| | |
09.12.2022 20:29 -
Re: Únik motorového oleje
|
3351899
|
|
Hanz 397
|
|
|
Rio11 napsal(a): To nějak nechápu jak na straně co je převodovka by to mohlo téct z vaček .
No, myslím, e tam toho je víc, ne dost, co by mohlo téct... Ty vrky lágrů vaček, ač to podle obrázku nevypadá, jsou taky lepené...
No, myslím, e tam toho je víc, ne dost, co by mohlo téct... Ty vrky lágrů vaček, ač to podle obrázku nevypadá, jsou taky lepené...
Přílohy: 00011031.jpg ( 68020b ) - |
|
11.12.2022 10:39 -
Re: Únik motorového oleje
|
3352018
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Kdy jsem to dělal, tak z vrchu od hlavy to bylo skoro suché, ale za setrvákem bylo jasně vidět e tam ten olej někdo teče. Nemá náhodou obrázek bloku a uloení kliky dost by to pomohlo.
Kdy jsem to dělal, tak z vrchu od hlavy to bylo skoro suché, ale za setrvákem bylo jasně vidět e tam ten olej někdo teče. Nemá náhodou obrázek bloku a uloení kliky dost by to pomohlo.
|
|
11.12.2022 13:46 -
Re: Únik motorového oleje
|
3352032
|
|
jumep
|
|
|
ta 5?
ta 5?
Přílohy: 00070203.jpg ( 51927b ) - |
|
18.02.2023 09:25 -
Re: Únik motorového oleje
|
3356377
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Ahoj, tak jsem dal podruhé nové gufero, změřil jsem tlak oleje, za studena ve volnoběhu to tlačilo 6,5 Baru, změřil jsem komprese válců, vechny mají 10. Dal jsem nové víko ventilů s odvětráním. Kdy je to studené tak to teče a , kdy je to zahřáté po delí jízdě tak to neteče. Nemáte někdo nějakou radu, u nevím co dál.
Ahoj, tak jsem dal podruhé nové gufero, změřil jsem tlak oleje, za studena ve volnoběhu to tlačilo 6,5 Baru, změřil jsem komprese válců, vechny mají 10. Dal jsem nové víko ventilů s odvětráním. Kdy je to studené tak to teče a , kdy je to zahřáté po delí jízdě tak to neteče. Nemáte někdo nějakou radu, u nevím co dál.
|
|
18.02.2023 16:15 -
Re: Únik motorového oleje
|
3356382
|
|
Hanz 397
|
|
|
Nechci se hádat, ale myslím, e 6,5 bar je u docela dost...
Nechci se hádat, ale myslím, e 6,5 bar je u docela dost...
|
|
18.02.2023 22:18 -
Re: Únik motorového oleje
|
3356468
|
|
Hanz 397
|
|
|
Kadopádně i tak se mi to zdá moc... Ten tlak na volnoběh, jestli si dobře pamatuju, by měl být cca těch 3-4 bar, bez závislosti na teplotě... Tady je řízenej obyčejným tlakovým ventilem... Kterýmu je teplota buřt...
Kadopádně i tak se mi to zdá moc... Ten tlak na volnoběh, jestli si dobře pamatuju, by měl být cca těch 3-4 bar, bez závislosti na teplotě... Tady je řízenej obyčejným tlakovým ventilem... Kterýmu je teplota buřt...
|
|
19.02.2023 14:56 -
Re: Únik motorového oleje
|
3356509
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
uvádí se minimální tlak ...
Otáčky motoru Minimální tlak oleje
1000 ot/min 1,5 bar(ů)
2000 ot/min 5 bar
3000 ot/min 5 bar
4000 ot/min 5,1 bar
Kontrolka svítí při 0,8 bar a mením
Kontrola tlaku oleje se provádí při zahřátém motoru po ověření hladiny oleje.
Teplota oleje na 80°C.
uvádí se minimální tlak ...
Otáčky motoru Minimální tlak oleje
1000 ot/min 1,5 bar(ů)
2000 ot/min 5 bar
3000 ot/min 5 bar
4000 ot/min 5,1 bar
Kontrolka svítí při 0,8 bar a mením
Kontrola tlaku oleje se provádí při zahřátém motoru po ověření hladiny oleje.
Teplota oleje na 80°C.
|
|
19.02.2023 18:52 -
Re: Únik motorového oleje
|
3356522
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
PATaMAT napsal(a): uvádí se minimální tlak ...
Otáčky motoru Minimální tlak oleje
1000 ot/min 1,5 bar(ů)
2000 ot/min 5 bar
3000 ot/min 5 bar
4000 ot/min 5,1 bar
Kontrolka svítí při 0,8 bar a mením
Kontrola tlaku oleje se provádí při zahřátém motoru po ověření hladiny oleje.
Teplota oleje na 80°C.
Dík za info. Ale to neřeí můj problém, tlaku oleje mám a dost. Hledám příčinu proč mi to teče do spojkového koe a tim také ven, za studena jako vodovod , po delí jízdě nekápne nic.
Dík za info. Ale to neřeí můj problém, tlaku oleje mám a dost. Hledám příčinu proč mi to teče do spojkového koe a tim také ven, za studena jako vodovod , po delí jízdě nekápne nic.
|
|
19.02.2023 22:02 -
Re: Únik motorového oleje
|
3356553
|
|
miskod
|
|
|
Tak ma napadlo. Nemas trochu ohnutu klukovku (alebo len skrabnutu)? To gufero potom velmi dlho neguferuje.
Tak ma napadlo. Nemas trochu ohnutu klukovku (alebo len skrabnutu)? To gufero potom velmi dlho neguferuje.
|
|
20.02.2023 17:09 -
Re: Únik motorového oleje
|
3356604
|
|
Frenky
|
|
|
Zdravím. Vzhledem k nestlačitelnosti oleje má kadé olejové cerpadlo na výstupu bezpečnostní obtokový ventil. Můe byt přidřená kuelka ventilu. Tam asi Hanz 397 míří. Nebo jsi tohle kontroloval? Tlak by mel řídit obtokový ventil a ne teplota oleje. Frenky
Zdravím. Vzhledem k nestlačitelnosti oleje má kadé olejové cerpadlo na výstupu bezpečnostní obtokový ventil. Můe byt přidřená kuelka ventilu. Tam asi Hanz 397 míří. Nebo jsi tohle kontroloval? Tlak by mel řídit obtokový ventil a ne teplota oleje. Frenky
|
|
21.02.2023 05:19 -
Re: Únik motorového oleje
|
3356628
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Teď hledám kde je na tom čerpadle ten ventil.
Teď hledám kde je na tom čerpadle ten ventil.
|
|
21.02.2023 10:18 -
Re: Únik motorového oleje
|
3356639
|
|
Hanz 397
|
|
|
Mám pocit, e je součástí čerpadla a tudí celé čerpadlo.
Ale jistej si nejsem.
Mám pocit, e je součástí čerpadla a tudí celé čerpadlo.
Ale jistej si nejsem.
|
|
| |
|
|