| | |
11.02.2012 18:26 -
Re: Motor točí a vůbec nenaskočí
|
2449939
|
|
jumep
|
|
|
precitat si vlakna ine a nezakladat nove?
.link.
.link.
.link.
pripadne pohladaj antipollution fault
precitat si vlakna ine a nezakladat nove?
http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2449933-re-startovani-v-nizkych-teplotach-diesel/#last
http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2449925-re-problemy-se-startovanim-c5-i-2-2hdi/#last
http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2449928-re-nestartuje-c5-i-2-0hdi/#last
pripadne pohladaj antipollution fault
|
|
11.02.2012 18:29 -
Re: Motor točí a vůbec nenaskočí
|
2449940
|
|
Maja1
|
|
|
jumep napsal(a): precitat si vlakna ine a nezakladat nove?
.link.
.link.
.link.
pripadne pohladaj antipollution fault
To ve jsem u pročetl a le o takové závadě se tady nemluví, 6haviče, filtry, trysky, čerpadlo ok
To ve jsem u pročetl a le o takové závadě se tady nemluví, 6haviče, filtry, trysky, čerpadlo ok
|
|
11.02.2012 18:30 -
Re: Motor točí a vůbec nenaskočí
|
2449941
|
|
jruze
|
|
|
Zřejmě ti nejde čerpadlo v nádri - pod pravou zadní sedačkou pod plas.krytem.Zkontrolovat poslechem-po zapnutí klíčku by se mnělo rozeběhnout(je slabě slyet) .
Zřejmě ti nejde čerpadlo v nádri - pod pravou zadní sedačkou pod plas.krytem.Zkontrolovat poslechem-po zapnutí klíčku by se mnělo rozeběhnout(je slabě slyet) .
|
|
11.02.2012 18:30 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449942
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
ono to můe být i horím starterem, havičkama a pod. prostě čím hůř startuje, tím spí se ti tohle stane. Při patném startu natolik poklesne napětí, e rafiky nenaběhnou. Po chvilce jízdy, a se to trochu ohřeje, zastav, vypni motor a znova nastartuj. Můe to dělat i baterka, která je jinak v absolutním pořádku, jen se poněkud víc vydíme při startu.
ono to můe být i horím starterem, havičkama a pod. prostě čím hůř startuje, tím spí se ti tohle stane. Při patném startu natolik poklesne napětí, e rafiky nenaběhnou. Po chvilce jízdy, a se to trochu ohřeje, zastav, vypni motor a znova nastartuj. Můe to dělat i baterka, která je jinak v absolutním pořádku, jen se poněkud víc vydíme při startu.
|
|
11.02.2012 18:30 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449943
|
|
jumep
|
|
|
zaujimave )
.link.
zaujimave :)))
http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?file=nafta-minus13.jpg
|
|
11.02.2012 18:35 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449946
|
|
jruze
|
|
|
Nechá se to i diagnostikou
Nechá se to i diagnostikou;-)
|
|
11.02.2012 18:35 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449947
|
|
Maja1
|
|
|
jruze napsal(a): Zřejmě ti nejde čerpadlo v nádri - pod pravou zadní sedačkou pod plas.krytem.Zkontrolovat poslechem-po zapnutí klíčku by se mnělo rozeběhnout(je slabě slyet) .
čerpadlo běí, nafta dojde k traskám a dál ne
čerpadlo běí, nafta dojde k traskám a dál ne
|
|
11.02.2012 18:38 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449949
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a):
Ty čistý je kerosin(leteckej potrolej)
Na ten se dá jezdit jen je suchej-musí ho namazat a hlavně ho musí sehnat
Ty čistý je kerosin(leteckej potrolej):-))))
Na ten se dá jezdit jen je suchej-musí ho namazat a hlavně ho musí sehnat;-)
|
|
12.02.2012 23:12 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450356
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tak jsem dneska nael dalí auto,kterýmu se nelíbí letoní zima. Místo sluební Caddy jsem si vzal půl roku starou BMW X1 18d sDrive. Ráno bylo -27,já jsem odpoledne potřeboval auto přemístit a baterka byla proti. Aspoň,e vechny tři Citroeny startujou bez problémů
Tak jsem dneska nael dalí auto,kterýmu se nelíbí letoní zima. Místo sluební Caddy jsem si vzal půl roku starou BMW X1 18d sDrive. Ráno bylo -27,já jsem odpoledne potřeboval auto přemístit a baterka byla proti. Aspoň,e vechny tři Citroeny startujou bez problémů :-d
|
|
13.02.2012 11:50 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450473
|
|
tomix
|
Město: Ceska lipa, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 232 |
|
|
Včera -22 a chytlo na potřetí a zase zamrzlé víčko nádre jinak za tu dobu co mrzne v poho
Včera -22 a chytlo na potřetí:nevim:-p a zase zamrzlé víčko nádre jinak za tu dobu co mrzne v poho:palec
|
|
13.02.2012 12:12 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450489
|
|
tomc
|
|
|
zvuk gongu při tartování znamená co???nic to nepíe a startuje furt ok
zvuk gongu při tartování znamená co???nic to nepíe a startuje furt ok:palec
|
|
13.02.2012 12:13 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450490
|
|
jumep
|
|
|
pokles napatia na baterke pod unosnu uroven, v preklade slabu baterku, v horsom pripade odchadzajucu baterku
pokles napatia na baterke pod unosnu uroven, v preklade slabu baterku, v horsom pripade odchadzajucu baterku
|
|
13.02.2012 12:20 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450499
|
|
tomc
|
|
|
tak e na přítí zimu koupit baterku s vyím startovacím proudem 640A je asi málo.pokud zazní gong tak počitadlo nejede??
tak e na přítí zimu koupit baterku s vyím startovacím proudem 640A je asi málo:-((((.pokud zazní gong tak počitadlo nejede??
|
|
13.02.2012 12:23 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450500
|
|
jruze
|
|
|
Já mám nastaveno 90 min. do ekonomódu a pokud jsem na parkovačkách a rádio tak z 50% gong - asi dva x mi zustal svítit i servis takté bez hláek - jak píe Jumep jen pokles napětí,který pokud není kritický nic víc nevyvolá,ale můe se stát e to nenačte nebo schodí některý počítač - to by se mělo po pár startech srovnat(zmizet případné rozsvícené kontrolky zhasnout - pokud se při dalích startech neobjeví hláka na displeji) Pokud se objevuje hláka při dalích startech doporučil bych řeit-je to opakující závada - to se sama neodstraní.
Já mám nastaveno 90 min. do ekonomódu a pokud jsem na parkovačkách a rádio tak z 50% gong - asi dva x mi zustal svítit i servis takté bez hláek - jak píe Jumep jen pokles napětí,který pokud není kritický nic víc nevyvolá,ale můe se stát e to nenačte nebo schodí některý počítač - to by se mělo po pár startech srovnat(zmizet případné rozsvícené kontrolky zhasnout - pokud se při dalích startech neobjeví hláka na displeji);-) Pokud se objevuje hláka při dalích startech doporučil bych řeit-je to opakující závada - to se sama neodstraní.
|
|
13.02.2012 12:27 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450503
|
|
tomc
|
|
|
jj děkujinic nevítí nic nepíe nic no skrátka zlatý BX
jj děkuji:palecnic nevítí nic nepíe nic no skrátka zlatý BX:-))))
|
|
13.02.2012 13:32 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450525
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Tak i já po dneku zanevřel na slavnou Vervu. Bohuel mi v hadičce k čerpadlu, ne se zahřál motor teklo něco jako citronovej dus a blbě jsem po 1 a půl dni stání nastartoval. Po naskočení motoru, skočila hláka porucha posilovače a hned zase zmizela. Na víc spolu s tím sajrajem byla plná hadička bublin, jak to ztuhlo, tak si to zase někde začalo přisávat vzduch a to asi nenajdu, e? Po zahřátí u sice byla nafta čirá,ale bubliny tam lítaj stále..
Tak i já po dneku zanevřel na slavnou Vervu. Bohuel mi v hadičce k čerpadlu, ne se zahřál motor teklo něco jako citronovej dus a blbě jsem po 1 a půl dni stání nastartoval. Po naskočení motoru, skočila hláka porucha posilovače a hned zase zmizela. Na víc spolu s tím sajrajem byla plná hadička bublin, jak to ztuhlo, tak si to zase někde začalo přisávat vzduch a to asi nenajdu, e? Po zahřátí u sice byla nafta čirá,ale bubliny tam lítaj stále.. :-(
|
|
13.02.2012 13:35 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450526
|
|
jumep
|
|
|
pred filtrom mas priesvitnu hadicku, ked tam nejdu bubliny, tak sa prisavaju niekde vo filtri
a posilovac ti nesiel kvoli baterke
pred filtrom mas priesvitnu hadicku, ked tam nejdu bubliny, tak sa prisavaju niekde vo filtri
a posilovac ti nesiel kvoli baterke
|
|
13.02.2012 14:33 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450562
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
zajímavý je pozorovat, co dělá s palubním napětím zatuhlý olej v servu... Odběr motoru posilovače je vskutku "dechberoucí" - odhaduji jej tak na cca 50A při vytáčení kol do krajních poloh )auto stojí). Při tomhle odběru klesá palubní napětí klidně i na 9,5V a chce to dobrou baterku, páč standartní altík 50A jen tak nedá... Pak se můe stát, e právě z důvodu bateky ve smrti elektronika nedovolí aktivovat servo. Počitám, e i moje baterka neni nijak ve formě, páč pokud je větí mráz ne cca -10, tak po otočení klíčku do IGNITION mi automacky naskočí ECO mode. Auto jinak staruje i v -20 naprosto v pohodě, ale ten ECO mode mě prostě netymuje...
zajímavý je pozorovat, co dělá s palubním napětím zatuhlý olej v servu... Odběr motoru posilovače je vskutku "dechberoucí" - odhaduji jej tak na cca 50A při vytáčení kol do krajních poloh )auto stojí). Při tomhle odběru klesá palubní napětí klidně i na 9,5V a chce to dobrou baterku, páč standartní altík 50A jen tak nedá... Pak se můe stát, e právě z důvodu bateky ve smrti elektronika nedovolí aktivovat servo. Počitám, e i moje baterka neni nijak ve formě, páč pokud je větí mráz ne cca -10, tak po otočení klíčku do IGNITION mi automacky naskočí ECO mode. Auto jinak staruje i v -20 naprosto v pohodě, ale ten ECO mode mě prostě netymuje...
|
|
13.02.2012 14:50 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel - moná první pomoc za 220 V
|
2450564
|
|
R2D2
|
Město: Český Krumlov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Jsem letos také postien nekvalitní (zato vak superdrahou) naftou a tak mám pro ty, co podobně jako já parkují pod oknem (nebo prostě u zdroje 220 V) radu jak to obejít: Jakmile vstanu, prostrčím oknem prodluku, otevřu kapotu a do volného prostoru před palivovým filtrem nacpu malý, leč výkonný přímotop s ventilátorem (pozor - ne infrazářič!! moná by stačil i výkonnějí fén...), zapnu na 2000W a ne se nasnídám, oholím a vypravím, motor i s palivem je příjemně zahřátý a bez protestů startuje. Před přítí vlnou mrazů vak raději nezapomenu včas dát vhodná aditiva.
Letos tedy mám HDi s nezávislým elektrickým předehřevem ...
Jsem letos také postien nekvalitní (zato vak superdrahou) naftou a tak mám pro ty, co podobně jako já parkují pod oknem (nebo prostě u zdroje 220 V) radu jak to obejít: Jakmile vstanu, prostrčím oknem prodluku, otevřu kapotu a do volného prostoru před palivovým filtrem nacpu malý, leč výkonný přímotop s ventilátorem (pozor - ne infrazářič!! moná by stačil i výkonnějí fén...), zapnu na 2000W a ne se nasnídám, oholím a vypravím, motor i s palivem je příjemně zahřátý a bez protestů startuje. Před přítí vlnou mrazů vak raději nezapomenu včas dát vhodná aditiva.
Letos tedy mám HDi s nezávislým elektrickým předehřevem;-) ...
|
|
13.02.2012 15:25 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2450583
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
R2D2 napsal(a): Jsem letos také postien nekvalitní (zato vak superdrahou) naftou a tak mám pro ty, co podobně jako já parkují pod oknem (nebo prostě u zdroje 220 V) radu jak to obejít: Jakmile vstanu, prostrčím oknem prodluku, otevřu kapotu a do volného prostoru před palivovým filtrem nacpu malý, leč výkonný přímotop s ventilátorem (pozor - ne infrazářič!! moná by stačil i výkonnějí fén...), zapnu na 2000W a ne se nasnídám, oholím a vypravím, motor i s palivem je příjemně zahřátý a bez protestů startuje. Před přítí vlnou mrazů vak raději nezapomenu včas dát vhodná aditiva. Letos tedy mám HDi s nezávislým elektrickým předehřevem ...
A ví, kolikrát jsem to taky tak plánoval, dokonce to topítko mám připravené u dveří,ale nikdy se nedokopu vstát tak brzo,aby se to stihlo rozmrznout. Dneska jsem to měl udělat.
Jumep: Do filtru je to bez bublin, tzn., e je zrada od balonku po vyústění.
Pro vechy: Dnes jsem byl u kamaráda v servisu a ukazuju mu mimo jiné tu citronádu v hadičkách a řikal mi, e si teď hodně lidi chválej Agip. Prej na to bez pbl. jezdí spousta známých i oni v servisu tam mají Agip a to jim ty auta stojej venku před barákem. Mě to takhle ztuhlo v garái ( bez vrat)
Jsem letos také postien nekvalitní (zato vak superdrahou) naftou a tak mám pro ty, co podobně jako já parkují pod oknem (nebo prostě u zdroje 220 V) radu jak to obejít: Jakmile vstanu, prostrčím oknem prodluku, otevřu kapotu a do volného prostoru před palivovým filtrem nacpu malý, leč výkonný přímotop s ventilátorem (pozor - ne infrazářič!! moná by stačil i výkonnějí fén...), zapnu na 2000W a ne se nasnídám, oholím a vypravím, motor i s palivem je příjemně zahřátý a bez protestů startuje. Před přítí vlnou mrazů vak raději nezapomenu včas dát vhodná aditiva. Letos tedy mám HDi s nezávislým elektrickým předehřevem;-) ...
A ví, kolikrát jsem to taky tak plánoval, dokonce to topítko mám připravené u dveří,ale nikdy se nedokopu vstát tak brzo,aby se to stihlo rozmrznout. Dneska jsem to měl udělat.
Jumep: Do filtru je to bez bublin, tzn., e je zrada od balonku po vyústění.
Pro vechy: Dnes jsem byl u kamaráda v servisu a ukazuju mu mimo jiné tu citronádu v hadičkách a řikal mi, e si teď hodně lidi chválej Agip. Prej na to bez pbl. jezdí spousta známých i oni v servisu tam mají Agip a to jim ty auta stojej venku před barákem. Mě to takhle ztuhlo v garái ( bez vrat)
|
|
| |
|
|