| | |
21.07.2014 16:27 -
Re: Táhlo turba?
|
2716917
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Presnejie to nieje premenlivá dĺka sania ale menič rotácie a objemu nasávaného vzduchu Uzatvára to prívod vzduchu pre jeden zo sacích ventilov, take pre nízke otáčky je z motora 12 ventil a pre vysoké otáčky je to 16Ventil s vylepeným prúdením vzduchu a lepím mieaním vzduchu s palivom..
Presnejie to nieje premenlivá dĺka sania ale menič rotácie a objemu nasávaného vzduchu :) Uzatvára to prívod vzduchu pre jeden zo sacích ventilov, take pre nízke otáčky je z motora 12 ventil a pre vysoké otáčky je to 16Ventil s vylepeným prúdením vzduchu a lepím mieaním vzduchu s palivom..
|
|
23.03.2015 12:18 -
Re: Vzduchový filtr - jaký a kde koupit?
|
2801144
|
|
jumep
|
|
|
1. toto sa ma riesit v inom vlakne
2. swirlovu membranu ked je prasknnuta zvonku nevidis
3. skontroloval si aj tu hadicku iducu na membranu? tu nevidis a da sa len hmatom
4. podtlakovou pumpou sa to da tiez preverit (pripadne velkou striekackou)
5. co konkretne diagnostika hovori?
1. toto sa ma riesit v inom vlakne
2. swirlovu membranu ked je prasknnuta zvonku nevidis
3. skontroloval si aj tu hadicku iducu na membranu? tu nevidis a da sa len hmatom
4. podtlakovou pumpou sa to da tiez preverit (pripadne velkou striekackou)
5. co konkretne diagnostika hovori?
|
|
24.09.2015 20:15 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
2866049
|
|
Nezmar
|
Město: Okříky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Od června mě padá C5 do nouzáku. Při jízdě do táhlého kopce při překročení 2100 - 2500 ot padne do nouzáku. Diag píe vysoký tlak na turbu. Zkontrolovány podtlaky několikrát, odzkouené čidla okolo sání, vyměměna membrána swirl, repase turba a stále se chová stejně. U si nevím rady
Od června mě padá C5 do nouzáku. Při jízdě do táhlého kopce při překročení 2100 - 2500 ot padne do nouzáku. Diag píe vysoký tlak na turbu. Zkontrolovány podtlaky několikrát, odzkouené čidla okolo sání, vyměměna membrána swirl, repase turba a stále se chová stejně. U si nevím rady
|
|
24.09.2015 20:19 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
2866057
|
|
jumep
|
|
|
vysoky tlak turba = uteceny podtlak s nohou na plyne
pri danych otackach je to najskor okolo swirlu, ak je toto vsetko pomenene, mal som pripad ked ventil utekal
a potom vela pripadov zle pozapajanych podtlakov
vysoky tlak turba = uteceny podtlak s nohou na plyne
pri danych otackach je to najskor okolo swirlu, ak je toto vsetko pomenene, mal som pripad ked ventil utekal
a potom vela pripadov zle pozapajanych podtlakov
|
|
24.09.2015 20:31 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
2866059
|
|
Nezmar
|
Město: Okříky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Zkoueli jsme to za jízdy. Tlak vystoupal na lehce přes 2 a začalo to regulovat, tlak začal klesat a pak to padne do nouzáku. Ventily jsme zkouely z funkčního auta - ádná změna.
Zkoueli jsme to za jízdy. Tlak vystoupal na lehce přes 2 a začalo to regulovat, tlak začal klesat a pak to padne do nouzáku. Ventily jsme zkouely z funkčního auta - ádná změna.
|
|
24.09.2015 21:17 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
2866182
|
|
jumep
|
|
|
podtlakovy zasobnik je ok?
podtlakovy zasobnik je ok?
|
|
24.09.2015 21:38 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
2866239
|
|
Nezmar
|
Město: Okříky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Zkouely jsme podtlaky podtlakovou pumpou, odpojily jsme od brzd a nechali jenom ovládání kolem turba a sání. zdálo se e je to ok. Regulace turba chodila, ale za jízdy ne.
Zkouely jsme podtlaky podtlakovou pumpou, odpojily jsme od brzd a nechali jenom ovládání kolem turba a sání. zdálo se e je to ok. Regulace turba chodila, ale za jízdy ne.
|
|
24.09.2015 21:46 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
2866266
|
|
jumep
|
|
|
tazko mi to takto proste povedat
turbo je skratka ovladane opacne, tj. podtlakom zatvorene
cely problem je teda ze ked unikne podtlak tak pod plynom sa prilis roztoci turbo, da vysoky tlak a tym nudzak aby netrhalo hadice a nepretacalo turbo
obcas este byva zanesena ta hadica co ide z pumpy do posilovaca, co su na nej pripojky na podtlaky
skus ju demontovat, cez tu jednu stranu by malo byt videt proti svetlu / skus to vycistit
tazko mi to takto proste povedat
turbo je skratka ovladane opacne, tj. podtlakom zatvorene
cely problem je teda ze ked unikne podtlak tak pod plynom sa prilis roztoci turbo, da vysoky tlak a tym nudzak aby netrhalo hadice a nepretacalo turbo
obcas este byva zanesena ta hadica co ide z pumpy do posilovaca, co su na nej pripojky na podtlaky
skus ju demontovat, cez tu jednu stranu by malo byt videt proti svetlu / skus to vycistit
|
|
25.09.2015 09:10 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
2866380
|
|
jruze
|
|
|
Můe to dělat i elektroventil - můe v určité poloze propoutět,nebo i jiný který se pohne a propoutí,membrána v posilovači a i zásobník tlaku - cesta k odhalení je jak píe PAT.(s tím turbem u jsem se setkal také-ono přivře ale né dostatečně)
Můe to dělat i elektroventil - můe v určité poloze propoutět,nebo i jiný který se pohne a propoutí,membrána v posilovači a i zásobník tlaku - cesta k odhalení je jak píe PAT.(s tím turbem u jsem se setkal také-ono přivře ale né dostatečně)
|
|
25.09.2015 10:40 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
2866411
|
|
Nezmar
|
Město: Okříky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Turbo je celé repasované.
Turbo je celé repasované.
|
|
25.09.2015 13:32 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
2866457
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Nezmar napsal(a): Turbo je celé repasované.
No a co .
Já se dost často setkávám na autech s komponenty po OPRAVĚ je to mnohdy úplně patné ... a musím to dělat znova a pořádně
jediná cesta jak odhalit hned a spolehlivě zdroj problému je natáhnout do kabiny budíky z podtlaku a na tlak turba. Budíky reagují okamitě. Tlak turba ti změří i diag, ale je to opoděné malinko, hodnoty podtlaku ti diag neřekne. Spolujezdec vidí přesně jak ty tlaky chodí v který okamik, z toho je pak jasný zdroj problému .... Pokud tam bude potlak jak má být a přesto ti tlak turba pujde v zátahu stále nahoru, je to jasně kouslá regulace turba ..... pokud tam bude malý podtlak - někde se ztrácí ...
Netvrdím, e v tvém případě je to turbo, ale někde se začít musí ...
No a co :-d .
Já se dost často setkávám na autech s komponenty po OPRAVĚ je to mnohdy úplně patné ... a musím to dělat znova a pořádně ;-)
jediná cesta jak odhalit hned a spolehlivě zdroj problému je natáhnout do kabiny budíky z podtlaku a na tlak turba. Budíky reagují okamitě. Tlak turba ti změří i diag, ale je to opoděné malinko, hodnoty podtlaku ti diag neřekne. Spolujezdec vidí přesně jak ty tlaky chodí v který okamik, z toho je pak jasný zdroj problému .... Pokud tam bude potlak jak má být a přesto ti tlak turba pujde v zátahu stále nahoru, je to jasně kouslá regulace turba ..... ;-) pokud tam bude malý podtlak - někde se ztrácí ...
Netvrdím, e v tvém případě je to turbo, ale někde se začít musí ...
|
|
15.12.2015 06:42 -
Re: Táhlo sání vzduchu, swirl
|
2897314
|
|
Nezmar
|
Město: Okříky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Závada odstraněna svépomocí - vadný podtlakový elektro ventil 1628CH na ovl. swirl. Zase měl pravdu Jumep i Jruze
Závada odstraněna svépomocí - vadný podtlakový elektro ventil 1628CH na ovl. swirl. Zase měl pravdu Jumep i Jruze :palec
|
|
03.01.2016 18:20 -
Re: Reakce motoru na plynový pedál - výkon motoru / C5 I 2.2HDi
|
2904211
|
|
ivanivan
|
|
|
Chybí mi na autě takový oný plastový a nevím, kde to na service.citroen najít. Neví někdo číslo? Spojuje to 2 táhla. C5ll 2,2hdi 98kW.
Chybí mi na autě takový oný plastový a nevím, kde to na service.citroen najít. Neví někdo číslo? Spojuje to 2 táhla. C5ll 2,2hdi 98kW.
Přílohy: P_20160103_134118_1.jpg ( 542138b ) - |
|
03.01.2016 18:28 -
Re: Reakce motoru na plynový pedál - výkon motoru / C5 I 2.2HDi
|
2904222
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Vypadá to jako kloub na swirlu, jestli se teda nepletu, pročti vlákno o něm, jestli to pomůe.
Vypadá to jako kloub na swirlu, jestli se teda nepletu, pročti vlákno o něm, jestli to pomůe. ;-)
|
|
03.01.2016 18:46 -
Re: Reakce motoru na plynový pedál - výkon motoru / C5 I 2.2HDi
|
2904228
|
|
Mamlas
|
|
|
Je to ovladani swirlu. V priloze mas printscreen z dokumentace. Pokud se nemylim tak samotny plast se objednat neda, jedine celek. Leda ze by sel nahradit nejakym plastem co pouzivaji na tahlech ve dverich. Ja ten zbytek prichytil kouskem dratu a uz 2 roky to drzi.
Je to ovladani swirlu. V priloze mas printscreen z dokumentace. Pokud se nemylim tak samotny plast se objednat neda, jedine celek. Leda ze by sel nahradit nejakym plastem co pouzivaji na tahlech ve dverich. Ja ten zbytek prichytil kouskem dratu a uz 2 roky to drzi. :palec
Přílohy: ovladani_swirl.jpg ( 234258b ) - Swirl ovladani |
|
03.01.2016 18:56 -
Re: Reakce motoru na plynový pedál - výkon motoru / C5 I 2.2HDi
|
2904250
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Opět bych se zeptal mechaniků v autorizovaným servisu. Mohli by mít kus ze starýho, nebo moná mají i nový. Do krámu se nedodává víc jednotlivých věcí, který se na dílně pouívají.
Opět bych se zeptal mechaniků v autorizovaným servisu. Mohli by mít kus ze starýho, nebo moná mají i nový. Do krámu se nedodává víc jednotlivých věcí, který se na dílně pouívají.
|
|
| |
|
|