| | |
11.12.2012 14:55 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2530199
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Po 5ti dnech opět zakarbonované vstřiky. Kontrola: Tlaky - v pořádku, EGR funkční a čistý, olej - mezi ryskami, turbo - funkční a čisté, Filtry - čisté, havicí svíčky čisté a funkční. Není mi proto jasné proč po 5ti dnech (12 - 15 startů, 638km) nejde auto nastartovat. Stačí ale vyndat vstřiky, očistit karbon a auto staruje zcela bez problémů. Co můe způsobit takové zakarbonování vstřiků za tak krátkou dobu.
Po 5ti dnech opět zakarbonované vstřiky. Kontrola: Tlaky - v pořádku, EGR funkční a čistý, olej - mezi ryskami, turbo - funkční a čisté, Filtry - čisté, havicí svíčky čisté a funkční. Není mi proto jasné proč po 5ti dnech (12 - 15 startů, 638km) nejde auto nastartovat. Stačí ale vyndat vstřiky, očistit karbon a auto staruje zcela bez problémů. Co můe způsobit takové zakarbonování vstřiků za tak krátkou dobu.
|
|
11.12.2012 16:10 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2530203
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
tady budu jen hádat, ale jedna z příčin by mohla být relativně krátká doba chodu motoru - neprohřáté hlavy vstřiků a následná karbonace, ale je to jen pouho pouhá doměnka a odborníci ji moná roznesou na prach. Zkrátka - směs nehoří, tak jak by měla... případně - neuchcávají troku vstřiky a nafta nehoří na jejich těle?...
tady budu jen hádat, ale jedna z příčin by mohla být relativně krátká doba chodu motoru - neprohřáté hlavy vstřiků a následná karbonace, ale je to jen pouho pouhá doměnka a odborníci ji moná roznesou na prach. Zkrátka - směs nehoří, tak jak by měla... případně - neuchcávají troku vstřiky a nafta nehoří na jejich těle?...
|
|
11.12.2012 16:11 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2530204
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
vseved napsal(a): Po 5ti dnech opět zakarbonované vstřiky. Kontrola: Tlaky - v pořádku, EGR funkční a čistý, olej - mezi ryskami, turbo - funkční a čisté, Filtry - čisté, havicí svíčky čisté a funkční. Není mi proto jasné proč po 5ti dnech (12 - 15 startů, 638km) nejde auto nastartovat. Stačí ale vyndat vstřiky, očistit karbon a auto staruje zcela bez problémů. Co můe způsobit takové zakarbonování vstřiků za tak krátkou dobu.
ty vstřiky jsou nové nebo repasované? jestli repasované, tak by mohly být patně zrepasované. Není ten nový olej nevhodný?
ty vstřiky jsou nové nebo repasované? jestli repasované, tak by mohly být patně zrepasované. Není ten nový olej nevhodný?
|
|
11.12.2012 16:58 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2530208
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Too Roozena - nemyslím, nejkratí cesta byla 37km.
Too Tomikm - vstřiky repas u Bosche, olej Total 9000 Quartz - 5W40.
Too Roozena - nemyslím, nejkratí cesta byla 37km.
Too Tomikm - vstřiky repas u Bosche, olej Total 9000 Quartz - 5W40.
|
|
11.12.2012 17:30 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2530209
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
jestli by to nechtělo s těma vstřikama znovu na stolici. Bůh ví, co s nima dělali a jestli s nima vůbec něco dělali. Ale jestli to začalo dělat a po namontování repas. vstřiků, tak je moný, e mu je doprasili a nebo mu dali jiný neopravený.
jestli by to nechtělo s těma vstřikama znovu na stolici. Bůh ví, co s nima dělali a jestli s nima vůbec něco dělali. Ale jestli to začalo dělat a po namontování repas. vstřiků, tak je moný, e mu je doprasili a nebo mu dali jiný neopravený.
|
|
11.12.2012 18:20 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2530211
|
|
Mamlas
|
|
|
V Boschi ti pri oprave vstrikovacu davaji protokol z mereni pred opravou a po oprave. Pokud by to udelali spatne asi by se to ukazalo pri testu vstrikovacu.
V Boschi ti pri oprave vstrikovacu davaji protokol z mereni pred opravou a po oprave. Pokud by to udelali spatne asi by se to ukazalo pri testu vstrikovacu.
|
|
11.12.2012 18:29 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2530213
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
A to ako čistí tie vstreky? A ako sú zakarbónované? Skús sem hodi fotku. To sa mi dáko nevidí. A keď to chytí motor ide úplne normálne? ahá, nekolíe výkon, nedymí, proste ok? Dáke pazvuky abo čo...?
A to ako čistí tie vstreky? A ako sú zakarbónované? Skús sem hodi fotku. To sa mi dáko nevidí. A keď to chytí motor ide úplne normálne? ahá, nekolíe výkon, nedymí, proste ok? Dáke pazvuky abo čo...?
|
|
11.12.2012 18:30 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2530214
|
|
jumep
|
|
|
presne, daj sem fotku toho zakarbonovania
presne, daj sem fotku toho zakarbonovania
|
|
12.12.2012 16:31 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2530346
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
zhrado napsal(a): A to ako čistí tie vstreky? A ako sú zakarbónované? Skús sem hodi fotku. To sa mi dáko nevidí. A keď to chytí motor ide úplne normálne? ahá, nekolíe výkon, nedymí, proste ok? Dáke pazvuky abo čo...?
Podle protokolů z Bosche jsou vstřiky v pořádku. Po nastartování jde motor jak z praku, tahá, nekouří, volnběh stabilně 803. Karbon tvoří upinky, jde snadno setřít hadrem navlhčeným kontaktolem.
To Jruze: Přčdvčírem odpoledne jsem tam dal vstřiky ze svého a jeho k sobě. On najel 438km, já 562. Obě auta lapala v pohodě. Ráno já to natočil bez problémů, on ne. Moje vstřiky u něj zakarbonovaný, jeho u mě čistý. Karbon na pičkách, nejvíce na 2 a 3 válci. V pohodě jde setřít hadrem. Vrátil jsem mu tam ty jeho a auto bez problémů nastartovalo. I kdy diag nic nehlásí, tak jsem na zkouku zkusil zaslepit EGR. Uvidíme.
Jinak díky za snahu.
Podle protokolů z Bosche jsou vstřiky v pořádku. Po nastartování jde motor jak z praku, tahá, nekouří, volnběh stabilně 803. Karbon tvoří upinky, jde snadno setřít hadrem navlhčeným kontaktolem.
To Jruze: Přčdvčírem odpoledne jsem tam dal vstřiky ze svého a jeho k sobě. On najel 438km, já 562. Obě auta lapala v pohodě. Ráno já to natočil bez problémů, on ne. Moje vstřiky u něj zakarbonovaný, jeho u mě čistý. Karbon na pičkách, nejvíce na 2 a 3 válci. V pohodě jde setřít hadrem. Vrátil jsem mu tam ty jeho a auto bez problémů nastartovalo. I kdy diag nic nehlásí, tak jsem na zkouku zkusil zaslepit EGR. Uvidíme.
Jinak díky za snahu.
|
|
12.12.2012 18:04 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2530360
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ak ide karbon zotret handrickou tak to nemoze mat vpliv na nastartovanie. Tam bude chyba niekde inde. A len tak pomimo, nikdy spicky necistit ocelovou kefou!
Ak ide karbon zotret handrickou tak to nemoze mat vpliv na nastartovanie. Tam bude chyba niekde inde. A len tak pomimo, nikdy spicky necistit ocelovou kefou!
|
|
12.12.2012 20:01 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2530396
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
take to mam chápa tak ze nafta natlakovana na minimálne cca 100 barov nevystrekne kvôli karbonu ktorý ide zotrie handričkou?
take to mam chápa tak ze nafta natlakovana na minimálne cca 100 barov nevystrekne kvôli karbonu ktorý ide zotrie handričkou?
|
|
12.12.2012 21:59 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2530431
|
|
gogogogo
|
Město: Oreany, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi PACK | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Turbo nepúa olej?Na tých pár kilometroch mono nezbada únik oleja z vane.
Alebo stieracie krúky na 2. a 3. valci ako píe.
Mono aj puzdra na sacích ventiloch môu púa olej do spažovacej komory.(Častá závada pri starích modeloch PSA diesel aj benzín.)
Ete by som skúsil na krátku dobu (100-200 KM) vybra vzduchový filter.Ale len zásadne v čistejom prostredí ako zasneený vidiek bez soli na asfalte! (nie je to najrozumnejí nápad ale mono za skúku nič nedá)
Nevim ako to bude znáa váha vzduchu.
Ak ani to nie,tak ako bolo písané u skôr - VÝFUK.
Turbo nepúa olej?Na tých pár kilometroch mono nezbada únik oleja z vane.
Alebo stieracie krúky na 2. a 3. valci ako píe.
Mono aj puzdra na sacích ventiloch môu púa olej do spažovacej komory.(Častá závada pri starích modeloch PSA diesel aj benzín.)
Ete by som skúsil na krátku dobu (100-200 KM) vybra vzduchový filter.Ale len zásadne v čistejom prostredí ako zasneený vidiek bez soli na asfalte! (nie je to najrozumnejí nápad ale mono za skúku nič nedá)
Nevim ako to bude znáa váha vzduchu. :nevim
Ak ani to nie,tak ako bolo písané u skôr - VÝFUK. :nevim
|
|
15.12.2012 13:48 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2530882
|
|
DOUFAK
|
|
|
Na kolik kč to vyjde taková repase vstřiků,třeba u Bosche?
Na kolik kč to vyjde taková repase vstřiků,třeba u Bosche?:nevim
|
|
15.12.2012 14:44 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2530919
|
|
DOUFAK
|
|
|
Díky.Jetě pak je kousek od sebe Bosch Halle Elektro Diesel servis v Dělnické ulici.Jezdim tam občas s taxametrem Halle.Zkuenost mám jen s tím taxametrem,tak se ptám,který servis je lepí - spolehlivějí ? Halle v Dělnické ul.nebo Auto Rava v Čerpadlové 7 ? Díky.
Díky.Jetě pak je kousek od sebe Bosch Halle Elektro Diesel servis v Dělnické ulici.Jezdim tam občas s taxametrem Halle.Zkuenost mám jen s tím taxametrem,tak se ptám,který servis je lepí - spolehlivějí ? Halle v Dělnické ul.nebo Auto Rava v Čerpadlové 7 ? Díky. :palec
|
|
15.12.2012 15:30 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2530922
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Ravu mám vyzkouenou a spokojenost. Halle neznám.
Ravu mám vyzkouenou a spokojenost. Halle neznám.
|
|
15.12.2012 15:37 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2530923
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
já byl se vstřikama ve Slivenci a spokojenost .link.
já byl se vstřikama ve Slivenci a spokojenost http://www.ksdiesel.cz
|
|
| |
|
|