| | |
08.02.2012 17:46 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449169
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
nenechal bych se tim vrčicim čerpadlem zmást. Mě, kdy lo do kopru, tak taky vrčelo, ale prostě dávalo nízký tlak. pravda - někdy se neroztočilo vůbec... diagnostika by měla prozradit, jaký tlak je v primárním okruhu. Přiznám se - u si nepamatuji hodnotu (moná něco kolem 02-04atm) - zkuenějí ti poradí, ale pokud bude hodnota nií - zaměřil bych se na příčinu. Nakonec - nemusí být v loji přímo čerpadlo, ale třá studenák na jeho konektoru... btw - jetě se třá juckni, jestli nemá vodu, nebo podobný svinstvo v hrnku s filtrem...
nenechal bych se tim vrčicim čerpadlem zmást. Mě, kdy lo do kopru, tak taky vrčelo, ale prostě dávalo nízký tlak. pravda - někdy se neroztočilo vůbec... diagnostika by měla prozradit, jaký tlak je v primárním okruhu. Přiznám se - u si nepamatuji hodnotu (moná něco kolem 02-04atm) - zkuenějí ti poradí, ale pokud bude hodnota nií - zaměřil bych se na příčinu. Nakonec - nemusí být v loji přímo čerpadlo, ale třá studenák na jeho konektoru... btw - jetě se třá juckni, jestli nemá vodu, nebo podobný svinstvo v hrnku s filtrem...
|
|
08.02.2012 17:50 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449183
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Já bych prvně zkusil dát auto na pár hodin do tepla ne ho začne rozebírat Můe mít sice filtr vyměněnej ale to je prd platný jestli má ucpaný potrubí pod autem parafínem.U tátovýho peugeota stačilo e jsme ho odtáhli na 2 hod.do Tesca do garáí Nedá si říct a furt někde tankuje sračky v práci
Já bych prvně zkusil dát auto na pár hodin do tepla ne ho začne rozebírat :-d Můe mít sice filtr vyměněnej ale to je prd platný jestli má ucpaný potrubí pod autem parafínem.U tátovýho peugeota stačilo e jsme ho odtáhli na 2 hod.do Tesca do garáí :-D Nedá si říct a furt někde tankuje sračky v práci
|
|
08.02.2012 18:47 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449212
|
|
Mirrra
|
|
|
Tak muj shemiQ zatim startuje bez nějakejch problémů,v -19 točil 4 ale bafnul s úděsnýma zvukama, aditivum jsem dal poprvý a při posledním tankování kdy mo obsluha řekla e maj do -20 a to jen z preventivních důvodů...jinak hřeje se hůř, trvá mu to ne dojedu na konec Ústí, v Lovosicích u mam vytopíno parádně...vej jsem četl cosi o spadnutí auta do úspornýho...co je normální pokud je slabí baterka, umře to to co nepotřebuje a jde víc ávy na havení a startér, taky mi to udělalo, jinak tankuju na D8 u Prahy u JET-ky (dneska se jmenujou vlastně u jinak) a no problema, poslední tankování v Ústí pod nemocnicí a taky se to dá,tam ale preventivně ty aditiva,teď dva dny volňáskuju tak jsem ádostiv na ranní odpal . co mě ale sejří e nemam vyhřejvaný křesla,v paáku jsem měl a to je parádička jinak teda C5 výrazně lepí ne paák....
Tak muj shemiQ zatim startuje bez nějakejch problémů,v -19 točil 4 ale bafnul s úděsnýma zvukama, aditivum jsem dal poprvý a při posledním tankování kdy mo obsluha řekla e maj do -20 a to jen z preventivních důvodů...jinak hřeje se hůř, trvá mu to ne dojedu na konec Ústí, v Lovosicích u mam vytopíno parádně...vej jsem četl cosi o spadnutí auta do úspornýho...co je normální pokud je slabí baterka, umře to to co nepotřebuje a jde víc ávy na havení a startér, taky mi to udělalo, jinak tankuju na D8 u Prahy u JET-ky (dneska se jmenujou vlastně u jinak) a no problema, poslední tankování v Ústí pod nemocnicí a taky se to dá,tam ale preventivně ty aditiva,teď dva dny volňáskuju tak jsem ádostiv na ranní odpal :-d. co mě ale sejří e nemam vyhřejvaný křesla,v paáku jsem měl a to je parádička :-p jinak teda C5 výrazně lepí ne paák....
|
|
08.02.2012 19:09 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449220
|
|
Hanz 397
|
|
|
Mirrra napsal(a): Tak muj shemiQ zatim startuje bez nějakejch problémů,v -19 točil 4 ale bafnul s úděsnýma zvukama, aditivum jsem dal poprvý a při posledním tankování kdy mo obsluha řekla e maj do -20 a to jen z preventivních důvodů...jinak hřeje se hůř, trvá mu to ne dojedu na konec Ústí, v Lovosicích u mam vytopíno parádně...vej jsem četl cosi o spadnutí auta do úspornýho...co je normální pokud je slabí baterka, umře to to co nepotřebuje a jde víc ávy na havení a startér, taky mi to udělalo, jinak tankuju na D8 u Prahy u JET-ky (dneska se jmenujou vlastně u jinak) a no problema, poslední tankování v Ústí pod nemocnicí
Jako u Ona,jó ? má rád adrenalin ? Díky nim jsem nejspí nemohl jezdit a do neděle se sluebákem a v neděli mě to stálo dvě hoďky práce na čitění parafínu.
Jako u Ona,jó :-o ? má rád adrenalin :-)) ? Díky nim jsem nejspí nemohl jezdit a do neděle se sluebákem a v neděli mě to stálo dvě hoďky práce na čitění parafínu.
|
|
09.02.2012 07:49 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449298
|
|
samann
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Maja1 napsal(a): Ahojte, jsem tu poprvé. Mám C5 2.2. HDI a jak je pod - 5, tak nemůu nastartovat. Kdy je teplo tak normálně. Motor točí jak blázen, baterka nová, haviče a a startér taky. Ani to nemá snahu chytnout. Z výfuku se vůbec nekouří, nejde tam nafta. V teple po odtahnutí naskočí normálně. CO s tím. Poraďte.Dík
Mam skoro podobny problem....motor sa tocil ale nenabehol. Dobil som baterku ale nepomohlo...pri neuspesnom startovani sa nakoniec auto hodilo do "ekonomickeho rezimu". Dufam, ze je to sposobene len tou starou baterkou (ma cez 5rokov...BANNERka). Kedze zhavice neboli menene veky tak som ich vymenil a potvrdilo sa ze stare boli odpalene. Predvcerom som si objednal novu baterku (VARTA SLIVER). Dnes ju vymenim a dufam, ze auto nakopne. Rozmyslam ze este vymenim palivovy filter....len neviem ktory si mam objednat.....v obchode mi ponukli tri moznosti ....KNECHT-MAHLE, BOSCH, alebo SIEMENS. Poradite ktory? Ked som zvladol vymenu zhavicov tak zvladnem aj vymenu palivoveho filtra, nie? Nema niekto navod/fotodokumentaciu na tuto vymenu? Dik
Ahojte, jsem tu poprvé. Mám C5 2.2. HDI a jak je pod - 5, tak nemůu nastartovat. Kdy je teplo tak normálně. Motor točí jak blázen, baterka nová, haviče a a startér taky. Ani to nemá snahu chytnout. Z výfuku se vůbec nekouří, nejde tam nafta. V teple po odtahnutí naskočí normálně. CO s tím. Poraďte.Dík
Mam skoro podobny problem....motor sa tocil ale nenabehol. Dobil som baterku ale nepomohlo...pri neuspesnom startovani sa nakoniec auto hodilo do "ekonomickeho rezimu". Dufam, ze je to sposobene len tou starou baterkou (ma cez 5rokov...BANNERka). Kedze zhavice neboli menene veky tak som ich vymenil a potvrdilo sa ze stare boli odpalene. Predvcerom som si objednal novu baterku (VARTA SLIVER). Dnes ju vymenim a dufam, ze auto nakopne. Rozmyslam ze este vymenim palivovy filter....len neviem ktory si mam objednat.....v obchode mi ponukli tri moznosti ....KNECHT-MAHLE, BOSCH, alebo SIEMENS. Poradite ktory? Ked som zvladol vymenu zhavicov ;) tak zvladnem aj vymenu palivoveho filtra, nie? :-) Nema niekto navod/fotodokumentaciu na tuto vymenu? Dik
|
|
09.02.2012 09:31 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449305
|
|
jruze
|
|
|
Dej sem vin kdy chce poradit nebo alespoň kolik má filtr vývodů.Ty tam podle veho má se dvěma.
Dej sem vin kdy chce poradit nebo alespoň kolik má filtr vývodů.Ty tam podle veho má se dvěma.
|
|
09.02.2012 09:59 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449311
|
|
jruze
|
|
|
samann napsal(a): jruze napsal(a): Dej sem vin kdy chce poradit nebo alespoň kolik má filtr vývodů.Ty tam podle veho má se dvěma.
Uz mam navod ako vymenit palivovy filter ... len este zistit ktory filter mam objednat
.link.
BOSCH ci SIEMENS?
dik za radu.
Má tam tento viz příloha a je pod plastovím krytem motoru nahoře.
Má tam tento viz příloha a je pod plastovím krytem motoru nahoře.
Přílohy: 1733a75g.jpg ( 65094b ) - |
|
09.02.2012 11:42 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449345
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Tady má manuál , včetně foto k výměně :
.link.
Tady má manuál , včetně foto k výměně :
http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=61&t=9266
|
|
09.02.2012 15:17 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449389
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Návod hezkej, jen mi tam chybí dost důleitá věc. Před zavřením je potřeba gumový
"O" krouek namazat. Jinak se patně dotahuje a jetě hůř jde přítě povolit.
Návod hezkej, jen mi tam chybí dost důleitá věc. Před zavřením je potřeba gumový
"O" krouek namazat. Jinak se patně dotahuje a jetě hůř jde přítě povolit.
|
|
09.02.2012 16:05 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449411
|
|
Petr--c5
|
Město: Sudice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Letos má tchán taky problém se startem. Má 2l Hdi. Letos jsme vyměnili baterku i havící svíčky. Kdy ho má stát déle jak 2 dny tak startuju tak dlouho a vybiju baterii. Zkontroloval jsem ukostření ale nepomohlo to. Kdy u to nakopnu tak to potom u nastartuje hned, ale jak to stojí dýl tak startér točí pomalu a nic. Nevíte co by to mohlo být. Asi pojedu na diagnostiku. Díky
Letos má tchán taky problém se startem. Má 2l Hdi. Letos jsme vyměnili baterku i havící svíčky. Kdy ho má stát déle jak 2 dny tak startuju tak dlouho a vybiju baterii. Zkontroloval jsem ukostření ale nepomohlo to. Kdy u to nakopnu tak to potom u nastartuje hned, ale jak to stojí dýl tak startér točí pomalu a nic. Nevíte co by to mohlo být. Asi pojedu na diagnostiku. Díky
|
|
09.02.2012 16:51 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449423
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Petr--c5 napsal(a): Letos má tchán taky problém se startem. Má 2l Hdi. Letos jsme vyměnili baterku i havící svíčky. Kdy ho má stát déle jak 2 dny tak startuju tak dlouho a vybiju baterii. Zkontroloval jsem ukostření ale nepomohlo to. Kdy u to nakopnu tak to potom u nastartuje hned, ale jak to stojí dýl tak startér točí pomalu a nic. Nevíte co by to mohlo být. Asi pojedu na diagnostiku. Díky
Zkus uhlíky ve startéru. Mě to loni pomohlo.
Kdy píe, e točí pomalu, tak buď baterka nebo kabelá ke staréru nebo samotnej startér nic víc, co já vím, tam není.
Zkus uhlíky ve startéru. Mě to loni pomohlo.
Kdy píe, e točí pomalu, tak buď baterka nebo kabelá ke staréru nebo samotnej startér nic víc, co já vím, tam není. :-)
|
|
09.02.2012 17:50 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449432
|
|
Maja1
|
|
|
samann napsal(a): Maja1 napsal(a): Ahojte, jsem tu poprvé. Mám C5 2.2. HDI a jak je pod - 5, tak nemůu nastartovat. Kdy je teplo tak normálně. Motor točí jak blázen, baterka nová, haviče a a startér taky. Ani to nemá snahu chytnout. Z výfuku se vůbec nekouří, nejde tam nafta. V teple po odtahnutí naskočí normálně. CO s tím. Poraďte.Dík
Ahojte, tak dnes se oteplilo a zase nic, nahřáli jsme naftu, trubky, čerpadlo, vyměnili filtr.k filtru nafra teče proudem a dál nic.Jen točí jak hrom ani nakytne,u nevím
Mam skoro podobny problem....motor sa tocil ale nenabehol. Dobil som baterku ale nepomohlo...pri neuspesnom startovani sa nakoniec auto hodilo do "ekonomickeho rezimu". Dufam, ze je to sposobene len tou starou baterkou (ma cez 5rokov...BANNERka). Kedze zhavice neboli menene veky tak som ich vymenil a potvrdilo sa ze stare boli odpalene. Predvcerom som si objednal novu baterku (VARTA SLIVER). Dnes ju vymenim a dufam, ze auto nakopne. Rozmyslam ze este vymenim palivovy filter....len neviem ktory si mam objednat.....v obchode mi ponukli tri moznosti ....KNECHT-MAHLE, BOSCH, alebo SIEMENS. Poradite ktory? Ked som zvladol vymenu zhavicov tak zvladnem aj vymenu palivoveho filtra, nie? Nema niekto navod/fotodokumentaciu na tuto vymenu? Dik
|
|
| |
|
|