Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi
1 2 3 4 > >|
29.05.2012 07:29 - Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2481063
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1278

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
presunuti tematu ...

28.05.2012 10:11 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2480983
burlak
Město: Čadca, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Chcem sa informova mám C5 2.0HDI 80kW.Pri štartovani mi motor naskočí až na 2.-3.pretočenie motoru.Myslel som že je to zimou ale už je teplo a robí to stále.Doteraz som mal len autá s diesel motormi no ani jedno netočilo tak dlho.A je jedno či je motor teplý alebo studený.Baterka nová,pomenené filtre,váha vzduchu vyčistená na diagnostike všetko OK.

28.05.2012 11:01 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2480987
bobe
Město: Praha - Zásmuky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) TourerPočet příspěvků: 161
99 Poslat soukromou zprávu
Podívej se na startér. Pokud točí motorem lenivě tak to trvá více otáček než motor nastartuje.
Měl jsem stejný problém, žhavení ok, baterka nová a nakonec stačilo vymontovat startér, vyčistit, promazat a od té doby startuje jedna radost Taky můžou být uhlíky v čudu nebo jenom ukostření či napájení zoxidované.

28.05.2012 12:02 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2480996
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
2-3 otočení bych u 9 let starého auta neřešil.
Až tak 2-3 vteřiny točení, to už by se mi zdálo dost.

28.05.2012 12:28 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2480998
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
Je to dane principom CR.
Starter otaca motorom, v rozvodoch sa otaca vysokotlake cerpadlo a kontroluje sa synchronizacia kluka vacka. Ked tlak v systeme dostiahne 200bar a vsetko je ok, povoli vstrekovacia jednotka ovladanie vstrekovacov a motor nastartuje, zacne dodavat naftu do valcov. Preto CR diesel nechyti na pootocenie motorom ale vzdy tam musi byt aspon jedna otacka.
Ak bude starter motorom tocit pomaly (bezne ze starter byva zodraty) tak chyti kus neskor (v zime to byvava horsie)
Ak je nacate cerpadlo, drv ventil alebo cokolvek na vstrekovani, dlhsie trva vytvorenie tlaku, vacsinou to ale je premenlive, raz chyti rychlejsie a druhy krat toci dlho ...

28.05.2012 13:36 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2481014
burlak
Město: Čadca, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Ďakujem za odpovede.Cez víkend skúsim vybra a vyčisti štartér a potom sa ozvem.Všetkým prajem pekný deň.

28.05.2012 13:39 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2481015
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
starter ked uz budes otvarat, odporucam urcite vymenit puzdra / loziska ...

28.05.2012 20:25 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2481047
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
2 - 3 otáčky sú úplne normálne..

07.12.2012 17:02 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2529032
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Soused C5 2.0 HDi r.v. 2002 bez FAPu, najeto 198650 (kupoval nové). Minulý měsíc nové rozvody, vstřiky, žhaviče, výměna všech náplní a filtrů, 2 měsíce stará baterie. Dneska dopoledne (+1C) startér točil perfekt a auto nenastartovalo. Na diag. nic. Nafta v pořádku. Nakonec jsem vyndal vstřikovače. Takhle zakarbonované jsem naposledy viděl ještě na RTO. Očistil jsem vstřiky (karbon na nich výborně rozpouští KONTAKTOL), namontoval zpět a auto na 3-4 otočení bez problémů nastartovalo. Jeli jsme na zkoušku. Na Teplické dálnici zkusil vytočit motor na maximum. Při cca 4000 ot. rána jako když bouchne guma a za námi úplně černo. Zastavili jsme. Na voze žádné poškození, motor tichý a pravidelný chod, startuje bez problémů, a podle souseda se zdá živější. Olej neubývá, není ve vodě ani voda v oleji.
Dotaz: Má někdo nějaký nápad proč po cca 1300km byly nové vstřiky tak příšerně zakarbonované a co ty saze z výfuku?

07.12.2012 19:45 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2529045
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
Ránu a bordel ve vysokejch otáčkách mi to udělalo na emisích, když to túroval do omezovače, taky to pak líp jelo... technik tvrdil, že se urval kus karbonu ze vstřiku, tak možná jak jsi to čistil, tak tam něco zůstalo, a jak to soused protáhl, urvalo se to.... No jestli to má spojitost nevim, ale za rok jsem dělal vstřiky

07.12.2012 20:32 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2529049
gogogogo
Město: Orešany, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi PACKPočet příspěvků: 18

99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím,
je to auto v manuále alebo v automate?
Ak sú na motore menené vstreky pred 1300 Km (predpokladám že boli nové alebo po repase) možno bude navine nafta,lebo na vstreky 200.000 km je to príliš skoro (ja mám 2,0 HDi 80 KW automat najazdených priližne 300.000 - 400.000 Km kupované v autobazáre,aktuálne je na tachometri údaj 227.000 Km a všetko v pohode nedymí vôbec na čierno)
Ďalšiu príčinu by mohla ma na svedomí aj jazda.
Po výmene vstrekov bolo auto určite svižnejšie a majitež nemal za potrebu preraďova a jazdil vo vežmi nízkych otáčkach a s plynom na podlahe.
To zapríčiňuje nedokonalé spažovanie a zanášanie trysiek aj výfukového potrubia.
Po vytočení motora sa všetko poriadne vypáli a vyčistí ako trysky tak aj zanesený výfuk,preto tá rana a sadze na ceste
Toto je môj názor,ale môžem sa aj mýli

Ale prajem vééééééééééža šastných kilometrov

07.12.2012 21:40 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2529059
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
No pokud jsou vstřiky měněný nedávno, tak i ta nafta na to může mít vliv, jak píše gogogogo, jestli tankuje někde u JZD nebo na shellu, tak bych bral taky jinde...

07.12.2012 21:56 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2529060
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Co se týká jízdy - jezdí na turbo, tj min.1750. Naftu tankuje zásadně OMW na Teplické. Naft. filtr čistý, nepřidávána žádná aditiva.

07.12.2012 22:15 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2529062
gogogogo
Město: Orešany, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi PACKPočet příspěvků: 18

99 Poslat soukromou zprávu
A zabudol som dôležitú vec!
V lete aj zime používa aditíva VIF prípadne iné overené značky!

Moja výborná a najlepšia skúsenos je z VIF-om. Vežmi dobrá bola aj do staručkého Renaulta.420.000 KM

Bez VIF-u ako traktor na pokraji životnosti a
s VIF-om normálny zvuk starého dízla.

Keď to pomohlo v zimných aj letných štartoch starému dedovi, tak 100% musí pomôc aj novému motoru.

Na BMW clube som čítal že pridávajú do nafty zmes VIF-u a oleja M2T polosyntetiku 50% na 50% do plnej nádrže 60 L v objeme 0,5 L zmesi preto,lebo máme na trhu suchú naftu.

Neviem ako by sa to správalo v PSA motoroch,ale s aditívami rozhodne nikto nič nepokazí!
Zlepšujú mazivos nafty a čistia celý spažovací aj výfukový systém.

Môj sen je ma 2,2 HDi v automate ale rozhodne by som aditíva tam dával aj keď má EOLYS.

Toto je môj názor.
Nie som automechanik ale zbieram informácie všade kde sa dá,len aby som aj ja pomohol môjmu miláčikovi a aj INÝM!!!

07.12.2012 22:20 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2529064
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vseved napsal(a):
Takhle zakarbonované jsem naposledy viděl ještě na RTO. Očistil jsem vstřiky (karbon na nich výborně rozpouští KONTAKTOL), namontoval zpět a auto na 3-4 otočení bez problémů nastartovalo. Jeli jsme na zkoušku. Na Teplické dálnici zkusil vytočit motor na maximum. Při cca 4000 ot. rána jako když bouchne guma a za námi úplně černo.


niekde bolo nieco pripchate, kludne aj katalyzator alebo vyfuk
po nahanani sa to tam cele zohrialo a prerazilo to ten spunt ktory tam bol
zistit v akom stave to je, je pomerne nemozne, a rozoberat cely motor asi nebude nikto

mozno by bolo vhodne to este par krat tak poprehanat

07.12.2012 22:23 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2529065
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
To gogogo
Mám na 2.0HDi najeto přes 320.000 km a žádný aditiva nepoužívám. Jen střídám VERVu s OMW, v zahraničí 60ti cetanový ARAL. Před zimou něco na vyvázání vody. Vstřiky původní, letos nové žhavičky.

07.12.2012 22:30 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2529066
gogogogo
Město: Orešany, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi PACKPočet příspěvků: 18

99 Poslat soukromou zprávu
Tak ako písal jumep

motor treba raz za čas aj s rozumom vytoči.

Samozrejme zahriaty!

vseved napsal(a):
Mám na 2.0HDi najeto přes 320.000 km a žádný aditiva nepoužívám. Jen střídám VERVu s OMW, v zahraničí 60ti cetanový ARAL. Před zimou něco na vyvázání vody. Vstřiky původní, letos nové žhavičky.


07.12.2012 22:32 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2529067
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
niekde bolo nieco pripchate, kludne aj katalyzator alebo vyfuk
po nahanani sa to tam cele zohrialo a prerazilo to ten spunt ktory tam bol
zistit v akom stave to je, je pomerne nemozne, a rozoberat cely motor asi nebude nikto

mozno by bolo vhodne to este par krat tak poprehanat

Copak zanesený výfuk dokáži pochopit i s důsledky. Co mi ale nejde na rozum jsou tak silně zakarbonované vstřiky po cca 1300km.

07.12.2012 22:34 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2529068
gogogogo
Město: Orešany, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi PACKPočet příspěvků: 18

99 Poslat soukromou zprávu
vseved napsal(a):
To gogogo Mám na 2.0HDi najeto přes 320.000 km a žádný aditiva nepoužívám. Jen střídám VERVu s OMW, v zahraničí 60ti cetanový ARAL. Před zimou něco na vyvázání vody. Vstřiky původní, letos nové žhavičky.


A myslím že VERVa je dostatočne aditivovaná.

Ale čo tankuje Tvoj sused?

07.12.2012 22:40 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2.0HDi 2529073
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
gogogogo napsal(a):
vseved napsal(a):
To gogogo Mám na 2.0HDi najeto přes 320.000 km a žádný aditiva nepoužívám. Jen střídám VERVu s OMW, v zahraničí 60ti cetanový ARAL. Před zimou něco na vyvázání vody. Vstřiky původní, letos nové žhavičky.


A myslím že VERVa je dostatočne aditivovaná.

Ale čo tankuje Tvoj sused?

OMW pouze jak říká v nouzi SHELL. Ale teď tam měl OMW.

1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator