Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Startování v nízkých teplotách - diesel
|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 > >|
16.02.2012 11:40 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2451945
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Vaculik007 napsal(a):
budu muset, ale tady v okoli nikdo francouze nedělá, to bude oříšek


To si udělᚠi sám(co je to za mechanika který nedovede přehodit pár konektorů)-ty konektory jinam nepasují než kam mají jít.Diagnostiku k tomu nepotřebuješ(jen koupit správné BSM)
A natáhnout přívod na tvrdo je jen nouzovka - ono to čerpadlo je ovládané BSM a řídící jednotkou motoru(tuším)a napřímo to pojede,ale nastálo to nejde není to škodovka ze 70 let

16.02.2012 11:46 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2451946
Vaculik007
Město: Nové Strašecí, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16VPočet příspěvků: 18
99 Poslat soukromou zprávu
aha, on tvrdil, že se to potom musí nějak naprogramovat nebo co a to že on neumí, tak já jdu volat jinam, díky

16.02.2012 12:02 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2451959
Majk-fox
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 164
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Neslyšel jsem to a neviděl,ale zaparkovávají se klapky a budiky. A co se týče PHM není to na škodu přidat vif né čističe.


hele, něco se tam asi bude dít. Myslím, že to relátko má souvislost s tím, že i přest to, že u nás je +1, ráno jsem na poprvé nesnastartoval. Točil a nic, musel jsem znovu nažhavit a pak nastartoval. Po chcípnutí, to relátko cvaká trojnásobně dýl, než ze začátku. Můžou to být špatný žhaviče? protože žhavení svítí o trošku déle.
V servisu mě řikali, že žhavící svíčky žhavý až v -5. Do té doby ne.

16.02.2012 13:14 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2451965
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Majk-fox napsal(a):
jruze napsal(a):
Neslyšel jsem to a neviděl,ale zaparkovávají se klapky a budiky. A co se týče PHM není to na škodu přidat vif né čističe.


hele, něco se tam asi bude dít. Myslím, že to relátko má souvislost s tím, že i přest to, že u nás je +1, ráno jsem na poprvé nesnastartoval. Točil a nic, musel jsem znovu nažhavit a pak nastartoval. Po chcípnutí, to relátko cvaká trojnásobně dýl, než ze začátku. Můžou to být špatný žhaviče? protože žhavení svítí o trošku déle.
V servisu mě řikali, že žhavící svíčky žhavý až v -5. Do té doby ne.


No podle mne se po zhasnutí motoru vše nastavuje do výchozího nastavení - proto se ozve cvakání(a už je to cokoli -nastavuje se víc věcí) Žhavení a dožhavování podle mne spíná pokaždé u studeného motoru-jen kontrolka svítí velmi krátkou dobu a i po zhasnutí to žhaví(dožhavuje dál)-podle mne ta kontrolka funguje jako info pro řidiče kdy může startovat(po zhasnutí) - nikdy mne nenapadlo toto študovat jak to přesně je podle mne je to jak píšu.

Pokud mi diag ukáže chybu nebo to špatně startuje jdu po žhavkách-relátka neodchází.

16.02.2012 13:25 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2451968
Majk-fox
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 164
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
No podle mne se po zhasnutí motoru vše nastavuje do výchozího nastavení - proto se ozve cvakání(a už je to cokoli -nastavuje se víc věcí) Žhavení a dožhavování podle mne spíná pokaždé u studeného motoru-jen kontrolka svítí velmi krátkou dobu a i po zhasnutí to žhaví(dožhavuje dál)-podle mne ta kontrolka funguje jako info pro řidiče kdy může startovat(po zhasnutí) - nikdy mne nenapadlo toto študovat jak to přesně je podle mne je to jak píšu. Pokud mi diag ukáže chybu nebo to špatně startuje jdu po žhavkách-relátka neodchází.


Tak cvaká pod ř. jednotkama relé žhavení po chcípnutí motoru.Dokud BSI ho nevypne. A teď proč jestli je někde zkrat

16.02.2012 15:11 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2451979
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
po zhasnuti motora necvaka relatko zhavenia ale to to pocujes je EGR

16.02.2012 15:24 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2451982
Majk-fox
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 164
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
po zhasnuti motora necvaka relatko zhavenia ale to to pocujes je EGR


A proč cvaká až teď? Nikdy to nedělalo.

16.02.2012 16:39 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2452003
ivanivan
Město: Jablonec n. Nisou, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 528
99 Poslat soukromou zprávu
S křížkem po funuse, nebo se už oteplilo. Do nafty při mrazech přidávám benzín. Je to rada od náklaďáků a co mám nafty, tak funguje. Origo příručka BMW 525TDS povoluje při arktických mrazech (-30 a víc) až 1/2 na 1/2, ale přimastit. Jinak dávám na 20L nafty 3-5L benzínu.

16.02.2012 18:02 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2452021
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Cvaka to preto aby sa ten EGR ventil rozhybal a aj kvoli autodiagnostike toho ventilu.
ivanivan na 20litrov nafty dat 3-5 litrov benzinu je uz moc, nie?

16.02.2012 18:10 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2452025
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
Majk-fox napsal(a):
A proč cvaká až teď? Nikdy to nedělalo.


toz, to ja neviem ... to chce zjavne este nejaku kontrolu
EGR na RHR po zhasnuti bezne cvaka, dovod nejako neviem, nebadal som

ps. ak bude blbnut egr, auto bude tiez lenive zle startovat

16.02.2012 18:34 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2452030
Majk-fox
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 164
99 Poslat soukromou zprávu
No když mě měnili to turbo v Holetíně, tak Robert řikal, že už byl EGR zaslepen od někoho před tím.

16.02.2012 18:52 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2452035
Jimmivon
Město: Blížkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 124
99 Poslat soukromou zprávu
Ten EGR na RHR cvaka proto, protoze se otevira a zavira aby se vycistil.

16.02.2012 21:20 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2452100
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ivanivan napsal(a):
S křížkem po funuse, nebo se už oteplilo. Do nafty při mrazech přidávám benzín. Je to rada od náklaďáků a co mám nafty, tak funguje. Origo příručka BMW 525TDS povoluje při arktických mrazech (-30 a víc) až 1/2 na 1/2, ale přimastit. Jinak dávám na 20L nafty 3-5L benzínu.


Já dával litr na dvacet a 1:20 oleje do křoviňáku(nebo do lodě) a nemněl jsem problém s naftou(ten olej občas přidám i samotný) Ale 5L na dvacet je sakra hodně - není to náklaďák.

17.02.2012 09:53 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2452147
Majk-fox
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 164
99 Poslat soukromou zprávu
Tak máte kluci pravdu. Cvakání není v oblasti ř.j. ale jde to od EGR.Včera večít po 10 hodinách stání zase až na podruhý. A dnes ráno jsem dvakrát nažhavil a chytil na brnk, tzn že asi opravdu žhavičky, že jo? Jinak děkuju za rady.

v servise mě strašej, že to můžou být i vstřiky, ale ty mám od listopadu fungl nové Ale pokud po dvojím nažhavení to chytne a po jednom ne, tak to fakt vypadá na ty žhaviče,ne?

17.02.2012 17:34 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2452183
Jimmivon
Město: Blížkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 124
99 Poslat soukromou zprávu
Hele nemusi!
RHR je v tomhle fakt zvlastni. JAk to ma podavacku ve vysokotlakem cerpadle tak to nekdy natlaci driv, nekdy pozdeji...
Samozrejme dobre zhavicky tomu startu pomuzou, o tom bez debat.

17.02.2012 18:42 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2452187
Majk-fox
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 164
99 Poslat soukromou zprávu
Jimmivon napsal(a):
Hele nemusi! RHR je v tomhle fakt zvlastni. JAk to ma podavacku ve vysokotlakem cerpadle tak to nekdy natlaci driv, nekdy pozdeji... Samozrejme dobre zhavicky tomu startu pomuzou, o tom bez debat.


hele zahřátý to jde na brnk

17.02.2012 22:47 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2452231
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Majk-fox napsal(a):
Jimmivon napsal(a):
Hele nemusi! RHR je v tomhle fakt zvlastni. JAk to ma podavacku ve vysokotlakem cerpadle tak to nekdy natlaci driv, nekdy pozdeji... Samozrejme dobre zhavicky tomu startu pomuzou, o tom bez debat.


hele zahřátý to jde na brnk


Nedrží to naftu - žhaví to dokud to nerozpojí řídící jednotka - tím že vypneš klíček a znovu zapneš jen defakto rozsvítíš opět kontrolku.

18.02.2012 13:33 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2452262
Majk-fox
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 164
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Nedrží to naftu - žhaví to dokud to nerozpojí řídící jednotka - tím že vypneš klíček a znovu zapneš jen defakto rozsvítíš opět kontrolku.


Teď je venku 3 stupně ,auto celou noc venku a nastartoval jsem na brnk. Když to nedrží naftu, znamená to, že je špatný čerpadlo? Ale hadičku mám od filtru k čerpadlu průhlednou a nafta tam je. Myslím, že tím to nebude.

Na diag by se to ale mělo zjistit v pohodě, ne?

18.02.2012 16:44 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2452312
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To neznamená že je čerpadlo KO,ale že se občas může stát že se tam někdy může dostat bublinka,nebo nemusí nasát podávačka dostatek nafty a udělat dostatečný tlak z důvodu husté nafty,parafínu v ní atd.. - těžko říct,nebo může vlivem poklesu napětí odpadnout relé žhavení - asi to není k řešení jako problému.V těch velkých mrazech se mohlo stát spoustu různých věcí,které nejsou chybou jako takovou,ale vyvolané většinou poklesem napětí.
Jak říká Jumep nehledej chybu kde není.Každá elektronika a ostatní je při velkých mrazech pomalejší .

22.03.2012 10:02 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2461391
Vaculik007
Město: Nové Strašecí, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16VPočet příspěvků: 18
99 Poslat soukromou zprávu
Tak jak jsem slíbil, píšu bylo to těma relátkama, jak jste radili, bohužel mechanik onemocněl, takže auto mám teprve týden. Díky za rady.

|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator