| | |
03.02.2012 18:16 -
Přehřátí motoru
|
2447075
|
|
olin12
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Při pojídění po městě mi najednou vyletěla teplota vody po odroubování vička z nádobky voda vylítala ven tak jsem oahal hadice u chladiče a zjistil, e horní byla vařicí, spodní uplně studená. Myslím e by to mohl být vadný termostat. Rád bych se zeptal jaké s tím kdo má zkuenosti a kde se termostat dá koupit.Benex,kely nemaji objednat pouze z ciziny.Dík za porady.
Při pojídění po městě mi najednou vyletěla teplota vody po odroubování vička z nádobky voda vylítala ven tak jsem oahal hadice u chladiče a zjistil, e horní byla vařicí, spodní uplně studená. Myslím e by to mohl být vadný termostat. Rád bych se zeptal jaké s tím kdo má zkuenosti a kde se termostat dá koupit.Benex,kely nemaji objednat pouze z ciziny.Dík za porady.
|
|
03.02.2012 18:28 -
Re: Přehřátí motoru
|
2447079
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
moná slabý fridex a zatuhnul, tudí necirkuluje
moná slabý fridex a zatuhnul, tudí necirkuluje
|
|
03.02.2012 18:53 -
Re: Přehřátí motoru
|
2447100
|
|
Darja
|
|
|
Na termostat bych moc nesázela... ten kdy jde do kytek, větinou zůstane otevřenej, tzn auto se skoro nepodaří ohřát. Normálně sis to uvařil, páč má blbě namíchanou směsku vody a fridexu
Na termostat bych moc nesázela... ten kdy jde do kytek, větinou zůstane otevřenej, tzn auto se skoro nepodaří ohřát. Normálně sis to uvařil, páč má blbě namíchanou směsku vody a fridexu
|
|
03.02.2012 19:11 -
Re: Přehřátí motoru
|
2447109
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
jéééé kelly nebrááát,vlastí zkuenost a draháááááá
jéééé kelly nebrááát,vlastí zkuenost a draháááááá
|
|
03.02.2012 19:34 -
Re: Přehřátí motoru
|
2447131
|
|
Mamlas
|
|
|
Jo jo asi ti zamrzla voda. Malo fridexu v chladici.
Kdysi se mi to stalo na felicii a stacilo jen chvili pockat az to motor rozehral, jenze ten motor vydrzel cokoliv. U C5 bych se bal co vsechno to muze zpusobit.
Zkus si zmerit do kolika stupnu mas fridex v chladici.
Jo jo asi ti zamrzla voda. Malo fridexu v chladici.
Kdysi se mi to stalo na felicii a stacilo jen chvili pockat az to motor rozehral, jenze ten motor vydrzel cokoliv. U C5 bych se bal co vsechno to muze zpusobit.
Zkus si zmerit do kolika stupnu mas fridex v chladici.
|
|
03.02.2012 20:01 -
Přehřívání motoru
|
2447146
|
|
olin12
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Dík vem za odpovědi, auto se ohřálo v garái, změřil jsem nemrznoucí směs a ta vlastně byla jen do -5. Asi jak jsem během roku doléval, tak se naředila a nyní zmrzla. Prostě ji demence.
Dík vem za odpovědi, auto se ohřálo v garái, změřil jsem nemrznoucí směs a ta vlastně byla jen do -5. Asi jak jsem během roku doléval, tak se naředila a nyní zmrzla. Prostě ji demence.
|
|
03.02.2012 20:20 -
Re: Přehřívání motoru
|
2447157
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Ty dolévá? Mám C5 5let let a nedolil jsem kapku vody.
