Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|< < 1 2 3 4 > >|
11.12.2012 14:55 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530199
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Po 5ti dnech opět zakarbonované vstřiky. Kontrola: Tlaky - v pořádku, EGR funkční a čistý, olej - mezi ryskami, turbo - funkční a čisté, Filtry - čisté, žhavicí svíčky čisté a funkční. Není mi proto jasné proč po 5ti dnech (12 - 15 startů, 638km) nejde auto nastartovat. Stačí ale vyndat vstřiky, očistit karbon a auto staruje zcela bez problémů. Co může způsobit takové zakarbonování vstřiků za tak krátkou dobu.

11.12.2012 16:10 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530203
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
tady budu jen hádat, ale jedna z příčin by mohla být relativně krátká doba chodu motoru - neprohřáté hlavy vstřiků a následná karbonace, ale je to jen pouho pouhá doměnka a odborníci ji možná roznesou na prach. Zkrátka - směs nehoří, tak jak by měla... případně - neuchcávají trošku vstřiky a nafta nehoří na jejich těle?...

11.12.2012 16:11 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530204
tomikm
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybridPočet příspěvků: 443

99 Poslat soukromou zprávu
vseved napsal(a):
Po 5ti dnech opět zakarbonované vstřiky. Kontrola: Tlaky - v pořádku, EGR funkční a čistý, olej - mezi ryskami, turbo - funkční a čisté, Filtry - čisté, žhavicí svíčky čisté a funkční. Není mi proto jasné proč po 5ti dnech (12 - 15 startů, 638km) nejde auto nastartovat. Stačí ale vyndat vstřiky, očistit karbon a auto staruje zcela bez problémů. Co může způsobit takové zakarbonování vstřiků za tak krátkou dobu.


ty vstřiky jsou nové nebo repasované? jestli repasované, tak by mohly být špatně zrepasované. Není ten nový olej nevhodný?

11.12.2012 16:58 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530208
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Too Roozena - nemyslím, nejkratší cesta byla 37km.
Too Tomikm - vstřiky repas u Bosche, olej Total 9000 Quartz - 5W40.

11.12.2012 17:30 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530209
tomikm
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybridPočet příspěvků: 443

99 Poslat soukromou zprávu
jestli by to nechtělo s těma vstřikama znovu na stolici. Bůh ví, co s nima dělali a jestli s nima vůbec něco dělali. Ale jestli to začalo dělat až po namontování repas. vstřiků, tak je možný, že mu je doprasili a nebo mu dali jiný neopravený.

11.12.2012 18:20 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530211
Mamlas
Město: Chomutov, Praha, Brandys n/L, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 728

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
V Boschi ti pri oprave vstrikovacu davaji protokol z mereni pred opravou a po oprave. Pokud by to udelali spatne asi by se to ukazalo pri testu vstrikovacu.

11.12.2012 18:29 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530213
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
A to ako čistíš tie vstreky? A ako sú zakarbónované? Skús sem hodi fotku. To sa mi dáko nevidí. A keď to chytí motor ide úplne normálne? ahá, nekolíše výkon, nedymí, proste ok? Dáke pazvuky abo čo...?

11.12.2012 18:30 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530214
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
presne, daj sem fotku toho zakarbonovania

11.12.2012 20:32 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530233
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
presne, daj sem fotku toho zakarbonovania


No já bych řekl že ty špičky budou stát za ...... a doufám že je nečistí dráákem.Asi bych dál na skoušku jiné jak se to bude chovat.

12.12.2012 16:31 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530346
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
zhrado napsal(a):
A to ako čistíš tie vstreky? A ako sú zakarbónované? Skús sem hodi fotku. To sa mi dáko nevidí. A keď to chytí motor ide úplne normálne? ahá, nekolíše výkon, nedymí, proste ok? Dáke pazvuky abo čo...?

Podle protokolů z Bosche jsou vstřiky v pořádku. Po nastartování jde motor jak z praku, tahá, nekouří, volnběh stabilně 803. Karbon tvoří šupinky, jde snadno setřít hadrem navlhčeným kontaktolem.
To Jruze: Přčdvčírem odpoledne jsem tam dal vstřiky ze svého a jeho k sobě. On najel 438km, já 562. Obě auta šlapala v pohodě. Ráno já to natočil bez problémů, on ne. Moje vstřiky u něj zakarbonovaný, jeho u mě čistý. Karbon na špičkách, nejvíce na 2 a 3 válci. V pohodě jde setřít hadrem. Vrátil jsem mu tam ty jeho a auto bez problémů nastartovalo. I když diag nic nehlásí, tak jsem na zkoušku zkusil zaslepit EGR. Uvidíme.
Jinak díky za snahu.

12.12.2012 18:04 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530360
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Ak ide karbon zotret handrickou tak to nemoze mat vpliv na nastartovanie. Tam bude chyba niekde inde. A len tak pomimo, nikdy spicky necistit ocelovou kefou!

12.12.2012 19:18 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530390
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
zhrado napsal(a):
Ak ide karbon zotret handrickou tak to nemoze mat vpliv na nastartovanie. Tam bude chyba niekde inde. A len tak pomimo, nikdy spicky necistit ocelovou kefou!

Dráák zásadně na vstřiky nepoužívám. Pracuji se vstřiky cca 40 let. A tek karbom na start vliv má. Stačí jej hadříkem s naftou nebo s kapalinou z kontaktolu a auto startuje.

12.12.2012 20:01 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530396
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
takže to mam chápa tak ze nafta natlakovana na minimálne cca 100 barov nevystrekne kvôli karbonu ktorý ide zotrie handričkou?

12.12.2012 21:59 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530431
gogogogo
Město: Orešany, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi PACKPočet příspěvků: 18

99 Poslat soukromou zprávu
Turbo nepúša olej?Na tých pár kilometroch možno nezbada únik oleja z vane.
Alebo stieracie krúžky na 2. a 3. valci ako píšeš.
Možno aj puzdra na sacích ventiloch môžu púša olej do spažovacej komory.(Častá závada pri starších modeloch PSA diesel aj benzín.)

Ešte by som skúsil na krátku dobu (100-200 KM) vybra vzduchový filter.Ale len zásadne v čistejšom prostredí ako zasnežený vidiek bez soli na asfalte! (nie je to najrozumnejší nápad ale možno za skúšku nič nedáš)
Nevim ako to bude znáša váha vzduchu.

Ak ani to nie,tak ako bolo písané už skôr - VÝFUK.

12.12.2012 22:39 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530437
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
zhrado napsal(a):
takže to mam chápa tak ze nafta natlakovana na minimálne cca 100 barov nevystrekne kvôli karbonu ktorý ide zotrie handričkou?

1) Při starování není tlak 100 barů - start probíhá tzv.
Krátkodobém ovládání, t.j.:
Ovládací píst vykazuje určitou setrvačnost
Jehla vstřikovače nafty je mírně zvednutá
Množství vstřikovaného paliva je malé
Tlak vstřikování je nižší než tlak působící v rampě vysokotlakého vstřikování paliva
Takže stačí mít ucpané 2 z 5 otvorů a tlak ve vstřikovači se zvýší. Zvýšení tlaku v ovládací komoře způsobí uzavření vstřikovače nafty.
Vzhledem k menšímu množství paliva, kratší době vstřiku, nižšímu tlaku a nedostatečnému rozptýlení nafty je zcela pochopitelné že nedojde ke vznícení.
Jinak základní princip vstřikování HDi je velmi dobře popsán na .link.

Přílohy:
DSC00094.JPG ( 73335b ) - Tak vypadal 3 vstřik
DSC00095.JPG ( 85854b ) - Vstřiky po cca 450km

15.12.2012 13:48 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530882
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
Na kolik kč to vyjde taková repase vstřiků,třeba u Bosche?

15.12.2012 14:14 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530908
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
DOUFAK napsal(a):
Na kolik kč to vyjde taková repase vstřiků,třeba u Bosche?

Podívej se sem .link.

15.12.2012 14:44 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530919
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
Díky.Ještě pak je kousek od sebe Bosch Halle Elektro Diesel servis v Dělnické ulici.Jezdim tam občas s taxametrem Halle.Zkušenost mám jen s tím taxametrem,tak se ptám,který servis je lepší - spolehlivější ? Halle v Dělnické ul.nebo Auto Rava v Čerpadlové 7 ? Díky.

15.12.2012 15:30 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530922
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Ravu mám vyzkoušenou a spokojenost. Halle neznám.

15.12.2012 15:37 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2530923
CC5
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 372

99 Poslat soukromou zprávu
já byl se vstřikama ve Slivenci a spokojenost .link.

|< < 1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator