 | |  |
31.01.2019 15:23 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3205188
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
zespod filtru je jen odkaleni,neni dulezite...
pokud ti to chytne pri roztlaceni tak jedine co me napada ze ten starter neni tplne to co by tam melo byt nebo oxidace na kabelazi,kostry...
zespod filtru je jen odkaleni,neni dulezite...
pokud ti to chytne pri roztlaceni tak jedine co me napada ze ten starter neni tplne to co by tam melo byt nebo oxidace na kabelazi,kostry...
|
|
31.01.2019 21:07 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3205227
|
|
jumep
|
|

|
ten starter si tam dal ako, ten vystredovaci kolik si mal v prevodovke alebo v starteri?
ten starter si tam dal ako, ten vystredovaci kolik si mal v prevodovke alebo v starteri?
|
|
31.01.2019 21:24 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3205235
|
|
Snoopy08
|
Město: Čerčany, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Startér je cajk. Šel tam nasadit hladce. Když jsem přijel z práce, tak jsem ho zkusil znova po 24h a nic. Dnes jsem byl vyzvednout zdravotní kartu v autorizáku a jednoznačně se technici schodli,že jsou to těsnění na regulátoru tlaku paliva na čerpadle. Tak jsem ho vyndal očistil a vyndal ho i z auta co mám na ND. Jelikož měli na sobě jiná čísla, tak jsem přeházel jen těsnění. Dvakrát jsem nechal čerpadlo nasát a pak chytlo na brnknutí. Ráno napíšu jestli jsem nastartoval.
Startér je cajk. Šel tam nasadit hladce. Když jsem přijel z práce, tak jsem ho zkusil znova po 24h a nic. Dnes jsem byl vyzvednout zdravotní kartu v autorizáku a jednoznačně se technici schodli,že jsou to těsnění na regulátoru tlaku paliva na čerpadle. Tak jsem ho vyndal očistil a vyndal ho i z auta co mám na ND. Jelikož měli na sobě jiná čísla, tak jsem přeházel jen těsnění. Dvakrát jsem nechal čerpadlo nasát a pak chytlo na brnknutí. Ráno napíšu jestli jsem nastartoval.
|
|
31.01.2019 21:47 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3205247
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
jo regulator a na roztlaceni chytne hned,ale na starter vubec...
tak bud nemame vsechny informace nebo je neco jinak nez pises
jo regulator :D :D :D :D a na roztlaceni chytne hned,ale na starter vubec...
tak bud nemame vsechny informace nebo je neco jinak nez pises
|
|
01.02.2019 07:07 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3205326
|
|
Snoopy08
|
Město: Čerčany, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Tak dnes start po 9h na brnknutí. Buď měli soudruzi z Citroena pravdu nebo to byla náhoda a s něčím jsem pohnul když jsem odmontovával palivový filtr,abych se dostal k regulátoru. Ale je pravda, že takhle dobře mi to nechytalo.
P.S. autodiag: Řekl jsem jim to samé. Na startér nastartuje až po extrémně dlouhé době, jakmile jednou chytne tak pak chytá během dne v pohodě a na roztlačení chytlo okamžitě. Jejich jednoznačná odpověď byl regulátor tlaku na čerpadle. Vyčistil jsem ho a přeházel gumičky. Teď startuju. Když se to vrátí, tak koupím nový.
Tak dnes start po 9h na brnknutí. Buď měli soudruzi z Citroena pravdu nebo to byla náhoda a s něčím jsem pohnul když jsem odmontovával palivový filtr,abych se dostal k regulátoru. Ale je pravda, že takhle dobře mi to nechytalo.
P.S. autodiag: Řekl jsem jim to samé. Na startér nastartuje až po extrémně dlouhé době, jakmile jednou chytne tak pak chytá během dne v pohodě a na roztlačení chytlo okamžitě. Jejich jednoznačná odpověď byl regulátor tlaku na čerpadle. Vyčistil jsem ho a přeházel gumičky. Teď startuju. Když se to vrátí, tak koupím nový.
|
|
01.02.2019 09:33 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3205328
|
|
jumep
|
|

|
je logicke ze na roztlacenie to moze chytit, aj ked regulator sa vacsinou sprava problematicky aj za jazdy a start je az posledna vec co je problem, tak je to dost divne
to co si popisoval je vacsinou starter, ze premrznuty nedostatocne toci, po prvom nastartovani sa to cele kusok prehreje a kym to zasa neochladne tak to vie chodit (otazka s tym centrovacim kolikom inak stale plati, ak si ho mal v prevodovke, je na 90% pravdepodobne ze ten starter umre velmi rychlo)
ps. jo a neviem ako u vas, ale tu je troska teplejsie ako v ostatnych dnoch bolo
je logicke ze na roztlacenie to moze chytit, aj ked regulator sa vacsinou sprava problematicky aj za jazdy a start je az posledna vec co je problem, tak je to dost divne
to co si popisoval je vacsinou starter, ze premrznuty nedostatocne toci, po prvom nastartovani sa to cele kusok prehreje a kym to zasa neochladne tak to vie chodit (otazka s tym centrovacim kolikom inak stale plati, ak si ho mal v prevodovke, je na 90% pravdepodobne ze ten starter umre velmi rychlo)
ps. jo a neviem ako u vas, ale tu je troska teplejsie ako v ostatnych dnoch bolo
|
|
01.02.2019 09:40 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3205330
|
|
Snoopy08
|
Město: Čerčany, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Zlobilo to i když bylo pět nad nulou. Teď si mi nasadil brouka do hlavy s tím centrovacím kolíkem. Nevím co tím přesně myslíš. Startér jsem vyndal a dal tam nový. Teď budu za pitomce. Co je centrovací kolík?
Zlobilo to i když bylo pět nad nulou. Teď si mi nasadil brouka do hlavy s tím centrovacím kolíkem. Nevím co tím přesně myslíš. Startér jsem vyndal a dal tam nový. Teď budu za pitomce. Co je centrovací kolík?
|
|
01.02.2019 14:21 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3205352
|
|
Snoopy08
|
Město: Čerčany, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
jruze napsal(a): Kolíček na který se musíš trefit při montáži(jeden šroub prochází krz něj) - pokud si nedáš pozor a utáhneš mimo tento středící kolíček tak ho zatlačíš a špatnš se to vystřeďuje = musíš sterter nasadit na ten kolíček- přidržet na dosedací ploše a stáhnout  (otvory pro šrouby jsou větší - proto tam ten vystřeďovací kolíček je)
Díky za radu. Radši ho povolim a překontroluji.
Díky za radu. Radši ho povolim a překontroluji.
|
|
01.02.2019 15:02 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3205355
|
|
jumep
|
|

|
treba ho vybrat z prevodovky a zaklepnut do starteru a potom to tam namontovat
v starteri ma aretaciu aby nesiel hlboko, do prevodovky vleze cely a uplne jednoducho sa pri montazi starteru zatlaci dnu a potom je starter nevycentrovany
treba ho vybrat z prevodovky a zaklepnut do starteru a potom to tam namontovat
v starteri ma aretaciu aby nesiel hlboko, do prevodovky vleze cely a uplne jednoducho sa pri montazi starteru zatlaci dnu a potom je starter nevycentrovany
|
|
01.02.2019 20:20 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3205384
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1303 |
|

|
No, kolík ... ono je to středící "futro" prostě kus trubky ... v přesném otvoru a přes to jde šroub, ten středovej ..
No, kolík ... ono je to středící "futro" prostě kus trubky ... v přesném otvoru a přes to jde šroub, ten středovej ..
|
|
| |
|
|