Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|< < 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 > >|
27.10.2017 16:46 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105078
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nejsem si jistej jestli ma pravdu Petre...popis co pises sedi na starsi cerpadla s odpojovanim 3 pistku,typicky stare 2.0 nebo 2.2 HDi
u 1.6 je to trochu jinak..nicmene posloupnost je jasna a stejna u vsech HDi:
otacky motoru presahnou 150ot/min = jednotka zacne ovladat regulator ceka na tlak,pokud je tlak cca 250 otviraji se vstrikovace=motor bezi

27.10.2017 17:08 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105084
PeterLa
Město: Šamorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
no hej, len ja mám zásadný problém, že nemám naftu v čerpadle. Čiže musím nájs to, čo jej bráni ís do čerpadla. Preto som sa pýtal na to, či tam niekde nieje nejaký ventil alebo niečo čo mu bráni aby si nasalo. Určite 1,6 nemá čerpadlo v nádrži ani nikde po ceste, vežké čerpadlo si ahá naftu samo a takisto z princípu nemá blokovanú spiatočku.
Vyskúšame, uvidíme.

27.10.2017 17:28 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105098
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
a co pouzit hlavu a "balonek" na vstupu ???
co se zamyslet a zalit filtr aby melo cerpadlo co tahat,vzduch je stlaciteny ten ti kapalinu/naftu nenatahne

28.10.2017 09:53 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105177
PeterLa
Město: Šamorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
To bolo asi prvé čo som robil. Takže po včerajšku už čerpadlo ahá. Viem to len podža toho, že keď odpojím spiatočku, tak pekne vytláča. Tak som to dal na Lexiu:
Permanentní porucha
Obvod relé žhavení Nenapájené relé a napájené Svícky
Permanentní porucha
Signál snímače teploty poívodního vzduchu (průtokoměr) Zkrat na plus nebo poerusení obvodu nebo poílis vysoká
hodnota
Permanentní porucha
Signál průtokoměru Poerusení obvodu, zkrat na plus nebo na kostru v napájení snímače nebo na signálu
Permanentní porucha
Obvod relé žhavení Ovládání ve zkratu na kostru nebo otevrenŚ obvod
Permanentní porucha
Obvod relé žhavení Napájené relé a nikdy nenapájené Svícky
Permanentní porucha
Regulace vysokého tlaku paliva tlak v rampě je nižsí než minimální
Permanentní porucha
Funkce chlazení integrována do rídicí jednotky (chladicí ventilátor s motorem) Obvod je poerusen nebo je teplota poílis
vysoká
Permanentní porucha
Signál teploty nafty Zkrat na plus nebo poerusení obvodu nebo poílis vysoká hodnota

Vzduchová váha je odpojená tak to preto.
Regulátor vysokého tlaku evidentne nepúša do railu. Pri teste pekne cvaká. Toto vypísala Lexia:
Permanentní porucha, Regulace
vysokého tlaku paliva tlak v rampě je
nižsí než minimální
:
Kód závady : P1113
Otáčky motoru : 2537 min-1
Tlak paliva : 0 barů
Omezeny tlak paliva : 376 barů
Průtok čerpadla : 30 mm3 / sek.
Napětí regulátoru průtoku paliva : 2509 mV

28.10.2017 09:59 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105179
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
to ze regulator cvaka neznamena ze funguje...
zavady smaz a az potom se objevi ty dulezite...a ty napis
nebo mas nekde neco spatne zapojene..mas konektory zasunute tak kde maji byt ?
jednotka ovlada regulator nebo ne ?
jake je RCO regulatoru?
jake je napeti snimacu ?

28.10.2017 10:07 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105180
PeterLa
Město: Šamorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
Ešte je tu jedna novinka: je prasknutý ten malý zberač spiatočiek čo je pricviknutý vzadu na saní. Normálne z neho netečie, len keď zapchám spiatočku prstom, tak z neho strieka. Neviem, ako sa to odborne volá.

28.10.2017 10:12 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105181
PeterLa
Město: Šamorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag díky, idem na to. Vieš kožko krát som tie konektory pozeral Prepáč mi prosím moje debilné otázky ale ako zistím či ho jednotka ovláda? Doteraz som si myslel že lexiou ovládam jednotku a jednotka robí tie testy idem to tam nahodi.

