| | |
29.09.2016 14:46 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2998332
|
|
jumep
|
|
|
tym ze to "hlásí nějaký nízký tlak 70 bar" by som povedal ze zasa regulator alebo niektory strik do prepadu
tym ze to "hlásí nějaký nízký tlak 70 bar" by som povedal ze zasa regulator alebo niektory strik do prepadu
|
|
29.09.2016 14:52 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2998334
|
|
Sena
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 92 |
|
|
JirkaŘ napsal(a): Tak pokud zkontroluje opravdu vechno a pořád nic... mě se tahle věc stala za poslední 4 roky celkem 3x. Poprvé bylo auto 8 dní v servise a na nic nepřili... Pak u si nevěděli rady, tak začali odepínat a zpět zacvakávat vechny svorkovnice u BSM a u počítače...a nakonec auto pak jezdilo. Oprava jen za 3500,-
Kdy se mi to samé stalo opět za dva roky, tak jsem si to u pohlídal sám. Vyloučil jsem závady tlaku čerpadla, regulátoru, přepadu vstřikovačů.... a protoe diagnostika hlásila sama od sebe při startování - ztráta komunikace s počítačem (Při startování se třeba v průběhu 3-4 vteřin najednou zruilo dialogové okno měřených hodnot a vyskočila tato věta), tak jsem se zaměřil právě na ty konektory u BSM. Dnes u vím, e kdyby se mi to samé stalo, tak by mohlo stačit jen rozpojit a opět zapojit jeden ze tří těchto konektorů - zřejmě vlivem oxidace či co, to ztratí kontakt a motor nejede. Jo elektrika...dokáe divy, zvlátě u tak starého auta.
jjo díky za tip , není problém toto zkusit taky
jjo díky za tip , není problém toto zkusit taky :-)
|
|
29.09.2016 14:58 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2998338
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Ale jak říká "jumep" - a se podívá opět na tlaky a přepady! Já píu jen to, co se stalo, mě. Mám tenhle konkrétní Citroen osm let, take jsem s ním u taky něco zail... To co jsem poslal je jen jeden tip.
Ale jak říká "jumep" - a se podívá opět na tlaky a přepady! Já píu jen to, co se stalo, mě. Mám tenhle konkrétní Citroen osm let, take jsem s ním u taky něco zail... To co jsem poslal je jen jeden tip.
|
|
29.09.2016 15:16 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2998342
|
|
jumep
|
|
|
ze by ti valila nafta priamo s5 do nadrze a nie do cerpadla
ked odpojis hadicu co ide do cerpadla tak z nej musi ist tlak, s tym moc problem nebyva
kludne to vyskusaj - len si zober flasu - na zapnutie kluca to da asi pol litra nafty
ze by ti valila nafta priamo s5 do nadrze a nie do cerpadla
ked odpojis hadicu co ide do cerpadla tak z nej musi ist tlak, s tym moc problem nebyva
kludne to vyskusaj - len si zober flasu - na zapnutie kluca to da asi pol litra nafty
|
|
29.09.2016 18:44 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2998371
|
|
jruze
|
|
|
Jetě by to mohl dělat snímač tlaku nafty - ty občas zloběj a na ten reaguje jednotka,regulátor.
Jetě by to mohl dělat snímač tlaku nafty - ty občas zloběj a na ten reaguje jednotka,regulátor. ;-)
|
|
30.09.2016 10:04 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2998483
|
|
Sena
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 92 |
|
|
Take pánové a případně dámy
nikdo z Vás jste to správně neodhadnul
Nicméně díky vem za snahu!!!!
jo a teď co tomu bylo? .... straně sloitá závada !!!!!
....... no přeci nebyla tam nafta !!!!!!! ... to mi nikdo neřekl e auto potřebuje naftu
No teď váně, závada v ukazateli stavu paliva v nádri ... stále i v dílně to ukazovalo něco mezi minimem a 1/4 nádre , palubní počítač dojezd cca 190km ... koho by to napadlo, kilometry ujeté nějak nesleduji (teď u asi budu )
Postup "opravy" včera:
- kluci v dílně mi řekli ty hláky z diagnostiky tak a zkontroluji cestu paliva.
- nejprve jsem rozdělal palivový filtr v jakém je stavu a zda je vůbec plný nafty ... běně opotřebený a plný nafty byl ... take stále obavy jestli mi neodelo čerpadlo
- po té hadičku přívod do filtru u odpojenou jsem dal do kelímku a kolega mi zapnul klíček ... podavací čerpadlo hučelo a z hadičky "kupodivu" nic neteklo. Take se mi ulevilo e závada je směrem k nádri ... podávací čerpadlo sice hučí ale nedává (cca 5000 Kč nové)
- přemístění k nádri pod zadníma sedačkama , odpojení výstupní hadičky směrem k motoru a znova zkouka opět čerpadlo běí ale kupodivu nic neteklo ... take čerpadlo v pr.... V tuto chvíli u začali být hláky typu: vole ty tam nemá naftu ! .... dy to ukazuje cca 1/8 nádre , ale v přiznám se v tu chvíli u jsem si přál a tam ta nafta není , tím pádem je ve v pořádku a ádné love navíc nebudou (kromě nafty )
- rozdělání víky nádre (mimochodem pěkná pakárna hlavně to zadělat zpátky) ... a vida nafta ádná ... proběhlo pár vtípku na moji adresu, ale ve skutečnosti jsem byl rád.
- no při té příleitosti jsem odzkouel hladinoměr a je pravda e při připojeném konektoru a hýbáním plovákem se stav na přístrojovce neměnil , tak jsem ho změřil ohmmetrem a jezdil v rozsahu cca 100 Ohmů (max) a cca 350 Ohmů (min) , take funkční asi nějakej problém dál k přístrojovce.
- ve jsem zpět zadělal, nalil naftu 18 litrů, zastartoval a kupodivu motor normálně chytnul a jde! a ukazatel vylezl na cca 1/4
- po cestě domů jsem dotankoval dalích 27 litrů a ukazatel vylezl něco přes 1/2 nádre a dojezd na cca 600km ... tak nevím .. jestli je tu někde link na diskuzi k ukazateli stavu paliva tak mi ho prosím vlote do komentáře. díky
Nejasnosti co nechápu :
- zmíněný ukazatel paliva ... co se stalo?
- proč kdy jsem zapnul klíček podávací čerpadlo v nádri lo a po chvilce vyplo , vdycky jsem si myslel e vypíná od tlaku, e natlačí cestu a vypne to mě zmátlo, přeci kdy tam nebyla nafta tak nemělo co natlačit? Jestli je tam nějaká časová ochrana?
- proč se nevyjel i palivový filtr ? , který zůstal plný nafty.
- no a proč diagnostika nepozná e nemám palivo v autě, e jde čerpadlo naprázdno ... má napsat : Natankuj si Ty deb...e
Díky vem
Jetě vyčíslení nákladů:
2500 Kč odtah
cca 4 hodiny práce v dílně
200 Kč klukům za diagnostiku
cca 20 hodin nervů co se vysr..lo a kolik to bude stát
Take pánové a případně dámy
nikdo z Vás jste to správně neodhadnul ;-);-);-)
Nicméně díky vem za snahu!!!!
jo a teď co tomu bylo? .... straně sloitá závada !!!!!
;-)
:-)
....... no přeci nebyla tam nafta !!!!!!! :-)))) ... to mi nikdo neřekl e auto potřebuje naftu :-d
No teď váně, závada v ukazateli stavu paliva v nádri ... stále i v dílně to ukazovalo něco mezi minimem a 1/4 nádre , palubní počítač dojezd cca 190km ... koho by to napadlo, kilometry ujeté nějak nesleduji (teď u asi budu :-) )
Postup "opravy" včera:
- kluci v dílně mi řekli ty hláky z diagnostiky tak a zkontroluji cestu paliva.
- nejprve jsem rozdělal palivový filtr v jakém je stavu a zda je vůbec plný nafty ... běně opotřebený a plný nafty byl ... take stále obavy jestli mi neodelo čerpadlo
- po té hadičku přívod do filtru u odpojenou jsem dal do kelímku a kolega mi zapnul klíček ... podavací čerpadlo hučelo a z hadičky "kupodivu" :-) nic neteklo. Take se mi ulevilo e závada je směrem k nádri ... podávací čerpadlo sice hučí ale nedává (cca 5000 Kč nové)
- přemístění k nádri pod zadníma sedačkama , odpojení výstupní hadičky směrem k motoru a znova zkouka opět čerpadlo běí ale kupodivu nic neteklo ... take čerpadlo v pr.... V tuto chvíli u začali být hláky typu: vole ty tam nemá naftu ! .... dy to ukazuje cca 1/8 nádre , ale v přiznám se v tu chvíli u jsem si přál a tam ta nafta není , tím pádem je ve v pořádku a ádné love navíc nebudou (kromě nafty :-) )
- rozdělání víky nádre (mimochodem pěkná pakárna hlavně to zadělat zpátky) ... a vida nafta ádná :-d ... proběhlo pár vtípku na moji adresu, ale ve skutečnosti jsem byl rád.
- no při té příleitosti jsem odzkouel hladinoměr a je pravda e při připojeném konektoru a hýbáním plovákem se stav na přístrojovce neměnil , tak jsem ho změřil ohmmetrem a jezdil v rozsahu cca 100 Ohmů (max) a cca 350 Ohmů (min) , take funkční asi nějakej problém dál k přístrojovce.
- ve jsem zpět zadělal, nalil naftu 18 litrů, zastartoval a kupodivu motor normálně chytnul a jde! ;-) a ukazatel vylezl na cca 1/4
- po cestě domů jsem dotankoval dalích 27 litrů a ukazatel vylezl něco přes 1/2 nádre a dojezd na cca 600km ... tak nevím .. jestli je tu někde link na diskuzi k ukazateli stavu paliva tak mi ho prosím vlote do komentáře. díky
Nejasnosti co nechápu :
- zmíněný ukazatel paliva ... co se stalo?
- proč kdy jsem zapnul klíček podávací čerpadlo v nádri lo a po chvilce vyplo , vdycky jsem si myslel e vypíná od tlaku, e natlačí cestu a vypne to mě zmátlo, přeci kdy tam nebyla nafta tak nemělo co natlačit? Jestli je tam nějaká časová ochrana?
- proč se nevyjel i palivový filtr ? , který zůstal plný nafty.
- no a proč diagnostika nepozná e nemám palivo v autě, e jde čerpadlo naprázdno ... má napsat : Natankuj si Ty deb...e :-)
Díky vem
Jetě vyčíslení nákladů:
2500 Kč odtah
cca 4 hodiny práce v dílně
200 Kč klukům za diagnostiku
cca 20 hodin nervů co se vysr..lo a kolik to bude stát :-)
|
|
30.09.2016 10:51 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2998492
|
|
jumep
|
|
|
bud ti niekto natankoval zle (kluc v zapalovani pri tankovani ...)
pripadne si stal velmi sikmo tak ze plavak zaznamenal narast paliva a to realne nenarastlo a tym len zle ukazoval
alebo si daj upgradnut bsi, lebo tam bol softwarovi bug
bud ti niekto natankoval zle (kluc v zapalovani pri tankovani ...)
pripadne si stal velmi sikmo tak ze plavak zaznamenal narast paliva a to realne nenarastlo a tym len zle ukazoval
alebo si daj upgradnut bsi, lebo tam bol softwarovi bug
|
|
30.09.2016 11:00 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2998494
|
|
jruze
|
|
|
Problém je e jsme se snaili řeit závadu - pokud by se to neřeilo od PC tak by jsme víchni měli opraveno za pár minut a myslím e vichni z nás za jiné peníze. Tu základní věc jsi si měl zkontrolovat dříve ne jsi začal psát. A asi by jsi nám nebral čas zbytečně. (kdyby někdo natankoval se zapnutým klíčkem nebo nastartováno bylo by to opačně - nenačte se natankované palivo , ale pokud mu někde unikalo nebo odčerpal nějakým způsobem z nádre třeba přes čerpadlo v nádri tak by si elektronika nemusela zaznamenat nií stav )
Problém je e jsme se snaili řeit závadu;-) - pokud by se to neřeilo od PC tak by jsme víchni měli opraveno za pár minut a myslím e vichni z nás za jiné peníze. Tu základní věc jsi si měl zkontrolovat dříve ne jsi začal psát. A asi by jsi nám nebral čas zbytečně.:-p (kdyby někdo natankoval se zapnutým klíčkem nebo nastartováno bylo by to opačně - nenačte se natankované palivo , ale pokud mu někde unikalo nebo odčerpal nějakým způsobem z nádre třeba přes čerpadlo v nádri tak by si elektronika nemusela zaznamenat nií stav )
|
|
30.09.2016 13:10 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2998508
|
|
Sena
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 92 |
|
|
Co se týče tankování tak jsem tankoval tak 14 dní před tím, určitě ne se zapnutým klíčem, auto o víkendu taky nestálo nějak zvlá na ikmo. tak nevím asi chyba v "Matrixu".
Jinak to stejně moc nechápu, dle mě přeci v hladiňáku je odporový vysílač který posílá info do řídící jednotky a ta to dalím signálem posílá do dalích zobrazovacích jednotek (ukazatel, palubní počítač)
Přeci mi nechcete tvrdit, e kdybych měl plnou nádr, někde při jízdě se mi z nějakého důvodu objeví netěsnost na palivové cestě (praskne hadička, prorazí se nádr a pod.) tak ukazatel bude dál klidně ukazovat plnou nádr i kdy ta bude skoro prázdná a plovák na minimun a ve se bude tvářit OK? ... a mi chcípne motor bez paliva a ukazatel mi bude ukazovat plnou a já tím pádem usoudím e se něco posr.... v motoru a vůbec mě nenapadne e jsem bez nafty.
Co se týče tankování tak jsem tankoval tak 14 dní před tím, určitě ne se zapnutým klíčem, auto o víkendu taky nestálo nějak zvlá na ikmo. tak nevím asi chyba v "Matrixu".
Jinak to stejně moc nechápu, dle mě přeci v hladiňáku je odporový vysílač který posílá info do řídící jednotky a ta to dalím signálem posílá do dalích zobrazovacích jednotek (ukazatel, palubní počítač)
Přeci mi nechcete tvrdit, e kdybych měl plnou nádr, někde při jízdě se mi z nějakého důvodu objeví netěsnost na palivové cestě (praskne hadička, prorazí se nádr a pod.) tak ukazatel bude dál klidně ukazovat plnou nádr i kdy ta bude skoro prázdná a plovák na minimun a ve se bude tvářit OK? ... a mi chcípne motor bez paliva a ukazatel mi bude ukazovat plnou a já tím pádem usoudím e se něco posr.... v motoru a vůbec mě nenapadne e jsem bez nafty. :-p
|
|
19.01.2017 22:16 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
3029875
|
|
Liborsali
|
Město: Břeclav, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Ahoj, chtěl bych se přítomných zeptat taky na jeden problém se startováním. Jeliko teď začalo mrznout mám problém se startováním. Motor točí ale auto nenaskočí. Jakmile auto odtlačím do garáe (do tepla) tak auto ráno naskočí úplně bez problémů, ale jakmile ho nechám venku a stačí teplota kolem nuly tak točí ale nestartuje. haviče jsou přeměřené a fungují úplně v pohodě. Nemáte s tím někdo zkuenosti?
Ahoj, chtěl bych se přítomných zeptat taky na jeden problém se startováním. Jeliko teď začalo mrznout mám problém se startováním. Motor točí ale auto nenaskočí. Jakmile auto odtlačím do garáe (do tepla) tak auto ráno naskočí úplně bez problémů, ale jakmile ho nechám venku a stačí teplota kolem nuly tak točí ale nestartuje. haviče jsou přeměřené a fungují úplně v pohodě. Nemáte s tím někdo zkuenosti?
|
|
19.01.2017 22:28 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
3029880
|
|
Liborsali
|
Město: Břeclav, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Měl jsem to, nebo respektive jetě pořád mám to v servisu, kontrolovali vstřiky,čerpadlo atd. a vechno je v pořádku. Opět po kadém sloením zkouka startu, uvnitř dobrý a venku na zimě ani uk. Jetě prý zkusí změřit tlaky ale taky je jim záhada e by na to měla vliv nějak teplota. A to zatím nějak moc nemrzlo.
Měl jsem to, nebo respektive jetě pořád mám to v servisu, kontrolovali vstřiky,čerpadlo atd. a vechno je v pořádku. Opět po kadém sloením zkouka startu, uvnitř dobrý a venku na zimě ani uk. Jetě prý zkusí změřit tlaky ale taky je jim záhada e by na to měla vliv nějak teplota. A to zatím nějak moc nemrzlo.
|
|
20.01.2017 18:56 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
3030070
|
|
valec
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 53 |
|
|
cavte potreboval by som poradit vcera som siel do mesta nastartoval a normalne siel zastal na semafore pohol a zrazu paf uplne vyplo odtlacil som to na kraj a skusal nastartovat ale len akoby bzucalo a nepretoci motor neska pan s odtahovky hovori ze mohol preskocit remen a zlomit vacky rozvody maju cca 5000km je to mozne a ked ano co moze stat oprava ci sa mi to oplati davat opravovat dakujem za kazdu radu
cavte potreboval by som poradit vcera som siel do mesta nastartoval a normalne siel zastal na semafore pohol a zrazu paf uplne vyplo odtlacil som to na kraj a skusal nastartovat ale len akoby bzucalo a nepretoci motor neska pan s odtahovky hovori ze mohol preskocit remen a zlomit vacky rozvody maju cca 5000km je to mozne a ked ano co moze stat oprava ci sa mi to oplati davat opravovat dakujem za kazdu radu
|
|
21.01.2017 08:48 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
3030193
|
|
valec
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 53 |
|
|
ano rozvody su robene pred 5000km ,ja neviem len mi to povedal ten pan co mi to odtahoval s verejnej komunikacie ma aj autoservis ze pravdepodobne preskocil remen alebo odisli vahadla ze to nema tlak len to akoby chrci ale nenastaruje
ano rozvody su robene pred 5000km ,ja neviem len mi to povedal ten pan co mi to odtahoval s verejnej komunikacie ma aj autoservis ze pravdepodobne preskocil remen alebo odisli vahadla ze to nema tlak len to akoby chrci ale nenastaruje
|
|
21.01.2017 09:37 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
3030199
|
|
valec
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 53 |
|
|
peter takze o kvalite prevedenia som viac ako 100% presvedceny
peter takze o kvalite prevedenia som viac ako 100% presvedceny
|
|
| |
|
|