| | |
05.02.2012 19:08 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447915
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
ne ne vůbec nic to nepíe. není tam v mrazech jetě nějaký přídavný topení vzduchu v sání a nevypíná to malinko se zpoděním? Nebo pokud se mrazu vypne zahřátý motor, tak nějaký hlídání nebo co?
ne ne vůbec nic to nepíe. není tam v mrazech jetě nějaký přídavný topení vzduchu v sání a nevypíná to malinko se zpoděním? Nebo pokud se mrazu vypne zahřátý motor, tak nějaký hlídání nebo co?
|
|
06.02.2012 07:59 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2448078
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Auto stálo celý týdeň vonku, nočné teploty od -22°C do -29°C.
V sobotu ráno pri -20°C točilo tak 3s a potom chytil 1 válec a postupne sa pridávali ostatné
V nedežu ráno ma čakala cesta do Koíc, večer spä (2 x 315km). Preventívne som dal kartón medzi posledný chladič a motor. Celú cestu (diažnica, okresky, mesto) si olej dral stabilnú teplotu, teplota chladiacej mierne klesala len pri schádzaní z väčích kopcov + brzdenie motorom. Inak teploty počas jazdy boli od -14°C po -22°C (okolo Tatier).
Auto stálo celý týdeň vonku, nočné teploty od -22°C do -29°C.
V sobotu ráno pri -20°C točilo tak 3s a potom chytil 1 válec a postupne sa pridávali ostatné :-))))
V nedežu ráno ma čakala cesta do Koíc, večer spä (2 x 315km). Preventívne som dal kartón medzi posledný chladič a motor. Celú cestu (diažnica, okresky, mesto) si olej dral stabilnú teplotu, teplota chladiacej mierne klesala len pri schádzaní z väčích kopcov + brzdenie motorom. Inak teploty počas jazdy boli od -14°C po -22°C (okolo Tatier).
|
|
06.02.2012 08:56 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2448079
|
|
miraltm
|
Město: Opočno u Loun, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 61 |
|
|
zvlátní.
tankuju do obou aut na stejné pumpě, leju stejná aditiva, filtry vyměněné nastejno a přesto dnes Picasso K.O. - po dvou kilometrech zamrzlá nafta. C5 jako odtahovka v pohodě
zvlátní.
tankuju do obou aut na stejné pumpě, leju stejná aditiva, filtry vyměněné nastejno a přesto dnes Picasso K.O. - po dvou kilometrech zamrzlá nafta. C5 jako odtahovka v pohodě
|
|
06.02.2012 09:12 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2448087
|
|
Adeon11
|
|
|
no mne dnes pri -13,fungl novej baterke, rozvodoch aj zhavicoch napisalo hlasku esp/asr fault + antipollution system fault...tak som zhasol auto, znova nastartoval (hned naskocil), esp/asr hlaska zmizla ale nezmizla antipollution a pocas celej jazdy svietila kontrolka motora...wtf!!!!
no mne dnes pri -13,fungl novej baterke, rozvodoch aj zhavicoch napisalo hlasku esp/asr fault + antipollution system fault...tak som zhasol auto, znova nastartoval (hned naskocil), esp/asr hlaska zmizla ale nezmizla antipollution a pocas celej jazdy svietila kontrolka motora...wtf!!!!:nevim
|
|
06.02.2012 10:29 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2448094
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
To je bohuel vlastnost vozidla a nic s tím nenaděláme, tak se s tím musí ít. Při slabé baterce mi to vloni přehrálo při startování snad vechny hláky včetně francouzské (mám nastaveno Aj) o otevřeném víku nádre (nebylo). Přístrojovka jak barevná hudba, ručičky na spodních dorazech i po nastartování...Baterku mám novou a včera to chytlo na první otočení, ale s písknutím - take se to i při -12 snailo nahlásit nějakou poruchu, která ale rychle s otáčkami přestala. Při ostřikování to hlásí doplnit kapalinu ačkoli je plná, při teplotách nad -5 to přejde. Prostě to tak je, pokud je hláek moc a přístrojovka barevná hudba, tak nechat po nastartování zahřát aspoň pár desítek vteřit a pak vypnout a natočit znovu, mělo by to pak být OK.
U přítího auta váhám opět nad benzínem (mám první diesel), důleitý bude samozřejmě vývoj a výhled cen PHM a dostupnost vhodných aut. Předelá vectra benzín i při -18 slabá baterka s bídou otočila motor, ale na druhou otáčku klikovky to chytlo vdy a ádné bláboly počítačů.
