| | |
02.06.2014 09:30 -
Re: C5 I, 3,0V6 2001 aut.-únik oleje - pod motorem \"rybník\"
|
2701436
|
|
Fantomas02
|
|
|
...zdravím, ahoj vem. Děkuji za cenné rady, na dílně bude volno dnes - v pondělí, tak se s mechanikem na to kouknem. Jetě jednou děkuji za rady a přivítání, info podám a budu se těit. Hezký zbytek dne vem a zdravím - ahoj, F02.
...zdravím, ahoj vem. Děkuji za cenné rady, na dílně bude volno dnes - v pondělí, tak se s mechanikem na to kouknem. Jetě jednou děkuji za rady a přivítání, info podám a budu se těit. Hezký zbytek dne vem a zdravím - ahoj, F02.;-)
|
|
11.06.2014 19:20 -
Re: C5 I, 3,0V6 2001 aut.-únik oleje - pod motorem \"rybník\"
|
2704994
|
|
kocur
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Jetě zkontroluj hydroventily VANOSu, přes elektro konektor prosakuje olej, u jsem je měnil 2x...
Jetě zkontroluj hydroventily VANOSu, přes elektro konektor prosakuje olej, u jsem je měnil 2x...
|
|
18.06.2014 15:43 -
Uník oleje ze zadní části motoru
|
2706601
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
zdravím,
dneska jsem si měnil olej a zjistil jsem e mi někde ze zádní části motoru uniká olej jde vidět e je průsak asi někde kolem turba ale nevim tam pořádně dá se nějak ze spodu dostat k turbu?stíka to po hadicích vzduchu a a k turbu nevidím.
zdravím,
dneska jsem si měnil olej a zjistil jsem e mi někde ze zádní části motoru uniká olej jde vidět e je průsak asi někde kolem turba ale nevim tam pořádně dá se nějak ze spodu dostat k turbu?stíka to po hadicích vzduchu a a k turbu nevidím.
|
|
06.10.2014 13:42 -
Re: Únik motorového oleje
|
2739467
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Ahoj,
uniká mi olej někde v zadní části motoru. Po dojezdu, kdy otevřu kapotu, tak se zpoza motoru viditelně kouří. Občas při stání na místě je to i cítit v kabině. Nedávno se přetěsňovalo víko ventilů a teď se měnila nějaká hadice odvětrávání klikovky, která byla z úniku podezřelá, nicméně problém trvá. V servise si s tím nevědí rady, protoe olej nestéká po motoru (e by to lo někde z hlavy...) , ale odkapává údajně z chladiče EGR a nikdo neví, jak se tam ten olej dostává. Řeil někdo něco podobnýho nebo je nějaký tip, odkud by se ten olej mohl brát?
Díky, Zbyňa
Ahoj,
uniká mi olej někde v zadní části motoru. Po dojezdu, kdy otevřu kapotu, tak se zpoza motoru viditelně kouří. Občas při stání na místě je to i cítit v kabině. Nedávno se přetěsňovalo víko ventilů a teď se měnila nějaká hadice odvětrávání klikovky, která byla z úniku podezřelá, nicméně problém trvá. V servise si s tím nevědí rady, protoe olej nestéká po motoru (e by to lo někde z hlavy...) , ale odkapává údajně z chladiče EGR a nikdo neví, jak se tam ten olej dostává. :nevim Řeil někdo něco podobnýho nebo je nějaký tip, odkud by se ten olej mohl brát?
Díky, Zbyňa
|
|
06.10.2014 13:52 -
Re: Únik motorového oleje
|
2739469
|
|
jumep
|
|
|
podtlakova pumpa a to kolienko na tu hadicu
ak to okapava tak ze to az dymi tak to cele umyt a musis to videt
heh, 2.0 - tak to pozmenujem, idem pozret co by tam mohlo tiect
tuto hadicu si teda menil?
1192 WH
je to ta co ide z vika ventilov na saciu trubku, byva v tom ohybe zlomena a tece (inac kvoli tomu dokaze blbnut potom aj EGR) - ako tu .link.
.link. a .link.
kazdopadne si nespominam presne co tam tieklo vtedy, ale viem ze som to vtedy nasiel, ale je to uz dost davno (skusim to pohladat)
realne ma napada este ze tece tesnenie pod cerpadlom alebo samotne zmontovana hlava (nie viko, ale vrchna cast hlavy co sa srobuju vacky)
umyt to tam a po zohriati a 20km musis videt olej a nahmatat, ked uz sa to roztece kade tade, nenajdes nic
podtlakova pumpa a to kolienko na tu hadicu
ak to okapava tak ze to az dymi tak to cele umyt a musis to videt
heh, 2.0 - tak to pozmenujem, idem pozret co by tam mohlo tiect
tuto hadicu si teda menil?
1192 WH
je to ta co ide z vika ventilov na saciu trubku, byva v tom ohybe zlomena a tece (inac kvoli tomu dokaze blbnut potom aj EGR) - ako tu http://c5.jumep.com/mirke/egr/
https://www.youtube.com/watch?v=_wHUVusDCRY a https://www.youtube.com/watch?v=uCtuJSvEGK8
kazdopadne si nespominam presne co tam tieklo vtedy, ale viem ze som to vtedy nasiel, ale je to uz dost davno (skusim to pohladat)
realne ma napada este ze tece tesnenie pod cerpadlom alebo samotne zmontovana hlava (nie viko, ale vrchna cast hlavy co sa srobuju vacky)
umyt to tam a po zohriati a 20km musis videt olej a nahmatat, ked uz sa to roztece kade tade, nenajdes nic
|
|
06.10.2014 14:18 -
Re: Únik motorového oleje
|
2739487
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Jo, tu hadici co popisuje, tak tu mám novou. Problém je, e jakoby z vrchu motoru vubec není vidět, e by bylo někde něco mastný. Dole je samozřejmě potečený kde co a nahoru není moc dobře vidět, zkusím to tam teda nějak poutírat kam dosáhnu nahoře a pozjiovat, jak říká. Díky za rady
Jo, tu hadici co popisuje, tak tu mám novou. Problém je, e jakoby z vrchu motoru vubec není vidět, e by bylo někde něco mastný. Dole je samozřejmě potečený kde co a nahoru není moc dobře vidět, zkusím to tam teda nějak poutírat kam dosáhnu nahoře a pozjiovat, jak říká. Díky za rady :-)
|
|
06.10.2014 14:46 -
Re: Únik motorového oleje
|
2739500
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
A ubývá olej?
Já jsem měl podobný problém - po zastavení smrádek kolem auta a po delí jízdě na větí výkon (dálnice) po zastavení dým ze zadní části motoru, takový dost bílý. A ukapávla nafta kolem trubičky z vysokotlakého čerpadla do railu. A jak je řídká, tak stékání po motoru nebylo vidět a větinou se odpařila teplotou motoru, tak moc nelo najít. Jen po delí jízdě na velký výkon byl únik takový, e se to dalo vysledovat a dokapala na výfuk. Na motor v servisu po opravě nacákali na přísluných místech takovou edivou stíratelnou barvu, na které je to vidět. No a úbytek nafty nebyl samozřejmě vidět, protoe jen o deci vzrostla spotřeba.
A ubývá olej?
Já jsem měl podobný problém - po zastavení smrádek kolem auta a po delí jízdě na větí výkon (dálnice) po zastavení dým ze zadní části motoru, takový dost bílý. A ukapávla nafta kolem trubičky z vysokotlakého čerpadla do railu. A jak je řídká, tak stékání po motoru nebylo vidět a větinou se odpařila teplotou motoru, tak moc nelo najít. Jen po delí jízdě na velký výkon byl únik takový, e se to dalo vysledovat a dokapala na výfuk. Na motor v servisu po opravě nacákali na přísluných místech takovou edivou stíratelnou barvu, na které je to vidět. No a úbytek nafty nebyl samozřejmě vidět, protoe jen o deci vzrostla spotřeba.
|
|
06.10.2014 15:25 -
Re: Únik motorového oleje
|
2739518
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
přiznám se troku provinile, e na olej jsem jetě nekoukal jeliko jak na potvoru pořád stojím někde hodně z kopce... Kadopádně to co popisuje celkem sedí s těma příznakama, take to předám dál. Nicméně v servise u měli sundanej kryt pod motorem, řeilo se to a dole to umývali a tvrdili mi, e to olej je (ale oni beztak moná poznaj ho.. prd )
přiznám se troku provinile, e na olej jsem jetě nekoukal jeliko jak na potvoru pořád stojím někde hodně z kopce... Kadopádně to co popisuje celkem sedí s těma příznakama, take to předám dál. Nicméně v servise u měli sundanej kryt pod motorem, řeilo se to a dole to umývali a tvrdili mi, e to olej je :nevim (ale oni beztak moná poznaj ho.. prd :-)))) )
|
|
06.10.2014 16:35 -
Re: Únik motorového oleje
|
2739546
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Jasně, dole je sajrajt vude a nic moc se zdroj nového nepozná. Jen jsem chtěl říci, e pokud olej, tak musí někde chybět a svoji zkuenost. Nejsem pes, ale nespálený olej výrazně méně a trochu jinak smrdí ne nespálená nafta, můe zkusit i čichací metodu
Jinak já jsem na problém přiel sám - vzepřít plyn smetáčkem proti sedačce, aby to mělo sluné otáčky a sledoval jsem v motoru trubičky s naftou a kapání nael - můe zkusit, za to nic nedá.
Jasně, dole je sajrajt vude a nic moc se zdroj nového nepozná. Jen jsem chtěl říci, e pokud olej, tak musí někde chybět a svoji zkuenost. Nejsem pes, ale nespálený olej výrazně méně a trochu jinak smrdí ne nespálená nafta, můe zkusit i čichací metodu :-)
Jinak já jsem na problém přiel sám - vzepřít plyn smetáčkem proti sedačce, aby to mělo sluné otáčky a sledoval jsem v motoru trubičky s naftou a kapání nael - můe zkusit, za to nic nedá.
|
|
07.10.2014 14:33 -
Re: Únik motorového oleje
|
2739825
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Tak se na to pánové koukli a únik paliva objeven nebyl. Zkoumali to znova zespodu, potečený je to prej zcela jistě olejem. Nevěděj co s tím, e rozebrat vrek, aby se tam líp dalo, a moná se něco objeví
Tak se na to pánové koukli a únik paliva objeven nebyl. Zkoumali to znova zespodu, potečený je to prej zcela jistě olejem. Nevěděj co s tím, e rozebrat vrek, aby se tam líp dalo, a moná se něco objeví :nevim
|
|
16.12.2014 14:41 -
Re: Únik motorového oleje
|
2765089
|
|
lexx
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Zdravím,
lepie vlákno na môj problém som nenaiel tak píem sem:
uniká mi olej niekde v oblasti motora. Vid foto.Máličko, skôr len presakuje, netreba dolieva, ale stači to na to aby bola zapinená čas motora a to poriadne. Od oleja je cely jeden zväzok káblov vrátane kábla (predpokladam nejaké čidlo) čo konči v olejovej vani vedža mierky na olej. Olej začína presakova od tých dvoch "súčiastok" zakreslených na fotke. Tá vyie poloená je mierne od oleja na spodku, tá druhá je viacej. Preto prepokladám e odtial sa íri olej dalej smerom dole.
Take ak niekto vie čo sú to za súčiastky a načo slúia a či je to potrebné riei (mám to takto u dos dlho, mono aj 5 rokov) budem rád za odpovede.
Motor funguje a startuje bez problemov a na nepatrné chvenie po starte, ktore som opisoval v inom vlakne.
P.S. Ospravedlňujem sa za laickú formuláciu
2,2 HDI 98kw 12/2003 6M
Zdravím,
lepie vlákno na môj problém som nenaiel tak píem sem:
uniká mi olej niekde v oblasti motora. Vid foto.Máličko, skôr len presakuje, netreba dolieva, ale stači to na to aby bola zapinená čas motora a to poriadne. Od oleja je cely jeden zväzok káblov vrátane kábla (predpokladam nejaké čidlo) čo konči v olejovej vani vedža mierky na olej. Olej začína presakova od tých dvoch "súčiastok" zakreslených na fotke. Tá vyie poloená je mierne od oleja na spodku, tá druhá je viacej. Preto prepokladám e odtial sa íri olej dalej smerom dole.
Take ak niekto vie čo sú to za súčiastky a načo slúia a či je to potrebné riei (mám to takto u dos dlho, mono aj 5 rokov) budem rád za odpovede.
Motor funguje a startuje bez problemov a na nepatrné chvenie po starte, ktore som opisoval v inom vlakne.
P.S. Ospravedlňujem sa za laickú formuláciu
2,2 HDI 98kw 12/2003 6M
Přílohy: DSCF4468 II.jpg ( 1759389b ) - DSCF4470.JPG ( 1967239b ) - |
|
16.12.2014 14:44 -
Re: Únik motorového oleje
|
2765094
|
|
jumep
|
|
|
uplne standartne je to ta Ylonka ... mozes ju vymenit, na chvilu bude sucho a potom to zacne zasa (cena je 200eur)
jedine co s tym riesim je ze to raz za cas oplachnem
uplne standartne je to ta Ylonka ... mozes ju vymenit, na chvilu bude sucho a potom to zacne zasa (cena je 200eur)
jedine co s tym riesim je ze to raz za cas oplachnem
|
|
17.12.2014 11:17 -
Re: Únik motorového oleje
|
2765398
|
|
lexx
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
takze je to len esteticka vada, ak dobre rozumiem a na funkcnos to nema ziadny vplyv...
ok....dik za vysvetlenie
takze je to len esteticka vada, ak dobre rozumiem a na funkcnos to nema ziadny vplyv...
ok....dik za vysvetlenie
|
|
17.02.2015 18:40 -
Re: Únik motorového oleje
|
2787937
|
|
DOUFAK
|
|
|
Prolíná mi olej pod motor.olejovým filtrem zpoza oného mezikusu.Co to obnáí toto přetěsnit?
Prolíná mi olej pod motor.olejovým filtrem zpoza oného mezikusu.Co to obnáí toto přetěsnit?:nevim
|
|
06.06.2015 09:14 -
Re: Únik motorového oleje
|
2828686
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Ahoj vem. Začal mi unikat olej z motoru, po důkladném umytí jsem zjistil e to teče někde za kompresorem klimi, hádám e to bude mezi blokem a vanou, nemáte někdo tuení zdá tam není něco jiného ukrytého odkud by to teklo. Není tam skoro vidět tak jen hádám.
Ahoj vem. Začal mi unikat olej z motoru, po důkladném umytí jsem zjistil e to teče někde za kompresorem klimi, hádám e to bude mezi blokem a vanou, nemáte někdo tuení zdá tam není něco jiného ukrytého odkud by to teklo. Není tam skoro vidět tak jen hádám.
|
|
06.06.2015 19:12 -
Re: Únik motorového oleje
|
2828765
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
To si mě dostal, nechápu jak to můe téct ven z míst za klima kompresorem. Na rozvodech mám 40 tkm.
To si mě dostal, nechápu jak to můe téct ven z míst za klima kompresorem. Na rozvodech mám 40 tkm.
|
|
06.06.2015 22:31 -
Re: Únik motorového oleje
|
2828845
|
|
jumep
|
|
|
tak ze tam je zasunute olejove cerpadlo do bloku, lebo neni vnutri motora s retiazkou, ale je to taky blok, ktory sa zasuva do motora a vychadza z neho kluka
na obrazku c2. vchadza do bloku tlakovy olej z neho
mozno to skus este pritiahnut ci nepomoze
tak ze tam je zasunute olejove cerpadlo do bloku, lebo neni vnutri motora s retiazkou, ale je to taky blok, ktory sa zasuva do motora a vychadza z neho kluka
na obrazku c2. vchadza do bloku tlakovy olej z neho
mozno to skus este pritiahnut ci nepomoze
Přílohy: 00074242.jpg ( 36577b ) - |
|
07.06.2015 11:44 -
Re: Únik motorového oleje
|
2828960
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Musím při výměně toho těsnícího krouku sundat i olejovou vanu? A jestli jsem to dobře pochopil tak jde olej i na rozvodovej řemen ?
Musím při výměně toho těsnícího krouku sundat i olejovou vanu? A jestli jsem to dobře pochopil tak jde olej i na rozvodovej řemen ?
|
|
| |
|
|