| | |
28.11.2012 21:10 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2526547
|
|
beendy
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Tak jsem byl na diagnostice motoru,havení je nefunkční,počítač nepíe nic,auto jsem dal do servisu,myslel jsem,e to za den udělají ale bohuel,dostat se na havící svíčky je nadlidský problém,jsou ze zadu motoru,asi deset cm. místa,tak e rozebrat půl motoru,včetně dráku silentbloku,motor zvednout ,posunout ke chladiči a tak si udělat místo,horor,auto jsem nechal v servisu a budu čekat kdy to stihnou udělat.
Tak jsem byl na diagnostice motoru,havení je nefunkční,počítač nepíe nic,auto jsem dal do servisu,myslel jsem,e to za den udělají ale bohuel,dostat se na havící svíčky je nadlidský problém,jsou ze zadu motoru,asi deset cm. místa,tak e rozebrat půl motoru,včetně dráku silentbloku,motor zvednout ,posunout ke chladiči a tak si udělat místo,horor,auto jsem nechal v servisu a budu čekat kdy to stihnou udělat.
|
|
28.11.2012 21:15 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2526549
|
|
jumep
|
|
|
to je aky servis? zhavice vymenit je tak na 4-5 hodin ked idu normalne von (co mi zatial vzdy sli)
to je aky servis? zhavice vymenit je tak na 4-5 hodin ked idu normalne von (co mi zatial vzdy sli)
|
|
28.11.2012 21:25 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2526552
|
|
beendy
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Je to záruční servis v Táboře,ty haviče jsou vidět jen zrcátkem a to jen dva ,dalí dva ani nevidí,jedině a po posunutí motoru.Taky jsem z toho jelen, na Xsaře jsem je měnil vechny za hodinu.
Je to záruční servis v Táboře,ty haviče jsou vidět jen zrcátkem a to jen dva ,dalí dva ani nevidí,jedině a po posunutí motoru.Taky jsem z toho jelen, na Xsaře jsem je měnil vechny za hodinu.
|
|
28.11.2012 21:27 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2526553
|
|
jumep
|
|
|
ah jaj ...
ono staci odmontovat vymenik (par srobikov) a mas k nim pohodlny pristup ... len treba vedet co s tym, ziaden motor netreba odmontovavat, aj ked je pravda ze X7 to tam ma troska viac natlacene ...
zrkadlo som nepouzil nikdy
ah jaj ...
ono staci odmontovat vymenik (par srobikov) a mas k nim pohodlny pristup ... len treba vedet co s tym, ziaden motor netreba odmontovavat, aj ked je pravda ze X7 to tam ma troska viac natlacene ...
zrkadlo som nepouzil nikdy
|
|
28.11.2012 21:32 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2526554
|
|
beendy
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Taky mě to natvalo jel jsem tam a z Brna a musel jsem jed autobusem zpátky,kdy to bude nevím,ale je tam tak nalapaný,e se tam nedá strčit ani ruka,nato něco montovat po slepu.
Taky mě to natvalo jel jsem tam a z Brna a musel jsem jed autobusem zpátky,kdy to bude nevím,ale je tam tak nalapaný,e se tam nedá strčit ani ruka,nato něco montovat po slepu.
|
|
28.11.2012 21:35 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2526557
|
|
jumep
|
|
|
neviem, vcera som tu mal X7 2.0 a nebol nejako extra problem vzadu, nerobil som zhavice ale daval som dole trubku sania kde sahas na turbo a davas dole srobik a bolo to v podstate rovnako ako pri C5 2, takze by som povedal ze skusenosti daneho servisu su strasne biedne
neviem, vcera som tu mal X7 2.0 a nebol nejako extra problem vzadu, nerobil som zhavice ale daval som dole trubku sania kde sahas na turbo a davas dole srobik a bolo to v podstate rovnako ako pri C5 2, takze by som povedal ze skusenosti daneho servisu su strasne biedne
|
|
08.12.2012 20:26 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2529242
|
|
beendy
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Tak vyřeeno,havení komplet nový,stálo to sedm tisíc,ráno v mrazu při startu udělaná diagnostika,první vstřikovač k.o. druhý načatý.take výměna.
Tak vyřeeno,havení komplet nový,stálo to sedm tisíc,ráno v mrazu při startu udělaná diagnostika,první vstřikovač k.o. druhý načatý.take výměna.
|
|
09.12.2012 15:29 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2529546
|
|
jruze
|
|
|
To jak přili na to e jsou dva vstřiky KO ? - Jestli diagnostikou za studena a jen korekce??? Nebo jak? Co je tam za vstřiky siemens ?
To jak přili na to e jsou dva vstřiky KO ? - Jestli diagnostikou za studena a jen korekce???:-o:-o Nebo jak? Co je tam za vstřiky siemens ?
|
|
09.12.2012 21:19 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2529813
|
|
jumep
|
|
|
X7 ma pokial viem uz len delphi
siemens mal problem s mrazom ... viem ze to niekto testoval tak ze to prastil do mrazaku a potom do masiny ... zatepla siel ok, zmrazeny bol v p....
X7 ma pokial viem uz len delphi
siemens mal problem s mrazom ... viem ze to niekto testoval tak ze to prastil do mrazaku a potom do masiny ... zatepla siel ok, zmrazeny bol v p....
|
|
11.12.2012 18:56 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2530218
|
|
beendy
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Jestli mám Bosch nebo Siemens fakt nevím,ale diagnostiku dělali při startu v -4,teplej motor psal vstřiky na 249Bar. zdánlivě v poho ale studený je zablokovaný.
Jestli mám Bosch nebo Siemens fakt nevím,ale diagnostiku dělali při startu v -4,teplej motor psal vstřiky na 249Bar. zdánlivě v poho ale studený je zablokovaný.
|
|
11.12.2012 19:01 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2530219
|
|
jumep
|
|
|
vcera som sa bavil s chalanom co robi striky, ukazoval mi doporucenia atd od delphi
50000km - vymenit spicky
100000km - vymenit spicky a prepady
150000km - vymenit spicky
200000km - vymenit cely vstrekovac ... )
obaja sme sa na tom pobavili, hlavne ked automobilky pisu servisny interval 30-50t km .... uz vidim ako niekto bude riesit striky kym nemusi ...
kazdopadne c5 3 ma deplhi a toto je docela dobre repasovatelne a opravitelne, narozdiel od siemensu, ktory nedodava a nebude ani dodavat nic pre neatorizovane dielne, a autorizovanym zatial len spicky pre 1.4hdi, neskor aj spicky pre ostatne vstrekovace, ale na aftermarket sa nedostanu
90% pripadov aj tak je zly prepad, nie spicka
vcera som sa bavil s chalanom co robi striky, ukazoval mi doporucenia atd od delphi
50000km - vymenit spicky
100000km - vymenit spicky a prepady
150000km - vymenit spicky
200000km - vymenit cely vstrekovac ... :)))
obaja sme sa na tom pobavili, hlavne ked automobilky pisu servisny interval 30-50t km .... uz vidim ako niekto bude riesit striky kym nemusi ...
kazdopadne c5 3 ma deplhi a toto je docela dobre repasovatelne a opravitelne, narozdiel od siemensu, ktory nedodava a nebude ani dodavat nic pre neatorizovane dielne, a autorizovanym zatial len spicky pre 1.4hdi, neskor aj spicky pre ostatne vstrekovace, ale na aftermarket sa nedostanu
90% pripadov aj tak je zly prepad, nie spicka
|
|
11.12.2012 19:04 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2530220
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ved to sa často stáva, e studený vstrek ukazuje úplne mimo korekcie ako teplý.
Ved to sa často stáva, e studený vstrek ukazuje úplne mimo korekcie ako teplý.
|
|
11.12.2012 22:45 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2530267
|
|
Brety
|
Město: Střední čechy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 22 |
|
|
beendy napsal(a): Jestli mám Bosch nebo Siemens fakt nevím,ale diagnostiku dělali při startu v -4,teplej motor psal vstřiky na 249Bar. zdánlivě v poho ale studený je zablokovaný.
Zjistí to snadno dle VIN například na .link.
Jinak co jsem zjistil, kdy jsem nedávno vybíral a kupoval auto, tak X7 měla Siemens někdy do poloviny 2009. Pak byly Delphi. Myslím e to souvisí i s výkonem. 100kW=Siemens, 103kW=Deplhi. Alespoň tak mi to vycházelo, kdy jsem auta dle VIN "lustroval"...
Zjistí to snadno dle VIN například na http://service.citroen.com/
Jinak co jsem zjistil, kdy jsem nedávno vybíral a kupoval auto, tak X7 měla Siemens někdy do poloviny 2009. Pak byly Delphi. Myslím e to souvisí i s výkonem. 100kW=Siemens, 103kW=Deplhi. Alespoň tak mi to vycházelo, kdy jsem auta dle VIN "lustroval"...
|
|
11.12.2012 23:06 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2530275
|
|
jumep
|
|
|
je len dw10b a dw10c
dw10b = rhr a delphi, je to sice divne ze zachovali RHR a zmenili vstrekovanie, ale je to tak
mal som tu 2008 a su tam deplhi
dw10c je uz 163k motor
je len dw10b a dw10c
dw10b = rhr a delphi, je to sice divne ze zachovali RHR a zmenili vstrekovanie, ale je to tak
mal som tu 2008 a su tam deplhi
dw10c je uz 163k motor
|
|
12.12.2012 13:18 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2530312
|
|
jumep
|
|
|
zvlastne, alebo zle pozeram, ale service pise len delphi, mozno som zle pozeral, zatial co som tu mal tak tam vzdy boli delphi, ale to je mimo tema ..
zvlastne, alebo zle pozeram, ale service pise len delphi, mozno som zle pozeral, zatial co som tu mal tak tam vzdy boli delphi, ale to je mimo tema ..
|
|
12.12.2012 14:45 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2530334
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): zvlastne, alebo zle pozeram, ale service pise len delphi, mozno som zle pozeral, zatial co som tu mal tak tam vzdy boli delphi, ale to je mimo tema ..
zvlastne, alebo zle pozeram, ale service pise len delphi, mozno som zle pozeral, zatial co som tu mal tak tam vzdy boli delphi, ale to je mimo tema ..
|
|
12.12.2012 14:52 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
2530338
|
|
jumep
|
|
|
98kw v c5 II sa davala kvoli automatu a len s automatom tusim, prestalo sa to davat ked zacali montovat AM6 do RHR .. niekde mam k tomu anabazu, ono sa to aj v service nachadza
bolo by zaujimave porovnat co to hodi po zadani vin ... ale to uz sa bavime o kozach ...
98kw v c5 II sa davala kvoli automatu a len s automatom tusim, prestalo sa to davat ked zacali montovat AM6 do RHR .. niekde mam k tomu anabazu, ono sa to aj v service nachadza
bolo by zaujimave porovnat co to hodi po zadani vin ... ale to uz sa bavime o kozach ... :)
|
|
| |
|
|