28.10.2017 10:25 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105186
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Řeším podobnou věc - auto stálo od rána - když jsem k němu v poledne přišel tak chytlo na otočku(berla 1.6 HDI 66Kw) - auto najeto 60000Km(skutečných), všechny hodnoty OK (mladej tam dal novej filtr,zkoušel i novej snímač,vyčistil regulátor) přes den chytá na otočku. Ráno když stojí od večera ho nenatočí - jen na sprej a to chytne hned a už běží bez problému a celej den chytá.Tlak paliva když jsem byl u toho já tak tlak paliva naběhne normálně(malá prodleva ale to je diag) a všechny hodnoty suprové (uložené chyby nizký tlak paliva , žhavky a EGR blokován v zavřené poloze - po vymazání už jen žhavky) - problém že když jsem byl u toho já tak nebyl problém( auto je na jihu a snad ho budu mít v průběhu týdne u sebe.

28.10.2017 10:34 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105190
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
merene hodnoty

28.10.2017 10:40 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105197
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Řeším podobnou věc - auto stálo od rána - když jsem k němu v poledne přišel tak chytlo na otočku(berla 1.6 HDI 66Kw) - auto najeto 60000Km(skutečných), všechny hodnoty OK (mladej tam dal novej filtr,zkoušel i novej snímač,vyčistil regulátor) přes den chytá na otočku. Ráno když stojí od večera ho nenatočí - jen na sprej a to chytne hned a už běží bez problému a celej den chytá.Tlak paliva když jsem byl u toho já tak tlak paliva naběhne normálně(malá prodleva ale to je diag) a všechny hodnoty suprové (uložené chyby nizký tlak paliva , žhavky a EGR blokován v zavřené poloze - po vymazání už jen žhavky) - problém že když jsem byl u toho já tak nebyl problém( auto je na jihu a snad ho budu mít v průběhu týdne u sebe.

to bych jardo videl spis ze pada nafta na filtru..klasicky

28.10.2017 11:18 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105200
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
to bych jardo videl spis ze pada nafta na filtru..klasicky


Všechno tomu nasvědčuje ale ono to dovede chcípat i za jízdy - prý většinou když jede v koloně(nebo spíš v koloně a při prudším rozjezdu pod plynem zdechne a jde hned natočit a zase jede - to by zase vypadalo na konektor na čidle - také na to trpí - mladej říkal že byl povolenej EGR a trochu foukal) - až to tu budu mít uvidím - ta nafta mne napadla také=stačí volná hadička na přepadu u těhle .... ale za jízdy??

28.10.2017 11:38 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105201
PeterLa
Město: Šamorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Všechno tomu nasvědčuje ale ono to dovede chcípat i za jízdy - prý většinou když jede v koloně(nebo spíš v koloně a při prudším rozjezdu pod plynem zdechne a jde hned natočit a zase jede - to by zase vypadalo na konektor na čidle - také na to trpí - mladej říkal že byl povolenej EGR a trochu foukal) - až to tu budu mít uvidím - ta nafta mne napadla také=stačí volná hadička na přepadu u těhle .... ale za jízdy??


niekto tu dávnejšie písal, tiež tuším berli 1,6hdi, že mu to pravidelne zhasínalo-nezhasínalo a po všetkých možných peripetiách to bol nakoniec bordel v nádrži a sitku a trubkách. Po prefúknutí a vyčistení to šlapalo.

29.10.2017 11:05 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105382
klematis
Město: Praha 6 - Slánsko, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 43
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mám něco podobného. Auto chtne na první nastartování,ale ujedu 25 km po dálnici a při popojíždění u Prahy v koloně pípne, vyběhne hláška, rosvítí se motor a chcípne. Po cca 15ti vteřinách jde znova natočit a jede v nouzáku. Interval je třeba 500km od vymazání poruchy ale také jsem startoval 3x na 100 metrech. Snímač tlaku vyměněn, konektor také nový regulátor tlaku nový. Závada na diagnostice " nizký tlak paliva oproti naprogramovanému". Filtr paliva také vyměněn. Tak už mě napadá vstřik. Při měření 4 vstřik jde kolem 1000 otáček do +1,7. Ostatní jsou po celou dobu v - hodnotách. Tak jedině že pouští do přepadu a spadne tlak. Objednal jsem nový, tak se uvidí. Možná je to shoda náhod, ale tento problém nastal den po výměně startéru. Do té doby nebyl problém.

