Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Startování v nízkých teplotách - diesel
|< < 1 2 3 4 5 6 ... 25 > >|
04.02.2012 20:37 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447521
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak můj brouček stál 3 týdny/ mám ruku v sádře a výron v kotníku/.Dnes u nás -18 st.Brouček po dvojitém žhavení naskočil na 3.pokus.Ale v pohodě.

04.02.2012 20:41 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447522
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
zhrado napsal(a):
Má vôbec význam 2 a viackrát žhavi pred štartom pri HDI??

Podobnou otázku jsem taky položil a dostal jsem i odpověď. A logickou.
Nemá cenu žhavit 2x.
Žhavičkou neohřeješ nic víc než vzduch ve válci. A po prvním otočení startérem se z válce vyfoukne a nasaje to zase studený. Přesto motor chytá se žhavením, protože se žhaví i když už motor běží a kontrolka nesvítí. Ta svítí jen po dobu, dokud nejsou žhavičky rozžhavený. Aby jsme my, co tomu nerozumíme, netočili s ještě studenejma žhavičkama. Takže žhavit během startování se musí, to za nás dělá počítač, ale žhavit před startováním nemá smysl.

04.02.2012 20:44 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447524
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Podobnou otázku jsem taky položil a dostal jsem i odpověď. A logickou.
Nemá cenu žhavit 2x.
Žhavičkou neohřeješ nic víc než vzduch ve válci. A po prvním otočení startérem se z válce vyfoukne a nasaje to zase studený. Přesto motor chytá se žhavením, protože se žhaví i když už motor běží a kontrolka nesvítí. Ta svítí jen po dobu, dokud nejsou žhavičky rozžhavený. Aby jsme my, co tomu nerozumíme, netočili s ještě studenejma žhavičkama.

Já jsem někde četla, že při mrazech je lepší nažhavit 2x a vyšlápnout spojku.Dělám to od té doby., co auto mám a vždy v pohodě.Mám ho již 6.rok

04.02.2012 20:50 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447526
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ano, o spojce myslím píše i manuál, ale o dvojím žhavení ne. Ale jak jsem se dozvěděl, dvojí žhavení může pomoct už starým žhavičům. Že se víc rozpálí.

04.02.2012 20:53 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447529
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Ano, o spojce myslím píše i manuál, ale o dvojím žhavení ne. Ale jak jsem se dozvěděl, dvojí žhavení může pomoct už starým žhavičům. Že se víc rozpálí.

Tak to v mém případě bude.

04.02.2012 20:55 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447530
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mozme vymenit na zraze

04.02.2012 20:57 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447532
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dík.Uvidíme, jak se to bude chovat dál.

04.02.2012 21:42 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447553
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tiež si myslím, že to nemá význam 2 krát žhavi

04.02.2012 22:47 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447574
Adeon11
Město: Trenčianska Teplá, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 47
99 Poslat soukromou zprávu
tak pred hodkou som dvakrat nazhavil s tou novou baterkou pri -12 C a v pohode,tak vyskusam aj na prvykrat

04.02.2012 23:05 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447600
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já nežhavím-na nic nečekám - skočím do toho a hned startuji-ty žhavky si s tím poradí. těm to trvá tak vteřinu než jsou nažhavené-zkus si jí na baterce jak dlouho jí to trvá.

04.02.2012 23:10 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447611
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
To je tiež pravda

05.02.2012 08:40 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447636
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
U starejch předkomůrkovejch motorů mělo vícero nažhavení význam. Byli to potvory a když už měli něco nalítáno tak prostě nechytali, nebo jim to dlouho trvalo. Svého prvního passáta z roku 1982 když padla teplota pod 5 pod nulou tak jsem startoval pouze na provaz. Prostě zářný příklad vyčochtaného diesela.
Myslím že u HDiček už je to celkem jedno kolikrát se nažhaví. Tam je pouze nutné mít dobře naaditivovanou naftu, novej filtr a solidní starter s baterkou.

05.02.2012 16:38 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447822
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
uz som to raz pisal ....
stary diesel ked mal tlak nafty na vstrekovaci 300bar, bolo maximum, tu startujes pri 300 baroch ...
takze zapalnost nafty je omnoho lepsia

05.02.2012 16:56 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447829
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Dolezite je ze moderne zhavice su za 2-3 sekundy na plnom vykone. Kdezto starym to trvalo aj dlhsie. Takze ak pri mrazoch svieti zhavenie na hdi par sekund tak uz urcite netreba zhavit odznovu.

05.02.2012 18:11 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447864
Majk-fox
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 164
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, mám 2 otázky:
Jezdím na Vervu Diesel, starty v pohodě na otočení i když semtam stojím venku přes noc na mrazu. Myslíte, že Verva stačí na tyhle mrazy, nebo tam mám kápnout ještě nějaký aditivum?

2 otázka. Když chcípnu po jízdě už zahřátý motor v těhlech mrazech tak po chcípnutí tam někde ještě cca 3 vteřiny cvaká nějaký relátko,zní to jako zrychlený tikání hodin. Co to prosím je? Díky

05.02.2012 18:23 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447874
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Neslyšel jsem to a neviděl,ale zaparkovávají se klapky a budiky. A co se týče PHM není to na škodu přidat vif né čističe.

05.02.2012 18:31 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447875
Majk-fox
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 164
99 Poslat soukromou zprávu
Nene, to nejsou budíky, dělá to okažitě po vypnutí motoru, 3 až 4 vteřiny po chcípnutí cvaká a pak přestane, auto jede normálně, nic neblbne, žádná chyba. Jestli to není rélé žhavení.

05.02.2012 18:39 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447881
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to cvaka najskor EGR ventil a je to normalne

05.02.2012 18:52 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447895
Majk-fox
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 164
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
to cvaka najskor EGR ventil a je to normalne

Tak to jsem v klidu, ten je zaslepen

05.02.2012 18:59 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447908
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
A nepise ti to zavadu?

|< < 1 2 3 4 5 6 ... 25 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator