| | |
20.02.2016 21:54 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
2920380
|
|
Renegade01
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 135 |
|
|
Moze mi prosim niekto dat objednavacie cislo na SWRIL pre moje auto? Dakujem
Moze mi prosim niekto dat objednavacie cislo na SWRIL pre moje auto? Dakujem
|
|
20.02.2016 22:11 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
2920387
|
|
jumep
|
|
|
0363 87 - membrana s klbikom
1628 CH - ventil
0363 87 - membrana s klbikom
1628 CH - ventil
|
|
20.08.2017 10:48 -
Plastové táhlo motor
|
3089891
|
|
jendaosek
|
Město: Velký Osek, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Ahoj,
dneska jsem si viml, e mám prasklé plastové táhlo viz. foto, ale nevím co ovládá (egr?), při nastartování a připádí plyny má táhlo snahu něco ovládat, ale marně. Auto jezdí normálně. Pomůe mi někdo s identifikací?
Ahoj,
dneska jsem si viml, e mám prasklé plastové táhlo viz. foto, ale nevím co ovládá (egr?), při nastartování a připádí plyny má táhlo snahu něco ovládat, ale marně:-). Auto jezdí normálně. Pomůe mi někdo s identifikací?
Přílohy: tahlo_C5.jpg ( 214425b ) - tahlo_C5_2.jpg ( 130804b ) - |
|
20.08.2017 11:26 -
Re: Plastové táhlo motor
|
3089915
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
je to ovladani virive klapky (SWIRL)
auto nejede normale ,to si muzes byt jisty
je to ovladani virive klapky (SWIRL)
auto nejede normale ,to si muzes byt jisty ;)
|
|
20.08.2017 14:31 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
3090027
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
No, dávat litr za to e upadl kloubek a jinak to funguje by se mi nechtělo. Dá se to třeba předělat na jiný kloubek .. .link. Někdo to jen chytne dokola drátkem a propojí s tím plastem a jezdí to dál .. on ten plast stejně zas na novém za čas upadne
No, dávat litr za to e upadl kloubek a jinak to funguje by se mi nechtělo. Dá se to třeba předělat na jiný kloubek .. http://www.elektrobecov.cz/uhlovy-kloub-a8-m5-zn-PID3398.html Někdo to jen chytne dokola drátkem a propojí s tím plastem a jezdí to dál .. on ten plast stejně zas na novém za čas upadne
|
|
20.08.2017 14:52 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
3090028
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no to vis kazdej ma jinou predstavu o oprave
no to vis kazdej ma jinou predstavu o oprave :palec
|
|
20.08.2017 19:17 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
3090150
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
No, podezírám výrobce, e to to jedno z úmyslných "kurvítek" Je to moc zeslabený a upadne myslím kadýmu, jinak je to plně funkční. To e nahradím patný kloubek kloubkem novým "nezničitelným", není přece ádné "bastlení"
No, podezírám výrobce, e to to jedno z úmyslných "kurvítek" Je to moc zeslabený a upadne myslím kadýmu, jinak je to plně funkční. To e nahradím patný kloubek kloubkem novým "nezničitelným", není přece ádné "bastlení" :-)
|
|
20.08.2017 19:33 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
3090161
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
spis to myslim tak ze pri te jednoduchosti montaze jaka tam je a ze odchazi nembrana jak na bezicim pasu si radeji zaplatim novej dil nez to delat nekolikrat a tech 700 za ktere se to da koupit neni zas tak moc
spis to myslim tak ze pri te jednoduchosti montaze jaka tam je a ze odchazi nembrana jak na bezicim pasu si radeji zaplatim novej dil nez to delat nekolikrat a tech 700 za ktere se to da koupit neni zas tak moc:palec
|
|
21.08.2017 21:45 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
3090452
|
|
ivanivan
|
|
|
Jde to dobře nahradit gumovou hadičkou. Je tu někde návod.
Jde to dobře nahradit gumovou hadičkou. Je tu někde návod.
|
|
10.05.2018 17:35 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
3156245
|
|
qwerty1
|
Město: Nové Zámky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Mal by som otázku. Tiahlo swirl sa má vysunú hneď po natartovaní alebo a v otáčkach. Ďakujem. 2,2HDI
Mal by som otázku. Tiahlo swirl sa má vysunú hneď po natartovaní alebo a v otáčkach. Ďakujem. 2,2HDI
|
|
10.05.2018 18:16 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
3156262
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
po nastartovani zatahne
po nastartovani zatahne
|
|
10.05.2018 18:26 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
3156281
|
|
qwerty1
|
Město: Nové Zámky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Ďakujem. Mne po výmene popraskaných hadičiek zatiahlo. Predtým mi to nerobilo. Asi je to teda v poriadku..
Ďakujem. Mne po výmene popraskaných hadičiek zatiahlo. Predtým mi to nerobilo. Asi je to teda v poriadku..
|
|
10.05.2018 21:10 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
3156324
|
|
jumep
|
|
|
zalezi od roku, do nejakeho datumu 2001 to bolo ze tiahlo sa potiahlo nad 2000 otacok a potom to je opacne, ze tiahlo je do 2000 otacok a nad 2000 sa uvolni
ked sa ti zatiahlo po nastartovani je to ok, este skus ci aj drzi (nemal by si ho dokazat vratit)
zalezi od roku, do nejakeho datumu 2001 to bolo ze tiahlo sa potiahlo nad 2000 otacok a potom to je opacne, ze tiahlo je do 2000 otacok a nad 2000 sa uvolni
ked sa ti zatiahlo po nastartovani je to ok, este skus ci aj drzi (nemal by si ho dokazat vratit)
|
|
03.09.2019 20:21 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
3236249
|
|
Kubik123
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravím pánové,
prosím o radu ohledně vysokého tlaku turba. Proel jsem zdejí diskuze, vyzkouel vechny rady, ale problém stále přetrvává.
Vyzkoueno:
- membrána na ovládání klapek v pořádku (vytvořen podtlak, táhlo se hýbe a zůstane i viset)
- podtlakové hadičky kompletně vyměněny a podtlak v celém vedení je -0,8 a -0,9
- ventil na ovládání swirlu nový, ale ventil nesepne, (připojil jsem přes T kus budík a na výstupu nenaměřil ádný podtlak) a proto by mě zajímalo co spíná ten ventil
- regulace turba taky v pořádku (regulace i membrána), ale ventil na základě problému se swirlem taky nesepne?
Děkuji za rady.
Zdravím pánové,
prosím o radu ohledně vysokého tlaku turba. Proel jsem zdejí diskuze, vyzkouel vechny rady, ale problém stále přetrvává.
Vyzkoueno:
- membrána na ovládání klapek v pořádku (vytvořen podtlak, táhlo se hýbe a zůstane i viset)
- podtlakové hadičky kompletně vyměněny a podtlak v celém vedení je -0,8 a -0,9
- ventil na ovládání swirlu nový, ale ventil nesepne, (připojil jsem přes T kus budík a na výstupu nenaměřil ádný podtlak) a proto by mě zajímalo co spíná ten ventil
- regulace turba taky v pořádku (regulace i membrána), ale ventil na základě problému se swirlem taky nesepne?
Děkuji za rady.
|
|
03.09.2019 21:51 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
3236259
|
|
jruze
|
|
|
Kubik123 napsal(a): Zdravím pánové,
prosím o radu ohledně vysokého tlaku turba. Proel jsem zdejí diskuze, vyzkouel vechny rady, ale problém stále přetrvává.
Vyzkoueno:
- membrána na ovládání klapek v pořádku (vytvořen podtlak, táhlo se hýbe a zůstane i viset)
- podtlakové hadičky kompletně vyměněny a podtlak v celém vedení je -0,8 a -0,9
- ventil na ovládání swirlu nový, ale ventil nesepne, (připojil jsem přes T kus budík a na výstupu nenaměřil ádný podtlak) a proto by mě zajímalo co spíná ten ventil
- regulace turba taky v pořádku (regulace i membrána), ale ventil na základě problému se swirlem taky nesepne?
Děkuji za rady.
Tebe by měl hlavně zajímat ventil na ovládání turba klapky na sání a swirl můe klidně na zkouku odpojit a zaslepit hadičky. - hlavně a jediné co musí chodit je el.ventil na ovládání turba (ostatní můe řeit později a kvůli tomu to do nouze padat nebude)
Tebe by měl hlavně zajímat ventil na ovládání turba klapky na sání a swirl můe klidně na zkouku odpojit a zaslepit hadičky.;-) - hlavně a jediné co musí chodit je el.ventil na ovládání turba;-) (ostatní můe řeit později a kvůli tomu to do nouze padat nebude)
|
|
03.09.2019 22:17 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
3236265
|
|
Kubik123
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zkouel jsem ventily ovládající turbo jiné a bylo to beze změny. Myslí ventily na ovládáni klapek na ypsilonce? Přívod na klapku studeného vzduchu jsem zaslepul, take by měla zůstat otevřená a stejne to hodilo chybu.
Zkouel jsem ventily ovládající turbo jiné a bylo to beze změny. Myslí ventily na ovládáni klapek na ypsilonce? Přívod na klapku studeného vzduchu jsem zaslepul, take by měla zůstat otevřená a stejne to hodilo chybu.
|
|
03.09.2019 23:19 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
3236276
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Kubík, jestli ti na 2,2 hlásí chybu "vysoký tlak turba" tak se ti asi zasekává regulace přímo na turbu, to 2,2 98kw dělají.
dělám to tak, e napojím T kus na hadičku k ovládání turba a do kabiny budík podtlaku, to stejné s tlakem turba , napojím u čidla u chladiče , budík do kabiny , budíky reagují rychleji ne diag ... a jde se to projet. Na 2,2 podtlak turbu ubírá, tak e kdy je stále dobrý podtlak a tlak turba jde pořád nahoru a do nouzáku, tak je na vine pouze a jen mechanická závada na turbu - zasekává se regulace obtoku ...
Kubík, jestli ti na 2,2 hlásí chybu "vysoký tlak turba" tak se ti asi zasekává regulace přímo na turbu, to 2,2 98kw dělají.
dělám to tak, e napojím T kus na hadičku k ovládání turba a do kabiny budík podtlaku, to stejné s tlakem turba , napojím u čidla u chladiče , budík do kabiny , budíky reagují rychleji ne diag ... a jde se to projet. Na 2,2 podtlak turbu ubírá, tak e kdy je stále dobrý podtlak a tlak turba jde pořád nahoru a do nouzáku, tak je na vine pouze a jen mechanická závada na turbu - zasekává se regulace obtoku ...
|
|
04.09.2019 06:57 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
3236306
|
|
Kubik123
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
To e je turbo otevřené vím a kdy jsem na něj přivedl podtlak a jel to projet, tak auto nejelo, co je v pořádku a regulace by měla fungovat.
T kus a budik jsem měl právě mezi ventilem a turbem, ale v ádných otáčkách se ventil prostě neotevre. (vyzkoueno několik ventilů)
Zkusím i ten tlak turba sledovat.
To e je turbo otevřené vím a kdy jsem na něj přivedl podtlak a jel to projet, tak auto nejelo, co je v pořádku a regulace by měla fungovat.
T kus a budik jsem měl právě mezi ventilem a turbem, ale v ádných otáčkách se ventil prostě neotevre. (vyzkoueno několik ventilů)
Zkusím i ten tlak turba sledovat.
|
|
| |
|
|