| | |
09.03.2011 21:20 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2376881
|
|
jumep
|
|
|
potom najskor cerpadlo
a ked uz cerpadlo, je dobre aj striky
potom najskor cerpadlo
a ked uz cerpadlo, je dobre aj striky
|
|
10.03.2011 06:49 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2376890
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Diagnostika ? (Lexia 3) Regulátor tlaku ti u měnili, fajn. Ten se dá na ní taky objevit e je patný. Vstřikovače se na ní taky ukáou, například to jestli některé z nich nedorovnávají chod jiného. (Pak jetě vizuální kontrola přepadové hadičky - nesmí z nich "valit" nafta pryč do přepadu)
Kadopádně bez kontroly diagnostikou bych se do měnění dílů nepoutěl. To bych pak postupně systémem pokus - omyl vyměnil vechno.
Jetě mě napadá... neztrácí se tlak ve válcích ? (vyběhaný motor) Jak ale říkám, chce to diagnostiku a někoho kdo tomu rozumí. Od P.C. tady budeme jen těko něco opravovat.
Diagnostika ? (Lexia 3) Regulátor tlaku ti u měnili, fajn. Ten se dá na ní taky objevit e je patný. Vstřikovače se na ní taky ukáou, například to jestli některé z nich nedorovnávají chod jiného. (Pak jetě vizuální kontrola přepadové hadičky - nesmí z nich "valit" nafta pryč do přepadu)
Kadopádně bez kontroly diagnostikou bych se do měnění dílů nepoutěl. To bych pak postupně systémem pokus - omyl vyměnil vechno.
Jetě mě napadá... neztrácí se tlak ve válcích ? (vyběhaný motor) Jak ale říkám, chce to diagnostiku a někoho kdo tomu rozumí. Od P.C. tady budeme jen těko něco opravovat.
|
|
29.04.2011 17:46 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2387384
|
|
miák
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Ahoj vichni. V sobotu jsem z nepozornosti natankoval do takřka prázdné nádre (cca 3 l. nafty) 30 litrů naturalu 95. Odjel jsem od pumpy a po spotřebování paliva v trubkách mi to zahlásilo anomálii ve výf. plynech na zdechlo to. Jeliko jsem nevěděl, e jsem natankoval benzin, zkouel jsem jetě párkrát startovat. Po 30 minutách se auto uvedlo ekonomy reimu - viz upozornění dole.
A teď prosba o radu. Auto jsem odtáhl, nádr vyčerpal pomocí palivové pumpy (jde to překvapivě rychle - jenom zapínat a vypínat klíček a nádr byla prázdná za 10 min.). Vyměnil jsem palivový filtr, zalil nádrku naftou s trochou aditiv a jdu točit. Slabá baterie Jdu pro kolegu s kabely. Párkrát jsem s tím zatočil, ale bylo to váně slabé. Tak kolega v mé nepřítomnosti odcvakl spony a očistil kontakty. 10 min. dobíjení baterii oivilo, motor se točil tak, e by to za normálních okolností muselo chytnout, ale ani to nezakalalo -skoro jako kdyby se aktivoval imobilizer. Ale baterka byla out pouze pár vteřin. Nemáte s tím někdo zkuenost, zkuste, prosím, zapřemýlet a poradit co s tím. Jsem z toho váně patnej.
Na závěr DULEITÁ RADA PRO VECHNY: Pokud Vás někde zradí C5 I. a nejde nastartovat, rozhodně nenechávejte staená okna. Cía se uvede do reimu "ECO AKTIV MODUS", který etří baterii a jste sluně řečeno v pr..li, protoe je nezavřete.
Díky za vechny příspěvky. Odjezd na čarodějnice asi stejně nestíhám.
Ahoj vichni. V sobotu jsem z nepozornosti natankoval do takřka prázdné nádre (cca 3 l. nafty) 30 litrů naturalu 95. Odjel jsem od pumpy a po spotřebování paliva v trubkách mi to zahlásilo anomálii ve výf. plynech na zdechlo to. Jeliko jsem nevěděl, e jsem natankoval benzin, zkouel jsem jetě párkrát startovat. Po 30 minutách se auto uvedlo ekonomy reimu - viz upozornění dole.
A teď prosba o radu. Auto jsem odtáhl, nádr vyčerpal pomocí palivové pumpy (jde to překvapivě rychle - jenom zapínat a vypínat klíček a nádr byla prázdná za 10 min.). Vyměnil jsem palivový filtr, zalil nádrku naftou s trochou aditiv a jdu točit. Slabá baterie:-(((( Jdu pro kolegu s kabely. Párkrát jsem s tím zatočil, ale bylo to váně slabé. Tak kolega v mé nepřítomnosti odcvakl spony a očistil kontakty. 10 min. dobíjení baterii oivilo, motor se točil tak, e by to za normálních okolností muselo chytnout, ale ani to nezakalalo -skoro jako kdyby se aktivoval imobilizer. Ale baterka byla out pouze pár vteřin. Nemáte s tím někdo zkuenost, zkuste, prosím, zapřemýlet a poradit co s tím. Jsem z toho váně patnej.
Na závěr DULEITÁ RADA PRO VECHNY: Pokud Vás někde zradí C5 I. a nejde nastartovat, rozhodně nenechávejte staená okna. Cía se uvede do reimu "ECO AKTIV MODUS", který etří baterii a jste sluně řečeno v pr..li, protoe je nezavřete.
Díky za vechny příspěvky. Odjezd na čarodějnice asi stejně nestíhám.
|
|
29.04.2011 19:06 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2387388
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
ja kdyz odpojim baterku tak rychlejsi odblokovani immo je zamknout/ odemknout a startuji...
ja kdyz odpojim baterku tak rychlejsi odblokovani immo je zamknout/ odemknout a startuji...
|
|
29.04.2011 22:23 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2387402
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Hele jestli jsi odpojoval baterku tak asi musis nechat 3 min.nechat nacist klicek nez zacnes startovat myslim a taky to asi bude zavzdusneny po ty vymene filtru.Ja po vymene filtru musel parkrat pumpovat pak tocit starterem asi 5x nez to chytlo
Hele jestli jsi odpojoval baterku tak asi musis nechat 3 min.nechat nacist klicek nez zacnes startovat myslim a taky to asi bude zavzdusneny po ty vymene filtru.Ja po vymene filtru musel parkrat pumpovat pak tocit starterem asi 5x nez to chytlo
|
|
30.04.2011 01:04 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2387425
|
|
jumep
|
|
|
ani kluc netreba nechavat zapnuty, staci zastrcit do spinacky a 5 min proste nic nerobit, on sa nacita (len otvorit dvere)
ale, ak je to chyba imobilizeru tak to napise na displayi IMMOBILIZER FAULT / pipne, ak to toto nespravilo najskor tam nemalo dost tlaku v systeme alebo nieco podobne, vtedy nic nevypise, len toci a toci, nedostatok tlaku moze byt regulator, cerpadlo, privod do cerpadla......
ani kluc netreba nechavat zapnuty, staci zastrcit do spinacky a 5 min proste nic nerobit, on sa nacita (len otvorit dvere)
ale, ak je to chyba imobilizeru tak to napise na displayi IMMOBILIZER FAULT / pipne, ak to toto nespravilo najskor tam nemalo dost tlaku v systeme alebo nieco podobne, vtedy nic nevypise, len toci a toci, nedostatok tlaku moze byt regulator, cerpadlo, privod do cerpadla......
|
|
26.05.2011 20:29 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2392412
|
|
Beatldus
|
Město: Ostrov , Auto: | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Chci se pouze zeptat jestli má havení svojí pojistku a kde jí mám popřípadě hledat
Chci se pouze zeptat jestli má havení svojí pojistku a kde jí mám popřípadě hledat:nevim
|
|
26.05.2011 20:43 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2392415
|
|
jumep
|
|
|
este som nevidel zlu poistku na zhaveni, ale samotne zhavice idu bez poistky priamo z baterky
nejaku cast relatka ma zapojenu poistku F1 v BSM (motorovy priestor) ale na tu sa vztahuje viac zariadeni a inak relatko priamo ovlada ecu motora
ak sa opieras o vypis diagnostiky, tak ta na 99.9% pise chybu relatka = zle zhavice
edit: ale ako tu uz x krat bolo napisane, hdi motor nepotrebuje zhavice na start pokial vonku neni -5 a zimsie
este som nevidel zlu poistku na zhaveni, ale samotne zhavice idu bez poistky priamo z baterky
nejaku cast relatka ma zapojenu poistku F1 v BSM (motorovy priestor) ale na tu sa vztahuje viac zariadeni a inak relatko priamo ovlada ecu motora
ak sa opieras o vypis diagnostiky, tak ta na 99.9% pise chybu relatka = zle zhavice
edit: ale ako tu uz x krat bolo napisane, hdi motor nepotrebuje zhavice na start pokial vonku neni -5 a zimsie
|
|
27.05.2011 04:47 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2392453
|
|
Beatldus
|
Město: Ostrov , Auto: | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Ptám se proto,e mi přestala svítit po zapnutí klíčku kontrolka havení.Vůbec se nerosvítí.
Ptám se proto,e mi přestala svítit po zapnutí klíčku kontrolka havení.Vůbec se nerosvítí.:-))
|
|
27.05.2011 08:23 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2392459
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Take ti to patně startuje ( viz. téma ) nebo ti jen nesvítí ta kontrolka?
Při vyích teplotách, řekl bych tak od 15°C nestihne vůbec postřehnout, e by kontrolka vůbec svítila. Je to normální. Jestli ti v zimě normálně svítila, tak je kontrolka ok a na ověření kontrolky počkej na dalí zimu.
Take ti to patně startuje ( viz. téma ) nebo ti jen nesvítí ta kontrolka?
Při vyích teplotách, řekl bych tak od 15°C nestihne vůbec postřehnout, e by kontrolka vůbec svítila. Je to normální. Jestli ti v zimě normálně svítila, tak je kontrolka ok a na ověření kontrolky počkej na dalí zimu. :-D
|
|
27.05.2011 10:10 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2392503
|
|
Beatldus
|
Město: Ostrov , Auto: | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Startuje v pohodě,jen nesvítí ta kontrolka.Včera jsem vyndaval jednu hav.svíčku a nedopatřením jsem se dotkl kabelem na svíčku hlavy motoru a trochu to zajiskřilo,tak jestli to nemůe být taky tím.
Startuje v pohodě,jen nesvítí ta kontrolka.Včera jsem vyndaval jednu hav.svíčku a nedopatřením jsem se dotkl kabelem na svíčku hlavy motoru a trochu to zajiskřilo,tak jestli to nemůe být taky tím.:nevim
|
|
27.05.2011 11:09 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2392515
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Jemné zajiskření tomu neublíí. Maximálně by ti to mohlo připéct relátko, kdyby jsi to tam drel dlouho a zároveň, by ti to havilo, co se ale nemohlo stát, protoe při těch teplotách, co byly včera to nehaví.
Loni v létě jsem chtěl změřit napětí na havičkách a nic jsem nenaměřil. Myslím, e se mi ukazovalo něco kolem 2V, co je málo. A po ručním sepnutí relátka tam naskočilo 12V z baterky. Na podzim, kdy klesly teploty, se za 1. začala kraoučce rozsvicovat kontrolka havení a za 2. se na svíčkách objevilo poadované napětí. Od určitých teplot to prostě nehaví a proto ti kontrolka nesvítí. ( Pokud ti v zimě svítila, tak bych si počkal a se ochladí. A kdyby se ti ani potom nerozsvítila, tak by mohla bejt prasklá ).
P.S. to zajiskření bych tipoval na ty 2V, co tam jsou i přes to, e zrovna nehaví. Jen nevím od kud se berou. To u je otázka na někoho způsobilejího . Taky jsem s tím akoval, e mi nesvítí kontrolka a e je něco patně , tak jsem jen vyhodil peníze. Ve bylo v pořádku.
Jemné zajiskření tomu neublíí. Maximálně by ti to mohlo připéct relátko, kdyby jsi to tam drel dlouho a zároveň, by ti to havilo, co se ale nemohlo stát, protoe při těch teplotách, co byly včera to nehaví.
Loni v létě jsem chtěl změřit napětí na havičkách a nic jsem nenaměřil. Myslím, e se mi ukazovalo něco kolem 2V, co je málo. A po ručním sepnutí relátka tam naskočilo 12V z baterky. Na podzim, kdy klesly teploty, se za 1. začala kraoučce rozsvicovat kontrolka havení a za 2. se na svíčkách objevilo poadované napětí. Od určitých teplot to prostě nehaví a proto ti kontrolka nesvítí. ( Pokud ti v zimě svítila, tak bych si počkal a se ochladí. A kdyby se ti ani potom nerozsvítila, tak by mohla bejt prasklá :-) ).
P.S. to zajiskření bych tipoval na ty 2V, co tam jsou i přes to, e zrovna nehaví. Jen nevím od kud se berou. To u je otázka na někoho způsobilejího :-). Taky jsem s tím akoval, e mi nesvítí kontrolka a e je něco patně :-D, tak jsem jen vyhodil peníze. Ve bylo v pořádku.
|
|
27.05.2011 11:32 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2392531
|
|
tief
|
|
|
2v bude nejspis refenecne napeti kvuli mereni odporu a diagnostice zhaveni ...
2v bude nejspis refenecne napeti kvuli mereni odporu a diagnostice zhaveni ...
|
|
27.05.2011 13:29 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2392581
|
|
jumep
|
|
|
ako to uz niekto raz pisal, preco hladate zavady tam kde nie su?
a tiez sme uz x krat pisali ze kontrolka svieti len po dobu nutnu pre zhavenie na nastartovanie, pri tychto teplotach je tato doba =0 takze ani neblikne
ako to uz niekto raz pisal, preco hladate zavady tam kde nie su? :)
a tiez sme uz x krat pisali ze kontrolka svieti len po dobu nutnu pre zhavenie na nastartovanie, pri tychto teplotach je tato doba =0 takze ani neblikne
|
|
27.05.2011 17:05 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2392685
|
|
Beatldus
|
Město: Ostrov , Auto: | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Ok,přestávám řeit,díky.
Ok,přestávám řeit,díky.:-))))
|
|
21.02.2012 15:07 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2452865
|
|
Maja1
|
|
|
jruze napsal(a): Jsou pod peřinou je jim zima
Buď někde patný kontakt-kostra a nebo ti při startu poklesne napětí a schodí je to-je to v podstatě také počítač.Nic ti nebrání počkat třeba minutu zhasnout a znovu nastartovat a pokračovat s funkčními budíky(kdy říká e po opětovném startu u jdou.Podívat se na to diag-mělo by to být v chybách a i proč by se mohlo dát vyčíst.
Ahojte,mám problém,nejdříve mě c5 2.2 HDI nechtěla chytat v zimě. Točila a nic, teď u nechtne ani v garái. Startér točí,nafta kdy povolím filtr stříká,ale u vstřkovaču u nafta není. regulátro na čerpadle jsem u měnil. Poraďte.Dík
Ahojte,mám problém,nejdříve mě c5 2.2 HDI nechtěla chytat v zimě. Točila a nic, teď u nechtne ani v garái. Startér točí,nafta kdy povolím filtr stříká,ale u vstřkovaču u nafta není. regulátro na čerpadle jsem u měnil. Poraďte.Dík
|
|
21.02.2012 15:49 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2452872
|
|
Maja1
|
|
|
jruze napsal(a): Diagnostika .
Diagnostika psala patný ventil na čerpadle.ted vo ok. ALe nafta nedojde z vstřik.čerpadla k traskám
Diagnostika psala patný ventil na čerpadle.ted vo ok. ALe nafta nedojde z vstřik.čerpadla k traskám
|
|
| |
|
|