Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Startování v nízkých teplotách - diesel
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 25 > >|
08.02.2012 17:32 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449139
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 569
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Maja1 napsal(a):
čerpadlo vrčí,někdy pomohlo třeba 6x otočit klíčkem a nestartovat ateprve potom start a chytlo to na drc. ted ale ne

Tak to mᚠnejspíš někde něco přicpanýho, nespíš palivovej filtr. Nebo čarpadlo v nádrži na odchodu. Jak píšeš výše, že mᚠvykuchanej FAP, tak ten na to snad vliv mít nemůže.

08.02.2012 17:46 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449169
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
nenechal bych se tim vrčicim čerpadlem zmást. Mě, když šlo do kopru, tak taky vrčelo, ale prostě dávalo nízký tlak. pravda - někdy se neroztočilo vůbec... diagnostika by měla prozradit, jaký tlak je v primárním okruhu. Přiznám se - už si nepamatuji hodnotu (možná něco kolem 02-04atm) - zkušenější ti poradí, ale pokud bude hodnota nižší - zaměřil bych se na příčinu. Nakonec - nemusí být v loji přímo čerpadlo, ale třá studenák na jeho konektoru... btw - ještě se třá juckni, jestli nemᚠvodu, nebo podobný svinstvo v hrnku s filtrem...

08.02.2012 17:50 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449183
Mahony
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 373

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Já bych prvně zkusil dát auto na pár hodin do tepla než ho začne rozebírat Může mít sice filtr vyměněnej ale to je prd platný jestli má ucpaný potrubí pod autem parafínem.U tátovýho peugeota stačilo že jsme ho odtáhli na 2 hod.do Tesca do garáží Nedá si říct a furt někde tankuje sračky v práci

08.02.2012 18:47 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449212
Mirrra
Město: Ústí nad Labem, Auto: Honda Civic 8GPočet příspěvků: 84

99 Poslat soukromou zprávu
Tak muj shemiQ zatim startuje bez nějakejch problémů,v -19 točil 4 ale bafnul s úděsnýma zvukama, aditivum jsem dal poprvý až při posledním tankování když mo obsluha řekla že maj do -20 a to jen z preventivních důvodů...jinak hřeje se hůř, trvá mu to než dojedu na konec Ústí, v Lovosicích už mam vytopíno parádně...vejš jsem četl cosi o spadnutí auta do úspornýho...což je normální pokud je slabší baterka, umře to to co nepotřebuje a jde víc šávy na žhavení a startér, taky mi to udělalo, jinak tankuju na D8 u Prahy u JET-ky (dneska se jmenujou vlastně už jinak) a no problema, poslední tankování v Ústí pod nemocnicí a taky se to dá,tam ale preventivně ty aditiva,teď dva dny volňáskuju tak jsem žádostiv na ranní odpal . co mě ale sejří že nemam vyhřejvaný křesla,v pašáku jsem měl a to je parádička jinak teda C5 výrazně lepší než pašák....

08.02.2012 19:09 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449220
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2453

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mirrra napsal(a):
Tak muj shemiQ zatim startuje bez nějakejch problémů,v -19 točil 4 ale bafnul s úděsnýma zvukama, aditivum jsem dal poprvý až při posledním tankování když mo obsluha řekla že maj do -20 a to jen z preventivních důvodů...jinak hřeje se hůř, trvá mu to než dojedu na konec Ústí, v Lovosicích už mam vytopíno parádně...vejš jsem četl cosi o spadnutí auta do úspornýho...což je normální pokud je slabší baterka, umře to to co nepotřebuje a jde víc šávy na žhavení a startér, taky mi to udělalo, jinak tankuju na D8 u Prahy u JET-ky (dneska se jmenujou vlastně už jinak) a no problema, poslední tankování v Ústí pod nemocnicí

Jako u Ona,jó ? mᚠrád adrenalin ? Díky nim jsem nejspíš nemohl jezdit až do neděle se služebákem a v neděli mě to stálo dvě hoďky práce na čištění parafínu.

08.02.2012 20:22 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449244
Mirrra
Město: Ústí nad Labem, Auto: Honda Civic 8GPočet příspěvků: 84

99 Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
Jako u Ona,jó ? mᚠrád adrenalin ? Díky nim jsem nejspíš nemohl jezdit až do neděle se služebákem a v neděli mě to stálo dvě hoďky práce na čištění parafínu.

no jo, bylo to nejblíž a byl jsem línej k omv v Krásňáku,ale už jsem s tim najel 180 km bez problému,ale uvidim ráno,teď dva dny stojim

08.02.2012 21:28 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449271
miraltm
Město: Opočno u Loun, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V ExclusivePočet příspěvků: 61

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mahony napsal(a):
Já bych prvně zkusil dát auto na pár hodin do tepla než ho začne rozebírat Může mít sice filtr vyměněnej ale to je prd platný jestli má ucpaný potrubí pod autem parafínem.U tátovýho peugeota stačilo že jsme ho odtáhli na 2 hod.do Tesca do garáží Nedá si říct a furt někde tankuje sračky v práci

stejný problém jsem řešil včera u Picassa 2.0 HDI. vyměnil jsem filtr a nic. potřeboval rozmrznout "podvozek"

09.02.2012 07:49 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449298
samann
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 44
99 Poslat soukromou zprávu
Maja1 napsal(a):
Ahojte, jsem tu poprvé. Mám C5 2.2. HDI a jak je pod - 5, tak nemůžu nastartovat. Když je teplo tak normálně. Motor točí jak blázen, baterka nová, žhaviče a a startér taky. Ani to nemá snahu chytnout. Z výfuku se vůbec nekouří, nejde tam nafta. V teple po odtahnutí naskočí normálně. CO s tím. Poraďte.Dík


Mam skoro podobny problem....motor sa tocil ale nenabehol. Dobil som baterku ale nepomohlo...pri neuspesnom startovani sa nakoniec auto hodilo do "ekonomickeho rezimu". Dufam, ze je to sposobene len tou starou baterkou (ma cez 5rokov...BANNERka). Kedze zhavice neboli menene veky tak som ich vymenil a potvrdilo sa ze stare boli odpalene. Predvcerom som si objednal novu baterku (VARTA SLIVER). Dnes ju vymenim a dufam, ze auto nakopne. Rozmyslam ze este vymenim palivovy filter....len neviem ktory si mam objednat.....v obchode mi ponukli tri moznosti ....KNECHT-MAHLE, BOSCH, alebo SIEMENS. Poradite ktory? Ked som zvladol vymenu zhavicov tak zvladnem aj vymenu palivoveho filtra, nie? Nema niekto navod/fotodokumentaciu na tuto vymenu? Dik

09.02.2012 09:31 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449305
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dej sem vin když chceš poradit nebo alespoň kolik má filtr vývodů.Ty tam podle všeho mᚠse dvěma.

09.02.2012 09:34 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449306
samann
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 44
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Dej sem vin když chceš poradit nebo alespoň kolik má filtr vývodů.Ty tam podle všeho mᚠse dvěma.


VIN: VF7DERHZE76484757

netusim kolko ma vyvodov pretoze neviem kde sa nachadza

09.02.2012 09:52 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449308
samann
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 44
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Dej sem vin když chceš poradit nebo alespoň kolik má filtr vývodů.Ty tam podle všeho mᚠse dvěma.


Uz mam navod ako vymenit palivovy filter ... len este zistit ktory filter mam objednat
.link.

BOSCH ci SIEMENS?

dik za radu.

09.02.2012 09:59 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449311
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
samann napsal(a):
jruze napsal(a):
Dej sem vin když chceš poradit nebo alespoň kolik má filtr vývodů.Ty tam podle všeho mᚠse dvěma.


Uz mam navod ako vymenit palivovy filter ... len este zistit ktory filter mam objednat
.link.

BOSCH ci SIEMENS?

dik za radu.


Mᚠtam tento viz příloha a je pod plastovím krytem motoru nahoře.

Přílohy:
1733a75g.jpg ( 65094b ) -

09.02.2012 10:09 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449324
samann
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 44
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Mᚠtam tento viz příloha a je pod plastovím krytem motoru nahoře.


dakujem, zajtra ho dufam uspesne vymenim

09.02.2012 11:42 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449345
M.P
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kWPočet příspěvků: 432

99 Poslat soukromou zprávu
Tady mᚠmanuál , včetně foto k výměně :
.link.

09.02.2012 15:17 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449389
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Návod hezkej, jen mi tam chybí dost důležitá věc. Před zavřením je potřeba gumový
"O" kroužek namazat. Jinak se špatně dotahuje a ještě hůř jde příště povolit.

09.02.2012 16:05 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449411
Petr--c5
Město: Sudice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 21
99 Poslat soukromou zprávu
Letos má tchán taky problém se startem. Má 2l Hdi. Letos jsme vyměnili baterku i žhavící svíčky. Když ho má stát déle jak 2 dny tak startuju tak dlouho až vybiju baterii. Zkontroloval jsem ukostření ale nepomohlo to. Když už to nakopnu tak to potom už nastartuje hned, ale jak to stojí dýl tak startér točí pomalu a nic. Nevíte co by to mohlo být. Asi pojedu na diagnostiku. Díky

09.02.2012 16:27 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449413
M.P
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kWPočet příspěvků: 432

99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
. Před zavřením je potřeba gumový "O" kroužek namazat. Jinak se špatně dotahuje a ještě hůř jde příště povolit.


Tak ten jsem nikdy nemazal , a filtr jsem měnil už x-krát . S povolením problém nebyl .

09.02.2012 16:51 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449423
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Petr--c5 napsal(a):
Letos má tchán taky problém se startem. Má 2l Hdi. Letos jsme vyměnili baterku i žhavící svíčky. Když ho má stát déle jak 2 dny tak startuju tak dlouho až vybiju baterii. Zkontroloval jsem ukostření ale nepomohlo to. Když už to nakopnu tak to potom už nastartuje hned, ale jak to stojí dýl tak startér točí pomalu a nic. Nevíte co by to mohlo být. Asi pojedu na diagnostiku. Díky


Zkus uhlíky ve startéru. Mě to loni pomohlo.
Když píšeš, že točí pomalu, tak buď baterka nebo kabelហke staréru nebo samotnej startér nic víc, co já vím, tam není.

09.02.2012 17:50 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449432
Maja1
Město: Horka nad Moravou, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
samann napsal(a):
Maja1 napsal(a):
Ahojte, jsem tu poprvé. Mám C5 2.2. HDI a jak je pod - 5, tak nemůžu nastartovat. Když je teplo tak normálně. Motor točí jak blázen, baterka nová, žhaviče a a startér taky. Ani to nemá snahu chytnout. Z výfuku se vůbec nekouří, nejde tam nafta. V teple po odtahnutí naskočí normálně. CO s tím. Poraďte.Dík

Ahojte, tak dnes se oteplilo a zase nic, nahřáli jsme naftu, trubky, čerpadlo, vyměnili filtr.k filtru nafra teče proudem a dál nic.Jen točí jak hrom ani naškytne,už nevím

Mam skoro podobny problem....motor sa tocil ale nenabehol. Dobil som baterku ale nepomohlo...pri neuspesnom startovani sa nakoniec auto hodilo do "ekonomickeho rezimu". Dufam, ze je to sposobene len tou starou baterkou (ma cez 5rokov...BANNERka). Kedze zhavice neboli menene veky tak som ich vymenil a potvrdilo sa ze stare boli odpalene. Predvcerom som si objednal novu baterku (VARTA SLIVER). Dnes ju vymenim a dufam, ze auto nakopne. Rozmyslam ze este vymenim palivovy filter....len neviem ktory si mam objednat.....v obchode mi ponukli tri moznosti ....KNECHT-MAHLE, BOSCH, alebo SIEMENS. Poradite ktory? Ked som zvladol vymenu zhavicov tak zvladnem aj vymenu palivoveho filtra, nie? Nema niekto navod/fotodokumentaciu na tuto vymenu? Dik


09.02.2012 19:16 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2449452
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
Petr--c5 napsal(a):
Letos má tchán taky problém se startem. Má 2l Hdi. Letos jsme vyměnili baterku i žhavící svíčky. Když ho má stát déle jak 2 dny tak startuju tak dlouho až vybiju baterii. Zkontroloval jsem ukostření ale nepomohlo to. Když už to nakopnu tak to potom už nastartuje hned, ale jak to stojí dýl tak startér točí pomalu a nic. Nevíte co by to mohlo být. Asi pojedu na diagnostiku. Díky


vyber starter a daj ho spravit ... budu uz zodrate asi aj puzdra atd.
ak to pomaly toci, nespravi tlak nafty a tym to nezacne palit ...

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 25 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator