 | |  |
11.02.2012 18:26 -
Re: Motor točí a vůbec nenaskočí
|
2449939
|
|
jumep
|
|

|
precitat si vlakna ine a nezakladat nove?
.link.
.link.
.link.
pripadne pohladaj antipollution fault
precitat si vlakna ine a nezakladat nove?
http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2449933-re-startovani-v-nizkych-teplotach-diesel/#last
http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2449925-re-problemy-se-startovanim-c5-i-2-2hdi/#last
http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2449928-re-nestartuje-c5-i-2-0hdi/#last
pripadne pohladaj antipollution fault
|
|
11.02.2012 18:29 -
Re: Motor točí a vůbec nenaskočí
|
2449940
|
|
Maja1
|
|
|
jumep napsal(a): precitat si vlakna ine a nezakladat nove?
.link.
.link.
.link.
pripadne pohladaj antipollution fault
To vše jsem už pročetl a le o takové závadě se tady nemluví, 6haviče, filtry, trysky, čerpadlo ok
To vše jsem už pročetl a le o takové závadě se tady nemluví, 6haviče, filtry, trysky, čerpadlo ok
|
|
11.02.2012 18:30 -
Re: Motor točí a vůbec nenaskočí
|
2449941
|
|
jruze
|
|

|
Zřejmě ti nejde čerpadlo v nádrži - pod pravou zadní sedačkou pod plas.krytem.Zkontrolovat poslechem-po zapnutí klíčku by se mnělo rozeběhnout(je slabě slyšet) .
Zřejmě ti nejde čerpadlo v nádrži - pod pravou zadní sedačkou pod plas.krytem.Zkontrolovat poslechem-po zapnutí klíčku by se mnělo rozeběhnout(je slabě slyšet) .
|
|
11.02.2012 18:30 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449942
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|

|
ono to může být i horším starterem, žhavičkama a pod. prostě čím hůř startuješ, tím spíš se ti tohle stane. Při špatném startu natolik poklesne napětí, že rafiky nenaběhnou. Po chvilce jízdy, až se to trochu ohřeje, zastav, vypni motor a znova nastartuj. Může to dělat i baterka, která je jinak v absolutním pořádku, jen se poněkud víc vyždíme při startu.
ono to může být i horším starterem, žhavičkama a pod. prostě čím hůř startuješ, tím spíš se ti tohle stane. Při špatném startu natolik poklesne napětí, že rafiky nenaběhnou. Po chvilce jízdy, až se to trochu ohřeje, zastav, vypni motor a znova nastartuj. Může to dělat i baterka, která je jinak v absolutním pořádku, jen se poněkud víc vyždíme při startu.
|
|
11.02.2012 18:30 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449943
|
|
jumep
|
|

|
zaujimave )
.link.
zaujimave :)))
http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?file=nafta-minus13.jpg
|
|
11.02.2012 18:35 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449946
|
|
jruze
|
|

|
Nechá se to i diagnostikou
Nechá se to i diagnostikou;-)
|
|
11.02.2012 18:35 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449947
|
|
Maja1
|
|
|
jruze napsal(a): Zřejmě ti nejde čerpadlo v nádrži - pod pravou zadní sedačkou pod plas.krytem.Zkontrolovat poslechem-po zapnutí klíčku by se mnělo rozeběhnout(je slabě slyšet) .
čerpadlo běží, nafta dojde k traskám a dál ne
čerpadlo běží, nafta dojde k traskám a dál ne
|
|
11.02.2012 18:38 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449949
|
|
jruze
|
|

|
jumep napsal(a):
Ty čistý je kerosin(leteckej potrolej)
Na ten se dá jezdit jen je suchej-musíš ho namazat a hlavně ho musíš sehnat
Ty čistý je kerosin(leteckej potrolej):-))))
Na ten se dá jezdit jen je suchej-musíš ho namazat a hlavně ho musíš sehnat;-)
|
|
12.02.2012 23:12 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450356
|
|
Hanz 397
|
|

|
Tak jsem dneska našel další auto,kterýmu se nelíbí letošní zima. Místo služební Caddy jsem si vzal půl roku starou BMW X1 18d sDrive. Ráno bylo -27,já jsem odpoledne potřeboval auto přemístit a baterka byla proti. Aspoň,že všechny tři Citroeny startujou bez problémů
Tak jsem dneska našel další auto,kterýmu se nelíbí letošní zima. Místo služební Caddy jsem si vzal půl roku starou BMW X1 18d sDrive. Ráno bylo -27,já jsem odpoledne potřeboval auto přemístit a baterka byla proti. Aspoň,že všechny tři Citroeny startujou bez problémů :-d
|
|
13.02.2012 11:50 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450473
|
|
tomix
|
Město: Ceska lipa, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 232 |
|
|
Včera -22 a chytlo na potřetí a zase zamrzlé víčko nádrže jinak za tu dobu co mrzne v poho
Včera -22 a chytlo na potřetí:nevim:-p a zase zamrzlé víčko nádrže jinak za tu dobu co mrzne v poho:palec
|
|
13.02.2012 12:12 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450489
|
|
tomc
|
|
|
zvuk gongu při štartování znamená co???nic to nepíše a startuje furt ok
zvuk gongu při štartování znamená co???nic to nepíše a startuje furt ok:palec
|
|
13.02.2012 12:13 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450490
|
|
jumep
|
|

|
pokles napatia na baterke pod unosnu uroven, v preklade slabu baterku, v horsom pripade odchadzajucu baterku
pokles napatia na baterke pod unosnu uroven, v preklade slabu baterku, v horsom pripade odchadzajucu baterku
|
|
13.02.2012 12:20 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450499
|
|
tomc
|
|
|
tak že na příští zimu koupit baterku s vyším startovacím proudem 640A je asi málo .pokud zazní gong tak počitadlo nejede??
tak že na příští zimu koupit baterku s vyším startovacím proudem 640A je asi málo:-((((.pokud zazní gong tak počitadlo nejede??
|
|
13.02.2012 12:23 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450500
|
|
jruze
|
|

|
Já mám nastaveno 90 min. do ekonomódu a pokud jsem na parkovačkách a rádio tak z 50% gong - asi dva x mi zustal svítit i servis taktéž bez hlášek - jak píše Jumep jen pokles napětí,který pokud není kritický nic víc nevyvolá,ale může se stát že to nenačte nebo schodí některý počítač - to by se mělo po pár startech srovnat(zmizet případné rozsvícené kontrolky zhasnout - pokud se při dalších startech neobjeví hláška na displeji) Pokud se objevuje hláška při dalších startech doporučil bych řešit-je to opakující závada - to se sama neodstraní.
Já mám nastaveno 90 min. do ekonomódu a pokud jsem na parkovačkách a rádio tak z 50% gong - asi dva x mi zustal svítit i servis taktéž bez hlášek - jak píše Jumep jen pokles napětí,který pokud není kritický nic víc nevyvolá,ale může se stát že to nenačte nebo schodí některý počítač - to by se mělo po pár startech srovnat(zmizet případné rozsvícené kontrolky zhasnout - pokud se při dalších startech neobjeví hláška na displeji);-) Pokud se objevuje hláška při dalších startech doporučil bych řešit-je to opakující závada - to se sama neodstraní.
|
|
13.02.2012 12:27 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450503
|
|
tomc
|
|
|
jj děkuji nic nevítí nic nepíše nic no skrátka zlatý BX
jj děkuji:palecnic nevítí nic nepíše nic no skrátka zlatý BX:-))))
|
|
13.02.2012 13:32 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450525
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Tak i já po dnešku zanevřel na slavnou Vervu. Bohužel mi v hadičce k čerpadlu, než se zahřál motor teklo něco jako citronovej džus a blbě jsem po 1 a půl dni stání nastartoval. Po naskočení motoru, skočila hláška porucha posilovače a hned zase zmizela. Na víc spolu s tím sajrajem byla plná hadička bublin, jak to ztuhlo, tak si to zase někde začalo přisávat vzduch a to asi nenajdu, že? Po zahřátí už sice byla nafta čirá,ale bubliny tam lítaj stále..
Tak i já po dnešku zanevřel na slavnou Vervu. Bohužel mi v hadičce k čerpadlu, než se zahřál motor teklo něco jako citronovej džus a blbě jsem po 1 a půl dni stání nastartoval. Po naskočení motoru, skočila hláška porucha posilovače a hned zase zmizela. Na víc spolu s tím sajrajem byla plná hadička bublin, jak to ztuhlo, tak si to zase někde začalo přisávat vzduch a to asi nenajdu, že? Po zahřátí už sice byla nafta čirá,ale bubliny tam lítaj stále.. :-(
|
|
13.02.2012 13:35 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450526
|
|
jumep
|
|

|
pred filtrom mas priesvitnu hadicku, ked tam nejdu bubliny, tak sa prisavaju niekde vo filtri
a posilovac ti nesiel kvoli baterke
pred filtrom mas priesvitnu hadicku, ked tam nejdu bubliny, tak sa prisavaju niekde vo filtri
a posilovac ti nesiel kvoli baterke
|
|
13.02.2012 14:33 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450562
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|

|
zajímavý je pozorovat, co dělá s palubním napětím zatuhlý olej v servu... Odběr motoru posilovače je vskutku "dechberoucí" - odhaduji jej tak na cca 50A při vytáčení kol do krajních poloh )auto stojí). Při tomhle odběru klesá palubní napětí klidně i na 9,5V a chce to dobrou baterku, páč standartní altík 50A jen tak nedá... Pak se může stát, že právě z důvodu bateky ve smrti elektronika nedovolí aktivovat servo. Počitám, že i moje baterka neni nijak ve formě, páč pokud je větší mráz než cca -10, tak po otočení klíčku do IGNITION mi automacky naskočí ECO mode. Auto jinak staruje i v -20 naprosto v pohodě, ale ten ECO mode mě prostě neštymuje...
zajímavý je pozorovat, co dělá s palubním napětím zatuhlý olej v servu... Odběr motoru posilovače je vskutku "dechberoucí" - odhaduji jej tak na cca 50A při vytáčení kol do krajních poloh )auto stojí). Při tomhle odběru klesá palubní napětí klidně i na 9,5V a chce to dobrou baterku, páč standartní altík 50A jen tak nedá... Pak se může stát, že právě z důvodu bateky ve smrti elektronika nedovolí aktivovat servo. Počitám, že i moje baterka neni nijak ve formě, páč pokud je větší mráz než cca -10, tak po otočení klíčku do IGNITION mi automacky naskočí ECO mode. Auto jinak staruje i v -20 naprosto v pohodě, ale ten ECO mode mě prostě neštymuje...
|
|
13.02.2012 14:50 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel - možná první pomoc za 220 V
|
2450564
|
|
R2D2
|
Město: Český Krumlov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 4 |
|

|
Jsem letos také postižen nekvalitní (zato však superdrahou) naftou a tak mám pro ty, co podobně jako já parkují pod oknem (nebo prostě u zdroje 220 V) radu jak to obejít: Jakmile vstanu, prostrčím oknem prodlužku, otevřu kapotu a do volného prostoru před palivovým filtrem nacpu malý, leč výkonný přímotop s ventilátorem (pozor - ne infrazářič!! možná by stačil i výkonnější fén...), zapnu na 2000W a než se nasnídám, oholím a vypravím, motor i s palivem je příjemně zahřátý a bez protestů startuje. Před příští vlnou mrazů však raději nezapomenu včas dát vhodná aditiva.
Letos tedy mám HDi s nezávislým elektrickým předehřevem ...
Jsem letos také postižen nekvalitní (zato však superdrahou) naftou a tak mám pro ty, co podobně jako já parkují pod oknem (nebo prostě u zdroje 220 V) radu jak to obejít: Jakmile vstanu, prostrčím oknem prodlužku, otevřu kapotu a do volného prostoru před palivovým filtrem nacpu malý, leč výkonný přímotop s ventilátorem (pozor - ne infrazářič!! možná by stačil i výkonnější fén...), zapnu na 2000W a než se nasnídám, oholím a vypravím, motor i s palivem je příjemně zahřátý a bez protestů startuje. Před příští vlnou mrazů však raději nezapomenu včas dát vhodná aditiva.
Letos tedy mám HDi s nezávislým elektrickým předehřevem;-) ...
|
|
13.02.2012 15:25 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450583
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
R2D2 napsal(a): Jsem letos také postižen nekvalitní (zato však superdrahou) naftou a tak mám pro ty, co podobně jako já parkují pod oknem (nebo prostě u zdroje 220 V) radu jak to obejít: Jakmile vstanu, prostrčím oknem prodlužku, otevřu kapotu a do volného prostoru před palivovým filtrem nacpu malý, leč výkonný přímotop s ventilátorem (pozor - ne infrazářič!! možná by stačil i výkonnější fén...), zapnu na 2000W a než se nasnídám, oholím a vypravím, motor i s palivem je příjemně zahřátý a bez protestů startuje. Před příští vlnou mrazů však raději nezapomenu včas dát vhodná aditiva. Letos tedy mám HDi s nezávislým elektrickým předehřevem  ...
A víš, kolikrát jsem to taky tak plánoval, dokonce to topítko mám připravené u dveří,ale nikdy se nedokopu vstát tak brzo,aby se to stihlo rozmrznout. Dneska jsem to měl udělat.
Jumep: Do filtru je to bez bublin, tzn., že je zrada od balonku po vyústění.
Pro všechy: Dnes jsem byl u kamaráda v servisu a ukazuju mu mimo jiné tu citronádu v hadičkách a řikal mi, že si teď hodně lidi chválej Agip. Prej na to bez pbl. jezdí spousta známých i oni v servisu tam mají Agip a to jim ty auta stojej venku před barákem. Mě to takhle ztuhlo v garáži ( bez vrat)
Jsem letos také postižen nekvalitní (zato však superdrahou) naftou a tak mám pro ty, co podobně jako já parkují pod oknem (nebo prostě u zdroje 220 V) radu jak to obejít: Jakmile vstanu, prostrčím oknem prodlužku, otevřu kapotu a do volného prostoru před palivovým filtrem nacpu malý, leč výkonný přímotop s ventilátorem (pozor - ne infrazářič!! možná by stačil i výkonnější fén...), zapnu na 2000W a než se nasnídám, oholím a vypravím, motor i s palivem je příjemně zahřátý a bez protestů startuje. Před příští vlnou mrazů však raději nezapomenu včas dát vhodná aditiva. Letos tedy mám HDi s nezávislým elektrickým předehřevem;-) ...
A víš, kolikrát jsem to taky tak plánoval, dokonce to topítko mám připravené u dveří,ale nikdy se nedokopu vstát tak brzo,aby se to stihlo rozmrznout. Dneska jsem to měl udělat.
Jumep: Do filtru je to bez bublin, tzn., že je zrada od balonku po vyústění.
Pro všechy: Dnes jsem byl u kamaráda v servisu a ukazuju mu mimo jiné tu citronádu v hadičkách a řikal mi, že si teď hodně lidi chválej Agip. Prej na to bez pbl. jezdí spousta známých i oni v servisu tam mají Agip a to jim ty auta stojej venku před barákem. Mě to takhle ztuhlo v garáži ( bez vrat)
|
|
| |
|
|