Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Táhlo sání vzduchu, swirl
|< < 1 2 3 4 5 6 7 > >|
21.07.2014 16:27 - Re: Táhlo turba? 2716917
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Presnejšie to nieje premenlivá dĺžka sania ale menič rotácie a objemu nasávaného vzduchu Uzatvára to prívod vzduchu pre jeden zo sacích ventilov, takže pre nízke otáčky je z motora 12 ventil a pre vysoké otáčky je to 16Ventil s vylepšeným prúdením vzduchu a lepším miešaním vzduchu s palivom..

23.03.2015 12:10 - Re: Vzduchový filtr - jaký a kde koupit? 2801142
GeorgeP.
Město: Bruntál, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 17

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
znova zle, na 90% to typujem na prasknutu hadicku swirlu

Dneska jsem to prolezl a nic jsem nenašel. Ani odpojená, ani prodřená hadička a ani nic podezřelého

23.03.2015 12:18 - Re: Vzduchový filtr - jaký a kde koupit? 2801144
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
1. toto sa ma riesit v inom vlakne
2. swirlovu membranu ked je prasknnuta zvonku nevidis
3. skontroloval si aj tu hadicku iducu na membranu? tu nevidis a da sa len hmatom
4. podtlakovou pumpou sa to da tiez preverit (pripadne velkou striekackou)
5. co konkretne diagnostika hovori?

24.09.2015 20:15 - Re: Táhlo sání vzduchu, swirl 2866049
Nezmar
Město: Okříšky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 107

99 Poslat soukromou zprávu
Od června mě padá C5 do nouzáku. Při jízdě do táhlého kopce při překročení 2100 - 2500 ot padne do nouzáku. Diag píše vysoký tlak na turbu. Zkontrolovány podtlaky několikrát, odzkoušené čidla okolo sání, vyměměna membrána swirl, repase turba a stále se chová stejně. Už si nevím rady

24.09.2015 20:19 - Re: Táhlo sání vzduchu, swirl 2866057
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vysoky tlak turba = uteceny podtlak s nohou na plyne
pri danych otackach je to najskor okolo swirlu, ak je toto vsetko pomenene, mal som pripad ked ventil utekal

a potom vela pripadov zle pozapajanych podtlakov

24.09.2015 20:31 - Re: Táhlo sání vzduchu, swirl 2866059
Nezmar
Město: Okříšky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 107

99 Poslat soukromou zprávu
Zkoušeli jsme to za jízdy. Tlak vystoupal na lehce přes 2 a začalo to regulovat, tlak začal klesat a pak to padne do nouzáku. Ventily jsme zkoušely z funkčního auta - žádná změna.

24.09.2015 21:17 - Re: Táhlo sání vzduchu, swirl 2866182
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
podtlakovy zasobnik je ok?

24.09.2015 21:38 - Re: Táhlo sání vzduchu, swirl 2866239
Nezmar
Město: Okříšky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 107

99 Poslat soukromou zprávu
Zkoušely jsme podtlaky podtlakovou pumpou, odpojily jsme od brzd a nechali jenom ovládání kolem turba a sání. zdálo se že je to ok. Regulace turba chodila, ale za jízdy ne.

24.09.2015 21:46 - Re: Táhlo sání vzduchu, swirl 2866266
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tazko mi to takto proste povedat
turbo je skratka ovladane opacne, tj. podtlakom zatvorene

cely problem je teda ze ked unikne podtlak tak pod plynom sa prilis roztoci turbo, da vysoky tlak a tym nudzak aby netrhalo hadice a nepretacalo turbo

obcas este byva zanesena ta hadica co ide z pumpy do posilovaca, co su na nej pripojky na podtlaky
skus ju demontovat, cez tu jednu stranu by malo byt videt proti svetlu / skus to vycistit

25.09.2015 08:26 - Re: Táhlo sání vzduchu, swirl 2866368
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1302

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nezmar napsal(a):
Zkoušely jsme podtlaky podtlakovou pumpou, odpojily jsme od brzd a nechali jenom ovládání kolem turba a sání. zdálo se že je to ok. Regulace turba chodila, ale za jízdy ne.


Připojit budík na T na podtlak - protáhnout hadičku do kabiny a projet. koukat co ten podtlak dělá. Jedno auto dělalo to samé, že v táhlém záběru do kopce to turbo přefouklo - budík na turbu i na podtlaku .... ukázalo se, že podtlak je stále OK že má stále požadovanou hodnotu a že se tedy zasekává regulace na turbu. Pomohla oprava ve SpecilalTurbo.

25.09.2015 09:10 - Re: Táhlo sání vzduchu, swirl 2866380
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Může to dělat i elektroventil - může v určité poloze propouštět,nebo i jiný který se pohne a propouští,membrána v posilovači a i zásobník tlaku - cesta k odhalení je jak píše PAT.(s tím turbem už jsem se setkal také-ono přivře ale né dostatečně)

25.09.2015 10:40 - Re: Táhlo sání vzduchu, swirl 2866411
Nezmar
Město: Okříšky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 107

99 Poslat soukromou zprávu
Turbo je celé repasované.

25.09.2015 13:32 - Re: Táhlo sání vzduchu, swirl 2866457
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1302

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nezmar napsal(a):
Turbo je celé repasované.


No a co .
Já se dost často setkávám na autech s komponenty po OPRAVĚ je to mnohdy úplně špatné ... a musím to dělat znova a pořádně

jediná cesta jak odhalit hned a spolehlivě zdroj problému je natáhnout do kabiny budíky z podtlaku a na tlak turba. Budíky reagují okamžitě. Tlak turba ti změří i diag, ale je to opožděné malinko, hodnoty podtlaku ti diag neřekne. Spolujezdec vidí přesně jak ty tlaky chodí v který okamžik, z toho je pak jasný zdroj problému .... Pokud tam bude potlak jak má být a přesto ti tlak turba pujde v zátahu stále nahoru, je to jasně kouslá regulace turba ..... pokud tam bude malý podtlak - někde se ztrácí ...
Netvrdím, že v tvém případě je to turbo, ale někde se začít musí ...

25.09.2015 20:34 - Re: Táhlo sání vzduchu, swirl 2866558
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
Nezmar napsal(a):
Turbo je celé repasované.

Co ti brání domluvit se s PaM a cuknout do Brna

15.12.2015 06:42 - Re: Táhlo sání vzduchu, swirl 2897314
Nezmar
Město: Okříšky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 107

99 Poslat soukromou zprávu
Závada odstraněna svépomocí - vadný podtlakový elektro ventil 1628CH na ovl. swirl. Zase měl pravdu Jumep i Jruze

03.01.2016 18:20 - Re: Reakce motoru na plynový pedál - výkon motoru / C5 I 2.2HDi 2904211
ivanivan
Město: Jablonec n. Nisou, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 528
99 Poslat soukromou zprávu
Chybí mi na autě takový oný plastový a nevím, kde to na service.citroen najít. Neví někdo číslo? Spojuje to 2 táhla. C5ll 2,2hdi 98kW.

Přílohy:
P_20160103_134118_1.jpg ( 542138b ) -

03.01.2016 18:28 - Re: Reakce motoru na plynový pedál - výkon motoru / C5 I 2.2HDi 2904222
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Vypadá to jako kloub na swirlu, jestli se teda nepletu, pročti vlákno o něm, jestli to pomůže.

03.01.2016 18:46 - Re: Reakce motoru na plynový pedál - výkon motoru / C5 I 2.2HDi 2904228
Mamlas
Město: Chomutov, Praha, Brandys n/L, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 728

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Je to ovladani swirlu. V priloze mas printscreen z dokumentace. Pokud se nemylim tak samotny plast se objednat neda, jedine celek. Leda ze by sel nahradit nejakym plastem co pouzivaji na tahlech ve dverich. Ja ten zbytek prichytil kouskem dratu a uz 2 roky to drzi.

Přílohy:
ovladani_swirl.jpg ( 234258b ) - Swirl ovladani

03.01.2016 18:56 - Re: Reakce motoru na plynový pedál - výkon motoru / C5 I 2.2HDi 2904250
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Opět bych se zeptal mechaniků v autorizovaným servisu. Mohli by mít kus ze starýho, nebo možná mají i nový. Do krámu se nedodává víc jednotlivých věcí, který se na dílně používají.

03.01.2016 22:54 - Re: Reakce motoru na plynový pedál - výkon motoru / C5 I 2.2HDi 2904444
ivanivan
Město: Jablonec n. Nisou, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 528
99 Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Vypadá to jako kloub na swirlu, jestli se teda nepletu, pročti vlákno o něm, jestli to pomůže.

Pomohlo . Jen jsem se neuměl nasměrovat. Ve vlákně je i návod na opravu.

|< < 1 2 3 4 5 6 7 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator