| | |
22.09.2012 20:05 -
zdochol motor
|
2507075
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
Caute
Idem po dialnici 190kou asi 5 minut.Asi o 10 km dalej zrazu auto zacalo spomalovat, hlaska anti pollution fault, za chvilu hlaska ESP/ASR NOT FUNCTION, a hned na to unlock diesel filter, servis, a top up enginee oil level,auto zmenilo zvuk viac basovo ...
vravim si dojdem do Tn 17 km ... ee nevydalo dym, vela dymu cez vsetky styri pruhy na dialnici, odstavim auto na dialnici vyberam kluc zo zapalovania, utekam z auta !
ked prestalo dymit pozrem olej na spodu odmerky 1 cm oleja palubovka nehlasi nedostatok ...
skusim dat kluc do zapalovania, znovu hlasky, nastartujem, biely dym, vypnem motor, vyberem kluc, motor bezi dalej ... zvysuje otacky utekam ... auto pomaly zdochne, ja sedivy od strachu ze vybuchne, no horor ...
odsrobujem viko oleja biely dym, pozrem pod vyfuk, na ceste kvapky oleja ...
nasleduje posledny start servisne zdvihnutie a odtah to Tn dialnicnou sluzbou auto pred domom a ja netusim co to je prosim o radu moc dik ...
Caute
Idem po dialnici 190kou asi 5 minut.Asi o 10 km dalej zrazu auto zacalo spomalovat, hlaska anti pollution fault, za chvilu hlaska ESP/ASR NOT FUNCTION, a hned na to unlock diesel filter, servis, a top up enginee oil level,auto zmenilo zvuk viac basovo ...
vravim si dojdem do Tn 17 km ... ee nevydalo dym, vela dymu cez vsetky styri pruhy na dialnici, odstavim auto na dialnici vyberam kluc zo zapalovania, utekam z auta !
ked prestalo dymit pozrem olej na spodu odmerky 1 cm oleja palubovka nehlasi nedostatok ...
skusim dat kluc do zapalovania, znovu hlasky, nastartujem, biely dym, vypnem motor, vyberem kluc, motor bezi dalej ... zvysuje otacky utekam ... auto pomaly zdochne, ja sedivy od strachu ze vybuchne, no horor ...
odsrobujem viko oleja biely dym, pozrem pod vyfuk, na ceste kvapky oleja ...
nasleduje posledny start servisne zdvihnutie a odtah to Tn dialnicnou sluzbou auto pred domom a ja netusim co to je prosim o radu moc dik ...
|
|
22.09.2012 21:23 -
Re: zdochol motor
|
2507088
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
Nestra ináč video to isté akurát mne to bealo mono pol minúty ...
Ináč je tam nové turbo ! A zbrusena hlava lebo bola prasknuta ale ked som dal dole kryt motora plastovy nebolo na hlave vidie nič e by niekde pretekalo ...
Nestra ináč video to isté akurát mne to bealo mono pol minúty ...
Ináč je tam nové turbo ! A zbrusena hlava lebo bola prasknuta ale ked som dal dole kryt motora plastovy nebolo na hlave vidie nič e by niekde pretekalo ...
|
|
22.09.2012 21:28 -
Re: zdochol motor
|
2507090
|
|
flyteSVK
|
|
|
Bolo to turbo ozaj nove, alebo repas? Kazdopadne, to, ze sa s nim nieco robilo zapada do mojej teorie.
Bolo to turbo ozaj nove, alebo repas? Kazdopadne, to, ze sa s nim nieco robilo zapada do mojej teorie.
|
|
22.09.2012 21:39 -
Re: zdochol motor
|
2507096
|
|
jumep
|
|
|
tiez si myslim ze turbo, ale predpokladam ze nechytilo to spalovanie a tak ho zhasol ....
inak to ide na krasne otacky - ak je este olej v motore, tak by to mohlo byt relativne ok
tiez si myslim ze turbo, ale predpokladam ze nechytilo to spalovanie a tak ho zhasol ....
inak to ide na krasne otacky - ak je este olej v motore, tak by to mohlo byt relativne ok
|
|
22.09.2012 22:16 -
Re: zdochol motor
|
2507099
|
|
Henry
|
|
|
Viděl jsem několik motorů, které se potkaly, protoe majitel vyřadil a utekl. V takové situaci pomůe zařadit 5., zalápnout brzdu a pustit spojku. Jak to udělat s automatem???
Viděl jsem několik motorů, které se potkaly, protoe majitel vyřadil a utekl. :-oV takové situaci pomůe zařadit 5., zalápnout brzdu a pustit spojku.:palec Jak to udělat s automatem???
|
|
22.09.2012 23:05 -
Re: zdochol motor
|
2507107
|
|
Gabo
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 81 |
|
|
S automatom ak tam mas sekvencne radenie - navolit najvyssi stupen a motor zdochne sam.
S automatom ak tam mas sekvencne radenie - navolit najvyssi stupen a motor zdochne sam.
|
|
22.09.2012 23:09 -
Re: zdochol motor
|
2507108
|
|
jumep
|
|
|
nedas, ono sekvencia nepusti a tiez hydromenic sa nezavre ...
rovnako ako zaradena rychlost nemusi pomoct lebo spojka presmyka
nedas, ono sekvencia nepusti a tiez hydromenic sa nezavre ...
rovnako ako zaradena rychlost nemusi pomoct lebo spojka presmyka
|
|
23.09.2012 07:09 -
Re: zdochol motor
|
2507113
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
byvaly majitel mi povedal ze tam je nove turbo nie repas ... dakujem za komnetare aspon sa mam coho chytit
a dufam nie moc platit turbo je este v zaruke tak mozno sa nieco podari vyreklamovat aj ked mi byvaly majitel tvrdil ze ak sa neda turbo montovat v autorizovanom servise ze sa zaruka neuzna ...
byvaly majitel mi povedal ze tam je nove turbo nie repas ... dakujem za komnetare aspon sa mam coho chytit :)
a dufam nie moc platit turbo je este v zaruke tak mozno sa nieco podari vyreklamovat aj ked mi byvaly majitel tvrdil ze ak sa neda turbo montovat v autorizovanom servise ze sa zaruka neuzna ...
|
|
23.09.2012 08:47 -
Re: zdochol motor
|
2507118
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
flyteSVK nestraí, má bohuel pravdu. Tohle vypadá na total KO turbínu a nebo důkladně ucpaná trasa od vzduchového filtru k turbu.
Z mého hlediska můe být po tomto i chycený motor. Kdy motor změní své stravovací návyky a začne si pochutnávat na oleji kterým je mazaný tak nastává i destrukce vekerých loisek na ojnicích a klice. Dochází k zapečení pístních krouků extrémním namáháním a sazemi. Výměna rozvodů je samozřejmost. Take bude potřeba ne se bude dávat nové turbo toto ve zkontrolovat jestli se vůbec vyplatí oprava.
Já osobně abych se toho vyvaroval tak drím tři zásady: Leju olej pouze který tam má být.
Po 10 000km měním vzduch filtr
a NIKDY nedolévám olej po horní rysku, pouze přesně
mezi rysky.
PS: občas vizuální kontrola sacího traktu na přítomnost oleje není nikdy na kodu.
flyteSVK nestraí, má bohuel pravdu. Tohle vypadá na total KO turbínu a nebo důkladně ucpaná trasa od vzduchového filtru k turbu.
Z mého hlediska můe být po tomto i chycený motor. Kdy motor změní své stravovací návyky a začne si pochutnávat na oleji kterým je mazaný tak nastává i destrukce vekerých loisek na ojnicích a klice. Dochází k zapečení pístních krouků extrémním namáháním a sazemi. Výměna rozvodů je samozřejmost. Take bude potřeba ne se bude dávat nové turbo toto ve zkontrolovat jestli se vůbec vyplatí oprava.
Já osobně abych se toho vyvaroval tak drím tři zásady: Leju olej pouze který tam má být.
Po 10 000km měním vzduch filtr
a NIKDY nedolévám olej po horní rysku, pouze přesně
mezi rysky.
PS: občas vizuální kontrola sacího traktu na přítomnost oleje není nikdy na kodu.
|
|
23.09.2012 09:26 -
Re: zdochol motor
|
2507134
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
moje zasady : do vymeny oleja 4300 km olej aky ma byt na hdi motory
kontrola oleja pravidelne pred dlhsou jazdou samozrejme mame aj kontrolky
filter vzduchovy mam novy 3000 km
ja auto nezanedbavam no uvidime ako to dopadne zajtra to ma ist k mechanikovi budeme mudrejsi ...
rozhodne dakujem za komentare ...
este som sa chcel opytat ten olej treba vybrat aj z trisiek a celkoveho paliloveho systemu alebo to sa tam nedostane ?
moje zasady : do vymeny oleja 4300 km olej aky ma byt na hdi motory
kontrola oleja pravidelne pred dlhsou jazdou samozrejme mame aj kontrolky
filter vzduchovy mam novy 3000 km
ja auto nezanedbavam no uvidime ako to dopadne zajtra to ma ist k mechanikovi budeme mudrejsi ...
rozhodne dakujem za komentare ...
este som sa chcel opytat ten olej treba vybrat aj z trisiek a celkoveho paliloveho systemu alebo to sa tam nedostane ?
|
|
23.09.2012 17:31 -
Re: zdochol motor
|
2507199
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
masloxy napsal(a): este som sa chcel opytat ten olej treba vybrat aj z trisiek a celkoveho paliloveho systemu alebo to sa tam nedostane ?
Ne, olej se tam dostane od turba vzduchovým potrubím, přívod paliva s tím spojitost nemá.
Ne, olej se tam dostane od turba vzduchovým potrubím, přívod paliva s tím spojitost nemá.
|
|
23.09.2012 18:05 -
Re: zdochol motor
|
2507202
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
aspon ze tak dakujem napisem potom co a ako
aspon ze tak dakujem napisem potom co a ako
|
|
25.09.2012 10:07 -
Re: zdochol motor
|
2507475
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
pani mali ste pravdu rozsypane turbo nastastie este je v zaruke a mam aj od neho blok stalo 750 Garet
este raz vsetkym dik a snad to niekomu pomoze do ma podobnu zavadu alebo hlasenia chyb.
pani mali ste pravdu rozsypane turbo nastastie este je v zaruke a mam aj od neho blok stalo 750 Garet
este raz vsetkym dik a snad to niekomu pomoze do ma podobnu zavadu alebo hlasenia chyb.
|
|
25.09.2012 13:09 -
Re: zdochol motor
|
2507488
|
|
flyteSVK
|
|
|
Turbo je jedna vec, ale mna by skor zaujimalo, ze AK to chytilo aj ostatne veci v motore, kto to opravi/zaplati.
Turbo je jedna vec, ale mna by skor zaujimalo, ze AK to chytilo aj ostatne veci v motore, kto to opravi/zaplati.
|
|
25.09.2012 15:58 -
Re: zdochol motor
|
2507496
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
no zatial to vyzera tak ze to ostatne veci nechytilo ako sa vyjadril mechanik ale setko sa uvidi az potom ako sa to vsetko zlozi ... este budem musiet asi aj fap vycistit lebo kvapal olej z vyfuku tak to skusi niakym pripravkom na cistenie fapu urobit ...
inac by som potreboval ci tu nie je niekto v citroene zamestnany pretoze na reklamacny list potrebuje vyrobca presny postum mozntaze turba a potrebujem to presne lebo ak tam bude v tom postupe co len podlozka chybat vyhovoria sa ze bola chyba pri montazi a ja mozem potom znova kupovat 750 eurove turbo
tak ak niekto vie ten postup prosim hodte mi to sem potrebujem to na zajtra dakujem !
este som chcel dodat turbina vyzera zodrata aj z predu tomu moc nerozumiem ale predavac mi povedal hned ako som prisiel a pozrel na tu turbinu ze tam nebol vymeneny interkoler coz je podla mna blbost menit interkoler ked sa meni turbo nie ? prosim o reakcie dik ... link s fotkou dole
.link.
no zatial to vyzera tak ze to ostatne veci nechytilo ako sa vyjadril mechanik ale setko sa uvidi az potom ako sa to vsetko zlozi ... este budem musiet asi aj fap vycistit lebo kvapal olej z vyfuku tak to skusi niakym pripravkom na cistenie fapu urobit ...
inac by som potreboval ci tu nie je niekto v citroene zamestnany pretoze na reklamacny list potrebuje vyrobca presny postum mozntaze turba a potrebujem to presne lebo ak tam bude v tom postupe co len podlozka chybat vyhovoria sa ze bola chyba pri montazi a ja mozem potom znova kupovat 750 eurove turbo
tak ak niekto vie ten postup prosim hodte mi to sem potrebujem to na zajtra dakujem ! :)
este som chcel dodat turbina vyzera zodrata aj z predu tomu moc nerozumiem ale predavac mi povedal hned ako som prisiel a pozrel na tu turbinu ze tam nebol vymeneny interkoler coz je podla mna blbost menit interkoler ked sa meni turbo nie ? prosim o reakcie dik ... link s fotkou dole
https://plus.google.com/u/0/photos/110974945906416119747/albums/5756890320973546769/5792117792649544994
|
|
25.09.2012 17:05 -
Re: zdochol motor
|
2507508
|
|
jumep
|
|
|
intercooler je az za turbom, jedine ak bol deravy, tak turbo sa prilis moc tocilo a tym sa mohlo rozletet a potom uletena vrtulka sa oprela o obal a zosrotovala, alebo skor to bolo skutocne zle zlozene a nasalo ti to nejaky bordel a ten zosrotoval vrtulu ...
navod ti je nanic, musis mat razitko zo servisu ktory to montoval a ten zodpoveda ze montaz
intercooler je az za turbom, jedine ak bol deravy, tak turbo sa prilis moc tocilo a tym sa mohlo rozletet a potom uletena vrtulka sa oprela o obal a zosrotovala, alebo skor to bolo skutocne zle zlozene a nasalo ti to nejaky bordel a ten zosrotoval vrtulu ...
navod ti je nanic, musis mat razitko zo servisu ktory to montoval a ten zodpoveda ze montaz
|
|
25.09.2012 17:12 -
Re: zdochol motor
|
2507509
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
nie nie navod treba ktory napise na preberaci protokol mechanik, ked sa bude posudzovat zavada turba u vyrobcu ... potom mi tam mechanik da razitko a cele to pojde do firmy na vyrobu turba ...
preto to treba krok po kroku lebo ak tam nieco zabudne nahodu napisat tak mi reklamaciu neuznaju a som v ...
vrtulka drzi na tej oske nie je uletena tak neviem co ju tak mohlo z predu zodrat ...
inac v tom turbe je to lozisko ko ...
nie nie navod treba ktory napise na preberaci protokol mechanik, ked sa bude posudzovat zavada turba u vyrobcu ... potom mi tam mechanik da razitko a cele to pojde do firmy na vyrobu turba ...
preto to treba krok po kroku lebo ak tam nieco zabudne nahodu napisat tak mi reklamaciu neuznaju a som v ...
vrtulka drzi na tej oske nie je uletena tak neviem co ju tak mohlo z predu zodrat ...
inac v tom turbe je to lozisko ko ...
|
|
25.09.2012 18:48 -
Re: zdochol motor
|
2507513
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Pokud má v sání turba zepředu rozmlácenou vrtulku, tak ti to podle mě muselo něco větího nasát - nechybí třeba ve váze vzduchu vnitřek, není zničený vzduchový filtr, nebo něco přes odvětrání z víka motoru?
Díky tomu ti:
a) spadnul výkon kvůli nízkému tlaku za turbem (olámaná vrtulka v sání ti tlak nedá)
b) turbo se rozvibrovalo (nevyváený rotor) a vymlelo loisko - ty vibrace musely být slyet, asi ten "basový zvuk" co píe
c) vymletým loiskem začal téct olej do sání a následně do válců, kde se spaloval - to byla ta spousta kouře
Nevím zda ti tohle uznají jako záruku - pokud to skutečně vypadá jako pokozené cizím předmětem v sání.
Pokud má v sání turba zepředu rozmlácenou vrtulku, tak ti to podle mě muselo něco větího nasát - nechybí třeba ve váze vzduchu vnitřek, není zničený vzduchový filtr, nebo něco přes odvětrání z víka motoru?
Díky tomu ti:
a) spadnul výkon kvůli nízkému tlaku za turbem (olámaná vrtulka v sání ti tlak nedá)
b) turbo se rozvibrovalo (nevyváený rotor) a vymlelo loisko - ty vibrace musely být slyet, asi ten "basový zvuk" co píe
c) vymletým loiskem začal téct olej do sání a následně do válců, kde se spaloval - to byla ta spousta kouře
Nevím zda ti tohle uznají jako záruku - pokud to skutečně vypadá jako pokozené cizím předmětem v sání.
|
|
25.09.2012 18:51 -
Re: zdochol motor
|
2507514
|
|
jumep
|
|
|
aj ja som skepticky voci zaruke ...
jedize ale ze to bolo ako hovorim, lozisko sa rozpadlo a vrtula sa omlatila o bok turba ...
aj ja som skepticky voci zaruke ...
jedize ale ze to bolo ako hovorim, lozisko sa rozpadlo a vrtula sa omlatila o bok turba ...
|
|
| |
|
|