| | |
03.10.2012 15:14 -
Re: zdochol motor
|
2509858
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Právě proto jsem psal, čím vím by to muselo projít, aby se to dostalo na FAP. Intercoler a krtící klapku jsem ani nezmínil.
Právě proto jsem psal, čím vím by to muselo projít, aby se to dostalo na FAP. Intercoler a krtící klapku jsem ani nezmínil.
|
|
03.10.2012 16:46 -
Re: zdochol motor
|
2509872
|
|
jumep
|
|
|
schema hovori jasne,
filter vzduchu -> vaha -> vzduchova cast turba -> plastova trubka pod mototom -> intercooler alebo ohrievac -> hlava / valec -> vyfukova cast turba -> kat/fap -> vyfuk
poskodenie nastalo pred intercoolerom
schema hovori jasne,
filter vzduchu -> vaha -> vzduchova cast turba -> plastova trubka pod mototom -> intercooler alebo ohrievac -> hlava / valec -> vyfukova cast turba -> kat/fap -> vyfuk
poskodenie nastalo pred intercoolerom
|
|
03.10.2012 17:01 -
Re: zdochol motor
|
2509880
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Myslím, e důleitá informace je e to nastalo při delím maximálním zatíení motoru.
I proto jsem se u dvě stránky před ptal, jak vypadá váha a filtr, jestli z nich kus neuletěl, jestli to nemohlo být něco zvenku.
Dovedu si představit, e někdo nalomil čidlo ve váze a ono při 90 vydrelo a při 190 u ne... nebo tenký ostrý plech, který přejelo a zvedlo auto před ním a náhodou se nasál, prořízl filtrem...
Kolegovi tahle začala doutnat izolace na spodní straně kapoty - někudy tam chytil havý vajgl.
Myslím, e důleitá informace je e to nastalo při delím maximálním zatíení motoru.
I proto jsem se u dvě stránky před ptal, jak vypadá váha a filtr, jestli z nich kus neuletěl, jestli to nemohlo být něco zvenku.
Dovedu si představit, e někdo nalomil čidlo ve váze a ono při 90 vydrelo a při 190 u ne... nebo tenký ostrý plech, který přejelo a zvedlo auto před ním a náhodou se nasál, prořízl filtrem...
Kolegovi tahle začala doutnat izolace na spodní straně kapoty - někudy tam chytil havý vajgl.
|
|
03.10.2012 17:07 -
Re: zdochol motor
|
2509881
|
|
jumep
|
|
|
stara vaha ma sitko este a plastovu mriezku, neviem ci si tam bol ked sme na zraze blbli s tu forteho
takze ak by aj filter nebol, nema tam nejako co take velke vletet ... zato som ja pisal len o tej plastovej trubke za filtrom co je ... a ci bola dobre nasadena ...
alebo fakt sa rozpadla hriadel a axialna vola ....
stara vaha ma sitko este a plastovu mriezku, neviem ci si tam bol ked sme na zraze blbli s tu forteho
takze ak by aj filter nebol, nema tam nejako co take velke vletet ... zato som ja pisal len o tej plastovej trubke za filtrom co je ... a ci bola dobre nasadena ...
alebo fakt sa rozpadla hriadel a axialna vola ....
|
|
03.10.2012 17:22 -
Re: zdochol motor
|
2509885
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
No, snad tam tu mříku jetě má...
No, snad tam tu mříku jetě má... :-)
|
|
03.10.2012 19:29 -
Re: zdochol motor
|
2509898
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
budem reagovat hned ako to mechanik rozoberie a nieco najde ...
budem reagovat hned ako to mechanik rozoberie a nieco najde ...
|
|
03.10.2012 19:36 -
Re: zdochol motor
|
2509904
|
|
jumep
|
|
|
tak hento uz predsa rozobral, kedze mas fotky turba ... to uz by si videl, dalej za mozes videt len pripadnu drt z turba
tak hento uz predsa rozobral, kedze mas fotky turba ... to uz by si videl, dalej za mozes videt len pripadnu drt z turba
|
|
04.10.2012 15:19 -
Re: zdochol motor
|
2510006
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
takze dostal som sa k presnemu postupu vymeny turba byvaleho majitela a ja ako lajk si myslim ze to robil uplne predcizne prosim o koment ...