To je bohuel vlastnost vozidla a nic s tím nenaděláme, tak se s tím musí ít. Při slabé baterce mi to vloni přehrálo při startování snad vechny hláky včetně francouzské (mám nastaveno Aj) o otevřeném víku nádre (nebylo). Přístrojovka jak barevná hudba, ručičky na spodních dorazech i po nastartování...Baterku mám novou a včera to chytlo na první otočení, ale s písknutím - take se to i při -12 snailo nahlásit nějakou poruchu, která ale rychle s otáčkami přestala. Při ostřikování to hlásí doplnit kapalinu ačkoli je plná, při teplotách nad -5 to přejde. Prostě to tak je, pokud je hláek moc a přístrojovka barevná hudba, tak nechat po nastartování zahřát aspoň pár desítek vteřit a pak vypnout a natočit znovu, mělo by to pak být OK.
U přítího auta váhám opět nad benzínem (mám první diesel), důleitý bude samozřejmě vývoj a výhled cen PHM a dostupnost vhodných aut. Předelá vectra benzín i při -18 slabá baterka s bídou otočila motor, ale na druhou otáčku klikovky to chytlo vdy a ádné bláboly počítačů.
|
|
06.02.2012 10:31 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2448095
|
|
jumep
|
|
|
auto zbehlo najskor do nudzaku, po zhasnuti a nastartovani nabehlo normalne, ale kedze bolo pretym v nudzaku, chyba zostala svietit a bude svietit dalsich xy km, ked sa nezopakuje, zhasne to
auto zbehlo najskor do nudzaku, po zhasnuti a nastartovani nabehlo normalne, ale kedze bolo pretym v nudzaku, chyba zostala svietit a bude svietit dalsich xy km, ked sa nezopakuje, zhasne to
|
|
06.02.2012 18:50 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2448370
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
No já musim teda citrona pochválit Po víkendu na Kvildě přes noc -29 ale startoval sem a v poledne to u bylo jen -19 Motor se dvakrát líně převalil a el,sice chvíli grrrčeel jak já po tahu Na první pokus myslim e druhej pokus u bych neměl ta baterka u by to podruhý nedala.Baterka je stará jako auto tedy 5 let asi to u bude její poslední zima.Největí bobky jsem měl z nafty páč ne vyhlásili meteorologové e přijdou ty krutomrazy tak já natankoval u benziny plnou obyč.nafty+VIF a pak před odjezdem na kvildu sem tam natlačil asi 30 litrů Vervy víc se mi tam nevelo take půl na půl.Natěstí jsem nezamrz.V pátek tam jedu zas tak doufám sem to nezakřik
No já musim teda citrona pochválit :-)) Po víkendu na Kvildě přes noc -29 ale startoval sem a v poledne to u bylo jen -19 Motor se dvakrát líně převalil a el,sice chvíli grrrčeel jak já po tahu :-d Na první pokus myslim e druhej pokus u bych neměl ta baterka u by to podruhý nedala.Baterka je stará jako auto tedy 5 let asi to u bude její poslední zima.Největí bobky jsem měl z nafty páč ne vyhlásili meteorologové e přijdou ty krutomrazy tak já natankoval u benziny plnou obyč.nafty+VIF a pak před odjezdem na kvildu sem tam natlačil asi 30 litrů Vervy víc se mi tam nevelo take půl na půl.Natěstí jsem nezamrz.V pátek tam jedu zas tak doufám sem to nezakřik :-d
|
|
08.02.2012 16:00 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449078
|
|
Maja1
|
|
|
Ahojte, jsem tu poprvé. Mám C5 2.2. HDI a jak je pod - 5, tak nemůu nastartovat. Kdy je teplo tak normálně. Motor točí jak blázen, baterka nová, haviče a a startér taky. Ani to nemá snahu chytnout. Z výfuku se vůbec nekouří, nejde tam nafta. V teple po odtahnutí naskočí normálně. CO s tím. Poraďte.Dík
Ahojte, jsem tu poprvé. Mám C5 2.2. HDI a jak je pod - 5, tak nemůu nastartovat. Kdy je teplo tak normálně. Motor točí jak blázen, baterka nová, haviče a a startér taky. Ani to nemá snahu chytnout. Z výfuku se vůbec nekouří, nejde tam nafta. V teple po odtahnutí naskočí normálně. CO s tím. Poraďte.Dík
|
|
08.02.2012 16:07 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449085
|
|
Maja1
|
|
|
alx napsal(a): Zkusil bych se jako prvni podivat na palivovy filtr.
Ten mě dali nový,ve vyčitěné, zapoměl jsem byla kontrola i trYsek,ve ok.
Ten mě dali nový,ve vyčitěné, zapoměl jsem byla kontrola i trYsek,ve ok.
|
|
08.02.2012 16:14 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449096
|
|
.45acp
|
|
|
Trochu mimo, dle agentury JPP u v krámech začíná být nedostatek nových baterií. A kdo je jetě má, podrail a o tisícovku na kuse. Tak se sname jetě týden vydret se starejma a pak se snad aspoň trochu oteplí.
Trochu mimo, dle agentury JPP u v krámech začíná být nedostatek nových baterií. A kdo je jetě má, podrail a o tisícovku na kuse. Tak se sname jetě týden vydret se starejma a pak se snad aspoň trochu oteplí.
|
|
08.02.2012 16:16 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449098
|
|
Maja1
|
|
|
alx napsal(a): pak uz nevim, na dalku tezko soudit. Palivo je v poradku?
Palivo je v pořádku i aditiva jsem přidal, jak píu točí ale nafta do válců nedojde
Palivo je v pořádku i aditiva jsem přidal, jak píu točí ale nafta do válců nedojde
|
|
08.02.2012 16:19 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449100
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To Maja1: Měl by ses trochu rozepsat. Napsat něco víc o autu, kdy u sis nevyplnil profil. Tzn. rok výroby, jak dlouho ho má, kolik má asi za sebou... A pak napi, kdy ti co kde měnili. Např. palivový filtr se nekvalitní naftou můe ucpat po pár tisících km. Tak co tankuje a kde? Potom napi, kdy jsi tankoval a jestli dává aditiva. A jaký? Jestli se ti na to u někdo díval s diagnostikou.... Prostě se svěř, bude mít větí anci, e ti někdo poradí.
To Maja1: Měl by ses trochu rozepsat. Napsat něco víc o autu, kdy u sis nevyplnil profil. Tzn. rok výroby, jak dlouho ho má, kolik má asi za sebou... A pak napi, kdy ti co kde měnili. Např. palivový filtr se nekvalitní naftou můe ucpat po pár tisících km. Tak co tankuje a kde? Potom napi, kdy jsi tankoval a jestli dává aditiva. A jaký? Jestli se ti na to u někdo díval s diagnostikou.... Prostě se svěř, bude mít větí anci, e ti někdo poradí.
|
|
08.02.2012 16:35 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449105
|
|
Maja1
|
|
|
Mikra napsal(a): To Maja1: Měl by ses trochu rozepsat. Napsat něco víc o autu, kdy u sis nevyplnil profil. Tzn. rok výroby, jak dlouho ho má, kolik má asi za sebou... A pak napi, kdy ti co kde měnili. Např. palivový filtr se nekvalitní naftou můe ucpat po pár tisících km. Tak co tankuje a kde? Potom napi, kdy jsi tankoval a jestli dává aditiva. A jaký? Jestli se ti na to u někdo díval s diagnostikou.... Prostě se svěř, bude mít větí anci, e ti někdo poradí.
Tak u jsem troku vypsal profil. Naftou to není, ta je v pořádku, zkouel jsem tankovat na rúzných benzinkách a ve stejné.Diagnostika neukáe ádnou chybu. Fap filtr mám pryč.
Tak u jsem troku vypsal profil. Naftou to není, ta je v pořádku, zkouel jsem tankovat na rúzných benzinkách a ve stejné.Diagnostika neukáe ádnou chybu. Fap filtr mám pryč.
|
|
08.02.2012 17:05 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449108
|
|
jumep
|
|
|
ten kto ovlada diagnostiku je totalny magor asi, alebo ti nepovedal vsetko ... to ze to nenapise chybu neznamena ze sa diagnostikou neda prist na to co tomu je
1. pocujes ist cerpadlo v nadrzi ?
2. mal si otvoreny palivovy filter ze v akom stave realne to je?
3. pri startovani aky tlak dosiahne nafta, ak vobec nejaky
ten kto ovlada diagnostiku je totalny magor asi, alebo ti nepovedal vsetko ... to ze to nenapise chybu neznamena ze sa diagnostikou neda prist na to co tomu je
1. pocujes ist cerpadlo v nadrzi ?
2. mal si otvoreny palivovy filter ze v akom stave realne to je?
3. pri startovani aky tlak dosiahne nafta, ak vobec nejaky
|
|
08.02.2012 17:12 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449114
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
tak pokud nedoputuje palivo do válců, tak co pátrat po kondici podávací pumpy v nádri a vysokotlakého čerpadla?... spí bych to viděl na pumpu v nádri. Vem si k ruce helpra a a ti točí klíčkem z nulové polohy do polohy "ignition", ale nestartuje a jednak si poslechni podávací pumpu, jestli vrčí (je vzady pod sedačkami - takový velký dekl) a druhak - poslechni si u palivového filtru, zdali je slyet, jak jím proudí nafta - takové prskání/syčení. Tahle pumpa běí vdy jen chvilku (cca 2-4 sec), take - ty si dojde na místo dá echo helprovi, ten otočí klíčkem, ty poslouchá, pumpa zmlkne, klíček do nuly, počkat cca 10-20 sec a znova.
stává se, e palivové podávací pumpy mají před finálním kolapsem období, kdy jetě fungují, ale jejich výkon je na hraně přijatelnosti a pokud je nafta trochu zatuhlá, tak u nemusí projít v dostatečném mnoství přez excenty v pumpě. vesměs odchází komutátor...
Btw - jaxi zjistil, e nejde nafta do vstřiků?
tak pokud nedoputuje palivo do válců, tak co pátrat po kondici podávací pumpy v nádri a vysokotlakého čerpadla?... spí bych to viděl na pumpu v nádri. Vem si k ruce helpra a a ti točí klíčkem z nulové polohy do polohy "ignition", ale nestartuje a jednak si poslechni podávací pumpu, jestli vrčí (je vzady pod sedačkami - takový velký dekl) a druhak - poslechni si u palivového filtru, zdali je slyet, jak jím proudí nafta - takové prskání/syčení. Tahle pumpa běí vdy jen chvilku (cca 2-4 sec), take - ty si dojde na místo dá echo helprovi, ten otočí klíčkem, ty poslouchá, pumpa zmlkne, klíček do nuly, počkat cca 10-20 sec a znova.
stává se, e palivové podávací pumpy mají před finálním kolapsem období, kdy jetě fungují, ale jejich výkon je na hraně přijatelnosti a pokud je nafta trochu zatuhlá, tak u nemusí projít v dostatečném mnoství přez excenty v pumpě. vesměs odchází komutátor...
Btw - jaxi zjistil, e nejde nafta do vstřiků?
|
|
08.02.2012 17:17 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449120
|
|
jumep
|
|
|
Roozena napsal(a): tak pokud nedoputuje palivo do válců, tak co pátrat po kondici podávací pumpy v nádri a vysokotlakého čerpadla?... spí bych to viděl na pumpu v nádri. Vem si k ruce helpra a a ti točí klíčkem z nulové polohy do polohy "ignition", ale nestartuje a jednak si poslechni podávací pumpu, jestli vrčí (je vzady pod sedačkami - takový velký dekl) a druhak - poslechni si u palivového filtru, zdali je slyet, jak jím proudí nafta - takové prskání/syčení. Tahle pumpa běí vdy jen chvilku (cca 2-4 sec), take - ty si dojde na místo dá echo helprovi, ten otočí klíčkem, ty poslouchá, pumpa zmlkne, klíček do nuly, počkat cca 10-20 sec a znova.
Btw - jaxi zjistil, e nejde nafta do vstřiků?
pri c5 1 a tichu v aute to krasne pocut aj bez otvarania atd.
pri c5 1 a tichu v aute to krasne pocut aj bez otvarania atd.
|
|
08.02.2012 17:18 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449121
|
|
Maja1
|
|
|
Roozena napsal(a): tak pokud nedoputuje palivo do válců, tak co pátrat po kondici podávací pumpy v nádri a vysokotlakého čerpadla?... spí bych to viděl na pumpu v nádri. Vem si k ruce helpra a a ti točí klíčkem z nulové polohy do polohy "ignition", ale nestartuje a jednak si poslechni podávací pumpu, jestli vrčí (je vzady pod sedačkami - takový velký dekl) a druhak - poslechni si u palivového filtru, zdali je slyet, jak jím proudí nafta - takové prskání/syčení. Tahle pumpa běí vdy jen chvilku (cca 2-4 sec), take - ty si dojde na místo dá echo helprovi, ten otočí klíčkem, ty poslouchá, pumpa zmlkne, klíček do nuly, počkat cca 10-20 sec a znova.
stává se, e palivové podávací pumpy mají před finálním kolapsem období, kdy jetě fungují, ale jejich výkon je na hraně přijatelnosti a pokud je nafta trochu zatuhlá, tak u nemusí projít v dostatečném mnoství přez excenty v pumpě. vesměs odchází komutátor...
Btw - jaxi zjistil, e nejde nafta do vstřiků?
čerpadlo vrčí,někdy pomohlo třeba 6x otočit klíčkem a nestartovat ateprve potom start a chytlo to na drc. ted ale ne
čerpadlo vrčí,někdy pomohlo třeba 6x otočit klíčkem a nestartovat ateprve potom start a chytlo to na drc. ted ale ne
|
|
08.02.2012 17:28 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2449132
|
|
jumep
|
|
|
a tie zhavice si si isty ze su ok?
a tie zhavice si si isty ze su ok?
|
|
| |
|
|