| | |
29.05.2012 07:29 -
Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2481063
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|
|
presunuti tematu ...
presunuti tematu ...
|
|
28.05.2012 10:11 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2480983
|
|
burlak
|
Město: Čadca, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Chcem sa informova mám C5 2.0HDI 80kW.Pri tartovani mi motor naskočí a na 2.-3.pretočenie motoru.Myslel som e je to zimou ale u je teplo a robí to stále.Doteraz som mal len autá s diesel motormi no ani jedno netočilo tak dlho.A je jedno či je motor teplý alebo studený.Baterka nová,pomenené filtre,váha vzduchu vyčistená na diagnostike vetko OK.
Chcem sa informova mám C5 2.0HDI 80kW.Pri tartovani mi motor naskočí a na 2.-3.pretočenie motoru.Myslel som e je to zimou ale u je teplo a robí to stále.Doteraz som mal len autá s diesel motormi no ani jedno netočilo tak dlho.A je jedno či je motor teplý alebo studený.Baterka nová,pomenené filtre,váha vzduchu vyčistená na diagnostike vetko OK.
|
|
28.05.2012 11:01 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2480987
|
|
bobe
|
Město: Praha - Zásmuky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 161 |
|
|
Podívej se na startér. Pokud točí motorem lenivě tak to trvá více otáček ne motor nastartuje.
Měl jsem stejný problém, havení ok, baterka nová a nakonec stačilo vymontovat startér, vyčistit, promazat a od té doby startuje jedna radost Taky můou být uhlíky v čudu nebo jenom ukostření či napájení zoxidované.
Podívej se na startér. Pokud točí motorem lenivě tak to trvá více otáček ne motor nastartuje.
Měl jsem stejný problém, havení ok, baterka nová a nakonec stačilo vymontovat startér, vyčistit, promazat a od té doby startuje jedna radost :-) Taky můou být uhlíky v čudu nebo jenom ukostření či napájení zoxidované.
|
|
28.05.2012 12:02 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2480996
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
2-3 otočení bych u 9 let starého auta neřeil.
A tak 2-3 vteřiny točení, to u by se mi zdálo dost.
2-3 otočení bych u 9 let starého auta neřeil.
A tak 2-3 vteřiny točení, to u by se mi zdálo dost.
|
|
28.05.2012 12:28 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2480998
|
|
jumep
|
|
|
Je to dane principom CR.
Starter otaca motorom, v rozvodoch sa otaca vysokotlake cerpadlo a kontroluje sa synchronizacia kluka vacka. Ked tlak v systeme dostiahne 200bar a vsetko je ok, povoli vstrekovacia jednotka ovladanie vstrekovacov a motor nastartuje, zacne dodavat naftu do valcov. Preto CR diesel nechyti na pootocenie motorom ale vzdy tam musi byt aspon jedna otacka.
Ak bude starter motorom tocit pomaly (bezne ze starter byva zodraty) tak chyti kus neskor (v zime to byvava horsie)
Ak je nacate cerpadlo, drv ventil alebo cokolvek na vstrekovani, dlhsie trva vytvorenie tlaku, vacsinou to ale je premenlive, raz chyti rychlejsie a druhy krat toci dlho ...
Je to dane principom CR.
Starter otaca motorom, v rozvodoch sa otaca vysokotlake cerpadlo a kontroluje sa synchronizacia kluka vacka. Ked tlak v systeme dostiahne 200bar a vsetko je ok, povoli vstrekovacia jednotka ovladanie vstrekovacov a motor nastartuje, zacne dodavat naftu do valcov. Preto CR diesel nechyti na pootocenie motorom ale vzdy tam musi byt aspon jedna otacka.
Ak bude starter motorom tocit pomaly (bezne ze starter byva zodraty) tak chyti kus neskor (v zime to byvava horsie)
Ak je nacate cerpadlo, drv ventil alebo cokolvek na vstrekovani, dlhsie trva vytvorenie tlaku, vacsinou to ale je premenlive, raz chyti rychlejsie a druhy krat toci dlho ...
|
|
28.05.2012 13:36 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2481014
|
|
burlak
|
Město: Čadca, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Ďakujem za odpovede.Cez víkend skúsim vybra a vyčisti tartér a potom sa ozvem.Vetkým prajem pekný deň.
Ďakujem za odpovede.Cez víkend skúsim vybra a vyčisti tartér a potom sa ozvem.Vetkým prajem pekný deň.
|
|
28.05.2012 13:39 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2481015
|
|
jumep
|
|
|
starter ked uz budes otvarat, odporucam urcite vymenit puzdra / loziska ...
starter ked uz budes otvarat, odporucam urcite vymenit puzdra / loziska ...
|
|
28.05.2012 20:25 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2481047
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
2 - 3 otáčky sú úplne normálne..
