| | |
13.02.2012 15:56 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450598
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
Pokud vstáváte kadý den stejně tak bych dal na zásuvku časovač Máte z toho elektrické Webasto. Dokonce pořítám,e to vyjde si levněji ne originál naftové webasto 2kw*0,5hod* 5kč/kw = na nějakých 5 kaček za prohřátí motoru to jde. 3koda e nebydlím v baráku...
Pokud vstáváte kadý den stejně tak bych dal na zásuvku časovač:palec Máte z toho elektrické Webasto. Dokonce pořítám,e to vyjde si levněji ne originál naftové webasto 2kw*0,5hod* 5kč/kw = na nějakých 5 kaček za prohřátí motoru to jde. 3koda e nebydlím v baráku...
|
|
13.02.2012 17:58 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450651
|
|
miraltm
|
Město: Opočno u Loun, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 61 |
|
|
jj, dědek to míval na východoněmeckým golfu. ráno připojil remoskovou ňůru a waras byl zahřátej
jj, dědek to míval na východoněmeckým golfu. ráno připojil remoskovou ňůru a waras byl zahřátej
|
|
13.02.2012 20:37 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450807
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Jetě mě zajímá jedna věc. Pokud tedy startuju a nafta je jako mlíko, nemůe se něco zk.., třeba jako vstřiky či čerpadlo?
Jetě mě zajímá jedna věc. Pokud tedy startuju a nafta je jako mlíko, nemůe se něco zk.., třeba jako vstřiky či čerpadlo?
|
|
13.02.2012 20:50 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450810
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Majk-fox napsal(a): Jetě mě zajímá jedna věc. Pokud tedy startuju a nafta je jako mlíko, nemůe se něco zk.., třeba jako vstřiky či čerpadlo?
Mlíko můou být 2 různý věci. Zakalená nafta mrazem buď má aditiva a parafin by neměl být v krystalech a nebo nemá aditiva a parafín se shlukuje do velkých krystalů. Ty ucpou filtr a rozpustí se zase a po zahřátí. Ani v jednom případě by to nemělo nic pokodit. Pokud by se krystaly dostaly a do čerpadla a do vstřiků, tak by se rozpustily teplem. Ale tam se přes filtr nedostanou. V extrémním případě by čerpadlo asi nedalo tlak, kdyby tam filtr nebyl a parafin by proel a do něj. Take myslím e k pokození parafinem nedojde. Pokud ale mráz, voda a tlak náhodou filtr protrhnou, tak hrozí pokození veho nečistotama.
Mlíko můou být 2 různý věci. Zakalená nafta mrazem buď má aditiva a parafin by neměl být v krystalech a nebo nemá aditiva a parafín se shlukuje do velkých krystalů. Ty ucpou filtr a rozpustí se zase a po zahřátí. Ani v jednom případě by to nemělo nic pokodit. Pokud by se krystaly dostaly a do čerpadla a do vstřiků, tak by se rozpustily teplem. Ale tam se přes filtr nedostanou. V extrémním případě by čerpadlo asi nedalo tlak, kdyby tam filtr nebyl a parafin by proel a do něj. Take myslím e k pokození parafinem nedojde. Pokud ale mráz, voda a tlak náhodou filtr protrhnou, tak hrozí pokození veho nečistotama.
|
|
13.02.2012 21:03 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450812
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Mikra napsal(a): Mlíko můou být 2 různý věci. Zakalená nafta mrazem buď má aditiva a parafin by neměl být v krystalech a nebo nemá aditiva a parafín se shlukuje do velkých krystalů. Ty ucpou filtr a rozpustí se zase a po zahřátí. Ani v jednom případě by to nemělo nic pokodit. Pokud by se krystaly dostaly a do čerpadla a do vstřiků, tak by se rozpustily teplem. Ale tam se přes filtr nedostanou. V extrémním případě by čerpadlo asi nedalo tlak, kdyby tam filtr nebyl a parafin by proel a do něj. Take myslím e k pokození parafinem nedojde. Pokud ale mráz, voda a tlak náhodou filtr protrhnou, tak hrozí pokození veho nečistotama.
Díky moc.Jetě prosím jeden dotaz. Při startování mě problikává, velkej lcd displej, jak klesá napětí, asi to není pro něj dobrý. Jde to nějak pořeit, nebo proč se tak stává? Asi baterie,co?
Mlíko můou být 2 různý věci. Zakalená nafta mrazem buď má aditiva a parafin by neměl být v krystalech a nebo nemá aditiva a parafín se shlukuje do velkých krystalů. Ty ucpou filtr a rozpustí se zase a po zahřátí. Ani v jednom případě by to nemělo nic pokodit. Pokud by se krystaly dostaly a do čerpadla a do vstřiků, tak by se rozpustily teplem. Ale tam se přes filtr nedostanou. V extrémním případě by čerpadlo asi nedalo tlak, kdyby tam filtr nebyl a parafin by proel a do něj. Take myslím e k pokození parafinem nedojde. Pokud ale mráz, voda a tlak náhodou filtr protrhnou, tak hrozí pokození veho nečistotama.
Díky moc.:palecJetě prosím jeden dotaz. Při startování mě problikává, velkej lcd displej, jak klesá napětí, asi to není pro něj dobrý. Jde to nějak pořeit, nebo proč se tak stává? Asi baterie,co?
|
|
13.02.2012 21:22 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450824
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Majk-fox napsal(a): Díky moc. Jetě prosím jeden dotaz. Při startování mě problikává, velkej lcd displej, jak klesá napětí, asi to není pro něj dobrý. Jde to nějak pořeit, nebo proč se tak stává? Asi baterie,co?
Tak tohle bych nechal odborníkům na elektro, ale můj názor je, e se asi baterie poroučí. A nebo jen potřebuje nabít. To bych udělal já jako první.
Tak tohle bych nechal odborníkům na elektro, ale můj názor je, e se asi baterie poroučí. A nebo jen potřebuje nabít. To bych udělal já jako první.
|
|
14.02.2012 22:54 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2451413
|
|
Vaculik007
|
|
|
Kdy začly mrazy, tak mi 2,2hdi chytlo asi tak na minutu a potom chcípnul. Myslel jsem, e je zamrzlá nafta, tři dny stál ve vytápěné dílně a nic, v servisu vyměnili podávací čerpadlo a dva dny byl klid. Poté asi po deseti kilometrech po dálnici motor zhasl a hotovo. Nevím u co s tím, v servisu tvrdí, e do čerpadla nejde proud, ale e by takhle najednou a zrovna kdy jsou mrazy??
Kdy začly mrazy, tak mi 2,2hdi chytlo asi tak na minutu a potom chcípnul. Myslel jsem, e je zamrzlá nafta, tři dny stál ve vytápěné dílně a nic, v servisu vyměnili podávací čerpadlo a dva dny byl klid. Poté asi po deseti kilometrech po dálnici motor zhasl a hotovo. Nevím u co s tím, v servisu tvrdí, e do čerpadla nejde proud, ale e by takhle najednou a zrovna kdy jsou mrazy??
|
|
14.02.2012 23:06 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2451416
|
|
jumep
|
|
|
absolutne zly servis a neznalost
problem byva v kontaktoch na cerpadle alebo bsm (poistkovka v motorovom priestore) alebo dokonca na samotnej poistke
ci cerpadlo v nadrzi ide, pocujes po zapnuti kluca
viacej tazko takto povedat
absolutne zly servis a neznalost
problem byva v kontaktoch na cerpadle alebo bsm (poistkovka v motorovom priestore) alebo dokonca na samotnej poistke
ci cerpadlo v nadrzi ide, pocujes po zapnuti kluca
viacej tazko takto povedat
|
|
15.02.2012 21:41 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2451766
|
|
Vaculik007
|
|
|
díky, řeknu to mechanikovi, hele BSM je celá pojistková skřínka??
díky, řeknu to mechanikovi, hele BSM je celá pojistková skřínka??
|
|
15.02.2012 21:43 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2451767
|
|
jumep
|
|
|
ano, BSM je cela poistkovka v motorovom priestore
obsahuje to elektroniku a relatka
nova sa dodava s poistkami, len ju prehodit
ano, BSM je cela poistkovka v motorovom priestore
obsahuje to elektroniku a relatka
nova sa dodava s poistkami, len ju prehodit
|
|
15.02.2012 21:45 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2451769
|
|
Vaculik007
|
|
|
aha, tak mrknu kolik to stojí a uvidíme, díky moc, určitě dám vědět, jak jsem dopadnul. Díky moc
aha, tak mrknu kolik to stojí a uvidíme, díky moc, určitě dám vědět, jak jsem dopadnul. Díky moc
|
|
15.02.2012 21:49 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2451783
|
|
jumep
|
|
|
objednacie cislo je 6500 CK, cenu sa mi nechce teraz prihlasovat, ale bolo to okolo 130E ak si dobre pamatam
objednacie cislo je 6500 CK, cenu sa mi nechce teraz prihlasovat, ale bolo to okolo 130E ak si dobre pamatam
|
|
15.02.2012 21:51 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2451785
|
|
Vaculik007
|
|
|
diky, to zase není tak moc, jak to e to takhle odchází?
diky, to zase není tak moc, jak to e to takhle odchází?
|
|
15.02.2012 21:54 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2451789
|
|
jumep
|
|
|
nebyva to prilis casto, ale obcas sa stane, studenak to vypali, alebo relatko sa opali .. kedze je sucastou elektroniky, je to neopravitelne (zaliate v nejakej hmote)
a teplotne vykyvy tomu tiez nepomozu
nebyva to prilis casto, ale obcas sa stane, studenak to vypali, alebo relatko sa opali .. kedze je sucastou elektroniky, je to neopravitelne (zaliate v nejakej hmote)
a teplotne vykyvy tomu tiez nepomozu
|
|
16.02.2012 10:45 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2451929
|
|
Vaculik007
|
|
|
tak tenhle mechanik si na vymenu netroufne, bylo by moné natáhnout prostě natvrdo nový drát? asi by to bylo taky řeení ne?
tak tenhle mechanik si na vymenu netroufne, bylo by moné natáhnout prostě natvrdo nový drát? asi by to bylo taky řeení ne?
|
|
16.02.2012 10:55 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2451931
|
|
jumep
|
|
|
tak si najdi niekoho rozumnejsieho, kto ma predstavu ako to tam je
tak si najdi niekoho rozumnejsieho, kto ma predstavu ako to tam je
|
|
16.02.2012 11:06 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2451933
|
|
Vaculik007
|
|
|
budu muset, ale tady v okoli nikdo francouze nedělá, to bude oříek
budu muset, ale tady v okoli nikdo francouze nedělá, to bude oříek
|
|
| |
|
|