| | |
26.01.2017 20:13 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3032398
|
|
jruze
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 26.01.17 21:41 Důvod: do SZ | | |
|
29.01.2018 13:01 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3127786
|
|
pavel1978
|
|
|
Ahoj, kde najdu relé zhaveni? Mam vyměněné svíčky a porad mi píe chyba zhaveni. Chtěl bych změřit napětí na havící svíčky. Dik Pavel
Ahoj, kde najdu relé zhaveni? Mam vyměněné svíčky a porad mi píe chyba zhaveni. Chtěl bych změřit napětí na havící svíčky. Dik Pavel
|
|
29.01.2018 15:17 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3127830
|
|
pavel1978
|
|
|
Diky, myslí tím, úplně pod řidici jednotkou?
Diky, myslí tím, úplně pod řidici jednotkou?
|
|
29.01.2018 15:49 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3127842
|
|
jumep
|
|
|
ano, riadiacka ho prekryva, minimalne zcaste, ale aby sa dalo dat von musis uvolnit tuto (nie odpajat, len 2 sroby na boku a odlozit)
ano, riadiacka ho prekryva, minimalne zcaste, ale aby sa dalo dat von musis uvolnit tuto (nie odpajat, len 2 sroby na boku a odlozit)
|
|
03.02.2018 19:27 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3128821
|
|
pavel1978
|
|
|
Diky,
dnes jsem se dostal na to rele. viz obr. Na silových konektorech: na bilem dratu trvale 12V a na zeleném proti kostře 0V a proti 12V cca 7V. Po otoceni klicku, kdy sviti zhaveni ádná změna? Prosim, který vodič vede na zhavicí svicky? a co říkáte na to rele.
Dik Pavel
Diky,
dnes jsem se dostal na to rele. viz obr. Na silových konektorech: na bilem dratu trvale 12V a na zeleném proti kostře 0V a proti 12V cca 7V. Po otoceni klicku, kdy sviti zhaveni ádná změna? Prosim, který vodič vede na zhavicí svicky? a co říkáte na to rele.
Dik Pavel
Přílohy: rele.jpg ( 8074b ) - |
|
31.10.2019 16:50 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3245897
|
|
Plachim
|
Město: Slaný/Líský, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Ahoj,
mám otázku na zdejí odborníky. Pokud poklesne teplota tak jse problém se starty. Před dvěma roky jsem vyměnil havičky, letos jsem dostal od zákazníka vstřiky, ty původní prý KO a tak mi dal nové. A tak jsem se těil a bude kolem nuly jak to krásně chytne a ono nic, zase chrochtal a tak mi to nedalo a vytáhnul jsem relé. Teď se nebavím o opálené patici, spí mě zarazil počet kontaktů u toho relé a u té patice viz foto. A tak se chci zeptat zda je to moné mít tuto kombinaci v autě? Číslo dle citroenu by mělo být u relé 5981 40, ale to mi např. u kellyny vyjídí obě varianty relé :-/. Prosím tedy moc o pomoc....
Ahoj,
mám otázku na zdejí odborníky. Pokud poklesne teplota tak jse problém se starty. Před dvěma roky jsem vyměnil havičky, letos jsem dostal od zákazníka vstřiky, ty původní prý KO a tak mi dal nové. A tak jsem se těil a bude kolem nuly jak to krásně chytne a ono nic, zase chrochtal a tak mi to nedalo a vytáhnul jsem relé. Teď se nebavím o opálené patici, spí mě zarazil počet kontaktů u toho relé a u té patice viz foto. A tak se chci zeptat zda je to moné mít tuto kombinaci v autě? Číslo dle citroenu by mělo být u relé 5981 40, ale to mi např. u kellyny vyjídí obě varianty relé :-/. Prosím tedy moc o pomoc....
Přílohy: IMG_20191031_163644[1].jpg ( 899278b ) - IMG_20191031_163635[1].jpg ( 1064555b ) - |
|
07.11.2019 15:15 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3246719
|
|
jumep
|
|
|
hruby je privod +12
4 zhavice a jedna kostra a ovladaci kablik (vypalene mas prave tie 4 ku zhavicom)
hruby je privod +12
4 zhavice a jedna kostra a ovladaci kablik (vypalene mas prave tie 4 ku zhavicom)
|
|
08.11.2019 16:09 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3246891
|
|
Plachim
|
Město: Slaný/Líský, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Díky, u té patice je to jasný 3 ke havičům jsou opálené. Na tom relé je hlavní jen +12, ale na patici je i kostra, ktrá ale do relé nejde, není v relé na to pin. Tak jsem se ptal, zda to relé je v pořádku pro tuto patici. Evidentně ho někdo měnil, není opálené. Proměřoval jsem ovládačku v klidu jen po otočení klíčkem 9,1V (baterie 12V), po nastartování pořád běí jetě ovládačka s 10,4V (dobíjení 14,3V) V klidové poloze po otočení klíčku na studeném motoru běí ovladačka cca 10 sekund, pokud připojím relé, zapnu klíček a hned se přesunu k relé, necítím cvaknutí jak odpadne, mám na něm ruku a ani není slyet. A tak tápu zda to relé má být v této patici. Teoreticky by mu měl +12V stačit, haviče jsou na kostře, ale opravdu nevím. Je mi i divné to napájení ovládačky, po vypnutí klíčku změní polaritu s hodnotou cca -2,6V jak kdyby to bylo na sběrnici Can
Tak si odpovím sám ne toto relé není určeno pro moje vozidlo. Začalo se pouívat a od roku 2009 a je to spí nějaká řídící jednotka vzhledem ke slaboučkým drátkům k jednotlivým pinům. Pokud by se připojil havič na přímo ty drátky musí okamitě shořet. Lespoň v porovnání s vodiči od patice. No podívejte je na foto
Díky, u té patice je to jasný 3 ke havičům jsou opálené. Na tom relé je hlavní jen +12, ale na patici je i kostra, ktrá ale do relé nejde, není v relé na to pin. Tak jsem se ptal, zda to relé je v pořádku pro tuto patici. Evidentně ho někdo měnil, není opálené. Proměřoval jsem ovládačku v klidu jen po otočení klíčkem 9,1V (baterie 12V), po nastartování pořád běí jetě ovládačka s 10,4V (dobíjení 14,3V) V klidové poloze po otočení klíčku na studeném motoru běí ovladačka cca 10 sekund, pokud připojím relé, zapnu klíček a hned se přesunu k relé, necítím cvaknutí jak odpadne, mám na něm ruku a ani není slyet. A tak tápu zda to relé má být v této patici. Teoreticky by mu měl +12V stačit, haviče jsou na kostře, ale opravdu nevím. Je mi i divné to napájení ovládačky, po vypnutí klíčku změní polaritu s hodnotou cca -2,6V jak kdyby to bylo na sběrnici Can
Tak si odpovím sám ne toto relé není určeno pro moje vozidlo. Začalo se pouívat a od roku 2009 a je to spí nějaká řídící jednotka vzhledem ke slaboučkým drátkům k jednotlivým pinům. Pokud by se připojil havič na přímo ty drátky musí okamitě shořet. Lespoň v porovnání s vodiči od patice. No podívejte je na foto :-)
Přílohy: IMG_20191110_092645[1].jpg ( 1433453b ) - |
|
09.11.2019 17:19 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3246954
|
|
jumep
|
|
|
ona je tam kontrola zhavicov v nom
ona je tam kontrola zhavicov v nom
|
|
08.12.2019 10:18 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3250296
|
|
Plachim
|
Město: Slaný/Líský, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Ahoj, tak havící relé jsem dal to správné, ale stejně nesepne. Provedl jsem proměření havičů a i přes to, e mají odjeto pát tisíc km tak u třech je nekonečný odpor co je jasné KO.
A teď otázka: Pokud jeden nebo více havičů je nefunkčních sepne relé a nahaví to co je funkční a nebo vůbec nesepne? Tak odpověď je sepne, jen bych potřeboval vyměnit oči, nevimnul jsem si povytaeného pinu ovládání relé.
Ptám se pro to, abych zase nerozebral v této zimě půlku auta kvůli havičům a nebyl problém jetě někde jinde.
Auto skoro nepouívám, ale dcera udělala řidičák a určitě příjde s prosíkem o půjčení auta
Jen doplním, proměřil jsem vedení od relé ke tekru nad egrem a ve pípá, od tektu na havičky je to u 3 KO
Ahoj, tak havící relé jsem dal to správné, ale stejně nesepne. Provedl jsem proměření havičů a i přes to, e mají odjeto pát tisíc km tak u třech je nekonečný odpor co je jasné KO.
A teď otázka: Pokud jeden nebo více havičů je nefunkčních sepne relé a nahaví to co je funkční a nebo vůbec nesepne? Tak odpověď je sepne, jen bych potřeboval vyměnit oči, nevimnul jsem si povytaeného pinu ovládání relé.
Ptám se pro to, abych zase nerozebral v této zimě půlku auta kvůli havičům a nebyl problém jetě někde jinde.
Auto skoro nepouívám, ale dcera udělala řidičák a určitě příjde s prosíkem o půjčení auta :-)
Jen doplním, proměřil jsem vedení od relé ke tekru nad egrem a ve pípá, od tektu na havičky je to u 3 KO
|
|
04.09.2022 19:37 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3346673
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
Zdravím, chci se zeptat jestli li u tohoto motoru, kdo u je dělal haviče ven OK nebo se někomu u stalo e ho zalomil? A pokud ho zalomil, jestli se mu dařilo ho vytáhnout nebo jestli musel motor ven?
Děkuji
Zdravím, chci se zeptat jestli li u tohoto motoru, kdo u je dělal haviče ven OK nebo se někomu u stalo e ho zalomil? A pokud ho zalomil, jestli se mu dařilo ho vytáhnout nebo jestli musel motor ven?
Děkuji
|
|
04.11.2022 20:53 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3349924
|
|
jardda
|
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 109 |
|
|
Ahoj mladej je včera měnil na rv 2008 a li v poho ven. Akorát tady na foru nekdo psal e jsou ze zadu a fakt nejsou, tak e rozebral půl motoru k ničemu.
Ahoj mladej je včera měnil na rv 2008 a li v poho ven. Akorát tady na foru nekdo psal e jsou ze zadu a fakt nejsou, tak e rozebral půl motoru k ničemu.
|
|
| |
|
|