1) komplet vycistenie sacieho potrubia od vzduchoveho filtra
2)vycistenie sacich hadic interkoleru
3)vycistenie plastoveho potrubia z interkoleru do sania motora ( tech benzinom z dovodu vacsieho mnozstva oleja pri poskodeni predchadzajuceho turba )
4)pred montazou turba bolo turbo zaliate do vstupu novym motorovym olejom Total 9000-5w40
5)nasledne bola primontovana na vstup turba nova vysokotlakova hadica na turbo ( original )
6)turbo bolo primontovane na vyfukove potrubie bolo pouzite nove tesnenie medzi turbo a vyfukove potrubie, tak isto nove matice na pripevnenie turba
7)pri montovani vysokotlakovej hadice na turbomichadlo bol pouzity novy holender s novymi mosadznymi podlozkami
8)do motora bol naliaty novy motorovy olej Total 9000-5w40 a novy filter olejovy nasledne odpojene elektronicke privody k cerpadlu a triskam, potom bol motor startovany pokial z vystupu turba nezacal tiect motorovy olej
9)potom bola pripojena prepadova hadica turba do bloku motora
10)vymeneny vzduchovy filter nasledne pripojene elektronicke privody k cerpadlu a triskam
11)motor bol nastartovany cca 10 minut nasledne vyskusany
12)vozidlo nebolo pretazovane a z dovodu zabehu turba nesiel motor viac ako na 2500 otaciek cca 1000km
tak toto bol podrobny postup ako sa to robilo ...
takze dostal som sa k presnemu postupu vymeny turba byvaleho majitela a ja ako lajk si myslim ze to robil uplne predcizne prosim o koment ...
1) komplet vycistenie sacieho potrubia od vzduchoveho filtra
2)vycistenie sacich hadic interkoleru
3)vycistenie plastoveho potrubia z interkoleru do sania motora ( tech benzinom z dovodu vacsieho mnozstva oleja pri poskodeni predchadzajuceho turba )
4)pred montazou turba bolo turbo zaliate do vstupu novym motorovym olejom Total 9000-5w40
5)nasledne bola primontovana na vstup turba nova vysokotlakova hadica na turbo ( original )
6)turbo bolo primontovane na vyfukove potrubie bolo pouzite nove tesnenie medzi turbo a vyfukove potrubie, tak isto nove matice na pripevnenie turba
7)pri montovani vysokotlakovej hadice na turbomichadlo bol pouzity novy holender s novymi mosadznymi podlozkami
8)do motora bol naliaty novy motorovy olej Total 9000-5w40 a novy filter olejovy nasledne odpojene elektronicke privody k cerpadlu a triskam, potom bol motor startovany pokial z vystupu turba nezacal tiect motorovy olej
9)potom bola pripojena prepadova hadica turba do bloku motora
10)vymeneny vzduchovy filter nasledne pripojene elektronicke privody k cerpadlu a triskam
11)motor bol nastartovany cca 10 minut nasledne vyskusany
12)vozidlo nebolo pretazovane a z dovodu zabehu turba nesiel motor viac ako na 2500 otaciek cca 1000km
tak toto bol podrobny postup ako sa to robilo ...
|
|
06.10.2012 11:49 -
Re: zdochol motor
|
2510231
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
toto som potreboval vediet ako od skusenych c5 tkarov a nikto sa nechyta ?
toto som potreboval vediet ako od skusenych c5 tkarov a nikto sa nechyta ? :palec
|
|
06.10.2012 21:22 -
Re: zdochol motor
|
2510287
|
|
Hanz 397
|
|
|
Postup,jako opsanej z manuálu k montái. Jen jestli to tak skutečně bylo...
Postup,jako opsanej z manuálu k montái. Jen jestli to tak skutečně bylo...
|
|
07.10.2012 10:38 -
Re: zdochol motor
|
2510654
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
no diktoval mi to v krcme a pravda je ze to robil sam pre seba tak asi preto az tak detailne ...
no diktoval mi to v krcme a pravda je ze to robil sam pre seba tak asi preto az tak detailne ...
|
|
07.10.2012 10:53 -
Re: zdochol motor
|
2510659
|
|
jumep
|
|
|
toto mas uplne jedno,
tu su len 2 moznosti ako uz bolo povedane
1. cudzie teleso v sani - je tam kratka trasa na to aby si nenasiel pripadny problem vniknutia
- bolo potrebne pred rozobratim dokladne vsetko fotit + aj teraz rozobrate diely ako pripadny dokaz ze sa tam to teleso nemalo ako dostat (stav filtra, vahy, boxu, hadice, trubky - upevnenie na turbe)
2. nieco tam bolo zle a rozpadlo sa, otazka je v akom stave je vyfukova cast turba a tiez vnutorna stena, podla popisu co ti to zacalo robit kludne mohla povolit hriadel, presunut sa a vrtula sa omlatila o stenu slimaka - a tiez zacal tiect olej do sania
- pricinou mozu byt prilis vysoke otacky turba (vysoka rychlost - netesnost za turbom (intercooler, hadica atd.) a toto dohanalo ujdeny tlak zvysenymi otackami az to neprezila hriadel)
- problem s hriadelou a celkovym upevnenim
mazane to bolo kazdopadne dobre, inak by sa to zadrelo a prestalo to tahat ...
toto mas uplne jedno,
tu su len 2 moznosti ako uz bolo povedane
1. cudzie teleso v sani - je tam kratka trasa na to aby si nenasiel pripadny problem vniknutia
- bolo potrebne pred rozobratim dokladne vsetko fotit + aj teraz rozobrate diely ako pripadny dokaz ze sa tam to teleso nemalo ako dostat (stav filtra, vahy, boxu, hadice, trubky - upevnenie na turbe)
2. nieco tam bolo zle a rozpadlo sa, otazka je v akom stave je vyfukova cast turba a tiez vnutorna stena, podla popisu co ti to zacalo robit kludne mohla povolit hriadel, presunut sa a vrtula sa omlatila o stenu slimaka - a tiez zacal tiect olej do sania
- pricinou mozu byt prilis vysoke otacky turba (vysoka rychlost - netesnost za turbom (intercooler, hadica atd.) a toto dohanalo ujdeny tlak zvysenymi otackami az to neprezila hriadel)
- problem s hriadelou a celkovym upevnenim
mazane to bolo kazdopadne dobre, inak by sa to zadrelo a prestalo to tahat ...
|
|
07.10.2012 11:00 -
Re: zdochol motor
|
2510681
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
jumep napsal(a): toto mas uplne jedno,
tu su len 2 moznosti ako uz bolo povedane
1. cudzie teleso v sani - je tam kratka trasa na to aby si nenasiel pripadny problem vniknutia
- bolo potrebne pred rozobratim dokladne vsetko fotit + aj teraz rozobrate diely ako pripadny dokaz ze sa tam to teleso nemalo ako dostat (stav filtra, vahy, boxu, hadice, trubky - upevnenie na turbe)
2. nieco tam bolo zle a rozpadlo sa, otazka je v akom stave je vyfukova cast turba a tiez vnutorna stena, podla popisu co ti to zacalo robit kludne mohla povolit hriadel, presunut sa a vrtula sa omlatila o stenu slimaka - a tiez zacal tiect olej do sania
- pricinou mozu byt prilis vysoke otacky turba (vysoka rychlost - netesnost za turbom (intercooler, hadica atd.) a toto dohanalo ujdeny tlak zvysenymi otackami az to neprezila hriadel)
- problem s hriadelou a celkovym upevnenim
mazane to bolo kazdopadne dobre, inak by sa to zadrelo a prestalo to tahat ...
dakujem uz nebudem otravovat len dam vysledok co nasiel mechanik a ako dopadla reklamacia ...
dakujem uz nebudem otravovat len dam vysledok co nasiel mechanik a ako dopadla reklamacia ...
|
|
07.10.2012 11:05 -
Re: zdochol motor
|
2510690
|
|
jumep
|
|
|
ako kludne pis, radi vidime ked niekto aktivne pise progress, len viac ocakavat tuto sa neda proste
tvoj popis vymeny je skutocne ucebnicovy, len je otazka ci fakt to bolo tak ucebnicovo spravene
a tiez je pravda zeby som rad videl aj ostatne diely (filter, trubku sania, intercooler)
ako kludne pis, radi vidime ked niekto aktivne pise progress, len viac ocakavat tuto sa neda proste
tvoj popis vymeny je skutocne ucebnicovy, len je otazka ci fakt to bolo tak ucebnicovo spravene
a tiez je pravda zeby som rad videl aj ostatne diely (filter, trubku sania, intercooler)
|
|
07.10.2012 11:38 -
Re: zdochol motor
|
2510709
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
jumep napsal(a): ako kludne pis, radi vidime ked niekto aktivne pise progress, len viac ocakavat tuto sa neda proste
tvoj popis vymeny je skutocne ucebnicovy, len je otazka ci fakt to bolo tak ucebnicovo spravene
a tiez je pravda zeby som rad videl aj ostatne diely (filter, trubku sania, intercooler)
pre mna teraz trosku komplikovane lebo beham na motorke ale ak by bolo ok pocasie pokusim sa setko nafotit mozno to niekomu niekedy pomoze ...
pre mna teraz trosku komplikovane lebo beham na motorke ale ak by bolo ok pocasie pokusim sa setko nafotit mozno to niekomu niekedy pomoze ...
|
|
18.10.2012 21:06 -
Re: zdochol motor
|
2513659
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
verdikt : turbo stalo 330 e zaruka 3 mesiace repas polsko
robota vcetne filtrov oleja, cisticov fap, bezinu technickeho a stk+emin 320 e spolu cela sranda 750 e
stare turbo stalo : garet origo 750 e co sa este caka na reklamaciu
postup bol dorzany tip top ako ma byt pri montazi tak uvidime ...
zial sa mi to nepodarilo vsetko nafotit ale po kompletnom precisteni sa nenasiel ziadny cudzi predmet takze predpokladam ze chyba mohla byt jedine v turbe ...
este by ma zaujmal vas nazor :
total quartz ineo ecs 5w-30 - 51
olejovy filter - 7
vzduchovy filter - 14
cistic fap 36
cistic do nafty na fap - 23
stk+emis - 60
tech. benzin - 6
robota - 120
verdikt : turbo stalo 330 e zaruka 3 mesiace repas polsko
robota vcetne filtrov oleja, cisticov fap, bezinu technickeho a stk+emin 320 e spolu cela sranda 750 e
stare turbo stalo : garet origo 750 e co sa este caka na reklamaciu
postup bol dorzany tip top ako ma byt pri montazi tak uvidime ...
zial sa mi to nepodarilo vsetko nafotit ale po kompletnom precisteni sa nenasiel ziadny cudzi predmet takze predpokladam ze chyba mohla byt jedine v turbe ...
este by ma zaujmal vas nazor :
total quartz ineo ecs 5w-30 - 51
olejovy filter - 7
vzduchovy filter - 14
cistic fap 36
cistic do nafty na fap - 23
stk+emis - 60
tech. benzin - 6
robota - 120
|
|
02.11.2012 12:21 -
Re: zdochol motor
|
2517222
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
ESTE RAZ A IDE HET !!! takze prvy test 150 km z trencina a 5 km pred BB ta ista hlaska ako na zaciatku tejto temy !
anti pollution faul a ESP/ASR NOT FUNCTION uz som z toho na nervy idem na diagnostiku som nahodou niekoho zohnal ja tomu fakt nerozumiem asi smola no neviem ...
nepoznate niekoho v BB do sa dobre vyzna v c5 ?
nerad by som sa zbavil tohoto nadherneho auta ale zial nie som banka
ESTE RAZ A IDE HET !!! takze prvy test 150 km z trencina a 5 km pred BB ta ista hlaska ako na zaciatku tejto temy !
anti pollution faul a ESP/ASR NOT FUNCTION uz som z toho na nervy idem na diagnostiku som nahodou niekoho zohnal ja tomu fakt nerozumiem asi smola no neviem ...
nepoznate niekoho v BB do sa dobre vyzna v c5 ?
nerad by som sa zbavil tohoto nadherneho auta ale zial nie som banka :(
|
|
02.11.2012 13:35 -
Re: zdochol motor
|
2517235
|
|
flyteSVK
|
|
|
v BB nie, ale v PN (co mas od TN na skok) je predsa jumep.
v BB nie, ale v PN (co mas od TN na skok) je predsa jumep.
|
|
02.11.2012 14:12 -
Re: zdochol motor
|
2517239
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
jasne ale pisem ze som v bb teraz
jasne ale pisem ze som v bb teraz :(
|
|
02.11.2012 18:11 -
Re: zdochol motor
|
2517296
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
takze citroen v bb zavrety ale islo okolo volake pohotovostne vozidlo citroenu, tak som ho ukvakal nech mi spravi dia ze ok tak ma to vyslo 20 e bez dokladu ...
dia hlasilo plny fap a druha hlaska podtlak v turbe ... vymazal mi hlasku o fap a turbo nech si pozrem doma u niekoho vraj na tom dojdem do Tn...
moj mechanik vraj fap cistil ja som na novom turbe a fape odjazdil 700 km
takze citroen v bb zavrety ale islo okolo volake pohotovostne vozidlo citroenu, tak som ho ukvakal nech mi spravi dia ze ok tak ma to vyslo 20 e bez dokladu ...
dia hlasilo plny fap a druha hlaska podtlak v turbe ... vymazal mi hlasku o fap a turbo nech si pozrem doma u niekoho vraj na tom dojdem do Tn...
moj mechanik vraj fap cistil ja som na novom turbe a fape odjazdil 700 km
|
|
| |
|
|