29.10.2017 11:36 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105390
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
toto ma bavi, objenal som strik na zaklade korekcie
nie je rozumnejsie vybrat ich a dat otestovat na stolici a vies v akom stave su?

skusal si rozrezat ten palivovy filter ze v akom stave je? (ak zaneseny, nemoze byt zanesena nadrz?)
nepodsava ti to niekde vzduch?

a ako pises, problem nastal po vymene starteru, nemohol sa pri tom niekde privret kabel pod srob / predrat, kedze vieme ako pekne je tam ten starter uchyteny a ze je na jeho sroboch uchyteny kablovy zvazok

29.10.2017 11:37 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105391
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vstrikovace se meni/repasuji vsechny ne jen jeden
vstrikovace se nejdriv otestuji alespon na aute nez se bezhlave meni

29.10.2017 18:28 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105442
PeterLa
Město: Šamorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
No, takže sme to s braškom dali zase na lexiu. Všetky závady sme vymazali. Spustili sme novú diagnostiku - žiadne závady. Začali sme štartova, samozrejme motor nenaštartoval. Ďažšia diagnostika - žiadne závady. Povolená trubka vstrekovača, stále nestrieka nafta. Regulátor tlaku pri teste cvaká. Pri štartovaní lexia ukazuje tlak paliva 0 bar. Už som to tu písal - čerpadlo tlačí - pri odpojenej spiatočke tlačí naftu.
Takže stále nemáme tlak v trubkách vstrekov. Nemôže to robi imobilizér?

29.10.2017 20:51 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105472
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
to ze nemas tlak v railu se vi uz 3 stranky
porad jsem se nedozvedel RCO pro startu
porad jsem se nedozvedel otacky
NE nemuze to robit immobilizer

31.10.2017 11:51 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105682
PeterLa
Město: Šamorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
...takže zase lexia: vzduchová váha zapojená, ale bez filterbedne, takže ahá mimo. Toto bolo bez točenia:

Otáčky motoru : 0 min-1
Synchronizace VackovŚch hrídelu -
Klikového hrídele
: Ne
Měřená hodnota tlaku paliva : 0 barů
Předpokládaný tlak paliva : 345 barů
Ovládání otevrení regulátoru prutoku
paliva
: 14 %
Měřená hodnota vstřikované dávky : 36.87 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 1 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 3 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 4 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 2 : 0.03 mg / zdvih
Požadovaná hodnota průtoku paliva
dodávany čerpadlem
: 12.943 mm3 / sek.
Stav poruchy ovládání vstoikovacích
ventilů
: Bez závad
Měřená dodávka vzduchu : 0 mg / zdvih
Předstih vstřiku : 1 °
Základní předstih vstřiku : 1 °
Teplota chladicí kapaliny : 4 °C
Teplota paliva : 5 °C
1

31.10.2017 11:51 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105684
PeterLa
Město: Šamorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
Toto bolo točením na štartér:

Otáčky motoru : 193 min-1
Synchronizace VackovŚch hrídelu -
Klikového hrídele
: ano
Měřená hodnota tlaku paliva : 0 barů
Předpokládaný tlak paliva : 345 barů
Ovládání otevrení regulátoru prutoku
paliva
: 29 %
Měřená hodnota vstřikované dávky : 36.87 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 1 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 3 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 4 : 0.03 mg / zdvih
Korekce vstřikované dávky válec 2 : 0.03 mg / zdvih
Požadovaná hodnota průtoku paliva
dodávany čerpadlem
: 12.943 mm3 / sek.
Stav poruchy ovládání vstoikovacích
ventilů
: Bez závad
Měřená dodávka vzduchu : 0 mg / zdvih
Předstih vstřiku : 1 °
Základní předstih vstřiku : 1 °
Teplota chladicí kapaliny : 4 °C
Teplota paliva : 5 °C
1

31.10.2017 11:54 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi 3105687
PeterLa
Město: Šamorín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
...a ešte vzduch bez točenia:

Otáčky motoru : 0 min-1
Měřená hodnota tlaku paliva : 0 barů
Měřená hodnota vstřikované dávky : 36.47 mg / zdvih
Měřená dodávka vzduchu : 0 mg / zdvih
Naprogramovaný průtok vzduchu : 502 mg / zdvih
Ovládání otevrení ventilu EGR : -0 %
Ovládání otevrení reprodukování polohy
ventilu EGR
: 0.00 %
Ovládání otevrení skrticí klapky EGR : -0 %
Ovládání otevrení reprodukování polohy
skrticí klapky EGR
: 0.78 %
Ovládání otevrení elmag. ventilu
turbodmychadla
: 80 %
Príkaz otevrení skrtící klapky ohrívace
dodatkového vzduchu (je-li poítomen)
: -0 %
Príkaz otevrení kopíruje polohu skrtící
klapky pro ohrev dodatkového vzduchu
(je-li poítomen)
: 0.78 %
Teplota chladicí kapaliny : 4 °C
Teplota paliva : 6 °C
teplota vzduchu průtokoměru : 18 °C
Teplota sberace vzduchu : 8 °C
atmosférický tlak : 1000 mbar
Naprogramovaná hodnota tlaku
turbodmychadla
: 1211.76 mbar
Změřený tlak turbodmychadla : 1024 mbar
1

|< < 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator