| | |
03.04.2012 22:32 -
bouchlá hadice za turbem
|
2465529
|
|
troll
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |
|
|
Ahoj. Bouchla mi hadice za turbem. (ta krátká mezi turbem a trubkou co je pod motorem) netuím jestli stářím a únavou nebo něčím jiným, take bych chtěl poprosit o zkuenosti ostatních kteří se s tím třeba u setkali. stalo se na dálnici při 130 km/h. v tu ránu syčení místo výkonu a maximálka 100-110 km/h. plánuju preventivně propláchnout intercooler ale do doby ne to prasklo jem ádné problémy s výkonem neměl. Kam jetě pro jistotu koukat?
Ahoj. Bouchla mi hadice za turbem. (ta krátká mezi turbem a trubkou co je pod motorem) netuím jestli stářím a únavou nebo něčím jiným, take bych chtěl poprosit o zkuenosti ostatních kteří se s tím třeba u setkali. stalo se na dálnici při 130 km/h. v tu ránu syčení místo výkonu a maximálka 100-110 km/h. plánuju preventivně propláchnout intercooler ale do doby ne to prasklo jem ádné problémy s výkonem neměl. Kam jetě pro jistotu koukat?
|
|
03.04.2012 22:41 -
Re: bouchlá hadice za turbem
|
2465531
|
|
jumep
|
|
|
tlakove cidlo na intercoolery
inak to nema moc preco okrem staroby alebo nejakeho nacatia
tlakove cidlo na intercoolery
inak to nema moc preco okrem staroby alebo nejakeho nacatia
|
|
04.04.2012 00:51 -
Re: bouchlá hadice za turbem
|
2465598
|
|
troll
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |
|
|
mělo to zajímavé chování... závadu to ádnou nehlásilo a chvíli mi trvalo ne mi dolo co se asi stalo - hádám e by to něco hlásit mělo protoe tlak turba el tou dírou (praskla po celé dálce od pásky k pásce)vechen ven hned za turbem a tlakové čidlo by mělo cosi poznat, nehulilo to, jen to prostě netáhlo. I spotřeba byla nízká. (odpovídající nízké rychlosti) nicméně jet po české dálnici 100lm/h je o nervy zejména pokud se jeden snaí předjet kamion. nevěděl by někdo kód té hadice ?
mělo to zajímavé chování... závadu to ádnou nehlásilo a chvíli mi trvalo ne mi dolo co se asi stalo - hádám e by to něco hlásit mělo protoe tlak turba el tou dírou (praskla po celé dálce od pásky k pásce)vechen ven hned za turbem a tlakové čidlo by mělo cosi poznat, nehulilo to, jen to prostě netáhlo. I spotřeba byla nízká. (odpovídající nízké rychlosti) nicméně jet po české dálnici 100lm/h je o nervy zejména pokud se jeden snaí předjet kamion. nevěděl by někdo kód té hadice ?
|
|
04.04.2012 16:09 -
Re: bouchlá hadice za turbem
|
2465874
|
|
jumep
|
|
|
0382 CR - DIAM 42X53 LONG 6
na nizky tlak to nejako nic nehlasi normalne ... len to nejde
0382 CR - DIAM 42X53 LONG 6
na nizky tlak to nejako nic nehlasi normalne ... len to nejde
|
|
04.04.2012 17:04 -
Re: bouchlá hadice za turbem
|
2465884
|
|
Martin
|
Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |
|
|
Mě se něco podobného stalo u Xantie, jen ta díra nebyla tak velká a byla pěkně schovaná. Čas od času motor spadnul do nouzového reimu a pokadé z jiného důvodu (podle diag.). A asi po půl roce jsme tu díru v hadici víceméně náhodou nali.
Provizorní oprava byla přelepením několika vrstami pevnostní pásky a přes ni samovulkanizující páska. Asi 3 týdny jsem čekal na novou hadici z Německa. Originál včetně dopravy DHL měvyel asi na poloviční cenu ne bych dal u nás. Výměna byla na poslední chvíli, záplata u byla těsně před roztrením. Ale s tím jsem počítal.
Mě se něco podobného stalo u Xantie, jen ta díra nebyla tak velká a byla pěkně schovaná. Čas od času motor spadnul do nouzového reimu a pokadé z jiného důvodu (podle diag.). A asi po půl roce jsme tu díru v hadici víceméně náhodou nali.
Provizorní oprava byla přelepením několika vrstami pevnostní pásky a přes ni samovulkanizující páska. Asi 3 týdny jsem čekal na novou hadici z Německa. Originál včetně dopravy DHL měvyel asi na poloviční cenu ne bych dal u nás. Výměna byla na poslední chvíli, záplata u byla těsně před roztrením. Ale s tím jsem počítal.
|
|
09.04.2012 19:36 -
Re: bouchlá hadice za turbem
|
2468126
|
|
troll
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |
|
|
Tak děkuji vem za rady, ji vyměněno za origo a jezdím dál. Provizorní oprava za pouití uřízlého kusu "nějaké" hadice ne seenu origo vydrela dva dny a asi 200km. Pak bouchla taky (čekal jsem to - origo je s výpletem jak mezi vrstvami tak s opletem na povrchu a tlaky za turbem jsou nemalé). Přístup zespoda po sundání deklu velmi snadný.
Tak děkuji vem za rady, ji vyměněno za origo a jezdím dál. Provizorní oprava za pouití uřízlého kusu "nějaké" hadice ne seenu origo vydrela dva dny a asi 200km. Pak bouchla taky (čekal jsem to - origo je s výpletem jak mezi vrstvami tak s opletem na povrchu a tlaky za turbem jsou nemalé). Přístup zespoda po sundání deklu velmi snadný.
|
|
26.01.2013 20:18 -
Re: bouchlá hadice za turbem
|
2542382
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Ahoj, zajímalo by mě, jak na těsno je uchycena hadice vedoucí do intercooleru (viz obr), a to na kovové trubce pod motorem (spona č.7). Ptám se proto, e jí mám docela volnou, nemůe tudy unikat vzduch?
Ahoj, zajímalo by mě, jak na těsno je uchycena hadice vedoucí do intercooleru (viz obr), a to na kovové trubce pod motorem (spona č.7). Ptám se proto, e jí mám docela volnou, nemůe tudy unikat vzduch?
Přílohy: hadice.jpg ( 36064b ) - |
|
26.01.2013 21:02 -
Re: bouchlá hadice za turbem
|
2542418
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
To si nechám zajít chu
Take rozeberu a sundám a zkusím změřit, co za krouek bych tam nacpal. Co se stane, kdy to zatím stáhnu natvrdo sponou? Není ten spoj bezpečnostní, aby nějaký přetlak neudělal díru do mezichladiče?
To si nechám zajít chu :-(
Take rozeberu a sundám a zkusím změřit, co za krouek bych tam nacpal. Co se stane, kdy to zatím stáhnu natvrdo sponou? Není ten spoj bezpečnostní, aby nějaký přetlak neudělal díru do mezichladiče?
|
|
28.01.2013 20:09 -
Re: bouchlá hadice za turbem
|
2542869
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pořádně si to prohlídni. Je tam guma. Není to klasický "O" krouek, ale gumový profilovaný krouek. Není to moc na těsno, docela se to v tom vrklá. Ale tlak tu gumičku roztáhne a těsní to dokonale. Pokud tam ta gumička chybí, tak musí koupit celou novou hadici.
Pořádně si to prohlídni. Je tam guma. Není to klasický "O" krouek, ale gumový profilovaný krouek. Není to moc na těsno, docela se to v tom vrklá. Ale tlak tu gumičku roztáhne a těsní to dokonale. Pokud tam ta gumička chybí, tak musí koupit celou novou hadici.
|
|
05.02.2013 20:38 -
Re: bouchlá hadice za turbem
|
2544887
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Mikra napsal(a): Pořádně si to prohlídni. Je tam guma. Není to klasický "O" krouek, ale gumový profilovaný krouek. Není to moc na těsno, docela se to v tom vrklá. Ale tlak tu gumičku roztáhne a těsní to dokonale. Pokud tam ta gumička chybí, tak musí koupit celou novou hadici.
Tak jsem to pořádně očistil od bordelu (olej s nějakou srač...) a byla tam taková oranová do V, ale popraskaná a kousky chyběly (nechápu, auto má něco přes 100 tis.). Kámo mi sehnal z bouračky jinou, nepokozenou, u je troku více zmáčklá, ale trubka u tolik nevrklá
Tak jsem to pořádně očistil od bordelu (olej s nějakou srač...) a byla tam taková oranová do V, ale popraskaná a kousky chyběly (nechápu, auto má něco přes 100 tis.). Kámo mi sehnal z bouračky jinou, nepokozenou, u je troku více zmáčklá, ale trubka u tolik nevrklá :palec
|
|
05.02.2013 21:33 -
Re: bouchlá hadice za turbem
|
2544920
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já si otestoval těsnost tak, e jsem sundal hadici před klapkou, tam jsem do ní nasadil víčko s trubičkou na připojení kompresoru a sundal jsem sací trubky od filtru a k turbu a ucpal turbo. Stačí dlaní. Potom jsem natlakoval a nefouklo nikudy ani "Ň". Take trubky, hadice a intercoler mám OK. Sice otestuje těsnost jen jednoho turba, ale o to nelo. lo mi o těsnost hadic a právě tohohle vrklavýho spoje. A taky zjistí těsnost klapky druhýho turba.
Já si otestoval těsnost tak, e jsem sundal hadici před klapkou, tam jsem do ní nasadil víčko s trubičkou na připojení kompresoru a sundal jsem sací trubky od filtru a k turbu a ucpal turbo. Stačí dlaní. Potom jsem natlakoval a nefouklo nikudy ani "Ň". Take trubky, hadice a intercoler mám OK. Sice otestuje těsnost jen jednoho turba, ale o to nelo. lo mi o těsnost hadic a právě tohohle vrklavýho spoje. A taky zjistí těsnost klapky druhýho turba.
|
|
05.02.2013 21:54 -
Re: bouchlá hadice za turbem
|
2544930
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
To je dobré, domluvím se s kámoem, jesli má nějaký přípraveček na připojení kompresoru na trubku a vyzkouíme. Díky
To je dobré, domluvím se s kámoem, jesli má nějaký přípraveček na připojení kompresoru na trubku a vyzkouíme. Díky :palec
|
|
| |
|
|