Ty dolévá? Mám C5 5let let a nedolil jsem kapku vody.:palec
|
|
03.02.2012 21:34 -
Re: Přehřátí motoru
|
2447185
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Hurá, nejsem sám. Dnes, po nočních mrazech a týdením stání auta venku jsem ho el nastartovat. Moc se mu nechtělo, ale dalo si říct. A pak se počůralo u pravého předního kola. Nádobka vařila a lo to ven. Léta pouívám -25°c směs a bez problémů. Tomuhle se to asi nelíbilo. Hadice horní i dolní a chladič teplej, hadičky k topení studený furt. Na nich jsou konvová Téčka a od nich hadice vyhřívající zplynovač LPG. Ten i hadice k němu taky studený. Take asi počkám do jara
Hurá, nejsem sám. Dnes, po nočních mrazech a týdením stání auta venku jsem ho el nastartovat. Moc se mu nechtělo, ale dalo si říct. A pak se počůralo u pravého předního kola. Nádobka vařila a lo to ven. Léta pouívám -25°c směs a bez problémů. Tomuhle se to asi nelíbilo. Hadice horní i dolní a chladič teplej, hadičky k topení studený furt. Na nich jsou konvová Téčka a od nich hadice vyhřívající zplynovač LPG. Ten i hadice k němu taky studený. Take asi počkám do jara :-))
|
|
03.02.2012 22:20 -
Re: Přehřátí motoru
|
2447223
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Je to divný, bylo tu cca -26°c, to by mělo být OK. Myslím, e to ztuhlo v těch kovových T kusech. Zítra to zase budu celý den pomalu startovat a ohřívat vdy do stoupnutí hladiny kapaliny. U ji je na parkoviti cca 5L . Poslední monost přítí týdem do rána teplá gará, snad to dopadne. Je to divný. Kdyby visel zavřenej termostat, tak nebude ani hadice a chladič teplej. Ale zase je divný, e to vaří. .
Je to divný, bylo tu cca -26°c, to by mělo být OK. Myslím, e to ztuhlo v těch kovových T kusech. Zítra to zase budu celý den pomalu startovat a ohřívat vdy do stoupnutí hladiny kapaliny. U ji je na parkoviti cca 5L :-). Poslední monost přítí týdem do rána teplá gará, snad to dopadne. Je to divný. Kdyby visel zavřenej termostat, tak nebude ani hadice a chladič teplej. Ale zase je divný, e to vaří. :nevim.
|
|
04.02.2012 10:55 -
Re: Přehřátí motoru
|
2447350
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Jojo,zkusím, a se do toho odpoledne opře slunce a ohřeju to motorem aby bylo pod kapotou teplíčko . Ale i kdyby visel zavřenej termostat, tak by topení mělo topit. Hadice jsou napojený před termostatem.
Jojo,zkusím, a se do toho odpoledne opře slunce a ohřeju to motorem aby bylo pod kapotou teplíčko :-)). Ale i kdyby visel zavřenej termostat, tak by topení mělo topit. Hadice jsou napojený před termostatem.
|
|
04.02.2012 15:43 -
Re: Přehřátí motoru
|
2447434
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Tak asi punt povolil, u to topí a taky ohřívá zplynovač LPG. ALE stejně to po chvíli vyhází vodu ven. To vypadá na zaseklý termostat. Z přepadu ze zhora chladiče voda do nádobky normálně cáká, teploměr sedí celou dobu na středu stupnice (vodorovně). Ventilátor chladiče se nespustí. Můe se nějak elatinovou chladicí směsí pokodit termostat. Stalo se to někomu?
Tak asi punt povolil, u to topí a taky ohřívá zplynovač LPG. ALE stejně to po chvíli vyhází vodu ven. To vypadá na zaseklý termostat. Z přepadu ze zhora chladiče voda do nádobky normálně cáká, teploměr sedí celou dobu na středu stupnice (vodorovně). Ventilátor chladiče se nespustí. Můe se nějak elatinovou chladicí směsí pokodit termostat. Stalo se to někomu?
|
|
04.02.2012 15:49 -
Re: Přehřátí motoru
|
2447435
|
|
jumep
|
|
|
vymenit by ho nemal byt problem, na svojom som ho dokonca vymenil bez vypustenia vody
v tvojom pripade by som vymenil termostat a nemrzku a modlil sa aby nebola nacata hlava
vymenit by ho nemal byt problem, na svojom som ho dokonca vymenil bez vypustenia vody
v tvojom pripade by som vymenil termostat a nemrzku a modlil sa aby nebola nacata hlava
|
|
04.02.2012 16:01 -
Re: Přehřátí motoru
|
2447437
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Ale v garái a ne venku pri -15°C . Kde je teplotní čidlo určující spínání sahary a ukazování teploměru na přístrojovce?
Ale v garái a ne venku pri -15°C :-)))). Kde je teplotní čidlo určující spínání sahary a ukazování teploměru na přístrojovce?
|
|
23.07.2015 17:44 -
Re: Přehřátí motoru
|
2843751
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
byl jsem nucen nouzově přepojit vozík od 2.2 na můj osobní 2.0 benzín/LPG. Asi to odhalilo nějakou chystající se závadu.
Při jízdě po dálnici do kopce i s klimou (chudák motor) začala stoupat teplota chladící kapaliny. Musel jsem zastavit. teplota po chvíli klesla - větrák běel. Po dalím vyjetí do kopce opět stoupala teplota a k červenému.
Zkontroloval jsem chladící kapalinu - bylo tam mírně pod míru, hadice nebyly zvlát tvrdé. Po otevření nádrky to mírně zasyčelo, ale vzápětí vybublala kapalina ven - a najednou ji tam bylo víc. Něco jsem dolil a sjel z dálnice a u si hlídal mírnějí provoz.
otázka - je to zavzduněné? Můe se takto projevovat načaté těsnění pod hlavou?
Ted si to hlídám a v těch horkách mám teplotu chladící kapaliny i oleje v zápřahu mírně nad půlkou....
byl jsem nucen nouzově přepojit vozík od 2.2 na můj osobní 2.0 benzín/LPG. Asi to odhalilo nějakou chystající se závadu.
Při jízdě po dálnici do kopce i s klimou (chudák motor) začala stoupat teplota chladící kapaliny. Musel jsem zastavit. teplota po chvíli klesla - větrák běel. Po dalím vyjetí do kopce opět stoupala teplota a k červenému.
Zkontroloval jsem chladící kapalinu - bylo tam mírně pod míru, hadice nebyly zvlát tvrdé. Po otevření nádrky to mírně zasyčelo, ale vzápětí vybublala kapalina ven - a najednou ji tam bylo víc. Něco jsem dolil a sjel z dálnice a u si hlídal mírnějí provoz.
otázka - je to zavzduněné? Můe se takto projevovat načaté těsnění pod hlavou?
Ted si to hlídám a v těch horkách mám teplotu chladící kapaliny i oleje v zápřahu mírně nad půlkou....
|
|
23.07.2015 18:52 -
Re: Přehřátí motoru
|
2843758
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Pokud jsi nádrku otevřel bez dostatečného ochlazení celého motoru, mohly to být bubliny vodní páry.
Chadicí okruh je uzavřený přetlakový, snese moná a 115-120 stupňů, ale kdy ho odtlakuje otevřením víčka, můe se obsah začít vařit a vytlačovat ven.
Na kontrolu těsnění hlavy je měřák CO2, ne?
Pokud jsi nádrku otevřel bez dostatečného ochlazení celého motoru, mohly to být bubliny vodní páry.
Chadicí okruh je uzavřený přetlakový, snese moná a 115-120 stupňů, ale kdy ho odtlakuje otevřením víčka, můe se obsah začít vařit a vytlačovat ven.
Na kontrolu těsnění hlavy je měřák CO2, ne?
|
|
23.07.2015 19:13 -
Re: Přehřátí motoru
|
2843759
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
čekal jsem asi 10 minut... Nevím jestli to bylo dostatečné ochlazení.
čekal jsem asi 10 minut... Nevím jestli to bylo dostatečné ochlazení.:-)
|
|
23.07.2015 21:02 -
Re: Přehřátí motoru
|
2843786
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
keby bola hlava alebo tesnenie boli by tvrdé hadice.
keby bola hlava alebo tesnenie boli by tvrdé hadice.
|
|
23.07.2015 22:31 -
Re: Přehřátí motoru
|
2843799
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Kadopádně se auto přehřívalo, co není normální...
Divné je taky to e po otevření víčka přibylo kapaliny - to by naznačovalo to prasklé těsnění.
Kadopádně se auto přehřívalo, co není normální...
Divné je taky to e po otevření víčka přibylo kapaliny - to by naznačovalo to prasklé těsnění.
|
|
| |
|
|