| | |
11.08.2016 20:53 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2981503
|
|
maty
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Prosím o radu, jedná se o stejný motor r.v. 2003, nemám diagnostiku, pokusím se ji někde od někoho zapůjčit. Stalo se mi toto: auto normálně jalo, starovalo, ve bez problémů, stojím na křiovatce a viml jsem si, e lehce na volnoběh houpají otáčky +/- 200 otáček. Auto ale po selápnutí plynu jelo normálně. Po ujetí cca 25 km jsem vyřadil a dojíděl jsem domů. Auto najednou zhaslo a u nelo nastartovat. Palivové čerpadlo dává tlak, nafta teče po odpojení trubek na rampě jako blázen a normálně vrčí. Dále cca před měsícem jsem měl kontrolované vstřiky a jsou jako nové, nepropoutějí a korekce ja jako u nových. Čidlo na klice je nové. Bylo mě řečeno, e je asi vadné snímač tlaku paliva a tak jsem jej vyměnil z funkčního auta a stejně to nejde nastartovat. Motor má snahu chytit, jako by měl i 300 otáček, ale neudrí se a zhasne. Odpojení baterie na 24 hodin nepomohlo, baterka točí jako blázen. Starý regulátor jsem dal do ultrazvuku, vyteklo troku píny, ale nic hrozného... Netuíte někdo?
Děkuji.
Prosím o radu, jedná se o stejný motor r.v. 2003, nemám diagnostiku, pokusím se ji někde od někoho zapůjčit. Stalo se mi toto: auto normálně jalo, starovalo, ve bez problémů, stojím na křiovatce a viml jsem si, e lehce na volnoběh houpají otáčky +/- 200 otáček. Auto ale po selápnutí plynu jelo normálně. Po ujetí cca 25 km jsem vyřadil a dojíděl jsem domů. Auto najednou zhaslo a u nelo nastartovat. Palivové čerpadlo dává tlak, nafta teče po odpojení trubek na rampě jako blázen a normálně vrčí. Dále cca před měsícem jsem měl kontrolované vstřiky a jsou jako nové, nepropoutějí a korekce ja jako u nových. Čidlo na klice je nové. Bylo mě řečeno, e je asi vadné snímač tlaku paliva a tak jsem jej vyměnil z funkčního auta a stejně to nejde nastartovat. Motor má snahu chytit, jako by měl i 300 otáček, ale neudrí se a zhasne. Odpojení baterie na 24 hodin nepomohlo, baterka točí jako blázen. Starý regulátor jsem dal do ultrazvuku, vyteklo troku píny, ale nic hrozného... Netuíte někdo?
Děkuji.
|
|
11.08.2016 21:11 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2981509
|
|
jumep
|
|
|
to znie ako regulator tlaku
to znie ako regulator tlaku
|
|
11.08.2016 22:09 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2981522
|
|
maty
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
No jen nechápu, e nejde ani s tím druhým, je ale pravda, e jsem na to původním zjistil, e tam po demnotái není ta první velká zelená gumička a nikde jsem ji v čerpadle nenahmatal, e by někam vypadla? Jinak ve je jetě původní zakáplé lutou barvou. Dají se gumičky koupit nové? Dá se to nano sítko demontovat a vyčistit samostatně? Dal jsem to do demineralizované vody a do ultrazvuku a koukal, e z toho lo troinku píny a nyní je skrz ty otvory krásně vidět. potom jsem to vysuil fénem a dal do auta a stejně neel... Nechce se mě kupovat nový, kdy nevím, e je vadný, pokud bych to věděl neváhám a koupím jej.
No jen nechápu, e nejde ani s tím druhým, je ale pravda, e jsem na to původním zjistil, e tam po demnotái není ta první velká zelená gumička a nikde jsem ji v čerpadle nenahmatal, e by někam vypadla? Jinak ve je jetě původní zakáplé lutou barvou. Dají se gumičky koupit nové? Dá se to nano sítko demontovat a vyčistit samostatně? Dal jsem to do demineralizované vody a do ultrazvuku a koukal, e z toho lo troinku píny a nyní je skrz ty otvory krásně vidět. potom jsem to vysuil fénem a dal do auta a stejně neel... Nechce se mě kupovat nový, kdy nevím, e je vadný, pokud bych to věděl neváhám a koupím jej.
|
|
12.08.2016 10:32 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2981580
|
|
jruze
|
|
|
maty napsal(a): No jen nechápu, e nejde ani s tím druhým, je ale pravda, e jsem na to původním zjistil, e tam po demnotái není ta první velká zelená gumička a nikde jsem ji v čerpadle nenahmatal, e by někam vypadla? Jinak ve je jetě původní zakáplé lutou barvou. Dají se gumičky koupit nové? Dá se to nano sítko demontovat a vyčistit samostatně? Dal jsem to do demineralizované vody a do ultrazvuku a koukal, e z toho lo troinku píny a nyní je skrz ty otvory krásně vidět. potom jsem to vysuil fénem a dal do auta a stejně neel... Nechce se mě kupovat nový, kdy nevím, e je vadný, pokud bych to věděl neváhám a koupím jej.
Zeptám se blbě kolik to má na rozvodech? né e bych nesouhlasil s Jumepem ale ... Zkus odpojit hadicí na ypsilonce a zkus nastříkat start sprej(odmaovák-čistič brzd) =pokud je chyba kdekoli v elektronice(čidla,regulátor,jednotka atd..) tak to chytne. Jen bych asi předtím kouknul na řemen rozvodů,nebo diag a jestli je synchronizace - na ten sprej opatrně aby to nelo do nekontrolovatelných otáček!!!Asi se nevyhne diag.
Zeptám se blbě kolik to má na rozvodech? né e bych nesouhlasil s Jumepem ale ... Zkus odpojit hadicí na ypsilonce a zkus nastříkat start sprej(odmaovák-čistič brzd) =pokud je chyba kdekoli v elektronice(čidla,regulátor,jednotka atd..) tak to chytne. Jen bych asi předtím kouknul na řemen rozvodů,nebo diag a jestli je synchronizace;-) - na ten sprej opatrně aby to nelo do nekontrolovatelných otáček!!!Asi se nevyhne diag.
|
|
12.08.2016 10:38 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2981581
|
|
jumep
|
|
|
hovoril si ze si vymenil snimac tlaku co je sakra rozdiel oproti regulatoru
ono sa to tazko bez diagnostiky robi
jo - a moje skusenosti so starsimi regulatormi su len zle a horsie (hlavne ked stal niekde vonku polozeny ten regulator)
hovoril si ze si vymenil snimac tlaku co je sakra rozdiel oproti regulatoru
ono sa to tazko bez diagnostiky robi
jo - a moje skusenosti so starsimi regulatormi su len zle a horsie (hlavne ked stal niekde vonku polozeny ten regulator)
|
|
12.08.2016 20:29 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2981698
|
|
maty
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Děkuji moc za rady, diagnostiku jsem si půjčil, to e bych nevěděl co sní ... sice to mám jen jako koníčka, ale před mnoha lety jsem se vyučil v oboru, pak nástavba... 4 roky práce v servisu na autech. Ale to je jedno Diagnostika zjistila toto: - není signál klikového hřídele závada P 0340. Kabel se pokusím proměřit, zlámaný viditelně není. Čidlo je staré 12 měsíců. Je na něm vyraeno made in Italy 030314B.
Regulátor jsem si půjčil starí jen na testování a byl celou dobu v čerpadle, neleel nikde na stole Koupil bych nový 2000 mě za Bosch u nevytrhnou.
Čerpadlo dává 989 milibarů, poadováno 779 milibarů
regulátor tl. paliva 5% 59 ma
mám 167 g aditiva. To nevím zda ji není málo.
Má najeto poctivých 168000km a rozvody dělány ve 140000km
Děkuji moc za rady, diagnostiku jsem si půjčil, to e bych nevěděl co sní ... sice to mám jen jako koníčka, ale před mnoha lety jsem se vyučil v oboru, pak nástavba... 4 roky práce v servisu na autech. Ale to je jedno ;-) Diagnostika zjistila toto: - není signál klikového hřídele závada P 0340. Kabel se pokusím proměřit, zlámaný viditelně není. Čidlo je staré 12 měsíců. Je na něm vyraeno made in Italy 030314B.
Regulátor jsem si půjčil starí jen na testování a byl celou dobu v čerpadle, neleel nikde na stole ;-) Koupil bych nový 2000 mě za Bosch u nevytrhnou.
Čerpadlo dává 989 milibarů, poadováno 779 milibarů
regulátor tl. paliva 5% 59 ma
mám 167 g aditiva. To nevím zda ji není málo.
Má najeto poctivých 168000km a rozvody dělány ve 140000km
|
|
12.08.2016 20:36 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2981699
|
|
jumep
|
|
|
ak nejde snimac otacok tak je to pomerne jasne, bez neho to nepojde a aj kolisajuce otacky moze spravit
ked toto poriesis az potom sa zaoberaj ostatkom
ak nejde snimac otacok tak je to pomerne jasne, bez neho to nepojde a aj kolisajuce otacky moze spravit
ked toto poriesis az potom sa zaoberaj ostatkom
|
|
12.08.2016 20:45 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2981700
|
|
maty
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Teď jsem čidlo proměřil ukazuje 419 ohm a nejde propísknout, tak je opravdu přeruené. To mě tve, kdy něco dám nové ujedu na to 10000 km tak nečekám, e je to takový mejd, e nebude fungovat. Ach to spotřební hospodářství.
Teď jsem čidlo proměřil ukazuje 419 ohm a nejde propísknout, tak je opravdu přeruené. To mě tve, kdy něco dám nové ujedu na to 10000 km tak nečekám, e je to takový mejd, e nebude fungovat. Ach to spotřební hospodářství.
|
|
13.08.2016 00:27 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2981816
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
tým made in italy je to jasné.... treba tam da niečo seriózne..
tým made in italy je to jasné.... treba tam da niečo seriózne..
|
|
15.08.2016 20:41 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2983107
|
|
maty
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Tak fakt u nevím, snímač na klice vyměněn dán značkový Bosch 0986280416 - 825, ale auto nic, prostě to jen točí a nechytne. Na chvilku se mi po odpojené baterce rozsvítil imobilizér, tak jsem proel pojistky, ale ve OK a imobilizer zhasl. Nevíte o někom v okolí Pardubic, kam by to lo dotáhnout a opravit? Lexii nemám kde půjčit.
Děkuji.
Tak fakt u nevím, snímač na klice vyměněn dán značkový Bosch 0986280416 - 825, ale auto nic, prostě to jen točí a nechytne. Na chvilku se mi po odpojené baterce rozsvítil imobilizér, tak jsem proel pojistky, ale ve OK a imobilizer zhasl. Nevíte o někom v okolí Pardubic, kam by to lo dotáhnout a opravit? Lexii nemám kde půjčit.
