| | |
01.03.2018 22:19 -
Re: Únik paliva
|
3136378
|
|
Johny
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 32 |
|
|
63zdenda napsal(a): Kdy jsem koupil auto, vdy při natankování plné nádre v autě smrad nafty, po odklopení zadní sedačky kolem převlečné matice plováku na nádri nafta, vyzlínala a na konektory a vlastně celej vrek, nakonec jsem nael skříplý o krouek pod tou maticí, vyrobyl jsem si klíč, odrouboval, nasadil těsnění na osazení a dotáhl, od té doby klídek a ádný smrádek, kdybych neměl zrovna plnou nádr, tak práce na chvilku.
no presne toto sa deje aj mne, skúsim tam teda da nejaké tesnenie
no presne toto sa deje aj mne, skúsim tam teda da nejaké tesnenie
|
|
01.03.2018 22:40 -
Re: Únik paliva
|
3136380
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Mělo by se dávat po rozdělání vdy nové, ale kup origo na ropné látky, jiné by se asi rozleptalo, já tam sice nechal staré, protoe jsem jiné neměl, ale je to risk.
Odpojit hadičky, konektory, odroubovat matku, přizvednout plovák a tam ho uvidí, je to celé mastné od nafty a těsnění kloue, chce to pořádně očistit do sucha, nasadit těsnění, jednou rukou přitlačit plovák a druhou rukou zaroubovat matici, hlavně pořád dret stlačený ten plovák při roubování matice, jinak to těsnění sklouzne z osazení a můe začít znova, drim palce.
Mělo by se dávat po rozdělání vdy nové, ale kup origo na ropné látky, jiné by se asi rozleptalo, já tam sice nechal staré, protoe jsem jiné neměl, ale je to risk.
Odpojit hadičky, konektory, odroubovat matku, přizvednout plovák a tam ho uvidí, je to celé mastné od nafty a těsnění kloue, chce to pořádně očistit do sucha, nasadit těsnění, jednou rukou přitlačit plovák a druhou rukou zaroubovat matici, hlavně pořád dret stlačený ten plovák při roubování matice, jinak to těsnění sklouzne z osazení a můe začít znova, drim palce. ;-)
|
|
01.03.2018 23:23 -
Re: Únik paliva
|
3136384
|
|
Johny
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 32 |
|
|
63zdenda napsal(a): Mělo by se dávat po rozdělání vdy nové, ale kup origo na ropné látky, jiné by se asi rozleptalo, já tam sice nechal staré, protoe jsem jiné neměl, ale je to risk.
Odpojit hadičky, konektory, odroubovat matku, přizvednout plovák a tam ho uvidí, je to celé mastné od nafty a těsnění kloue, chce to pořádně očistit do sucha, nasadit těsnění, jednou rukou přitlačit plovák a druhou rukou
zaroubovat matici, hlavně pořád dret stlačený ten plovák při roubování matice, jinak to těsnění sklouzne z osazení a můe začít znova, drim palce.
toto asi bude ono:
.link.
alebo toto:
.link.
Dík
potom dám vedie ako to dopadlo
toto asi bude ono:
https://www.autokelly.sk/Product/VI-V22-09-0032/12475078/39849642;39850140;158965;159041;148924;34250364;35537866;35479500
alebo toto:
https://www.autokelly.sk/Product/PG-3-32038-00-0/9466539
Dík
potom dám vedie ako to dopadlo
|
|
02.03.2018 07:41 -
Re: Únik paliva
|
3136399
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Johny napsal(a):
no a co original kdyz stoji stovku ?
no a co original kdyz stoji stovku ?
|
|
02.03.2018 15:46 -
Re: Únik paliva
|
3136444
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Protoe originál je francouzskej unt za stovku a netěsní, kdy ho někdo zprasí. A ty od Kellyový jsou superhypermegagiga za sedm stovek. To musí být na kvalitě znát a určitě to nepoteče i kdy to někdo skřípne. No nekup to.
Protoe originál je francouzskej unt za stovku a netěsní, kdy ho někdo zprasí. A ty od Kellyový jsou superhypermegagiga za sedm stovek. To musí být na kvalitě znát a určitě to nepoteče i kdy to někdo skřípne. No nekup to.
|
|
02.03.2018 21:13 -
Re: Únik paliva
|
3136522
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
heh to kazdopadne
heh to kazdopadne :palec
|
|
03.03.2018 11:26 -
Re: Únik paliva
|
3136582
|
|
jruze
|
|
|
No a nebo se také můe stát (jako mně - řekl bych e pek) e zákazníkna benzinovém autě si přál přetěsnit nádr - e kdy natankuje plnou (s poznámkou e to moc nebývá) - výsledek ? - matice la povolit hrozně patně a dokonce,kolem vude sucho a do úplného povolení - potom jsem se u jen nestačil divit = dílna vykoupaná benzínem (nádr plná a po hrdlo), na to aby přestala přetýkat jsem odčerpal jetě +- 5L + to co vyteklo (asi tak dalích 5L) a to při otevřeném ohni v dílně??? no a ten O krouek nádr netěsnil byl přetrený a část pod čerpadlem . nová matka s Okroukem a ani dvě staré jiné se nedaly na nádr chytit - podařilo se to a vedvou s mladým a přípravkem který jsem si vyrobil.
No a nebo se také můe stát (jako mně - řekl bych e pek) e zákazníkna benzinovém autě si přál přetěsnit nádr - e kdy natankuje plnou (s poznámkou e to moc nebývá) - výsledek ? - matice la povolit hrozně patně a dokonce,kolem vude sucho a do úplného povolení - potom jsem se u jen nestačil divit = dílna vykoupaná benzínem (nádr plná a po hrdlo), na to aby přestala přetýkat jsem odčerpal jetě +- 5L + to co vyteklo (asi tak dalích 5L) a to při otevřeném ohni v dílně??? no a ten O krouek nádr netěsnil byl přetrený a část pod čerpadlem . nová matka s Okroukem a ani dvě staré jiné se nedaly na nádr chytit - podařilo se to a vedvou s mladým a přípravkem který jsem si vyrobil.
|
|
03.03.2018 13:00 -
Re: Únik paliva
|
3136591
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Vak má přes 70 litrů, ne? Včera jsem bral 55l a to v nádri byla jetě skoro 1/4
Vak má přes 70 litrů, ne? Včera jsem bral 55l a to v nádri byla jetě skoro 1/4:-))))
|
|
03.03.2018 13:18 -
Re: Únik paliva
|
3136592
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pro ty kteri maji 70l nadrz a nepochopili : to je tak kdyz se do 70l nadrze narve 75 a vic
pro ty kteri maji 80l nadrz a nepochopili : to je tak kdyz se do 80l nadrze narve 85 a vic
pro ty kteri maji 70l nadrz a nepochopili : to je tak kdyz se do 70l nadrze narve 75 a vic :-)):-)):-d:-d
pro ty kteri maji 80l nadrz a nepochopili : to je tak kdyz se do 80l nadrze narve 85 a vic :-)):-)):-d:-d
|
|
03.03.2018 18:40 -
Re: Únik paliva
|
3136683
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
No a to v tý nádri bylo asi 55 litrů a rafička ukazovala lehce nad 3/4. Vzhledem k udávané velikosti 70l to mělo do přeplnění jetě daleko.
No a to v tý nádri bylo asi 55 litrů a rafička ukazovala lehce nad 3/4. Vzhledem k udávané velikosti 70l to mělo do přeplnění jetě daleko.
|
|
03.03.2018 19:50 -
Re: Únik paliva
|
3136704
|
|
jruze
|
|
|
No nevím ale jeden pán v letním pařáku docvakal nádr naftou a po hrdlo a postavil to na stření parkovitě no a divil se e se k auto dostane jen na neckách a nebo v gumákách ani nevím jestli mu někdo naúčtoval úklid.
No a s tou benzinovou ? - dva dny jsem dělal s otevřenými oběmi vraty a sevřenou pr..lí jestli nebudu mít leteckej den a to nemluvím e mi bylo pěkně blbě i při otevřených vratech.
No nevím ale jeden pán v letním pařáku docvakal nádr naftou a po hrdlo a postavil to na stření parkovitě no a divil se e se k auto dostane jen na neckách a nebo v gumákách:-)))) ani nevím jestli mu někdo naúčtoval úklid.
No a s tou benzinovou ? - dva dny jsem dělal s otevřenými oběmi vraty a sevřenou pr..lí jestli nebudu mít leteckej den a to nemluvím e mi bylo pěkně blbě i při otevřených vratech.
|
|
05.03.2018 07:43 -
Re: Únik paliva
|
3137182
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
OEM je nahrada
original je original
material je material....
OEM je nahrada
original je original ;)
material je material....
|
|
05.03.2018 11:22 -
Re: Únik paliva
|
3137237
|
|
Johny
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 32 |
|
|
autodiag napsal(a): OEM je nahrada
original je original
material je material....
divné ale originál mám teraz a nevydral ani 7 rokov...toto asi bude nejaká kontrukčná vada
divné ale originál mám teraz a nevydral ani 7 rokov...toto asi bude nejaká kontrukčná vada
|
|
05.03.2018 13:50 -
Re: Únik paliva
|
3137248
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..a jsme zase na zacatku,v kruhu....zasah kutila a tankovani co se vleze...tesneni vydrzi veky pokud se nevytlaci nebo neskripne,nebo se nezkurvi...
..a jsme zase na zacatku,v kruhu....zasah kutila a tankovani co se vleze...tesneni vydrzi veky pokud se nevytlaci nebo neskripne,nebo se nezkurvi...
|
|
06.03.2018 06:16 -
Re: Únik paliva
|
3137405
|
|
Johny
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 32 |
|
|
autodiag napsal(a): ..a jsme zase na zacatku,v kruhu....zasah kutila a tankovani co se vleze...tesneni vydrzi veky pokud se nevytlaci nebo neskripne,nebo se nezkurvi...
áno presne "zásah kutila" čo u baví ma to, radej ako servis...kuk príručku ktorá hovorí e treba tankova do plná ( pokiaž sama pitož necvakne ), kvôli dávkovaniu EOLIS nie som 10 Eur taknkovač
včera som ale bol v CITROENe, povedal som im o aký problém ide a oni s ochotou bez platenia ( inak to stojí iba 5,80Eur ) dali nové tesnenie...vraj je to častý problém na modeloch okolo roku 2011...
áno presne "zásah kutila" čo u baví ma to, radej ako servis...kuk príručku ktorá hovorí e treba tankova do plná ( pokiaž sama pitož necvakne ), kvôli dávkovaniu EOLIS ;-) nie som 10 Eur taknkovač
včera som ale bol v CITROENe, povedal som im o aký problém ide a oni s ochotou bez platenia ( inak to stojí iba 5,80Eur ) dali nové tesnenie...vraj je to častý problém na modeloch okolo roku 2011...
|
|
07.07.2019 11:45 -
Re: Únik paliva
|
3229077
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Včera při pohledu pod auto jsem pod nádrí objevil mokrý flek a kapající naftu z nádre, zjitěn únik z o krouku pod převlečnou matkou drící plovák, jak to z ní prosakovalo, kapalo to po nádri na zem, hned jsem zkouel otevřít nádr, pak odpojit hadičky na spojkách z plováku, vím e to před tím neteklo a auto stálo 3 dny na jednom místě, a včera to začalo kapat, bylo velké teplo, tak jestli se nádr nějakým způsobem natlakovala a o krouek to neudrel, to otázka, dnes ve suché a nic nekape, nádr je ze 3/4 plná, kadopádně koupím nový o krouek, klíč na převlečnou matku mám doma, tak to potom vyměním, stalo se to poprvé, ale e by to po 3 dnech stání auta to těsnění neudrelo, tomu bych nevěřil, dneska je chladno a ve drí.
Včera při pohledu pod auto jsem pod nádrí objevil mokrý flek a kapající naftu z nádre, zjitěn únik z o krouku pod převlečnou matkou drící plovák, jak to z ní prosakovalo, kapalo to po nádri na zem, hned jsem zkouel otevřít nádr, pak odpojit hadičky na spojkách z plováku, vím e to před tím neteklo a auto stálo 3 dny na jednom místě, a včera to začalo kapat, bylo velké teplo, tak jestli se nádr nějakým způsobem natlakovala a o krouek to neudrel, to otázka, dnes ve suché a nic nekape, nádr je ze 3/4 plná, kadopádně koupím nový o krouek, klíč na převlečnou matku mám doma, tak to potom vyměním, stalo se to poprvé, ale e by to po 3 dnech stání auta to těsnění neudrelo, tomu bych nevěřil, dneska je chladno a ve drí. :-o
|
|
| |
|
|