| | |
12.12.2012 16:49 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2530347
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
.link.
http://www.auto.cz/dr-diesel-opravy-vstrikovacu-common-railu-od-tri-do-ctrnacti-tisic-67684
|
|
24.01.2015 20:02 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2778930
|
|
Matijaz
|
Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Zdravím vechny. Po otočení klíče v zapalování a po zhasnutí kontrolky havení,začnu startovat a kontrolka po dobu startování opět začne svítit,po nastartování zhasne. Motor chytá normálně. C5 mám tři měsíce a tohoto jevu jsem si viml asi před čtrnácti dny. Nedělá to pokadé ale asi ob startování. U ádného dislu,co jsem měl se takový jev neobjevil.Chci se zeptat: Čeká mě nějaké větí vydání?
Zdravím vechny. Po otočení klíče v zapalování a po zhasnutí kontrolky havení,začnu startovat a kontrolka po dobu startování opět začne svítit,po nastartování zhasne. Motor chytá normálně. C5 mám tři měsíce a tohoto jevu jsem si viml asi před čtrnácti dny. Nedělá to pokadé ale asi ob startování. U ádného dislu,co jsem měl se takový jev neobjevil.Chci se zeptat: Čeká mě nějaké větí vydání?
|
|
24.01.2015 21:42 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2778986
|
|
jumep
|
|
|
mozno poslabsia baterka, zatial to neries
mozno poslabsia baterka, zatial to neries
|
|
21.09.2015 22:48 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2865527
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 808 |
|
|
Ahojte, prizivim sa aj ja teda, ked to tu beha od zhavicov C5 II, C5III, C5 X7, az cez vstrekovace
Kedy zhavi C5 X7? Myslim, ze uz bolo aj 5 °C, no nic som nezbadal na palubovke?
Brat ma BMW 2.0d a tam mu to predzhavuje uz ked otvori vodicove dvere
Ahojte, prizivim sa aj ja teda, ked to tu beha od zhavicov C5 II, C5III, C5 X7, az cez vstrekovace :-))))
Kedy zhavi C5 X7? Myslim, ze uz bolo aj 5 °C, no nic som nezbadal na palubovke?
Brat ma BMW 2.0d a tam mu to predzhavuje uz ked otvori vodicove dvere :-d
|
|
21.09.2015 22:56 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2865530
|
|
jumep
|
|
|
ako uz 100x povedane, nic sa nemeni
kontrolka svieti po dobu nutnu na nastartovanie (obvykle az od -5 je to postrehnutelne)
system ale zhavi aj ked kontrolka nesvieti a rovnako dozhavuje aj po nastartovani
ako uz 100x povedane, nic sa nemeni
kontrolka svieti po dobu nutnu na nastartovanie (obvykle az od -5 je to postrehnutelne)
system ale zhavi aj ked kontrolka nesvieti a rovnako dozhavuje aj po nastartovani
|
|
07.01.2016 12:58 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2905650
|
|
draceq
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Tak přihodím jeden aktuální havící problém z C5 II 1.6 HDi. Předesílám, e jsem na začátku řeení problému, take dávám informace, co zatím mám.
Projevy: auto v nouzáku, klasická depolution hláka, trvalý odběr z baterky přes 10A (víc mi neměří multimetr)
Není to poprvé, co se tahle chyba objevila, ale vdycky, ne se stihla začít opravovat, "opravila" se sama. Prostě auto začalo opět havit jak má, chyby i nouzák sami zmizeli, a byl klid. Nicméně teď se "samoopravení" nedostavuje, take je potřeba u do toho opravdu hrábnout.
