| | |
04.02.2012 20:37 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447521
|
|
máca
|
|
|
Tak můj brouček stál 3 týdny/ mám ruku v sádře a výron v kotníku/.Dnes u nás -18 st.Brouček po dvojitém havení naskočil na 3.pokus.Ale v pohodě.
Tak můj brouček stál 3 týdny/ mám ruku v sádře a výron v kotníku/.Dnes u nás -18 st.Brouček po dvojitém havení naskočil na 3.pokus.Ale v pohodě.
|
|
04.02.2012 20:41 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447522
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
zhrado napsal(a): Má vôbec význam 2 a viackrát havi pred tartom pri HDI??
Podobnou otázku jsem taky poloil a dostal jsem i odpověď. A logickou.
Nemá cenu havit 2x.
havičkou neohřeje nic víc ne vzduch ve válci. A po prvním otočení startérem se z válce vyfoukne a nasaje to zase studený. Přesto motor chytá se havením, protoe se haví i kdy u motor běí a kontrolka nesvítí. Ta svítí jen po dobu, dokud nejsou havičky rozhavený. Aby jsme my, co tomu nerozumíme, netočili s jetě studenejma havičkama. Take havit během startování se musí, to za nás dělá počítač, ale havit před startováním nemá smysl.
Podobnou otázku jsem taky poloil a dostal jsem i odpověď. A logickou.
Nemá cenu havit 2x.
havičkou neohřeje nic víc ne vzduch ve válci. A po prvním otočení startérem se z válce vyfoukne a nasaje to zase studený. Přesto motor chytá se havením, protoe se haví i kdy u motor běí a kontrolka nesvítí. Ta svítí jen po dobu, dokud nejsou havičky rozhavený. Aby jsme my, co tomu nerozumíme, netočili s jetě studenejma havičkama. Take havit během startování se musí, to za nás dělá počítač, ale havit před startováním nemá smysl.
|
|
04.02.2012 20:50 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447526
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ano, o spojce myslím píe i manuál, ale o dvojím havení ne. Ale jak jsem se dozvěděl, dvojí havení můe pomoct u starým havičům. e se víc rozpálí.
Ano, o spojce myslím píe i manuál, ale o dvojím havení ne. Ale jak jsem se dozvěděl, dvojí havení můe pomoct u starým havičům. e se víc rozpálí.
|
|
04.02.2012 20:55 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447530
|
|
jumep
|
|
|
mozme vymenit na zraze
mozme vymenit na zraze :))))
|
|
04.02.2012 20:57 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447532
|
|
máca
|
|
|
Dík.Uvidíme, jak se to bude chovat dál.
Dík.Uvidíme, jak se to bude chovat dál.;-)
|
|
04.02.2012 21:42 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447553
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Tie si myslím, e to nemá význam 2 krát havi
Tie si myslím, e to nemá význam 2 krát havi
|
|
04.02.2012 22:47 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447574
|
|
Adeon11
|
|
|
tak pred hodkou som dvakrat nazhavil s tou novou baterkou pri -12 C a v pohode,tak vyskusam aj na prvykrat
tak pred hodkou som dvakrat nazhavil s tou novou baterkou pri -12 C a v pohode,tak vyskusam aj na prvykrat:-))
|
|
04.02.2012 23:05 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447600
|
|
jruze
|
|
|
Já nehavím-na nic nečekám - skočím do toho a hned startuji-ty havky si s tím poradí. těm to trvá tak vteřinu ne jsou nahavené-zkus si jí na baterce jak dlouho jí to trvá.
Já nehavím-na nic nečekám - skočím do toho a hned startuji-ty havky si s tím poradí.;-) těm to trvá tak vteřinu ne jsou nahavené-zkus si jí na baterce jak dlouho jí to trvá.:-)
|
|
04.02.2012 23:10 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447611
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
To je tie pravda
To je tie pravda
|
|
05.02.2012 08:40 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447636
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
U starejch předkomůrkovejch motorů mělo vícero nahavení význam. Byli to potvory a kdy u měli něco nalítáno tak prostě nechytali, nebo jim to dlouho trvalo. Svého prvního passáta z roku 1982 kdy padla teplota pod 5 pod nulou tak jsem startoval pouze na provaz. Prostě zářný příklad vyčochtaného diesela.
