| | |
16.02.2012 11:46 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2451946
|
|
Vaculik007
|
|
|
aha, on tvrdil, e se to potom musí nějak naprogramovat nebo co a to e on neumí, tak já jdu volat jinam, díky
aha, on tvrdil, e se to potom musí nějak naprogramovat nebo co a to e on neumí, tak já jdu volat jinam, díky
|
|
16.02.2012 12:02 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2451959
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
jruze napsal(a): Neslyel jsem to a neviděl,ale zaparkovávají se klapky a budiky. A co se týče PHM není to na kodu přidat vif né čističe.
hele, něco se tam asi bude dít. Myslím, e to relátko má souvislost s tím, e i přest to, e u nás je +1, ráno jsem na poprvé nesnastartoval. Točil a nic, musel jsem znovu nahavit a pak nastartoval. Po chcípnutí, to relátko cvaká trojnásobně dýl, ne ze začátku. Můou to být patný haviče? protoe havení svítí o troku déle.
V servisu mě řikali, e havící svíčky havý a v -5. Do té doby ne.
Neslyel jsem to a neviděl,ale zaparkovávají se klapky a budiky. A co se týče PHM není to na kodu přidat vif né čističe.;-)
hele, něco se tam asi bude dít. Myslím, e to relátko má souvislost s tím, e i přest to, e u nás je +1, ráno jsem na poprvé nesnastartoval. Točil a nic, musel jsem znovu nahavit a pak nastartoval. Po chcípnutí, to relátko cvaká trojnásobně dýl, ne ze začátku. Můou to být patný haviče? protoe havení svítí o troku déle.
V servisu mě řikali, e havící svíčky havý a v -5. Do té doby ne.
|
|
16.02.2012 13:14 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2451965
|
|
jruze
|
|
|
Majk-fox napsal(a): jruze napsal(a): Neslyel jsem to a neviděl,ale zaparkovávají se klapky a budiky. A co se týče PHM není to na kodu přidat vif né čističe.
hele, něco se tam asi bude dít. Myslím, e to relátko má souvislost s tím, e i přest to, e u nás je +1, ráno jsem na poprvé nesnastartoval. Točil a nic, musel jsem znovu nahavit a pak nastartoval. Po chcípnutí, to relátko cvaká trojnásobně dýl, ne ze začátku. Můou to být patný haviče? protoe havení svítí o troku déle.
V servisu mě řikali, e havící svíčky havý a v -5. Do té doby ne.
No podle mne se po zhasnutí motoru ve nastavuje do výchozího nastavení - proto se ozve cvakání(a u je to cokoli -nastavuje se víc věcí) havení a dohavování podle mne spíná pokadé u studeného motoru-jen kontrolka svítí velmi krátkou dobu a i po zhasnutí to haví(dohavuje dál)-podle mne ta kontrolka funguje jako info pro řidiče kdy můe startovat(po zhasnutí) - nikdy mne nenapadlo toto tudovat jak to přesně je podle mne je to jak píu.
Pokud mi diag ukáe chybu nebo to patně startuje jdu po havkách-relátka neodchází.
No podle mne se po zhasnutí motoru ve nastavuje do výchozího nastavení - proto se ozve cvakání(a u je to cokoli -nastavuje se víc věcí) havení a dohavování podle mne spíná pokadé u studeného motoru-jen kontrolka svítí velmi krátkou dobu a i po zhasnutí to haví(dohavuje dál)-podle mne ta kontrolka funguje jako info pro řidiče kdy můe startovat(po zhasnutí) - nikdy mne nenapadlo toto tudovat jak to přesně je podle mne je to jak píu.:nevim
Pokud mi diag ukáe chybu nebo to patně startuje jdu po havkách-relátka neodchází.
|
|
16.02.2012 15:11 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2451979
|
|
jumep
|
|
|
po zhasnuti motora necvaka relatko zhavenia ale to to pocujes je EGR
po zhasnuti motora necvaka relatko zhavenia ale to to pocujes je EGR
|
|
16.02.2012 15:24 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2451982
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
jumep napsal(a): po zhasnuti motora necvaka relatko zhavenia ale to to pocujes je EGR
A proč cvaká a teď? Nikdy to nedělalo.
po zhasnuti motora necvaka relatko zhavenia ale to to pocujes je EGR
A proč cvaká a teď? Nikdy to nedělalo.
|
|
16.02.2012 16:39 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2452003
|
|
ivanivan
|
|
|
S kříkem po funuse, nebo se u oteplilo. Do nafty při mrazech přidávám benzín. Je to rada od náklaďáků a co mám nafty, tak funguje. Origo příručka BMW 525TDS povoluje při arktických mrazech (-30 a víc) a 1/2 na 1/2, ale přimastit. Jinak dávám na 20L nafty 3-5L benzínu.
S kříkem po funuse, nebo se u oteplilo. Do nafty při mrazech přidávám benzín. Je to rada od náklaďáků a co mám nafty, tak funguje. Origo příručka BMW 525TDS povoluje při arktických mrazech (-30 a víc) a 1/2 na 1/2, ale přimastit. Jinak dávám na 20L nafty 3-5L benzínu.
|
|
16.02.2012 18:02 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2452021
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Cvaka to preto aby sa ten EGR ventil rozhybal a aj kvoli autodiagnostike toho ventilu.
ivanivan na 20litrov nafty dat 3-5 litrov benzinu je uz moc, nie?
Cvaka to preto aby sa ten EGR ventil rozhybal a aj kvoli autodiagnostike toho ventilu.
ivanivan na 20litrov nafty dat 3-5 litrov benzinu je uz moc, nie?
|
|
16.02.2012 18:34 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2452030
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
No kdy mě měnili to turbo v Holetíně, tak Robert řikal, e u byl EGR zaslepen od někoho před tím.
No kdy mě měnili to turbo v Holetíně, tak Robert řikal, e u byl EGR zaslepen od někoho před tím.
|
|
16.02.2012 18:52 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2452035
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Ten EGR na RHR cvaka proto, protoze se otevira a zavira aby se vycistil.
Ten EGR na RHR cvaka proto, protoze se otevira a zavira aby se vycistil.
|
|
17.02.2012 09:53 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2452147
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Tak máte kluci pravdu. Cvakání není v oblasti ř.j. ale jde to od EGR.Včera večít po 10 hodinách stání zase a na podruhý. A dnes ráno jsem dvakrát nahavil a chytil na brnk, tzn e asi opravdu havičky, e jo? Jinak děkuju za rady.
v servise mě straej, e to můou být i vstřiky, ale ty mám od listopadu fungl nové Ale pokud po dvojím nahavení to chytne a po jednom ne, tak to fakt vypadá na ty haviče,ne?
Tak máte kluci pravdu. Cvakání není v oblasti ř.j. ale jde to od EGR.Včera večít po 10 hodinách stání zase a na podruhý. A dnes ráno jsem dvakrát nahavil a chytil na brnk, tzn e asi opravdu havičky, e jo? Jinak děkuju za rady. :palec
v servise mě straej, e to můou být i vstřiky, ale ty mám od listopadu fungl nové :-( Ale pokud po dvojím nahavení to chytne a po jednom ne, tak to fakt vypadá na ty haviče,ne?
|
|
17.02.2012 17:34 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2452183
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Hele nemusi!
RHR je v tomhle fakt zvlastni. JAk to ma podavacku ve vysokotlakem cerpadle tak to nekdy natlaci driv, nekdy pozdeji...
Samozrejme dobre zhavicky tomu startu pomuzou, o tom bez debat.
Hele nemusi!
RHR je v tomhle fakt zvlastni. JAk to ma podavacku ve vysokotlakem cerpadle tak to nekdy natlaci driv, nekdy pozdeji...
Samozrejme dobre zhavicky tomu startu pomuzou, o tom bez debat.
|
|
17.02.2012 18:42 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2452187
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Jimmivon napsal(a): Hele nemusi! RHR je v tomhle fakt zvlastni. JAk to ma podavacku ve vysokotlakem cerpadle tak to nekdy natlaci driv, nekdy pozdeji... Samozrejme dobre zhavicky tomu startu pomuzou, o tom bez debat.
hele zahřátý to jde na brnk
Hele nemusi! RHR je v tomhle fakt zvlastni. JAk to ma podavacku ve vysokotlakem cerpadle tak to nekdy natlaci driv, nekdy pozdeji... Samozrejme dobre zhavicky tomu startu pomuzou, o tom bez debat.
hele zahřátý to jde na brnk
|
|
18.02.2012 13:33 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2452262
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
jruze napsal(a): Nedrí to naftu - haví to dokud to nerozpojí řídící jednotka - tím e vypne klíček a znovu zapne jen defakto rozsvítí opět kontrolku.
Teď je venku 3 stupně ,auto celou noc venku a nastartoval jsem na brnk. Kdy to nedrí naftu, znamená to, e je patný čerpadlo? Ale hadičku mám od filtru k čerpadlu průhlednou a nafta tam je. Myslím, e tím to nebude.
Na diag by se to ale mělo zjistit v pohodě, ne?
Nedrí to naftu - haví to dokud to nerozpojí řídící jednotka - tím e vypne klíček a znovu zapne jen defakto rozsvítí opět kontrolku.
Teď je venku 3 stupně ,auto celou noc venku a nastartoval jsem na brnk. Kdy to nedrí naftu, znamená to, e je patný čerpadlo? Ale hadičku mám od filtru k čerpadlu průhlednou a nafta tam je. Myslím, e tím to nebude.
Na diag by se to ale mělo zjistit v pohodě, ne?
|
|
18.02.2012 16:44 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2452312
|
|
jruze
|
|
|
To neznamená e je čerpadlo KO,ale e se občas můe stát e se tam někdy můe dostat bublinka,nebo nemusí nasát podávačka dostatek nafty a udělat dostatečný tlak z důvodu husté nafty,parafínu v ní atd.. - těko říct,nebo můe vlivem poklesu napětí odpadnout relé havení - asi to není k řeení jako problému.V těch velkých mrazech se mohlo stát spoustu různých věcí,které nejsou chybou jako takovou,ale vyvolané větinou poklesem napětí.
Jak říká Jumep nehledej chybu kde není.Kadá elektronika a ostatní je při velkých mrazech pomalejí .
To neznamená e je čerpadlo KO,ale e se občas můe stát e se tam někdy můe dostat bublinka,nebo nemusí nasát podávačka dostatek nafty a udělat dostatečný tlak z důvodu husté nafty,parafínu v ní atd.. - těko říct,nebo můe vlivem poklesu napětí odpadnout relé havení - asi to není k řeení jako problému.V těch velkých mrazech se mohlo stát spoustu různých věcí,které nejsou chybou jako takovou,ale vyvolané větinou poklesem napětí.;-)
Jak říká Jumep nehledej chybu kde není.Kadá elektronika a ostatní je při velkých mrazech pomalejí .;-)
|
|
22.03.2012 10:02 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2461391
|
|
Vaculik007
|
|
|
Tak jak jsem slíbil, píu bylo to těma relátkama, jak jste radili, bohuel mechanik onemocněl, take auto mám teprve týden. Díky za rady.
Tak jak jsem slíbil, píu bylo to těma relátkama, jak jste radili, bohuel mechanik onemocněl, take auto mám teprve týden. Díky za rady.
|
|
| |
|
|