Podle výpisu z diagnostiky mi zůstává trvale sepnuté havení (čemu odpovídá i to, e auto trvale ere baterku - po zaparkování musím odpojit, jinak nenastartuju). Měl jsem za to, e by to mohlo být i relé havení, ale podle výpisu i názoru elektrikáře (pouze po telefonu) je za tím opravdu řídící jednotka havení. Co by nebyl a takový problém, protoe se dá sehnat nová i se 4 haviči (které u to podle mě taky budou mít za sebou díky neustálému havení) za nějaké 2200,-, tedy cca za stejnou cenu jako relé. Průvih je, e to nejde jen tak "přehodit", prý se musí po výměně jednotka "spárovat" se zbytkem auta (dle daného elektrikáře - ten mi to ale neudělá, protoe nemá čtečku na Citroue).
Take otázka na zkuené - jaká je sloitost tohoto párovacího procesu? Musím s tím do autorizáku (co se mi moc nechce, ale kdy nebude zbytí) a nebo se to dá udělat i u někoho s běnou diagnostikou (samo pokud umí diagnostiku pouívat, e).
Tak přihodím jeden aktuální havící problém z C5 II 1.6 HDi. Předesílám, e jsem na začátku řeení problému, take dávám informace, co zatím mám.
Projevy: auto v nouzáku, klasická depolution hláka, trvalý odběr z baterky přes 10A (víc mi neměří multimetr)
Není to poprvé, co se tahle chyba objevila, ale vdycky, ne se stihla začít opravovat, "opravila" se sama. Prostě auto začalo opět havit jak má, chyby i nouzák sami zmizeli, a byl klid. Nicméně teď se "samoopravení" nedostavuje, take je potřeba u do toho opravdu hrábnout.
Podle výpisu z diagnostiky mi zůstává trvale sepnuté havení (čemu odpovídá i to, e auto trvale ere baterku - po zaparkování musím odpojit, jinak nenastartuju). Měl jsem za to, e by to mohlo být i relé havení, ale podle výpisu i názoru elektrikáře (pouze po telefonu) je za tím opravdu řídící jednotka havení. Co by nebyl a takový problém, protoe se dá sehnat nová i se 4 haviči (které u to podle mě taky budou mít za sebou díky neustálému havení) za nějaké 2200,-, tedy cca za stejnou cenu jako relé. Průvih je, e to nejde jen tak "přehodit", prý se musí po výměně jednotka "spárovat" se zbytkem auta (dle daného elektrikáře - ten mi to ale neudělá, protoe nemá čtečku na Citroue).
Take otázka na zkuené - jaká je sloitost tohoto párovacího procesu? Musím s tím do autorizáku (co se mi moc nechce, ale kdy nebude zbytí) a nebo se to dá udělat i u někoho s běnou diagnostikou (samo pokud umí diagnostiku pouívat, e).
|
|
07.01.2016 15:27 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2905678
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
draceq napsal(a): Tak přihodím jeden aktuální havící problém z C5 II 1.6 HDi. Předesílám, e jsem na začátku řeení problému, take dávám informace, co zatím mám.
Projevy: auto v nouzáku, klasická depolution hláka, trvalý odběr z baterky přes 10A (víc mi neměří multimetr)
Není to poprvé, co se tahle chyba objevila, ale vdycky, ne se stihla začít opravovat, "opravila" se sama. Prostě auto začalo opět havit jak má, chyby i nouzák sami zmizeli, a byl klid. Nicméně teď se "samoopravení" nedostavuje, take je potřeba u do toho opravdu hrábnout.
Podle výpisu z diagnostiky mi zůstává trvale sepnuté havení (čemu odpovídá i to, e auto trvale ere baterku - po zaparkování musím odpojit, jinak nenastartuju). Měl jsem za to, e by to mohlo být i relé havení, ale podle výpisu i názoru elektrikáře (pouze po telefonu) je za tím opravdu řídící jednotka havení. Co by nebyl a takový problém, protoe se dá sehnat nová i se 4 haviči (které u to podle mě taky budou mít za sebou díky neustálému havení) za nějaké 2200,-, tedy cca za stejnou cenu jako relé. Průvih je, e to nejde jen tak "přehodit", prý se musí po výměně jednotka "spárovat" se zbytkem auta (dle daného elektrikáře - ten mi to ale neudělá, protoe nemá čtečku na Citroue).
