstih vstřiku : 1 °
Základní předstih vstřiku : 1 °
Teplota chladicí kapaliny : 4 °C
Teplota paliva : 5 °C
1
Toto bolo točením na tartér:
Otáčky motoru : 193 min-1
Synchronizace VackovŚch hrídelu -
Klikového hrídele
: ano
Měřená hodnota tlaku paliva : 0 barů
Předpokládaný tlak paliva : 345 barů
Ovládání otevrení regulátoru prutoku
paliva
: 29 %
Měřená hodnota vstřikované dávky : 36.87 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 1 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 3 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 4 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 2 : 0.03 mg / zdvih
Poadovaná hodnota průtoku paliva
dodávany čerpadlem
: 12.943 mm3 / sek.
Stav poruchy ovládání vstoikovacích
ventilů
: Bez závad
Měřená dodávka vzduchu : 0 mg / zdvih
Předstih vstřiku : 1 °
Základní předstih vstřiku : 1 °
Teplota chladicí kapaliny : 4 °C
Teplota paliva : 5 °C
1
|
|
31.10.2017 11:54 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
3105687
|
|
PeterLa
|
Město: amorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 25 |
|
|
...a ete vzduch bez točenia:
Otáčky motoru : 0 min-1
Měřená hodnota tlaku paliva : 0 barů
Měřená hodnota vstřikované dávky : 36.47 mg / zdvih
Měřená dodávka vzduchu : 0 mg / zdvih
Naprogramovaný průtok vzduchu : 502 mg / zdvih
Ovládání otevrení ventilu EGR : -0 %
Ovládání otevrení reprodukování polohy
ventilu EGR
: 0.00 %
Ovládání otevrení skrticí klapky EGR : -0 %
Ovládání otevrení reprodukování polohy
skrticí klapky EGR
: 0.78 %
Ovládání otevrení elmag. ventilu
turbodmychadla
: 80 %
Príkaz otevrení skrtící klapky ohrívace
dodatkového vzduchu (je-li poítomen)
: -0 %
Príkaz otevrení kopíruje polohu skrtící
klapky pro ohrev dodatkového vzduchu
(je-li poítomen)
: 0.78 %
Teplota chladicí kapaliny : 4 °C
Teplota paliva : 6 °C
teplota vzduchu průtokoměru : 18 °C
Teplota sberace vzduchu : 8 °C
atmosférický tlak : 1000 mbar
Naprogramovaná hodnota tlaku
turbodmychadla
: 1211.76 mbar
Změřený tlak turbodmychadla : 1024 mbar
1
...a ete vzduch bez točenia:
Otáčky motoru : 0 min-1
Měřená hodnota tlaku paliva : 0 barů
Měřená hodnota vstřikované dávky : 36.47 mg / zdvih
Měřená dodávka vzduchu : 0 mg / zdvih
Naprogramovaný průtok vzduchu : 502 mg / zdvih
Ovládání otevrení ventilu EGR : -0 %
Ovládání otevrení reprodukování polohy
ventilu EGR
: 0.00 %
Ovládání otevrení skrticí klapky EGR : -0 %
Ovládání otevrení reprodukování polohy
skrticí klapky EGR
: 0.78 %
Ovládání otevrení elmag. ventilu
turbodmychadla
: 80 %
Príkaz otevrení skrtící klapky ohrívace
dodatkového vzduchu (je-li poítomen)
: -0 %
Príkaz otevrení kopíruje polohu skrtící
klapky pro ohrev dodatkového vzduchu
(je-li poítomen)
: 0.78 %
Teplota chladicí kapaliny : 4 °C
Teplota paliva : 6 °C
teplota vzduchu průtokoměru : 18 °C
Teplota sberace vzduchu : 8 °C
atmosférický tlak : 1000 mbar
Naprogramovaná hodnota tlaku
turbodmychadla
: 1211.76 mbar
Změřený tlak turbodmychadla : 1024 mbar
1
|
|
| |
|
|