Děkuji.
|
|
15.08.2016 20:48 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2983121
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja ti psal ze snimac bude dobry.....
to ze se ti odblokuje immo az po chvili je naprosto v poradku,je to jeho bezpecnostni funkce
psal jsem ti i ze pokud nevis kam se kouknout a neumis s ni,je zbytecne si diagnostiku pujcovat
tlak na railu je vysoky,to neni jen tak..to jsem ti take psal...
bohuzel v okoli pardubic nejsem ,tak to k tomu bez auta vic nereknu
ja ti psal ze snimac bude dobry.....
to ze se ti odblokuje immo az po chvili je naprosto v poradku,je to jeho bezpecnostni funkce
psal jsem ti i ze pokud nevis kam se kouknout a neumis s ni,je zbytecne si diagnostiku pujcovat
tlak na railu je vysoky,to neni jen tak..to jsem ti take psal...
bohuzel v okoli pardubic nejsem ,tak to k tomu bez auta vic nereknu
|
|
15.08.2016 21:13 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2983141
|
|
maty
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Bohuel nemám tolik praxe s Citroenem, předchozí Xantie jezdila s běnou údrbou naprosto spolehlivě.
Bohuel nemám tolik praxe s Citroenem, předchozí Xantie jezdila s běnou údrbou naprosto spolehlivě.
|
|
15.08.2016 21:18 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2983148
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
o to nejde...
kdyby sis nevedel rady tak to dovez...
o to nejde...
kdyby sis nevedel rady tak to dovez...
|
|
15.08.2016 21:38 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2983178
|
|
maty
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Díky moc za nabídku. Nejhorí je, e jsem chtěl jet s rodinou na zaplacenou dovolenou....
Díky moc za nabídku. Nejhorí je, e jsem chtěl jet s rodinou na zaplacenou dovolenou....
|
|
16.08.2016 07:34 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2983417
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tady to mas
tady to mas
Přílohy: VF7DE4HX_motor.pdf ( 566476b ) - |
|
29.09.2016 14:24 -
Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2998324
|
|
Sena
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 92 |
|
|
Zdravím vechny!
Tak jsem včera skončil se svojí C5 na odtahovce směr Pardubice
Co se stalo:
- jedu normálně a z ničeho nic nouzový reim pípnutí service nějaká ta hláka s tím antipolution fauly ... auto chcíplo a u nelo natočit. sedm hodin večer, u tma a 60km od domova
- tak jsem setrvačností dcouval stranou do ulice a zkouel párkrát nastartovat a nic.
- podávací čerpadlo jsem slyel e hučí vzadu.
- tak jsem zavolal odtahovku a měl hodinu čas. Samozřejmě jsem zkusil odpojit a zapojit baterku , po načtení IMO jsem zkoul točit a nic , jednou se stalo e to mělo malinkou snahu si blafnout ale nic. Jenom to točí jako kdy startuju ale nechytne.
- tak jsem to odvezli do servisu.
Minulost :
- asi před dvěma rokama jsem měnil regulátor tlaku vys.čerpadla , ten předchozí mi občas házel poruchu (hlavně v zimě ) a od té doby pokoj.
- auto má najeto cca 220000 km (poctivých) , ve 160 tis dělané rozvody.
Dnes zpráva od mechanika:
- diagnostika (nevím jaká) (přes PC) hlásí nějaký nízký tlak 70 bar ... no to je jedno , ádné vadné čídlo (klika vačka) to nehlásí , prostě to vypadá na naftu (tlak?) kdy tam fouknul startovací sprej tak to chytlo a hned chcíplo. Říkal a si zkontroluji cestu paliva ... hadičky , jestli dává podavací čerpadlo ..., přepady na vtřikách atd.
asi dle servis manualu udělám ty kontroly. Samozřejmě nenám manometra na měření skutečného tlaku
Tak na co se mám zaměřit ... zatím bez diagnostiky?
Zdravím vechny!
Tak jsem včera skončil se svojí C5 na odtahovce směr Pardubice :-p
Co se stalo:
- jedu normálně a z ničeho nic nouzový reim pípnutí service nějaká ta hláka s tím antipolution fauly ... auto chcíplo a u nelo natočit. sedm hodin večer, u tma a 60km od domova :-((((
- tak jsem setrvačností dcouval stranou do ulice a zkouel párkrát nastartovat a nic.
- podávací čerpadlo jsem slyel e hučí vzadu.
- tak jsem zavolal odtahovku a měl hodinu čas. Samozřejmě jsem zkusil odpojit a zapojit baterku , po načtení IMO jsem zkoul točit a nic , jednou se stalo e to mělo malinkou snahu si blafnout ale nic. Jenom to točí jako kdy startuju ale nechytne.
- tak jsem to odvezli do servisu.
Minulost :
- asi před dvěma rokama jsem měnil regulátor tlaku vys.čerpadla , ten předchozí mi občas házel poruchu (hlavně v zimě ) a od té doby pokoj.
- auto má najeto cca 220000 km (poctivých) , ve 160 tis dělané rozvody.
Dnes zpráva od mechanika:
- diagnostika (nevím jaká) (přes PC) hlásí nějaký nízký tlak 70 bar ... no to je jedno , ádné vadné čídlo (klika vačka) to nehlásí , prostě to vypadá na naftu (tlak?) kdy tam fouknul startovací sprej tak to chytlo a hned chcíplo. Říkal a si zkontroluji cestu paliva ... hadičky , jestli dává podavací čerpadlo ..., přepady na vtřikách atd.
asi dle servis manualu udělám ty kontroly. Samozřejmě nenám manometra na měření skutečného tlaku :-d
Tak na co se mám zaměřit ... zatím bez diagnostiky? :-)
|
|
29.09.2016 14:44 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2998328
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Tak pokud zkontroluje opravdu vechno a pořád nic... mě se tahle věc stala za poslední 4 roky celkem 3x. Poprvé bylo auto 8 dní v servise a na nic nepřili... Pak u si nevěděli rady, tak začali odepínat a zpět zacvakávat vechny svorkovnice u BSM a u počítače...a nakonec auto pak jezdilo. Oprava jen za 3500,-
Kdy se mi to samé stalo opět za dva roky, tak jsem si to u pohlídal sám. Vyloučil jsem závady tlaku čerpadla, regulátoru, přepadu vstřikovačů.... a protoe diagnostika hlásila sama od sebe při startování - ztráta komunikace s počítačem (Při startování se třeba v průběhu 3-4 vteřin najednou zruilo dialogové okno měřených hodnot a vyskočila tato věta), tak jsem se zaměřil právě na ty konektory u BSM. Dnes u vím, e kdyby se mi to samé stalo, tak by mohlo stačit jen rozpojit a opět zapojit jeden ze tří těchto konektorů - zřejmě vlivem oxidace či co, to ztratí kontakt a motor nejede. Jo elektrika...dokáe divy, zvlátě u tak starého auta.
Tak pokud zkontroluje opravdu vechno a pořád nic... mě se tahle věc stala za poslední 4 roky celkem 3x. Poprvé bylo auto 8 dní v servise a na nic nepřili... Pak u si nevěděli rady, tak začali odepínat a zpět zacvakávat vechny svorkovnice u BSM a u počítače...a nakonec auto pak jezdilo. Oprava jen za 3500,-
Kdy se mi to samé stalo opět za dva roky, tak jsem si to u pohlídal sám. Vyloučil jsem závady tlaku čerpadla, regulátoru, přepadu vstřikovačů.... a protoe diagnostika hlásila sama od sebe při startování - ztráta komunikace s počítačem (Při startování se třeba v průběhu 3-4 vteřin najednou zruilo dialogové okno měřených hodnot a vyskočila tato věta), tak jsem se zaměřil právě na ty konektory u BSM. Dnes u vím, e kdyby se mi to samé stalo, tak by mohlo stačit jen rozpojit a opět zapojit jeden ze tří těchto konektorů - zřejmě vlivem oxidace či co, to ztratí kontakt a motor nejede. Jo elektrika...dokáe divy, zvlátě u tak starého auta.
Přílohy: 20151027_141054.jpg ( 687827b ) - |
|
| |
|
|