Myslím e u HDiček u je to celkem jedno kolikrát se nahaví. Tam je pouze nutné mít dobře naaditivovanou naftu, novej filtr a solidní starter s baterkou.
U starejch předkomůrkovejch motorů mělo vícero nahavení význam. Byli to potvory a kdy u měli něco nalítáno tak prostě nechytali, nebo jim to dlouho trvalo. Svého prvního passáta z roku 1982 kdy padla teplota pod 5 pod nulou tak jsem startoval pouze na provaz. Prostě zářný příklad vyčochtaného diesela. :-d:-d
Myslím e u HDiček u je to celkem jedno kolikrát se nahaví. Tam je pouze nutné mít dobře naaditivovanou naftu, novej filtr a solidní starter s baterkou.
|
|
05.02.2012 16:38 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447822
|
|
jumep
|
|
|
uz som to raz pisal ....
stary diesel ked mal tlak nafty na vstrekovaci 300bar, bolo maximum, tu startujes pri 300 baroch ...
takze zapalnost nafty je omnoho lepsia
uz som to raz pisal ....
stary diesel ked mal tlak nafty na vstrekovaci 300bar, bolo maximum, tu startujes pri 300 baroch ...
takze zapalnost nafty je omnoho lepsia
|
|
05.02.2012 16:56 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447829
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Dolezite je ze moderne zhavice su za 2-3 sekundy na plnom vykone. Kdezto starym to trvalo aj dlhsie. Takze ak pri mrazoch svieti zhavenie na hdi par sekund tak uz urcite netreba zhavit odznovu.
Dolezite je ze moderne zhavice su za 2-3 sekundy na plnom vykone. Kdezto starym to trvalo aj dlhsie. Takze ak pri mrazoch svieti zhavenie na hdi par sekund tak uz urcite netreba zhavit odznovu.
|
|
05.02.2012 18:11 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447864
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Ahoj, mám 2 otázky:
Jezdím na Vervu Diesel, starty v pohodě na otočení i kdy semtam stojím venku přes noc na mrazu. Myslíte, e Verva stačí na tyhle mrazy, nebo tam mám kápnout jetě nějaký aditivum?
2 otázka. Kdy chcípnu po jízdě u zahřátý motor v těhlech mrazech tak po chcípnutí tam někde jetě cca 3 vteřiny cvaká nějaký relátko,zní to jako zrychlený tikání hodin. Co to prosím je? Díky
Ahoj, mám 2 otázky:
Jezdím na Vervu Diesel, starty v pohodě na otočení i kdy semtam stojím venku přes noc na mrazu. Myslíte, e Verva stačí na tyhle mrazy, nebo tam mám kápnout jetě nějaký aditivum?
2 otázka. Kdy chcípnu po jízdě u zahřátý motor v těhlech mrazech tak po chcípnutí tam někde jetě cca 3 vteřiny cvaká nějaký relátko,zní to jako zrychlený tikání hodin. Co to prosím je? Díky
|
|
05.02.2012 18:23 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447874
|
|
jruze
|
|
|
Neslyel jsem to a neviděl,ale zaparkovávají se klapky a budiky. A co se týče PHM není to na kodu přidat vif né čističe.
Neslyel jsem to a neviděl,ale zaparkovávají se klapky a budiky. A co se týče PHM není to na kodu přidat vif né čističe.;-)
|
|
05.02.2012 18:31 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447875
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Nene, to nejsou budíky, dělá to okaitě po vypnutí motoru, 3 a 4 vteřiny po chcípnutí cvaká a pak přestane, auto jede normálně, nic neblbne, ádná chyba. Jestli to není rélé havení.
Nene, to nejsou budíky, dělá to okaitě po vypnutí motoru, 3 a 4 vteřiny po chcípnutí cvaká a pak přestane, auto jede normálně, nic neblbne, ádná chyba. Jestli to není rélé havení.
|
|
05.02.2012 18:39 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447881
|
|
jumep
|
|
|
to cvaka najskor EGR ventil a je to normalne
to cvaka najskor EGR ventil a je to normalne
|
|
05.02.2012 18:59 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447908
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
A nepise ti to zavadu?
A nepise ti to zavadu?
|
|
| |
|
|