2 - 3 otáčky sú úplne normálne..
|
|
07.12.2012 17:02 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2529032
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Soused C5 2.0 HDi r.v. 2002 bez FAPu, najeto 198650 (kupoval nové). Minulý měsíc nové rozvody, vstřiky, haviče, výměna vech náplní a filtrů, 2 měsíce stará baterie. Dneska dopoledne (+1C) startér točil perfekt a auto nenastartovalo. Na diag. nic. Nafta v pořádku. Nakonec jsem vyndal vstřikovače. Takhle zakarbonované jsem naposledy viděl jetě na RTO. Očistil jsem vstřiky (karbon na nich výborně rozpoutí KONTAKTOL), namontoval zpět a auto na 3-4 otočení bez problémů nastartovalo. Jeli jsme na zkouku. Na Teplické dálnici zkusil vytočit motor na maximum. Při cca 4000 ot. rána jako kdy bouchne guma a za námi úplně černo. Zastavili jsme. Na voze ádné pokození, motor tichý a pravidelný chod, startuje bez problémů, a podle souseda se zdá ivějí. Olej neubývá, není ve vodě ani voda v oleji.
Dotaz: Má někdo nějaký nápad proč po cca 1300km byly nové vstřiky tak příerně zakarbonované a co ty saze z výfuku?
Soused C5 2.0 HDi r.v. 2002 bez FAPu, najeto 198650 (kupoval nové). Minulý měsíc nové rozvody, vstřiky, haviče, výměna vech náplní a filtrů, 2 měsíce stará baterie. Dneska dopoledne (+1C) startér točil perfekt a auto nenastartovalo. Na diag. nic. Nafta v pořádku. Nakonec jsem vyndal vstřikovače. Takhle zakarbonované jsem naposledy viděl jetě na RTO. Očistil jsem vstřiky (karbon na nich výborně rozpoutí KONTAKTOL), namontoval zpět a auto na 3-4 otočení bez problémů nastartovalo. Jeli jsme na zkouku. Na Teplické dálnici zkusil vytočit motor na maximum. Při cca 4000 ot. rána jako kdy bouchne guma a za námi úplně černo. Zastavili jsme. Na voze ádné pokození, motor tichý a pravidelný chod, startuje bez problémů, a podle souseda se zdá ivějí. Olej neubývá, není ve vodě ani voda v oleji.
Dotaz: Má někdo nějaký nápad proč po cca 1300km byly nové vstřiky tak příerně zakarbonované a co ty saze z výfuku?
|
|
07.12.2012 19:45 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2529045
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Ránu a bordel ve vysokejch otáčkách mi to udělalo na emisích, kdy to túroval do omezovače, taky to pak líp jelo... technik tvrdil, e se urval kus karbonu ze vstřiku, tak moná jak jsi to čistil, tak tam něco zůstalo, a jak to soused protáhl, urvalo se to.... No jestli to má spojitost nevim, ale za rok jsem dělal vstřiky
Ránu a bordel ve vysokejch otáčkách mi to udělalo na emisích, kdy to túroval do omezovače, taky to pak líp jelo... technik tvrdil, e se urval kus karbonu ze vstřiku, tak moná jak jsi to čistil, tak tam něco zůstalo, a jak to soused protáhl, urvalo se to.... No jestli to má spojitost nevim, ale za rok jsem dělal vstřiky :-))))
|
|
07.12.2012 20:32 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2529049
|
|
gogogogo
|
Město: Oreany, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi PACK | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Zdravím,
je to auto v manuále alebo v automate?
Ak sú na motore menené vstreky pred 1300 Km (predpokladám e boli nové alebo po repase) mono bude navine nafta,lebo na vstreky 200.000 km je to príli skoro (ja mám 2,0 HDi 80 KW automat najazdených priline 300.000 - 400.000 Km kupované v autobazáre,aktuálne je na tachometri údaj 227.000 Km a vetko v pohode nedymí vôbec na čierno)
Ďaliu príčinu by mohla ma na svedomí aj jazda.
Po výmene vstrekov bolo auto určite svinejie a majitež nemal za potrebu preraďova a jazdil vo vežmi nízkych otáčkach a s plynom na podlahe.
To zapríčiňuje nedokonalé spažovanie a zanáanie trysiek aj výfukového potrubia.
Po vytočení motora sa vetko poriadne vypáli a vyčistí ako trysky tak aj zanesený výfuk,preto tá rana a sadze na ceste
Toto je môj názor,ale môem sa aj mýli
Ale prajem vééééééééééža astných kilometrov
Zdravím,
je to auto v manuále alebo v automate?
Ak sú na motore menené vstreky pred 1300 Km (predpokladám e boli nové alebo po repase) mono bude navine nafta,lebo na vstreky 200.000 km je to príli skoro (ja mám 2,0 HDi 80 KW automat najazdených priline 300.000 - 400.000 Km kupované v autobazáre,aktuálne je na tachometri údaj 227.000 Km :-)))) a vetko v pohode nedymí vôbec na čierno)
Ďaliu príčinu by mohla ma na svedomí aj jazda.
Po výmene vstrekov bolo auto určite svinejie a majitež nemal za potrebu preraďova a jazdil vo vežmi nízkych otáčkach a s plynom na podlahe.
To zapríčiňuje nedokonalé spažovanie a zanáanie trysiek aj výfukového potrubia.
Po vytočení motora sa vetko poriadne vypáli a vyčistí ako trysky tak aj zanesený výfuk,preto tá rana a sadze na ceste:-(
Toto je môj názor,ale môem sa aj mýli :nevim
Ale prajem vééééééééééža astných kilometrov :palec
|
|
07.12.2012 21:40 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2529059
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
No pokud jsou vstřiky měněný nedávno, tak i ta nafta na to můe mít vliv, jak píe gogogogo, jestli tankuje někde u JZD nebo na shellu, tak bych bral taky jinde...
No pokud jsou vstřiky měněný nedávno, tak i ta nafta na to můe mít vliv, jak píe gogogogo, jestli tankuje někde u JZD nebo na shellu, tak bych bral taky jinde...
|
|
07.12.2012 21:56 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2529060
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Co se týká jízdy - jezdí na turbo, tj min.1750. Naftu tankuje zásadně OMW na Teplické. Naft. filtr čistý, nepřidávána ádná aditiva.
Co se týká jízdy - jezdí na turbo, tj min.1750. Naftu tankuje zásadně OMW na Teplické. Naft. filtr čistý, nepřidávána ádná aditiva.
|
|
07.12.2012 22:15 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2529062
|
|
gogogogo
|
Město: Oreany, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi PACK | Počet příspěvků: 18 |
|
|
A zabudol som dôleitú vec!
V lete aj zime pouíva aditíva VIF prípadne iné overené značky!
Moja výborná a najlepia skúsenos je z VIF-om. Vežmi dobrá bola aj do staručkého Renaulta.420.000 KM
Bez VIF-u ako traktor na pokraji ivotnosti a
s VIF-om normálny zvuk starého dízla.
Keď to pomohlo v zimných aj letných tartoch starému dedovi, tak 100% musí pomôc aj novému motoru.
Na BMW clube som čítal e pridávajú do nafty zmes VIF-u a oleja M2T polosyntetiku 50% na 50% do plnej nádre 60 L v objeme 0,5 L zmesi preto,lebo máme na trhu suchú naftu.
Neviem ako by sa to správalo v PSA motoroch,ale s aditívami rozhodne nikto nič nepokazí!
Zlepujú mazivos nafty a čistia celý spažovací aj výfukový systém.
Môj sen je ma 2,2 HDi v automate ale rozhodne by som aditíva tam dával aj keď má EOLYS.
Toto je môj názor.
Nie som automechanik ale zbieram informácie vade kde sa dá,len aby som aj ja pomohol môjmu miláčikovi a aj INÝM!!!
A zabudol som dôleitú vec!
V lete aj zime pouíva aditíva VIF prípadne iné overené značky!
Moja výborná a najlepia skúsenos je z VIF-om. Vežmi dobrá bola aj do staručkého Renaulta.420.000 KM
Bez VIF-u ako traktor na pokraji ivotnosti a
s VIF-om normálny zvuk starého dízla.
Keď to pomohlo v zimných aj letných tartoch starému dedovi, tak 100% musí pomôc aj novému motoru. :palec
Na BMW clube som čítal e pridávajú do nafty zmes VIF-u a oleja M2T polosyntetiku 50% na 50% do plnej nádre 60 L v objeme 0,5 L zmesi preto,lebo máme na trhu suchú naftu.
Neviem ako by sa to správalo v PSA motoroch,ale s aditívami rozhodne nikto nič nepokazí!
Zlepujú mazivos nafty a čistia celý spažovací aj výfukový systém.
Môj sen je ma 2,2 HDi v automate ale rozhodne by som aditíva tam dával aj keď má EOLYS. :-)
Toto je môj názor.
Nie som automechanik ale zbieram informácie vade kde sa dá,len aby som aj ja pomohol môjmu miláčikovi a aj INÝM!!! :palec :palec :palec
|
|
07.12.2012 22:23 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
|
2529065
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
To gogogo
Mám na 2.0HDi najeto přes 320.000 km a ádný aditiva nepouívám. Jen střídám VERVu s OMW, v zahraničí 60ti cetanový ARAL. Před zimou něco na vyvázání vody. Vstřiky původní, letos nové havičky.
To gogogo
Mám na 2.0HDi najeto přes 320.000 km a ádný aditiva nepouívám. Jen střídám VERVu s OMW, v zahraničí 60ti cetanový ARAL. Před zimou něco na vyvázání vody. Vstřiky původní, letos nové havičky.
|
|
| |
|
|