Take otázka na zkuené - jaká je sloitost tohoto párovacího procesu? Musím s tím do autorizáku (co se mi moc nechce, ale kdy nebude zbytí) a nebo se to dá udělat i u někoho s běnou diagnostikou (samo pokud umí diagnostiku pouívat, e).
To jsou nějaké nesmysli.....na autě má jedno velké relé nazývané jako ŘJ havení OEM číslo 598140 seeň vyměň vyzkouej, cena okolo litru.
To jsou nějaké nesmysli.....na autě má jedno velké relé nazývané jako ŘJ havení OEM číslo 598140 seeň vyměň vyzkouej, cena okolo litru.
|
|
07.01.2016 17:18 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2905712
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
A nič sa parovat nemusí..
A nič sa parovat nemusí..
|
|
07.01.2016 17:26 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2905718
|
|
draceq
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Aha.... mno, tím se to značně zjednoduuje... nevím proč jsem měl za to, e ŘJ havení a relé havení jsou dvě různé součástky Pokud ne, tak v tom případě to onen elektrikář taky docela pomotal... Moná myslel, e chci měnit komplet řídící jednotku auta Kadopádně díky za vnesení světla do situace.
Aha.... mno, tím se to značně zjednoduuje... nevím proč jsem měl za to, e ŘJ havení a relé havení jsou dvě různé součástky :-o Pokud ne, tak v tom případě to onen elektrikář taky docela pomotal... Moná myslel, e chci měnit komplet řídící jednotku auta :-p Kadopádně díky za vnesení světla do situace.
|
|
20.01.2017 15:01 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3029954
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Zdravím kolegové. Kdo má stejné auto a má potíe se startem v zimě, a si provede kontrolu relé havení vytaením, moná tím zabrání něčemu horímu... MOJE ZKUENOST! - Před týdnem byly u nás mrazy kolem -18°C, měl jsem potíe ostatně jako vdy v zimě, start se povedl a na desáté (3min pauza mezi starty). Normálně jsem odjel, najel jsem asi 10km a opět parknul před domem. Ráno jsem u na dálku auto neotevřel, baterka totál vybitá..., něco se seklo a vybilo baterku. Při měření při vypnutém autě jsem naměřil přes 20A -Měřák do 20A mi to u nebral. Usoudil jsem, e to mohlo být jen relé havení.., tak jsem jej vytáhnul. Při odmontování na mne vykoukly opálené kontakty, a u při rozebírání se mi zdálo, e přívodní kabely jsou nějak teplé. Přiloené foto hovoří za ve! Chtěl jsem koupit nové, ale vrozená zvědavost a cena kolem 1500kč mě povzbudila k tomu, e jsem relé rozebral. Uvnitř přehavené vodivé mosty cca 2cm od noe konektoru a opálený spínací kontakt(Foto), takté bylo znát ohavení na plochém lanku od kotvy relé. Co s tím..., já se pokusil o opravu. havky měněny r.2012.
0. Odpojit baterku auta, vymontovat relé z pod řídící jednotky motoru, označit si polohu relé v krabičce fixem - aby jste jej dali správně spět do krabičky!!!
1. Relé se rozebere tak, e nahřejete krabičku lehce nad (já sporák), aby byla krabička pruná a nepraskla a úzkým tenkými noi (lámací) vsunutými do míst mezi bílým tělesem relé a zácvaky krabičky, pak stačí kletěmi potáhnout za silné noe a vnitřek z krabičky vyjede..
2. Pinzetou jsem oddělal pruinku kotvy a opatrně uvonil kotvu od cívky.
3. Jehlovým pilníkem lehce opilovat kontakt na kotvě i na protistraně - do čočkovitého tvaru a vyčitil okolí.
4. Lehce jsem napruil nosnou pruinu s kontaktem kotvy směrem k protistraně aby po přitaení el.magnetem kotva lehce pruila.
5. Opatrně namotovat kotvu na magnet a nasadit pruinku na háčky.
6. Očistit kontaktní vnějí (opálené) noe relé a upravit polohu přihnutím - opatrně
7. Očistit konektor na svazku - já jsem ořezal opálený plast a úzkým plochým pilníčkem (0,3mm) jsem očistil kontakty a nail se je napruit - ale tady to bude mít asi kadý jinak.. Výměna konektoru? Nevím jak...?
9. ověřit jestli relé spíná - vsunul jsem jej bez krabičky do konektoru (POZOR na správnou polohu!!!) a nechal kolegu zapnout klíček.. relé seplo a po chvíli zase vyplo, - motor byl ji teplý.
Vypadá se e funguje...
9. Smontovat a opatrně ověřit odběry.. mě při vypnutém autě postupně přelo do 3.minut od zhruba 3A k 0,1A delí čas ne 5min po vypnutí jsem neměřil... Pozor krabička relé bude asi volnějí a nebude asi tak dobře dret jako u nového, moná by stačilo opět nahřát a podret stlačené.
Příčina jiskření v kontaktech konektoru, moná soudruzi co vyrábějí konektor uvaovali s jinou tlokou noů a někdo při výrobě relé chtěl uetřit a dal uí kontaktní noe...
Výsledek snaení, včera při -12 jsem natočil vcelku v poho o dva ouchy víc ne za tepla.., po chvíli se i utiil traktorový zvuk... Uvidím jak se co změní při dalích mrazech...
Origo foto: .link.
Zdravím kolegové. Kdo má stejné auto a má potíe se startem v zimě, a si provede kontrolu relé havení vytaením, moná tím zabrání něčemu horímu... MOJE ZKUENOST! - Před týdnem byly u nás mrazy kolem -18°C, měl jsem potíe ostatně jako vdy v zimě, start se povedl a na desáté (3min pauza mezi starty). Normálně jsem odjel, najel jsem asi 10km a opět parknul před domem. Ráno jsem u na dálku auto neotevřel, baterka totál vybitá..., něco se seklo a vybilo baterku. Při měření při vypnutém autě jsem naměřil přes 20A -Měřák do 20A mi to u nebral. Usoudil jsem, e to mohlo být jen relé havení.., tak jsem jej vytáhnul. Při odmontování na mne vykoukly opálené kontakty, a u při rozebírání se mi zdálo, e přívodní kabely jsou nějak teplé. Přiloené foto hovoří za ve! Chtěl jsem koupit nové, ale vrozená zvědavost a cena kolem 1500kč mě povzbudila k tomu, e jsem relé rozebral. Uvnitř přehavené vodivé mosty cca 2cm od noe konektoru a opálený spínací kontakt(Foto), takté bylo znát ohavení na plochém lanku od kotvy relé. Co s tím..., já se pokusil o opravu. havky měněny r.2012.
0. Odpojit baterku auta, vymontovat relé z pod řídící jednotky motoru, označit si polohu relé v krabičce fixem - aby jste jej dali správně spět do krabičky!!!
1. Relé se rozebere tak, e nahřejete krabičku lehce nad (já sporák), aby byla krabička pruná a nepraskla a úzkým tenkými noi (lámací) vsunutými do míst mezi bílým tělesem relé a zácvaky krabičky, pak stačí kletěmi potáhnout za silné noe a vnitřek z krabičky vyjede..;-)
2. Pinzetou jsem oddělal pruinku kotvy a opatrně uvonil kotvu od cívky.
3. Jehlovým pilníkem lehce opilovat kontakt na kotvě i na protistraně - do čočkovitého tvaru a vyčitil okolí.
4. Lehce jsem napruil nosnou pruinu s kontaktem kotvy směrem k protistraně aby po přitaení el.magnetem kotva lehce pruila.
5. Opatrně namotovat kotvu na magnet a nasadit pruinku na háčky.
6. Očistit kontaktní vnějí (opálené) noe relé a upravit polohu přihnutím - opatrně
7. Očistit konektor na svazku - já jsem ořezal opálený plast a úzkým plochým pilníčkem (0,3mm) jsem očistil kontakty a nail se je napruit - ale tady to bude mít asi kadý jinak.. Výměna konektoru? Nevím jak...?
9. ověřit jestli relé spíná - vsunul jsem jej bez krabičky do konektoru (POZOR na správnou polohu!!!) a nechal kolegu zapnout klíček.. relé seplo a po chvíli zase vyplo, - motor byl ji teplý.
Vypadá se e funguje...
9. Smontovat a opatrně ověřit odběry.. mě při vypnutém autě postupně přelo do 3.minut od zhruba 3A k 0,1A delí čas ne 5min po vypnutí jsem neměřil... Pozor krabička relé bude asi volnějí a nebude asi tak dobře dret jako u nového, moná by stačilo opět nahřát a podret stlačené.
Příčina jiskření v kontaktech konektoru:nevim, moná soudruzi co vyrábějí konektor uvaovali s jinou tlokou noů a někdo při výrobě relé chtěl uetřit a dal uí kontaktní noe...:nevim
Výsledek snaení, včera při -12 jsem natočil vcelku v poho o dva ouchy víc ne za tepla.., po chvíli se i utiil traktorový zvuk... Uvidím jak se co změní při dalích mrazech...
Origo foto: https://goo.gl/photos/5Mp7Va9vXEP1Jjsg6
;-)
Přílohy: Konektor_Rele_Zhaveni_na svazku.jpg ( 505187b ) - Konektor po odpojení relé!!! Konektor_a_Rele_Zhaveni_C5II_2,0HDI.jpg ( 514760b ) - Opálené kontakty na konektoru i relé! Rele_Zhaveni_C5II_Pohled na noe_01.jpg ( 415127b ) - Rele_Zhaveni_C5II_Pohled na vnitřek_02.jpg ( 411647b ) - Rele_Zhaveni_C5II_Vnitřek.jpg ( 414972b ) - |
|
20.01.2017 15:20 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3029972
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
No dobrý jestli se podařilo to opravit, ale tedy ne se s tim takhle mrcasit tak bych to relé radi vyměnil.Nevim asi bych se bál třeba poáru kdyby se to nějak podělalo.Jinak mě to píe chybu P1351 nějaká chyba havení a minule na Kvildě -27 a ráno sem normálně nastartoval napoprvé, asi tak 5 vteřin to trochu chrochtalo a pak klídek.Tak nevim co tam mam za chybu
No dobrý jestli se podařilo to opravit, ale tedy ne se s tim takhle mrcasit tak bych to relé radi vyměnil.Nevim asi bych se bál třeba poáru kdyby se to nějak podělalo.Jinak mě to píe chybu P1351 nějaká chyba havení a minule na Kvildě -27 a ráno sem normálně nastartoval napoprvé, asi tak 5 vteřin to trochu chrochtalo a pak klídek.Tak nevim co tam mam za chybu :-)
|
|
20.01.2017 15:33 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3029980
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Mahony napsal(a): No dobrý jestli se podařilo to opravit, ale tedy ne se s tim takhle mrcasit tak bych to relé radi vyměnil.Nevim asi bych se bál třeba poáru kdyby se to nějak podělalo.
Má pravdu, lepí by bylo vyměnit konektor i relé... Byla to práce tak na hoďku. Jediný problém vidím v tom konektoru, ten se budu snait vyměnit, ale asi se dá koupit jen celý svazek káblů, samostatný konektor nejspí jen z bouračky. Bohuel ani kdy dá nové relé a nebo si myslí e je to OK nemá jisté e ti to tam někde nezahnívá..., uvolněný konektor nepozná. Ono se to tam dost chvěje, tak je moné, e se to hýbe přestoe to drí zámek konektoru..
Má pravdu, lepí by bylo vyměnit konektor i relé... Byla to práce tak na hoďku. Jediný problém vidím v tom konektoru, ten se budu snait vyměnit, ale asi se dá koupit jen celý svazek káblů, samostatný konektor nejspí jen z bouračky. Bohuel ani kdy dá nové relé a nebo si myslí e je to OK nemá jisté e ti to tam někde nezahnívá..., uvolněný konektor nepozná. Ono se to tam dost chvěje, tak je moné, e se to hýbe přestoe to drí zámek konektoru..
|
|
20.01.2017 16:09 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3030009
|
|
jruze
|
|
|
Ten vyhřátej konektor u nikdy nebude převádět jak má - to znamená e se to tam bude hřát a dřív nebo později na tom bude stejně nebo jetě hůř.Konektor by se mohl dát sehnat v Citroenu a patice myslím také(nebo z vraku - zkus LUKIHO) s relátkem to bude podobné.
Ten vyhřátej konektor u nikdy nebude převádět jak má - to znamená e se to tam bude hřát a dřív nebo později na tom bude stejně nebo jetě hůř.Konektor by se mohl dát sehnat v Citroenu a patice myslím také(nebo z vraku - zkus LUKIHO) s relátkem to bude podobné.:nevim
|
|
20.01.2017 17:42 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3030051
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
jruze napsal(a): Ten vyhřátej konektor u nikdy nebude převádět jak má - to znamená e se to tam bude hřát a dřív nebo později na tom bude stejně nebo jetě hůř.Konektor by se mohl dát sehnat v Citroenu a patice myslím také(nebo z vraku - zkus LUKIHO) s relátkem to bude podobné.
Dík za info, budu se snait to dát do pořádku.. Při přípravě auta na technickou, kterou jsem dělal zrovna dnes, jsem si chtěl nechat ve prověřit v Citroenu, jene díky marodkám mě odmítli, e a někdy po 20.1., jeden mecho nestíhá to, co mají nasmlouvané.. Tak jsem se pustil do některých věcí sám a přiel jsem na tenhle průser. Uznávám, e tato oprava je velice provizorní, a je třeba být na pozoru. Nemám gará a na sídliti před domem se nedá dělat ve, tak i banální výměnu oleje nechávám spolu s dalími pitomostmi dělat v servise. Do těchto dní jsem nikdy relé havení neviděl, v servisu ho moná prověřovali v roce 2012 spolu s výměnou haviček. Pochybuji, e pokud by relé nevykazovalo nějakou anomálii v diag. tak by jej jen tak bezdůvodně vyndávali.
Je to tak tři měsíce, jsem někam jel a při zastavení jsem ucítil jakoby spálený pertinax, ale myslel jsem si e to jde z venku z auta přede mnou, obeel jsem kola, jestli některé nepřibrďuje, ale nic, tak jsem tomu nevěnoval víc pozornosti, moná u tehdy, noná to tam zahnívalo delí dobu a proto ty horí starty...
Chtěl jsem touto svou zkueností upozornit ostatní, aby si to prověřili.
Dík za info, budu se snait to dát do pořádku.. Při přípravě auta na technickou, kterou jsem dělal zrovna dnes, jsem si chtěl nechat ve prověřit v Citroenu, jene díky marodkám mě odmítli, e a někdy po 20.1., jeden mecho nestíhá to, co mají nasmlouvané.. Tak jsem se pustil do některých věcí sám a přiel jsem na tenhle průser. Uznávám, e tato oprava je velice provizorní, a je třeba být na pozoru. Nemám gará a na sídliti před domem se nedá dělat ve, tak i banální výměnu oleje nechávám spolu s dalími pitomostmi dělat v servise. Do těchto dní jsem nikdy relé havení neviděl, v servisu ho moná prověřovali v roce 2012 spolu s výměnou haviček. Pochybuji, e pokud by relé nevykazovalo nějakou anomálii v diag. tak by jej jen tak bezdůvodně vyndávali.
Je to tak tři měsíce, jsem někam jel a při zastavení jsem ucítil jakoby spálený pertinax, ale myslel jsem si e to jde z venku z auta přede mnou, obeel jsem kola, jestli některé nepřibrďuje, ale nic, tak jsem tomu nevěnoval víc pozornosti, moná u tehdy, noná to tam zahnívalo delí dobu a proto ty horí starty...:nevim
Chtěl jsem touto svou zkueností upozornit ostatní, aby si to prověřili. :-)
|
|
20.01.2017 18:44 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3030068
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Ty konektory jdou větinou rozdělat a jednotlivé piny vyměnit, piny koupí za pár korun nové, třeba tady kupuji já ... .link.
Ty konektory jdou větinou rozdělat a jednotlivé piny vyměnit, piny koupí za pár korun nové, třeba tady kupuji já ... http://www.konektor-brno.cz/automobilovy-prumysl/
|
|
20.01.2017 19:37 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3030072
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ale nedá se vyměnit ten vnitřní kontakt, který je původně postříbřený a teď po opálení a obrouení je to stříbro pryč. Nejspí to tam bude jiskřit víc ne dřív. Jako nouzovka ano, ale moc dlouhou ivotnost bych tomu relé u nedával.
Ale nedá se vyměnit ten vnitřní kontakt, který je původně postříbřený a teď po opálení a obrouení je to stříbro pryč. Nejspí to tam bude jiskřit víc ne dřív. Jako nouzovka ano, ale moc dlouhou ivotnost bych tomu relé u nedával.
|
|
20.01.2017 20:53 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3030089
|
|
jruze
|
|
|
Je sikovnej a zároveň odvaznej ze se do toho pustil ale tohle z obrázku u bude mít tendenci díky prechodaku se hrat a za zkuenosti vím ze to konci napalenymi kabliky a dost daleko a potom se to daleko hůř opravuje - chápu ho a i obdivuji .
Je sikovnej a zároveň odvaznej ze se do toho pustil ale tohle z obrázku u bude mít tendenci díky prechodaku se hrat a za zkuenosti vím ze to konci napalenymi kabliky a dost daleko a potom se to daleko hůř opravuje - chápu ho a i obdivuji .;-)
|
|
20.01.2017 22:47 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3030125
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Mikra napsal(a): Ale nedá se vyměnit ten vnitřní kontakt, který je původně postříbřený a teď po opálení a obrouení je to stříbro pryč. Nejspí to tam bude jiskřit víc ne dřív. Jako nouzovka ano, ale moc dlouhou ivotnost bych tomu relé u nedával.
Tak k tomu relé.. Je vyrobeno dost solidně, ostatně na takové proudy které jdou do haveni musí...
Spínací kontakt je komplet stříbrný nýtek na obou stranách, proto se relátka vybírají do sběru a sběrači z nich vybírají právě tyto kontakty plus měď, případně i zlato. Na opálených noích konektoru relé trochu stříbra zbylo, jen jsem je musel očistit od zplodin plastu, take relé jako takové je sice trochu cinklé ale jinak funkční a v pohodě... Co se týká konektoru s káblama v autě tak tam to je horí. Musel jsem odstranit opálenou část toho lutého plastu a dostat se pod něj na piny, bohuel jsem nechtěl pouít příli násilí abych tu lutou krytku nezničil, tak jsem to jen očistil co to lo, a piny sevřel, aby tam ly noe relé ztuha. Před montáí jsem noe relé očistil sprejem na kontakty. Prozatím to musí stačit, ne seenu náhradní konektor nebo piny.
Co se týká odvahy dělat něco takového, je to o tom jestli máte nějaké zkuenosti, to si musí kadý zhodnotit sám.
Nejsem z těch co při nějakém takovém problému hnedle tasí rajtofli a frčí do servisu za "odborníky", nejdříve se to snaím zhodnotit jestli na to mám se s tím babrat, nejeden z vás se přesvědčil, e ani servis není vdy zárukou, take riziko je tak nějak stejné, já na to přiel tak to řeím, o konečném výsledku dám vědět.
Tak k tomu relé.. Je vyrobeno dost solidně, ostatně na takové proudy které jdou do haveni musí...
Spínací kontakt je komplet stříbrný nýtek na obou stranách, proto se relátka vybírají do sběru a sběrači z nich vybírají právě tyto kontakty plus měď, případně i zlato. Na opálených noích konektoru relé trochu stříbra zbylo, jen jsem je musel očistit od zplodin plastu, take relé jako takové je sice trochu cinklé ale jinak funkční a v pohodě... Co se týká konektoru s káblama v autě tak tam to je horí. Musel jsem odstranit opálenou část toho lutého plastu a dostat se pod něj na piny, bohuel jsem nechtěl pouít příli násilí abych tu lutou krytku nezničil, tak jsem to jen očistil co to lo, a piny sevřel, aby tam ly noe relé ztuha. Před montáí jsem noe relé očistil sprejem na kontakty. Prozatím to musí stačit, ne seenu náhradní konektor nebo piny.
Co se týká odvahy dělat něco takového, je to o tom jestli máte nějaké zkuenosti, to si musí kadý zhodnotit sám.
Nejsem z těch co při nějakém takovém problému hnedle tasí rajtofli a frčí do servisu za "odborníky", nejdříve se to snaím zhodnotit jestli na to mám se s tím babrat, nejeden z vás se přesvědčil, e ani servis není vdy zárukou, take riziko je tak nějak stejné, já na to přiel tak to řeím, o konečném výsledku dám vědět. ;-)
|
|
21.01.2017 00:45 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3030139
|
|
jruze
|
|
|
Qwik napsal(a): Tak k tomu relé.. Je vyrobeno dost solidně, ostatně na takové proudy které jdou do haveni musí...
Spínací kontakt je komplet stříbrný nýtek na obou stranách, proto se relátka vybírají do sběru a sběrači z nich vybírají právě tyto kontakty plus měď, případně i zlato. Na opálených noích konektoru relé trochu stříbra zbylo, jen jsem je musel očistit od zplodin plastu, take relé jako takové je sice trochu cinklé ale jinak funkční a v pohodě... Co se týká konektoru s káblama v autě tak tam to je horí. Musel jsem odstranit opálenou část toho lutého plastu a dostat se pod něj na piny, bohuel jsem nechtěl pouít příli násilí abych tu lutou krytku nezničil, tak jsem to jen očistil co to lo, a piny sevřel, aby tam ly noe relé ztuha. Před montáí jsem noe relé očistil sprejem na kontakty. Prozatím to musí stačit, ne seenu náhradní konektor nebo piny.
Co se týká odvahy dělat něco takového, je to o tom jestli máte nějaké zkuenosti, to si musí kadý zhodnotit sám.
Nejsem z těch co při nějakém takovém problému hnedle tasí rajtofli a frčí do servisu za "odborníky", nejdříve se to snaím zhodnotit jestli na to mám se s tím babrat, nejeden z vás se přesvědčil, e ani servis není vdy zárukou, take riziko je tak nějak stejné, já na to přiel tak to řeím, o konečném výsledku dám vědět.
já bych to řeil výměnou - jednak relé mám a s konektorem buď bych ho nael nebo sehnal. - je to o monostech a jak píe . (problém je ten e vyhřáté piny jsou měkké a nebudou dostatečně tlačit a bude se to asi hřát)
:palec já bych to řeil výměnou - jednak relé mám a s konektorem buď bych ho nael nebo sehnal. - je to o monostech a jak píe .:palec (problém je ten e vyhřáté piny jsou měkké a nebudou dostatečně tlačit a bude se to asi hřát)
|
|
| |
|
|